angrius Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły fiat uno 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Tico? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 tico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły Swift 1.0 pali od 5,5 do 7 litrów lpg. Miałem co prawda 1.3 (o jeden cylinder więcej) który na trasie do Chorwacji 4kkm spalił średnio 6,2 lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły Matiz. Dla tych co mieli wiedzą że wdzieczny krążownik, dla fanów VW nie przetłumaczysz, rozumny kupi i dołączy do grona zadowolonych.Tydz temu zakupiony doinwestowany (z kiepsko zrobionym odryskiem na masce ok 5cm) bolid, bez gaziwa, 2kpl kół z super oponami (Dunlop zimowe i Toyo letnie na alusach) za 3.3pln, zakładasz gaz za 1600 sekw lub kupujesz z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły Uno 1.0 (uno 45), ale raczej w dobrym stanie nie do dostania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Matiz. Dla tych co mieli wiedzą że wdzieczny krążownik, dla fanów VW nie przetłumaczysz, rozumny > kupi i dołączy do grona zadowolonych.Tydz temu zakupiony doinwestowany (z kiepsko zrobionym > odryskiem na masce ok 5cm) bolid, bez gaziwa, 2kpl kół z super oponami (Dunlop zimowe i Toyo > letnie na alusach) za 3.3pln, zakładasz gaz za 1600 sekw lub kupujesz z gazem. A da się go podnieść bez wpadającego w próg podnośnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > A da się go podnieść bez wpadającego w próg podnośnika? A zaskoczę kolegę-progi jeden po naprawie, drugi po kompletnej wymianie rok wcześniej. Jedyne do czego byłem w stanie się doczepić to właśnie maska i niedziałająca wycieraczka tył, o czym właściciel napisał w ogłoszeniu, a tak-wręcz wzorcowo, wychuchany czerwony bolid. Żeby było ciekawiej-na przestrzeni roku wsadził właściciel w niego 2700 (większość udokumentowana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > fiat uno 1.0 ja myślę że 899 na łańcuchu lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Uno 1.0 (uno 45), ale raczej w dobrym stanie nie do dostania spokojnie można 899 na łańcuchu dostać z ostatnich lat produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ja myślę że 899 na łańcuchu lepsze ja myślę, że nie bo to ten sam syfny silnik co w SC który się bardzo szybko kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły swift 1.0 ale z tym max 6l lpg to trzeba sie mocno zapierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomx1 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Matiz. U mnie było średnie z 60000km 6.5 litra LPG na 100km a żeby zejść poniżej 6l to tylko w długiej i spokojnej trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ja myślę, że nie bo to ten sam syfny silnik co w SC który się bardzo szybko kończy Miałem w CC i bardzo chwaliłem. Rozmawiałem też z gościem przygotowującym auta do sportu i twierdził, że katowali takiego i był zaskoczony jego wytrzymałością ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły Honda Civic V gen. ale w wersji VEi z silnikiem D15Z1. To taka wersja na oszczędzanie paliwa z kombinacjami dot. zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły tylko tico, zadne inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Daihatsu Cuore 1,0 ...ale i tak raczej nie będziesz miał dość odwagi aby je kupić. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 matiz w mieście pali ponad 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 punto II 1.2 60km przy niewarszawskim stylu jazdy spokojnie poniżej 6 spala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > punto II 1.2 60km przy niewarszawskim stylu jazdy spokojnie poniżej 6 spala w miescie koło 7-8 lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > punto II 1.2 60km przy niewarszawskim stylu jazdy spokojnie poniżej 6 spala w lecie i małym mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 mam tico z lpg, spalanie z trasy 4,78 LPG w miescie okolo 7 wychodzi ale sporo zimnych rozruchow i dosc dynamiczna jazda, moze jakby sie postarac by spadlo do 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły. Zle postawiles pytanie. Kwestia stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejuniek Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > tico Pytał o samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > ja myślę, że nie bo to ten sam syfny silnik co w SC który się bardzo szybko kończy sprzedałem sc z nalotem 213 kkm, lekko nie miało, przez 80 kkm dostawało ostro i tylko raz wypluło szpilkę trzymającą klawiaturę co skończyło się wymianą UPG. Do normalanej jazdy jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Pytał o samochód. a tico to co jest? Panie mądralo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > spokojnie można 899 na łańcuchu dostać z ostatnich lat produkcji To nie jest czasem ten brazylijski wynalazek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ja myślę że 899 na łańcuchu lepsze Czy takie czasem nie było montowane w cinqocento = w sensie ten łańcuszek rozrządu?? PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > To nie jest czasem ten brazylijski wynalazek? Nie. Wynalazek ma pojemność 994cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > To nie jest czasem ten brazylijski wynalazek? Nie. Wynalazek to Uno w wersji Clip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Nie. Wynalazek ma pojemność 994cm3 a zwlaszcza 998ccm montowany w uno clip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Czy takie czasem nie było montowane w cinqocento = w sensie ten łańcuszek rozrządu?? > PZDR VEN Było. Później w Seicento a na koniec w Uno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ja myślę że 899 na łańcuchu lepsze ale to nie spali poniżej 7. delikatnie jeżdżąc po śląsku paliło powyżej 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > a tico to co jest? Panie mądralo? taczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > to ten sam syfny silnik co w SC który się bardzo szybko kończy bzdura. mój miał 200 tys i nic przy nim nie robiłem, w firmie takiego mieliśmy, zbliżał sie do 350 tys i cos tam zaczynali myśleć o remoncie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > taczka Skrajnie niebezpieczna. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach gdzie już większość egzemplarzy trzyma się na rdzy i słowie honoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Pytał o samochód. wiesz, w dowodzie stoi jako samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ... średnie spalanie lpg mieści się w max 6l/100km? a do tego kosztuje max 5 tys... Cięzkie chyba > warunki do spełnienia ale może macie jakeiś pomysły jakiś tekst . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 trabant 1.1 pali do 6 litrów na setke lpg, instalacja 1-szej generacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ja myślę, że nie bo to ten sam syfny silnik co w SC który się bardzo szybko kończy a ty jak zwykle te swoje madrosci wyssane z palca....899 jest silnikiem prawie nie do zabicia , idealnym przykladem jest glaca ktory przejechal nim ponad 300kkm na lpg i oprocz pocacej sie uszczelki pod klawiatura nic sie nie psulo....mozna powiedziec ze silnik idiotoodporny...w kjs tez wielu je katuje i nic sie z nimi nie dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > taczka ba, bo seicento to mniód i malyny Fakt miałem ticolca, fakt nim go kupiłem to przez 1,5 miecha jeździłem pożyczonym sejem dlatego wybrałem "taczkę" . Był to czas kiedy ticolec jeszcze był młody i nie zgnity, obecnie większośc jak ktoś napisał sporo na rudej się trzyma i to jest jedyny + sejaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavo88 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > jakiś tekst > . Za takie pieniądze to nawet nie patrz,bo tam z blacharką będzie niecieakwie Od razu przypomina mi się: -Poloneza czas zacząć... Powiedziała rdza do rdzy Powyżej 2kzł można coś ciekawego wyrwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 miałem seja długo i kilka cc. tico jechałem dwa razy- pierwszy i ostatni. sejem mogłbym jezdzic dalej, jak mam jezdzic tico, to juz wole na nogach chodzic. ani wygladu, ani frajdy z jazdy, nie wspominając, ze przy byle stłuczce składa sie jak paczka zapałek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 jedno i drugie prowadzi się nijak i frajdy z racji nie ma, jak i bezpieczeństwa nie zapewnia, za to II drzwi życie ułatwiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ja myślę, że nie bo to ten sam syfny silnik co w SC który się bardzo szybko kończy Co Ty za bzdety opowiadasz? Przecież ta 0.9 to SOHC 0.9 z uno mkI tylko unowocześniona... Są to wytrzymałe jednostki... no ale zapomniałem... przecież Ty wiesz wszytko najlepiej... Nawet wiesz jakie wyposażenie i przeznaczenie miało auto patrząc na kolor i rok pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > punto II 1.2 60km przy niewarszawskim stylu jazdy spokojnie poniżej 6 spala mi średnia z baku (tankuję po full) wychodzi 7.1 - 7.3l/100km... Jeżdżę delikatnie, zmieniając bieg pomiędzy 2,5-3 tysiacami obrotów... (baaardzo rzadko polecę dalej) Do pracy mam 5km.. Tłukę się po okolicach nie stojąc w korkach... toczę się, ale jadę te 40-60 czasem się zatrzymując na światłach... i nie mogę mu zejść ze średniego poniżej... Ja wy to robicie, że spala poniżej 6? raz mi zszedłem poniżej 6 jak s Grodziska na Ursynów jechałem... cały czas 60 a na katowickej 80km/h... Światła mnie raczej nie łapały... Może przez te mrozy... Podobno te jednostki mają to do siebie, że bardzo odczuwają w spalaniu temperaturę... a ja nim póki co tylko w zimie jeździłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > ja myślę że 899 na łańcuchu lepsze a ja myślę, że bezkolizyjny fire 1.0 dużo lepszy- lepsze osiągi przy mniejszym spalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > temperaturę... a ja nim póki co tylko w zimie jeździłem... Mrozy i krótkie odcinki - jak tylko 5km to całą trasę się nagrzewa. Kiedyś słyszałem o przypadku jak jakaś kobieta dała do reklamacji nową Micre bo jej nie chciało zejść poniżej 9 litrów na setkę - okazało się, że miała 2,5 km do pracy i cały czas właściwie jechała na ssaniu i dogrzewaniu silnika... Więc Tobie i tak mało pali Poza tym najniższe spalanie jest na 5 biegu w okolicach 90 km/h - a bieg można spokojnie zmieniać przy obrotach do 3200 a nawet 3500 obr/min (ja zmieniam z reguły przy 3000) bo silnik wtedy się tak nie męczy jak na niskim biegu (na niskich biegach np. pod górkę spalanie jest o wiele większe niż na wysokim i przy wysokich obrotach bo silnik jest bardziej wysilony) - także jak nie dajesz mu gazem na maksa to możesz wyżej go kręcić i nic się nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Mrozy i krótkie odcinki - jak tylko 5km to całą trasę się nagrzewa. Kiedyś słyszałem o przypadku > jak jakaś kobieta dała do reklamacji nową Micre bo jej nie chciało zejść poniżej 9 litrów na > setkę - okazało się, że miała 2,5 km do pracy i cały czas właściwie jechała na ssaniu i > dogrzewaniu silnika... Więc Tobie i tak mało pali no to już śpię spokojniej > Poza tym najniższe spalanie jest na 5 biegu w okolicach 90 km/h - a bieg można spokojnie zmieniać > przy obrotach do 3200 a nawet 3500 obr/min (ja zmieniam z reguły przy 3000) bo silnik wtedy > się tak nie męczy jak na niskim biegu (na niskich biegach np. pod górkę spalanie jest o wiele > większe niż na wysokim i przy wysokich obrotach bo silnik jest bardziej wysilony) - także jak > nie dajesz mu gazem na maksa to możesz wyżej go kręcić i nic się nie stanie. a to o tej górce słyszłem... A jak jedziesz stałą V po płaskiej to na jakich obrotach go trzymasz? Ja tak na 2000 tysiach - 2300... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.