Skocz do zawartości

Kupujemy fajny samochod z AK


Ref

Rekomendowane odpowiedzi

Zmierzajace do nikad poszukiwania fajnego samochodu doprowadzily do zalozenia tego watku.

Samochod dla dziewczyny: Jezdzi srednio, ma potencjal. Kiedys przejedzie Nurburgring ponizej 9 minut. Mimo, ze jeszcze o tym nie wie. Nalezy ja wychowac we wlasciwym motoryzacyjnym duchu. Lubi ogladac Top Gear, na krzywe mocy i momentu patrzy ze znudzeniem.

Wymagania: Ma byc fajny.

Mini Cooper-S jest fajny ( ale na rynku sa same ulepy w budzecie i koszty eksploatacji sa chyba ryzykowne )

Clio sport III 197 jest fajne ( ale na rynku sa same ulepy ).

500 Abarth jest fajna ( ale poza budzetem ).

E46 330i jest fajne.. Ale jest stare.

Tak wiec.

Samochod ma byc swiezy ( okolo 7 lat ? )

ma byc dynamiczny ( minimum okolice 150 koni )

ma miec fajne wnetrze ( nie a'la ford fiesta )

ma nie byc wynalazkiem

Z wyposazenia - mile widziane jak najwiecej. Wymagany klimatronik - ale to standard, wiec.

I teraz pojawia sie problem.

Czy ktos ma jakies pomysly na fajny samochod, swiezy, dostepny do 35K PLN ?

Albo patrze nie tam gdzie powinienem, albo mam zbyt wielkie wymagania, albo takich samochodow nie ma.

Kryterium fajnosci, ktore mozna okreslic na podstawie ww. przykladow jest czynnikiem decydujacym. Tak, wiem, ze mocno subiektywnym. Ale "co zrobic".

Komentarze, uwagi, sugestie mile widziane.

+ Mx+5 jest za male. Odpadaja "Ku*woloty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za 35k można pomyśleć o Megane RS i dobrym pakiecie startowym.

> Skręca, hamuje, przyspiesza, jest na swój sposób fajne i kręciło jakieś niezłe czasy na

> Nurburgringu.

Przegladane byly. Brak krajowych - zagranica kosztuja wiecej niz 10k E - co swiadczy o tym jakie przyjezdzaja do nas i tym samym je dyskwalifikuje. "Nesteti"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez mowie o dwojce Ale dobrze wyczuwasz fajnosc

najdroższa na allegro jest poniżej maksymalnego pułapu więc po prostu pozostaje szukać cierpliwie.

Co do tych fajniejszych to trzeba by się może zabrać za subaraki? na STI za mało prądu ale WRX z końcówki produkcji GD?

Civic type-r mi jakoś nie leży ale coś tam w sobie ma i kobitce się może spodobać. Z tym, że w tym przedziale to raczej ulepy

a może Nissan 350z? Nawet z gazem sie trafiają z tego co widzę rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Nalezy ja wychowac we wlasciwym motoryzacyjnym duchu.

Czyli samochód musi mieć napęd na tył. Ogranicza Cię to praktycznie do starych BMW i może Mercedesów. A M3 nie mieści sie w cenie? Samochod był bardzo zrywny (5.1s do setki) i miał ciekawy automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najdroższa na allegro jest poniżej maksymalnego pułapu więc po prostu pozostaje szukać cierpliwie.

> Co do tych fajniejszych to trzeba by się może zabrać za subaraki? na STI za mało prądu ale WRX z

> końcówki produkcji GD?

> Civic type-r mi jakoś nie leży ale coś tam w sobie ma i kobitce się może spodobać. Z tym, że w tym

> przedziale to raczej ulepy

> a może Nissan 350z? Nawet z gazem sie trafiają z tego co widzę

Megane IMO nie do dostania.

Subru - chla i zbyt potezne.

CTR - Stare ( EP3 ) - nie ma chyba takich w zadowalajacym stanie.

350Z - Ku*wolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Megane IMO nie do dostania.

> Subru - chla i zbyt potezne.

> CTR - Stare ( EP3 ) - nie ma chyba takich w zadowalajacym stanie.

> 350Z - Ku*wolot.

No to ja tu widzę już tylko E46 330ci. I nieważne, że starsze. To auto może być fajne, na pewno dobrze skręca, jest odporne i jeszcze nie psuje się jak E9X no i jeśli przyjdzie ochota coś dłubnąć to gratów jest stąd aż tam.

