Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Elephant napisał(a):

W listopadzie miałem przez 3 tygodnie XC90 bo kumpel poleciał do Azji. Trochę jeździłem i chętnie wróciłem do swojego płaszczaka.

XC90 jest duuże i to może przeszkadzać. Zapewne jesteśmy różni ;) ale mi się super tym autem jeździło, szczególnie po mieście. V90 za to non stop o coś zaczepiałem podwoziem.

Swego czasu często jeździłem kolegi Passatem CC i to była masakra. Mam wjazd pod kątem dość wąski, drzwi długie i nisko się siedzi. Strasznie mnie to zmęczyło. To samo mam obecnie w Mustangu.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sherif napisał(a):

XC90 jest duuże i to może przeszkadzać. Zapewne jesteśmy różni ;) ale mi się super tym autem jeździło, szczególnie po mieście. V90 za to non stop o coś zaczepiałem podwoziem.

Swego czasu często jeździłem kolegi Passatem CC i to była masakra. Mam wjazd pod kątem dość wąski, drzwi długie i nisko się siedzi. Strasznie mnie to zmęczyło. To samo mam obecnie w Mustangu.

Ja po 2 godzinach jazdy BMW 3 ledwo wysiadłem - nie mogłem się wyprostować ;]

Płaszczaki to już nie dla mnie.

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał(a):

Ja po 2 godzinach jazdy BMW 3 ledwo wysiadłem - nie mogłem się wyprostować ;]

Płaszczaki to już nie dla mnie.

Co prawda nie mam problemów z kręgosłupem, ale jak się przesiadam z xc60 do Clio, to autentycznie po każdym wpadnięciu do tej studni zastanawiam się kiedy coś mi pierdnie. Oczywiście to tylko takie wrażenie,ale jednak negatywne.;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Rado_ napisał(a):

Co prawda nie mam problemów z kręgosłupem, ale jak się przesiadam z xc60 do Clio, to autentycznie po każdym wpadnięciu do tej studni zastanawiam się kiedy coś mi pierdnie. Oczywiście to tylko takie wrażenie,ale jednak negatywne.;]

Ja to wam @Rado_i @rwIcIk polecam jakiegoś osteopate.

 

Miałem sportage i z przyjemnością wsiadam do obecnego arteona który d9 wysokich nie należy.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chalek napisał(a):

Ja to wam @Rado_i @rwIcIk polecam jakiegoś osteopate.

 

Miałem sportage i z przyjemnością wsiadam do obecnego arteona który d9 wysokich nie należy.

Mam osteopemię :old:

I kilka innych schorzeń 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Chalek napisał(a):

Ja to wam @Rado_i @rwIcIk polecam jakiegoś osteopate.

 

Miałem sportage i z przyjemnością wsiadam do obecnego arteona który d9 wysokich nie należy.

Wygodniej jest wsiadać i wysiadać z suva.Z tym nie da się polemizowac. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, rwIcIk napisał(a):

BMW fajne, ale płaskie. Żeby było choć kombi ...

Mi trudno wysiada się z takich płaszczaków.

Córka jeździ obecnie 3 kombi i sobie chwali.

Ale woli wyższe gabaryty.

 

 

Jak widać w wątku każdy ma swoje upodobania.

 

Pamiętam jak miałem jakiś problem z kręgami/mięśniami kręgosłupa to mega ciężko wysiadało mi się z 3 ki kombi (miałem jeszcze sportowe fotele).

 

Imo jednak łatwiej się wspiąć nawet wsiadając do wyższego suva a później zsunąć na ziemię niż wysiadać z gleby.

 

Ja tam lubię suv za to że można ich używać wielozadaniowo ;] :

Messenger_creation_7f2d6ceb-b707-4413-affc-95e338d8d26d.jpeg.c3c0435dcec4222329a719e10e25988f.jpeg

 

 

 

 

Edytowane przez Piotrus
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Piotrus napisał(a):

 

Jak widać w wątku każdy ma swoje upodobania.

 

Pamiętam jak miałem jakiś problem z kręgami/mięśniami kręgosłupa to mega ciężko wysiadało mi się z 3 ki kombi (miałem jeszcze sportowe fotele).

 

Imo jednak łatwiej się wspiąć nawet wsiadając do wyższego suva a później zsunąć na ziemię niż wysiadać z gleby.

 

Ja tam lubię suv za to że można ich używać wielozadaniowo ;] :

Messenger_creation_7f2d6ceb-b707-4413-affc-95e338d8d26d.jpeg.c3c0435dcec4222329a719e10e25988f.jpeg

 

 

 

 

 

Do tego nie potrzeba SUVa

https://youtu.be/ENClj9ULyoA?si=FicrJ5GlkEE-QoWc

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Piotrus napisał(a):

 

Jak widać w wątku każdy ma swoje upodobania.

