Skocz do zawartości

Dacia Duster 3 nadchodzi


KYRTAP

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Maciej__ napisał(a):

 

No bo to podniesiona 3-ka.

 

No właśnie niezbyt podniesiona. Siedzi się nisko, jest ciasno.

 

Teraz, Maciej__ napisał(a):

Nie wiem jak sie to ma do XV, bo praktycznie nie widuje tego na ulicach.

 

W XV siedzi się jak w normalnym SUVie (czy tam crossoverze), subiektywnie konkuruje z CX-50, a nie z CX-30. Zresztą obiektywnie jest większy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

No bo to podniesiona 3-ka.

Nie wiem jak sie to ma do XV, bo praktycznie nie widuje tego na ulicach.

 

koleżanka mojej żony ma XV. Już ze dwa lata. Tylko że tam jest jakiś boxer 1.6, który z automatem i 4x4 rozpędza się do setki z dobę. No i dużo pali. Ale poza tym jak się do tego przymierzałem i kawałek przejechałem, to auto prawie idealne. Jak będę coś bardziej konkretnie myślał to mazdę na pewno też zobaczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
W dniu 29.11.2023 o 23:26, PawelWaw napisał(a):

zew bardzo ladny, ale wew masakra.

 

Przecież wyglada dokładnie tak samo jak +/- każde wspolczesne auto. Dlaczego to jest masakra a inne to nie jest masakra? :}

Pytam z naukowej ciekawości ponieważ prowadzę badania nad rozdwojeniem jazni ;]

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, koNik napisał(a):

 

Przecież wyglada dokładnie tak samo jak +/- każde wspolczesne auto. Dlaczego to jest masakra a inne to nie jest masakra? :}

Pytam z naukowej ciekawości ponieważ prowadzę badania nad rozdwojeniem jazni ;]

 

 

zasadniczo to każde auto wygląda tak samo. Ma koła, kierownicę, szyby i dzisiaj jeszcze tablet. Kiedyś nie miały tabletów tylko koła, kierownicę i szyby i w sumie też wyglądały tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, maro_t napisał(a):

 

zasadniczo to każde auto wygląda tak samo. Ma koła, kierownicę, szyby i dzisiaj jeszcze tablet. Kiedyś nie miały tabletów tylko koła, kierownicę i szyby i w sumie też wyglądały tak samo.

 

różnice skończyły się gdzieś na przełomie lat 70, wcześniej każde auto miało więcej swoich własnych rozwiązań i było bardziej unikalne, potem przyszła standaryzacja i unifikacja i znaleźć coś unikalnego w motoryzacji jest trudno... chociaż da się, np BMW w motocyklach ciągle udoskonala telelever, który daje całkiem inne odczucia jazdy niż przy standardowym zawiasie z konkurencji

image.png.dbbba7a3f618a961dfed4c300b23c8ae.png

Edytowane przez bielaPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, maro_t napisał(a):

 

zasadniczo to każde auto wygląda tak samo. Ma koła, kierownicę, szyby i dzisiaj jeszcze tablet. Kiedyś nie miały tabletów tylko koła, kierownicę i szyby i w sumie też wyglądały tak samo.

 

Widzisz tylko kiedyś można było dyskutować nad różnicami bo te wnętrza różniły się czymś więcej niż znaczkiem ;]

 

 

RD-Classics-2933-1960-Lincoln-Continenta

 

1960-buick-le-sabre-se-interieur-rouge-d

 

18561732776_1b289959b0_b.jpg

 

chevrolet_corvette_283_245_hp_15.jpg

 

1e7c2a35b110caa4c7f80ed492d6ac40.jpg

 

404748-42.jpg

 

citroen-ds_interior.jpg

 

DSC_2195.jpg

 

 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, koNik napisał(a):

idzisz tylko kiedyś można było dyskutować nad różnicami bo te wnętrza różniły się czymś więcej niż znaczkiem

 

