Slawcio Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 3.0l TDI V6 biturbo 313 KM, 650 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 Nie, nie przekonam się nigdy do diesla, choćby nawet i V6 z zylionem KM. Kle kle kle kojarzy mi się z ciągnikiem lub taksówką, nijak nie z premium czy autem sportowym. Porządna benzyna V6, niech nawet z turbo i mamy auto premium A klekot to klekot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > 3.0l TDI V6 biturbo 313 KM, 650 Nm ładny dźwięk silnika za 25 lat sobie takiego moze kupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Nie, nie przekonam się nigdy do diesla, choćby nawet i V6 z zylionem KM. Kle kle kle kojarzy mi się > z ciągnikiem lub taksówką, nijak nie z premium czy autem sportowym. Porządna benzyna V6, niech > nawet z turbo i mamy auto premium A klekot to klekot Sory v6 to zwykle żadne premium tylko ogórek montowany poprzecznie do auta FWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Sory v6 to zwykle żadne premium tylko ogórek montowany poprzecznie do auta FWD. No właśnie, a niby-premium Audi montuje diesla V6 i jest och ach. Niezrozumiałe to jest dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Nie, nie przekonam się nigdy do diesla, choćby nawet i V6 z zylionem KM. Kle kle kle kojarzy mi się > z ciągnikiem lub taksówką, nijak nie z premium czy autem sportowym. Porządna benzyna V6, niech > nawet z turbo i mamy auto premium A klekot to klekot Co za pier...nie! Żyjesz mentalnie gdzieś w latach 80-tych, gdy W123 200d był marzeniem każdego badylarza. Popatrz sobie na Audi R10 TDI czy Puga 908 HDi. Popatrz na (czysto drogowe) BMW 123d, czy M550d. Klekot usłyszysz tylko i wyłącznie w pracującym, stojącym na luzie aucie (przy obrotach biegu jałowego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Co za pier...nie! Żyjesz mentalnie gdzieś w latach 80-tych, gdy W123 200d był marzeniem każdego > badylarza. > Popatrz sobie na Audi R10 TDI czy Puga 908 HDi. Popatrz na (czysto drogowe) BMW 123d, czy M550d. > Klekot usłyszysz tylko i wyłącznie w pracującym, stojącym na luzie aucie (przy obrotach biegu > jałowego). To wystarczająco wnerwiajace. Uwierz. W życiu bym tego shitu nie kupił gdybym miał alternatywę. Diesel ma kiepski stosunek mocy do masy. Owszem 3.0 380KM to już jest niezła wartość, ale w zeszłym stuleciu oferowano auta 2.0 400KM z benzyniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Co za pier...nie! Żyjesz mentalnie gdzieś w latach 80-tych, gdy W123 200d był marzeniem każdego > badylarza. > Popatrz sobie na Audi R10 TDI czy Puga 908 HDi. Popatrz na (czysto drogowe) BMW 123d, czy M550d. > Klekot usłyszysz tylko i wyłącznie w pracującym, stojącym na luzie aucie (przy obrotach biegu > jałowego). Na postoju słychac kle kle kle i nic tego nie zmieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > 3.0l TDI V6 biturbo 313 KM, 650 Nm przepiękny egzemlarz... fakt nie stać mnie na takiego, ale jakbym miał kasę to wym kupił.... i ten piękny silnik i dźwiek V6... muzyka dla moich uszu... choć za dieslem nie przepadam.... V6 robi robotę w takim aucie.... jeździłem podobną 3.0 TDI ale w starej wersji 204 KM dłubniętej na 280 z 560 kN, więc wiem co piszę.... a tu jeszcze dołożyli 100 i pewno z możliwością "drobnego" podniesienia mocy..... uważam, że ludzie negujący pracę i zachowanie takiego silnika w samochodzie dosiadali conajwyżej 2.0 N/A z średnim spalaniem 17 litrów/100 km.... ludzie obudźcie się i nie wierzcie tylko w Fjata i Renaulta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 i wymiana rozrzadu 15 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > To wystarczająco wnerwiajace. Uwierz. W życiu bym tego shitu nie kupił gdybym miał alternatywę. I nie miałeś alternatywy? 