listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Wyjeżdżając na święta miałem "ciekawą" przygodę w postaci wybuchu opony :/ Jechałem sobie grzecznie 130 km/h na w miarę pustej A2 i w pewnym momencie słyszę bum i walenie z tyłu samochodu. Okazało się, że strzeliła tylna prawa opona (na szczęście tylna) w dośc specyficzny sposób - na feldze pozostały boki opony, a cała jej główna część odpadła. W związku z tym, że moje auto zostało wyposażone w zestaw naprawczy, miałem plan pokleić oponę i jechać dalej, jednak zadzwoniłem do ubezpieczyciela. Na szczęście, moje ubezpieczenie obejmuje holowanie do 50km, a w tym rejonie była czynna wulkanizacja która miała oponę w moim rozmiarze. Teraz produkuję maila do Continentala z informacją i pytaniem czy zachowają się jak światowy koncern, czy też po prezesowskiemu tzn spie****j dziadu. Opona: ContiWinter TS830 P Rocznik: 2014 Przebieg: ~7000km Uszkodzenia: popękane plastikowe nadkole (nieznacznie) + koszt opony zastępczej - 100,- Mieliście kiedyś podobny przypadek ?? Ps. znacie dobry Assistance, bo ten mój to jakiś dramat (mimo że pomogli) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Mialem taki sam przypadek z contipremium contact2 ale przebieg byl tylko 500km przednia prawa przy 120km producent wypina sie na takie rzeczy, jedynie z AC wyrwalem na nowa opone nadkole i nakladke progu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Podobną sytuację miał mój znajomy jakieś 2-3 tyg temu, także z tyłu. Wrzucam foto które wstawił na FB, widać że to Continental, niestety nie wiem dokładnie jaki i z jakim przebiegiem (mogę podpytać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 ooo stary zaciekawiłeś mnie, znajomy miał identyczna sytuację z tym modelem opony w nowym "kaszkaju". Miałem gdzieś zdjęcia ale musze do niego napisać bo gdzies zapodzialem. Znajomy reklamował ale jeszcze w trakcie (sprawa miała miejsce ze 2 miesiące temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Teraz produkuję maila do Continentala z informacją i pytaniem czy zachowają się jak światowy koncern, czy też po prezesowskiemu tzn spie****j dziadu. A to nie podpada pod zwykłą reklamację na gwarancji (2014, więc mniej niż 2 lata) po prostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Tylko to co widzimy na tych fotkach to raczej efekt jazdy bez powietrza (po wystrzale do momentu zatrzymania się samochodu) Masz w tej lagunie sygnalizację za niskiego ciśnienia w oponie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Wszystkie przypadki wyglądają na znacząco za niskie ciśnienie. Producent raczej się wypnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Teraz produkuję maila do Continentala z informacją i pytaniem czy zachowają się jak światowy koncern, czy też po prezesowskiemu tzn spie****j dziadu. Opona: ContiWinter TS830 P Rocznik: 2014 Przebieg: ~7000km Spodziewaj się odpowiedzi z poniższych: - to opona zimowa - było zbyt ciepło dla niej - efekt zbyt niskiego ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 fajnie a ja sie cieszyłem że kupiłem sobie nowe Continentale 3 miechy temu... dzięki za poprawę samopoczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Wygląda na zbyt niskie ciśnienie powietrza w oponie - boki pracowały. Producent sie wymiga, bo nie sprawdziłeś ciśnienia - udowodnij ,że sprawdziłeś. Swoją droga mogło powietrze zejść zaworkiem lub było przebicie, albo nieszczelny styk felgi z kołnierzem opony i powolutku cisnienie spadało, a boki sie powolutku grzały i skończyło własnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Ja mam do ubezpieczenia w Allianz. Holowanie gdzie chce do warsztatu zastepcze auto, noclegi itp. Place za to jakies grosze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Ja mam do ubezpieczenia w Allianz. Holowanie gdzie chce do warsztatu zastepcze auto, noclegi itp. Place za to jakies grosze. Ale korzystałeś i było celująco, czy tylko