MarCo Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dzisiaj debiutuje w Polsce : http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-fiat-tipo-debiutuje-w-polsce,nId,1927116 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dzisiaj debiutuje w Polsce : http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-fiat-tipo-debiutuje-w-polsce,nId,1927116 Bedzie hit Maja T-Jeta to beda pakowac wolnossace 1,4 i 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Bedzie hit Maja T-Jeta to beda pakowac wolnossace 1,4 i 1,6 I starcza bo pewnie to auto ma konkurować z fabią albo loganem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Bedzie hit Maja T-Jeta to beda pakowac wolnossace 1,4 i 1,6 Peugeot pakuje wolnossące 1,2 3 cyl i dziadki biorą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 I starcza bo pewnie to auto ma konkurować z fabią albo loganem Myslalem, ze to ma byc klasa kompakt. Jesli tak jak piszesz, to faktycznie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dzisiaj debiutuje w Polsce : http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-fiat-tipo-debiutuje-w-polsce,nId,1927116 Bardzo ładny samochód. Pamiętając sienę, albea to ten TIPO naprawdę poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Peugeot pakuje wolnossące 1,2 3 cyl i dziadki biorą W fabii teraz 1.0 3 cyl. i dla emerytów idealny. Dla pewnego grona klientów ma być nowe i najtaniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dali by tam jakis mocniejszy silnik z 2,0 ale wlosi nie maja nic godnego uwagi w benzynie... a szkoda... LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dali by tam jakis mocniejszy silnik z 2,0 ale wlosi nie maja nic godnego uwagi w benzynie... a szkoda... LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Oprocz Mazdy nikt juz nie stosuje wolnossacych 2.0 w tej klasie aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Masakra gdzie ta motoryzacja zmierza... LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Masakra gdzie ta motoryzacja zmierza... LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Ale takie 1,4-1,6T jezdzi jednak przyjemniej niz wolnossace 1,8 czy 2,0 Te wynalazki 1,0-1,2 tez mnie poki co nie przekonuja, ale i tak bym wolal cos takiego niz diesla 1,4 czy 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Wiem ze jedzie przyjemniej ale pod lpg to juz sie nie nadaje... no opel 1,4T podejdzie ale co pojemnosc to pojemnosc... no i w silnikach bez T nie ma sie co psuc LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Wiem ze jedzie przyjemniej ale pod lpg to juz sie nie nadaje... no opel 1,4T podejdzie ale co pojemnosc to pojemnosc... no i w silnikach bez T nie ma sie co psuc LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Ciezko, zeby producenci projektowali silniki pod katem ich poddatnosci na LPG za 10 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Bedzie hit Maja T-Jeta to beda pakowac wolnossace 1,4 i 1,6 a moja uznala ze ladne - jakby byl pakiet sport jak w NB i jakis TJet to juz bym sie powoli rozgladal a jakby zrobili liftbacka albo hatchbacka to bym szukal kto ma na jazdy probne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Ciezko, zeby producenci projektowali silniki pod katem ich poddatnosci na LPG za 10 lat A dlaczego nie? Chyba najmniej zanieczyszcza srodowisko LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 I starcza bo pewnie to auto ma konkurować z fabią albo loganem Wielkością bije je na głowę, Tipo przy długości 4,5 m jest długości stilo MW, Logan ma 4,35, fabia kombi (obecna wersja nie ma jeszcze sedana) ma 4,26m, Peugeot 301 ma 4,43m IMHO słabe te silniki. A swoją droga ten 1.6 110 KM to będzie coś nowego czy stary 1.6 103 KM odświeżony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ulik Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Sedan Czekam na hatchbacka Choć czuje, że NB nie dorówna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Wielkością bije je na głowę, Tipo przy długości 4,5 m jest długości stilo MW, Logan ma 4,35, fabia kombi (obecna wersja nie ma jeszcze sedana) ma 4,26m, Peugeot 301 ma 4,43m IMHO słabe te silniki. A swoją droga ten 1.6 110 KM to będzie coś nowego czy stary 1.6 103 KM odświeżony? Stary 1,6 16V odszedł do lamusa w 2005 czy 2006 roku kiedy na chwilę do Stilona zaczęli pakować 1,6 od Opla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Wielkością bije je na głowę, Tipo przy długości 4,5 m jest długości stilo MW, Logan ma 4,35, fabia kombi (obecna wersja nie ma jeszcze sedana) ma 4,26m, Peugeot 301 ma 4,43m IMHO słabe te silniki. A swoją droga ten 1.6 110 KM to