Skocz do zawartości

Przekoszony prestiż


rostex

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega z pracy jest posiadaczem prestiżu w tedei i ostatnio jadąc za nim zauważyłem, że niestety, ale prestiż zostawia 4 ślady za sobą, co jak na taką furę jest nie do zaakceptowania. Znajomy w zeszłym roku zmieniał elementy zawieszenia i auto miało po tym robioną geometrię hehe.gif

Czy poprawne ustawienie geometrii zawieszenia może dać taki efekt, lub ustawienie jej prawidłowo nie zniweluje takiego efektu? A może ustawiając geometrię da się nie zauważyć takiego przekoszenia?

Jadąc za tym prestiżem ewidentnie widać, że buda idzie lekkim skosem.

288473598-presti%BF.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że korekcja zwieszenie nic nie da jak konstrukcja jest krzywa. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby udać się do jakiegoś serwisu na pomiar punktów kontrolnym na podłodze auta... i może próba naciągnięcia go na prawidłowe wartości. Tylko czy to w ogóle będzie miało sens w tak starym aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jadąc za tym prestiżem ewidentnie widać, że buda idzie lekkim skosem.

przeciez widac, ze zdjęcie jest zrobione pod kątem na dodatek pewnie ogniskowa ze zdjęcie tez swoje dodaje

tutaj masz tą samą twarz, rozna ogniskowa, chyba zrozumiesz co mam na mysli zlosnik.gif

67826_7004_f0911.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrób zdjęcie z takiego konta nówce sztuce z salonu a na bank też bedzie wyglądać jak przekoszone.

> Zdjęcia kłamią.

W przypadku tej srebrne A4 kombi, widać ewidentnie, że idzie bokiem.

Jako punkt odniesienie przyjmij linię przerywaną i zobacz jak tył oddala się w stosunku do przodu względem ów linii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, napewno coś zobaczysz

> Mistrzowie fotografiiiiii

Zakładam, że autor wstawił zdjęcie pojazdu, o którym wie, że jest przekoszony i idzie bokiem. Bo chyba nie wstawiałby tutaj auta z poprawną geometrią.

Tak więc, jeśli jest jak powyżej wspomniałem, to na tym zdjęciu widać ten defekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakładam, że autor wstawił zdjęcie pojazdu, o którym wie, że jest przekoszony i idzie bokiem. Bo

> chyba nie wstawiałby tutaj auta z poprawną geometrią.

> Tak więc, jeśli jest jak powyżej wspomniałem, to na tym zdjęciu widać ten defekt.

To złudzenie. Zrób zdjęcie swojej fury z takiego ujęcia, też będzie przekoszona:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega z pracy jest posiadaczem prestiżu w tedei i ostatnio jadąc za nim zauważyłem, że niestety,

> ale prestiż zostawia 4 ślady za sobą, co jak na taką furę jest nie do zaakceptowania. Znajomy

> w zeszłym roku zmieniał elementy zawieszenia i auto miało po tym robioną geometrię

> Czy poprawne ustawienie geometrii zawieszenia może dać taki efekt, lub ustawienie jej prawidłowo

> nie zniweluje takiego efektu? A może ustawiając geometrię da się nie zauważyć takiego

> przekoszenia?

> Jadąc za tym prestiżem ewidentnie widać, że buda idzie lekkim skosem.

Ale to Premium a nie prestiż

niech Jay potwierdzi.

Ale może być coś nie tak z wahaczami przednimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnóstwo takich aut widuję a najczęściej laguny i passaty - pewnie zza zachodniej granicy.

jeszcze dodałbym do tego zestawienia "najczęściej" mercedesy e-klasy (W210 i W211).

To są prawdziwi drifterzy - cały czas idą bokiem, a nigdy prosto grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega z pracy jest posiadaczem prestiżu w tedei i ostatnio jadąc za nim zauważyłem, że niestety,

> ale prestiż zostawia 4 ślady za sobą, co jak na taką furę jest nie do zaakceptowania. Znajomy

> w zeszłym roku zmieniał elementy zawieszenia i auto miało po tym robioną geometrię

> Czy poprawne ustawienie geometrii zawieszenia może dać taki efekt, lub ustawienie jej prawidłowo

> nie zniweluje takiego efektu? A może ustawiając geometrię da się nie zauważyć takiego

> przekoszenia?

> Jadąc za tym prestiżem ewidentnie widać, że buda idzie lekkim skosem.

