Skocz do zawartości

Tarcze i klocki ATE


Toost

Rekomendowane odpowiedzi

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Nie stosowałem, ale rozbieżności w cenach tego samego produktu są szokujące. I to zastanawia.

ATE jako marka: PREMIUM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

nigdy nie miałem problemów z takim zestawem , do avensis starszej generacji chyba na pierwszy montaż były dawane ?

raz spotkałem się z sytuacją , że lekko popiskiwały klocki

teraz też mam ate założone i minusem jest pylenie - felgi wiecznie upaćkane mam - ale samo hamowanie rewelacja zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Ate na przodzie z serii Powerdisc czyli tarcze nacinane oraz klocki z tej samej firmy ceramiczne.Zaleta to zawsze czyste felgi,skuteczność hamowania znakomita,po rozgrzaniu przy hamowaniu z prędkości 150km/h i wyższych dość znaczne huczenie wynikające z nacinanych tarcz. ok.gifSame klocki wystarczają na jakieś 2x dłużej od standardowych Ate.Do nacinanych tarcz polecam,nie wiem jak przy gładkich tarczach. niewiem.gifZwykłe klocki Ate dość znacznie pyliły choć skutecznością hamowania na zwykłych tarczach przewyższały Trw Lucasa. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nigdy nie miałem problemów z takim zestawem , do avensis starszej generacji chyba na pierwszy

> montaż były dawane ?

> raz spotkałem się z sytuacją , że lekko popiskiwały klocki

> teraz też mam ate założone i minusem jest pylenie - felgi wiecznie upaćkane mam - ale samo

> hamowanie rewelacja

Mam tylko klocki. Nie popiskują, nie widzę różnicy w skuteczności w stosunku do poprzednich, zauważyłem natomiast, że mocniej pylą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Założyłem w lipcu cały komplet: tarcze i klocki P + T. Pylą mniej niż fabryczny wynalazek z Kia, hamują o niebo lepiej, czasami popiskują. Generalnie polecam. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podaj na priv dane auta to ustalę Ci numery katalogowe i wyślę na priv co byś mógł poszukać ich

> sobie na alledrogo oraz w jakiej cenie mogę Ci załatwić u siebie w sklepie.

Numery już ustaliłem i znalazłem, ale jak najbardziej prześlij mi cenę na priv. Wole zapłacić drożej (jeśli się okaże), ale mieć pewność co do oryginalności towaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Zmieniłem kiedyś zestaw brembo/ferodo na kpl. ATE na cztery koła. Hamowanie gorsze, pylenie większe i czasami popiskiwanie. Samochód dosyć ciężki - stilo MW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

W poprzednim aucie miałem na przodzie tarcze i klocki ATE, byłem zadowolony ok.gif

W obecnym mam tarcze ATE PD z klockami ferodo i tez jestem zadowolony wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Kupił do Pandy Van, od założenia zrobił zestaw tarcz i klocków 80kkm, hamują pięknie, polecam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Założyłem w lipcu cały komplet: tarcze i klocki P + T. Pylą mniej niż fabryczny wynalazek z Kia,

> hamują o niebo lepiej, czasami popiskują. Generalnie polecam.

Ano właśnie - pamiętam, że kiedyś u mnie też popiskiwały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Zainwestuj w klocki ceramiczne, naprawdę warto choćby pod względem estetycznym..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Właśnie ATE było producentem układu hamulcowego do Avensisa I gen - jak myślisz dlaczego w ramach liftingu zaadaptowano układ z Camry VCV10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Kupilem do Bravolota i po kilku tys. kmów auto poszlo do nowego nabywcy. Przez ten czas uwazam,ze zaplacilem za ATE tarcze+klocki niemalo ale... sa naprawde ok. Po zmianie z org. Boschowskich mialem subiektywne odczucie,ze wczesniej (w ramach wciskania pedalu h.) auto zaczyna mocniej hamowac.

Ja bylem zadowolony. Oczywiscie mailem ZWYKLE, cywilne klocki i tarcze ATE , nie zadne tam z tych najdrozszych serii, czy sportowych.

EDYTA: szukasz gdzie kupić widzę : AK pytanie moje o " target="_blank">http://e-autoparts.pl/[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz coś więcej.

A co tu pisać więcej - dostali zadanie zaproljektować układ hamulcowy do Ave I - no to tak zaprojektowali, że spieprzyli sprawę, było "za ciepło" i tarcze gięły się jak plastelina i Toyota w ramach FL zamontowała "archaiczny" (produkowany 10 lat wcześniej) układ hamulcowy z camry "jajka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dam radę na zwykłych. Właśnie odebrałem zamówiony stylowy kapelusz, świetnie pasuje do jesionki. W

> takim garniturze nie wypada szaleć po ulicach, a przy dostojnej jeździe hebli nie przegrzeję.

Tu nie chodzi o przegrzanie, te klocki praktycznie się nie pylą co objawia się sporą "oszczędnością" czasu podczas mycia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu nie chodzi o przegrzanie, te klocki praktycznie się nie pylą co objawia się sporą

> "oszczędnością" czasu podczas mycia...

Co ma bidny począć,jak do Jego pięknego bolidu Ate nie ma dedykowanych klocków ceramicznych?Baaa,nie ma nawet powerdisców w ofercie przewidzianych,to nie dressowóz. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ma bidny począć,jak do Jego pięknego bolidu Ate nie ma dedykowanych klocków

> ceramicznych?Baaa,nie ma nawet powerdisców w ofercie przewidzianych,to nie dressowóz.

Dokładnie, spece z ATE uznali, że tym tapczanem tylko stare ramole jeżdżą.