Prowadziliśmy już takie dyskusje z 15 lat temu ;]. Szczerze to to co pokazujesz dla mnie wygląda bardzo podobnie. Cienka kierownica, skórzany fotel, bardzo cienkie ramki i słupki w drzwiach, brak zagłówków. Różni się kolorem i w niektórych kształtem zegarów. Dzisiaj też wnętrza mają różne kolory a na wyświetlaczu zamiast zegarów możesz se wyświetlić bardzo różne grafiki i w sumie takie same są różnice. Serio, samochód to samochód, czy to dawniej czy dzisiaj.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał(a):

óżnice skończyły się gdzieś na przełomie lat 70, wcześniej każde auto miało więcej swoich własnych rozwiązań i było bardziej unikalne, potem przyszła standaryzacja i unifikacja i znaleźć coś unikalnego w motoryzacji jest trudno... chociaż da się, np BMW w motocyklach ciągle udoskonala telelever, który daje całkiem inne odczucia jazdy niż przy standardowym zawiasie z konkurencji

 

może to trochę co innego, że było więcej unikalnych rozwiązań w każdej marce, ale z drugiej strony nie sądzę że kiedyś była taka różnorodność w motoryzacji jak jest dziś. Dziś masz auta spalinowe, elektryczne oraz wszystkie pośrednie warianty elektryfikacji: MHEV,HEV,PHEV. Do tego same HEVy mogą być bardzo różne, szeregowe, równoległe. Są wszelkie możliwe warianty połączenia napędów: np. przednie koła silikiem spalinowym, tylne elektrycznym czy inne kombinacje. Nadal są jeszcze silniki Diesla oraz benzynowe, nadal popularne jest LPG. Nadal masz auta ze skrzynią manualną, a automatów jest kilka rodzajów: hydrauliczne, dwusprzęgłowe, bezstopniowe. Różnice między Hyundaiem i20 którego kupił mój tata, Nissanem ePower którego kupiłem ja, a Teslą którą kupili znajomi są takie, że łatwiej wymienić podobieństwa. Pisanie że współczesne auta są takie same to zwykła ignorancja. Owszem, są elementy podobne. Np dzisiaj słupki A,B,C w każdym aucie są grube bo wymagania bezpieczeństwa, kierownice są grubsze i podobne, większość aut ma tablet i tak dalej. To są rzeczy charakterystyczne dla czasów, przepisów, czy mody. Na zdjęciach @koNika np. słupki i kierownice są cienkie, design foteli jest bardzo podobny, jest mnóstwo srebra i innych ozdób, takie trochę cygańskie klimaty. Takie były czasy, taka moda, takie wymagania. Podobnie jak dziś.

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, maro_t napisał(a):

 

może to trochę co innego, że było więcej unikalnych rozwiązań w każdej marce, ale z drugiej strony nie sądzę że kiedyś była taka różnorodność w motoryzacji jak jest dziś. Dziś masz auta spalinowe, elektryczne oraz wszystkie pośrednie warianty elektryfikacji: MHEV,HEV,PHEV. Do tego same HEVy mogą być bardzo różne, szeregowe, równoległe. Są wszelkie możliwe warianty połączenia napędów: np. przednie koła silikiem spalinowym, tylne elektrycznym czy inne kombinacje. Nadal są jeszcze silniki Diesla oraz benzynowe, nadal popularne jest LPG. Nadal masz auta ze skrzynią manualną, a automatów jest kilka rodzajów: hydrauliczne, dwusprzęgłowe, bezstopniowe. Różnice między Hyundaiem i20 którego kupił mój tata, Nissanem ePower którego kupiłem ja, a Teslą którą kupili znajomi są takie, że łatwiej wymienić podobieństwa. Pisanie że współczesne auta są takie same to zwykła ignorancja. Owszem, są elementy podobne. Np dzisiaj słupki A,B,C w każdym aucie są grube bo wymagania bezpieczeństwa, kierownice są grubsze i podobne, większość aut ma tablet i tak dalej. To są rzeczy charakterystyczne dla czasów, przepisów, czy mody. Na zdjęciach @koNika np. słupki i kierownice są cienkie, design foteli jest bardzo podobny, jest mnóstwo srebra i innych ozdób, takie trochę cygańskie klimaty. Takie były czasy, taka moda, takie wymagania. Podobnie jak dziś.

