wladmar Napisano 13 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2023 Teraz, Maciej__ napisał(a): No bo to podniesiona 3-ka. No właśnie niezbyt podniesiona. Siedzi się nisko, jest ciasno. Teraz, Maciej__ napisał(a): Nie wiem jak sie to ma do XV, bo praktycznie nie widuje tego na ulicach. W XV siedzi się jak w normalnym SUVie (czy tam crossoverze), subiektywnie konkuruje z CX-50, a nie z CX-30. Zresztą obiektywnie jest większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2023 Teraz, Maciej__ napisał(a): Nie wiem jak sie to ma do XV, bo praktycznie nie widuje tego na ulicach. XV jest inne. Mazda jest jest lepiej wygłuszona i pewnie mniej pali. Co do wnętrza to jest inne. Ani lepsze ani gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2023 19 godzin temu, Maciej__ napisał(a): No bo to podniesiona 3-ka. Nie wiem jak sie to ma do XV, bo praktycznie nie widuje tego na ulicach. koleżanka mojej żony ma XV. Już ze dwa lata. Tylko że tam jest jakiś boxer 1.6, który z automatem i 4x4 rozpędza się do setki z dobę. No i dużo pali. Ale poza tym jak się do tego przymierzałem i kawałek przejechałem, to auto prawie idealne. Jak będę coś bardziej konkretnie myślał to mazdę na pewno też zobaczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2023 W dniu 14.12.2023 o 08:02, maro_t napisał(a): Tylko że tam jest jakiś boxer 1.6, który z automatem i 4x4 rozpędza się do setki z dobę. Ten silnik jest za słaby do tego auta. A 2.0 pali podobnie i jeździ już normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2023 W dniu 12.12.2023 o 07:58, KYRTAP napisał(a): Dacia nie miała fabrycznego pickapa. To o czym piszesz to Oroch robiony przez zewnętrzną firmę na bazie Dustera. Skad pochodzi ta teoria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia W dniu 29.11.2023 o 23:26, PawelWaw napisał(a): zew bardzo ladny, ale wew masakra. Przecież wyglada dokładnie tak samo jak +/- każde wspolczesne auto. Dlaczego to jest masakra a inne to nie jest masakra? Pytam z naukowej ciekawości ponieważ prowadzę badania nad rozdwojeniem jazni 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia 35 minut temu, koNik napisał(a): Przecież wyglada dokładnie tak samo jak +/- każde wspolczesne auto. Dlaczego to jest masakra a inne to nie jest masakra? Pytam z naukowej ciekawości ponieważ prowadzę badania nad rozdwojeniem jazni zasadniczo to każde auto wygląda tak samo. Ma koła, kierownicę, szyby i dzisiaj jeszcze tablet. Kiedyś nie miały tabletów tylko koła, kierownicę i szyby i w sumie też wyglądały tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia (edytowane) 13 minut temu, maro_t napisał(a): zasadniczo to każde auto wygląda tak samo. Ma koła, kierownicę, szyby i dzisiaj jeszcze tablet. Kiedyś nie miały tabletów tylko koła, kierownicę i szyby i w sumie też wyglądały tak samo. różnice skończyły się gdzieś na przełomie lat 70, wcześniej każde auto miało więcej swoich własnych rozwiązań i było bardziej unikalne, potem przyszła standaryzacja i unifikacja i znaleźć coś unikalnego w motoryzacji jest trudno... chociaż da się, np BMW w motocyklach ciągle udoskonala telelever, który daje całkiem inne odczucia jazdy niż przy standardowym zawiasie z konkurencji Edytowane 18 Stycznia przez bielaPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia 7 minut temu, maro_t napisał(a): zasadniczo to każde auto wygląda tak samo. Ma koła, kierownicę, szyby i dzisiaj jeszcze tablet. Kiedyś nie miały tabletów tylko koła, kierownicę i szyby i w sumie też wyglądały tak samo. Widzisz tylko kiedyś można było dyskutować nad różnicami bo te wnętrza różniły się czymś więcej niż znaczkiem 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia 19 minut temu, koNik napisał(a): idzisz tylko kiedyś można było dyskutować nad różnicami bo te wnętrza różniły się czymś więcej niż znaczkiem Prowadziliśmy już takie dyskusje z 15 lat temu . Szczerze to to co pokazujesz dla mnie wygląda bardzo podobnie. Cienka kierownica, skórzany fotel, bardzo cienkie ramki i słupki w drzwiach, brak zagłówków. Różni się kolorem i w niektórych kształtem zegarów. Dzisiaj też wnętrza mają różne kolory a na wyświetlaczu zamiast zegarów możesz se wyświetlić bardzo różne grafiki i w sumie takie same są różnice. Serio, samochód to samochód, czy to dawniej czy dzisiaj. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia Godzinę temu, bielaPL napisał(a): óżnice skończyły się gdzieś na przełomie lat 70, wcześniej każde auto miało więcej swoich własnych rozwiązań i było bardziej unikalne, potem przyszła standaryzacja i unifikacja i znaleźć coś unikalnego w motoryzacji jest trudno... chociaż da się, np BMW w motocyklach ciągle udoskonala telelever, który daje całkiem inne odczucia jazdy niż przy standardowym zawiasie z konkurencji może to trochę co innego, że było więcej unikalnych rozwiązań w każdej marce, ale z drugiej strony nie sądzę że kiedyś była taka różnorodność w motoryzacji jak jest dziś. Dziś masz auta spalinowe, elektryczne oraz wszystkie pośrednie warianty elektryfikacji: MHEV,HEV,PHEV. Do tego same HEVy mogą być bardzo różne, szeregowe, równoległe. Są wszelkie możliwe warianty połączenia napędów: np. przednie koła silikiem spalinowym, tylne elektrycznym czy inne kombinacje. Nadal są jeszcze silniki Diesla oraz benzynowe, nadal popularne jest LPG. Nadal masz auta ze skrzynią manualną, a automatów jest kilka rodzajów: hydrauliczne, dwusprzęgłowe, bezstopniowe. Różnice między Hyundaiem i20 którego kupił mój tata, Nissanem ePower którego kupiłem ja, a Teslą którą kupili znajomi są takie, że łatwiej wymienić podobieństwa. Pisanie że współczesne auta są takie same to zwykła ignorancja. Owszem, są elementy podobne. Np dzisiaj słupki A,B,C w każdym aucie są grube bo wymagania bezpieczeństwa, kierownice są grubsze i podobne, większość aut ma tablet i tak dalej. To są rzeczy charakterystyczne dla czasów, przepisów, czy mody. Na zdjęciach @koNika np. słupki i kierownice są cienkie, design foteli jest bardzo podobny, jest mnóstwo srebra i innych ozdób, takie trochę cygańskie klimaty. Takie były czasy, taka moda, takie wymagania. Podobnie jak dziś. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia 31 minut temu, maro_t napisał(a): może to trochę co innego, że było więcej unikalnych rozwiązań w każdej marce, ale z drugiej strony nie sądzę że kiedyś była taka różnorodność w motoryzacji jak jest dziś. Dziś masz auta spalinowe, elektryczne oraz wszystkie pośrednie warianty elektryfikacji: MHEV,HEV,PHEV. Do tego same HEVy mogą być bardzo różne, szeregowe, równoległe. Są wszelkie możliwe warianty połączenia napędów: np. przednie koła silikiem spalinowym, tylne elektrycznym czy inne kombinacje. Nadal są jeszcze silniki Diesla oraz benzynowe, nadal popularne jest LPG. Nadal masz auta ze skrzynią manualną, a automatów jest kilka rodzajów: hydrauliczne, dwusprzęgłowe, bezstopniowe. Różnice między Hyundaiem i20 którego kupił mój tata, Nissanem ePower którego kupiłem ja, a Teslą którą kupili znajomi są takie, że łatwiej wymienić podobieństwa. Pisanie że współczesne auta są takie same to zwykła ignorancja. Owszem, są elementy podobne. Np dzisiaj słupki A,B,C w każdym aucie są grube bo wymagania bezpieczeństwa, kierownice są grubsze i podobne, większość aut ma tablet i tak dalej. To są rzeczy charakterystyczne dla czasów, przepisów, czy mody. Na zdjęciach @koNika np. słupki i kierownice są cienkie, design foteli jest bardzo podobny, jest mnóstwo srebra i innych ozdób, takie trochę cygańskie klimaty. Takie były czasy, taka moda, takie wymagania. Podobnie jak dziś. Elektryfikacja zmieniła sporo fakt. LPG akurat nie zmieniało za bardzo auta w odbiorze, prócz tego że było bardziej upierdliwe . Skrzynie fakt, pamiętam jak się podniecano pierwszym DSG że rozwiązano w końcu problem dużych spalań w