Toost Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Nie stosowałem, ale rozbieżności w cenach tego samego produktu są szokujące. I to zastanawia. ATE jako marka: PREMIUM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pers Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. nigdy nie miałem problemów z takim zestawem , do avensis starszej generacji chyba na pierwszy montaż były dawane ? raz spotkałem się z sytuacją , że lekko popiskiwały klocki teraz też mam ate założone i minusem jest pylenie - felgi wiecznie upaćkane mam - ale samo hamowanie rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Mam Ate na przodzie z serii Powerdisc czyli tarcze nacinane oraz klocki z tej samej firmy ceramiczne.Zaleta to zawsze czyste felgi,skuteczność hamowania znakomita,po rozgrzaniu przy hamowaniu z prędkości 150km/h i wyższych dość znaczne huczenie wynikające z nacinanych tarcz. Same klocki wystarczają na jakieś 2x dłużej od standardowych Ate.Do nacinanych tarcz polecam,nie wiem jak przy gładkich tarczach. Zwykłe klocki Ate dość znacznie pyliły choć skutecznością hamowania na zwykłych tarczach przewyższały Trw Lucasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xxxduszaxxx Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 ATE tak mają pylą że hej i lubią popiskiwać. Pomyśl nad power disc plus ceramiczne ATE mam od 40 tyś i sobie bardzo chwale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Nie stosowałem, ale rozbieżności w cenach tego samego produktu są szokujące. I to zastanawia. 480 do 525 (ceny z allegro), to nie jest zbyt duża rozpiętość. > ATE jako marka: PREMIUM. No to chyba kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Podaj na priv dane auta to ustalę Ci numery katalogowe i wyślę na priv co byś mógł poszukać ich sobie na alledrogo oraz w jakiej cenie mogę Ci załatwić u siebie w sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bragg_mario Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > nigdy nie miałem problemów z takim zestawem , do avensis starszej generacji chyba na pierwszy > montaż były dawane ? > raz spotkałem się z sytuacją , że lekko popiskiwały klocki > teraz też mam ate założone i minusem jest pylenie - felgi wiecznie upaćkane mam - ale samo > hamowanie rewelacja Mam tylko klocki. Nie popiskują, nie widzę różnicy w skuteczności w stosunku do poprzednich, zauważyłem natomiast, że mocniej pylą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > 480 do 525 (ceny z allegro), to nie jest zbyt duża rozpiętość. > No to chyba kupię. allegro a importerzy/dystrybutorzy. O to chodzi. Ja wiem że dzisiaj allegro rulez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Swego czasu marka niemal premium. Jak jest dziś nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Założyłem w lipcu cały komplet: tarcze i klocki P + T. Pylą mniej niż fabryczny wynalazek z Kia, hamują o niebo lepiej, czasami popiskują. Generalnie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Podaj na priv dane auta to ustalę Ci numery katalogowe i wyślę na priv co byś mógł poszukać ich > sobie na alledrogo oraz w jakiej cenie mogę Ci załatwić u siebie w sklepie. Numery już ustaliłem i znalazłem, ale jak najbardziej prześlij mi cenę na priv. Wole zapłacić drożej (jeśli się okaże), ale mieć pewność co do oryginalności towaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Zmieniłem kiedyś zestaw brembo/ferodo na kpl. ATE na cztery koła. Hamowanie gorsze, pylenie większe i czasami popiskiwanie. Samochód dosyć ciężki - stilo MW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. W poprzednim aucie miałem na przodzie tarcze i klocki ATE, byłem zadowolony W obecnym mam tarcze ATE PD z klockami ferodo i tez jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Kupił do Pandy Van, od założenia zrobił zestaw tarcz i klocków 80kkm, hamują pięknie, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Założyłem w lipcu cały komplet: tarcze i klocki P + T. Pylą mniej niż fabryczny wynalazek z Kia, > hamują o niebo lepiej, czasami popiskują. Generalnie polecam. Ano właśnie - pamiętam, że kiedyś u mnie też popiskiwały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 Ja mam w skodzinie zamontowane - tarcze i klocki ATE i nic (odpukać) się z nimi nie dziej. Jedzie, hamuje i nie bije od kilku dobrych tysięcy km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Zainwestuj w klocki ceramiczne, naprawdę warto choćby pod względem estetycznym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 do zwykłego auta bardzo dobry zestaw, z popiskiwaniem nigdy sie nie spotkałem (oczywiście przy prawidowym montażu). Zamontowałem zestaw do Meganki ostatnio i hamulce żyleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Właśnie