zolu Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Mam obecnie awarię przekaźnika chłodnicy, czego skutkiem jest to, że jak stanę na światłach lub w korku na dłużej niż 30 sekund to sprężarka się wyłącza i z kratek leci żar. Miałem też wiosną okazję pojedzic nowym Golfem z systemem gaszenia silnika na postojach i tak sie zastanawiam. Jak w aucie z takim systemem jest rozwiązany problem klimatyzacji? Czy sprężarka jest zasilana z akumulatora podczas, gdy silnik jest zgaszony? Czy może silnik w ogóle nie gaśnie, gdy klimatyzacja jest włączona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Czytałem , że jak klima jest załączona to system nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Czytałem , że jak klima jest załączona to system nie działa. Są tacy, którzy trzymają klimę na 'auto' od kupna auta. Czy w tym przypadku system zatrzymywania silnika nie działa? Kojarzę, że kumpel ma służbowego Focusa III i tam system musi wyłączać non stop guzikiem. A klimę mam non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Są tacy, którzy trzymają klimę na 'auto' od kupna auta. Czy w tym > przypadku system zatrzymywania silnika nie działa? Kojarzę, że kumpel > ma służbowego Focusa III i tam system musi wyłączać non stop guzikiem. > A klimę mam non stop. Może nie dotyczy to wszystkich modeli. Osobiście uważam ten system za jeden z najgłupszych wynalazków motoryzacyjnych, na równi z czujnikami ciśnienia w kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Może nie dotyczy to wszystkich modeli. > Osobiście uważam ten system za jeden z najgłupszych wynalazków motoryzacyjnych, na równi z > czujnikami ciśnienia w kołach. Co jest zlego w czujnikach cisnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Może nie dotyczy to wszystkich modeli. > Osobiście uważam ten system za jeden z najgłupszych wynalazków motoryzacyjnych, na równi z > czujnikami ciśnienia w kołach. A to ja myślałem że czujniki ciśnienia są po prostu dodatkiem do softu komputera - zlicza się różniceę impulsów z czujników ABS/ESP... Ktoś montuje fizyczne czujniki ciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > A to ja myślałem że czujniki ciśnienia są po prostu dodatkiem do softu > komputera - zlicza się różniceę impulsów z czujników ABS/ESP... > Ktoś montuje fizyczne czujniki ciśnienia? oczywiście - np VW masz dokladny pomiar cisnienia, w wyższych modelach masz też pomiar temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > A to ja myślałem że czujniki ciśnienia są po prostu dodatkiem do softu > komputera - zlicza się różniceę impulsów z czujników ABS/ESP... > Ktoś montuje fizyczne czujniki ciśnienia? zdecydowanie... i potem jest problem jak ktos przeklada kola na zimowe, bo albo ma blad albo musi sobie przekodowac na drugi zestaw czujnikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Ktoś montuje fizyczne czujniki ciśnienia? od kupy lat są w SCENIC II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > od kupy lat są w SCENIC II Myślałem że odkąd wpadli na pomysł z czujnikami ABS, fizyczny czujnik ciśnienia to przeżytek, myliłem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > fizyczny > czujnik ciśnienia to przeżytek, myliłem się fajny gadżet, dopóki nie wku..wia blikaniem lub sygnałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Mam obecnie awarię przekaźnika chłodnicy, czego skutkiem jest to, że jak stanę na światłach lub w > korku na dłużej niż 30 sekund to sprężarka się wyłącza i z kratek leci żar. > Miałem też wiosną okazję pojedzic nowym Golfem z systemem gaszenia silnika na postojach i tak sie > zastanawiam. Jak w aucie z takim systemem jest rozwiązany problem klimatyzacji? Czy sprężarka > jest zasilana z akumulatora podczas, gdy silnik jest zgaszony? Zwykle nie. HSD (Prius i inni znajomi królika) ma sprężarkę elektryczną, ale to raczej wyjątek. > Czy