 

Elektryfikacja zmieniła sporo fakt. LPG akurat nie zmieniało za bardzo auta w odbiorze, prócz tego że było bardziej upierdliwe ;) . Skrzynie fakt, pamiętam jak się podniecano pierwszym DSG że rozwiązano w końcu problem dużych spalań w hydraulikach (za to pojawił się problem trwałości...). Chociaż jak czytam to pierwsze CVT wsadzono w samochód w 1896 😮 . 

 

Może te podobieństwo czy wrażenie podobieństwa wynika też z tego że mamy więcej marek pod jednym koncernem np VAG - skoda, seat, vw < podobne guziki albo kiery a inny znaczek, czy stellantis i alfa i fiat. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2023 o 10:38, Rado_ napisał(a):

Tu fajny test. Co prawda, nie po polsku, a wszystko można skumać 

 

Jestem wstrząśnięty tym co powiem ale...  podoba mi się ;)

 

Pamiętam jak w okolicach 2012r szukaliśmy auta dla ojca. Wsiadłem do pierwszej generacji w salonie i wyskoczyłem jak oparzony 😄 Jak w polonezie! skomentował ojciec ;) 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jaruga napisał(a):

Jestem wstrząśnięty tym co powiem ale...  podoba mi się ;)

 

Pamiętam jak w okolicach 2012r szukaliśmy auta dla ojca. Wsiadłem do pierwszej generacji w salonie i wyskoczyłem jak oparzony 😄 Jak w polonezie! skomentował ojciec ;) 

 

Tez kiedys wsiadlem do Daci w salonie i szybko wysiadlem. Smrodu chińskich trampek z bazaru nie szło znieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
11 godzin temu, 62545tomasz napisał(a):

czekam z utęsknieniem na cennik dustera 3... jakoś mocno się przeciąga;) czyżby czekali na cła na chińczyki;)?

 

Zastanawiają się co począć z faktem, że w DE cennik zaczyna się od 18.950 EUR (co daje ~80k PLN), a chcieliby bardziej wydoić klienta na polskim rynku.

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, iwik napisał(a):

Zastanawiają się co począć z faktem, że w DE cennik zaczyna się od 18.950 EUR (co daje ~80k PLN), a chcieliby bardziej wydoić klienta na polskim rynku.

 

Rynek polski jest mniejszy, samochodów sprzedaje się mniej, więc muszą być droższe żeby producent wyszedł na swoje. Proste. 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał(a):

 

Rynek polski jest mniejszy, samochodów sprzedaje się mniej, więc muszą być droższe żeby producent wyszedł na swoje. Proste. 

Widać, że duża część producentów dochodzi to tego samego wniosku. Tylko że nikt w UE nie broni mi kupić nowego wózka w DE i coraz więcej ludzi to robi, bo różnice sięgają już kilkunastu tys PLN.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, iwik napisał(a):

Widać, że duża część producentów dochodzi to tego samego wniosku. Tylko że nikt w UE nie broni mi kupić nowego wózka w DE i coraz więcej ludzi to robi, bo różnice sięgają już kilkunastu tys PLN.

 

Na dodatek importerzy (a mamy przecież chyba wszystkie samochody importowane) natychmiast zauważają kiedy euro drożeje, natomiast nie reagują kiedy euro tanieje. Np. Subaru ma od zawsze cennik w euro (w katalogu oczywiście, jak chcesz kupić masz wyłożyć PLN) i nadal wg nich euro kosztuje w okolicach 4.7 ;l

  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, iwik napisał(a):

Widać, że duża część producentów dochodzi to tego samego wniosku. Tylko że nikt w UE nie broni mi kupić nowego wózka w DE i coraz więcej ludzi to robi, bo różnice sięgają już kilkunastu tys PLN.