130i nią nie było? Ciekawe... > Diesel ma kiepski stosunek mocy do masy. Owszem 3.0 380KM to już jest niezła wartość, ale w zeszłym > stuleciu oferowano auta 2.0 400KM z benzyniaka. Taa, i te 400KM z 2.0 (masz na myśli Lancera evo, prawda?) miało kilka wad, powodujących, że za cholerę się tym nie dało jeździć po mieście. A tu jest raczej mowa o autach, którymi można po dzieciaka do przedszkola podjechać, albo po teściową do klubu seniora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > i wymiana rozrzadu 15 tys zł Obawiam się, że mało to będzie obchodzić pierwszego użytkownika takiego wózka. Dla trzeciego, który go kupi jako 10-letnie, zdrapane z latarni padło, będzie to faktycznie problem. Tak samo, niewtajemniczeni, dziś kupują okazyjnie Audi A6 od dziadka, co to do kościoła tylko.... 2.5L dieslem V6. A potem jest płacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > I nie miałeś alternatywy? 130i nią nie było? Ciekawe... Technicznie było, ale cenowo nie. Doplacil byś 30 tys tylko po to by nie słuchać klekotu? Ja za te kase uznałem ze będę znosić. Oczywiście już od dawna jest produkowany przez BMW 2.0 245KM, ale nie jest oferowany w interesującym mnie modelu. > Taa, i te 400KM z 2.0 (masz na myśli Lancera evo, prawda?) miało kilka wad, powodujących, że za > cholerę się tym nie dało jeździć po mieście. Bo to był silnik po pierwsze stary technologicznie, a po drugie nie przeznaczony do użytku na codzień. Dziś mógłby mieć tak jak inne benzyniaka maks momentu od 1200-1400 rpm i niemal brak t. Dziury. BTW jego maks moment do dziś przewyższa wszystkie seryjne diesle (z litra pojemności ) > A tu jest raczej mowa o autach, którymi można po dzieciaka do przedszkola podjechać, albo po > teściową do klubu seniora. Do tego nie trzeba też 3.0 313 KM tylko 1,2 105KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Technicznie było, ale cenowo nie. Doplacil byś 30 tys tylko po to by nie słuchać klekotu? Ja za te > kase uznałem ze będę znosić. no to się zdecyduj > > To wystarczająco wnerwiajace. Uwierz. W życiu bym tego shitu nie kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > no to się zdecyduj > > > To wystarczająco wnerwiajace. Uwierz. W życiu bym tego shitu nie kupił Ja rozumiem wycinanie zdań z kontekstu, ale wycięcie pól zdania, to zwykle chamstwo. Jak już napisałem mój wybór był ograniczony nie technicznie lecz ekonomicznie. Jeśli tego nie rozumiesz nic nie poradzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Ja rozumiem wycinanie zdań z kontekstu, ale wycięcie pól zdania, to zwykle chamstwo. Jak już > napisałem mój wybór był ograniczony nie technicznie lecz ekonomicznie. Jeśli tego nie > rozumiesz nic nie poradzę. Skoro używasz wielkich słów o tym, jak bardzo wnerwia Cię ten straszny shit, że w życiu byś nie kupił, że klekot jest nie do zniesienia, i że w ogóle odradzasz dizla, a potem się okazuje że za jedyne 30.000zł (to niewiele przy cenie zakupu sensownie wyposażonego 123d) mogłeś mieć coś, co jest o niebo lepsze, ma więcej mocy, itd. i nie doprowadza Cię codziennie na skraj szaleństwa, to... można umrzeć ze śmiechu Skoro jednak te 30.000zł było barierą nie do przeskoczenia, to trzeba było kupić trochę słabszy motor benzynowy niż 130i - nie musiałbyś tu siać takiej histerii związaniej z dizlem i nie miałbyś tak zszarganych nerwów. I opanuj się trochę, człowieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Technicznie było, ale cenowo nie. Doplacil byś 30 tys tylko po to by nie słuchać klekotu? Zdecydowanie nie. Bo lubię diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Skoro używasz wielkich słów o tym, jak bardzo wnerwia Cię ten straszny shit, że w życiu byś nie > kupił, że klekot jest nie do zniesienia, i że w ogóle odradzasz dizla, a potem się okazuje że > za jedyne 30.000zł (to niewiele przy cenie zakupu sensownie wyposażonego 123d) mogłeś mieć > coś, co jest o niebo lepsze, ma więcej mocy, itd. i nie doprowadza Cię codziennie na skraj > szaleństwa, to można umrzeć ze śmiechu > I opanuj się trochę, człowieku. Nie ma wiecej mocy. Ma aktualnie mniej wiecej tyle samo. 130i to silnik N/A w zasadzie bez możliwości sensownego chipowania. 