może silnik w ogóle nie gaśnie, gdy klimatyzacja jest włączona? Silnik gaśnie, ale jeśli czynnik ogrzeje się zbyt bardzo, to znowu zostanie uruchomiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Myślałem że odkąd wpadli na pomysł z czujnikami ABS, fizyczny > czujnik ciśnienia to przeżytek, myliłem się kuknij sobie na audi RS6 na giełdzie AK przy takiej mocy temperatura kół ma znaczenie i dokładny pomiar ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 W BMW jak czynnik sie podgrzeje mocniej to silnik sie uruchamia. Dodatkowo nawiew podczas stopu jest redukowany o "pewnie jeden bieg" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Miałem w Fiacie Doblo Start&Stop. Klima ustawiona cały czas na auto. Auto się normalnie wyłączało i włączało kiedy trzeba było, czyli zawsze przy zatrzymaniu. Klima przestawała działać, po chwili z nawiewów leciało ciepłe powietrze. Gdzieś kiedyś przeczytałem, że auta z StartStop mają specjalny skraplacz, magazynujący zimno na czas kiedy start stop ma zadziałać, ale w Doblo 2011-2014 słabo to działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > zdecydowanie... i potem jest problem jak ktos przeklada kola na zimowe, bo albo ma blad albo musi > sobie przekodowac na drugi zestaw czujnikow no co Ty... komputer w Peugeot obsługuje 8 czujników. Nic nie trzeba kodowac na zimę/lato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Myślałem że odkąd wpadli na pomysł z czujnikami ABS, fizyczny > czujnik ciśnienia to przeżytek, myliłem się Zgadnij co z tych 2 poda wartość ciśnienia a co tylko jego zmianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > zdecydowanie... i potem jest problem jak ktos przeklada kola na zimowe, bo albo ma blad albo musi > sobie przekodowac na drugi zestaw czujnikow Masz dziwne doświadczenia. Po zdjęciu kół z czujnikami na chwile po odpaleniu auta pojawia sie na chwile informacja o braku czujników i tyle. Mozna wkodowac 8 sztuk wiec problem kol zimowych odpada albo przez zakup dodatkowego kompletu czujników albo możesz ich po prostu nie mieć i jeździć jakby auto ich nigdy nie miało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Masz dziwne doświadczenia. Po zdjęciu kół z czujnikami na chwile po odpaleniu auta pojawia sie na > chwile informacja o braku czujników i tyle. Mozna wkodowac 8 sztuk wiec problem kol zimowych > odpada albo przez zakup dodatkowego kompletu czujników albo możesz ich po prostu nie mieć i > jeździć jakby auto ich nigdy nie miało. ja tam sie nie znam kolega ma renuara jakiegos duzego i marudzi ze mu sie jakis error pojawia i ze sie nie da drugiego kompletu wpisac wiec jezdzi przez zime z errorem czy ten error mu sie swieci non stop czy tylko przy starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Zgadnij co z tych 2 poda wartość ciśnienia a co tylko jego zmianę? Zmiana wystarczy, bo normalny kierowca pilnuje wartości ciśnienia sam, ja raz w tygodniu, a Ty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > ja tam sie nie znam kolega ma renuara jakiegos duzego i marudzi ze mu sie jakis error pojawia i ze > sie nie da drugiego kompletu wpisac wiec jezdzi przez zime z errorem > czy ten error mu sie swieci non stop czy tylko przy starcie Albo auto prehistoryczne albo wcisnęli mu ciemnote w serwisie zeby spadał albo dał im zarobić co pół roku na przekodowywaniu czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Zmiana wystarczy, bo normalny kierowca pilnuje wartości ciśnienia > sam, ja raz w tygodniu, a Ty? Normalny kierowca zamiast zasuwac na stacje patrzy na deskę rozdzielcza. Po co mam sprawdzać i pompować koła jak mam dokładna informacje o ciśnieniu zawsze? Ty sprawdzasz raz w tygodniu, u mnie sie sprawdza cały czas. Samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Ty sprawdzasz raz w tygodniu, u mnie sie sprawdza cały czas. Samo. A są tu i tacy, którzy