 

Przeciez zdecydowana wiekszosc aut jest w Polsce tansza niz na zachodzie i reeksport kwitnie w najlepsze...

Wyjatkiem chyba jest PSA, ktore ma durna polityke sprzedazy i nie tylko.

Roznice sa duze jak porownujesz ceny katalogowe, transakcyjne sa zupelnie inne w tym przypadku.

Tutaj sobie mozesz popatrzec jakie sa rabaty w tej chwili:

https://sklep.citroen.pl/od-reki/osobowe/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2024 o 10:48, Jaruga napisał(a):

Jestem wstrząśnięty tym co powiem ale...  podoba mi się ;)

 

Pamiętam jak w okolicach 2012r szukaliśmy auta dla ojca. Wsiadłem do pierwszej generacji w salonie i wyskoczyłem jak oparzony 😄 Jak w polonezie! skomentował ojciec ;) 

 

Ja jestem pozytywnie zaskoczony, jak dotychczasowe psie marki poszły w dobrym kierunku, a niektóre bardzo dobre marki poszły jakby na manowce.

 

Byłem dwa dni temu w salonie jednej, moim zdaniem, bardzo szanowanej marki i mocno się zdziwiłem, że poszli w jakieś mega słabe rozwiązania ze zwykłą klamką zewnętrzną. To jest pierwszy kontakt z samochodem i on był bardzo słaby, idący w tandetę.

Tymczasem Dacia widać w nowym Dusterze dopiero, zaczęła montować właściwe klamki. A pamiętam kontakt z pierwszym Dusterem i te ich prawie papierowe klamki, które się wyginały pod ręką, one dawały "feeling" gorszy niż pf126p.

 

Ktoś powie, że to pierdoła, ale klamkę dotykasz codziennie kilka razy. Znacznie częściej niż otwierasz np klapę bagażnika, a w BMW ( ;] ) to nawet częściej niż się używa kierunkowskazów.

 

Z tego co widzę, to w Dusterze niestety zrobili jakby sztuczne odstraszanie klienta. Jak chcesz automat, to masz jakieś drogie i zagadkowe pod względem trwałości rozwiązanie. A to przecież miało być proste auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Przeciez zdecydowana wiekszosc aut jest w Polsce tansza niz na zachodzie i reeksport kwitnie w najlepsze...

Wyjatkiem chyba jest PSA, ktore ma durna polityke sprzedazy i nie tylko.

Na kijanki i toyoty też ładne rabaty dawali w D, gdzie w PL tylko dywaniki i wychodziło sporo taniej.

PSA to głównie przez gówniane puretechy leży i kwiczy. Nikt tego nie chce potem odkupić za normalne pieniądze po gwarancji, więc nówek też nikt kto zna problem nie kupi, pomimo zaklinania rzeczywistości i opowieściach mchu i paproci o 'poprawionych' paskach.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, iwik napisał(a):

Na kijanki i toyoty też ładne rabaty dawali w D, gdzie w PL tylko dywaniki i wychodziło sporo taniej.

PSA to głównie przez gówniane puretechy leży i kwiczy. Nikt tego nie chce potem odkupić za normalne pieniądze po gwarancji, więc nówek też nikt kto zna problem nie kupi, pomimo zaklinania rzeczywistości i opowieściach mchu i paproci o 'poprawionych' paskach.

Bo floty się liczą nie fizolll.

1. KIA w moim przypadku -8%
2. Toyota-firma co ma z 20-40 aut -2% było 

3. Duża flota -10% i jeszcze od siebie Dealer dorzuci z 1%.
4. Skoda -13, plus 1 % od dealera 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2024 o 10:53, kravitz napisał(a):

Tymczasem Dacia widać w nowym Dusterze dopiero, zaczęła montować właściwe klamki. A pamiętam kontakt z pierwszym Dusterem i te ich prawie papierowe klamki, które się wyginały pod ręką, one dawały "feeling" gorszy niż pf126p.