123d po chipie ma tyle samo mocy i nawet nieco lepszą dynamikę. Do 30 tys w zakupie dolicz być może drugie tyle na paliwie. Jeśli uważasz, że w jedynce trzeba mieć nie wiadomo jakie wyposażenie to chyba nie rozumiesz charakteru tego auta. O realnych cenach raczej tez nie masz pojęcia. Za to wycinanie pól zdania z kontekstu idzie Ci super. Dopisywanie swoich wyobrażeń w zakresie tego co ja odczuwam racz zachować dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Jeśli uważasz, że w jedynce trzeba mieć > nie wiadomo jakie wyposażenie to chyba nie rozumiesz charakteru tego auta. 4 koła z czego napędzane te dwa właściwe, kierownica niemalże bezpośrednio do zwrotnic przykręcona, dach żeby się na łeb nie lało, odpowiedni fotel. I najlepiej jeździć w kominiarce, żeby nie ujawniać swojego wyrazu twarzy - ( jak np tu ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Nie ma wiecej mocy. Ma aktualnie mniej wiecej tyle samo. 130i to silnik N/A w zasadzie bez > możliwości sensownego chipowania. 123d po chipie ma tyle samo mocy i nawet nieco lepszą > dynamikę. ale co z tego, jeśli ten straszny shit doprowadza Cię do takiej wściekłości? specjalnie go sobie kupiłeś, żeby się codziennie katować tym szitowatym klekotem? możesz się jeszcze batożyć z rana, będzie komplet > Do 30 tys w zakupie dolicz być może drugie tyle na paliwie. Jeśli uważasz, że w jedynce trzeba mieć > nie wiadomo jakie wyposażenie to chyba nie rozumiesz charakteru tego auta. O realnych cenach > raczej tez nie masz pojęcia. spokojnie, bo Ci zaraz żyłka strzeli > Za to wycinanie pól zdania z kontekstu idzie Ci super. Dopisywanie swoich wyobrażeń w zakresie tego > co ja odczuwam racz zachować dla siebie. to nie jest żadne wycinanie, po prostu rozbawiły mnie te mocno nacechowane emocjonalnie zwroty... rasowego fanatyka, więc je zacytowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > ale co z tego, jeśli ten straszny shit doprowadza Cię do takiej wściekłości? > specjalnie go sobie kupiłeś, żeby się codziennie katować tym szitowatym klekotem? możesz się > jeszcze batożyć z rana, będzie komplet > spokojnie, bo Ci zaraz żyłka strzeli > to nie jest żadne wycinanie, po prostu rozbawiły mnie te mocno nacechowane emocjonalnie zwroty... > rasowego fanatyka, więc je zacytowałem to sie nazywa samoumartwienie, kiedyś tacy ludzie chodzili po ulicy i tłukli się batem po plecach Nie wiem co ci ludzie się tak podniecają v6 benzyną. W tych lepszych dieslach w czasie jazdy nie ma róznicy w środu w klekotaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > 3.0l TDI V6 biturbo 313 KM, 650 Nm wszystko fajnie tylko po co to mydło tak do góry od ziemi sterczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > ale co z tego, jeśli ten straszny shit doprowadza Cię do takiej wściekłości? Do "wściekłości" doprowadza mnie to ze nie mogłem kupić tego co chciałem - 2.0 245 KM, które było dostępne w tej marce od dłuższego już czasu w cenie praktycznie tej samej co moj kupowaty diesel, ale wskutek polityki producenta niedostępne do dzis w modelu który mi odpowiadał. Dziś akurat o tyle jest lepiej, ze do hatchbacka można zamówić wersje 3.0 320KM do której dopłata już ma sens. Natomiast Ty najwidoczniej masz problem z odczytywaniem emocji zawartych w moich postach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > 3.0l TDI V6 biturbo 313 KM, 650 Nm Ot magia cyferek w klekocie. Obstawiam że jedzie jak benzynowe 250KM i 450Nm. Zresztą nawet jakby mnie było stać bałbym się kupić obecnie jakikolwiek nowy silnik od VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Ot magia cyferek w klekocie. Obstawiam że jedzie jak benzynowe 250KM i 450Nm. Zresztą nawet jakby > mnie było stać bałbym się kupić obecnie jakikolwiek nowy silnik od VW. benzynowe owszem- tylko ze spali pewnie 25 litrów no pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Ot magia cyferek w klekocie. Obstawiam że jedzie jak benzynowe 250KM i 450Nm. Chcesz powiedzieć, że benzyniak produkuje konie mechaniczne, a diesel