Skocz do zawartości

Bezpieczeństwo wg Skody.


MARS

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. 

 

Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 

Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

Edytowane przez MARS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • MARS zmienił tytuł na Bezpieczeństwo wg Skody.
Siema. 
 
Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 
Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 
W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 
W Seacie miałem możliwość dezaktywacji z poz ustawień w kompie. Ale to był 2019 rok

Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze a ja mam odwrotny problem. W Nissanie nie da się ustawić automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu, a chciałbym. A w Oplu się da, tylko jak się zamkną, to potem żeby otworzyć trzeba dwa razy pociągnąć za klamkę. Pociągnąć i puścić żeby otworzył zamki i drugi raz pociągnąć żeby otworzyć drzwi. Jest to tak nieintuicyjne że każdy, łącznie ze mną po prostu za pierwszym razem szarpie tę klamkę mocniej żeby otworzyć :hehe:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MARS napisał(a):

Siema. 

 

Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 

Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

 

Przeciez to standard w wiekszosci aut od wielu juz lat ;]

Poszukaj dobrze w menu/instrukcji bo pewnie da sie to wylaczyc.

 

 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Przeciez to standard w wiekszosci aut od wielu juz lat ;]

Poszukaj dobrze w menu/instrukcji bo pewnie da sie to wylaczyc.

 

 

 

No właśnie nie. VW z 2019 pozwala to wyłączyć, ten sam model z 2021 już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, K3 napisał(a):

 

No właśnie nie. VW z 2019 pozwala to wyłączyć, ten sam model z 2021 już nie.

 

Czyli pewnie zostaje kodowanie VCDS albo sie przyzwyczaic ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał(a):

 

Przeciez to standard w wiekszosci aut od wielu juz lat ;]

Poszukaj dobrze w menu/instrukcji bo pewnie da sie to wylaczyc.

 

 

 

Patrz, a Ford Fiesta w wersji Vignale z 2018 roku tego nie ma. 

Nie można zdeaktywować z systemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, MARS napisał(a):

Siema. 

 

Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 

Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

No to w moim też tak jest, ale i przyzwyczaiłem się, że drzwi zamykają się po ruszeniu, a do wpuszczenia kogoś trzeba kliknąć przycisk centralny, albo na klamce.

Ale w moim chyba da się to wyłączyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MARS napisał(a):

 

Patrz, a Ford Fiesta w wersji Vignale z 2018 roku tego nie ma. 

Nie można zdeaktywować z systemu. 

A wystarczy Forscan i ma :phi: ja sobie włączyłem automatyczne ryglowanie w fieście.

  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MARS napisał(a):

Siema. 

 

Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 

Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MARS napisał(a):

Siema. 

 

Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 

Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

 

Nie ma w menu? Wszyscy mają w menu.

:nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

W Suzuki już to ogarnęli? W Swift tego nie było, duży minus. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

 

Amatorzy. Mojej znajomej rozwalili kijem szybę żeby zabrać laptopa z siedzenia.

;]

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

Tak ale to lata 90te

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wujek napisał(a):

W Suzuki już to ogarnęli? W Swift tego nie było, duży minus. 

w Suzuki mam jeszcze inaczej . W menu można na stałe ustawić , że jedno naciśnięcie guzika w pilocie  otwiera tylko drzwi kierowcy , a dwa naciśnięcia wszystkie drzwi . Nie wiem jak jest po ruszeniu , czy się ryglują wtedy wszystkie , bo na pewno kierowcy nie  , postaram się to sprawdzić  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

W Gdyni taka dzicz?8]

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał(a):

Kup sobie obd eleven i ustawisz tak jak chcesz. Chyba żadna inna marka nie oferuje takiej możliwości konfiguracji jak VAG. 

 

Dzięki za info. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mmaciejosss napisał(a):

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

 

W którym miejscu napisałem, że mam torebkę? Skoda uznaje, że Karoqa kupują tylko kobiety? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ryb napisał(a):

 

Nie ma w menu? Wszyscy mają w menu.