"Właściwe" klamki zaczęła montować w 2020r w nowych Sandero i Loganach...

Jednak naprawdę nie każdemu to pasuje a gust jest jak d...pa...

Osobiście użytkowo o wiele bardziej pasują mi dawne, plastikowe, łapane od dołu plastikowe klamki kasetowe od tych obecnych- "prawilnych", byłbym nawet w stanie dopłacić gdyby był wybór. Także tego... 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Wasylek napisał(a):

"Właściwe" klamki zaczęła montować w 2020r w nowych Sandero i Loganach...

Jednak naprawdę nie każdemu to pasuje a gust jest jak d...pa...

Osobiście użytkowo o wiele bardziej pasują mi dawne, plastikowe, łapane od dołu plastikowe klamki kasetowe od tych obecnych- "prawilnych", byłbym nawet w stanie dopłacić gdyby był wybór. Także tego... 😉

 

Kasetowe klamki też mogą być porządne. Te z pierwszego Dustera jednak były chyba z papieru. Ten plastik był cienki, ostry i wyginał się przy chwycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2024 o 10:53, kravitz napisał(a):

Z tego co widzę, to w Dusterze niestety zrobili jakby sztuczne odstraszanie klienta. Jak chcesz automat, to masz jakieś drogie i zagadkowe pod względem trwałości rozwiązanie. A to przecież miało być proste auto.

 

Automat winduje cene, wiec to raczej nie jest grupa docelowa...

Ciekawe jaki % Dusterow sie sprzedaje z AT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstyd mi się do tego przyznać ale podoba mi się.

 

Przód świetny!!!

Wewntatrz środek dokładnie taki jak mi się podoba!!!

Tył - słaby - najbrzydsze sa te tylne światla

 

Generalnie od zawsze nie lubie okraglych, owalnych ksztaltow.

Lubie kanciaste, proste, kwadratowe czy trojkatne ksztalty.

 

Generalnie ten samochód geodety przemówił do mnie i uzyskał status "akceptowalny".

Trzeba zaczekać na jakieś recenzje bo jestem ciekaw jak to sobie będzie radziło na "lekkich" bezdrożach, jak bedzie paliło i co się będzie psuło.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Automat winduje cene, wiec to raczej nie jest grupa docelowa...

Ciekawe jaki % Dusterow sie sprzedaje z AT...

 

Pewnie niewielki, właśnie przez ten cennik.

Pamiętam jak kilka lat temu, żeby kupić Tipo z automatem, musiałeś wyskoczyć ze stówki, a podstawowa wersji Tipo była po 50.

Tymczasem, chyba teraz już każdy VW Golf jest z automatem, a manuala nawet nie ma.

 

Co firma, to inna polityka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kravitz napisał(a):

Tymczasem, chyba teraz już każdy VW Golf jest z automatem, a manuala nawet nie ma.

 

o to lipa, gti i R też tylko automat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bielaPL napisał(a):

o to lipa, gti i R też tylko automat?

 

Tak w jakimś teście mi mignęło. Nie jestem pewny, ale tak na 80% manuale w GTI zostały tylko na rynek USA. W EU tylko DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Pewnie niewielki, właśnie przez ten cennik.

Pamiętam jak kilka lat temu, żeby kupić Tipo z automatem, musiałeś wyskoczyć ze stówki, a podstawowa wersji Tipo była po 50.

Tymczasem, chyba teraz już każdy VW Golf jest z automatem, a manuala nawet nie ma.

 

Co firma, to inna polityka.

 

 

Z tego co widze, to Duster AT chyba bedzie dostepny w polaczeniu z napedem hybrydowym.

A Golf z manualem po FL bedzie :ok:

 

image.png.6bcf95c973cd38c198cd2085724b0f21.png

 

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

Z tego co widze, to Duster AT chyba bedzie dostepny w polaczeniu z napedem hybrydowym.

A Golf z manualem po FL bedzie :ok:

 

Tylko ten Duster z hybrydą, to o ile wiem jest to dziwne rozwiązanie od Renault, z jakąś skrzynią z milionem przełożeń. Nie wiadomo czy się sypać nie będzie i co to w ogóle jest.

