Slawcio Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Fiat Multipla 2012r. Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w systemie 3+3. Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z ostatnim rzędem siedzeń składanych. Silniki benzynowe: 2,0 MultiAir 2,4 MultiAir (Chrysler) Diesel: 2.0 Multijet 160 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Fiat Multipla 2012r. > Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w > systemie 3+3. > Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z > ostatnim rzędem siedzeń składanych. > Silniki benzynowe: > 2,0 MultiAir > 2,4 MultiAir (Chrysler) > Diesel: > 2.0 Multijet 160 KM Wyglada jak Ford Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Skąd news? Toż to wykapany Ford, dawno nie widziałem tak ogromnego podobieństwa między autami różnych producentów (pomijając chińskie podróby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robin_s Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 I w końcu wyszło im ładne auto, bo tamta wcześniejsza Multipla nie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Fiat Multipla 2012r. > Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w > systemie 3+3. > Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z > ostatnim rzędem siedzeń składanych. > Silniki benzynowe: > 2,0 MultiAir > 2,4 MultiAir (Chrysler) > Diesel: > 2.0 Multijet 160 KM To wygląda jak Focus C-Max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > I w końcu wyszło im ładne auto, bo tamta wcześniejsza Multipla nie wygląda Przynajmniej byla nie do pomylenia z innymi samochodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > To wygląda jak Focus C-Max. poczekaj na premiere bo jak na razie to tylko jakiś szkic jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Fiat Multipla 2012r. Ciekawe co z tego zostanie ,bo fajny vanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Jak C-Max z mordą Bravo. Zobaczymy co im wyjdzie na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Bardzo ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Fiat Multipla 2012r. > Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w > systemie 3+3. > Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z > ostatnim rzędem siedzeń składanych. Czyli chcą zapełnić lukę po Cromie i Multipli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 i co to ma być. czy wszystkie samochody maja wyglądać na jedno kopyto. tylko pierwsza multipla była fajna i miała to coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > Fiat Multipla 2012r. > Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w > systemie 3+3. > Nowy Fiat Multipla będzie dostępny z 5 miejscami i 7 - te ostatnie według schematu 2+3+2, z > ostatnim rzędem siedzeń składanych. > Silniki benzynowe: > 2,0 MultiAir > 2,4 MultiAir (Chrysler) > Diesel: > 2.0 Multijet 160 KM Wygląda jak normalny Fiat, bez polotu (bez nerw). Pierwsza Multipla była .... niezapomniana i dlatego mogła się podobać, miała ten ... polot ? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Po Cromie to niestety nie ma co zapełniać, jakoś tak nie bardzo się sprzedaje. Aczkolwiek może trochę szkoda, tylko ten samochód jest nieco nijaki - ani kombi, ani limuzyna, ani VAN, coś jak Signum, które odniosło równie oszałamiający sukces handlowy. Aczkolwiek chyba więcej jak Crom widuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 szkoda, 3+3 miało swój klimat i było oryginalne, a tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > szkoda, 3+3 miało swój klimat i było oryginalne, a tak... Urok trącania się okciami No chyba, żeby kierę dać na środek jak w McL F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Wersja 1 i 2 to bylo to, ale toto to dno. jakis ford z dziobem cromy silniki w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 sukcesu nie będzie, kopia dobrze znanych samochodów, nie będą tym świętować milionów sprzedaży... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 pierwsza była ładna chociaż miała wielu przeciwników generalnie w Fiacie brakuje takiej odmiany nadwoziowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 poczekajmy na jakies bardziej wiarygodne zdjecia, bo poki co to ktos polączyl dwa samochody w jeden i powstal taki oto szkic, dla mnie porazka, ale mówie poczekajmy Quote: In 2012, a new Multipla on scheduled, thanks to the alliance with Chrysler Group. Fiat claims that the Dodge Journey able to use platform for the development of the new Italian monovolumer. Fiat has no self-similar platform in house, as the Croma at a GM-mold and the Bravo base about its limit. Down with the 2x3 setup chairs, replacing a conventional seven-seat configuration. The engine is also largely considered to Chrysler. The 2.0 and 2.4 petrol engines from the Journey Multiair get a cure, while the 2.0 TDI, Volkswagen is replaced by a 2.0 Multijet from Fiat itself, good for 160 horsepower diesel.via Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Wygląda jak normalny Fiat, bez polotu (bez nerw). Co Ty? Fiat bez polotu? Niemiecka motoryzacja jest bez polotu, ginie w tłumie. Pierwsza Multipla była .... niezapomniana i > dlatego mogła się podobać, miała ten ... polot ? . Tu się zgodzę w 101% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 Mi się nawet podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 Ładne auto. Podobienastwa do Forda nie da sie ukryc , ale ma takze swoj charakter i przynajmniej w przedniej czesci nadwozia klimat Fiata : Grande, Croma, Bravo Ciekawe ile zostanie w wersji produkcyjnej , ale raczej brzydszego modelu niz tego z poprzednich lat to i tak juz nie wymysla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Fiat Multipla 2012r. > Fiat rezygnuje z pierwotnej linii Multipli pierwszej generacji i konfiguracji pasażerskiej w > systemie 3+3. łeee szkoda ta now amultipla brzydka jak kupa. Zero indywidualnosci w tym aucie a najpiękniejsza multipla wyglada tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Urok trącania się okciami > No chyba, żeby kierę dać na środek jak w McL F1 siedziałeś? jechałeś? jakoś nie trącaliśmy sie łokciami.. i miejsca jest odpowiednio sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Co Ty? Fiat bez polotu? Niemiecka motoryzacja jest bez polotu, ginie w tłumie. Coś cię boli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 i miała to coś no, miała. Dar powodowania ataku wymiotnego. Ale OK, rozumiem i szanuję gusta innych. Ta nowa, pomimo faktycznie rażącego podobieństwa do modeli innych marek IMO może się dobrze sprzedawać własnie z powodu tego że nie budzi skrajnych emocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 A Ciebie coś boli? > Coś cię boli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > Po Cromie to niestety nie ma co zapełniać, jakoś tak nie bardzo się sprzedaje. Aczkolwiek może > trochę szkoda, tylko ten samochód jest nieco nijaki - ani kombi, ani limuzyna, ani VAN Jako właściciel Cromy muszę się nie zgodzić z tą wypowiedzią. Croma nie sprzedawała sie i nie sprzedaje bo to mit FIATA .... nikt nie da 140 tyś zł za FIATA bo może mieć za to Paska ..... ot taka mentalność i kojarzenie fiata z 126, 125..... a to już inne czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blazej Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 piekna furka mialem w podobnym kolorze fiacika ale uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pafnucy Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > łeee szkoda ta now amultipla brzydka jak kupa. Zero indywidualnosci w tym aucie > a najpiękniejsza multipla wyglada tak: eee kupa... najpękniejsza Multipla wygląda tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > eee kupa... > najpękniejsza Multipla wygląda tak właśnie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > eee kupa... > najpękniejsza Multipla wygląda tak i co ciekawe mimo iż niewiele większa od malucha jest na 6 pasażerów (3 rzędy po 2 siedzenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 Kiedy ja nic do Cromy nie mam, ale ten samochód naprawdę nie sprzedaje się przez to że nie można go przypisać do żadnej klasy, podobnie jak Signum. Technologia Vectry C w dużej mierze, silniki to znane 1.9, a benzynki jakie w Cromie siedziały? Były