michal8937 Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Zatankowałem dzisiaj cały bak tego cudu techniki. Po przejechaniu kilkudziesięciu km mam wrażenie jakby silnik zaczął ciszej pracować. Nie interesuje mnie moc i spalanie, a czy to paliwo może mieć jakiś lepszy wpływ na pracę silnika? Czy jest prawdą, że jest to jedyne paliwo z DE dostępne na naszych stacjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Czy lepszy wpływ silnik raczej nie. Czy silnik będzie ciszej pracowal, napewno nie. Czy dodaje mocy ? W normalnej jeździe nie zauważysz. Wg mnie efekt placebo. Zapłaciłem 50gr drożej to napewno musi byc lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Zatankowałem dzisiaj cały bak tego cudu techniki. Po przejechaniu kilkudziesięciu km mam wrażenie > jakby silnik zaczął ciszej pracować. Nie interesuje mnie moc i spalanie, a czy to paliwo może > mieć jakiś lepszy wpływ na pracę silnika? Czy jest prawdą, że jest to jedyne paliwo z DE > dostępne na naszych stacjach? a dlaczego z DE? skąd takie info? wg mojej wiedzy (tak było kilka lat temu), shell brał paliwo z Grupy Lotos (+dzierżawili zbiornik), ino do VPower dostarczali swoje dodatki uszlachetniające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 90 gr więcej Kurcze, ale serio jakby cisze zaczął pracować... Ktoś tankował? Jakieś wrażenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > 90 gr więcej > Kurcze, ale serio jakby cisze zaczął pracować... Ktoś tankował? Jakieś wrażenia? Masz mniej mocy na nim to musi ciszej pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 W seryjnym samochodzie nie odczujesz różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Po przejechaniu kilkudziesięciu km mam wrażenie > jakby silnik zaczął ciszej pracować. Paliwo o większej liczbie oktanowej w silniku przystosowanym do normalnego 95 spala się wolniej. Stąd cichsza i jak by gładsza praca silnika, mniejsza moc i większe spalanie, ale to zauważysz przy następnym tankowaniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > 90 gr więcej > Kurcze, ale serio jakby cisze zaczął pracować... Ktoś tankował? Jakieś wrażenia? Tak, dzien po zalaniu jakiejs ich super hiper benzyny padla mi pompa paliwa, wiec nasluchuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > 90 gr więcej > Kurcze, ale serio jakby cisze zaczął pracować... Ktoś tankował? Jakieś wrażenia? do 90gr ciszej pracuje od 90gr do 1,50zł lepiej przyśpiesza od 1,50zł do 3zł silnik się nie zużywa poza ceną to różnica jest wyłącznie na broszurach reklamowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 Placebo. Zrób taki eksperyment - niech ktoś zatankuje za Ciebie, żebyś nie wiedział, co jest w baku. I tak kilka razy. Spisuj swoje wrażenia. Zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > 90 gr więcej > Kurcze, ale serio jakby cisze zaczął pracować... Ktoś tankował? Jakieś wrażenia? tak jak wyzej napisane wieksza LO i paliwo lagodniej sie spala/wolnije i to wrazenie ze silnik pracuje ciszej/kulturalniej/bardziej miekko moze byc jak najbardziej odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Masz mniej mocy na nim to musi ciszej pracować. Dlaczego? W porządnym silniku przestawi się zapłon i będzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Tak, dzien po zalaniu jakiejs ich super hiper benzyny padla mi pompa paliwa, wiec nasluchuj A ja słyszałem że od LPG pada klimatyzacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 Chyba jest tak, że jak silnik ma czujnik spalania stukowego i robi z niego dobry użytek, to takie paliwo może mieć sens, ale na pewno nie ekonomiczny Co ciekawe Felicja 1.3 ludziom naprawdę mniej na takim paliwie spalała o.O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Placebo. Zrób taki eksperyment - niech ktoś zatankuje za Ciebie, żebyś nie wiedział, co jest w > baku. I tak kilka razy. Spisuj swoje wrażenia. Zobaczysz Dokładnie, Do jednego z Tunerów (w późnych latach 90) orzyjechał chłopaczek żeby mu za 200zł dodał pare koni. Na nic tłumaczenia że żeby w N/A coś ruszyc to trzeba wiekszej gotówki. Gosciu się uparł wieć tuner przyjął auto. Nic kompletnie przy nim nie zrobili. Gościu wrócił i twierdził że teraz jedzie dużo lepiej. Po kliku dniach oczywiście zadzwonili do niego oddali 200zł i wytłumaczyli co zrobnili. Chyba