Psychik Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > nie wierzę w zapewnienia powoływania się na kogoś w przyszłości. rob jak chcesz, ale Viaken, to sprawdzona firma. po 2,5 roku uzywania skonczyly mi sie "kredyty" w Euroscanie z Viaken i doczytalem, ze wszystkie tak maja i ze trzeba do nich odeslac i robia. moj Euroscan byl otwarty (rozciac cza bylo, bo zgrzany niemilosiernie byl ten interfejs), bo grzebalem w nim wczesniej. wyslalem, w koperte wsadzilem kase na odeslanie i zrobili za friko. jak mi Euroscana wysylali, to zapomnieli o jednym przewodzie - zadzwonilem, powiedzialem i wyslali na swoj koszt. ja w ciemno biore ich klamoty. ostatnio KKL VAG'a kupowalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > To jeszcze poproś, żeby połączyli Ci piny 1+7+9 i będziesz miał dostęp po linii K do wspomagania, > silnika, abs/asr/esp. > Pozdrawiam BAS można tak bezpośrednio? bo przy vagu to nie było zalecane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > można tak bezpośrednio? bo przy vagu to nie było zalecane Powinien być przełącznik, ale jeśli nie łączysz pin3 z nimi to można tak zrobić. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 20 Września 2010 Udostępnij Napisano 20 Września 2010 > dzwoniłem do viakena, rozmawiałem z p. Krzysztofem Pulchnym. > Powiedział mi, że rzeczywiście ptrzeba przerobić elm'a Ja dostałem taką odpowiedź : =============================== Witam, niestety nie jesteśmy zarejestrowani więc nie mamy jak napisać na forum, ale oczywiście ta przeróbka nie wpływa na utratę gwarancji, oczywiście jeżeli klient woli można wysłać także do nas to przerobimy my. Pozdrawiam Wojciech Szczepa www.viaken.pl =============================== Jako , że nie miałem czasu czekać i wysyłać fejsu do Viakena w celu przeróbki , wykonałem ją dzisiaj we własnym zakresie Teraz fejs łączy się bezproblemowo także z Dashboard i Body . Przetestowano w Fiacie Stilo 2006r 1.9MJTD 120KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudee Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 mam pytanko czy bez przerabiania kkl-a da się odczytać błędy ABS nie chcę nic innego robić w programie tylko sprawdzić czy nie ma błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > mam pytanko czy bez przerabiania kkl-a da się odczytać błędy ABS > nie chcę nic innego robić w programie tylko sprawdzić czy nie ma błędów nie da, bez przerabiania odczytasz błędu z ECU silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudee Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > nie da, bez przerabiania odczytasz błędu z ECU silnika. oki, dzięki za fast odpowiedź panda 1,3 jtd 2007r połączyłem dzisiaj pin 1 i 7 ale mam brak połączenia do wyboru są 3 różne możliwe moduły abs (swojego nie znam) ale z żadną się nie łączy - masz może jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 Postępowałeś zgodnie z tym opisem? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudee Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Postępowałeś zgodnie z tym opisem? > Pozdrawiam BAS tak tylko nie wiem po co lutować na 11 pin ja zrobiłem to tak że przewodem połączyłem na wtyczce pin 1 i 7 bez lutowaniai wcisnąłem do gniazda obd2 - odczyt silnika działa i brak połączenia z abs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > tak tylko nie wiem po co lutować na 11 pin Gdzie widzisz pin11? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudee Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Gdzie widzisz pin11? > Pozdrawiam BAS http://fiatecuscan.net/HowToUse.aspx na foto idzie kabel lutowany z 7 i z 1 na 11 i tam razem zlutowane albo źle widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > http://fiatecuscan.net/HowToUse.aspx > na foto idzie kabel lutowany z 7 i z 1 na 11 i tam razem zlutowane > albo źle widzę Źle widzisz, łączy się 1+7+9 a robiąc z przełącznikiem robisz tak: - odcinasz linię K od pin7(opis, w którymś z moich postów wcześniejszych), prowadzisz do przełącznika, - na kolejne piny przełącznika lutujesz pin1, pin3, pin7, pin9, Dzięki temu jak przełączysz przełącznikiem linię