V6 z Opla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Croma nie sprzedawała sie i nie sprzedaje bo to mit FIATA Raczej mocno wątpię w to, że akurat z tego powodu - już tu kiedyś opisywałem, czym się skończyła próba zakupu Cromy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Raczej mocno wątpię w to, że akurat z tego powodu - już tu kiedyś opisywałem, czym się skończyła > próba zakupu Cromy. Jak będę miał wolne $$$ to kupię Cromę używaną bo można tanio wyrwać młody samochód z fajnym silnikiem diesla Lubię fiaty, że tak tracą na wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Jak będę miał wolne $$$ to kupię Cromę używaną I ja taką nabyłem 1,9 MJTD 150 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Kiedy ja nic do Cromy nie mam, ale ten samochód naprawdę nie sprzedaje się przez to że nie można go > przypisać do żadnej klasy, Croma faktycznie jest inna .... podwozie, płyta i zawieszenie to SAAB 9-3 i OPEL Vectra C.... silniki benzynowe są z Opla a Disle to znane konstrukcje Fiata 1,9 od 120 KM do 150 KM i 2,4 200 KM .... te same są w Saabie i Oplu ....CDTi Ale tak naprawde to kombi i tyle .... co tu kombinować... nie jest to van..... ja myślę że to fatum marki FIAT ..... Fiaty mają być tanie i kiepskie a jesli nie są to i kupujemy Paska Nowa multipla jak najbardziej mi osobiście sie podoba jest to van .... sylwetka faktycznie podobna do forda ale to na + dla niej Ps.. Ta na zdjęciu nie jest moją takie poprostu na szybko wkleiłem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > I ja taką nabyłem 1,9 MJTD 150 KM synu i czemu zes ten blad popelnil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > synu i czemu zes ten blad popelnil Ojcze bo żem czekał i czekał i sie nie doczekał Bravo w combi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > A Ciebie coś boli? > > Coś cię boli ? A mogę mieć własne zdanie ? Czy mam nastawiać się na głupkowaty dżihad w twoim wykonaniu ? Fiaty mi się nie podobają (oprócz Multipli starej i Stilo) i koniec, Fałweje zresztą też tak sobie. Poza tym to co się użytkuje wcale nie musi wynikać z tego, że się to coś podoba i jest się w tym czymś zakochany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > najpękniejsza Multipla wygląda tak Dokładnie. I co najważniejsze to ona była założycielem klasy van a nie Renault swoim Espace ........30 lat później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > I ja taką nabyłem 1,9 MJTD 150 KM Do niej tylko wirus na 180KM i pełnia szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Ojcze bo żem czekał i czekał i sie nie doczekał Bravo w combi.... a bo nigdy nie powstanie zapewne mysle ze w manualu zes to cos zanabyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Do niej tylko wirus na 180KM i pełnia szczęścia waga i tak zrobi swoje ale bedzie juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > waga i tak zrobi swoje ale bedzie juz ale zbyt ciężka nie jest ;p 1500kg to dużo skoro punto waży 1000kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > ale zbyt ciężka nie jest ;p jest > 1500kg to dużo skoro punto waży 1000kg duzo, zupelnie inaczej jezdzi ten motor w NB po sofcie na 180KM z 1360kg wagi auta i to nie jest 1500kg tylko dokladnie 1530kg-1540kg w zaleznosci od wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Dokładnie. I co najważniejsze to ona była założycielem klasy van a nie Renault swoim Espace > ........30 lat później. Troszkie OT: Espace nie był założycielem klasy, założycielem był Chrysler Voyager (nie wiem czy Grand) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > duzo, zupelnie inaczej jezdzi ten motor w NB po sofcie na 180KM z 1360kg wagi auta > i to nie jest 1500kg tylko dokladnie 1530kg-1540kg w zaleznosci od wersji Ale do NB nie zmieścisz tyle gratów co do Cromy Jak chcesz sportowe auto to nie szukasz tego w Cromie, już mając 150KM ten samochód się odpycha A te 30-40kg byś sobie podarował, pewnie różnica jest większa w masie do katalogu Niby Punto II ma ważyć 875kg (katalogowo) a ze mną i bakiem do połowy waga pokazała 1080kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.