mają życzenie, aby ciśnienie sprawdził im diagnosta przy okazji BT - raz w roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Normalny kierowca zamiast zasuwac na stacje patrzy na deskę rozdzielcza. Po co mam sprawdzać i > pompować koła jak mam dokładna informacje o ciśnieniu zawsze? > Ty sprawdzasz raz w tygodniu, u mnie sie sprawdza cały czas. Samo. OK, jak masz to sprawdzaj. Nie widzę jednak sensu w przepłacaniu za ten bajer, podczas gdy podjechanie na stację przy okazji np. tankowania nic mnie nie kosztuje a i komfort psychiczny większy jak zobaczą to moje oczy - pod tym względem jestem "analogowy" czyli starej daty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Z tego co pamiętam to cena czujnika w kołach i cena włączenia takiej opcji w tych opartych o czujniki obrotu są bardzo podobne. I tak zapłacisz producentowi co jego A cena kompletnego czujnika oryginalnego do mojego auta to jakies 170 zł. Do aut starszych czujniki nowe bez loga producenta auta (zamiennik) sporo mniej. Przy czym to jest mało awaryjne. Bateria wystarcza na jakies 8 lat a sam kominek czujnika jest wymienny. Nie taki diabeł straszny jak go malują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 a wiele "przyuczenie" czujnika w ASO? jak masz 2 komplety kol to robisz co 0,5 roku mialem czujniki i doceniam jednak potrafia znacznie podrozyc koszty eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Może nie dotyczy to wszystkich modeli. > Osobiście uważam ten system za jeden z najgłupszych wynalazków motoryzacyjnych, na równi z > czujnikami ciśnienia w kołach. a ja uwazam ten system za genialny do tego stopnia, ze jak czasami troche pojezdze z tym systemem i wsiadam znowu do auta bez to brak strasznie mnie denerwuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Jak w aucie z takim systemem jest rozwiązany problem klimatyzacji? Czy sprężarka > jest zasilana z akumulatora podczas, gdy silnik jest zgaszony? Czy może silnik w ogóle nie > gaśnie, gdy klimatyzacja jest włączona? Jeśli w aucie temperatura jest już utrzymana na zadanym poziomie to silnik normalnie gaśnie i uruchamia się jeśli temperatura zaczyna rosnąć (przy ostatnich upałach było to coś około 30 sekund w moim przypadku), jeśli zaś wnętrze jest nagrzane i klima jeszcze nie schłodziła do żądanego poziomu to star&stop nie wyłącza silnika. Tak jest w moim C4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Z tego co pamiętam to cena czujnika w kołach i cena włączenia takiej opcji w tych opartych o > czujniki obrotu są bardzo podobne. I tak zapłacisz producentowi co jego Jako ciekawostka - w MB C-klasa W203 po lifcie była dodatkowo płatna opcja kontroli spadku ciśnienia. ZTCW każde auto ją miało zaimplementowane w zegrach, tylko trzeba było zaznaczyć ptaszek w kompie serwisowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Zmiana wystarczy, bo normalny kierowca pilnuje wartości ciśnienia > sam, ja raz w tygodniu, a Ty? raz na kilka miesiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > a wiele "przyuczenie" czujnika w ASO? > jak masz 2 komplety kol to robisz co 0,5 roku > mialem czujniki i doceniam > jednak potrafia znacznie podrozyc koszty eksploatacji U mnie nic nie trzeba przyuczac Po zmianie na kola zimowe, po prostu co jakis czas pojawia sie komunikat, ze cisnienie nie jest monitorowane. Zamiana kol letnich miejscami nie wplywa na dzialanie systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Mam obecnie awarię przekaźnika chłodnicy, czego skutkiem jest to, że jak stanę na światłach lub w > korku na dłużej niż 30 sekund to sprężarka się wyłącza i z kratek leci żar. > Miałem też wiosną okazję pojedzic nowym Golfem z systemem gaszenia silnika na postojach i tak sie > zastanawiam. Jak w aucie z takim systemem jest rozwiązany problem klimatyzacji? Czy sprężarka > jest zasilana z akumulatora