plastikowe kucyki? Będzie jechał lepiej niż wspomniana benzyna. Tylko będzie wymagał mocniejszego wachlowania lewarkiem (jeśli to manual, oczywiście) niż benzyniak. A co za tym idzie - kierowcy, który sobie poradzi z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > benzynowe owszem- tylko ze spali pewnie 25 litrów no pb OMG przy 200 pewnie ze spali. Przy normalnej jeździe pewnie nawet nie polowe tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > Chcesz powiedzieć, że benzyniak produkuje konie mechaniczne, a diesel plastikowe kucyki? > Będzie jechał lepiej niż wspomniana benzyna. Tylko będzie wymagał mocniejszego wachlowania > lewarkiem (jeśli to manual, oczywiście) niż benzyniak. A co za tym idzie - kierowcy, który > sobie poradzi z tym. Zapominasz, ze przy tej samej mocy maksymalnej diesel ma zwykle niższa moc średnia, a to ona wprost decyduje o dynamice. Dodatkowo zwykle diesel jest przy tej samej mocy cięższy bo potrzebuje większej pojemności, solidniejszego cieższego osprzętu itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Chcesz powiedzieć, że benzyniak produkuje konie mechaniczne, a diesel plastikowe kucyki? Chcę powiedzieć że diesel to miszczu hamowni a na drodze już gorzej. Wystarczy sobie porównać nawet dane katalogowe dowolnego producenta żeby to stwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Chcę powiedzieć że diesel to miszczu hamowni a na drodze już gorzej. Opisz mi sytuację, w której jadąc moim autem będzie źle, a jadąc innym będzie dobrze. Rozrysuj mi to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Chcę powiedzieć że diesel to miszczu hamowni a na drodze już gorzej. Wystarczy sobie porównać nawet > dane katalogowe dowolnego producenta żeby to stwierdzić. aha pooglądaj sobie np. to: http://www.zeperfs.com/en/duel3033-2506.htm - wierzę że sam dasz radę wyciągnąć wnioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Opisz mi sytuację, w której jadąc moim autem będzie źle, a jadąc innym będzie > dobrze. Rozrysuj mi to moge dac Ci aluzję dwie Audice, jedna TDI druga TFSI turbo doładowana Audica ciągnie od początku do końca, ta druga niekoniecznie mimo ze ta druga niby jest mocniejsza to przyjemniejsza w prowadzeniu jest ta pierwsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > moge dac Ci aluzję dwie Audice, jedna TDI druga TFSI > turbo doładowana Audica ciągnie od początku do końca, ta druga niekoniecznie a one przypadkiem nie są obydwie turbodoładowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Nie, nie przekonam się nigdy do diesla, choćby nawet i V6 z zylionem KM. Kle kle kle kojarzy mi się > z ciągnikiem lub taksówką, nijak nie z premium czy autem sportowym. Porządna benzyna V6, niech > nawet z turbo i mamy auto premium A klekot to klekot kazdy ma prawo do wlasnego zdania - ja na przyklad nigdy nie kupilbym lancera z bezynowym 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > a one przypadkiem nie są obydwie turbodoładowane? ale jedna rozwija płynnie moc i przyspiesza do końca a druga mocno ciśnie na początku, a potem przyspiesza, ale wolniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > ale jedna rozwija płynnie moc i przyspiesza do końca > a druga mocno ciśnie na początku, a potem przyspiesza, ale wolniej jeździłeś czy wyczytałeś w gazecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > kazdy ma prawo do wlasnego zdania - ja na przyklad nigdy nie kupilbym lancera z bezynowym 1.8 Wladmar nie dość, że go kupił, to jeszcze twierdzi że Lancer 1.8 "jeździ genialnie" i mało pali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Nie, nie przekonam się nigdy do diesla, choćby nawet i V6 z zylionem KM. Kle kle kle kojarzy mi się > z ciągnikiem lub taksówką, nijak nie z premium czy autem sportowym. Porządna benzyna V6, niech > nawet z turbo i mamy auto premium A klekot to klekot A mi sie bardzo podoba jazda dieslem, chociaż mam benzynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > ale jedna rozwija płynnie