ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 ... z 1000cm3 pojemnosci? jest cos lepszego od nissana z350 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L Myślałem że wspomniana w innym wątku AR159 3,2 dałaby radę, ale nie. Wychodzi 100,78 Nm/1l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Ferrari 458 Italia: 4.5l, 540Nm 120 Nm/l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L Porsche 917 5,0 Typ: V12, 180o Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie Rozrząd: DOHC, 2 zawory na cylinder Objętość skokowa: 4998 cm3 Moc maksymalna: 630 KM przy 8300 obr./min Moc litrowa: 126,05 KM/l Maksymalny moment obrotowy: 589 Nm przy 6400 obr./min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L lotus . 2 litry - ponad 360 Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > lotus . > 2 litry - ponad 360 Nm. N/A? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L Mazda rx8? 211Nm z 1308cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L A tak z ciekawości, to jakie znaczenie ma moment obrotowy silnika bez podania informacji o obrotach przy jakich jest osiągany i zestopniowaniu skrzyni biegów? Silnik sam nie jeździ przecież Chcesz mieć duży moment? Silnik z malucha i przekładnia ślimakowa - będziesz miał 10000 Nm z 650ccm A co z tego, że będzie to miało kilka obrotów na minutę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L moj? 1.8 n/a 210 nm ale to nie seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > N/A? a to czemu? To żaden wynik, a w lotusach torowych to standardowy moment. Są takie po 450../1600 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 honda s2000 i inne typeR 218Nm z 2l 109,16Nm/l generalnie duży max. moment / do pojemności mają silniki wysilone, tylko że jest on wtedy blisko ów obrotmocy maksymalnej. Więc jego użyteczność jest ... torowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > honda s2000 i inne typeR 218Nm z 2l > 109,16Nm/l > generalnie duży max. moment / do pojemności mają silniki wysilone, tylko że jest on wtedy blisko ów > obrotmocy maksymalnej. Więc jego użyteczność jest ... torowa TypeRy maja zupelnie inne silniki niz S2000. S2000 to silnik F20 CTR mial K20, I mimo, ze nizszy moment (196 w EP3, 194 w FN2) to mial duzo korzystniejszy przebieg i przy 2 tys obrotow bylo juz w okolicach 90% max wartosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > A tak z ciekawości, to jakie znaczenie ma moment obrotowy silnika bez podania informacji o obrotach > przy jakich jest osiągany i zestopniowaniu skrzyni biegów? Silnik sam nie jeździ przecież > Chcesz mieć duży moment? Silnik z malucha i przekładnia ślimakowa - będziesz miał 10000 Nm z 650ccm > A co z tego, że będzie to miało kilka obrotów na minutę Z czystej ciekawości a interesuje mnie wartość Nm tylko na wale korbowym w aucie osobowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Porsche 917 5,0 > Typ: V12, 180o > Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie > Rozrząd: DOHC, 2 zawory na cylinder > Objętość skokowa: 4998 cm3 > Moc maksymalna: 630 KM przy 8300 obr./min > Moc litrowa: 126,05 KM/l > Maksymalny moment obrotowy: 589 Nm przy 6400 obr./min A coś mniej egzotycznego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > honda s2000 i inne typeR 218Nm z 2l > 109,16Nm/l > generalnie duży max. moment / do pojemności mają silniki wysilone, tylko że jest on wtedy blisko ów > obrotmocy maksymalnej. Więc jego użyteczność jest ... torowa Chyba to bedzie zwycięzca z aut "popularnych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L Moja Croma ma 320 Nm przy 2000 obr/min z 1910 cm3 = 167,5 Nm z litra czyli znacznie lepsza od Nissana