Znaczy będę częściej mył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Kupiłem założyłem i byłem zadowolony tak jak z tańszych TRW ok.gifsmirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ma bidny począć,jak do Jego pięknego bolidu Ate nie ma dedykowanych klocków

> ceramicznych?Baaa,nie ma nawet powerdisców w ofercie przewidzianych,to nie dressowóz.

Do mojego też nie ma... na przód. Na tył, owszem są. No ale tył był praktycznie identyczny w każdej wersji silnikowej. Przód - już niekoniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam Ate na przodzie z serii Powerdisc czyli tarcze nacinane oraz klocki z tej samej firmy

> ceramiczne

> Same klocki wystarczają na jakieś 2x dłużej od standardowych Ate.Do nacinanych tarcz

> polecam,nie wiem jak przy gładkich tarczach.

Generalnie nie powinno się parować ceramicznych klocków z nacinanymi Power Disc'ami, a właśnie z gładkimi tarczami.

Nie tyle moje widzimisię co oficjalne stanowisko ATE.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W type r mam komplet-gładkie tarcze, klocki ceramiczne-lepiej hamuje niż seria. ok.gif

W SCS-gładkie T zwykłe klocki-tył ATE(bembny i szczęki) i ok.gif

Panda 1.2-J.W-tył seria-wszysko ok. hamuje praktycznie tak samo jak na fabrycznych, ale żużycie dużo mniejsze. ok.gif

Zwykłe trochę pylą, ale mniej niż premiery i nie i nie odklejają się od blach jak Ferrodo,bosch-przy połowie grubości klocka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie ATE było producentem układu hamulcowego do Avensisa I gen - jak myślisz dlaczego w ramach

> liftingu zaadaptowano układ z Camry VCV10?

To że projektowali układ nie znaczy że klocki i tarcze szły od nich, ATE nie robi tych rzeczy na OE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To że projektowali układ nie znaczy że klocki i tarcze szły od nich, ATE nie robi tych rzeczy na OE

1. Oczywiście to oznacza, że winna jest Toyota a nie Ate.

2. Rozumiem, że znasz wszystkie szczegóły umowy między Toyotą a Ate, która to umowa została zawarta +/- 20 lat temu i wiesz, że 17 lat temu to nie Ate dostarczało te części na pierwszy montaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Numery już ustaliłem i znalazłem, ale jak najbardziej prześlij mi cenę na priv. Wole zapłacić

> drożej (jeśli się okaże), ale mieć pewność co do oryginalności towaru.

Na allegro teraz dużo podróbek wink.gif Sprzęgła z LUKa są obecnie na topie.... inna średnica znaczka i jakieś jeszcze detale wink.gif nie do rozpoznania dla kowalskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie odklejają się od blach jak

> Ferrodo,bosch-przy połowie grubości klocka.

Jakieś dziwne dziwności tu czytam boje_sie.gif

Niemal od zawsze jeździłem na Ferrodo i nie pamietam ile kompletów zjeździłem, teraz przeszedłem z fabrycznych TRW na Bosch właśnie bo w promocji dostałem z tarczami i NIGDY nie miałem wspomnianych problemów. A Bosch-e są lepsze niż seria TRW tarcze zużywają się idealnie, bez jednego rowka. Jestem mega zadowolony. Najpierw też chciałem ATE ale nie mieli kompletów do mojego auta, teraz nie żałuję. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze była i jest premium - praktycznie najdroższa na rynku

Co do drugiego członu zdania, to się zgodzę. Jest najdroższą marką, ale z tym premium, to mocno naciągane. Miałem w jednym aucie klocki ATE, Ferodo Premier, Ferodo DS i Brembo. ATE wypadło najgorzej z tej czwórki. Testowałem też nowy (dotarty) zestaw przód tarcza ATE PD, tył ATE gładkie i wszystkie klocki ATE. Szału nie robi. Ode mnie tyle w temacie klocków, czy tarcz, bo jeśli chodzi o układ hamulcowy tej firmy, to mocno odbiega on od układów Boscha i TRW. Wszystko co jeździ na zaciskach ATE, hamuje słabiej od wspomnianych wyżej. Nie mówiąc już o pompach hamulcowych, które rozpadają się często po kilku latach eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował?

> Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie.

Koniecznie musisz zamontować zestaw ATE, bo jest Zachodni ok.gif

Później powinieneś też udać się na Zachód w pozyskiwaniu pracy. Proponuję przemianować stronę http://mtgarchitekci.pl/ w http://mtgarchitects.eu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koniecznie musisz zamontować zestaw ATE, bo jest Zachodni

> Później powinieneś też udać się na Zachód w pozyskiwaniu pracy. Proponuję przemianować stronę

> http://mtgarchitekci.pl/ w http://mtgarchitects.eu

I co mi jeszcze powiesz? Zimno jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do drugiego członu zdania, to się zgodzę. Jest najdroższą marką, ale z tym premium, to mocno

> naciągane. Miałem w jednym aucie klocki ATE, Ferodo Premier, Ferodo DS i Brembo. ATE wypadło

> najgorzej z tej czwórki. Testowałem też nowy (dotarty) zestaw przód tarcza ATE PD, tył ATE

> gładkie i wszystkie klocki ATE. Szału nie robi. Ode mnie tyle w temacie klocków, czy tarcz, bo

> jeśli chodzi o układ hamulcowy tej firmy, to mocno odbiega on od układów Boscha i TRW.

> Wszystko co jeździ na zaciskach ATE, hamuje słabiej od wspomnianych wyżej. Nie mówiąc już o

> pompach hamulcowych, które rozpadają się często po kilku latach eksploatacji.

Podobno mam układ Bosch, a tarcze TRW były chyba nawet droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.