Skocz do zawartości

Allroad 2,7T moc - znawcy Audi pomogą


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

146 kkm i regeneracje turbiny? zastanawiajace ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

146kkm przebiegu i regenerowana turbina? Dziwne.

A to, że sądziłeś, że droższe? Wejdź na mobile.de czy inne, zachodnie portale ogłoszeniowe i poszukaj takiego auta od prywatnego właściciela. Potem porównaj cenę z tą z allegro.

EDYTA: zrobiłem wyszukiwanie za Ciebie: KLIK grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z trzeciej strony albo ktos nie mial pojecia o eksploatacji silnika z turbina albo przebieg (a

> raczej na 100%) jest nieprawdziwy

Albo taki traf, nówki też się psują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widział,em parę audi z nalotami w okolicach 200kkm (prawdziwego przebiegu) i tapicerka była jak

> nowa. ta skóra trochę zmęczona...

Mam przeciwne wrażenie - w trzyletnim Audi skóra wygląda jak w 10-cio letnim Pontiac'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam przeciwne wrażenie - w trzyletnim Audi skóra wygląda jak w 10-cio letnim Pontiac'u.

Olbrzymie znaczenie ma to czy auto jeździło w trasy, na krótkie odcinki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

Po stanie foteli i kierownicy dolozylby jej z 200 tys km.

Zawieszenie jest drogie w utrzymaniu, reszta standard jak na auto z klasy premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

wg mnie to 'amerykaniec' który przyjechał w kontenerze jako przystanek [patrz tylna klapa i licznik w milach] - za taką cenę nie kupisz takiego samochodu, zresztą któryś kolega wyszukał aukcje z mobile.de. Szkoda sobie głowy zawracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po stanie foteli i kierownicy dolozylby jej z 200 tys km.

Audi tej generacji jest masakrycznie słabe pod kątem wnętrza a skóry się tak wycierają że wstyd.

dlatego jak kupowałem swoje weekendowe wozidło odpuściłem A8mki i zostałem przy BMW.

> Zawieszenie jest drogie w utrzymaniu, reszta standard jak na auto z klasy premium.

czyli też drogie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam przeciwne wrażenie - w trzyletnim Audi skóra wygląda jak w 10-cio letnim Pontiac'u.

Widziałem rocznego Lexusa GS dojechanego ,że nie mogłem uwierzyć w jaki sposób da się coś takiego w ogóle osiągnąć więc nie ma o czym rozmawiać.

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie nie nie

> trzebaby sprawdzic w ilu czesciach bylo w USofA i wtedy mozna bedzie strzelac ile czasu u

> "mnietka" w garazu sie robil na gotowo

A to nie jest z Szwajcarii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

Faktycznie, nie zauwazylem wczesniej.

W takim razie daje 100 ze w USA uzyskal status- brak mozliwosci rejestracji grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 146 kkm i regeneracje turbiny? zastanawiajace ......

Gdy kupowałem ostatnie auto skoczyłem do ASO z numerem vin.

Przebieg potwierdzili i też była wymiana turbo przy stu paru tysiącach.

Nie mówie o książce serwisowej tylko o danych w ich bazie serwisowej, auto serwisowane w niemcowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

sztuka z US

weź VIN i sprawdź w Carfax

to Cię może skutecznie wyleczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

Mysle, ze prawdodobienstwo wlozenia w to auto kolejnych 15kPLN w ciagu roku jest bliskie 100% grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widziałem rocznego Lexusa GS dojechanego ,że nie mogłem uwierzyć w jaki sposób da się coś takiego w

> ogóle osiągnąć więc nie ma o czym rozmawiać.

> HanYs

Dojechany Lexus? Sorry, ale chyba musiales miec jakies halucynacje. To jakis oksymoron grinser006.gif

A do rzeczy:

takie przebiegi sa jak najbardziej mozliwe, w koncu nie wszyscy jezdza po 30 tys. km na rok. Tyle, ze stan tego auta przemawia za tym, ze nie ma co wierzyc licznikowi przebiegu.