 

A co do Golfa. To chyba cennik jeszcze przedliftowy. Nie wiem czy polifta już sprzedają.

Info o polifcie i to jest tylko jedna strona. Każda "samochodowa" mówi to samo

https://autokult.pl/swiat-sie-konczy-nie-kupisz-juz-golfa-z-manualna-skrzynia,6982903266626080a

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał(a):

 

Tylko ten Duster z hybrydą, to o ile wiem jest to dziwne rozwiązanie od Renault, z jakąś skrzynią z milionem przełożeń. Nie wiadomo czy się sypać nie będzie i co to w ogóle jest.

 

A co do Golfa. To chyba cennik jeszcze przedliftowy. Nie wiem czy polifta już sprzedają.

Info o polifcie i to jest tylko jedna strona. Każda "samochodowa" mówi to samo

https://autokult.pl/swiat-sie-konczy-nie-kupisz-juz-golfa-z-manualna-skrzynia,6982903266626080a

 

 

 

Cennik jest juz poliftowy:

 

https://cenniki.volkswagen.pl/Nowy-Golf.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, iwik napisał(a):

Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem.

 

Nawet ta slabsza ma ponizej 10s do 100, wiec osobiscie wolalbym te 10kPLN dolozyc do miekkiej hybrydy eTSI z DSG.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, iwik napisał(a):

Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem.

skąd taki wniosek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, iwik napisał(a):

Przypuszczenie tylko, na podstawie 1.2 tsi. 😉

oks, głupi ten vw w takim razie ;] 

np w bravo były dwa 1.4 t-jet 120 i 150 ale turbiną się różniły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał(a):

o to lipa, gti i R też tylko automat?

R tylko automat

EA888G4 (320km) +DQ500 Golf R, Tiguan R, Arteon R

EA888G3 (310km) +DQ500 T-Roc R,

 

Edytowane przez bengamin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał(a):

oks, głupi ten vw w takim razie ;] 

np w bravo były dwa 1.4 t-jet 120 i 150 ale turbiną się różniły

 

Tutaj tez moze byc roznica, ten nowy 1,5 TSI 150KM ma zmienna geometrie turbo...

Ciezko powiedziec co siedzi w tym 116KM bo dopiero sie pojawil, w miejsce 1,0 TSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
jakoś koło 26.03 chyba ma się wreszcie pokazać cennik tego rumuśkiego cayenne?
Czy ktoś już może ma ceny w zł?

Podobno oficjalny cennik pojawi się 27-go marca. Ale już pierwsi ludzie na grupie na fejsie dot. Duster 3 chwalą się, że już zamówili. Ale nie podają cen, tylko to, że skonfigurowali zamówienie w salonie.
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2023 o 11:20, wujek napisał(a):

Pytanie na co komu to 4x4? Dustera. najczęściej kupują fizole bo jest SUV i jest tanie. Nadal będą królowały wersje bez 4x4.

 

Akurat jestem na wyprawie w Afryce i przewodnik twierdzi, że Duster 4x4 plus mody to jest najtańsza terenówka do zasuwania po krajobrazie lekko pustynnym ;)

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kiziuk napisał(a):

 

Akurat jestem na wyprawie w Afryce i przewodnik twierdzi, że Duster 4x4 plus mody to jest najtańsza terenówka do zasuwania po krajobrazie lekko pustynnym ;)

 

 

Tak jak u nas na budowach ;)

A w Afryce dodatkowo nie zgnije :phi:

 

Mamy w firmie sporo dusterow, niestety rocznik od 2021/2022 jest dramat z elektroniką, po roku użytkowania w terenie dyskoteka na desce, komp wali wszystkimi możliwymi komunikatami, od poduszki, przez wydech, po silnik.

Auta stoją po kilka tygodni w ASO

Wcześniej tego nie było i np starsze auta z 2019/2020 jeżdżą bezawaryjnie 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.