Skocz do zawartości

A co jakbym chciał 400 KM ++?


jimbo22

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)?

Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową (tj. odpada V8 wszczepione do E30, czy jakiegoś Volvo w kubłach i klatce na przelocie i drewnianym zawiasie) smile.gif

Jak wybór bym miał? Młodszy segment F (naszpikowany elektroniką)? Czy może jakieś Chargery itp - które raczej w kryterium "komfort" - tyłują?

Czy nie mam wyboru i muszę wszczepić jakieś mocne serducho do bazy która spełni wtedy oba warunki? Czy może kupić bazę łatwouturbialną i wtedy zrobić te 400 KM z jakiejś serii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie -

> powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym

> poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)?

> Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową

Pomijając budżet (bo nie wiem jaki jest), to z tego co piszesz wychodzi Lexus IS-F zlosnik.gif

Ja nie żartuję zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie -

> powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym

> poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)?

> Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową (tj. odpada V8 wszczepione

> do E30, czy jakiegoś Volvo w kubłach i klatce na przelocie i drewnianym zawiasie)

> Jak wybór bym miał? Młodszy segment F (naszpikowany elektroniką)? Czy może jakieś Chargery itp -

> które raczej w kryterium "komfort" - tyłują?

> Czy nie mam wyboru i muszę wszczepić jakieś mocne serducho do bazy która spełni wtedy oba warunki?

> Czy może kupić bazę łatwouturbialną i wtedy zrobić te 400 KM z jakiejś serii?

Lexus IS-F oczywiście smile.gif Problem z Chargerami i Mustangami jest taki że te 400 KM daje tyle frajdy co 400 KM w ciężarówce - np. Mustang GT pomimo ponad 400 KM zbiera się do setki w 5.5 sekundy = tyle to masz w zwykłym BMW 335i, które do tego na zakręcie objedzie tego mustanga. W Chargerze jest jeszcze gorzej.

Możesz poprzedni model M3, ale jest on znany z tego że po każdym większym dodaniu gazu potrzebny jest remont silnika. Przez to eksploatacja jest bardzo kosztowna. Do tego pali benzyny jak smok.

Możesz też właśnie wychodzące z produkcji C63 AMG z wściekłym 6.3 litrowym V8. Tyle że układ przeniesienia napędu nie daje rady. No i z niezawodnością jest też tak sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomijając budżet (bo nie wiem jaki jest), to z tego co piszesz wychodzi Lexus IS-F

> Ja nie żartuję

IS-F jest najbardziej sensownym samochodem z tą mocą. Pali niewiele, jak się chce jechać jak kapelusznik, to się da, komfort jest przyzwoity, tylne siedzenia ma i od biedy da się tam kogoś wsadzić, bagażnik spory - gdyby nie ten 5L V8 pod maską, to byłby to zwykły samochód dla rodziny bez dzieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kompresor kit do M60?

> http://www.ebay.pl/itm/BMW-V8-Supercharg...5-/321529274067

no niby tak, bo przynajmniej swój silnik znam, ale mam automat, który nie zniesie za dobrze takiego traktowania wink.gif a do tego M60 i M62 to jednak słabe bazy do dłubania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie podanie budżetu to jest raczej zly pomysl

no pytanie co można "najtaniej" wyrwać z tą mocą. co nie będzie musiało spędzać całych dni na strojeniu, albo na lawecie wink.gif i pozwoli pojechać na weekend z rodzinką wink.gif

> bo mozna kupić i BMW M5 E39 a mozna i kupic młodsze ®S4, a mozna i kupić dobrze zrobione S3

wszystko można, ale co jest "ogarnialne" dla zwykłego kowalskiego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no niby tak, bo przynajmniej swój silnik znam, ale mam automat, który nie zniesie za dobrze takiego

> traktowania a do tego M60 i M62 to jednak słabe bazy do dłubania.

