jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)? Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową (tj. odpada V8 wszczepione do E30, czy jakiegoś Volvo w kubłach i klatce na przelocie i drewnianym zawiasie) Jak wybór bym miał? Młodszy segment F (naszpikowany elektroniką)? Czy może jakieś Chargery itp - które raczej w kryterium "komfort" - tyłują? Czy nie mam wyboru i muszę wszczepić jakieś mocne serducho do bazy która spełni wtedy oba warunki? Czy może kupić bazę łatwouturbialną i wtedy zrobić te 400 KM z jakiejś serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 A moze e39 M5, 5 litrow V8, 400KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 a kompresor kit do M60? http://www.ebay.pl/itm/BMW-V8-Supercharg...5-/321529274067 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - > powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym > poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)? > Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową Pomijając budżet (bo nie wiem jaki jest), to z tego co piszesz wychodzi Lexus IS-F Ja nie żartuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - > powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym > poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)? > Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową (tj. odpada V8 wszczepione > do E30, czy jakiegoś Volvo w kubłach i klatce na przelocie i drewnianym zawiasie) > Jak wybór bym miał? Młodszy segment F (naszpikowany elektroniką)? Czy może jakieś Chargery itp - > które raczej w kryterium "komfort" - tyłują? > Czy nie mam wyboru i muszę wszczepić jakieś mocne serducho do bazy która spełni wtedy oba warunki? > Czy może kupić bazę łatwouturbialną i wtedy zrobić te 400 KM z jakiejś serii? Lexus IS-F oczywiście Problem z Chargerami i Mustangami jest taki że te 400 KM daje tyle frajdy co 400 KM w ciężarówce - np. Mustang GT pomimo ponad 400 KM zbiera się do setki w 5.5 sekundy = tyle to masz w zwykłym BMW 335i, które do tego na zakręcie objedzie tego mustanga. W Chargerze jest jeszcze gorzej. Możesz poprzedni model M3, ale jest on znany z tego że po każdym większym dodaniu gazu potrzebny jest remont silnika. Przez to eksploatacja jest bardzo kosztowna. Do tego pali benzyny jak smok. Możesz też właśnie wychodzące z produkcji C63 AMG z wściekłym 6.3 litrowym V8. Tyle że układ przeniesienia napędu nie daje rady. No i z niezawodnością jest też tak sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 s4 link i zamiatasz wszystko jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 nie podanie budżetu to jest raczej zly pomysl bo mozna kupić i BMW M5 E39 a mozna i kupic młodsze ®S4, a mozna i kupić dobrze zrobione S3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Pomijając budżet (bo nie wiem jaki jest), to z tego co piszesz wychodzi Lexus IS-F > Ja nie żartuję IS-F jest najbardziej sensownym samochodem z tą mocą. Pali niewiele, jak się chce jechać jak kapelusznik, to się da, komfort jest przyzwoity, tylne siedzenia ma i od biedy da się tam kogoś wsadzić, bagażnik spory - gdyby nie ten 5L V8 pod maską, to byłby to zwykły samochód dla rodziny bez dzieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > s4 > link > i zamiatasz wszystko jak chcesz I awaria co tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > a kompresor kit do M60? > http://www.ebay.pl/itm/BMW-V8-Supercharg...5-/321529274067 no niby tak, bo przynajmniej swój silnik znam, ale mam automat, który nie zniesie za dobrze takiego traktowania a do tego M60 i M62 to jednak słabe bazy do dłubania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > nie podanie budżetu to jest raczej zly pomysl no pytanie co można "najtaniej" wyrwać z tą mocą. co nie będzie musiało spędzać całych dni na strojeniu, albo na lawecie i pozwoli pojechać