Azbest Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 (edytowane) Spotkaliście się z takim problemem w jakimkolwiek samochodzie? Przy ostrym hamowaniu samochód staje dęba na przednich kołach - aż jestem zdziwiony że jest to w ogóle możliwe. LPG w tym przypadku to raczej zbawienie :D Edytowane 12 Października 2016 przez Azbest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Juz byla kiedy jakas beyka ze trzeba bylo z workiem ziemniakow/cementu jezdzic w bagazniku.... chyba nawet ze stajni tego samego producenta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Widać, że przy napędzie 4x4 jest odrobinę lepiej, czyli pewnie źle rozłożona masa, albo zawieszenie niedostosowane do ciężkiego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateob Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Juz byla kiedy jakas beyka ze trzeba bylo z workiem ziemniakow/cementu jezdzic w bagazniku.... chyba nawet ze stajni tego samego producenta... Był taki samochód, Skoda 105. Tam trzeba było dociążyć bagażnik, żeby auto było stabilniejsze.... no ale to było 30 lat temu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Spotkaliście się z takim problemem w jakimkolwiek samochodzie? Przy ostrym hamowaniu samochód staje dęba na przednich kołach - aż jestem zdziwiony że jest to w ogóle możliwe. LPG w tym przypadku to raczej zbawienie :D Ciekawe jak zrobi test łosia na dwóch kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Niesprawne amortyzatory 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Niesprawne amortyzatory Przecież to nowe auta, zresztą nawet bez amortyzatorów w innych autach tyłu nie podniesie Był taki samochód, Skoda 105. Tam trzeba było dociążyć bagażnik, żeby auto było stabilniejsze.... no ale to było 30 lat temu Tylko, że tam się obciążało przód i raczej tyłu w żadnym przypadku nie podnosiło, a co do samego dociążania tyłu to w 125p warto było wrzucić coś cięższego do bagażnika zimą dla lepszej trakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Spotkaliście się z takim problemem w jakimkolwiek samochodzie? Przecież to jest technologia znana od lat: nie widziałeś nigdy naczepy 3 osiowej z uniesionymi kołami ostatniej osi, gdy jedzie na pusto? Tu jest podobnie - to w celu zmniejszenia zużycia bieżnika, przecież wiadomo, że całą akcję hamowania przejmuje oś przednia, no to tylne koła można unieść Wystarczy wpisać: suzuki carry stoppie, lub van stoppie i jest co oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Skoda 105 Tylko, że tam się obciążało przód i raczej tyłu w żadnym przypadku nie podnosiło, Obciążało się przód, by nie zrobić wheelie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Spotkaliście się z takim problemem w jakimkolwiek samochodzie? Przy ostrym hamowaniu samochód staje dęba na przednich kołach - aż jestem zdziwiony że jest to w ogóle możliwe. LPG w tym przypadku to raczej zbawienie :D ciekawe jak to sie zachowa przy awaryjnym w zakręcie 0.o a pewnie poprawia wsadzajac mniejsze tarcze/klocki/ zaciski ;l pytanie czy 500x tez robi stoopie ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ciekawe jak zrobi test łosia na dwóch kołach Najciekawsze to będzie awaryjne hamowanie z ominięciem przeszkody - domyślam się że dachowanie gwarantowane. ESP nie ma szans zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Spotkaliście się z takim problemem w jakimkolwiek samochodzie? Przy ostrym hamowaniu samochód staje dęba na przednich kołach - aż jestem zdziwiony że jest to w ogóle możliwe. LPG w tym przypadku to raczej zbawienie :D Wersja do popisów pod remizą, już stoppie na motocyklu nie robi najwyraźniej na dziuniach wrażenia... Edytowane 13 Października 2016 przez RSSSS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Jeździłem Renegatem przez kilka dni i fajne pudełko ale zachowanie na drodze zgoła zaskakujące. Dupy nie zadzierałem ale układ kierowniczy wyjątkowo beznadziejny, kierownica sobie, samochód sobie a nie daj się na winklach z wyrypem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Jeździłem Renegatem przez kilka dni i fajne pudełko ale zachowanie na drodze zgoła zaskakujące. Dupy nie zadzierałem ale układ kierowniczy wyjątkowo beznadziejny, kierownica sobie, samochód sobie a nie daj się na winklach z wyrypem. Ostatnio myślałem o takim renegacie do miasta .. 