To jest tak kąty dasz radę ustawić, lub powinieneś dać radę, ale na pomiarze osi / kół wyjdzie że jest różnica. Nawet jak będzie to pół milimetra (AFAIR do 1-2mm może być przesunięcie w sprawnym aucie) to na wydruku będzie to widoczne na czerwono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrób zdjęcie z takiego kąta nówce sztuce z salonu a na bank też bedzie wyglądać jak przekoszone.

> Zdjęcia kłamią.

Dlatego powtarzam, zdjęcie nie jest dowodem, tylko ma ukazać cechę problemu. Przekoszenie widoczne jest gołym okiem, wystarczy chwilę pojechać za tym autem i już widać. Inaczej niż tak jak jest nie dało się zdjęcia zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega z pracy jest posiadaczem prestiżu w tedei i ostatnio jadąc za nim zauważyłem, że niestety,

> ale prestiż zostawia 4 ślady za sobą, co jak na taką furę jest nie do zaakceptowania. Znajomy

> w zeszłym roku zmieniał elementy zawieszenia i auto miało po tym robioną geometrię

> Czy poprawne ustawienie geometrii zawieszenia może dać taki efekt, lub ustawienie jej prawidłowo

> nie zniweluje takiego efektu? A może ustawiając geometrię da się nie zauważyć takiego

> przekoszenia?

> Jadąc za tym prestiżem ewidentnie widać, że buda idzie lekkim skosem.

jak ma skopaną geometrie to tak.

ale niech jedzie pomierzyć. nie tylko zawias - punkty konstrukcyjne. nie będzie wtedy wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw się dokładnie pod takim samym kątem względem prawej strony pojazdu i wtedy sprawdź czy wydaje Ci się, że jest przekoszony w tą samą stronę, w którą pokazałeś na zdjęciu.

Nie wiem czy tak jest w Audi, ale np. w starych Passatach nadwozie zwęża się ku tyłowi i daje to optycznie efekt "przekoszenia". Czyli jak spojrzysz na drugi bok to wydaje się, że jest przekoszony, ale w drugą stronę spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ustaw się dokładnie pod takim samym kątem względem prawej strony pojazdu i wtedy sprawdź czy wydaje

> Ci się, że jest przekoszony w tą samą stronę, w którą pokazałeś na zdjęciu.

Oczywiście, że oglądałem. Przednie prawe koło idzie bliżej osi pojazdu niż tylne prawe. W przyszłym tygodniu postaram się nagrać jak to jedzie, bo dziś już koleś zwiał do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy

> w zeszłym roku zmieniał elementy zawieszenia i auto miało po tym robioną geometrię

> Czy poprawne ustawienie geometrii zawieszenia może dać taki efekt, lub ustawienie jej prawidłowo

> nie zniweluje takiego efektu? A może ustawiając geometrię da się nie zauważyć takiego

> przekoszenia?

Jaki tam jest zawias z tyłu? Wahacze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przypadku tej srebrne A4 kombi, widać ewidentnie, że idzie bokiem.

> Jako punkt odniesienie przyjmij linię przerywaną i zobacz jak tył oddala się w stosunku do przodu

> względem ów linii.

wiesz co to rozstaw kół?

to sprawdź sobie - chyba każde auto ma z przodu większy rozstaw niż z tyłu

audi_a3_dane_wymiary.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega z pracy jest posiadaczem prestiżu w tedei i ostatnio jadąc za nim zauważyłem, że niestety,

> ale prestiż zostawia 4 ślady za sobą, co jak na taką furę jest nie do zaakceptowania. Znajomy

> w zeszłym roku zmieniał elementy zawieszenia i auto miało po tym robioną geometrię

> Czy poprawne ustawienie geometrii zawieszenia może dać taki efekt, lub ustawienie jej prawidłowo

> nie zniweluje takiego efektu? A może ustawiając geometrię da się nie zauważyć takiego

> przekoszenia?

> Jadąc za tym prestiżem ewidentnie widać, że buda idzie lekkim skosem.

ośka a4 z tego co pamiętam nie ma ustawianego tyłu tylko zbieżność przodu więc ... strzał ...

ale na stanowisku do geo powinien dostać info że jest KOPA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i mamy łącznie 21mm różnicy, czyli na stronę wychodzi ~1cm.

> Jeśli Ty z odległości pokazanej na fotce w 1. poście potrafisz to dostrzec, to sokół przy Tobie

> jest ślepy...

no i tak jest smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzepnięta tylna belka lub jej mocowania w karoserii - nie ma innej opcji - jeśli auto idzie

> czterema śladami zawsze winny jest tył.

Dlatego pytałem, co tam jest z tyłu w zawiasie, ale nikt nie odpowiedział.

Wiemy, że były wymieniane elementy zawieszenia - może z tyłu właśnie coś było dotykane, tuleje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.