na weekend z rodzinką > bo mozna kupić i BMW M5 E39 a mozna i kupic młodsze ®S4, a mozna i kupić dobrze zrobione S3 wszystko można, ale co jest "ogarnialne" dla zwykłego kowalskiego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > A moze e39 M5, 5 litrow V8, 400KM Pierwsze co mi przyszło na myśl biorąc pod uwagę cenę Zastanowiłbym się również na S4 2.7 Bi-Turbo jeśli chodzi o osiągi/cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > no niby tak, bo przynajmniej swój silnik znam, ale mam automat, który nie zniesie za dobrze takiego > traktowania a do tego M60 i M62 to jednak słabe bazy do dłubania. 6b manual to koszt rzędu 4000zł albo swapuj na silnik z M5 E39, pasuje bez większego halo przynajmniej zostajesz przy swoim dopieszczonym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 A tak O/T to myślę że następny samochód wybiorę z tej listy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > I awaria co tydzień. pesymista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Lub ostatecznie z tej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - > powiedzmy 400 KM w górę. lancer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 aha jeszcze każdy srt8 , do wyboru co tam chcesz 300c, grand cherokee itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > IS-F jest najbardziej sensownym samochodem z tą mocą. Pali niewiele, jak się chce jechać jak > kapelusznik, to się da, komfort jest przyzwoity, tylne siedzenia ma i od biedy da się tam > kogoś wsadzić, bagażnik spory - gdyby nie ten 5L V8 pod maską, to byłby to zwykły samochód dla > rodziny bez dzieci. Pod firmę ostatnio koleś przyjechał IS-F. Auto anonimowe z wyglądu. Wygląda jak każdy inny Lexus IS. Nawet cicho jechał. Każde BMW M3 jakie widziałem pierdziało już nawet na wolnych obrotach na luzie. A ten Lexus przejechał jak każda Toyota Corolla Nie wiem jak wnętrze i czy zawias nadaje się na polskie miejskie drogi. ten lexus jechał po wrocławskim rynku i nie było widać żeby specjalnie podskakiwał. Stąd mój wniosek że to auto spełnia wymagania autora wątku. Nigdy nim nie jechałem, więc przy swoim zdaniu nie będę się specjalnie upierał. Z doświadczenia z autami segmentu D premium wiem jednak że z tyłu bywa mało miejsca i to może być przeszkodą. Gdyby nie napisał że ma być ponad 400KM, to bym zaproponował Audi S4. Ma podobne przyśpieszenie do 100km/h, było sporo tańsze jako nowe, więc pewnie i teraz mniej kosztuje. Audi w Polsce dużo bardziej popularne, więc nawet znalezienie bliskiego ASO będzie łatwiejsze. A jakby chciał serwisować "u Ziutka" to też łatwiej z Audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Lub ostatecznie z tej: Podobno Porsche 911 w jakiejkolwiek wersji załatwia tego typu sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > lancer? Choruję na EVO X, ale to auto to hardcore a nie dupowóz Ja bym chętnie przyjął wersję 295KM ze skrzynią SST. Trochę bardziej cywilizowane, ostatnio tym jechałem i nie chcę nic innego Mam głęboko gdzieś że to by było drugi Lancer w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Przy takim zalozeniu to w odpowiedniej kolejnosci ISF - dlaczego? Bo jest szansa, ze nie zrujnuje budzetu bo nie bedzie zajechane przez mlodego gniewnego C63AMG - dlaczego? Bo ladnie brzmi Jak mialoby byc te 70KM mniej to kupilbym Nissana 370Z. Choc to troche inna bajka od Twojego BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 rs6 c6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Choruję na EVO X, ale to auto to hardcore a nie dupowóz > Ja bym chętnie przyjął wersję 295KM ze skrzynią SST. zawsze myslalem ze to CVT a to zautomatyzowana 2sprzeglowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > lancer? no nie. 2l z ktorych jest 400 KM to podziękujemy po co się męczyć z tjunowania takiej pojemności ja potrzebuje