zrozumiał bo później robili mu jakis większy tjun z tego co pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Paliwo o większej liczbie oktanowej w silniku przystosowanym do normalnego 95 spala się wolniej. > Stąd cichsza i jak by gładsza praca silnika, mniejsza moc i większe spalanie, ale to zauważysz > przy następnym tankowaniu . W tych super-hiper paliwach wyższa LO jest "skutkiem ubocznym" raczej zastosowanych dodatków. Nie jest efektem placebo lepsza praca, ponieważ zawarte dodatki tlenowe wpływają jakoś na poprawę pracy, aczkolwiek potencjalne wzrosty mocy i momentu mieszczą się w seryjnych silnikach na granicy błędu pomiarowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Placebo. Zrób taki eksperyment - niech ktoś zatankuje za Ciebie, żebyś nie wiedział, co jest w > baku. I tak kilka razy. Spisuj swoje wrażenia. Zobaczysz Może tak być, ale serio jakby golfina ciszej chodziła. Zmian w osiągach na pewno się nie zauważy. Codo spalania to przekonam się jutro jak pojadę na Śląsk. Za rachunek przy kasie dają na pocieszenie bon 15 zł do Lidla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Chyba jest tak, że jak silnik ma czujnik spalania stukowego i robi z niego dobry użytek, to takie > paliwo może mieć sens, ale na pewno nie ekonomiczny Co ciekawe Felicja 1.3 ludziom naprawdę > mniej na takim paliwie spalała o.O Dla zwykłego użytkownika takie paliwo nie ma sensu nie tylko ekonomicznego. Z racji tego, że mało ludzi go kupuje jest najczęściej po prostu stare. Natomiast co do wpływu na osiągi - jest zbyt wiele czynników żeby napisać po prostu że jest wpływ lub go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Dlaczego? W porządnym silniku przestawi się zapłon i będzie lepiej. Wreszcie ktoś to napisał Jeżeli ECU potrafi korzystać z czujnika spalania stukowego również do przyspieszenia zapłonu a nie tylko opóźnienia to na paliwie o wyższej liczbie oktanowej będzie więcej mocy. Nie dużo, ale nawet na seryjnym programie będzie róznica. Dodatkowo pisząc program pod auto można tą wyższą liczbę oktanową (odporność na spalania stukowe) wykorzystać przy ustawieniu zapłonu. Jeżeli ECU tego nie potrafi, a fabryczna mapa jest pod 95, to faktycznie najprawdopodobniej spali więcej i będzie jechać tak samo albo gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 A tsi to potrafi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > W tych super-hiper paliwach wyższa LO jest "skutkiem ubocznym" raczej zastosowanych dodatków. Nie > jest efektem placebo lepsza praca, ponieważ zawarte dodatki tlenowe wpływają jakoś na poprawę > pracy, aczkolwiek potencjalne wzrosty mocy i momentu mieszczą się w seryjnych silnikach na > granicy błędu pomiarowego. jakoś? to brzmi konkretnie. a jaki to jest seryjny silnik? boxer w subaru STI to seryjny silnik jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > 90 gr więcej W porównaniu do którego paliwa ? Tzn ile litr kosztuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > jakoś? to brzmi konkretnie. > a jaki to jest seryjny silnik? boxer w subaru STI to seryjny silnik jest? IMO każdy który jest produkowany seryjnie i wychodzi z fabryki jest seryjny. Nie seryjny to taki który został w jakiś sposób podrasowany ale przez firmę trzecią. Moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > A tsi to potrafi? A czy ja wyglądam na wróżkę? Mój potrafi. Patrząc na to, że konstrukcyjnie i generacyjnie sa to mocno zbliżone silniki, to gdybym miał strzelać strzelałbym że TSI też to potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > jakoś? to brzmi konkretnie. > a jaki to jest seryjny silnik? boxer w subaru STI to seryjny silnik jest? Oj nie czepiajmy się semantyki. Piszę co wyczytałem. Nie bronię, ani nie potępiam. Nie sprawdzałem na hamowni, tak jak i milion użytkowników którym się wydaje, że jest lepiej/gorzej/bez zmian. Seryjny to uproszczenie. Ok, teraz można się czepiać interpunkcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > W porównaniu do którego paliwa ? > Tzn ile litr kosztuje ? 