hydraulikach (za to pojawił się problem trwałości...). Chociaż jak czytam to pierwsze CVT wsadzono w samochód w 1896 . Może te podobieństwo czy wrażenie podobieństwa wynika też z tego że mamy więcej marek pod jednym koncernem np VAG - skoda, seat, vw < podobne guziki albo kiery a inny znaczek, czy stellantis i alfa i fiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia W dniu 30.11.2023 o 10:38, Rado_ napisał(a): Tu fajny test. Co prawda, nie po polsku, a wszystko można skumać Jestem wstrząśnięty tym co powiem ale... podoba mi się Pamiętam jak w okolicach 2012r szukaliśmy auta dla ojca. Wsiadłem do pierwszej generacji w salonie i wyskoczyłem jak oparzony Jak w polonezie! skomentował ojciec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia 1 godzinę temu, Jaruga napisał(a): Jestem wstrząśnięty tym co powiem ale... podoba mi się Pamiętam jak w okolicach 2012r szukaliśmy auta dla ojca. Wsiadłem do pierwszej generacji w salonie i wyskoczyłem jak oparzony Jak w polonezie! skomentował ojciec Tez kiedys wsiadlem do Daci w salonie i szybko wysiadlem. Smrodu chińskich trampek z bazaru nie szło znieść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca I Bigster też , jakiś taki podobny do espace 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca czekam z utęsknieniem na cennik dustera 3... jakoś mocno się przeciąga;) czyżby czekali na cła na chińczyki;)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca (edytowane) 11 godzin temu, 62545tomasz napisał(a): czekam z utęsknieniem na cennik dustera 3... jakoś mocno się przeciąga;) czyżby czekali na cła na chińczyki;)? Zastanawiają się co począć z faktem, że w DE cennik zaczyna się od 18.950 EUR (co daje ~80k PLN), a chcieliby bardziej wydoić klienta na polskim rynku. Edytowane 14 Marca przez iwik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca 2 minuty temu, iwik napisał(a): Zastanawiają się co począć z faktem, że w DE cennik zaczyna się od 18.950 EUR (co daje ~80k PLN), a chcieliby bardziej wydoić klienta na polskim rynku. Rynek polski jest mniejszy, samochodów sprzedaje się mniej, więc muszą być droższe żeby producent wyszedł na swoje. Proste. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca 2 minuty temu, wladmar napisał(a): Rynek polski jest mniejszy, samochodów sprzedaje się mniej, więc muszą być droższe żeby producent wyszedł na swoje. Proste. Widać, że duża część producentów dochodzi to tego samego wniosku. Tylko że nikt w UE nie broni mi kupić nowego wózka w DE i coraz więcej ludzi to robi, bo różnice sięgają już kilkunastu tys PLN. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca 6 minut temu, iwik napisał(a): Widać, że duża część producentów dochodzi to tego samego wniosku. Tylko że nikt w UE nie broni mi kupić nowego wózka w DE i coraz więcej ludzi to robi, bo różnice sięgają już kilkunastu tys PLN. Na dodatek importerzy (a mamy przecież chyba wszystkie samochody importowane) natychmiast zauważają kiedy euro drożeje, natomiast nie reagują kiedy euro tanieje. Np. Subaru ma od zawsze cennik w euro (w katalogu oczywiście, jak chcesz kupić masz wyłożyć PLN) i nadal wg nich euro kosztuje w okolicach 4.7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca 58 minut temu, iwik napisał(a): Widać, że duża część producentów dochodzi to tego samego wniosku. Tylko że nikt w UE nie broni mi kupić nowego wózka w DE i coraz więcej ludzi to robi, bo różnice sięgają już kilkunastu tys PLN. Przeciez zdecydowana wiekszosc aut jest w Polsce tansza niz na zachodzie i reeksport kwitnie w najlepsze... Wyjatkiem chyba jest PSA, ktore ma durna polityke sprzedazy i nie tylko. Roznice sa duze jak porownujesz ceny katalogowe, transakcyjne sa zupelnie inne w tym przypadku. Tutaj sobie mozesz popatrzec jakie sa rabaty w tej chwili: https://sklep.citroen.pl/od-reki/osobowe/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca W dniu 18.01.2024 o 