Skocz do zawartości

KZAK Używane auto rodzinne


kaczorek79

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się nie znam, kolega rozgląda się za zmianą samochodu, jeszcze nie teraz, ale trzeba już zawiesić oko. Wymagania:

1. 40 tys. zł, do naciągnięcia powiedzmy 5 tys.

2. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi..

3. Silnik z tych bez wad, może być benzyna ekonomiczna, lub ciut większa nadająca się do lpg, ewentualnie jakiś diesel, co to wtryski nie kosztują miliona.

4. Skrzynia biegów automatyczna, też z tych, o których nie piszą ciągle w internecie.

5. No jakby to się jeszcze spięło max w 12 letnim aucie.

 

Ja tu nic ciekawego nie widzę, właściwie nic nie widzę, ale może ktoś podsunie temat.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tomecki napisał(a):

Jak nic wychodzi mi, że Insignia ;]

 

 

A to nie jest ta, co jak klęknie ASB, to bez 10-12 kzł nie pytaj o naprawę? No i silniki nadające się do jazdy w tym czołgu, to tylko 2.0 D, choć te akurat do złych nie należą, jak się w porę miskę olejową zdejmie i wymieni uszczelkę smoka.

3 minuty temu, PawelWaw napisał(a):

jak ma silna psyche to citroen C4GP

a ile dzieci ma ?

Rodzina 2+2, dzieci już z fotelików wyrosły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...

34 minuty temu, kaczorek79 napisał(a):

. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi

 

Journey/Freemont 3.6 noPb Pentastar + LPG, ASB i 4x4.

 

W tych pieniądzach będzie 10/11 letni. 

 

Cytat

jak się w porę miskę olejową zdejmie i wymieni uszczelkę smoka.

...i przewody wspomagania, i rury intercoolera...

Edytowane przez el_guapo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kaczorek79 napisał(a):

A to nie jest ta, co jak klęknie ASB, to bez 10-12 kzł nie pytaj o naprawę.

Tak/Nie

GM6T40/45 była montowana tylko z silnikami benzynowymi, można zrobić kompletną regenerację za 6500netto.

Tam się wyjsrywa falisty pierścień zespołu sprzęgieł i robi rozpierduchę w bebechach.

Ja już ponoć miałem zamontowany wzmocniony przez rzemieślnika.

W dieslu 2.0CDTI były AT z innym kodem.

 

Może Prius z CVT bo Auris combi dla 2+2 ciut za ciasny z tyłu dla bombelków.

Edytowane przez Tre-Bor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna 3 2.0t chyba wychodziły z automatem, silnik LPG łyka jak młody pelikan ryby. Ewentualnie Tipo 1.6 110KM wolnossący wychodziły z automatem, ale z zwykłym hydraulikiem. Silnik też bdb pod LPG.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tre-Bor napisał(a):

Może Prius z CVT bo Auris combi dla 2+2 ciut za ciasny z tyłu dla bombelków.

Widziałeś ostatnio ceny Priusów?

One odleciały w kosmos jak poglądy Brauna. Bez 50kpln ciężko kupić coś rokującego.

 

Za to zaproponuję coś starszego-Lexus RX II gen. 

W tych pieniądzach da się kupić ładny egzemplarz, tylko trzeba szukać ze zdrowym podwoziem. Odwdzięczy się bezawaryjnością. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Ja się nie znam, kolega rozgląda się za zmianą samochodu, jeszcze nie teraz, ale trzeba już zawiesić oko. Wymagania:

1. 40 tys. zł, do naciągnięcia powiedzmy 5 tys.

2. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi..

3. Silnik z tych bez wad, może być benzyna ekonomiczna, lub ciut większa nadająca się do lpg, ewentualnie jakiś diesel, co to wtryski nie kosztują miliona.

4. Skrzynia biegów automatyczna, też z tych, o których nie piszą ciągle w internecie.

5. No jakby to się jeszcze spięło max w 12 letnim aucie.

 

Ja tu nic ciekawego nie widzę, właściwie nic nie widzę, ale może ktoś podsunie temat.