Normalnie uzywany i utrzymywany w jako takiej czystosci samochod tej klasy i powinien byc przy tym przebiegu zuzyty zdecydowanie mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

Kolega ma mlodsza rocznikowo i w zwyklej budzie. Zbiera sie calkiem fajnie wink.gif

Ale potrafi spalic spore ilosci paliwa, dynamiczna jazda w cyklu mieszanym i zuzycie bez problemu dochodzi do 20 litrow, w miejskim jeszcze wiecej.

Kosztowny jest tez rozrzad, a dokladniej lancuszek w glowicy, ktory zmienia sie razem z walkami, bo kola zebate sa niewymienialne. Kolega ten temat przerabial, jest mechanikiem, wiec sobie zrobil sam, ale cena walkow lekko zaporowa - ze 3 lata temu po znajomosci okolo 1200zl za walek. Teraz ceny moga byc inne. Warto jakos sprawdzic przebieg tego samochodu, bo jesli ma wiekszy od deklarowanego, to takie Audi moze okazac sie skarbonka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Warto jakos sprawdzic przebieg tego samochodu, bo jesli ma

> wiekszy od deklarowanego, to takie Audi moze okazac sie skarbonka.

Bliski kolega ma Allroada 2,7 T, kupionego z przebiegiem 60 tys. km po jakiejś pani prezes z banku. Samochód fajnie jeździ, itp., spalanie w mieście ok. 20 l, na trasie (nie autostradzie) 10-13 l (zależnie od stylu jazdy). Jakościowo, niestety znacznie poniżej VW Passata B5 1,8T, który kolega miał wcześniej. Ciągle coś jest do zrobienia: zaczęło się od sprzęgła w skrzyni DSG, które się ślizgało, poprzez cewki, wymianę turbosprężarek (15 tys. zł), sprężarkę klimatyzacji, chłodnicę. Kolega ma prasę i umie naprawić zawieszenie, ale w warsztacie to koszt 6-7 tys. zł, wymiana rozrządu też nie jest tania. Klocki hamulcowe starczają koledze na ok. 30 tys. km, tarcze dwukrotnie dłużej.

Ogółem - bardzo fajny samochód, ale nie dla oszczędzających na wszystkim, a wręcz dla bogatych.

dranio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe dlaczego allegro nie wymaga podania vin # w aukcjach somochodów

> HanYs

Bo w PL i tak na podstawie VINu nie udzielą Ci informacji w serwisie no.gif chyba że masz znajomości. clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kosztowny jest tez rozrzad, a dokladniej lancuszek w glowicy, ktory zmienia sie razem z walkami, bo

> kola zebate sa niewymienialne. Kolega ten temat przerabial, jest mechanikiem, wiec sobie

Łańcuchy w głowicach zmienia się jak się już baaardzo wyciągną. W moim łańcuchy po ponad 200000km były dłuższe od nowych niemal niezauważalnie. Poza tym wymiana z wałkami to już chyba ekstremalna sytuacja i przebieg w milionach wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba trochę za szybko w stosunku do przebiegu, chyba, że te typy tak mają

Do pewnego momentu audi wstawiało nieco wadliwe miechy, które szybciej padały. Później było lepiej. Ale nawet jeśli padną, to taniej niż fabryczne wychodzą miechy z USA (Arnott) i wcale nie ustępują jakością fabrycznym (poprawionym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Outback H6 to chyba tylko automat, a tam zdaje się jest coś w rodzaju wiskozy (?). Bo inaczej jak

> można odłączyć tylną oś bezpiecznikiem?

Tak tylko automat

Napęd jest stały nie odłączany z inicjalnaa proporcja 45:55%. Realizowany przez centralny dyfer i sprzęgło wieloplytkowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo w PL i tak na podstawie VINu nie udzielą Ci informacji w serwisie chyba że masz znajomości.