 

Pamiętam jak miałem jakiś problem z kręgami/mięśniami kręgosłupa to mega ciężko wysiadało mi się z 3 ki kombi (miałem jeszcze sportowe fotele).

 

Imo jednak łatwiej się wspiąć nawet wsiadając do wyższego suva a później zsunąć na ziemię niż wysiadać z gleby.

 

Ja tam lubię suv za to że można ich używać wielozadaniowo ;] :

Messenger_creation_7f2d6ceb-b707-4413-affc-95e338d8d26d.jpeg.c3c0435dcec4222329a719e10e25988f.jpeg

 

 

 

 

 

Ja tu Cupra wjadę na 19kach lub na semi slikach 18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piotrus napisał(a):

Ale nie wyjedziesz, jest metrowa trawa, kopce mrówek itd. 

Jak nie jak tak, wjeżdżając utoruje sobie drogę wyjazdu. Liczy się człowiek nie maszyna. 🤪

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piotrus napisał(a):

Ale nie wyjedziesz, jest metrowa trawa, kopce mrówek itd. 

Jak bedzie wjezdzał od wiesny to nie bedzie metrowej trawy...

2 minuty temu, sdss napisał(a):

Jak nie jak tak, wjeżdżając utoruje sobie drogę wyjazdu. Liczy się człowiek nie maszyna. 🤪

Chyba ze sie trafi 20 sm zagłebienie z wodą albo choć tylko mokrą trawą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Piotrus napisał(a):

Ale nie wyjedziesz, jest metrowa trawa, kopce mrówek itd. 

 

1 godzinę temu, delco napisał(a):

 

Chyba ze sie trafi 20 sm zagłebienie z wodą albo choć tylko mokrą trawą...

"Potrzymaj mi piwo..." 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, delco napisał(a):

Jak bedzie wjezdzał od wiesny to nie bedzie metrowej trawy...

Tam nie było wjeżdżanie od 5 lat albo i dłużej. Jeep robił za walec żeby zagęścić podłoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moje auto zeszło z produkcji :ok:

W umowie mam wpisaną dostawę w ciągu 7 miesięcy, czyli do końca listopada. A dziś info, że auto oczekuje na transport, Czyli raptem miesiąc jestem od zamówienia, czyli sumarycznie jak dobrze pójdzie będzie 2 miesiące od zamówienia do odbioru.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Elephant napisał(a):

To moje auto zeszło z produkcji :ok:

W umowie mam wpisaną dostawę w ciągu 7 miesięcy, czyli do końca listopada. A dziś info, że auto oczekuje na transport, Czyli raptem miesiąc jestem od zamówienia, czyli sumarycznie jak dobrze pójdzie będzie 2 miesiące od zamówienia do odbioru.

Tylko w Volvo marzec 2025 🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą pozycją za kierownicą to chyba jednak rodzaj mody, jak z krótkimi i długimi spódniczkami.

Dawno dawno temu, na granicy IIIRP i PRL-u jako dzieciak pamietam ze z kolegami jarałem się samochodami w których pozycja za kierownicą była półleząca, nie wiem co to za marki były, moze jakieś porsche, z podnoszonymi światłami.

No i choć wsiadanie bez wątpienia trudniejsze to jednak pozycja półleżąca jest znacznie wygodniejsza, skoro najwygodniejsza jest w pełni lezaca. Im większe pochylenie tym mniejszy ucisk na kręgosłup. Nie trzeba było zadnegp podparcia odcinka lędźwiowego tak jak nie trzeba go w łóżku. Nagle jednak poszło w druga strone i pozycja za kierownicą coraz bardziej pionowa, no to i trzeba kombinowac z podparciem na kregosług bo im bardziej pionowo tym większe obciążenie na kręgi.

Tak wiec w nowych samochodach wsiadanie wygodniejsze, ale pozycja juz niekoniecznie.

Moim zdaniem SUV-y tylko rodzaj mody, chodzi o wrażenia wizualne, kiedyś ludzie preferowali "szczupaki", dziś wybieraja zwaliste pękate kształty (moze dlatego ze kiedyś wszyscy wygladali ludzie na ulicy wygladali jak szczupaki a dziś coraz bardziej pękaci? :P) a cała reszta, te wyszukane zalety mniej lub bardziej prawdziwe to najczesciej tylko racjonalizowanie wyboru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zenek111 napisał(a):

Tak wiec w nowych samochodach wsiadanie wygodniejsze, ale pozycja juz niekoniecznie.