 

Zacznijmy na bogato

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/mercedes-benz-klasa-e-mercedes-e-klasa-w212-niski-przebieg-od-11-lat-w-jednych-rekach-ID6Fz5TZ.html

 

Passeratti wolne ale silnik wytrzymały

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-b7-2014-1-6-tdi-comfortline-ID6Fz8qu.html

 

lub golf - ten trochę drogi ale może warty...

https://www.olx.pl/d/oferta/vw-golf-vi-dsg-tdi-pl-salon-kombi-CID5-IDUCFT8.html

 

można też iśkę i zostaje fajny budżet na doprowadzenie do dobrego stanu

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/opel-insignia-opel-insignia-sports-tourner-4x4-automat-navi-skora-bogate-wyposaze-ID6Fd4MB.html

 

kończymy też na bogato przekraczając budżet ;] 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-a4-2-0-tdi-ambiente-174-km-automat-navi-klimatronic-tempomat-ID6FzYY0.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Ja się nie znam, kolega rozgląda się za zmianą samochodu, jeszcze nie teraz, ale trzeba już zawiesić oko. Wymagania:

1. 40 tys. zł, do naciągnięcia powiedzmy 5 tys.

2. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi..

3. Silnik z tych bez wad, może być benzyna ekonomiczna, lub ciut większa nadająca się do lpg, ewentualnie jakiś diesel, co to wtryski nie kosztują miliona.

4. Skrzynia biegów automatyczna, też z tych, o których nie piszą ciągle w internecie.

5. No jakby to się jeszcze spięło max w 12 letnim aucie.

 

Ja tu nic ciekawego nie widzę, właściwie nic nie widzę, ale może ktoś podsunie temat.

Accord kombi? 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Ja się nie znam, kolega rozgląda się za zmianą samochodu, jeszcze nie teraz, ale trzeba już zawiesić oko. Wymagania:

1. 40 tys. zł, do naciągnięcia powiedzmy 5 tys.

2. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi..

3. Silnik z tych bez wad, może być benzyna ekonomiczna, lub ciut większa nadająca się do lpg, ewentualnie jakiś diesel, co to wtryski nie kosztują miliona.

4. Skrzynia biegów automatyczna, też z tych, o których nie piszą ciągle w internecie.

5. No jakby to się jeszcze spięło max w 12 letnim aucie.

 

Ja tu nic ciekawego nie widzę, właściwie nic nie widzę, ale może ktoś podsunie temat.

ekhm

 

subaru legacy ;] 

o takie  

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/subaru-legacy-automat-4x4-ladna-sztuka-benzyna-zobacz-video-okazja-ID6Fxs6w.html

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pipper napisał(a):

Accord kombi? 

Miałem, nie polecam - tylne hamulce musisz konserwować co rok bo się zatrą, wtrysk mi padł po 60kkm, jakościowo w środku 10 lat za wspomnianym Passatem. 

Wymiana żarówki z przodu wymaga serwisu, zdjęcia koła, nadkola, rur dolotowych etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Vadero napisał(a):

Miałem, nie polecam - tylne hamulce musisz konserwować co rok bo się zatrą, wtrysk mi padł po 60kkm, jakościowo w środku 10 lat za wspomnianym Passatem. 

Wymiana żarówki z przodu wymaga serwisu, zdjęcia koła, nadkola, rur dolotowych etc...

Nie potwierdzę, mam crv2 i 3 gen, od6 lat, przeloty w dniu zakupu 170 i 165kkm, obecnie 302 i 276kkm, benzyna z gazem, faktycznie, hamulce przód i tył w pierwszym roku zrobiłem i teraz spokój, klocki zużyte równiutko, nic nie blokuje. Wtryski seria, napędy seria, w crv nie mam problemu z wymianą żadnej żarówki na szczęście.

Teraz w ramach eksperymentu kupiłem wiekowe volvo z V8 i automatem, zobaczymy jak pójdzie. Jak na razie zaskakująco dobrze 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Ciekawe propozycje tu padły, dzięki. Przekażę, szczególnie P508 w HDI 2.0 może się spodobać, popatrzymy też na Tipo, może Lagunę.

 

Jak Tipo, to 1.4 tJet albo diesel 1.6 multiJet i szukać wersji lounge albo mirror (pop/easy były dość "biedne")

Ja szukając Tipo w benzynie kupiłem Kię w dieslu ;) Też można rozważyć - ja mam 1.6 crdi z 2007/18 roku, 110 kkm, póki co tylko klocki hamulcowe z przodu wymieniałem i nic się nie dzieje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ghost2255 napisał(a):

Widziałeś ostatnio ceny Priusów?

One odleciały w kosmos jak poglądy Brauna. Bez 50kpln ciężko kupić coś rokującego.

 

odleciały, bo to auto ma ssanie wśród przedsiębiorców prowadzących przewozy na aplikację.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, r1sender napisał(a):

odleciały, bo to auto ma ssanie wśród przedsiębiorców prowadzących przewozy na aplikację.

Zgadza sie. Te auta mają teraz trzecie życie.

Najpierw 500kkm na Taxi w Hiszpanii, potem ze 300kkm Na przewozach w PL i dalej sie sprzedają. 