10:48, Jaruga napisał(a): Jestem wstrząśnięty tym co powiem ale... podoba mi się Pamiętam jak w okolicach 2012r szukaliśmy auta dla ojca. Wsiadłem do pierwszej generacji w salonie i wyskoczyłem jak oparzony Jak w polonezie! skomentował ojciec Ja jestem pozytywnie zaskoczony, jak dotychczasowe psie marki poszły w dobrym kierunku, a niektóre bardzo dobre marki poszły jakby na manowce. Byłem dwa dni temu w salonie jednej, moim zdaniem, bardzo szanowanej marki i mocno się zdziwiłem, że poszli w jakieś mega słabe rozwiązania ze zwykłą klamką zewnętrzną. To jest pierwszy kontakt z samochodem i on był bardzo słaby, idący w tandetę. Tymczasem Dacia widać w nowym Dusterze dopiero, zaczęła montować właściwe klamki. A pamiętam kontakt z pierwszym Dusterem i te ich prawie papierowe klamki, które się wyginały pod ręką, one dawały "feeling" gorszy niż pf126p. Ktoś powie, że to pierdoła, ale klamkę dotykasz codziennie kilka razy. Znacznie częściej niż otwierasz np klapę bagażnika, a w BMW ( ) to nawet częściej niż się używa kierunkowskazów. Z tego co widzę, to w Dusterze niestety zrobili jakby sztuczne odstraszanie klienta. Jak chcesz automat, to masz jakieś drogie i zagadkowe pod względem trwałości rozwiązanie. A to przecież miało być proste auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca 51 minut temu, Maciej__ napisał(a): Przeciez zdecydowana wiekszosc aut jest w Polsce tansza niz na zachodzie i reeksport kwitnie w najlepsze... Wyjatkiem chyba jest PSA, ktore ma durna polityke sprzedazy i nie tylko. Na kijanki i toyoty też ładne rabaty dawali w D, gdzie w PL tylko dywaniki i wychodziło sporo taniej. PSA to głównie przez gówniane puretechy leży i kwiczy. Nikt tego nie chce potem odkupić za normalne pieniądze po gwarancji, więc nówek też nikt kto zna problem nie kupi, pomimo zaklinania rzeczywistości i opowieściach mchu i paproci o 'poprawionych' paskach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca Przeglądałem konfiguracje nowego Dustera. Pacze, a tu czarna podsufitka w standardzie? Inni producenci chcą za to kasę a tu proszę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 14 Marca Udostępnij Napisano 14 Marca 2 godziny temu, iwik napisał(a): Na kijanki i toyoty też ładne rabaty dawali w D, gdzie w PL tylko dywaniki i wychodziło sporo taniej. PSA to głównie przez gówniane puretechy leży i kwiczy. Nikt tego nie chce potem odkupić za normalne pieniądze po gwarancji, więc nówek też nikt kto zna problem nie kupi, pomimo zaklinania rzeczywistości i opowieściach mchu i paproci o 'poprawionych' paskach. Bo floty się liczą nie fizolll. 1. KIA w moim przypadku -8% 2. Toyota-firma co ma z 20-40 aut -2% było 3. Duża flota -10% i jeszcze od siebie Dealer dorzuci z 1%. 4. Skoda -13, plus 1 % od dealera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wasylek Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca W dniu 14.03.2024 o 10:53, kravitz napisał(a): Tymczasem Dacia widać w nowym Dusterze dopiero, zaczęła montować właściwe klamki. A pamiętam kontakt z pierwszym Dusterem i te ich prawie papierowe klamki, które się wyginały pod ręką, one dawały "feeling" gorszy niż pf126p. "Właściwe" klamki zaczęła montować w 2020r w nowych Sandero i Loganach... Jednak naprawdę nie każdemu to pasuje a gust jest jak d...pa... Osobiście użytkowo o wiele bardziej pasują mi dawne, plastikowe, łapane od dołu plastikowe klamki kasetowe od tych obecnych- "prawilnych", byłbym nawet w stanie dopłacić gdyby był wybór. Także tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 47 minut temu, Wasylek napisał(a): "Właściwe" klamki zaczęła montować w 2020r w nowych Sandero i Loganach... Jednak naprawdę nie każdemu to pasuje a gust jest jak d...pa... Osobiście użytkowo o wiele bardziej pasują mi dawne, plastikowe, łapane od dołu plastikowe klamki kasetowe od tych obecnych- "prawilnych", byłbym nawet w stanie dopłacić gdyby był wybór. Także