ATE było producentem układu hamulcowego do Avensisa I gen - jak myślisz dlaczego w ramach liftingu zaadaptowano układ z Camry VCV10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Są głośne - huczą niemiłosiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Kupilem do Bravolota i po kilku tys. kmów auto poszlo do nowego nabywcy. Przez ten czas uwazam,ze zaplacilem za ATE tarcze+klocki niemalo ale... sa naprawde ok. Po zmianie z org. Boschowskich mialem subiektywne odczucie,ze wczesniej (w ramach wciskania pedalu h.) auto zaczyna mocniej hamowac. Ja bylem zadowolony. Oczywiscie mailem ZWYKLE, cywilne klocki i tarcze ATE , nie zadne tam z tych najdrozszych serii, czy sportowych. EDYTA: szukasz gdzie kupić widzę : AK pytanie moje o " target="_blank">http://e-autoparts.pl/[/url] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Zainwestuj w klocki ceramiczne, naprawdę warto choćby pod względem estetycznym.. Podobno do mojej toyki nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Są głośne - huczą niemiłosiernie Gładkie czy nacinane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Właśnie ATE było producentem układu hamulcowego do Avensisa I gen - jak myślisz dlaczego w ramach > liftingu zaadaptowano układ z Camry VCV10? Napisz coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Napisz coś więcej. A co tu pisać więcej - dostali zadanie zaproljektować układ hamulcowy do Ave I - no to tak zaprojektowali, że spieprzyli sprawę, było "za ciepło" i tarcze gięły się jak plastelina i Toyota w ramach FL zamontowała "archaiczny" (produkowany 10 lat wcześniej) układ hamulcowy z camry "jajka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Podobno do mojej toyki nie ma. Kurka, rzeczywiście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Kurka, rzeczywiście... Dam radę na zwykłych. Właśnie odebrałem zamówiony stylowy kapelusz, świetnie pasuje do jesionki. W takim garniturze nie wypada szaleć po ulicach, a przy dostojnej jeździe hebli nie przegrzeję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Dam radę na zwykłych. Właśnie odebrałem zamówiony stylowy kapelusz, świetnie pasuje do jesionki. W > takim garniturze nie wypada szaleć po ulicach, a przy dostojnej jeździe hebli nie przegrzeję. Tu nie chodzi o przegrzanie, te klocki praktycznie się nie pylą co objawia się sporą "oszczędnością" czasu podczas mycia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Tu nie chodzi o przegrzanie, te klocki praktycznie się nie pylą co objawia się sporą > "oszczędnością" czasu podczas mycia... Co ma bidny począć,jak do Jego pięknego bolidu Ate nie ma dedykowanych klocków ceramicznych?Baaa,nie ma nawet powerdisców w ofercie przewidzianych,to nie dressowóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Co ma bidny począć,jak do Jego pięknego bolidu Ate nie ma dedykowanych klocków > ceramicznych?Baaa,nie ma nawet powerdisców w ofercie przewidzianych,to nie dressowóz. Dokładnie, spece z ATE uznali, że tym tapczanem tylko stare ramole jeżdżą. Znaczy będę częściej mył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Gładkie czy nacinane? Nacinane. Hamują genialnie ale jest dyskomfort akustyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Kupiłem założyłem i byłem zadowolony tak jak z tańszych TRW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Nacinane. > Hamują genialnie ale jest dyskomfort akustyczny No to na szczęście te kupię będą gładkie. Wyczulony jestem na hałasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Co ma bidny począć,jak do Jego pięknego bolidu Ate nie ma dedykowanych klocków > ceramicznych?Baaa,nie ma nawet powerdisców w ofercie przewidzianych,to nie dressowóz. Do mojego też nie ma... na przód. Na tył, owszem są. No ale tył był praktycznie identyczny w każdej wersji silnikowej. Przód - już niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Mam Ate na przodzie z serii Powerdisc czyli tarcze nacinane oraz klocki z tej samej firmy > ceramiczne > Same klocki wystarczają na jakieś 2x dłużej od standardowych Ate.Do nacinanych tarcz > polecam,nie wiem jak przy gładkich tarczach. Generalnie nie powinno się parować ceramicznych klocków z nacinanymi Power Disc'ami, a właśnie z gładkimi tarczami. Nie tyle moje widzimisię co oficjalne stanowisko ATE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 W każdym aucie montowałem klocki i tarcze ate z przodu. Obecnie ate ceramic mam do ori tarczy a z tyłu mam trw. Ogromna różnica w pyleniu między przodem a tyłem. Jeśli chodzi o hamowanie, to nie odczułem różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. mialem zawsze w kazdym aucie i bylo oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 W type r mam komplet-gładkie tarcze, klocki