teoria wyczytana z OWU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 chyba cos jest nie tak z oponami zimowymi Continentala... znam dwie osoby, którym wybuchły TS850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Mialem taki sam przypadek z contipremium contact2 ale przebieg byl tylko 500km przednia prawa przy 120km producent wypina sie na takie rzeczy, jedynie z AC wyrwalem na nowa opone nadkole i nakladke progu Jak zgłaszałeś szkodę ? Normalnie, czy może miałeś jakieś przygody ? W sumie ubezpieczenie jest wliczone w ratę leasingową, więc mogę uderzyć w tę stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 ooo stary zaciekawiłeś mnie, znajomy miał identyczna sytuację z tym modelem opony w nowym "kaszkaju". Miałem gdzieś zdjęcia ale musze do niego napisać bo gdzies zapodzialem. Znajomy reklamował ale jeszcze w trakcie (sprawa miała miejsce ze 2 miesiące temu). Podrzuć temat - może warto powalczyć, bo coś zdrowo jest nie tak. Mój tesciu pracuje w Michelin w Olsztynie i dość dobrze ogarnia temat - mówił że wg niego jest to wada opony. Niestety, pozostałe opony mam dokładnie takie same, z tymi samymi oznaczeniami, więc teraz jeżdżę jak ciapek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Tylko to co widzimy na tych fotkach to raczej efekt jazdy bez powietrza (po wystrzale do momentu zatrzymania się samochodu) Masz w tej lagunie sygnalizację za niskiego ciśnienia w oponie? Mam czujniki ciśnienia - nie było problemu do momentu wystrzału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Wygląda na zbyt niskie ciśnienie powietrza w oponie - boki pracowały. Producent sie wymiga, bo nie sprawdziłeś ciśnienia - udowodnij ,że sprawdziłeś. Swoją droga mogło powietrze zejść zaworkiem lub było przebicie, albo nieszczelny styk felgi z kołnierzem opony i powolutku cisnienie spadało, a boki sie powolutku grzały i skończyło własnie tak. Mam czujniki ciśnienia - fabryczny system Renault... wszystko było dobrze do momentu tej akcji... Wysłana info przez stronę firmową. Zobaczymy jaki będzie efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Ja mam do ubezpieczenia w Allianz. Holowanie gdzie chce do warsztatu zastepcze auto, noclegi itp. Place za to jakies grosze. Dzięki, sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 fajnie a ja sie cieszyłem że kupiłem sobie nowe Continentale 3 miechy temu... dzięki za poprawę samopoczucia Wiesz - też jestem szczerze zaskoczony... i jeżdżę tak, że średnią mam poniżej 6l/100km... A jakby strzeliła mi przednia, to aż się boję co by było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Teraz czekam na ich odpowiedź. W ostateczności zostanie mi Linkedin i pracujący tam Managerowie + TVN Turbo. A tu ciekawe opinie z rynku USA: http://www.consumeraffairs.com/tires/continental.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Ale korzystałeś i było celująco, czy tylko teoria wyczytana z OWU? Korzystalem z 5 razy. Lacznie z podstawieniem samochodu pod graniie czeska odwiezienie kily do wawy i podstawienie zastepczaka, ktorego oddalem w Wawie po powrocie z urlopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Wiesz - też jestem szczerze zaskoczony... i jeżdżę tak, że średnią mam poniżej 6l/100km... A jakby strzeliła mi przednia, to aż się boję co by było... No przeciez nie bedziesz dachowal tak jak w druzynie A. Choc IMO lepiej na przodzie niz na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 No przeciez nie bedziesz dachowal tak jak w druzynie A. Choc IMO lepiej na przodzie niz na tyle. Lepszy wystrzał na przedniej osi niż na tylnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Lepszy wystrzał na przedniej osi niż na tylnej Tak mi sie wydaje choc z przodu mi nic nie strzelilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 A jakby strzeliła mi przednia, to aż się boję co by było... strzelił mi przód przy ca 80kph na łuku, ale nie tak spektakularnie. Trzeba się mocno