Skocz do zawartości

Fiat Multipla 2012r.


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

Fiat Multipla 2012r.

Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w systemie 3+3.

Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z ostatnim rzędem siedzeń składanych.

Silniki benzynowe:

2,0 MultiAir

2,4 MultiAir (Chrysler)

Diesel:

2.0 Multijet 160 KM

283622856-multipla.jpg

post-22218-14352507443358_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat Multipla 2012r.

> Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w

> systemie 3+3.

> Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z

> ostatnim rzędem siedzeń składanych.

> Silniki benzynowe:

> 2,0 MultiAir

> 2,4 MultiAir (Chrysler)

> Diesel:

> 2.0 Multijet 160 KM

Wyglada jak Ford no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat Multipla 2012r.

> Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w

> systemie 3+3.

> Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z

> ostatnim rzędem siedzeń składanych.

> Silniki benzynowe:

> 2,0 MultiAir

> 2,4 MultiAir (Chrysler)

> Diesel:

> 2.0 Multijet 160 KM

To wygląda jak Focus C-Max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat Multipla 2012r.

> Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w

> systemie 3+3.

> Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z

> ostatnim rzędem siedzeń składanych.

Czyli chcą zapełnić lukę po Cromie i Multipli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat Multipla 2012r.

> Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w

> systemie 3+3.

> Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z

> ostatnim rzędem siedzeń składanych.

> Silniki benzynowe:

> 2,0 MultiAir

> 2,4 MultiAir (Chrysler)

> Diesel:

> 2.0 Multijet 160 KM

Wygląda jak normalny Fiat, bez polotu (bez nerw). Pierwsza Multipla była .... niezapomniana i dlatego mogła się podobać, miała ten ... polot ? zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Cromie to niestety nie ma co zapełniać, jakoś tak nie bardzo się sprzedaje. zlosnik.gif Aczkolwiek może trochę szkoda, tylko ten samochód jest nieco nijaki - ani kombi, ani limuzyna, ani VAN, coś jak Signum, które odniosło równie oszałamiający sukces handlowy. zlosnik.gif Aczkolwiek chyba więcej jak Crom widuję. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekajmy na jakies bardziej wiarygodne zdjecia, bo poki co to ktos polączyl dwa samochody w jeden i powstal taki oto szkic, dla mnie porazka, ale mówie poczekajmy

Quote:

In 2012, a new Multipla on scheduled, thanks to the alliance with Chrysler Group. Fiat claims that the Dodge Journey able to use platform for the development of the new Italian monovolumer. Fiat has no self-similar platform in house, as the Croma at a GM-mold and the Bravo base about its limit. Down with the 2x3 setup chairs, replacing a conventional seven-seat configuration. The engine is also largely considered to Chrysler. The 2.0 and 2.4 petrol engines from the Journey Multiair get a cure, while the 2.0 TDI, Volkswagen is replaced by a 2.0 Multijet from Fiat itself, good for 160 horsepower diesel.via


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda jak normalny Fiat, bez polotu (bez nerw).

Co Ty? Fiat bez polotu? Niemiecka motoryzacja jest bez polotu, ginie w tłumie.

Pierwsza Multipla była .... niezapomniana i

> dlatego mogła się podobać, miała ten ... polot ? .

Tu się zgodzę w 101%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne auto.

Podobienastwa do Forda nie da sie ukryc , ale ma takze swoj charakter i przynajmniej w przedniej czesci nadwozia klimat Fiata : Grande, Croma, Bravo

Ciekawe ile zostanie w wersji produkcyjnej , ale raczej brzydszego modelu niz tego z poprzednich lat to i tak juz nie wymysla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat Multipla 2012r.

> Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w

> systemie 3+3.

łeee szkoda no.gif ta now amultipla brzydka jak kupa. Zero indywidualnosci w tym aucie no.gif

a najpiękniejsza multipla wyglada tak:

283627065-fiat_multipla_9.jpg

post-9193-14352507455202_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Urok trącania się okciami

> No chyba, żeby kierę dać na środek jak w McL F1

siedziałeś? jechałeś?

jakoś nie trącaliśmy sie łokciami.. wink.gif i miejsca jest odpowiednio sporo wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i miała to coś

no, miała. Dar powodowania ataku wymiotnego. Ale OK, rozumiem i szanuję gusta innych.