z350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Moja Croma ma > 320 Nm przy 2000 obr/min z 1910 cm3 = 167,5 Nm z litra czyli znacznie lepsza od Nissana z350 s2000 ma jeszcze mniej a wciąga cię lewa dziurka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > s2000 ma jeszcze mniej a wciąga cię lewa dziurka... Nic nie wciągnie bo za duży jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Moja Croma ma > 320 Nm przy 2000 obr/min z 1910 cm3 = 167,5 Nm z litra czyli znacznie lepsza od Nissana z350 A masz silnik n/a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Mazda rx8? 211Nm z 1308cm3 Znowu... Ten silnik nie ma 1.3l pojemności skokowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L Szukaj silnika o możliwie dużym skoku tłoka. Takie konstrukcje z definicji generują wysoki moment. W każdym razie przekroczyć 11x Nm z litra pojemności w aucie drogowym bez doładowania bedzie trudno. BMW E30 M3 2,5 16v Sport Evolution Generuje 110,08 BMW E36 M3 Evo 109 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L M62B44TU ma min >100/1l moje suzuki SV650 ma 100Nm/1l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L O ile pamiętam to wszelkie Ferrari mają sporo momentu z litra. Tam szukaj Np F50 ma ponad 110Nm/l, Enzo podobnie. LaFerrari też 100Nm/l to moim zdaniem dobry rezultat już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Znowu... Ten silnik nie ma 1.3l pojemności skokowej... To i tak wychodzi ze ma ponad 160Nm z litra więc dobry wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 wspomniane 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 NSU Ro80 z 1967 roku, niecałe 1000cc a 165Nm. Wankel rules Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > To i tak wychodzi ze ma ponad 160Nm z litra więc dobry wynik. Z ciekawości, jak Ci to wyszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > NSU Ro80 z 1967 roku, niecałe 1000cc a 165Nm. Wankel rules I znów moje skromne pytanie - jak wpadłes na te niecałe 1000ccm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > I znów moje skromne pytanie - jak wpadłes na te niecałe 1000ccm? Normalnie bo ten silnik MA 1308cc pojemności. A dokładnie to 2x654cc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Normalnie bo ten silnik MA 1308cc pojemności. A dokładnie to 2x654cc. Nie, normalnie nie ma. Po pierwsze w wypadku silnika rotorowego mówienie o pojemności SKOKOWEJ tłoka jest delikatnie mówiąc ignoranctwem. Przyjmuje się, że (a przynajmniej FIA tak robi), że znany np z RX8 wyposażony w dwa rotory z których każdy posiada rotor o pojedynczej komorze z pojemnością 654 ccm to odpowiednik klasycznego silnika o pojemności skokowej circa 2,6l. Fakt, że samochody z silnikami w tym układzie są na tyle rzadkie, że nie opłaca się szukać prawidłowego rozwiązania tylko licząc pojemność idzie się o najmniejszej linii oporu wiele tu nie zmienia. Z reszta Japonia i tak dopasowała przepisy bo tam te silniki już dawno nie są przez prawo traktowane jak tłokowe jednostki 1,3. Szczerze mówiąc, sądziłem, że jako osoba o takim a nie innym nicku raczej będziesz to wiedział i nie będziesz próbował ślepo brnąć w dyskusję opierając swoja argumentację na tym, że tak w dowodzie i wiki stoi". Kolejna sprawa... Renesis w wersji 6 port to nie jest jakiś pogromca klasycznego tłokowa. Jest wystarczająco dużo silników, które taki bardzo podobny wykres bez spalania olbrzymiej ilości benzyny, oleju i bez konieczności remontu co 100 tyś km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ... z 1000cm3 pojemnosci? > jest cos lepszego od nissana z350 > 372Nm z 3498cm3 = 106,3Nm/1L F20C JDM 250 PS (183.88 kW) @ 9,200rpm & 22.2kgm (217.71 Nm) @ 7,500 rpm =108,85Nm/l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 BMW E46 M3 CSL 3,246l 370Nm 114Nm/l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Nie, normalnie nie ma. > Po pierwsze w wypadku silnika rotorowego mówienie o pojemności SKOKOWEJ tłoka jest delikatnie > mówiąc ignoranctwem. Przyjmuje się, że (a przynajmniej FIA tak robi), że znany np z RX8 > wyposażony w dwa rotory z których każdy posiada rotor o pojedynczej komorze z pojemnością 654 > ccm to odpowiednik klasycznego silnika o pojemności skokowej circa 2,6l. > Fakt, że samochody z silnikami w tym układzie są na tyle rzadkie, że nie opłaca się szukać > prawidłowego rozwiązania tylko licząc pojemność idzie się o najmniejszej linii oporu wiele tu > nie zmienia. Z reszta Japonia i tak dopasowała przepisy bo tam te silniki już dawno nie są > przez prawo traktowane jak tłokowe jednostki 1,3. Szczerze mówiąc, sądziłem, że jako osoba o > takim a nie innym nicku raczej będziesz to wiedział i nie będziesz próbował ślepo brnąć w > dyskusję opierając swoja argumentację na tym, że tak w dowodzie i wiki stoi". > Kolejna sprawa... Renesis w wersji 6 port to nie jest jakiś pogromca klasycznego tłokowa. > Jest wystarczająco dużo silników, które taki bardzo podobny wykres bez spalania olbrzymiej ilości > benzyny, oleju i bez konieczności remontu co 100 tyś km... Ja to wszystko wiem od 3 klasy liceum. Chciałoby Ci się roztrząsać to na forum w luźnym temacie na temat cyferek o pojemności i Nm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > moj? > 1.8 n/a 210 nm ale to nie seria Nie seria sie liczy - mialem 2354ccm i 280Nm w EP3. Czyli ponad 118 z litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > A tak z ciekawości, to jakie znaczenie ma moment obrotowy silnika bez podania informacji o obrotach > przy jakich jest osiągany i zestopniowaniu skrzyni biegów? Silnik sam nie jeździ przecież Zeby sprawdzic chocby, ktory silnik ma najlepsza sprawnosc wolumetryczna. Chociaz tak naprawde nalezaloby podac sredni moment zeby naprawde sie przekonac, a nie tylko szczytowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > tylko że jest on wtedy blisko ów > obrotmocy maksymalnej. Więc jego użyteczność jest ... torowa Obejrzyj przebieg momentu w S2000 albo EP3. To, ze najlepiej jedzie gora nie znaczy, ze tego momentu w ogole nizej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ja to wszystko wiem od 3 klasy liceum. Chciałoby Ci się roztrząsać to na forum w luźnym temacie na > temat cyferek o pojemności i Nm ? Chciałoby by bo później gimanzlaiśći czy też licealiści powtarzają te same błędne informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Zeby sprawdzic chocby, ktory silnik ma najlepsza sprawnosc wolumetryczna. Chociaz tak naprawde > nalezaloby podac sredni moment zeby naprawde sie przekonac, a nie tylko szczytowy. Bo w gruncie rzeczy wysoki moment to sprawność wolumetryczna + duży skok tłoka. Prawda jest jednak taka, że bez jakiejkolwiek formy doładowania przekroczenie VE na poziomie 80-85% udaje się tylko w silnikach od początku projektowanych jako jednostki typowo sportowe. Przekroczenie 100% bez dodatków takich jak ITB etc jest w praktyce niemożliwe. Silniki które przekraczają 100% można wyliczyć na palcach wieloletniego pracownika tartaku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Obejrzyj przebieg momentu w S2000 albo EP3. To, ze najlepiej jedzie gora nie znaczy, ze tego > momentu w ogole nizej nie ma. nie kłam. Honda momentu nie miała, nie ma i mieć nie może! Honda jedzie kuńmi a nie niutonem! Każdy kierowca diesla to wie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Nowa Mazda 6 ma 210Nm z 2l czyli 