nawalczyć z kierownicą, ale imho strzał tyłu jest gorszy, nie masz elementu kontroli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 braciakowi w tym roku strzelił uniroyal z przodu na autostradzie w focusie II... prędkość ok. 130-140km/h... zaczepił o samochód na prawym pasie, odbił się od niego i poleciał na barierki rozdzielające pasy... gdyby nie miał nikogo obok siebie to myślę, że byłaby jakaś szansa na uratowanie się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 strzelił mi przód przy ca 80kph na łuku, ale nie tak spektakularnie. Trzeba się mocno nawalczyć z kierownicą, ale imho strzał tyłu jest gorszy, nie masz elementu kontroli. mi strzelił lewy przód na łuku przy 110 km/h nie zdążyłem nawet powiedzieć "o k...a" jak byłem na barierce z lewej strony, potem na Avensisie z prawej, znowu z lewej i w końcu na skrajnym prawym pasie bokiem auto do kasacji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 A ja mam dwie "goodyerki" z 2014 roku letniaki i to co zobaczyłem ostatnio bardzo mnie zdziwiło ponieważ cała jedna na boku jest przeszlifowana tak że się napisy pozdzieraly. Dosłownie jakbym bez powietrza jeździł. Dzisiaj zmieniam na zimowki a te lecą do kosza bo strach jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 kiedyś na A2 jadąc 100 km/h autobusem miałem wystrzał na prawym przodzie. udało się opanować , obyło się bez ofiar , jedyna strata to kołpak poleciał gdzieś w p...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artisan Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Teraz czekam na ich odpowiedź. W ostateczności zostanie mi Linkedin i pracujący tam Managerowie + TVN Turbo. A tu ciekawe opinie z rynku USA: http://www.consumeraffairs.com/tires/continental.html IMO. Pozew o odszkodowanie i zadośćuczynienie; wezwać do sprawy ubezpieczyciela. Jeżeli przypadki rozpadania się opon Continentala są nagminne, powinien być przystąpieniem do sprawy zainteresowany. Wiem, że ubezpieczenie może pokryć częściowo szkodę, ale to w tym momencie bez znaczenia. Przecież to koszmar. Prawie nowa opona. Przycisnąć ich, zanim ktoś się zabije... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Do telewizji z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 ponieważ cała jedna na boku jest przeszlifowana tak że się napisy pozdzieraly. Dosł Może nadkole ociera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Patrzyłem opcji nie ma... też tak samo pomyślałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Wyjeżdżając na święta miałem "ciekawą" przygodę w postaci wybuchu opony :/ Jechałem sobie grzecznie 130 km/h na w miarę pustej A2 i w pewnym momencie słyszę bum i walenie z tyłu samochodu. Okazało się, że strzeliła tylna prawa opona (na szczęście tylna) w dośc specyficzny sposób - na feldze pozostały boki opony, a cała jej główna część odpadła. W związku z tym, że moje auto zostało wyposażone w zestaw naprawczy, miałem plan pokleić oponę i jechać dalej, jednak zadzwoniłem do ubezpieczyciela. Na szczęście, moje ubezpieczenie obejmuje holowanie do 50km, a w tym rejonie była czynna wulkanizacja która miała oponę w moim rozmiarze. Teraz produkuję maila do Continentala z informacją i pytaniem czy zachowają się jak światowy koncern, czy też po prezesowskiemu tzn spie****j dziadu. Opona: ContiWinter TS830 P Rocznik: 2014 Przebieg: ~7000km Uszkodzenia: popękane plastikowe nadkole (nieznacznie) + koszt opony zastępczej - 100,- Mieliście kiedyś podobny przypadek ?? Ps. znacie dobry Assistance, bo ten mój to jakiś dramat (mimo że pomogli) ? IMG_20151223_181054.jpg IMG_20151223_200625.jpg IMG_20151223_200635.jpg IMG_20151223_200928.jpg Miałem to samo z Continentalem tego lata z conti sport2 - strzał na autostradzie z przodu - tak samo jak u Ciebie. Wyszedłem bez szwanku, ale Conti już nie kupie !