będzie coś nowego czy stary 1.6 103 KM odświeżony? Pewnie ten sam silnik co montuja do 500X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Sedan Czekam na hatchbacka Choć czuje, że NB nie dorówna mi to wygląda na następcę sieny/albei, niż NB. Ale ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Żeby tak liftback albo kombi było, to by było fajnek...sedan 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Tył "zalatuje" Skodą Mam nadzieję, że jakiś silnik z czasem dojdzie do oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ulik Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 mi to wygląda na następcę sieny/albei, niż NB. Wg. Fiata to przedstawiciel rodziny następcy NB. Ma być jeszcze hatchback i kombi. Nazwą też nawiązuje przecież do poprzednika (kilka pokoleń wstecz) NB, czyli kompaktowego Tipo. Jednak patrząc na design, to rzeczywiście podobne do takich wynalazków jak 301 czy Rapid. Ale może to dlatego, że małe (klasa B i C) sedany to z natury piękne nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Wg. Fiata to przedstawiciel rodziny następcy NB. Ma być jeszcze hatchback i kombi. Nazwą też nawiązuje przecież do poprzednika (kilka pokoleń wstecz) NB, czyli kompaktowego Tipo. Jednak patrząc na design, to rzeczywiście podobne do takich wynalazków jak 301 czy Rapid. Ale może to dlatego, że małe (klasa B i C) sedany to z natury piękne nie są. Jest juz jakis cennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Bedzie hit Maja T-Jeta to beda pakowac wolnossace 1,4 i 1,6 T-Jet jest droższy w produkcji chyba btw. to nie jest Aegea? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 T-Jet jest droższy w produkcji chyba btw. to nie jest Aegea? Jest, chyba w miedzyczasie zmienili nazewnictwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Tył "zalatuje" Skodą Mam nadzieję, że jakiś silnik z czasem dojdzie do oferty. Na centomanii pakują T-jeta, to i w Tipo swap podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 T-Jet jest droższy w produkcji chyba btw. to nie jest Aegea? Aegea jest sprzadawana w Turcji w Eu jest Tipo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dzisiaj debiutuje w Polsce : http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-fiat-tipo-debiutuje-w-polsce,nId,1927116 ładny , niech dorzucą wersje kombi , i wiem juz jakie będzie moje następne auto , bo jest rozmiarów stilo MW , a ono mi idealnie pasuje , NB było za małe jednak , no i ciekawe co to za motor 1600 benzina , czy to jakiś nowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Czekam na hatchbacka Prędzej na kombi, wątpię żeby był htb planowany Stary 1,6 16V odszedł do lamusa w 2005 czy 2006 roku kiedy na chwilę do Stilona zaczęli pakować 1,6 od Opla. To ja wiem, ale w czym problem odgrzać kotleta, dostosować go do nowych parametrów? IMHO taniej niż konstruować silnik od podstaw, a można uniknąć przy okazji różnych wpadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Wg. Fiata to przedstawiciel rodziny następcy NB. Ma być jeszcze hatchback i kombi. Nazwą też nawiązuje przecież do poprzednika (kilka pokoleń wstecz) NB, czyli kompaktowego Tipo. Jednak patrząc na design, to rzeczywiście podobne do takich wynalazków jak 301 czy Rapid. Ale może to dlatego, że małe (klasa B i C) sedany to z natury piękne nie są. A jak to sie ma do doge dart? To jest to samo tylko na EU? Czy na innej platformie i z innym srodkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 A jak to sie ma do doge dart? To jest to samo tylko na EU? Czy na innej platformie i z innym srodkiem? Dart powstał na płycie Giulietty - Tipo bazuje na 500X. W Genewie będzie jeszcze oficjalnie pokazany hatchback a kombi powinno dołączyć do oferty jeszcze w 2016 roku. Jest to oficjalny następca Bravo. W odróżnieniu do rodziny 500-tki Tipo ma być przystępne cenowo i nie aspirować do klasy tzw "premium". Czyli tani, porządny kompakt bez fajerwerków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Dart powstał na płycie Giulietty - Tipo bazuje na 500X. W Genewie będzie jeszcze oficjalnie pokazany hatchback a kombi powinno dołączyć do oferty jeszcze w 2016 roku. Jest to oficjalny następca Bravo. W odróżnieniu do rodziny 500-tki Tipo ma być przystępne cenowo i nie aspirować do klasy tzw "premium". Czyli tani, porządny kompakt bez fajerwerków. Brzmi sensownie. Po wyjsciu chevroleta z PL brakuje tanich wozidel w klasie kompakt. Ja Dartem jestem zawiedziony. Bardzo nieprzyjemnie w srodku i prowadzenie mocno srednie. Skoro inna platforma to mam nadzieje, ze bedzie lepiej. Nie moge sie cen doczekac. Jakby byl TJet plus sensowna cena to lece kupic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Brzmi sensownie. Po wyjsciu chevroleta z PL brakuje tanich wozidel w klasie kompakt. Ja Dartem jestem zawiedziony. Bardzo nieprzyjemnie w srodku i prowadzenie mocno srednie. Skoro inna platforma to mam nadzieje, ze bedzie lepiej. Nie moge sie cen doczekac. Jakby byl TJet plus sensowna cena to lece kupic. Myślę, że nie będzie się czym zachwycać jeśli to ma być tani kompakt. To będzie takie fiatowskie Renault Fluence. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 To będzie takie fiatowskie Renault Fluence. ze zdjęć dużo ładniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 A na PL drogach już testy trwają Jakoś miesiąc temu widziałem na drodze nr 81, zamaskowanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Myślę, że nie będzie się czym zachwycać jeśli to ma być tani kompakt. To będzie takie fiatowskie Renault Fluence. fluence jest o 12 cm dłuższy i 3 cm szerszy... optycznie fluence jest większym samochodem niz ten fiat, dokładnie takie same wymiary jak nowe tipo ma peugeot 301... zresztą bryła obydwu identyczna... to wszystko są nowe "sieny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Tipo bazuje na 500X. Czyli tani, porządny kompakt bez fajerwerków. no to ciekawe jak się będzie prowadził , i takie auta wracają do łask , proste , które słuza do jeżdżenia a nie brandzlowania sie zbędnymi wodotryskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Jest duża szansa na sukces - porównując z ofertą skody gdzie nie ma zadnego wolnossącego silnika poza 1.0 który jest jakimś żartem czechów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Dart powstał na płycie Giulietty - Tipo bazuje na 500X. W Genewie będzie jeszcze oficjalnie pokazany hatchback a kombi powinno dołączyć do oferty jeszcze w 2016 roku. Jest to oficjalny następca Bravo. W odróżnieniu do rodziny 500-tki Tipo ma być przystępne cenowo i nie aspirować do klasy tzw "premium". Czyli tani, porządny kompakt bez fajerwerków. Testy Tipo hatchback: http://www.carscoops.com/2015/10/scoop-new-fiat-tipo-hatch-wants-to-play.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Jest duża szansa na sukces - porównując z ofertą skody gdzie nie ma zadnego wolnossącego silnika poza 1.0 który jest jakimś żartem czechów. Duża szansa na sukces to by była w przypadku ceny Sieny z konca lat 90 tych :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Duża szansa na sukces to by była w przypadku ceny Sieny z konca lat 90 tych :D To Tipo ma dużą szansę na sukces w Turcji i Brazylii. W Europie zachodniej raczej małą imho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Oczywiście pisałem o polsce:) Choć np w Niemczech dobrze sobie radzi Dacia - więc na zachodzie też sa ludzie którzy chcą po prostu auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Aegea kosztuje ok 12 tys E, wiec pewnie i Tipo bedzie w okolicy 50tys PLN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Myślę, że nie będzie się czym zachwycać jeśli to ma być tani kompakt. To będzie takie fiatowskie Renault Fluence. I o to chodzi takiego czegos brakuje w ofercie w PL. Fluence odpada bo nie ma fajnego silnika benzynowego. Kiedys byl Cruze hb silnik 1.8 lub 1.4T za rozsadne pieniadze. Moze teraz fiat wstrzeli sie w luke. Ja jezdze malo i glownie w trasie. Male wozidelko mam do miasta wiec chcialbym cos z mocniejszym silnikiem ale nie za 85k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 no i ciekawe co to za motor 1600 benzina , czy to jakiś nowy ? Silnik 1.6 nalezy do rodziny silnikow E.torQ produkowanych w Brazylii jako rozwiniecie silnikow Tritec,ktore byly montowane do Mini i Chryslera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 A na PL drogach już testy trwają Jakoś miesiąc temu widziałem na drodze nr 81, zamaskowanego We wrześniu widziałem takiego zamaskowanego w Bielsku. Zastanawiałem się co to, do Giulii mi nie pasowało. Duża szansa na sukces to by była w przypadku ceny Sieny z konca lat 90 tych :D ... no ale Siena miała niepowtarzalny wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 IMHO słabe te silniki. Podkręcone 1.6 MJ będzie aż nadto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Podkręcone 1.6 MJ będzie aż nadto 1.6 MJ bedzie kosztowal tyle, ze nikt tego nie kupi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 1.6 MJ bedzie kosztowal tyle, ze nikt tego nie kupi Dokładnie. Patrząc na porównanie innych modeli z silnikami 1.4 16V, 1.4 T-Jet i 1.6 MuliJet, widać że względem 1.4 16V, do tJeta trzeba dopłacić około 6 tysięcy, a do Multijeta już 16-18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi