FrugOs Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Szanowni Mam do wyboru jedno z trzech aut. - Passat B7, 1.4 TSI 122 KM, Trendline z Pakietem Business (nie wiem właściwie co jest w tym pakiecie, ale dowiem się w piątek) - Insignia 1.4 Turbo 140 KM, wersja wyposażenia Insignia, zatem nic ponad bazę - Octavia, 1.4 TSI 140 KM, ambition z pakietem amazing (dwustrefowy klimatronic, dotykowe radio, etc.) Wszystkie auta z 2014/2015. A teraz meritum: autem poruszam się głównie na trasie, w większości są to autostrady i drogi krajowe, zazwyczaj poruszam się pomiędzy Krakowem a - Wrocławiem - Poznaniem - Warszawą i Gdańskiem (w różnej konfiguracji) i tak w kółko. Miesięczne przebiegi to 2000-5000 km. Ważne są dla mnie: 1. wygoda, aby po kolejnym 1000 km (jak dziś ) nie wychodzić z auta jak połamaniec 2. "elastyczność" rozumiana jako przyspieszenie od 90 do mojej zwykłej prędkości przelotowej (~160). Chodzi tu naturalnie o przyspieszanie po zwalnianiu na autostradzie, kiedy to jeden TIR wyprzedza drugiego z prędkością +2km/h, co jak wiadomo nie zdarza się rzadko. 3. względnie niski poziom hałasu przy prędkościach autostradowych Nieistotne są dla mnie: 1. spalanie 2. awaryjność 3. czas do setki 4. follow me home i temu podobne gadżety Auto na rok, za rok następne. Nie ma możliwości zmiany czegokolwiek - jedno z tych trzech. Kropka. Mam kilka dni na decyzję. Co byście wybrali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 2. "elastyczność" rozumiana jako przyspieszenie od 90 do mojej zwykłej prędkości przelotowej (~160). Chodzi tu naturalnie o przyspieszanie po zwalnianiu na autostradzie, kiedy to jeden TIR wyprzedza drugiego z prędkością +2km/h, co jak wiadomo nie zdarza się rzadko. Niech moc będzie z Tobą, bo powyżej setki to ona ma największe znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Ja bym brał Passata, ale to już choroba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Szanowni Mam do wyboru jedno z trzech aut. - Passat B7, 1.4 TSI 122 KM, Trendline z Pakietem Business (nie wiem właściwie co jest w tym pakiecie, ale dowiem się w piątek) - Insignia 1.4 Turbo 140 KM, wersja wyposażenia Insignia, zatem nic ponad bazę - Octavia, 1.4 TSI 140 KM, ambition z pakietem amazing (dwustrefowy klimatronic, dotykowe radio, etc.) Ja bym bral Passata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Ja bym bral Passata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Tego najsłabszego golasa? No co Wy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Jak nie lubię tych wszystkich wymienionych, tak wybrałbym szkodillaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Tego najsłabszego golasa? No co Wy? Ten 1,4 140KM to jest straszny kibel. Ledwo sobie radzi w Astrze J, a Insignia jest pewnie z 100-200kg ciezsza. Wg mnie Passat bedzie najlepiej wyciszony a Octavia to jednak nadmuchany kompakt, wiec na trasy lepiej brac segment D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Pastuch powinien być najlepiej wyciszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Pastuch powinien być najlepiej wyciszony. ale niestety bedzie sie najgorzej zbierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Octavka będzie żwawa, Insignia będzie totalnym mułem, a Passat teoretycznie będzie po środku w bida wersji. Wziąłbym kurę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Co byście wybrali? Jak trasy, to skody nawet nie brałbym pod rozwagę. Nad pozostałymi, hmm w trasie najwygodniej będzie Ci w pasku, iśka niby duża, ale...i właśnie wydaje mi się, że ułożyłeś je wg właściwej kolejności. Ani pasek ani iśka nie jest demonem prędkości, 1.4 w iśce parę setek za kierownicą zrobiłem, B7 z tym silnikiem nie, ale wygoda między paskiem a insignią zauważalna na korzyść paska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Z wymienionych Passat, będzie najwygodniejszy i najcichszy wyposażenie podobne do octy, octa najszybsza ale... to jednak inna półka auta, szczególnie że nastawiasz się głównie na autostrady Insignie odrzuciłbym na starcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 ale niestety bedzie sie najgorzej zbierał Nieistotne są dla mnie:3. czas do setki4. follow me home i temu podobne gadżety Skoda w trasie to porażka, w pasaciku się po prostu płynie, (insignia jest pomiędzy nimi twardsza, głośniejsza niż pasior). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Z wymienionych Passat, będzie najwygodniejszy i najcichszy wyposażenie podobne do octy, octa najszybsza ale... to jednak inna półka auta, szczególnie że nastawiasz się głównie na autostrady Insignie odrzuciłbym na starcie... Co się tak wszyscy przyczepiliście do głośności w Skodzie - w ADAC zarówno Passat jak i Octavia III mają 68db przy 130 km/h. Obiektywnie w III jest cicho, dużo ciszej niż w Octavii 2. Co do osiągów, to te 1,4 TSI 140KM daje radę, realnie mają chyba po 150KM i nie ma problemu żeby rozpędzić się do 220 km/h na liczniku. Jak to ma być auto na autostradę to ja bym wziął Octavię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Kura. Najnowszy model, zbiera się z wymienionych najlepiej i jest sporo miejsca w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goszki Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Jezdziłem trochę jednym i drugim. Octavia bardzo fajnie się zbiera, komfort w porządku, natomiast weź też pod uwagę, że jest znacznie lżejsza -posiadacz takowej opowiadał mi jak to kiedyś wyjeżdżał zza ekranów dzwiekochlonnych i mu autem bujnal podmuch wiatru... W passacie czegoś takiego nie powinno być. A ten Passat nie ma czasem więcej koników? (133 czy coś takiego). Generalnie Passat na podróże powinien być wygodniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 - Passat B7, 1.4 TSI 122 KM, Trendline z Pakietem Business (nie wiem właściwie co jest w tym pakiecie, ale dowiem się w piątek) - Insignia 1.4 Turbo 140 KM, wersja wyposażenia Insignia, zatem nic ponad bazę - Octavia, 1.4 TSI 140 KM, ambition z pakietem amazing (dwustrefowy klimatronic, dotykowe radio, etc.) Co byście wybrali? W Insignia jest ciasno, w bieda-wersji Octavia dostałem depresji po 15 sekundach, z nowszych Passatów jeździłem tylko CC 3.2. Reasumując - Opel w moim odczuciu odpada. Wybór między Skodą a VW wynikałby tylko w subiektywnego odczucia po zajęciu miejsca w środku. W teorii pewnie lepszy byłby Pastuch, ale VAG jest znany z tego, że różnice między wersjami wyposażenia potrafią być - delikatnie pisząc - znaczne. ps: wiem, że nie można, ale wybrałbym... Superb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Co się tak wszyscy przyczepiliście do głośności w Skodzie - w ADAC zarówno Passat jak i Octavia III mają 68db przy 130 km/h. Do 130 to wiele aut jest znośnych, potem robi się przepaść. W zasadzie praktycznie zawsze (wyjątki ciężko przytoczyć mi nawet) D klasa będzie z racji przeznaczenia lepiej wyciszona od kompakta, którym Skoda mimo sympatii i obrony przez użytkowników jest. W trasach te auto dzieli dużo, co przy codziennym użytkowaniu z A do B może być niezauważalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Wybierałbym między Insignią, a Passatem. Insignia będzie głośniejsza ale mi bardziej odpowiadają jej fotele. Zobacz, w którym będziesz miał wygodniejszą pozycję za kierownicą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 passat - jesli wiekszosc to trasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Miesięczne przebiegi to 2000-5000 km.wygoda, aby po kolejnym 1000 km (jak dziś ) nie wychodzić z auta jak połamaniec Skoro dziennie robisz do 1000 km to przebiegi miesięczne takie jakie podałeś nie sa zanizone? A może pójdź do salonu i popatrz tak troche dłuzej jak Ci się siedzi i jak się ustawia wszystko - bo mnie sie kiedyś zdazylo ogladać dwa samochodu w których nijak nie mogłem wygodnie usiąśc już w salonie - i choć jeden b mi sie podobal zarówno cennikowo jak i silnikowo odpadl na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Brałbym pasata lub skode insygnia z 1,4 to straszny muł do tego czuje się w środku jak bym miał klaustrofobie. W skodzie pod tym wzgledem jest znacznie lepiej do tego ten silnik nieźle sobie radzi minusem jest jakość wykonania w stosunku do pasata. Pasatem jezdziłem z dislem pod maską wiec nie moge porównać za to środek to inna liga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Do 130 to wiele aut jest znośnych, potem robi się przepaść. W zasadzie praktycznie zawsze (wyjątki ciężko przytoczyć mi nawet) D klasa będzie z racji przeznaczenia lepiej wyciszona od kompakta, którym Skoda mimo sympatii i obrony przez użytkowników jest. W trasach te auto dzieli dużo, co przy codziennym użytkowaniu z A do B może być niezauważalne. Bardzo uogólniasz, akurat mam bezpośrednie porównanie O3 i Paszteta, przebieg głównie na autostradach z prędkościami zbliżonymi do tych którymi będzie jeździł kolega i subiektywnie nie ma różnicy - w obu jest cicho. Jak pierwszy raz jechałem O3 to byłem pod wrażeniem że jest tak wyciszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Jestem w szoku jak wszyscy uparli się na paska jako auto z komfortem - to jakiś kult ?? Bo każde moje spotkanie z Passatem B5, B6 kończyło się tym że nie mogłem dłużej siedzieć w nim niż na chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Brać Passata jest o klasę wyżej od Octavii będzie ciut wolniej ale ciszej i przyjemniej w trasie. Wolałbym dojechać 15 minut później ale bez bólu pleców czy uszu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Jestem w szoku jak wszyscy uparli się na paska jako auto z komfortem - to jakiś kult ?? Bo każde moje spotkanie z Passatem B5, B6 kończyło się tym że nie mogłem dłużej siedzieć w nim niż na chwilę. Moze trzeba bylo sie przejechac Pomijam juz fakt, ze tu nikt nie dywaguja na passatem B5 czy B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 A co ma przejechanie do pkt 1 - "nie wychodzić z auta jak połamaniec" ? Czyli B7 już zrobili tak że nie siedzi się jak na taborecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 A co ma przejechanie do pkt 1 - "nie wychodzić z auta jak połamaniec" ? Czyli B7 już zrobili tak że nie siedzi się jak na taborecie ? Kazdemu pasuje co innego, jezdzilem troche B6 i dla mnie fotele byly bardzo przyzwoite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie będę oryginalny - na trasy wybrałbym passata ze względu na najlepsze wyciszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Jedź do salonów i się przejedź. Od kilku dni mam właśnie Passata zastępczego i nie mogę się w nim za cholerkę odnaleźć. Jak dotąd VAGi mi zawsze pasowały a z tym Passatem coś jest nie halo. Jeździłem tez kilka dni Insignią i choć w środku jakoś tak przekombinowana to miło całkiem i wygodnie ją wspominam, choć Opli nie cierpię jak Fordów. Skoda z natury bleeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Bardzo uogólniasz, akurat mam bezpośrednie porównanie O3 i Paszteta, przebieg głównie na autostradach z prędkościami zbliżonymi do tych którymi będzie jeździł kolega i subiektywnie nie ma różnicy - w obu jest cicho. Jak pierwszy raz jechałem O3 to byłem pod wrażeniem że jest tak wyciszona. No uogólniam bo cóż tu uszczegóławiać?Wyższa klasa samochodu zawsze będzie miała lepsze wyciszenie, lepsze/wygodniejsze fotele, lepsze materiały wewnątrz. Skoda zawsze była tylko nadmuchanym kompaktem, pomimo dużej praktyczności tego wozidła porównywać za bardzo nie ma co. Ale co kto lubi, na AK spotkałem się już z opinią że panda jest wygodniejsza na trasy niż passat B6, więc gusta są różne Ma facet wybór, niech obleci na szybko salony, przejedzie się i będzie wiedział co mu podpasuje. Inna sprawa, że to na rok, więc też nie ma za bardzo co się przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 się już z opinią że panda jest wygodniejsza na trasy niż passat B6, Ale to jako dowcip? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Skoda w trasie to porażka, Ale chyba mówisz o Citigo? :D Jeździłeś O III 1.4 TSI w trasie? Głośniejsze od Passata? Kiedy, gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Ale to jako dowcip? Jakiś rok temu, dyskusja na MK był tu obrońca tej tezy czy żartował ciężko powiedzieć, miejmy nadzieję, że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie będę oryginalny - na trasy wybrałbym passata ze względu na najlepsze wyciszenie. I oczywiście masz porównanie, choćby do Octavii III w tej kwestii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Ale chyba mówisz o Citigo? :D Jeździłeś O III 1.4 TSI w trasie? Głośniejsze od Passata? Kiedy, gdzie? 1.Nie 2.Tak 3. Od licznikowych 150-160km/h w górę z każdym km robi się przepaść. Na plus jedynie zbieranie się auta w stosunku do paska, ale założycielowi na sprincie nie zależy. Wiem, że w PL Octavia jest substytutem passata, jednak mimo tak jak wyżej pisałem poprawności octy są to 2 zupełnie inne auta, na korzyść passata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Znajomy miał dosłownie identyczny wybór, wybrał Insignię bo coś innego, nie klasycznego. Teraz żałuje wyboru, lubi się psuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Znajomy miał dosłownie identyczny wybór, wybrał Insignię bo coś innego, nie klasycznego. Teraz żałuje wyboru, lubi się psuć. Mam kilkanaście już chyba insignii we fabryce i z żadną nie było większych problemów... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 No uogólniam bo cóż tu uszczegóławiać?Wyższa klasa samochodu zawsze będzie miała lepsze wyciszenie, lepsze/wygodniejsze fotele, lepsze materiały wewnątrz. Szczególnie że Passat Trendline nie ma regulacji podparcia lędźwiowego w fotelach jak nie weźmiesz dopłaty do siedzeń komfortowych, wspomniana Octavia Ambition ma. Plastiki w środku w Trendline? Śmiało można sobie przybić piątkę z właścicielem Skody, takie samo g... Co do wyciszenia, sam przyznałeś że do 160 km/h jest podobnie, nie wiem czy doczytałeś ale to jest prędkość podróżna autora wątku, więc też będzie miał podobnie. W tym konkretnym porównaniu nie jest takie oczywiste czy brać D czy C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Skoro dziennie robisz do 1000 km to przebiegi miesięczne takie jakie podałeś nie sa zanizone? Nie są. Po prostu taki trip robię raz w tygodniu. Jedna podróż to zazwyczaj dwa dni robocze, czasem zrobię 700, czasem 1,2 kkm. Przegląd ostatniego roku to właśnie 2-5 kkm miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie są. Po prostu taki trip robię raz w tygodniu. Jedna podróż to zazwyczaj dwa dni robocze, czasem zrobię 700, czasem 1,2 kkm. Przegląd ostatniego roku to właśnie 2-5 kkm miesięcznie. Jak sam nie przejedziesz się autami które zaproponowałeś to nikt Ci nie pomoże w wyborze. Jeśli osiągi Passata Ci wystarczą to pewnie będzie lepszym wyborem, aczkolwiek O3 z tym 1,4 TSI potrafi miło zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 1.Nie 2.Tak 3. Od licznikowych 150-160km/h w górę z każdym km