6,47 nitro 100, a 5,57 zwykła 95 na shellu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Oj nie czepiajmy się semantyki. Piszę co wyczytałem. Nie bronię, ani nie potępiam. Nie sprawdzałem > na hamowni, tak jak i milion użytkowników którym się wydaje, że jest lepiej/gorzej/bez zmian. > Seryjny to uproszczenie. Ok, teraz można się czepiać interpunkcji... to nie upraszczajmy. są "seryjne" silniki, które są przystosowane dobrze do zmiany wartości oktanowej paliwa i zmiany wartości z hamowni nie są marginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 Tankuję cały czas Shell V-pover95. Przy długotrwałym użytkowaniu samochodu na tym paliwie widać różnicę w zużyciu świec, zaworów i komór spalania. Nic po za tym. Nie wiem jaki wpływ ma to paliwo na wtryskiwacze benzyny. Pewnie też jakiś tam ma. Innych różnic nie zauważyłem. W przypadku V-pover Diesel różnicę podobno daje się odczuć w przypadku silników z DPF. Ponoć lepiej, szybciej i rzadziej oczyszcza się filtr cząstek stałych. Ale to tylko wrażenia opisywane przez Szwagra. Co do V-pover100 to różnica akustyczną dało się odczuć w przypadku zasilnia słynnego silnika S-21 z Żuka. Na normalnej benzynie gdy depnęło się gaz do dechy przy małej prędkości to dzwoniły zawory i silnik wydawał z siebie głośne "BUUUUU". Po zatankowaniu V-pover100 zawory nie dzwoniły, a "BUUUU" było ledwo słyszalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Co do V-pover100 to różnica akustyczną dało się odczuć w przypadku zasilnia słynnego silnika S-21 z > Żuka. > Na normalnej benzynie gdy depnęło się gaz do dechy przy małej prędkości to dzwoniły zawory i silnik > wydawał z siebie głośne "BUUUUU". > Po zatankowaniu V-pover100 zawory nie dzwoniły, a "BUUUU" było ledwo słyszalne. ja to czułem w Maluchu po splanowaniu głowicy musiałem latać na 98, a jak na 95 to delikatnie. inaczej dzwonił = spalał stukowo ale to raczej nie dotyczy normalnej eksploatacji współczesnego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Dlaczego? W porządnym silniku przestawi się zapłon i będzie lepiej. do 100 oktanów? Wątpię. 95/98 przestawi się. Ale to też nie we wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 czym wyższa liczba oktanowa tym łagodniejszy proces spalania, co wpływa na cichszą pracę silnika, bo chodzi bardziej miękko, ale mocy oddawanej jest mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Różnicy w spalaniu oraz w dynamice nie widzę. Trasa z krk na śląsk i powrót zaowocowały takim spalanie jak na zwykłej 95, czyli ok 5.3 l/100km. Następny bak zaleję zwykłą 95 i z ciekawości zobaczę czy rzeczywiście jest ciszej Może lepiej dać komuś zatankować i samemu spróbować poczuć różnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > ja to czułem w Maluchu po splanowaniu głowicy musiałem latać na 98, a jak na 95 to delikatnie. > inaczej dzwonił = spalał stukowo ale to raczej nie dotyczy normalnej eksploatacji > współczesnego auta. To paliwo jest dobre do wysilonych wysokoobrotowych silników benzynowych, które mają wysoki stopień sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 A to prawda, że to jest jedyne paliwo na naszych stacjach pochodzące z importu, a wszystko pozostałe idzie z jednego "kotła"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > A to prawda, że to jest jedyne paliwo na naszych stacjach pochodzące z importu, a wszystko > pozostałe idzie z jednego "kotła"? A nawet jesli - to co, pewnie jest znacznie lepsze, lepiej pachnie bo pochodzi z NIEMIEC? Widzę że nie tylko proszki z Niemiec wzbudzają radość u naszych rodaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 Człowiek pisze A, a ty sobie doczytujesz B. Nikt nigdzie nie zasugerował, że to co z importu musi być lepsze, to było zwykłe pytanie dla zaspokojenia ciekawości bo gdzieś kiedyś słyszałem taką opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > A to prawda, że to jest jedyne paliwo na naszych stacjach pochodzące z importu, a wszystko > pozostałe idzie z jednego "kotła"? Benzyna bazowa jest wszędzie taka sama. Wątpię by Orlen czy inny Lotos pozwalały sobie na "dolewanie wody", to jak strzał w kolano, no i gdyby to się wydało to żaden Shell czy inny BP nie chciałby współpracować z taką firmą. Do benzyny bazowej dodawane są wszelakiej maści dodatki. To tak jak z parzeniem herbaty. Masz kubek z wrzątkiem. Chcesz mieć czarną herbatę to wrzucasz torebkę z czarną herbatą, chcesz mieć malinową to wrzucasz torebkę z malinową. To czy wrzątek będzie pochodził z niemieckiej rafinerii czy z polskiej to nie ma