4x2 z 1.4T. Ale już mi chyba przeszło ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Był taki samochód, Skoda 105. Tam trzeba było dociążyć bagażnik, żeby auto było stabilniejsze.... no ale to było 30 lat temu W duzy fiacie worek cementu w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 W duzy fiacie worek cementu w bagażniku W Polonezie podobnie. Potrafił na byle piachu zakopać się i nie wyjechać napędem na lekki tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 W Polonezie podobnie. Potrafił na byle piachu zakopać się i nie wyjechać napędem na lekki tył No niestety silnik z przodu napęd wałem na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 No niestety silnik z przodu napęd wałem na tył .. ale to powinien być lepszy rozkład masy niż silnik z przodu i napęd na przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 A to nie kwestia rozkładu siły hamowania? Za dużo na przód, za mało na tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 W Polonezie podobnie. Potrafił na byle piachu zakopać się i nie wyjechać napędem na lekki tył odkąd pamiętam to z parkingów na nartach wyjeżdżaliśmy tak, że siedziałem w bagażniku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Przecież to jest technologia znana od lat: nie widziałeś nigdy naczepy 3 osiowej z uniesionymi kołami ostatniej osi, gdy jedzie na pusto? Tu jest podobnie - to w celu zmniejszenia zużycia bieżnika, przecież wiadomo, że całą akcję hamowania przejmuje oś przednia, no to tylne koła można unieść Wystarczy wpisać: suzuki carry stoppie, lub van stoppie i jest co oglądać Ostatnia os w gorze jest bardzo ale to bardzo rzadkim widokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 No niestety silnik z przodu napęd wałem na tył Takie głupie ze aż to bmw skopiowalo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ostatnia os w gorze jest bardzo ale to bardzo rzadkim widokiem Ale się zdarza. Głównie jednak podniesiona jest pierwsza. W ciągnikach z dwiema osiami tylnymi też jest różnie. Dziś widziałem taki co pierwszą (toczną, jednooponową) miał podniesioną, druga była na ziemi (napędowa, dwuoponowa). A są też takie co mają na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Podejrzewam że to dzięki własnością terenowym tak się dzieje - miękkie i z dużym skokiem zawieszenie. Jeep w końcu zobowiązuje. Fiat ma raczej mniejsze aspiracje więc chyba lepiej trzyma się czarnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ostatnia os w gorze jest bardzo ale to bardzo rzadkim widokiem No i masz... coś mi utkwiło z lat młodości, ale obecnie 3-osiowy Jelcz na drodze to prawdziwy "biały kruk" A naczepy faktycznie podnoszą pierwszą oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 odkąd pamiętam to z parkingów na nartach wyjeżdżaliśmy tak, że siedziałem w bagażniku Trzeba było kupić opony. ps. Miałem 3 poldki + służbowy ojca. Problemów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Mój Peugeot też dosc ostro nurkował w hamowaniu, oczywiście kół nie podnosił z tyłu ale czuć było że nos mocno idzie w dół. Po wymianie amortyzatorów na nowe Bilsteiny jest masakryczna różnica na plus, idzie bardziej płasko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Przecież to nowe auta, zresztą nawet bez amortyzatorów w innych autach tyłu nie podniesie Tylko, że tam się obciążało przód i raczej tyłu w żadnym przypadku nie podnosiło, a co do samego dociążania tyłu to w 125p warto było wrzucić coś cięższego do bagażnika zimą dla lepszej trakcji Wlasnie o 125 mowilem:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 Trzeba było kupić opony. ps. Miałem 3 poldki + służbowy ojca. Problemów nie było Znajomy w F01 miał dobre opony a i tak zimą woził w bagażniku płyty betonowe żeby podjechać pod małe wzniesienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambi Napisano 11 Marca 2019 Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 Nie powiedzieli tylko, że do tego testu trafił przedseryjny egzemplarz w dodatku z wadą układu hamulcowego, co wyszło podczas kontroli - może się zdarzyć na tym etapie. Na jutubie można znaleźć film z jazdy renegade po torze, gdzie idzie jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 11 Marca 2019 Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 43 minuty temu, bambi napisał: Nie powiedzieli tylko, że do tego testu trafił przedseryjny egzemplarz w dodatku z wadą układu hamulcowego, co wyszło podczas kontroli - może się zdarzyć na tym etapie. Na jutubie można znaleźć film z jazdy renegade po torze, gdzie idzie jak burza. Błąd się udało zreplikować na innych egzemplarzach. Nie tak drastycznie ale jednak. https://www.motor1.com/news/101328/jeep-renegade-stoppie-malfunctioning-brakes/ swoją drogą. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 11 Marca 2019 Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 W duzy fiacie worek cementu w bagażniku worek piachu... w razie czego zimą można było posypać drogę Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 Dnia 13.10.2016 o 09:07, romano11 napisał: Obciążało się przód, by nie zrobić wheelie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 Dnia 13.10.2016 o 14:08, MarCo napisał: No niestety silnik z przodu napęd wałem na tył Czyli układ klasyczny. Jak - nie przymierzając - np BMW i MB(nie licząc wyjątków) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 3 godziny temu, wald0 napisał: to ten z 1.9 TDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambi Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 21 godzin temu, Filipfm napisał: Błąd się udało zreplikować na innych egzemplarzach. Nie tak drastycznie ale jednak. https://www.motor1.com/news/101328/jeep-renegade-stoppie-malfunctioning-brakes/ swoją drogą. Bzdura totalna. Wszystkie problemy dotyczą pierwszych wyprodukowanych egzemplarzy. Tak jeździ Renegade z 2018: ostre hamowanie ok. 5.35s. Jak łatwo zauważyć jeździ toto jak wyścigówka. Zresztą jest też film, gdzie na torze zjada Minicoopera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 2 minuty temu, bambi napisał: Bzdura totalna. Wszystkie problemy dotyczą pierwszych wyprodukowanych egzemplarzy. Tak jeździ Renegade z 2018: ostre hamowanie ok. 5.35s. Jak łatwo zauważyć jeździ toto jak wyścigówka. Zresztą jest też film, gdzie na torze zjada Minicoopera. Rozumiem, ze posiadasz albo pracujesz dla FCA bo strasznie emocjonalnie podchodzisz do tematu Filmik, ktory wrzucales jest zdaje sie z wersja benzynowa (chyba, ze diesel kręci do 7 tys obrotów). Problemy z hamowaniem w artykule, który wrzuciłem była mowa o problemach z dieslami 1.6 i 2.0. I oczywiscie mozliwe, ze model 2018 ma cos poprawione O wyscigowce i zjadaniu minicoopera przemilcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 Godzinę temu, Filipfm napisał: to ten z 1.9 TDI? Podobno tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 Godzinę temu, bambi napisał: Bzdura totalna. Wszystkie problemy dotyczą pierwszych wyprodukowanych egzemplarzy. Tak jeździ Renegade z 2018: ostre hamowanie ok. 5.35s. Jak łatwo zauważyć jeździ toto jak wyścigówka. Zresztą jest też film, gdzie na torze zjada Minicoopera. Osobiscie uwazam, ze Fiat jest najlepszy i tak samo Jeep. W koncu jest spokrewniony z Ferrarri a tam sa prawdziwe wyscigowki. Czy to nie klon kolego @krowka Teraz jest model po FL moze cos poprawili ale mam zasadnicze pytanie czy Mini wiedzialo, ze sie sciga? 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 12 Marca 2019 Udostępnij Napisano 12 Marca 2019 4 godziny temu, wujekcybul napisał: ale mam zasadnicze pytanie czy Mini wiedzialo, ze sie sciga? Pytanie powinno brzmieć: "Czy kierujący Mini wiedział, że kierujący Jeepkiem/Renkiem się z nim ściga?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 15 Marca 2019 Udostępnij Napisano 15 Marca 2019 Jak się nie mylę to było z początku produkcji winny korektor 90/10% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.