:nie_wiem:

 

Nie ma w instrukcji i nie ma w Menu. 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, MARS napisał(a):

 

W którym miejscu napisałem, że mam torebkę? Skoda uznaje, że Karoqa kupują tylko kobiety? 

oczywiście możesz mieć plecak , laptopa , marynarkę z dokumentami ..... , kto bogatemu zabroni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

oczywiście możesz mieć plecak , laptopa , marynarkę z dokumentami ..... , kto bogatemu zabroni 

Jesteś ze Skody? Kto takie bzdury wymyśla? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MARS napisał(a):

Jesteś ze Skody? Kto takie bzdury wymyśla? 

nie jestem ze Skody ( choć miałem kilka lat temu ) .Po to producenci to zrobili by było bezpieczniej pod względem tego co napisałem , Czy podczas wypadku / kolizji jest to nadal bezpieczne kiedy nie wystrzelą poduszki i drzwi się nie otworzą tego nie wiem , ale jak mała kolizja to raczej pasażerowie sami opuszczą pojazd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MARS napisał(a):

Siema. 

 

Mam Karoqa, w którym po przekroczeniu prędkości 15 km/h zamyka się centralny zamek. Wg producenta zamek otworzy się po wystrzeleniu poduszki powietrznej, otwarciu drzwi od wewnątrz lub po naciśnięciu na przycisk "zamknij/otwórz". Już kilka razy podjeżdżałem po kogoś i oczywiście musiałem otwierać centralny, żeby ta osoba weszła. 

Czy naprawdę Skoda aż tak dba o bezpieczeństwo kierowcy, że... nie pozwala mu samemu podjąć decyzję, czy chce mieć auto zaryglowane? Jakoś Ford potrafił nie uprzykrzać życia. 

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

A przytrzymaj przycisk ryglowania przez chwilę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, 4thelement napisał(a):

A przytrzymaj przycisk ryglowania przez chwilę 

 

Już to próbowałem. Niestety nie działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, sdss napisał(a):

Sprawdziłem z służbowym jest ustawienia drzwi i na samym dole Auto blokada . 
 

Rocznik modelowy 2020.

 

Karoq? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, mmaciejosss napisał(a):

a o kradzieży torebki nie słyszałeś ? Jedzie sobie paniusia , staje na światłach , podbiega typ i zabiera torebkę czy to z przedniego czy tylnego auta , robią to w ciemno nie wiedząc czy kierowca ma coś na siedzeniu . Ryglowanie drzwi w tym pomoże , a to , że raz na jakiś czas musisz nacisnąć guzik otwarcia , co trwa ze zwłoką pamięci o nim może z 1-2s . Wolę ryglowane drzwi 

 

Kurcze, tak sobie myślę, że chyba powinienem przestać jeździć motocyklem. Albo chociaż mieć automatyczne (wymuszone przez jakiegoś barana za biurkiem) blokowanie kufrów :). 

A nie, zaraz, przecież na motocyklu jest bezpiecznie ;). 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, MARS napisał(a):

 

Kurcze, tak sobie myślę, że chyba powinienem przestać jeździć motocyklem. Albo chociaż mieć automatyczne (wymuszone przez jakiegoś barana za biurkiem) blokowanie kufrów :). 

A nie, zaraz, przecież na motocyklu jest bezpiecznie ;). 

 

Znaczy, ze jeszcze nie byłeś na moto w kraju, gdzie takie blokowanie kufrów by sie przydało ;)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MARS napisał(a):

 

Kurcze, tak sobie myślę, że chyba powinienem przestać jeździć motocyklem. Albo chociaż mieć automatyczne (wymuszone przez jakiegoś barana za biurkiem) blokowanie kufrów :). 

A nie, zaraz, przecież na motocyklu jest bezpiecznie ;). 

 

 

51 minut temu, akisel napisał(a):

Znaczy, ze jeszcze nie byłeś na moto w kraju, gdzie takie blokowanie kufrów by sie przydało ;)

Jakie masz kufry? U mnie się "blokuje" tzn. jak zamknę to muszę użyć kluczyka, żeby otworzyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2024 o 10:10, MARS napisał(a):

W ASO oczywiście "nie wolno tego zdeaktywować" i "nie da się". 

 

Sprawdziłem w OBDeleven. Karoq po 2021 roku. Da się - kosztuje 10 creditów:

SmartSelect_20240322_151733_OBDeleven.jpg.f46aba770b67ea99dd33911762a15e04.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, sowik85 napisał(a):

 

Moja Skoda Karoq 2021 pozwala konfigurować zamykanie drzwi z poziomu menu :ok:

 

Sprawdziłem VW Golfa.

Nie znalazłem takiej opcji, jedynie czy centralny zamek ma otwierać wszystkie drzwi, czy tylko wybrane oraz czy ma się auto otwierać samo, jak się do niego zbliżam.

Nic o automatycznym ryglowaniu.

To co piszę, dotyczy Golfa 8 z roku 2022.

Nie sprawdzałem drugiego Golfa którego mam, tj 7 z roku 2019, ale na 99% tam taka opcja jest, chyba kiedyś nawet sam ją włączałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2024 o 10:16, Maciej__ napisał(a):

 

Przeciez to standard w wiekszosci aut od wielu juz lat ;]

Poszukaj dobrze w menu/instrukcji bo pewnie da sie to wylaczyc.

 

 

To był standard. W toyocie tłumaczyli to tym (nie wiem na ile to prawda) , że weszła jakaś UE ustawa i auta homologowane od któregoś roku nie mogą mieć zablokowanych drzwi po wypadku. A, że w czasie wypadku może nastąpić rozpięcie akumulatora to nie będzie napięcia do otwarcia drzwi i dlatego np w. Toyocie tego nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mike_wwl napisał(a):

To był standard. W toyocie tłumaczyli to tym (nie wiem na ile to prawda) , że weszła jakaś UE ustawa i auta homologowane od któregoś roku nie mogą mieć zablokowanych drzwi po wypadku. A, że w czasie wypadku może nastąpić rozpięcie akumulatora to nie będzie napięcia do otwarcia drzwi i dlatego np w. Toyocie tego nie ma. 

W Capturze 2023 (homologacja to chyba 2019) blokowanie było włączone przy odbiorze z salonu, a że nie lubię "nadprogramowego" trzepania zamków, to wyłączyłem w ustawieniach dostępnych w aucie z ekranu multimediów.

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2024 o 16:21, Danielpoz. napisał(a):

Tak ale to lata 90te

W latach 90 to na każdych światłach było możliwe, aktualnie działają trochę bardziej finezyjnie, np na parkingu sklepu:old:

Znajomego żona się pozbyła tak torebki jakiś czas temu, dwa może trzy lata wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ZUBERTO napisał(a):

W Capturze 2023 (homologacja to chyba 2019) blokowanie było włączone przy odbiorze z salonu, a że nie lubię "nadprogramowego" trzepania zamków, to wyłączyłem w ustawieniach dostępnych w aucie z ekranu multimediów.

Bo to nie jest zakazane, tylko musi dobrze działać. Japończycy jakiś czas temu uznali, że u nich nie będzie działać więc nawet tego nie oferowali. Ale ostatnio gdzieś widziałem, że w Camry jest taka opcja do włączenia ale fabrycznie jest wyłączona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W vagu odkąd pamietam, zawsze z poziomu menu było to wyłączane, jak kupiłem swojego G7, to miał aktywne ryglowanie i od razu to odhaczyłem w menu. Jeżeli ktoś nie może w nowszym znaleźć, to albo źle szuka, albo jest przestawione w kodowaniu fabrycznym. Znam kilka przypadków, gdzie z fabryki auto wyjechało na innym kodowaniu wyposażenia, np mój Golf na odpiętych pasach bezpieczeństwa nie chciał automatycznie puścić hamulca ręcznego przy ruszaniu, a sąsiada Golf z tego samego roku to robił (musiałem sobie to dokodować przez obd11). Inny przykład, jemu od wyjazdu z salonu nie wyświetlało temperatury oleju na zegarach, zakodowalem mu. Są też kruczki w infotainment, gdzie bez użycia zewnetrznego kompa można przestawiać opcje, jak np zwiększyć ilość wyświetlanych logo stacji radiowych jednocześnie.

Odnośnie ryglowania zamków i bezpieczeństwa, nie obawiałbym się zatrzaśnięcia podczas wypadku, bo nawet jak ma zabraknąć zasilania akumulatorem, to zamki w vagu zdążą się otworzyć. To jest połączone z systemem airbag.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kaczorek79 napisał(a):

W vagu odkąd pamietam, zawsze z poziomu menu było to wyłączane, jak kupiłem swojego G7, to miał aktywne ryglowanie i od razu to odhaczyłem w menu. Jeżeli ktoś nie może w nowszym znaleźć, to albo źle szuka, albo jest przestawione w kodowaniu fabrycznym. 

 

Karoqa odebrałem 29 lutego tego roku i niestety nie ma nic o możliwości wyłączenia tego ryglowania w menu oraz w instrukcji obsługi auta. 

Kolega czeka na VCDS'a i mi to wyłączy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW 2024 - tak ta opcja wygląda w menu.

Porównywaliśmy ze szwagrem całe menu z Kukuruku 2023 i wszystkie opcje były identyczne (za wyjątkiem menu TPMS i on nie ma Ambiente)

20240325_155623.jpg

Edytowane przez bengamin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bengamin napisał(a):

VW 2024 - tak ta opcja wygląda w menu.

Porównywaliśmy ze szwagrem całe menu z Kukuruku 2023 i wszystkie opcje były identyczne (za wyjątkiem menu TPMS i on nie ma Ambiente)

20240325_155623.jpg

Czyli jest tak, jak pisałem, ktoś w fabryce się rombnął z kodowaniem i wyszła wersja bez tej opcji w menu. 

@MARS Podjedź do kogoś, co ogarnia VAG i Ci dokoduje co tam potrzeba. 

U siebie np dołożyłem el składane lusterka i nie miałem w menu opcji ich obsługi, a jedynie z pokrętła na drzwiach mogłem składać. Znalazłem w necie instrukcję, zmieniłem kilka pierdół w kodowaniu i pojawiła się w menu opcja składania po zamknięciu auta pilotem.

Edytowane przez kaczorek79
  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, bengamin napisał(a):

VW 2024 - tak ta opcja wygląda w menu.

Porównywaliśmy ze szwagrem całe menu z Kukuruku 2023 i wszystkie opcje były identyczne (za wyjątkiem menu TPMS i on nie ma Ambiente)

20240325_155623.jpg

 

U mnie jest tak:

 

IMG_20240326_131125.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, MARS napisał(a):

 

U mnie jest tak:

 

IMG_20240326_131125.jpg

OK ale to jest jakiś inny model radia. w VW tej jest model wyższy ale, tak jak u ciebie z dotykowymi przyciskami i większym wyświetlaczem (osobiście go nie wybrałem bo właśnie wszyscy narzekają na tą dotykową głośność)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bengamin napisał(a):

VW 2024 - tak ta opcja wygląda w menu.

Porównywaliśmy ze szwagrem całe menu z Kukuruku 2023 i wszystkie opcje były identyczne (za wyjątkiem menu TPMS i on nie ma Ambiente)

20240325_155623.jpg

 

To chyba nie zalezy od roku produkcji konkretnego egzemplarza, a bardziej od tego w ktorym model wszedl do produkcji, ewnetualnie kiedy mial lifting.

Ty masz chyba jeszcze starego Tiguana, ktory mial lifting w okolicach 2019/2020, wiec moze byc nadal po staremu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.