znaczenia. Przypuszczam, że importowane są tylko torebki z herbatą, a może nawet tylko komponenty do herbatek, a mieszanie - zgodne z recepturą - przeprowadzane jest w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > To paliwo jest dobre do wysilonych wysokoobrotowych silników benzynowych, które mają wysoki stopień > sprężania. I niby w żuku był taki silnik Przecież on konstrukcyjnie to był przystosowany do benzyny zielonej (86 oktanów) a chodził też na niebieskiej (78 oktanów) więc nie wiem po co mu jakieś v-powery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Co do V-pover100 to różnica akustyczną dało się odczuć w przypadku zasilnia słynnego silnika S-21 z > Żuka. > Na normalnej benzynie gdy depnęło się gaz do dechy przy małej prędkości to dzwoniły zawory i silnik > wydawał z siebie głośne "BUUUUU". > Po zatankowaniu V-pover100 zawory nie dzwoniły, a "BUUUU" było ledwo słyszalne. Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać. Sam jesteś "zawór". Skąd wymyslileś to dzwonienie zaworów ? Może to szklanki w bagażniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > To paliwo jest dobre do wysilonych wysokoobrotowych silników benzynowych, które mają wysoki stopień > sprężania. no to dokładnie to co w maluchu wysiliłem go za bardzo planując głowicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > czym wyższa liczba oktanowa tym łagodniejszy proces spalania, co wpływa na cichszą pracę silnika, > bo chodzi bardziej miękko, ale mocy oddawanej jest mniej. Niektorym nie przetlumaczysz. Chodzi ciszej, pali mniej, jezdzi lepiej W sumie nic dziwnego, przeplacone grubo to jakis efekt musi byc, nawet jesli trzeba samemu sobie wmowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać. Sam jesteś "zawór". Skąd wymyslileś to dzwonienie zaworów > ? Może to szklanki w bagażniku? Niby się chwalisz, że masz Nysę ale czy ty nią w ogóle jeździsz? Piszesz tak jakbyś w ogóle nie widział co to są zawory w silniku, nie mówiąc już o spalaniu detonacyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > no to dokładnie to co w maluchu wysiliłem go za bardzo planując głowicę Teraz tankowanie takiego paliwa ma sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > I niby w żuku był taki silnik Nie był. > Przecież on konstrukcyjnie to był przystosowany do benzyny zielonej (86 oktanów) a chodził też na > niebieskiej (78 oktanów) więc nie wiem po co mu jakieś v-powery Chodzi o zaobserwowanie różnic w dźwiękach jakie wydaje ten silnik podczas pracy pod dużym obciążeniem. To jaki to jest silnik to doskonale wiem, bo można powiedzieć, że zjadłem na nim zęby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 Najlepsze paliwo na rynku. Tylko tak drogie, że nie wiem czy warte swojej ceny. Jako że nie ma odpowiednika, to pewnie może sobie kosztować ile chce - jak ktoś będzie chcial najlepszą wachę to innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Paliwo o większej liczbie oktanowej w silniku przystosowanym do normalnego 95 spala się wolniej. > Stąd cichsza i jak by gładsza praca silnika, mniejsza moc i większe spalanie, ale to zauważysz > przy następnym tankowaniu . poczytaj testy - ten nitro ma dużo dodatków bogatych w tlen, stąd samochód ma większą moc niż na zwyklym paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 To 100-oktanowe paliwo (V-Power w wersji Racing) jest najdroższym, a przez to najrzadziej kupowanym paliwem. Dlatego obawiałbym się tylko jednego: że takie paliwo będzie stare i zwietrzałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > poczytaj testy - ten nitro ma dużo dodatków bogatych w tlen, stąd samochód ma większą moc niż na > zwyklym paliwie. Podrzuć linkę, bo google nic rzeczowego nie pokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Zatankowałem dzisiaj cały bak tego cudu techniki. Po przejechaniu kilkudziesięciu km mam wrażenie > jakby silnik zaczął ciszej pracować. Efekt WOW. Minie > Czy jest prawdą, że jest to jedyne paliwo z DE > dostępne na naszych stacjach? Nie. W Szczecinie mamy paliwo z rafinerii w Schwedt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 > Podrzuć linkę, bo google nic rzeczowego nie pokazuje tutaj wspominają o tym teście. Parę lat temu magazyn flota go przeprowadził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.