tego... Kasetowe klamki też mogą być porządne. Te z pierwszego Dustera jednak były chyba z papieru. Ten plastik był cienki, ostry i wyginał się przy chwycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca W dniu 14.03.2024 o 10:53, kravitz napisał(a): Z tego co widzę, to w Dusterze niestety zrobili jakby sztuczne odstraszanie klienta. Jak chcesz automat, to masz jakieś drogie i zagadkowe pod względem trwałości rozwiązanie. A to przecież miało być proste auto. Automat winduje cene, wiec to raczej nie jest grupa docelowa... Ciekawe jaki % Dusterow sie sprzedaje z AT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca Wstyd mi się do tego przyznać ale podoba mi się. Przód świetny!!! Wewntatrz środek dokładnie taki jak mi się podoba!!! Tył - słaby - najbrzydsze sa te tylne światla Generalnie od zawsze nie lubie okraglych, owalnych ksztaltow. Lubie kanciaste, proste, kwadratowe czy trojkatne ksztalty. Generalnie ten samochód geodety przemówił do mnie i uzyskał status "akceptowalny". Trzeba zaczekać na jakieś recenzje bo jestem ciekaw jak to sobie będzie radziło na "lekkich" bezdrożach, jak bedzie paliło i co się będzie psuło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca Godzinę temu, Maciej__ napisał(a): Automat winduje cene, wiec to raczej nie jest grupa docelowa... Ciekawe jaki % Dusterow sie sprzedaje z AT... Pewnie niewielki, właśnie przez ten cennik. Pamiętam jak kilka lat temu, żeby kupić Tipo z automatem, musiałeś wyskoczyć ze stówki, a podstawowa wersji Tipo była po 50. Tymczasem, chyba teraz już każdy VW Golf jest z automatem, a manuala nawet nie ma. Co firma, to inna polityka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 2 minuty temu, kravitz napisał(a): Tymczasem, chyba teraz już każdy VW Golf jest z automatem, a manuala nawet nie ma. o to lipa, gti i R też tylko automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 1 minutę temu, bielaPL napisał(a): o to lipa, gti i R też tylko automat? Tak w jakimś teście mi mignęło. Nie jestem pewny, ale tak na 80% manuale w GTI zostały tylko na rynek USA. W EU tylko DSG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca (edytowane) 6 minut temu, kravitz napisał(a): Pewnie niewielki, właśnie przez ten cennik. Pamiętam jak kilka lat temu, żeby kupić Tipo z automatem, musiałeś wyskoczyć ze stówki, a podstawowa wersji Tipo była po 50. Tymczasem, chyba teraz już każdy VW Golf jest z automatem, a manuala nawet nie ma. Co firma, to inna polityka. Z tego co widze, to Duster AT chyba bedzie dostepny w polaczeniu z napedem hybrydowym. A Golf z manualem po FL bedzie Edytowane 15 Marca przez Maciej__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 2 minuty temu, Maciej__ napisał(a): Z tego co widze, to Duster AT chyba bedzie dostepny w polaczeniu z napedem hybrydowym. A Golf z manualem po FL bedzie Tylko ten Duster z hybrydą, to o ile wiem jest to dziwne rozwiązanie od Renault, z jakąś skrzynią z milionem przełożeń. Nie wiadomo czy się sypać nie będzie i co to w ogóle jest. A co do Golfa. To chyba cennik jeszcze przedliftowy. Nie wiem czy polifta już sprzedają. Info o polifcie i to jest tylko jedna strona. Każda "samochodowa" mówi to samo https://autokult.pl/swiat-sie-konczy-nie-kupisz-juz-golfa-z-manualna-skrzynia,6982903266626080a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca Teraz, kravitz napisał(a): Tylko ten Duster z hybrydą, to o ile wiem jest to dziwne rozwiązanie od Renault, z jakąś skrzynią z milionem przełożeń. Nie wiadomo czy się sypać nie będzie i co to w ogóle jest. A co do Golfa. To chyba cennik jeszcze przedliftowy. Nie wiem czy polifta już sprzedają. Info o polifcie i to jest tylko jedna strona. Każda "samochodowa" mówi to samo https://autokult.pl/swiat-sie-konczy-nie-kupisz-juz-golfa-z-manualna-skrzynia,6982903266626080a Cennik jest juz poliftowy: https://cenniki.volkswagen.pl/Nowy-Golf.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 28 minut temu, Maciej__ napisał(a): Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 3 minuty temu, iwik napisał(a): Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem. Nawet ta slabsza ma ponizej 10s do 100, wiec osobiscie wolalbym te 10kPLN dolozyc do miekkiej hybrydy eTSI z DSG. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 4 minuty temu, iwik napisał(a): Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem. chip z 2k, a tutaj roznica 8k. to cena za gwarancje i swiety spokoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 44 minuty temu, iwik napisał(a): Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem. skąd taki wniosek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 2 minuty temu, bielaPL napisał(a): skąd taki wniosek? Przypuszczenie tylko, na podstawie 1.2 tsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 56 minut temu, iwik napisał(a): Przypuszczenie tylko, na podstawie 1.2 tsi. oks, głupi ten vw w takim razie np w bravo były dwa 1.4 t-jet 120 i 150 ale turbiną się różniły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca (edytowane) 2 godziny temu, bielaPL napisał(a): o to lipa, gti i R też tylko automat? R tylko automat EA888G4 (320km) +DQ500 Golf R, Tiguan R, Arteon R EA888G3 (310km) +DQ500 T-Roc R, Edytowane 15 Marca przez bengamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca Godzinę temu, bielaPL napisał(a): oks, głupi ten vw w takim razie np w bravo były dwa 1.4 t-jet 120 i 150 ale turbiną się różniły Tutaj tez moze byc roznica, ten nowy 1,5 TSI 150KM ma zmienna geometrie turbo... Ciezko powiedziec co siedzi w tym 116KM bo dopiero sie pojawil, w miejsce 1,0 TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 37 minut temu, Maciej__ napisał(a): w miejsce 1,0 TSI. 1.0 juz nie jest EKO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 1.0 juz nie jest EKO?Za dobrze wyszedł...Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Marca Udostępnij Napisano 15 Marca 6 godzin temu, iwik napisał(a): Konkretna różnica między wersjami silnika, które różnią się pewnie tylko oprogramowaniem. No i super będzie można tuningować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 23 Marca Udostępnij Napisano 23 Marca jakoś koło 26.03 chyba ma się wreszcie pokazać cennik tego rumuśkiego cayenne? Czy ktoś już może ma ceny w zł? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Marca Udostępnij Napisano 23 Marca jakoś koło 26.03 chyba ma się wreszcie pokazać cennik tego rumuśkiego cayenne? Czy ktoś już może ma ceny w zł?Podobno oficjalny cennik pojawi się 27-go marca. Ale już pierwsi ludzie na grupie na fejsie dot. Duster 3 chwalą się, że już zamówili. Ale nie podają cen, tylko to, że skonfigurowali zamówienie w salonie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 23 Marca Udostępnij Napisano 23 Marca W dniu 6.12.2023 o 11:20, wujek napisał(a): Pytanie na co komu to 4x4? Dustera. najczęściej kupują fizole bo jest SUV i jest tanie. Nadal będą królowały wersje bez 4x4. Akurat jestem na wyprawie w Afryce i przewodnik twierdzi, że Duster 4x4 plus mody to jest najtańsza terenówka do zasuwania po krajobrazie lekko pustynnym 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Marca Udostępnij Napisano 23 Marca 25 minut temu, kiziuk napisał(a): Akurat jestem na wyprawie w Afryce i przewodnik twierdzi, że Duster 4x4 plus mody to jest najtańsza terenówka do zasuwania po krajobrazie lekko pustynnym Tak jak u nas na budowach A w Afryce dodatkowo nie zgnije Mamy w firmie sporo dusterow, niestety rocznik od 2021/2022 jest dramat z elektroniką, po roku użytkowania w terenie dyskoteka na desce, komp wali wszystkimi możliwymi komunikatami, od poduszki, przez wydech, po silnik. Auta stoją po kilka tygodni w ASO Wcześniej tego nie było i np starsze auta z 2019/2020 jeżdżą bezawaryjnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.