Patrząc na najdroższy egzemplarz na opony do treningów jeszcze dużo zostanie.

Ja wiem, że stary. Ale jakość elementów w środku jest lepsza niż w tych nowszych, plasticzanych zabawkach. Poza tym koszt utrzymania będzie relatywnie niski bo to nie jest namocnijsza możliwa wersja tak jak w przypadku innych proponowanych modeli więc hamulce, zawieszenie, jest "zwykłe". I tak szczerze mówiąc to BMW jest po prostu ładne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Może warto zainteresować się Grande Abarth 1.4T 150.

Nie jest demonem przyspieszenia (waga), ale dobry znajomy ma, jeździ od ponad czterech lat ( ponad 60kkm) i nie chce się popsuć.

Zmieści się w budżecie, ale to dalej niestety (dla wielu) FIAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mojej zonie ostatnio duza frajde sprawia jazda niespelna 150KM e46 compact

> mi jeszcze nie ale wierze ze po zalozeniu krotkiego dyfra ze szpera i wywaleniu min 100kg tez

> bedzie sprawiac frajde

A nie mówiłem grinser006.gif

150 kucyków w małym, tylnonapędowym aucie to fajna rzecz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmierzajace do nikad poszukiwania fajnego samochodu doprowadzily do zalozenia tego watku.

> Samochod dla dziewczyny: Jezdzi srednio, ma potencjal. Kiedys przejedzie Nurburgring ponizej 9

> minut. Mimo, ze jeszcze o tym nie wie. Nalezy ja wychowac we wlasciwym motoryzacyjnym duchu.

> Lubi ogladac Top Gear, na krzywe mocy i momentu patrzy ze znudzeniem.

> Wymagania: Ma byc fajny.

> Mini Cooper-S jest fajny ( ale na rynku sa same ulepy w budzecie i koszty eksploatacji sa chyba

> ryzykowne )

> Clio sport III 197 jest fajne ( ale na rynku sa same ulepy ).

> 500 Abarth jest fajna ( ale poza budzetem ).

> E46 330i jest fajne.. Ale jest stare.

> Tak wiec.

> Samochod ma byc swiezy ( okolo 7 lat ? )

> ma byc dynamiczny ( minimum okolice 150 koni )

> ma miec fajne wnetrze ( nie a'la ford fiesta )

> ma nie byc wynalazkiem

> Z wyposazenia - mile widziane jak najwiecej. Wymagany klimatronik - ale to standard, wiec.

> I teraz pojawia sie problem.

> Czy ktos ma jakies pomysly na fajny samochod, swiezy, dostepny do 35K PLN ?

> Albo patrze nie tam gdzie powinienem, albo mam zbyt wielkie wymagania, albo takich samochodow nie

> ma.

Za duze wymagania, takich samochodow nie ma.

Sprzedaje 7 latka w cenie 35k a to zwykly Civic. CooperS musi byc drozszy, albo bedzie gruzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy spełnia kryterium fajności, ale poszukać Bravo Sport 2.0 165KM w serii - łatwo sczipować na dobrze ponad 200KM, a to już będzie przyjemnie jeździło ok.gif Rocznik będzie 2008-2009. Da się znaleźć ładne egzemplarze, nawet z rynku polskiego ok.gif Wersja uboższa to 1.9 150KM zawirusowane na ~180KM. Za 35 powinno się znaleźć 2009-2010rok. No ale to Fiat... Aha - ważna uwaga - jakby na niego nie patrzeć to IMO nie jest typowy hothatch... Bardziej auto do nieco szybszego przemieszczania się. Z zalet - dość proste i tanie zawieszenie, świetna elastyczność i bogate wyposażenie wersji Sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko co w nim fajnego? Fakt, to dobrze prowadząca się, ale jednak przednionapędówka. To już lepiej

> wziąć e46 compact 318ti.

raz to co wymieniłeś, 2 młodsze, a 3 silnik o niemalże tej samej mocy, z resztą ładnie kręcący i dobrze ze skrzynią zestopniowany ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozwin, co jest nie tak.

Jakosc plastiku na desce jest "dyskusyjna".