6b manual to koszt rzędu 4000zł

albo swapuj na silnik z M5 E39, pasuje bez większego halo

przynajmniej zostajesz przy swoim dopieszczonym aucie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IS-F jest najbardziej sensownym samochodem z tą mocą. Pali niewiele, jak się chce jechać jak

> kapelusznik, to się da, komfort jest przyzwoity, tylne siedzenia ma i od biedy da się tam

> kogoś wsadzić, bagażnik spory - gdyby nie ten 5L V8 pod maską, to byłby to zwykły samochód dla

> rodziny bez dzieci.

Pod firmę ostatnio koleś przyjechał IS-F.

Auto anonimowe z wyglądu. Wygląda jak każdy inny Lexus IS. Nawet cicho jechał.

Każde BMW M3 jakie widziałem pierdziało już nawet na wolnych obrotach na luzie. A ten Lexus przejechał jak każda Toyota Corolla ok.gif

Nie wiem jak wnętrze i czy zawias nadaje się na polskie miejskie drogi. ten lexus jechał po wrocławskim rynku i nie było widać żeby specjalnie podskakiwał.

Stąd mój wniosek że to auto spełnia wymagania autora wątku.

Nigdy nim nie jechałem, więc przy swoim zdaniu nie będę się specjalnie upierał.

Z doświadczenia z autami segmentu D premium wiem jednak że z tyłu bywa mało miejsca i to może być przeszkodą.

Gdyby nie napisał że ma być ponad 400KM, to bym zaproponował Audi S4. Ma podobne przyśpieszenie do 100km/h, było sporo tańsze jako nowe, więc pewnie i teraz mniej kosztuje. Audi w Polsce dużo bardziej popularne, więc nawet znalezienie bliskiego ASO będzie łatwiejsze.

A jakby chciał serwisować "u Ziutka" to też łatwiej z Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lancer?

Choruję na EVO X, ale to auto to hardcore a nie dupowóz wink.gif

Ja bym chętnie przyjął wersję 295KM ze skrzynią SST. Trochę bardziej cywilizowane, ostatnio tym jechałem i nie chcę nic innego zlosnik.gifserduszka.gif

Mam głęboko gdzieś że to by było drugi Lancer w domu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim zalozeniu to w odpowiedniej kolejnosci

ISF - dlaczego? Bo jest szansa, ze nie zrujnuje budzetu bo nie bedzie zajechane przez mlodego gniewnego

C63AMG - dlaczego? Bo ladnie brzmi

Jak mialoby byc te 70KM mniej to kupilbym Nissana 370Z. Choc to troche inna bajka od Twojego BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie -

> powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym

> poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)?

> Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową (tj. odpada V8 wszczepione

> do E30, czy jakiegoś Volvo w kubłach i klatce na przelocie i drewnianym zawiasie)

> Jak wybór bym miał? Młodszy segment F (naszpikowany elektroniką)? Czy może jakieś Chargery itp -

> które raczej w kryterium "komfort" - tyłują?

> Czy nie mam wyboru i muszę wszczepić jakieś mocne serducho do bazy która spełni wtedy oba warunki?

> Czy może kupić bazę łatwouturbialną i wtedy zrobić te 400 KM z jakiejś serii?

Szkoda że młodsze - bo starsze ciekawe - Omega Lotus. ok.gifzlosnik.gif

PS. Tak, tak, musiałem! zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nim nie jechałem, więc przy swoim zdaniu nie będę się specjalnie upierał.

Z IS-F'em jest tak że jak się raz przejedziesz to go chcesz mieć. Bo spełnia on wszystkie wymagania - jest cichy, luksusowy i ułożony jak ci się nie śpieszy i dziki, szorstki i zwariowany jak chcesz poszaleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lexus IS-F oczywiście Problem z Chargerami i Mustangami jest taki że te 400 KM daje tyle frajdy co

> 400 KM w ciężarówce - np. Mustang GT pomimo ponad 400 KM zbiera się do setki w 5.5 sekundy =

> tyle to masz w zwykłym BMW 335i, które do tego na zakręcie objedzie tego mustanga. W Chargerze

> jest jeszcze gorzej.