Pracując przy biurku też wybierasz pozycję półleżącą? No i dochodzi jeszcze kwestia bezpieczeństwa w takiej pozycji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, janusz napisał(a):

Pracując przy biurku też wybierasz pozycję półleżącą?

Jeśli mamy wątpliwości jaka pozycja jest wygodna to spędźmy 12 godzin w pozycji siedząc (prosto) , w pozycji leżąc i w pozycji półleżącej. Właściwie nie trzeba tego sprawdzac bo kazdy od razu wie ze leżenie zmęczy najmniej, a siedzenie prosto najbardziej.

6 minut temu, janusz napisał(a):

No i dochodzi jeszcze kwestia bezpieczeństwa w takiej pozycji. 

No o kwestii bezpieczeństwa jeszcze nie było mowy, ale całkiem dobre jak zaczniemy mówić, "nie tylko łatwiej się wsiada ale też pozycja jest bezpieczniejsza" :)

Tak naprawdę czy bezpieczniej to nie wiem, pewnie kwestia dostosowania zabezpieczeń do pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zenek111 napisał(a):

Moim zdaniem SUV-y tylko rodzaj mody, chodzi o wrażenia wizualne, kiedyś ludzie preferowali "szczupaki", dziś wybieraja zwaliste pękate kształty (moze dlatego ze kiedyś wszyscy wygladali ludzie na ulicy wygladali jak szczupaki a dziś coraz bardziej pękaci? :P) a cała reszta, te wyszukane zalety mniej lub bardziej prawdziwe to najczesciej tylko racjonalizowanie wyboru.

 

Pierwszego SUVa z AT wybrałem ze względów zdrowotnych i już nie wrócę do płaszczaków.

Co do pozycji półleżącej, to np. odpowiada mi fotel w Lexusie IS.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zenek111 napisał(a):

Jeśli mamy wątpliwości jaka pozycja jest wygodna to spędźmy 12 godzin w pozycji siedząc (prosto) , w pozycji leżąc i w pozycji półleżącej. Właściwie nie trzeba tego sprawdzac bo kazdy od razu wie ze leżenie zmęczy najmniej, a siedzenie prosto najbardziej.

Ale nie mówimy o pozycji do wypoczywania tylko do pracy. Więc pracuj po 12 godzin (np przy komputerze, albo lepiej wykonując drobne prace manualne przy biurku) i odpowiedz 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, janusz napisał(a):

Ale nie mówimy o pozycji do wypoczywania tylko do pracy. Więc pracuj po 12 godzin (np przy komputerze, albo lepiej wykonując drobne prace manualne przy biurku) i odpowiedz 😉

Pracowałem, i najwygodniejsza pozycją do pracy była dla mnie pozycja "lezenie na brzuchu z laptopem poniżej głowy". Proponuję kazdemu sprawdzić, oczywiscie czasem pozycje trzeba zmienić na lekko boczną lewą lub prawą (przy biurku tez sie krecimy), a czasem moze zupełnie na boku jesli operujemy tylko myszą. Moze dziwne, ale dla mnie tak zdecydowanie najlepiej. Choc jak ktoś ma spory brzuch pewnie nie dla niego.

W pracy nie mam takiej mozliwości :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zenek111 napisał(a):

No i choć wsiadanie bez wątpienia trudniejsze to jednak pozycja półleżąca jest znacznie wygodniejsza, skoro najwygodniejsza jest w pełni lezaca. Im większe pochylenie tym mniejszy ucisk na kręgosłup. Nie trzeba było zadnegp podparcia odcinka lędźwiowego tak jak nie trzeba go w łóżku. Nagle jednak poszło w druga strone i pozycja za kierownicą coraz bardziej pionowa, no to i trzeba kombinowac z podparciem na kregosług bo im bardziej pionowo tym większe obciążenie na kręgi.

Polecam w takim razie "cofnąć się w czasie" i pojeździć takim autem a potem wsiąść do obecnego ;). Nie dalej jak w weekend zrobiłem trochę kilometrów klasykiem, mimo wygodnych, półleżących siedzeń z całą przyjemnością przesiadłem się do SUVa. Dłuższe trasy to słaba to opcja, właśnie m.in z braku ledźwiów  oraz krótkiego oparcia i siedziska. Wysiadania też masakra, siedzi się prawie na ziemi a drzwi długie .. jeszcze w kabrio nie ma się czego złapać :). Chwilę potem ze zlotu wrócił kolega .. jechał 126p, bardziej połamany niż ja ;)

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sherif napisał(a):

Polecam w takim razie "cofnąć się w czasie" i pojeździć takim autem a potem wsiąść do obecnego ;).