auto na ulice, a nie zeby spełniało wymogi jakiejs "klasy";) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - > powiedzmy 400 KM w górę. Jednoczesnie nie zabić budżetu (nie podam jaki jest, bo chciałbym > poznać realny poziom od którego można myśleć o takiej zabawie)? > Ale jednocześnie zachować komfort podróżowania i użyteczność weekendową (tj. odpada V8 wszczepione > do E30, czy jakiegoś Volvo w kubłach i klatce na przelocie i drewnianym zawiasie) > Jak wybór bym miał? Młodszy segment F (naszpikowany elektroniką)? Czy może jakieś Chargery itp - > które raczej w kryterium "komfort" - tyłują? > Czy nie mam wyboru i muszę wszczepić jakieś mocne serducho do bazy która spełni wtedy oba warunki? > Czy może kupić bazę łatwouturbialną i wtedy zrobić te 400 KM z jakiejś serii? Szkoda że młodsze - bo starsze ciekawe - Omega Lotus. PS. Tak, tak, musiałem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Podobno Porsche 911 w jakiejkolwiek wersji załatwia tego typu sprawy. Jeżeli już to Cayman, 911 mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Nigdy nim nie jechałem, więc przy swoim zdaniu nie będę się specjalnie upierał. Z IS-F'em jest tak że jak się raz przejedziesz to go chcesz mieć. Bo spełnia on wszystkie wymagania - jest cichy, luksusowy i ułożony jak ci się nie śpieszy i dziki, szorstki i zwariowany jak chcesz poszaleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Lexus IS-F oczywiście Problem z Chargerami i Mustangami jest taki że te 400 KM daje tyle frajdy co > 400 KM w ciężarówce - np. Mustang GT pomimo ponad 400 KM zbiera się do setki w 5.5 sekundy = > tyle to masz w zwykłym BMW 335i, które do tego na zakręcie objedzie tego mustanga. W Chargerze > jest jeszcze gorzej. > Możesz poprzedni model M3, ale jest on znany z tego że po każdym większym dodaniu gazu potrzebny > jest remont silnika. Przez to eksploatacja jest bardzo kosztowna. Do tego pali benzyny jak > smok. > Możesz też właśnie wychodzące z produkcji C63 AMG z wściekłym 6.3 litrowym V8. Tyle że układ > przeniesienia napędu nie daje rady. No i z niezawodnością jest też tak sobie. no wlasnie lexus mnie przekonuje, chociaz wolalbym cos wiekszego wlasnie. szkoda ze GS nie wystepuje mocniejszy. czas do 100km/h to nie jest zaden wyznacznik. mnie interesuje np wyprzedzenie w trasie itp. ma być kop zawsze, a to ze ma do setki więcej to wiesz - moje bmw ma zalosny czas do 100 bo automat zabiera mu sporo pary na starcie, zanim sie silnik rozkręci. ale za to w trasie daje rade. m3 nie chce. ukradną, albo kupie trupa audi tak samo. merca bałbym się awarii faktycznie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Z IS-F'em jest tak że jak się raz przejedziesz to go chcesz mieć. Bo spełnia on wszystkie wymagania > - jest cichy, luksusowy i ułożony jak ci się nie śpieszy i dziki, szorstki i zwariowany jak > chcesz poszaleć. nie cukruj. isf d.... nie urywa. skrzynia skacze biegami w troche irytujący sposób w miescie. do tego male i ma udawane wydechy... siara na dzielnicy ze nie wspomnę to że strasznie brzydkie to jest. wolałbym bebechy ISF ale w budzie zwykłego IS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 a locha? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merce...previousPage=lr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > nie cukruj. isf d.... nie urywa. skrzynia skacze biegami w troche irytujący sposób w miescie. Bzdury, jak jedziesz normalnie to zmienia biegi jak w luksusowym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Bzdury, jak jedziesz normalnie to zmienia biegi jak w luksusowym samochodzie. mialem inne wrażenie w Warszawie. i nie sądzę żebym jechał nienormalnie. ot taka skaza na diamencie, nie jest to jakies mega uciążliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > a locha? > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merce...previousPage=lr przecia to jest ten Merc, którego się nie kupuje, bo był pod ASO robiony... co Ty proponujesz, tak mi źle życzysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > mialem inne wrażenie w Warszawie. i nie sądzę żebym jechał nienormalnie. ot taka skaza na > diamencie, nie jest to jakies mega uciążliwe Może jeździleś egzemplarzem w którym ktoś już zakatował skrzynię biegów? Mój zmienia delikatnie jak w LS 460. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafir Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Seryjne W211 E55 AMG do 2003-2005 (kombi lub limuzyna) 476KM, 700Nm ; seryjne W211 E63 AMG 2006-2009 (również kombi lub limuzyna) 514KM 630Nm; wszystkie wariacje tychże (Brabus, Carlsson, Kleemann, Väth itp.) moc szybko zbliża się i przekracza 1000KM Ceny przystępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Pytanie luźne. Przyjmijmy że znudziło mi się E38. i chcę wymienić na coś co naprawdę jedzie - > powiedzmy 400 KM w górę... Maserati czterodrzwiowe. 5 - 7 letnie już za cenę przeciętnego hatchback-a. I silnik z Ferrari! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 http://www.leftlanenews.com/sema-preview-kia-k900-high-performance-concept.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Maserati czterodrzwiowe. 5 - 7 letnie już za cenę przeciętnego hatchback-a. > I silnik z Ferrari! I koszty serwisowania na poziomie zakupu nowego kompakta co rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Ja bym chętnie przyjął wersję 295KM ze skrzynią SST. Trochę bardziej cywilizowane, ostatnio tym > jechałem i nie chcę nic innego Masz jak ja ... po przejażdżce Evo X też powiedziałem, że właśnie poznałem swoje następne auto Takie odkrycie, że nic czym wcześniej jeździłem nie przyspiesza, nie hamuje i nie skręca - co najwyżej turla się do celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > I koszty serwisowania na poziomie zakupu nowego kompakta co rok. Ważne, że kryteria spełnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Masz jak ja ... po przejażdżce Evo X też powiedziałem, że właśnie poznałem swoje następne auto > Takie odkrycie, że nic czym wcześniej jeździłem nie przyspiesza, nie hamuje i nie skręca - co > najwyżej turla się do celu. polecam przejazdzke fq440 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Audi RS6 c5 450 hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 chyba jeszcze nikt nie zaproponował cl 55 amg? moze bmw 850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 A może BMW, V10 w M5... tyle co nowa Octavia 1.4 TSI w dobrej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > chyba jeszcze nikt nie zaproponował > cl 55 amg? > moze bmw 850 Nikt nie zaproponował także Ferrari FF lub 458 Italia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Zastanowiłbym się również na S4 2.7 Bi-Turbo jeśli chodzi o osiągi/cena... Pewnie z podowdu T bedzie bardziej awaryjny, a do tego ma lancuszki w glowicach i zebatki wymienne razem z walkami rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 S4 albo Lancer. Ogólnie 400 KM to już dość drogi przedział użytkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > S4 albo Lancer. > Ogólnie 400 KM to już dość drogi przedział użytkowy. Przesadzasz. Jak kupisz właściwy samochód to eksploatacja jest niezbyt droga a utrata wartości niewielka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Seryjne W211 E55 AMG do 2003-2005 (kombi lub limuzyna) 476KM, 700Nm ; > seryjne W211 E63 AMG 2006-2009 (również kombi lub limuzyna) 514KM 630Nm; > wszystkie wariacje tychże (Brabus, Carlsson, Kleemann, Väth itp.) moc szybko zbliża się i > przekracza 1000KM > Ceny przystępne Bez 20 tys EUR IMO nie ma co podchodzić do w/w. Jest jeszcze CLS - technicznie to jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.