Padaja w nich UPG, ale wszyscy wymieniają całe silniki. Kiedys motor kupowalo sie za 2kpln. Teraz juz blizej 5kpln. 

Istne szaleństwo. 

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Pipper napisał(a):

Nie potwierdzę, mam crv2 i 3 gen, od6 lat, przeloty w dniu zakupu 170 i 165kkm, obecnie 302 i 276kkm, benzyna z gazem, faktycznie, hamulce przód i tył w pierwszym roku zrobiłem i teraz spokój, klocki zużyte równiutko, nic nie blokuje. Wtryski seria, napędy seria, w crv nie mam problemu z wymianą żadnej żarówki na szczęście.

Teraz w ramach eksperymentu kupiłem wiekowe volvo z V8 i automatem, zobaczymy jak pójdzie. Jak na razie zaskakująco dobrze 😄

A do accorda się to ma jak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Vadero napisał(a):

A do accorda się to ma jak? ;)

Układem hamulcowym kropka w kropkę w Accordzie i CRV...

Jakością wnętrza również. Chociaż nic nie skrzypi nic nie pęka i nic nie przeciera się przy takim przelocie.

Honda, to Honda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Pipper napisał(a):

Układem hamulcowym kropka w kropkę w Accordzie i CRV...

Jakością wnętrza również. Chociaż nic nie skrzypi nic nie pęka i nic nie przeciera się przy takim przelocie.

Honda, to Honda.

Mieszek biegów po 60kkm był w strzępach, siedzenie kierowcy (podstawowy materiał) od str drzwi na plecach już się błyszczał, no i plastiki tanie, lakierowane tak że od kluczy i paznokci zostawały ślady. Nie. Jestem na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Vadero napisał(a):

Mieszek biegów po 60kkm był w strzępach, siedzenie kierowcy (podstawowy materiał) od str drzwi na plecach już się błyszczał, no i plastiki tanie, lakierowane tak że od kluczy i paznokci zostawały ślady. Nie. Jestem na nie.

Ano, to tak jak ja na całą grupę Vag...

Może poza Porsche :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Pipper napisał(a):

Ano, to tak jak ja na całą grupę Vag...

Może poza Porsche :phi:

Gust jak gust. Vagi są mechanicznie tandetne, ale user friendly są znacznie bardziej. W ostatnich latach fordy mi pasują - nie udają super premium, dobrze się je naprawia, fajnie się tym jeździ. Wdzięczne auta używane. Z Hondy miałem UFO i Accorda, i nie mój klimat. Toyoty są trwałe, ale multimedia, wyciszenie to tragedia. 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, kaczorek79 napisał(a):

Ja się nie znam, kolega rozgląda się za zmianą samochodu, jeszcze nie teraz, ale trzeba już zawiesić oko. Wymagania:

1. 40 tys. zł, do naciągnięcia powiedzmy 5 tys.

2. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi..

3. Silnik z tych bez wad, może być benzyna ekonomiczna, lub ciut większa nadająca się do lpg, ewentualnie jakiś diesel, co to wtryski nie kosztują miliona.

4. Skrzynia biegów automatyczna, też z tych, o których nie piszą ciągle w internecie.

5. No jakby to się jeszcze spięło max w 12 letnim aucie.

 

Ja tu nic ciekawego nie widzę, właściwie nic nie widzę, ale może ktoś podsunie temat.

Subaru Outback 2.5 z gazem. Naciągnięty tylko lekko jest ten punkt 12 lat, bo należy wybrać model do 2009 r.

Resztę sobie zostawić na ewentualne naprawy/ekploatację. 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, ghost2255 napisał(a):

Zgadza sie. Te auta mają teraz trzecie życie.

Najpierw 500kkm na Taxi w Hiszpanii, potem ze 300kkm Na przewozach w PL i dalej sie sprzedają. 

Padaja w nich UPG, ale wszyscy wymieniają całe silniki. Kiedys motor kupowalo sie za 2kpln. Teraz juz blizej 5kpln. 

Istne szaleństwo. 

 

Jak u nas je zajadą, to pojeżdżą jeszcze w jakimśKazachstanie, Tadżykistanie czy jakimś Maroko albo Algierii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Pipper napisał(a):

Układem hamulcowym kropka w kropkę w Accordzie i CRV...

Jakością wnętrza również. Chociaż nic nie skrzypi nic nie pęka i nic nie przeciera się przy takim przelocie.

Honda, to Honda.