Widocznosc, wyjdzmy z zalozenia, ze nie umiem sobie ustawic fotela ani lusterek. Absolutna porazka jest koniecznosc siegania daaaaaleko do tylu po pas i chyba brakowalo mi uchwytu do zamykania dzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakosc plastiku na desce jest "dyskusyjna".

Jeśli chodzi o Bravo to plastik jak plastik, szału nie robi, skórą obszyty nie jest 270751858-jezyk.gif

> Widocznosc, wyjdzmy z zalozenia, ze nie umiem sobie ustawic fotela ani lusterek.

regulacja fotela w ośmiu płaszczyznach, lusterka IMO świetne - duże, asferyczne (chyba asferyczne, bo martwe pole nie istnieje przy dobrym ustawieniu). Jeśli chodzi natomiast o widoczność do tyłu - przy wyjeździe ze skośnego miejsca nie występuje - widać tylko tylny słupek.

> Absolutna porazka

> jest koniecznosc siegania daaaaaleko do tylu po pas

odpada, bo Bravo jest 5d - pas pod ręką

> i chyba brakowalo mi uchwytu do zamykania

> dzwi.

jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alfa....., daje radość z jazdy, ale jest wymagająca

1.4T chyba 155 koni.

Wrazenia z jazdy: "Jade jakims plastikowym pudelkiem, klikam sobie jakims "DNA", ktore niczego nie zmienia. Nie wiem czy przyspiesza bo nie czuje, nie wiem czy skreca bo nic nie czuje na kierownicy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest

Ale chyba jakos przedziwnie cofniety, tak, ze nie moglem go znalezc. Cos jak w Dacii Logan, gdzie zrobili taki "kikut".

Ah, mam 190 cm wzrostu. Wiec skoro ja mialem problemy z sieganiem do pasa to dla nizszych osob to musi byc koszmar. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale chyba jakos przedziwnie cofniety, tak, ze nie moglem go znalezc. Cos jak w Dacii Logan, gdzie

> zrobili taki "kikut".

> Ah, mam 190 cm wzrostu. Wiec skoro ja mialem problemy z sieganiem do pasa to dla nizszych osob to

> musi byc koszmar.

Ja mam 183 (więc zupełnym kurduplem też nie jestem biglaugh.gif ) i piszę o Bravo - Mito nie jechałem - i po prostu sugeruję usiąść w konkretnie tym modelu (koniecznie w wersji Sport), bo wnioski z trzydrzwiowego Mito mogą nie być miarodajne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.4T chyba 155 koni.

> Wrazenia z jazdy: "Jade jakims plastikowym pudelkiem, klikam sobie jakims "DNA", ktore niczego nie

> zmienia. Nie wiem czy przyspiesza bo nie czuje, nie wiem czy skreca bo nic nie czuje na

> kierownicy."

zdanie kogoś kto oglądał auto na zdjęciu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakosc plastiku na desce jest "dyskusyjna".

To prawda - boczki powinny być z lepszego plastiku, choć w porównaniu choćby

do każdego focusa i tak jest "nieźle".

> Widocznosc, wyjdzmy z zalozenia, ze nie umiem sobie ustawic fotela ani lusterek.

A to mega dziwne - do przodu (oprócz słupków) i na boki

jest ok, do tyłu źle.

Poza tym ustwienia fotela i kierownicy w dwóch płaszczyznach - to bajka, zarówno dla bardzo niskich, jak i wysokich.

Sprawę załatwiają czujniki cofania z montażem podsufitkowym. Kleisz do obudowy wskaźnika zapiętych pasów i wygląda jak z fabryki.

> Absolutna porazka jest koniecznosc siegania daaaaaleko do tylu po pas

Jak się ma 150 w kapeluszu to prawda. zlosnik.gif

Ja mam fotel dość daleko odsunięty i tego tak nie odczuwam, ale masz po części rację.

> i chyba brakowalo mi uchwytu do zamykania

> dzwi.

Tylnych? hehe.gif

Ja wybrałem to auto, bo w żadnym innym w segmencie B i C nie czułem się tak dobrze jak w MiTo. Nawet w Giuliettcie.

Kwestie stylistyczne środka i bryły pomijam, bo to indywidualna kwestia.

BTW - jest dużo porównań MiTo do Mini. Te auta to inna bajka. MiTo przegrywa prowadzeniem (koncepcją zawieszenia), a Mini całą resztą - od stylistyki, przez ilość miejsca, po wyposażenie (dostępne w większości w standardzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.