robi się przepaść. Na plus jedynie zbieranie się auta w stosunku do paska, ale założycielowi na sprincie nie zależy. Wiem, że w PL Octavia jest substytutem passata, jednak mimo tak jak wyżej pisałem poprawności octy są to 2 zupełnie inne auta, na korzyść passata. Powyżej 160 km/h powiadasz. Jeśli nawet to ile km będzie przejeżdżanych powyżej tej prędkości przez autora posta? Pasek trendline to gniot, O III będzie bardziej komfortowe, bo lepiej wyposażone i szybsze, żwawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Jezdziłem trochę jednym i drugim. Octavia bardzo fajnie się zbiera, komfort w porządku, natomiast weź też pod uwagę, że jest znacznie lżejsza -posiadacz takowej opowiadał mi jak to kiedyś wyjeżdżał zza ekranów dzwiekochlonnych i mu autem bujnal podmuch wiatru... W passacie czegoś takiego nie powinno być. A ten Passat nie ma czasem więcej koników? (133 czy coś takiego). Generalnie Passat na podróże powinien być wygodniejszy. Taaaa, te 10-15% więcej zrobi różnice przy bocznych podmuchach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 na AK spotkałem się już z opinią że panda jest wygodniejsza na trasy niż passat B6 A A4 jest tak ciasne, że jeździć się nie da. W temacie - chyba brałbym kurę. No chyba, że pastuch podobnie wyposażony. 120 KM to nie WRC, ale chyba da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 120 KM to nie WRC, ale chyba da radę. Miałem pare miesięcy temu nowego paska z wypożyczalni - z silnikiem 120 KM - diesel - o ile w mieście było OK rto na trasie wolałbym zdecydowanie cos mocniejszego... Wiem że tutaj w gre wchodzi benzyna - ale o zblizonej mocy i pewnie trochę nizszym momencie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 o ile w mieście było OK rto na trasie wolałbym zdecydowanie cos mocniejszego... Właśnie na trasie moc nie ma aż takiego znaczenia - tempomat, 140 kmh, muzyczka gra i toczymy się. No ale konkluzja AK: - wszystko poniżej BMW 7, MB S-klasy, A6 jest tak ciasne, że jeździć się nie da, - wszystko poniżej 250 KM jest tak słabe, że nie da się wyprzedzić rowerzysty - pomimo powyższych założeń, Panda z LPG jest idealna na każdą okazję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Właśnie na trasie moc nie ma aż takiego znaczenia - tempomat, 140 kmh, muzyczka gra i toczymy się. Autostrada expresówka - masz rację... ale przejedź się np z Lublina do Rzeszowa czy do Warszawy - o Kielcach nie wspominawszy to bedziesz wiedział o czym mówie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolber Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Ja bym wybierał między skodą a passatem. Usiądź, przejedź się jednym i drugim... sam oceń . Ja codziennie jeżdżę octavią i jeżeli chodzi o ilość miejsca i wygodę to jest całkiem nieźle. Miałem kiedyś passata B5 i śmiało mogę powiedzieć, że ilością miejsca skoda B5 nie ustępuje.... Jeżeli chodzi o wyciszenie, to moja opinia nie będzie miarodajna bo jeżdzę TDI, ale generalnie również tragedii nie ma. Miesięcznie robię skodą ok. 2000 km, i nie chodzę połamany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekis Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie wiem jakie masz plany na weekend ale przy takich wymaganiach to wybór nie powinien się obejść bez wizyty w salonach gdzie przynajmniej będziesz mógł posadzić cztery litery do każdego z wymienionych aut i chociaż ustawić sobie fotel, kierownicę i resztę gratów. Testów "autostradowych" pewnie nie uda się zrobić. Wcześniej jeździłeś turbo benzynami czy kopciuchami? Dowiedz się co producent zeznaje w sprawie przebiegu momentu obrotowego dla każdego z tych silników. Skrzynie to "czyste" manuale czy jakieś wynalazki wchodzą w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.