Cinos Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 cos VW pomieszał z cenami i nowe nazwy wersji wyposażenia przed FL po FL http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/passat_limousine.pdf?intcmp=cennik-passat http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/passat_limousine.pdf brak w ogóle 1.4 TSI wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 22 minuty temu, Cinos napisał: wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie Rynek dopasowuje sie do zamoznosci klientow. Przez ostatnie lata przecietne wynagrodzenie wzroslo o 30%, to i ceny sie dopasowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 Diesel dalej droższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 1 minutę temu, marcindzieg napisał: Diesel dalej droższy. Doplata do diesla jakies 15kPLN Kiedy to sie zwroci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 Używki drożeją, to nówki też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 Gdzie te 30%? Patrząc w wyposażenie jest nawet taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 3 godziny temu, Cinos napisał: cos VW pomieszał z cenami i nowe nazwy wersji wyposażenia przed FL po FL http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/passat_limousine.pdf?intcmp=cennik-passat http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/passat_limousine.pdf brak w ogóle 1.4 TSI wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie 1.4 tsi od roku już nie ma, wieć jaka to nowość? a wg mnie jak porównywasz jabłka z jabłkami to ceny się nie zmieniły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 21 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 11 minut temu, TomekD000 napisał: 1.4 tsi od roku już nie ma, wieć jaka to nowość? a wg mnie jak porównywasz jabłka z jabłkami to ceny się nie zmieniły tfu 1.5 TSI na razie nie ma i zamiast trendline ma byc essence jak w Arteonie chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 Analogiczne wersje to nawet staniały - po prostu nie ma już silnika 1,5 z podstawowym wyposażeniem, wiec cena startuje wyżej. Swoją drogą cena startowa na poziomie 135kPLN za passata ... ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 3 godziny temu, Maciej__ napisał: Doplata do diesla jakies 15kPLN Kiedy to sie zwroci? Po 150 kkm wyjdzie na 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 9 minut temu, rwIcIk napisał: Po 150 kkm wyjdzie na 0 Chyba 300 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 1 minutę temu, mrBEAN napisał: Chyba 300 kkm W VW byc tak może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 3 godziny temu, Maciej__ napisał: Kiedy to sie zwroci? Po ok 100kkm? Zauważ że sporo takich aut biorą floty, dla prywatnego się to nie oplaca. Mało który 3-letni diesel ma nalatane mniej niż 150kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 12 minut temu, swienty napisał: Po ok 100kkm? Zauważ że sporo takich aut biorą floty, dla prywatnego się to nie oplaca. Mało który 3-letni diesel ma nalatane mniej niż 150kkm. Diesel by musial palic 3l mniej niz noPB, zeby to sie zwrocilo po 100kkm... To juz nie te czasy i obawiam sie, ze jak nie bedziesz ganial po autostradach grubo ponad limit to bedzie sie to zwracac ze 2 razy dluzej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 (edytowane) 8 minut temu, Maciej__ napisał: Diesel by musial palic 3l mniej niz noPB, zeby to sie zwrocilo po 100kkm... To juz nie te czasy i obawiam sie, ze jak nie bedziesz ganial po autostradach grubo ponad limit to bedzie sie to zwracac ze 2 razy dluzej. Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla przy odsprzedaży może być mniejsza niż analogicznej benzyny. Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych. Edytowane 21 Czerwca 2019 przez Azbest 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 Teraz, Azbest napisał: Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla może być mniejsza niż analogicznej benzyny. Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych. To prawda, juz teraz ceny uzywek noPB potrafia byc wyzsze niz klekotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 1 minutę temu, Azbest napisał: Druga sprawa jest taka, że w obecnych czasach wartość rynkowa takiego diesla przy odsprzedaży może być mniejsza niż analogicznej benzyny. Sporo osób wyleczyło się z diesli, które zbliżając się do końca flotowego przebiegu zaczynają generować koszty w zupełnie innej dziedzinie niż spalanie ... a doprowadzenie ich do porządnego stanu jest bardzo kosztowne, zwłaszcza przy wydłużonych do maksimum interwałach serwisowych. Lepiej kupić TSI zrobione z gównolitu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 4 minuty temu, sdss napisał: Lepiej kupić TSI zrobione z gównolitu Nie napisałem że lepiej ... napisałem. że diesel po przebiegu i serwisowaniu leasingowym potrafi generować ogromne koszty niezwiązane ze spalaniem. Sporo osób wyleczyło to z używanego diesla ... a nowego diesla przeciętny Kowalski zazwyczaj nie kupi, bo jest droższy i raczej nigdy się nie zwróci. Najlepiej to iść i kupić nowy ... TSI czy TDI w zależności od potrzeb ... i uciekać jak producent zostawia cię sam z tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 39 minut temu, Maciej__ napisał: Diesel by musial palic 3l mniej niz noPB, zeby to sie zwrocilo po 100kkm... W mniejszym aucie zgoda, ale w passacie imo powinno się to opłacać. Imo zarządzający flotami potrafią liczyć kasę, i skoro biorą diesle to coś w tym musi być. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 (edytowane) 8 minut temu, swienty napisał: W mniejszym aucie zgoda, ale w passacie imo powinno się to opłacać. Imo zarządzający flotami potrafią liczyć kasę, i skoro biorą diesle to coś w tym musi być. We flotach jest zazwyczaj pedal to the metal. Diesel jest bardziej odporny na jazdę z gazem w podłodze, a dziki kraj pozwala na razie na taką jazdę i dlatego diesel "się opłaca". Gdybym latał w trasy dużo i szybko, też bym wybrał TDI, pomimo, że TSI jeździ się duuużo przyjemniej. Edytowane 21 Czerwca 2019 przez mrBEAN 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 1 godzinę temu, swienty napisał: W mniejszym aucie zgoda, ale w passacie imo powinno się to opłacać. Imo zarządzający flotami potrafią liczyć kasę, i skoro biorą diesle to coś w tym musi być. większy zasięg, od jednej stacji BP do drugiej, bo tylko tam mogą tankować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 3 godziny temu, Azbest napisał: Analogiczne wersje to nawet staniały - po prostu nie ma już silnika 1,5 z podstawowym wyposażeniem, wiec cena startuje wyżej. Swoją drogą cena startowa na poziomie 135kPLN za passata ... ciekawie. Nikt tego 1.5 nie kupowal to wyrzucili. A moze maja nadal problem z homologacja. U mnie w firmie sa 2.0TSI ida jak swieze buleczki z dobra znizka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 11 godzin temu, wujekcybul napisał: Nikt tego 1.5 nie kupowal to wyrzucili. A moze maja nadal problem z homologacja. U mnie w firmie sa 2.0TSI ida jak swieze buleczki z dobra znizka. To dziwne, bo taki silnik wydaje się idealnym następcą wolnossących 2.0 starszej generacji diesli. Tym bardziej że te wszelkie 1.5T radzą sobie bardzo dobrze z segmentem D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 Dla Janusza tylko 2.0 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 5 minut temu, Azbest napisał: To dziwne, bo taki silnik wydaje się idealnym następcą wolnossących 2.0 starszej generacji diesli. Tym bardziej że te wszelkie 1.5T radzą sobie bardzo dobrze z segmentem D. W PL Passata kupuja floty to i rabat lepszy. Dlatego 1.5 pewnie sie nie sprzedawal. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 Na otomoto stoją 2.0 TDI 150 i 1.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 22 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 @sdss pewnie przedliftowe B8 B8FL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 7 godzin temu, sdss napisał: Dla Janusza tylko 2.0 tdi Tylko i wylacznie Jako uzywane kombi 2.0 280KM prawie nie wystepuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2019 Dnia 21.06.2019 o 15:26, Cinos napisał: cos VW pomieszał z cenami i nowe nazwy wersji wyposażenia przed FL po FL http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/passat_limousine.pdf?intcmp=cennik-passat http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/passat_limousine.pdf brak w ogóle 1.4 TSI wersja bazowa wzrost o ponad 30%... dziwnie Ceny tych samych wersji bez zmian. Pewnie będzie dostępne 1.5 tsi 150 i 2.0 tdi 150 za jakiś czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 17 godzin temu, Cinos napisał: pewnie przedliftowe po 5 latach nie zmienić nic a nic stylistyki tylko VW to potrafi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 4 godziny temu, bergerac napisał: po 5 latach nie zmienić nic a nic stylistyki tylko VW to potrafi najwiecej sie dzieje w środku, opis po angielsku no i wnętrze lekko jest inne https://www.netcarshow.com/volkswagen/2020-passat/ przed po Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 (edytowane) Hahaha, brak zegarka i nowa kierownica to duże zmiany? Wrzuć zdjęcie b8 przed fl z nowa navi i activ info i będzie to samo prawie. Edytowane 23 Czerwca 2019 przez Chalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 57 minut temu, Cinos napisał: najwiecej sie dzieje w środku, opis po angielsku jakiś tu kosmicznych zmian nie widzę, ale kierunek na plus to co mnie mocno znięchęciło w Pasku to fakt, że kokpit jest bardzo krótki. Jest mały dystans do szyby, jak w kompakcie, a nie jak w segmencie D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 17 minut temu, bergerac napisał: jakiś tu kosmicznych zmian nie widzę, ale kierunek na plus to co mnie mocno znięchęciło w Pasku to fakt, że kokpit jest bardzo krótki. Jest mały dystans do szyby, jak w kompakcie, a nie jak w segmencie Do czego tak naprawdę długi kokpit jest potrzebny? Ja tam czasem papiery rzucam, to fakt. Dzięki tej "poleczce" w Insigni A mi nie wpadaja w podszybie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 jakiś tu kosmicznych zmian nie widzę, ale kierunek na plus to co mnie mocno znięchęciło w Pasku to fakt, że kokpit jest bardzo krótki. Jest mały dystans do szyby, jak w kompakcie, a nie jak w segmencie D.Nie wiem może gorszy opór powietrza (szyba bardziej w pionie) mniej strefy na ewentualny kontrolowany zgniot itp...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 21 minut temu, ZUBERTO napisał: Do czego tak naprawdę długi kokpit jest potrzebny? Ja tam czasem papiery rzucam, to fakt. Dzięki tej "poleczce" w Insigni A mi nie wpadaja w podszybie. to raczej potrzeba estetyczna, a nie jakaś użyteczna. Po prostu zdecydowanie bardziej komfortowo się czuję w aucie, które zapewnia dobrą pozycję kierowcy. Dla mnie dobra pozycja kierowcy to właśnie dość głeboki kokpit, fajna kierownica, szeroki tunel między siedzeniami, dobry podłokietnik, w miarę dobrej jakości materiały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 2 godziny temu, bergerac napisał: to raczej potrzeba estetyczna, a nie jakaś użyteczna. Po prostu zdecydowanie bardziej komfortowo się czuję w aucie, które zapewnia dobrą pozycję kierowcy. Dla mnie dobra pozycja kierowcy to właśnie dość głeboki kokpit, fajna kierownica, szeroki tunel między siedzeniami, dobry podłokietnik, w miarę dobrej jakości materiały. spróbuj z miejsca kierowcy wytrzeć wtedy szybę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 4 godziny temu, bergerac napisał: to raczej potrzeba estetyczna, a nie jakaś użyteczna. Po prostu zdecydowanie bardziej komfortowo się czuję w aucie, które zapewnia dobrą pozycję kierowcy. Dla mnie dobra pozycja kierowcy to właśnie dość głeboki kokpit, fajna kierownica, szeroki tunel między siedzeniami, dobry podłokietnik, w miarę dobrej jakości materiały. brzmisz jak klient na volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 5 godzin temu, Chalek napisał: Hahaha, brak zegarka i nowa kierownica to duże zmiany? Wrzuć zdjęcie b8 przed fl z nowa navi i activ info i będzie to samo prawie. Widać miniaturyzację. Mniejsza osłona poduszki powietrznej kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 10 godzin temu, bergerac napisał: po 5 latach nie zmienić nic a nic stylistyki tylko VW to potrafi W końcu to lifting a nie nowy model, z drugiej strony 5 lat na lifting jak się sprzedaje to po co w sumie generować koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 6 godzin temu, Cinos napisał: spróbuj z miejsca kierowcy wytrzeć wtedy szybę od czasu jak miałem fiata 125p nie zdarzyła mi się konieczność wycierania szyby przedniej od środka. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2019 5 godzin temu, Vadero napisał: brzmisz jak klient na volvo volvo, ale bardziej audi czy bmw. Niestety nie moja półka. Ale wnętrze to był główny argument dlaczego odrzuciłem paska z short listy, bo już byłem całkiem przekonany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 10 godzin temu, bergerac napisał: od czasu jak miałem fiata 125p nie zdarzyła mi się konieczność wycierania szyby przedniej od środka. użytkujesz czasem auto na krótszych dystansach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 1 minutę temu, Cinos napisał: użytkujesz czasem auto na krótszych dystansach? A jakie to ma znaczenie? Ja tez już nie pamiętam nawet, kiedy musialem wycierasz szybe po zaparował... Odpalasz nawiew na szybe i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 1 minutę temu, Maciej__ napisał: A jakie to ma znaczenie? Ja tez już nie pamiętam nawet, kiedy musialem wycierasz szybe po zaparował... Odpalasz nawiew na szybe i tyle. jak np nie chcesz czekać, albo już zdążyło przymarznąć od środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 4 minuty temu, Cinos napisał: jak np nie chcesz czekać, albo już zdążyło przymarznąć od środka? Od dobrych 10 lat nie przypominam sobie takiej sytuacji... Być może dlatego, ze oba auta parkują glownie w garażach podziemnych i nie ma w nich wilgoci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 13 minut temu, Maciej__ napisał: A jakie to ma znaczenie? Ja tez już nie pamiętam nawet, kiedy musialem wycierasz szybe po zaparował... Odpalasz nawiew na szybe i tyle. Hmmm ja szybę przednią od środka czyszczę że 3-4 razy w roku- mniej paruje jak jest odtłuszczona i nie ma refleksów przy jeździe w nocy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 Teraz, sowik85 napisał: Hmmm ja szybę przednią od środka czyszczę że 3-4 razy w roku- mniej paruje jak jest odtłuszczona i nie ma refleksów przy jeździe w nocy Takie czyszczenie to u mnie tez ogarniają na myjni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.