K na pin1 to masz dostęp do ABS/ESP/ASR, jak przełączysz na pin3 to masz dostęp do ECU airbag, jak przełączysz na pin7 to masz silnik, jak przełączysz na pin9 to masz wspomaganie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudee Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Źle widzisz, łączy się 1+7+9 a robiąc z przełącznikiem robisz tak: > - odcinasz linię K od pin7(opis, w którymś z moich postów wcześniejszych), prowadzisz do > przełącznika, > - na kolejne piny przełącznika lutujesz pin1, pin3, pin7, pin9, > Dzięki temu jak przełączysz przełącznikiem linię K na pin1 to masz dostęp do ABS/ESP/ASR, jak > przełączysz na pin3 to masz dostęp do ECU airbag, jak przełączysz na pin7 to masz silnik, jak > przełączysz na pin9 to masz wspomaganie. > Pozdrawiam BAS ok - dzięki - polutowałem i złączyłem na kablach i lata teraz tylko przełącznik i jest kabel dla ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Czyli tak naprawdę wystarczy usunąć rezystor 120R. Te dodatkowe dwójniki szeregowe są do tłumienia > szpilek na liniach danych. Będzie działać bez nich. Dokładnie TAK. Wywaliłem R14 i fejs wreszcie śmiga jak powinien. Nie dodawałem rezystorów ani kondensatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Dokładnie TAK. Wywaliłem R14 i fejs wreszcie śmiga jak powinien. Nie dodawałem rezystorów ani > kondensatorów. Hej! U mnie tez ELM smiga po wycieciu tego nieszczesneg rezystora. Bez dodatkowy przerobek smiga oprocz ABS i Poduszek. Pytanie: czy polaczenie 1-3-7-9 w ELM'ie tez pomoze na polaczenie z ABS i innymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Hej! > U mnie tez ELM smiga po wycieciu tego nieszczesneg rezystora. Bez dodatkowy przerobek smiga oprocz > ABS i Poduszek. > Pytanie: czy polaczenie 1-3-7-9 w ELM'ie tez pomoze na polaczenie z ABS i innymi? ABS'u i poduszek nie sprawdziłem - ze szczęścia, że wreszcie pokasowałem te upierdliwe inspekcje serwisowe. BodyKomp również się połączył. W wolnej chwili sprawdzę poduchy i ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > ABS'u i poduszek nie sprawdziłem - ze szczęścia, że wreszcie pokasowałem te upierdliwe inspekcje > serwisowe. BodyKomp również się połączył. W wolnej chwili sprawdzę poduchy i ABS Jak wykombinujesz cos z pinami w ELM'ie to daj znac! Pisz tez na priv, bo kurde boje sie ze moge zgubic watek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Września 2010 Udostępnij Napisano 23 Września 2010 > Pytanie: czy polaczenie 1-3-7-9 w ELM'ie tez pomoze na polaczenie z ABS i innymi? ELM327 nie obsługuje protokołu(VAGkkl/OBDkey only), który jest w stilo na pin3, więc się nie połączysz z poduszkami. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 24 Września 2010 Udostępnij Napisano 24 Września 2010 > ELM327 nie obsługuje protokołu(VAGkkl/OBDkey only), który jest w stilo na pin3, więc się nie > połączysz z poduszkami. > Pozdrawiam BAS A z ABS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Września 2010 Udostępnij Napisano 24 Września 2010 > A z ABS? Tak. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Jako , że nie miałem czasu czekać i wysyłać fejsu do Viakena w celu przeróbki , wykonałem ją > dzisiaj we własnym zakresie > Teraz fejs łączy się bezproblemowo także z Dashboard i Body . > Przetestowano w Fiacie Stilo 2006r 1.9MJTD 120KM no to ELMa mam i ja, Viaken szybko sie sprawił i przerobili. Niestety nie ulegli mojej prośbie połączenia pinów 1,7 i 9. Ale wsio elegancko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > no to ELMa mam i ja, Viaken szybko sie sprawił i przerobili. Niestety nie ulegli mojej prośbie > połączenia pinów 1,7 i 9. > Ale wsio elegancko działa ja juz wiem np. dlaczego w PII wylacza sie czasem wspomaganie kierownicy. jesli jest zle skalibrowane "Cale to ustrojstwo" i za duza sila dziala przy skrecie w kotras strone to wywala blad i kontrolke na desce (blad C1005). po kalibracji (czyli po kazdej wykonanej zbieznosci powinno sie kalibrowac "kierownice" za elernem) spokoj i mozna krecic ile sie chce. szkoda ze nie moge cofnac sobie licznika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 