Kolega miał Accorda 2.2cdti też władował tam sporo kasy, na tyle, że wyleczył się diesli ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, sherif napisał(a):

Kolega miał Accorda 2.2cdti też władował tam sporo kasy, na tyle, że wyleczył się diesli ;).

Ja mam 2.0 benzyny, ja teraz też patrzyłem na D5 od Volvo, ale skończyło się na V8 w xc90... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2023 o 21:37, kaczorek79 napisał(a):

Ja się nie znam, kolega rozgląda się za zmianą samochodu, jeszcze nie teraz, ale trzeba już zawiesić oko. Wymagania:

1. 40 tys. zł, do naciągnięcia powiedzmy 5 tys.

2. Segment C, ewentualnie D, koniecznie w wersji kombi..

3. Silnik z tych bez wad, może być benzyna ekonomiczna, lub ciut większa nadająca się do lpg, ewentualnie jakiś diesel, co to wtryski nie kosztują miliona.

4. Skrzynia biegów automatyczna, też z tych, o których nie piszą ciągle w internecie.

5. No jakby to się jeszcze spięło max w 12 letnim aucie.

 

Ja tu nic ciekawego nie widzę, właściwie nic nie widzę, ale może ktoś podsunie temat.

Jakaś Kia?

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/kia-optima-kia-optima-2014-1-7crdi-salon-polska-bezwypadkowy-serwis-prywatne-ID6FyXPA.html

 

 

Edytowane przez Marcin79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzuciłem tematy. Wygląda na to, że to, co może być względnie dobre, nie podchodzi pod oczekiwania kumpla i chyba skończy się szukanie auta z ASB. Wtedy problemu nie ma, bo krąg aut zdecydowanie się rozszerzy.

Eh, jak to dobrze, że sam nie mam takich dylematów, bo Golfa na razie nie zmieniam, a jak najdzie ochota na zmianę, to będzie taki sam Golf, tylko młodszy o 4-5 lat od obecnego.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Podrzuciłem tematy. Wygląda na to, że to, co może być względnie dobre, nie podchodzi pod oczekiwania kumpla i chyba skończy się szukanie auta z ASB. Wtedy problemu nie ma, bo krąg aut zdecydowanie się rozszerzy.

Eh, jak to dobrze, że sam nie mam takich dylematów, bo Golfa na razie nie zmieniam, a jak najdzie ochota na zmianę, to będzie taki sam Golf, tylko młodszy o 4-5 lat od obecnego.

 

ale z automatem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, PawelWaw napisał(a):

 

pisalem o tobie

Nie, dalej będzie manual tak sądzę. Wiadomo, że przydałaby się ASB, szczególnie że mam problem ze stawem skokowym w lewej stopie, ale nowego auta nie kupię, a w używce różnie bywa i pewnie przy moich przebiegach i długości trzymania jednego auta skończy się gdzieś lawetą. W VAGu DSG na suchych sprzęgłach nie grzeszy trwałością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Nie, dalej będzie manual tak sądzę. Wiadomo, że przydałaby się ASB, szczególnie że mam problem ze stawem skokowym w lewej stopie, ale nowego auta nie kupię, a w używce różnie bywa i pewnie przy moich przebiegach i długości trzymania jednego auta skończy się gdzieś lawetą. W VAGu DSG na suchych sprzęgłach nie grzeszy trwałością.

Z którymi silnikami i w jakich modelach rocznikach VAG montował mokre sprzęgła z DSG? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Tre-Bor napisał(a):

Z którymi silnikami i w jakich modelach rocznikach VAG montował mokre sprzęgła z DSG? 

 

Ogólnie w tych nowszych to 2,0 TSI i 2,0 TDI to mokre sprzęgła. Chyba jeszcze 4x4 w słabszych odmianach miał ta skrzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Nie, dalej będzie manual tak sądzę. Wiadomo, że przydałaby się ASB, szczególnie że mam problem ze stawem skokowym w lewej stopie, ale nowego auta nie kupię, a w używce różnie bywa i pewnie przy moich przebiegach i długości trzymania jednego auta skończy się gdzieś lawetą. W VAGu DSG na suchych sprzęgłach nie grzeszy trwałością.

No to zostaje Ci tylko hybrydowa toyota z ecvt :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2023 o 12:28, Maciej__ napisał(a):

 

2,0 hdi chyba zawsze mial hydrauliczna skrzynie.

Nie. Egzemplarze ze skrzynia MCP miały obniżony moment ale i tak albo skrzynia albo sprzęgło potrafiło się wysrać i to nie przy jakichś wielkich przebiegach. Nie wiem czy pakowali je do C5 i 508 ale C4 Picasso występowały w takiej konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.