ceramiczne-lepiej hamuje niż seria. W SCS-gładkie T zwykłe klocki-tył ATE(bembny i szczęki) i Panda 1.2-J.W-tył seria-wszysko ok. hamuje praktycznie tak samo jak na fabrycznych, ale żużycie dużo mniejsze. Zwykłe trochę pylą, ale mniej niż premiery i nie i nie odklejają się od blach jak Ferrodo,bosch-przy połowie grubości klocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > Generalnie nie powinno się parować ceramicznych klocków z nacinanymi Power Disc'ami, a właśnie z > gładkimi tarczami. > Nie tyle moje widzimisię co oficjalne stanowisko ATE. jakieś źródło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > jakieś źródło? Źródło mam na kompie w pracy, będę w poniedziałek, postaram się nie zapomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Właśnie ATE było producentem układu hamulcowego do Avensisa I gen - jak myślisz dlaczego w ramach > liftingu zaadaptowano układ z Camry VCV10? To że projektowali układ nie znaczy że klocki i tarcze szły od nich, ATE nie robi tych rzeczy na OE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Swego czasu marka niemal premium. > Jak jest dziś nie wiem... Zawsze była i jest premium - praktycznie najdroższa na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > To że projektowali układ nie znaczy że klocki i tarcze szły od nich, ATE nie robi tych rzeczy na OE 1. Oczywiście to oznacza, że winna jest Toyota a nie Ate. 2. Rozumiem, że znasz wszystkie szczegóły umowy między Toyotą a Ate, która to umowa została zawarta +/- 20 lat temu i wiesz, że 17 lat temu to nie Ate dostarczało te części na pierwszy montaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Numery już ustaliłem i znalazłem, ale jak najbardziej prześlij mi cenę na priv. Wole zapłacić > drożej (jeśli się okaże), ale mieć pewność co do oryginalności towaru. Na allegro teraz dużo podróbek Sprzęgła z LUKa są obecnie na topie.... inna średnica znaczka i jakieś jeszcze detale nie do rozpoznania dla kowalskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > nie odklejają się od blach jak > Ferrodo,bosch-przy połowie grubości klocka. Jakieś dziwne dziwności tu czytam Niemal od zawsze jeździłem na Ferrodo i nie pamietam ile kompletów zjeździłem, teraz przeszedłem z fabrycznych TRW na Bosch właśnie bo w promocji dostałem z tarczami i NIGDY nie miałem wspomnianych problemów. A Bosch-e są lepsze niż seria TRW tarcze zużywają się idealnie, bez jednego rowka. Jestem mega zadowolony. Najpierw też chciałem ATE ale nie mieli kompletów do mojego auta, teraz nie żałuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Zawsze była i jest premium - praktycznie najdroższa na rynku Co do drugiego członu zdania, to się zgodzę. Jest najdroższą marką, ale z tym premium, to mocno naciągane. Miałem w jednym aucie klocki ATE, Ferodo Premier, Ferodo DS i Brembo. ATE wypadło najgorzej z tej czwórki. Testowałem też nowy (dotarty) zestaw przód tarcza ATE PD, tył ATE gładkie i wszystkie klocki ATE. Szału nie robi. Ode mnie tyle w temacie klocków, czy tarcz, bo jeśli chodzi o układ hamulcowy tej firmy, to mocno odbiega on od układów Boscha i TRW. Wszystko co jeździ na zaciskach ATE, hamuje słabiej od wspomnianych wyżej. Nie mówiąc już o pompach hamulcowych, które rozpadają się często po kilku latach eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Ktoś kupił, zamontował, a potem żałował? > Bo muszę w avenie zmienić i się zastanawiam nad kompletem ATE właśnie. Koniecznie musisz zamontować zestaw ATE, bo jest Zachodni Później powinieneś też udać się na Zachód w pozyskiwaniu pracy. Proponuję przemianować stronę http://mtgarchitekci.pl/ w http://mtgarchitects.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Koniecznie musisz zamontować zestaw ATE, bo jest Zachodni > Później powinieneś też udać się na Zachód w pozyskiwaniu pracy. Proponuję przemianować stronę > http://mtgarchitekci.pl/ w http://mtgarchitects.eu I co mi jeszcze powiesz? Zimno jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Co do drugiego członu zdania, to się zgodzę. Jest najdroższą marką, ale z tym premium, to mocno > naciągane. Miałem w jednym aucie klocki ATE, Ferodo Premier, Ferodo DS i Brembo. ATE wypadło > najgorzej z tej czwórki. Testowałem też nowy (dotarty) zestaw przód tarcza ATE PD, tył ATE > gładkie i wszystkie klocki ATE. Szału nie robi. Ode mnie tyle w temacie klocków, czy tarcz, bo > jeśli chodzi o układ hamulcowy tej firmy, to mocno odbiega on od układów Boscha i TRW. > Wszystko co jeździ na zaciskach ATE, hamuje słabiej od wspomnianych wyżej. Nie mówiąc już o > pompach hamulcowych, które rozpadają się często po kilku latach eksploatacji. Podobno mam układ Bosch, a tarcze TRW były chyba nawet droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.