W kolejnej wersji (czyli pewnie 2.6) zagości procedura proxy i uwaga... aktywacja kontrolki tempomatu dla tych co dołożyli Gość jest naprawdę dobry w te klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > W kolejnej wersji (czyli pewnie 2.6) zagości procedura proxy i uwaga... aktywacja kontrolki > tempomatu dla tych co dołożyli > Gość jest naprawdę dobry w te klocki. Ooo! To czekamy, aż opanuje aktywację elementów na życzenie. Czyli: podpinam halogenki, system nie krzyczy, podpinam fabryczne radio, system je przyjmuje i rejestruje, dopinam tylne szybki elektryczne, i też łyka. No i wtedy można z przyjemnością pogrzebać żeby z Active zrobić Dynamic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 Trochę z innej beczki. Możecie sprawdzić, czy w bazie "Fiat Ecu Scanner" jest obsługa Nuova Bravo 1,4 16V z 2007r.? Zastanawiam się, czy ten interface podejdzie do mojego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > Trochę z innej beczki. > Możecie sprawdzić, czy w bazie "Fiat Ecu Scanner" jest obsługa Nuova Bravo 1,4 16V z 2007r.? > Zastanawiam się, czy ten interface podejdzie do mojego samochodu. W tej chwili dostępne są: Czyli nie ma jeszcze pełnej obsługi BC a poduszki i interval reset są dostępne tylko w wersji płatnej. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > W tej chwili dostępne są: > Czyli nie ma jeszcze pełnej obsługi BC a poduszki i interval reset są dostępne tylko w wersji > płatnej. > Pozdrawiam BAS Własnie mam problemy z poduszkami. Czy chodzi o tą licencję? KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > Własnie mam problemy z poduszkami. > Czy chodzi o tą licencję? KLIK Tak, ale możesz ją kupić bezpośrednio, wcześniej zarejestruj się na tamtejszym forum(podczas zakupu podajesz swój nick), jak zakupisz licencję to dostaniesz dostęp do działu dostępnego tylko dla posiadających licencję. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > Pozdrawiam BAS Jeszcze tak dla formalności, dodatkowo muszę kupić interface ELM NP TAKI?, bo nie bardzo wiem, co to jest ten ODBKey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > Jeszcze tak dla formalności, dodatkowo muszę kupić interface ELM NP TAKI?, Tak, tylko sceptycznie podchodzę do tego, że jest to 1.4a bo sam chip elm327 1.4a kosztuje mniej więcej tyle ile cały ten interfejs. > bo nie bardzo wiem, co > to jest ten ODBKey To jest OBDKEY, ale cena może Cię zniechęcić. Kupując OBDKEY musisz zaznaczyć, że będziesz go używał z FES to wgrają Ci odpowiedni fw. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > Czyli nie ma jeszcze pełnej obsługi BC A co to jest BC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 > A co to jest BC? Body Computer, taka centralka, która decyduje w Stilo/Bravo o działaniu dowolnie wybranej pierdółki w samochodzie. BC decyduje o włączeniu najmniejszej żaróweczki w samochodzie, czy choćby otwarciu drzwi... Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 Szybkie pytanie czy przez FESa da się skasować inspekcję "Service due"? I czy taki kabel jest odpowiednikiem tego po przeróbce które na zdjęciach wyżej przedstawiliście? KLIKEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > Szybkie pytanie czy przez FESa da się skasować inspekcję "Service due"? I czy taki kabel jest > odpowiednikiem tego po przeróbce które na zdjęciach wyżej przedstawiliście? KLIKEN tak nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > Szybkie pytanie czy przez FESa da się skasować inspekcję "Service due"? Tak, potrzebujesz ELM327 ver. >=1.3a lub OBDKEY 1.40. I czy taki kabel jest > odpowiednikiem tego po przeróbce które na zdjęciach wyżej przedstawiliście? KLIKEN Vag-kkl po przeróbkach umożliwi Ci pogadanie z silnikiem, poduszkami, wspomaganiem, ESP/ASR/ABS do wszystkiego innego ELM/OBDKEY, jest haczyk ELM'em nie dogadasz się z poduszkami, z resztą przerobiony ELM sobie poradzi. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 A jest jakaś różnica między ELM 1.3a a 1.4? Chodzi generalnie by skasować service due. No chyba, że taki pakiecik załatwia wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > A jest jakaś różnica między ELM 1.3a a 1.4? Gdyby nie było różnicy to by nie było różnych wersji, czyż nie? > Chodzi generalnie by skasować service due. Pod tym względem nie ma różnicy. > No chyba, że taki pakiecik załatwia wszystko. Faktycznie wygląda na to, że ten zestaw załatwia wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > No chyba, że taki pakiecik załatwia wszystko. Fajny pakieciki, jeśli jeszcze ELM jest OK to bierz. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 12 Października 2010 Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > Fajny pakieciki, jeśli jeszcze ELM jest OK to bierz. ELM raczej bedzie "zly", ale Viaken ma napisane w opisach, ze jak ma byc do FESa, to nalezy zaznaczyc przy zamowieniu i wysylaja przerobiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > ELM raczej bedzie "zly", ale Viaken ma napisane w opisach, ze jak ma byc do FESa, to nalezy > zaznaczyc przy zamowieniu i wysylaja przerobiony. Po co przerabiać ELMa? W tym pakiecie może być oryginalny, bo jest dodatkowo vag z przełącznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > Po co przerabiać ELMa? W tym pakiecie może być oryginalny, bo jest dodatkowo vag z przełącznikiem. W takiej sytuacji nie potrzeba, zwłaszcza, że do poduszek i tak musimy mieć przerobionego VAG'a. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rabor Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 Co można zrobić w Grande Punto 1,4 8v za pomocą FiatEcuScan? Czy wyłączę palącą się kontrolkę silnika i info o przeglądzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > Co można zrobić w Grande Punto 1,4 8v za pomocą FiatEcuScan? > Czy wyłączę palącą się kontrolkę silnika i Nie, Twój silnik nie jest jeszcze obsługiwany. > info o przeglądzie? Tak w płatnej wersji. Na czerwono zaznaczono opcje dostępne w wersji płatnej. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 Wyczyszczenie błędów centralki wtrysku można zrobić np darmowym scantool.net Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > Po co przerabiać ELMa? W tym pakiecie może być oryginalny, bo jest dodatkowo vag z przełącznikiem. ja pisalem o tym, ze w tym zestawie jest ELM 327 w wersji 1.4 czyli z wiadomym problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > ja pisalem o tym, ze w tym zestawie jest ELM 327 w wersji 1.4 czyli z wiadomym problemem... Dlaczego zakładasz, że każdy ELM 1.4 ma problem z rezystorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > Dlaczego zakładasz, że każdy ELM 1.4 ma problem z rezystorem? Bo pochodzi od tych samych chińczyków ? Do tej pory wszystkie o których tutaj pisano właśnie taki problem miały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > To jeszcze poproś, żeby połączyli Ci piny 1+7+9 i będziesz miał dostęp po linii K do wspomagania, > silnika, abs/asr/esp. Mam już mojego ELM-a 1,4 do Nuova Bravo 1,4 16V. Licencja na Fiatecuscan w trakcie załatwiania (już opłacona). Zainstalowałem ELM-a, podpiąłem się do samochodu i z silnikiem się połączyłem, ale z ABS i wspomaganiem już nie. Domyślam się, że chodzi o przeróbkę polegającą na połączeniu pinów 1-7-9. Pytanie moje jest takie, czy to połączenie ma być wykonane w tej czarnej wtyczce, którą podłączam się do samochodu? W tej wtyczce mam podpięte piny następująco: 1 - wolny 2 - zielony 3 - wolny 4 - wolny 5 - czarny 6 - pomarańczowy 7 - czerwony 8 - wolny 9 - wolny 10 - żółty 11 - wolny 12 - wolny 13 - wolny 14 - wolny 15 - niebieski 16 - fioletowy Z tego wynika, że połączyłbym jeden kabel do dwóch pinów wolnych W obudowie interfejsu jest płytka z wlutowanym złączem DB9 i tam nie ma oznaczonych pinów. poglądowe foto interfejsu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 > 1-7-9. Pytanie moje jest takie, czy to połączenie ma być wykonane w tej czarnej wtyczce, którą > podłączam się do samochodu? Tak, bo pewnie piny 1,7,9 nie są doprowadzone do Canon DB9. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 Mam 1.3a też od chińczyków i nie mam problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.