> Możesz poprzedni model M3, ale jest on znany z tego że po każdym większym dodaniu gazu potrzebny

> jest remont silnika. Przez to eksploatacja jest bardzo kosztowna. Do tego pali benzyny jak

> smok.

> Możesz też właśnie wychodzące z produkcji C63 AMG z wściekłym 6.3 litrowym V8. Tyle że układ

> przeniesienia napędu nie daje rady. No i z niezawodnością jest też tak sobie.

no wlasnie lexus mnie przekonuje, chociaz wolalbym cos wiekszego wlasnie. szkoda ze GS nie wystepuje mocniejszy.

czas do 100km/h to nie jest zaden wyznacznik. mnie interesuje np wyprzedzenie w trasie itp. ma być kop zawsze, a to ze ma do setki więcej to wiesz - moje bmw ma zalosny czas do 100 bo automat zabiera mu sporo pary na starcie, zanim sie silnik rozkręci. ale za to w trasie daje rade.

m3 nie chce. ukradną, albo kupie trupa wink.gif audi tak samo. merca bałbym się awarii faktycznie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z IS-F'em jest tak że jak się raz przejedziesz to go chcesz mieć. Bo spełnia on wszystkie wymagania

> - jest cichy, luksusowy i ułożony jak ci się nie śpieszy i dziki, szorstki i zwariowany jak

> chcesz poszaleć.

nie cukruj. isf d.... nie urywa. skrzynia skacze biegami w troche irytujący sposób w miescie.

do tego male i ma udawane wydechy... siara na dzielnicy smile.gif

ze nie wspomnę to że strasznie brzydkie to jest. wolałbym bebechy ISF ale w budzie zwykłego IS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bzdury, jak jedziesz normalnie to zmienia biegi jak w luksusowym samochodzie.

mialem inne wrażenie w Warszawie. i nie sądzę żebym jechał nienormalnie. ot taka skaza na diamencie, nie jest to jakies mega uciążliwe smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem inne wrażenie w Warszawie. i nie sądzę żebym jechał nienormalnie. ot taka skaza na

> diamencie, nie jest to jakies mega uciążliwe

Może jeździleś egzemplarzem w którym ktoś już zakatował skrzynię biegów? Mój zmienia delikatnie jak w LS 460.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne W211 E55 AMG do 2003-2005 (kombi lub limuzyna) 476KM, 700Nm ;

seryjne W211 E63 AMG 2006-2009 (również kombi lub limuzyna) 514KM 630Nm;

wszystkie wariacje tychże (Brabus, Carlsson, Kleemann, Väth itp.) moc szybko zbliża się i przekracza 1000KM

Ceny przystępne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie -

> powiedzmy 400 KM w górę...

Maserati czterodrzwiowe. 5 - 7 letnie już za cenę przeciętnego hatchback-a.

I silnik z Ferrari!

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym chętnie przyjął wersję 295KM ze skrzynią SST. Trochę bardziej cywilizowane, ostatnio tym

> jechałem i nie chcę nic innego

Masz jak ja ... po przejażdżce Evo X też powiedziałem, że właśnie poznałem swoje następne auto wink.gif

Takie odkrycie, że nic czym wcześniej jeździłem nie przyspiesza, nie hamuje i nie skręca - co najwyżej turla się wink.gif do celu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Seryjne W211 E55 AMG do 2003-2005 (kombi lub limuzyna) 476KM, 700Nm ;

> seryjne W211 E63 AMG 2006-2009 (również kombi lub limuzyna) 514KM 630Nm;

> wszystkie wariacje tychże (Brabus, Carlsson, Kleemann, Väth itp.) moc szybko zbliża się i

> przekracza 1000KM

> Ceny przystępne

Bez 20 tys EUR IMO nie ma co podchodzić do w/w. Jest jeszcze CLS - technicznie to jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.