Ta nowa, pomimo faktycznie rażącego podobieństwa do modeli innych marek IMO może się dobrze sprzedawać własnie z powodu tego że nie budzi skrajnych emocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po Cromie to niestety nie ma co zapełniać, jakoś tak nie bardzo się sprzedaje. Aczkolwiek może

> trochę szkoda, tylko ten samochód jest nieco nijaki - ani kombi, ani limuzyna, ani VAN

Jako właściciel Cromy muszę się nie zgodzić z tą wypowiedzią. Croma nie sprzedawała sie i nie sprzedaje bo to mit FIATA .... nikt nie da 140 tyś zł za FIATA bo może mieć za to Paska ..... ot taka mentalność i kojarzenie fiata z 126, 125..... a to już inne czasy.

283623419-Croma4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ja nic do Cromy nie mam, ale ten samochód naprawdę nie sprzedaje się przez to że nie można go przypisać do żadnej klasy, podobnie jak Signum. Technologia Vectry C w dużej mierze, silniki to znane 1.9, a benzynki jakie w Cromie siedziały? Były V6 z Opla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej mocno wątpię w to, że akurat z tego powodu - już tu kiedyś opisywałem, czym się skończyła

> próba zakupu Cromy.

Jak będę miał wolne $$$ to kupię Cromę używaną bo można tanio wyrwać młody samochód z fajnym silnikiem diesla food.gifpalacz.gifzlosnik.gif

Lubię fiaty, że tak tracą na wartości hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedy ja nic do Cromy nie mam, ale ten samochód naprawdę nie sprzedaje się przez to że nie można go

> przypisać do żadnej klasy,

Croma faktycznie jest inna .... podwozie, płyta i zawieszenie to SAAB 9-3 i OPEL Vectra C.... silniki benzynowe są z Opla a Disle to znane konstrukcje Fiata 1,9 od 120 KM do 150 KM i 2,4 200 KM .... te same są w Saabie i Oplu ....CDTi

Ale tak naprawde to kombi i tyle .... ok.gif co tu kombinować... nie jest to van..... ja myślę że to fatum marki FIAT ..... Fiaty mają być tanie i kiepskie a jesli nie są to yikes.gif i kupujemy Paska hehe.gif

Nowa multipla jak najbardziej ok.gif mi osobiście sie podoba smile.gif jest to van .... sylwetka faktycznie podobna do forda ale to na + dla niej zlosnik.gif

Ps..

Ta na zdjęciu nie jest moją takie poprostu na szybko wkleiłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Ciebie coś boli?

> > Coś cię boli ?

A mogę mieć własne zdanie ? Czy mam nastawiać się na głupkowaty dżihad w twoim wykonaniu ? Fiaty mi się nie podobają (oprócz Multipli starej i Stilo) i koniec, Fałweje zresztą też tak sobie. Poza tym to co się użytkuje wcale nie musi wynikać z tego, że się to coś podoba i jest się w tym czymś zakochany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie. I co najważniejsze to ona była założycielem klasy van a nie Renault swoim Espace

> ........30 lat później.

Troszkie OT: Espace nie był założycielem klasy, założycielem był Chrysler Voyager (nie wiem czy Grand)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> duzo, zupelnie inaczej jezdzi ten motor w NB po sofcie na 180KM z 1360kg wagi auta

> i to nie jest 1500kg tylko dokladnie 1530kg-1540kg w zaleznosci od wersji

Ale do NB nie zmieścisz tyle gratów co do Cromy zlosnik.gif

Jak chcesz sportowe auto to nie szukasz tego w Cromie, już mając 150KM ten samochód się odpycha zlosnik.gif

A te 30-40kg byś sobie podarował, pewnie różnica jest większa w masie do katalogu hehe.gif

Niby Punto II ma ważyć 875kg (katalogowo) a ze mną i bakiem do połowy waga pokazała 1080kg icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.