Rozumiem ale bez pokazywania VIN# na zdjęciu może być całkiem inny samochód niż zobaczysz później na żywo.

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak tylko automat

> Napęd jest stały nie odłączany z inicjalnaa proporcja 45:55%. Realizowany przez centralny dyfer i

> sprzęgło wieloplytkowe

A co pełni rolę dyfra? Klasyczny otwarty dyferencjał, torsen, czy właśnie sprzęgło?

OK, doczytałem, że w drugiej generacji jest dyfer klasyczny+sprzęgło, a wcześniej samo sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Łańcuchy w głowicach zmienia się jak się już baaardzo wyciągną. W moim łańcuchy po ponad 200000km

> były dłuższe od nowych niemal niezauważalnie. Poza tym wymiana z wałkami to już chyba

> ekstremalna sytuacja i przebieg w milionach

U kolegii przy okolo 200kkm oryginalnego przebiegu to lancychy tarly juz po obudowie tongue.gif.

Lancuch powinno sie wymieniac razem z kolami zebatymi, bo w tych zeby przeciez sie wycinaja od zuzytego lancucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 146 kkm i regeneracje turbiny? zastanawiajace ......

sluchaj rozne rzeczy sie zdarzaja, jedna padnie przy 146 inna przy 289 tys, mam przypadki w pracy ze turbo nadaje sie do reg po 70 tys. raz byl przypadek ze klient zrobil nowym autem 30 km do domu i w tym czasie padla cool.gif

ps jesli chodzi o fure z linku to typowy retusz przebiegu.. fura tyle lat i tylko 146 k haha i przyciski na kierownicy wytarte, moim zdaniem ma przynajmniej o polowe wiecej :d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U kolegii przy okolo 200kkm oryginalnego przebiegu to lancychy tarly juz po obudowie .

> Lancuch powinno sie wymieniac razem z kolami zebatymi, bo w tych zeby przeciez sie wycinaja od

> zuzytego lancucha.

Jak tarły o obudowę, to prędzej napinacz padnięty lub słabe ciśnienie w głowicach niż łańcuch 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dojechany Lexus? Sorry, ale chyba musiales miec jakies halucynacje. To jakis oksymoron

Nie wszyscy traktują auto za grube $$$ jak kaplicę na kołach. zlosnik.gif

> A do rzeczy:

> takie przebiegi sa jak najbardziej mozliwe, w koncu nie wszyscy jezdza po 30 tys. km na rok.

To jest oczywiste jednak takie auta to malutki margines rynku.

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tarły o obudowę, to prędzej napinacz padnięty lub słabe ciśnienie w głowicach niż łańcuch

Napinacz swoja droga byl zuzyty, ale lancuch nadawal sie do wymiany, walki rowniez z powodu wydartych zebatek. Smarowanie ok.

Po tym zabiegu samochod smiga juz ze 3-4 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeglądam furki 4x4 raczej terenowe ale dziś przypadkiem trafiłem na tą aukcję - KLIK

> Jaką to ma moc i spalanie? Nie myślałem o takim aucie, bo sądziłem że są droższe.

od czego tu zacząć:

-spalanie 15-20litrow PB na 100km

-auto drogie w czesciach i naprawach m.in do rozrządu zdjąć trzeba przód, zawieszenie to znany wielowachacz kosztujacy zdecydowanie wiecej niz zwykle zawieszenie, amortyzatory, miechy (sprzezyny powietrzne), kompresor zawieszenia, podwójne turbo itd...

- to amerykan, wiec bedzie mial "biedne" hamulce, nie "serduszka" jak w A8, pomimo tego hamulce beda i tak kosztowac nie mało.

- skrzynia tiptronic słynąca z niezwykłej "trwałości" sick.gif

- amerykańskie lampy przednie, oby byly juz przerobione bo inaczej na kazdej stacji skp beda sie czepiać

ps. allroad to fajne auto, ale nie dla kazdego... wiem cos o tym swiety.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.