Bo takimi autami to się jeździ na jakieś spotkania kilka km. Głównie żeby laski podziwiały ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, zenek111 napisał(a):

No i choć wsiadanie bez wątpienia trudniejsze to jednak pozycja półleżąca jest znacznie wygodniejsza, skoro najwygodniejsza jest w pełni lezaca. Im większe pochylenie tym mniejszy ucisk na kręgosłup.

 

I dlatego kierowcy zawodowi w ciężarówkach, spędzający tam połowę życia w trasie, zdecydowanie wolą pozycję półleżącą podczas jazdy, niż te głupie prawie pionowe fotele. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcindzieg napisał(a):

Bo takimi autami to się jeździ na jakieś spotkania kilka km. Głównie żeby laski podziwiały ;]

Tak dokładnie było, ale nie zawsze się da w najbliższej okolicy :phi:.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wladmar napisał(a):

 

I dlatego kierowcy zawodowi w ciężarówkach, spędzający tam połowę życia w trasie, zdecydowanie wolą pozycję półleżącą podczas jazdy, niż te głupie prawie pionowe fotele. 

Oni tego nie wolą, oni nie maja wyjscia i takie samochody dostaja. Tak jak ludzie w pracy dostaja biurka i "pionowe krzesła" nawet jeśli woleliby pochylone kubełki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu pasażerów w długiej trasie wybiera taka pozycję:

images?q=tbn:ANd9GcROkZUKjSqw1XgmaezDEEv

Kierowca aż tak wyłożyć sie nie moze, uwazny ma byc więc tym bardziej pionowo powinien siedzieć, no i nie powinien zasypiać, jednak w dzisiejszych nowych samochodach, w trasie, na aktywnym tempomacie z tymi wszystkimi niańkami w teorii mógłby sie mocno odchylić do tyłu i relaksowac jazdą.

Taka pozycja z odchyleniem do tyłu jest relaksująca ponieważ nacisk jaki wywiera nasze ciało na fotel rozkłada się na większa powierzchnię. Jeśli siedzimy pionowo plecy prawie nic na siebie nie biorą, a cały nacisk skupia się na pośladkach. Ciśnienie w "dolnych partiach" rosnie i jako ktoś ma skłonności to mu groża od tego np. hemoroidy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, zenek111 napisał(a):

Oni tego nie wolą, oni nie maja wyjscia i takie samochody dostaja. Tak jak ludzie w pracy dostaja biurka i "pionowe krzesła" nawet jeśli woleliby pochylone kubełki

 

Czyli producenci ciezarowek robia na zlosc kierowcom :hehe:

Mozesz sobie wolec nawet hamak, ale pozycja pionowa jest duzo zdrowsza dla kregoslupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

Mozesz sobie wolec nawet hamak, ale pozycja pionowa jest duzo zdrowsza dla kregoslupa.

 

Wiele dziesięcioleci pracy specjalistycznych ośrodków, całkiem potężne budżety, poważne badania... Nie, nie, nie, hamak jest wygodniejszy i już :hehe:

 

A tak poważnie to jest najzdrowsza i najwygodniejsza pozycja i akurat w samochodach ciężarowych jest zbliżona do tego (i w SUVach zresztą też ku temu zmierza):

prawidlowa-pozycja-podczas-pracy-przy-bi

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wladmar napisał(a):

 

Wiele dziesięcioleci pracy specjalistycznych ośrodków, całkiem potężne budżety, poważne badania... Nie, nie, nie, hamak jest wygodniejszy i już :hehe:

 

A tak poważnie to jest najzdrowsza i najwygodniejsza pozycja i akurat w samochodach ciężarowych jest zbliżona do tego (i w SUVach zresztą też ku temu zmierza):

prawidlowa-pozycja-podczas-pracy-przy-bi

Tak właśnie jeżdżę :ok:

Fotel daleko odsunięty i oparcie niewiele odchylone, kierownica maksymalnie wysunięta, by sięgać nadgarstkiem do góry koła.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał(a):

Tak właśnie jeżdżę :ok:

Fotel daleko odsunięty i oparcie niewiele odchylone, kierownica maksymalnie wysunięta, by sięgać nadgarstkiem do góry koła.

 

 

Tak samo. I trasy po 500 km nie robią wrażenia na kręgosłupie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2024 o 15:34, Maciej__ napisał(a):

 

Czyli producenci ciezarowek robia na zlosc kierowcom :hehe:

Mozesz sobie wolec nawet hamak, ale pozycja pionowa jest duzo zdrowsza dla kregoslupa.