podczas, gdy silnik jest zgaszony? Czy może silnik w ogóle nie > gaśnie, gdy klimatyzacja jest włączona? IMHo w kazdym aucie moze byc inaczej. W BMW, ktorym jezdzilem bylo to kiepsko rozwiazane, jak byla klima wlaczona to silnik gasl a z kratek lecialo cieple powietrze po chwili . Podobnie z rozgrzaniem silnika (diesel), rano, pierwsze swiatla po 300m i silnik gasnie .. To byl jeden z pierwszych systemow, moze teraz juz to poprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > a wiele "przyuczenie" czujnika w ASO? > jak masz 2 komplety kol to robisz co 0,5 roku > mialem czujniki i doceniam > jednak potrafia znacznie podrozyc koszty eksploatacji juz to raz pisalem. Mozna nauczyc 8 czujnikow wiec zmiana kol nie ma tu nic do rzeczy. a cena... oficjalnie w aso zrobienie calosci (u mnie nie da sie 1 sztuki) to cos kolo 100 zł. Poza aso... jak ktos ma kompa i wzbudzacz to 50 zl albo zero jak robisz cos przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > a ja uwazam ten system za genialny A co w nim genialnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > raz na kilka miesiecy? Wolna wola, ja wolę być pewny że nikogo nie zabiję, bo np. jest za mało i oponka powie papa na autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Mam obecnie awarię przekaźnika chłodnicy, czego skutkiem jest to, że jak stanę na światłach lub w > korku na dłużej niż 30 sekund to sprężarka się wyłącza i z kratek leci żar. > Miałem też wiosną okazję pojedzic nowym Golfem z systemem gaszenia silnika na postojach i tak sie > zastanawiam. Jak w aucie z takim systemem jest rozwiązany problem klimatyzacji? Czy sprężarka > jest zasilana z akumulatora podczas, gdy silnik jest zgaszony? Czy może silnik w ogóle nie > gaśnie, gdy klimatyzacja jest włączona? w każdym samochodzie pewnie działa trochę inaczej. Oczywiście, jak silnik jest zgaszony, to klima nie działa. W Civicu z systemem Start&Stop na przykład, mimo włączonej klimy, silnik na postoju gaśnie, ale za chwilę znowu się uruchamia sam. Podejrzewam, że są jakieś czujniki, które dbają o to, żeby temp. w kabinie nie wzrosła za bardzo i przy włączonej klimie silnik zostanie uruchomiony, jeśli będzie potrzeba podtrzymania temp. w kabinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Może nie dotyczy to wszystkich modeli. > Osobiście uważam ten system za jeden z najgłupszych wynalazków motoryzacyjnych, na równi z > czujnikami ciśnienia w kołach. a ja uważam za świetny wynalazek: poza oszczędnością paliwa, nie trzeba słuchać pracy silnika na postoju. W następnym moim samochodzie S&S będzie na bank. Ale o to nietrudno, dziś już prawie każdy samochód to ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > a ja uważam za świetny wynalazek: poza oszczędnością paliwa Więcej korzyści przyniosłaby odpowiednia synchronizacja świateł w miastach. Mniej spalałyby wszystkie auta - i nowe, i starsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > OK, jak masz to sprawdzaj. Nie widzę jednak sensu w przepłacaniu > za ten bajer, podczas gdy podjechanie na stację przy okazji np. tankowania > nic mnie nie kosztuje a i komfort psychiczny większy jak zobaczą to > moje oczy - pod tym względem jestem "analogowy" czyli starej daty uważam, ze czujnik ciśnienia w kołach to bardzo pożyteczny bajer, w moim aucie jest to montowane fabrycznie z racji fabrycznych opon ROF. Wiele razu już skorzystałem z tego udogodnienia, raz nawet w trasie, czujnik zasygnalizował spadek ciśnienia (aktywuje się powyżej 0,5 bar spadku), dzieki temu mogłem znaleźć wulkanizatora i naprawić opone póki jeszcze było w niej powietrze. Wole tak dowiedzieć się o przebitej oponie niż z dzwieku klapiącej opony albo kiedy auto nosi po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > a ja uważam za świetny wynalazek: poza oszczędnością paliwa, nie trzeba słuchać pracy silnika na > postoju. W następnym moim samochodzie S&S będzie na bank. Ale o to nietrudno, dziś już > prawie każdy samochód to ma może mam dziwne poglądy ale uważam, że oszczędności paliwa nie wystarczą na częstsze wymiany akumulatora i regenerację rozrusznika. Co do odgłosu pracy silnika, to muszę wyłączyć radio i się wsłuchać, żeby go usłyszeć. Cieszę się, że moje nowe auto tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Start & Stop to głupota i tyle. Kolejny gadżet dla ekooszołomów i nic więcej. Dla każdego normalnego kierowcy to wkurzające dziadostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Start & Stop to głupota i tyle. Kolejny gadżet dla ekooszołomów i nic więcej. Dla każdego > normalnego kierowcy to wkurzające dziadostwo. Mój były szef uskuteczniał kluczykowe start&stop zanim zmienił auto na wyposażeone w seryjny system. Z tego co pamiętam, to a A4 B8 klima działała nadal po zgaszeniu silnika, ale nawiew się lekko redukował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Zmiana wystarczy, bo normalny kierowca pilnuje wartości ciśnienia > sam, ja raz w tygodniu, a Ty? Chyba się nudzisz w życiu. Mnie to kompletnie nie interesuje. Ciśnienie w oponkach sprawdzają mi goście przy zmianie oleju co kilka miechów. Gdybym miał "dużo za mało" to się lampka zapali HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > może mam dziwne poglądy ale uważam, że oszczędności paliwa nie wystarczą na częstsze wymiany > akumulatora i regenerację rozrusznika. ile razy wymieniałeś akumulator i regenrowałeś rozrusznik w aucie z S&S? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ile razy wymieniałeś akumulator i regenrowałeś rozrusznik w aucie z S&S? Ten system jest zbyt nowy żeby usterki już wyszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Chyba się nudzisz w życiu. A ja lubię dbać o auto, może nie we wszystkich aspektach, ale ciśnienie to akurat jest ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ten system jest zbyt nowy żeby usterki już wyszły. acha, ale kącikowi spece już wydali wyrok Ja powiem tyle, na razie wśród znajomych jest kilka samochodów z tym systemem, diesli, benzyn. Na razie nikt nie miał problemów. Kolega co teraz siedzi naprzeciwko mnie np. 2 lata temu kupił Civica i też bardzo polubił ten system. A że w samochodach mających 8-10 lat pewnie będzie padał? Pewnie będzie, jak wiele innych podzespołów, ale o to niech się martwi drugi czy trzeci właściciel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ile razy wymieniałeś akumulator i regenrowałeś rozrusznik w aucie z S&S? Ani razu, bo szukałem auta bez tego goowna. Mój pierwotny zawód to elektromechanik, więc niejakie pojęcie mam. Jest pewna różnica między: -odpalenie, dojazd do pracy 10km, stop. a -odpalenie i tak 6-8 razy na 10km, przez 200 dni w roku. Nikt mi nie wmówi, ze różnicy nie będzie. Ogólnie mi to czy ktoś to ma czy nie. Moi koledzy pracujący w branży za kilka lat będą mieli rynek pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Czy może silnik w ogóle nie gaśnie, gdy klimatyzacja jest włączona? Wyłącza się silnik i jak wzrośnie mocniej temperatura to się włączy ponownie. W Cruzie mam dwa tryby - zwykły i eco. Przy eco tez punkt właczenia jest ustawiony przy wyższej temperaturze, więc dłużej jest wyłaczany silnik. Bez włączonego eco nieraz s/s się w ogóle nie uaktywnia. Po wyłączeniu silnika obroty wentylatora spadają do minimum, aby nie wtłaczać ciepłego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Start & Stop to głupota i tyle. Kolejny gadżet dla ekooszołomów i nic więcej. Dla każdego > normalnego kierowcy to wkurzające dziadostwo. Jestem normalnym kierowcą i wcale mnie to nie wkurza więc nie wystawiaj takich jednoznacznych osądów Do ekooszłomów też mi daleko i 'godziny dla świata' też zazwyczaj olewam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.