105Nm/l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > nie kłam. Honda momentu nie miała, nie ma i mieć nie może! Honda jedzie kuńmi a nie niutonem! Każdy > kierowca diesla to wie! Załóż do hondy kompresor i każdemu kierowcy diesla spuscisz majty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Bo w gruncie rzeczy wysoki moment to sprawność wolumetryczna + duży skok tłoka. Prawda jest jednak > taka, że bez jakiejkolwiek formy doładowania przekroczenie VE na poziomie 80-85% udaje się > tylko w silnikach od początku projektowanych jako jednostki typowo sportowe. Przekroczenie > 100% bez dodatków takich jak ITB etc jest w praktyce niemożliwe. Silniki które przekraczają > 100% można wyliczyć na palcach wieloletniego pracownika tartaku... Jesli mowimy o srednim momencie to jak najbardziej. Jesli o chwilowym to takich silnikow jest calkiem sporo. Ale wiadomo, chwilowy nic tak naprawde nie znaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Załóż do hondy kompresor i każdemu kierowcy diesla spuscisz majty Toć ja żartuje przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > nie kłam. Honda momentu nie miała, nie ma i mieć nie może! Honda jedzie kuńmi a nie niutonem! Każdy > kierowca diesla to wie! Hahahah, no tak. Zaczynasz od 180Nm przy 2000rpm, masz je caly czas, gdziestam po zalaczeniu vteca rosnie do 200Nm i tyle tego. Niewazne, ze to wszystko jest w pelnym zakresie 2000-8500. W TDI jak nagle ze 100Nm robi sie 350 to łojezu, panie jaki kop, miota nim jak szatan itp Szkoda, ze 1000rpm pozniej leci to wszystko na pysk. Ale jest wow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Jesli mowimy o srednim momencie to jak najbardziej. Jesli o chwilowym to takich silnikow jest > calkiem sporo. Ale wiadomo, chwilowy nic tak naprawde nie znaczy. Czy ja wiem czy tak całkiem sporo? 80-85% VE osiąga dość dużo silników z dwoma zaworami na cylinder. dodatkowe 10% to dodatkowe dwa zawory. 5 zaworów daje znikomą poprawę napełniania. 6 jest w gruncie rzeczy górną granicą i nawet w tym wypadku często okazywało się, że zyski były zjadane przez zbyt duże straty energii. Naturalnie w czasach niemalże dowolnego sterowania pracą zaworów i charakterystyka pracy rozrządu często daje się uzyskać spektakularne efekty - ale juz np kolektory o zmiennej geometrii itp rozwiązania to tak naprawdę formy doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Hahahah, no tak. Zaczynasz od 180Nm przy 2000rpm, masz je caly czas, gdziestam po zalaczeniu vteca > rosnie do 200Nm i tyle tego. Niewazne, ze to wszystko jest w pelnym zakresie 2000-8500. W TDI > jak nagle ze 100Nm robi sie 350 to łojezu, panie jaki kop, miota nim jak szatan itp Szkoda, > ze 1000rpm pozniej leci to wszystko na pysk. Ale jest wow 200Nm?! Co to jest? phi, 350-400 to już coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Hahahah, no tak. Zaczynasz od 180Nm przy 2000rpm, masz je caly czas, gdziestam po zalaczeniu vteca > rosnie do 200Nm i tyle tego. Niewazne, ze to wszystko jest w pelnym zakresie 2000-8500. W TDI > jak nagle ze 100Nm robi sie 350 to łojezu, panie jaki kop, miota nim jak szatan itp Szkoda, > ze 1000rpm pozniej leci to wszystko na pysk. Ale jest wow Ale można się na forum pochwalić wytłuszczoną czcionką w podpisie że mam 350Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ale można się na forum pochwalić wytłuszczoną czcionką w podpisie że mam 350Nm 385Nm i z benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > 200Nm?! Co to jest? phi, 350-400 to już coś Hmmm, 200@8000=400@4000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > 385Nm > i z benzyny 420 Nm, też z benzyny... ino NA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.