Po prostu bezpieczeństwo (a pozycja pionowa jest lepsza do koncentracji i ogarniania sytuacji wokół samochodu) jest ważniejsze od wygody.

Podobnie w pracy, mało który szef by zniósł swojego pracownika w pozycji półleżacej :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2024 o 15:42, wladmar napisał(a):

 

Wiele dziesięcioleci pracy specjalistycznych ośrodków, całkiem potężne budżety, poważne badania... Nie, nie, nie, hamak jest wygodniejszy i już :hehe:

 

A tak poważnie to jest najzdrowsza i najwygodniejsza pozycja i akurat w samochodach ciężarowych jest zbliżona do tego (i w SUVach zresztą też ku temu zmierza):

prawidlowa-pozycja-podczas-pracy-przy-bi

"Choroba hemoroidalna staje się dokuczliwa dopiero w momencie rozwoju stanu zapalnego. Wstydliwy problem pojawia się u ok 30% populacji, najczęściej u osób po 50. roku życia, występuje zarówno u kobiet w ciąży i po porodzie, jak i u mężczyzn. Często dotyka osób prowadzących siedzący tryb życia.

....

Przyczyny powstawania hemoroidów nie są do końca znane, przyjmuje się jednak, że najczęstszymi powodami są:

.......

siedzący tryb życia"

 

"Na kręgosłup bardzo negatywny wpływ ma długotrwałe siedzenie. "

 

"Co jest lepsze dla kręgosłupa stanie czy siedzenie?

Stojąc, nasze ciało jest naturalnie w lepszej pozycji, co pomaga w utrzymaniu prawidłowej postawy. Siedzenie przez długi czas może prowadzić do złej postawy, co z kolei może powodować bóle pleców i inne problemy zdrowotne."

 

Pozycja na tym zdjęciu choć zalecana daje największy nacisk na cm2 tyłka, a równocześnie w największey możliwy sposób obciąża dolną część kregosługa. Jeśli tylko trochę się odchylimy do tyłu to natychmiast nacisk na tyłek zmaleje bo czesc nacisku bez żadnej ujmy przyjmą plecy (a maja duzo wiecej tej powierzchni niż tyłek) a dodatkowo dolne kręgi w odcinku leździowym nie beda ciśniete przez całee ciało bo ten nacisk też przejmą częsciowo plecy.

 

p.s. Cóż, fizyka i biologia swoje, ale fachowcy od ergonomii swoje. Pozostaje samemu wybrac którąś ze stron :)

 

 

Edytowane przez zenek111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
5 minut temu, Elephant napisał(a):

To ja odebrałem. Zamówienie złożone w ostatnim tygodniu kwietnia, auto 2 tygodnie temu już było w Polsce, więc produkcja ok. 6 tygodni. Całkiem nieźle

 

 

Gratulacje, niech sie sprawuje :ok:

Celowo zrezygnowales z przyciemnienia szyb, czy to taki standard w aucie za kilkaset kPLN? ;]

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Gratulacje, niech sie sprawuje :ok:

Celowo zrezygnowales z przyciemnienia szyb, czy to taki standard w aucie za kilkaset kPLN? ;]

 

Dzięki 👍

Niestety nie dało się 👎 Albo przyciemnienie albo szyby akustyczne, priorytetem były te drugie.

Właśnie szukam warsztatu który mi to dobrze zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Celowo zrezygnowales z przyciemnienia szyb, czy to taki standard w aucie za kilkaset kPLN? ;]

 

W Jagu były za dopłatą nawet chyba w najwyższych wersjach, a na pewno w pierwszych kilku. Tak więc wystarczy przeoczyć w konfiguratorze i już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Elephant napisał(a):

To ja odebrałem. Zamówienie złożone w ostatnim tygodniu kwietnia, auto 2 tygodnie temu już było w Polsce, więc produkcja ok. 6 tygodni. Całkiem nieźle

 

 

Ładny premium car, niech się sprawuje.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Ryb napisał(a):

 

W Jagu były za dopłatą nawet chyba w najwyższych wersjach, a na pewno w pierwszych kilku. Tak więc wystarczy przeoczyć w konfiguratorze i już nie ma.

 

Ale ja bym chętnie dopłacił a konfigurator znałem na pamięć ;) Niestety jak wybrałem szyby akustyczne to pojawiał się komunikat że gdy wczesniej się wybrało przyciemnienie to tylne nie będą akustyczne, czyli tylko boczne 👎

Trochę bezsens, bo bo bodajże A8, A7 czy Q5 moga być ciemne i akustyczne a tu albo takie albo takie 😬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.