moc i przyspiesza do końca > a druga mocno ciśnie na początku, a potem przyspiesza, ale wolniej Cinos, zamiast czytać autoświat, ubierz się jakoś ładniej, ić do salonu Audi i pojeździj sobie tytułowym 3.0 TDI. Potem wróć i nam opowiedz jak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > A mi sie bardzo podoba jazda dieslem, chociaż mam benzynę A ja mam i dizle, i benzynę, i mam też niezłą polewkę jak czytam takie wątki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Opisz mi sytuację, w której jadąc moim autem będzie źle, a jadąc innym będzie > dobrze. Rozrysuj mi to Czy ja mówię że źle? Mówię tylko że 1,9 T benzyna jedzie lepiej, szybciej, ciszej niż 1,9 turbo klekot. Oczywiście klekot spali mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Czy ja mówię że źle? Mówię tylko że 1,9 T benzyna jedzie lepiej, szybciej, ciszej niż 1,9 turbo > klekot. Oczywiście klekot spali mniej. O nie, nie kolego. Nie obracaj kota ogonem. Jeszcze przed chwilą pisałeś, że benzynowe 250KM będzie jeździło tak jak dyszel 313KM ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > aha > pooglądaj sobie np. to: http://www.zeperfs.com/en/duel3033-2506.htm - wierzę że sam dasz radę > wyciągnąć wnioski. Przecież to jest dowód na jego słowa. Wzrost osiagow jest nieproporcjonalny do wzrostu mocy. Tu przykład bardziej łatwy do zrozumienia. http://www.zeperfs.com/en/duel1829-1901.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Przecież to jest dowód na jego słowa. Jego słowa są takie, że słabsza benzyna pojedzie tak samo jak mocniejszy dizel. Mój przykład pokazuje, że to nieprawda - dizel 240KM jeździ sporo szybciej od słabszej o 29KM benzyny, i to pomimo dużo większej masy. > Wzrost osiagow jest nieproporcjonalny do wzrostu mocy. 3.0 TDI vs 2.0 TFSI 29KM więcej w dizlu 200kg (!) więcej w dizlu Przyspieszenie 0-160 1,5s szybciej w dizlu. (w praktyce to już bardzo duża różnica) TO chyba wystarczy bez komentarza, prawda? >Tu przykład bardziej łatwy do zrozumienia. Tak, wiem, znów to Twoje Bravo, które służy za przykład do każdej dyskusji. Napisz, że spala 3 litry na setkę i część fanatyczno-fantastyczną będziemy mieli za sobą. A na serio, to Fiatów bym w to nie mieszał, zostańmy przy audi, OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Jego słowa są takie, że słabsza benzyna pojedzie tak samo jak mocniejszy dizel. > Mój przykład pokazuje, że to nieprawda - dizel 240KM jeździ sporo szybciej od słabszej o 29KM > benzyny, i to pomimo dużo większej masy. > A Fiatów bym w to nie mieszał, zostańmy przy audi, OK? W innym watku twierdzil, ze to BMW kosztowalo go relatywnie tyle samo co Lanos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > Jego słowa są takie, że słabsza benzyna pojedzie tak samo jak mocniejszy dizel. > Mój przykład pokazuje, że to nieprawda - dizel 240KM jeździ sporo szybciej od słabszej o 29KM > benzyny, i to pomimo dużo większej masy. > A Fiatów bym w to nie mieszał, zostańmy przy audi, OK? Różnica mocy w Twoim przykładzie jest za duża. On tez przesadził w swoim przykładzie, ale co do samego trendu ma racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > A ja mam i dizle, i benzynę, i mam też niezłą polewkę jak czytam takie wątki... cze wiec miales w octavi tsi jak w tej samej kasie mogles miec tdi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > O nie, nie kolego. Nie obracaj kota ogonem. Jeszcze przed chwilą pisałeś, że benzynowe 250KM będzie > jeździło tak jak dyszel 313KM ... Twierdzę że będzie jeździło bardzo podobnie. Oczywiście jeszcze zależy od konkretnego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > W innym watku twierdzil, ze to BMW kosztowalo go relatywnie tyle samo co Lanos Ja uwielbiam jego opowieści science fiction... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > cze wiec miales w octavi tsi jak w tej samej kasie mogles miec tdi? nie rozumiem pytania, serio. co miałem w octavii tsi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.