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Normalnie chyba zacznę używki 5 letnie kupować, przynajmniej przetestowane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Normalnie chyba zacznę używki 5 letnie kupować, przynajmniej przetestowane Nie polecam takiego rozwiązania. Moje miałem od nowości na aucie z fabryki. Już na samym początku biły - trzeba bylo przeprowadzić optymalizacje na felgach ....... ehhhhh Po prostu Conti jak TDI oszukuje na czymś. - das OPONA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Normalnie chyba zacznę używki 5 letnie kupować, przynajmniej przetestowane A śmiejemy się z Jaya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 co ciekawe robiłem mały wywiad na ruskich forach przed wyjazdem nad Bajkał, i najlepsze opinie jeśli chodzi o wytrzymałość w trudnych warunkach maja tam chińskie opony, te które u nas są tzw "markowe" u nich mają raczej bardzo słabą opinię (za miękkie z boku i łatwe do przebicia). Więc do wołgi chyba wpadną chinole wzmacniane do busa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 fajnie a ja sie cieszyłem że kupiłem sobie nowe Continentale 3 miechy temu... dzięki za poprawę samopoczucia w sumie to właśnie spojrzałem na letniaki i też kupiłem dwa nowe Conti SportContact 5... a takie były dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Nie piszcie, że wystrzał opony z przodu lepszy niż z tyłu. Uczestniczyłem w wypadku, gdzie baka prowadząc malucha miała niby wystrzał lewego przodu. Zjechała na przeciwny pas i doprowadziła do zderzenia. Sytuacja z miasta, jechała jakieś 50km/h, no nie do opanowania sytuacja normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 Miałem tak w pożyczonym demonstracyjnym Mercedesie Sprinterze i tam chyba też był Continental Teraz muszę powalczyć w letnimi (nie pamiętam firmy) ale przy zmianie opon zauważyłem że w kilku występuje taka sama "wada" czyli tak jakby ponacinana nożem co jakiś kawałek ale od środka, na mniej więcej łączeniu boku ze środkiem, z zewnątrz nie widać śladów Różne auta, różni kierowcy, różne trasy a wada taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 TVNu i/lub UOKiK, widać jakiś problem był/jest. Skoro Continental ma w dOOpie to nagłośnić, bo żartów nie ma. Z oponami do motocykli już mieli niedawno epizod: http://motovoyager.net/2014/08/continental-wycofuje-opony-sprawdz-czy-nie-ma-twojej-na-liscie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 Tak przy okazji. Ostatnio próbowałem po raz 4 wyważać moje zimówki (Semperit ), okazało się niewyważalne, bo są źle odlane. Reklamacja oczywiście odrzucona. Koła wyważałem w dobrym serwisie od opon, co mają całą ofertę, koles pokazywał mi plik reklamacji z ostatnich kilku dni, głównie ... grupa Continental, w tym m.in Semperit. Problemy różne, zwykle problem z wyważeniem, ale też odpadanie czy pekanie bieżnika w miesięcznych oponach. Jak mówi strasznie się popsuli i jeszcze tylko grupa Michelin trzyma jako taki poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Miałem tak w pożyczonym demonstracyjnym Mercedesie Sprinterze i tam chyba też był Continental Teraz muszę powalczyć w letnimi (nie pamiętam firmy) ale przy zmianie opon zauważyłem że w kilku występuje taka sama "wada" czyli tak jakby ponacinana nożem co jakiś kawałek ale od środka, na mniej więcej łączeniu boku ze środkiem, z zewnątrz nie widać śladów Różne auta, różni kierowcy, różne trasy a wada taka sama Dokładnie to samo, z zewnątrz były piekne jak nowe, a jak zdemontowałem pozostałe 3 koła to wszystkie popękane od wewnetrznej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 mi strzelił lewy przód na łuku przy 110 km/h nie zdążyłem nawet powiedzieć "o k...a" jak byłem na barierce z lewej strony, potem na Avensisie z prawej, znowu z lewej i w końcu na skrajnym prawym pasie bokiem auto do kasacji Mi strzelił kiedyś PP, też przy 110km/h, w zasadzie nic się nie stało poza ściąganiem auta w prawo dość mocno i stukaniem. Imho wszystko zależy od " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.