Joki Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Witam serdecznie. Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził szczelność... To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. no jasne .... nawet końcówki drążków kierowniczych zmienia licząc obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Pomijając to że wyskakują po lekkim puknięciu młotkiem Ten program należy traktować jako rozrywkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradwalczak Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. witam, nieoglądałem programu i niewiem co to za głowica ale kiedyś wiele, teraz już zadko samochody miały głowice zeliwne, a tych jak wiadomo się nie planuje, np fordy ka, stare fiesty 1,3 mają właśnie głowice żeliwne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. Nie widziałem. Ogólnie program dobrze przedstawia poziom wiedzy motoryzacyjnej Brytyjczyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Nie widziałem. Ogólnie program dobrze przedstawia poziom wiedzy motoryzacyjnej Brytyjczyków a Tobie się wydaje, że u przeciętnego Polaka jest inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > a Tobie się wydaje, że u przeciętnego Polaka jest inaczej? Nie, nie wydaje mi się. Ja to wiem I zanim zaczniesz ,mnie uświadamiać- znam przypadek, gdzie Polak sprzedał Brytyjczykowi samochód z silnikiem benzynowym w tragicznym stanie. Wszelkie klekotanie i telepanie silnikiem zostało zaakceptowane po tym jak padło sformułowanie, że to benzyniak przerobiony z diesla. A z ostatnich- tankowałem LPG ale i benzyny miałem mało. Babka za mną wyskoczyła i nie mogła się nadziwić, że do jednego samochodu wlewam dwa rodzaje paliwa. Musiałem jej tłumaczyć na czym polega przeróbka na gaz i dlaczego wciąż używam benzyny. W międzyczasie robię grubszy remont w swoim drugim (w zasadzie pierwszym) samochodzie. Sąsiadka jak się dowiedziała, że wymieniam sprzęgło to zagadnęła, że i ona ostatnio miała poważniejszy serwis, bo badanie techniczne przechodziła. Typowy Anglik jak wymieni olej w silniku na inny niż zaleca producent to już zostaje bohaterem w swoim domu. A naprawa głowicy to już kapitalny remont silnika. W Polsce też nie brakuje głąbów ale ma to jednak jakieś granice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. Też nie wiem jaka to głowica, ale np w tedeikach VW nie powinno się planować głowicy (przynajmniej takie info zdobyłem jak przyszło zmieniać UPG), że producent nie przewiduje planowania głowicy, chociaż jak zacząłem się wczytywać w internet, to niektórzy mieli to daleko w ...poważaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. jak glowica, nie była pokrzywiona i silnik nie przegrzany, a uszczelka nie była wydmuchana przed demontażem, to po złożeniu tego z powrotem bedzie chodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Wszystko zależy od tego jak wygląda taka głowica. Po odpowiedniej weryfikacji stanu głowicy czasami planowanie nie jest konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Ja jak widzę do tej pory wszyscy mylą PLANOWANIE GŁOWICY z OBRÓBKĄ PŁASZCZYZNY GŁOWICY. To nie jest to samo. Planowanie to zabieg tuningowy zmniejszający pojemność komory spalania. Obróbka płaszczyzny to szlif powierzchni w celu usunięcia nierówności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. Jeśli głowica była zdjęta ze sprawnego silnika to można ja zamontować bez planowania. To co jest wymagane przy montażu to określona tolerancją "płaskość" - tak długo jak ona jest w porządku tak długo planowanie (wyrównanie) jest zbędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Ja jak widzę do tej pory wszyscy mylą PLANOWANIE GŁOWICY z OBRÓBKĄ PŁASZCZYZNY GŁOWICY. To nie jest > to samo. > Planowanie to zabieg tuningowy zmniejszający pojemność komory spalania. Obróbka płaszczyzny to > szlif powierzchni w celu usunięcia nierówności. dokładnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Obróbka płaszczyzny to > szlif powierzchni w celu usunięcia nierówności. Różnica jest tylko w ilości zebranego materiału. W malaczu to się na lajcie 2mm jechało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. Ja tam się nie znam ale wujas wymieniał mi UPG bez planowania głowicy. Ściągnął, wywalił starą uszczelkę, włożył nową, założył głowicę i heja. Wprawdzie robił to w oplowskim 1.6 (to była astra '91) który pamięta jeszcze dinozaury ale po takiej operacji auto jeździło normalnie i bez problemów jeszcze wiele wiele kkm'ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Ja tam się nie znam ale wujas wymieniał mi UPG bez planowania głowicy. Ściągnął, wywalił starą > uszczelkę, włożył nową, założył głowicę i heja. Wprawdzie robił to w oplowskim 1.6 (to była > astra '91) który pamięta jeszcze dinozaury ale po takiej operacji auto jeździło normalnie i > bez problemów jeszcze wiele wiele kkm'ów u mnie bylo podobnie w escorcie 1,6 benzyna .bez problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > witam, nieoglądałem programu i niewiem co to za głowica ale kiedyś wiele, teraz już zadko samochody > miały głowice zeliwne, a tych jak wiadomo się nie planuje, A dlaczego żeliwnych nie można szlifować? W takim razie co zrobić przy lekkim zwichrowaniu Pewnie wyrzucić i kupić nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadlos Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > A dlaczego żeliwnych nie można szlifować? > W takim razie co zrobić przy lekkim zwichrowaniu > Pewnie wyrzucić i kupić nową W zeszłym tygodniu planowałem żeliwną głowicę w swoim starym escorcie 1.8D.... To chyba jakaś bzdura z tym zakazem planowania żeliwnych głowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > A dlaczego żeliwnych nie można szlifować? > W takim razie co zrobić przy lekkim zwichrowaniu > Pewnie wyrzucić i kupić nową Wydaje mi się, ( mogę się mylić ) że żeliwne nie gną się ? .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Jeśli nie była krzywa i była szczelna to nie trzeba. W Polsce mało który mechanik wie, co to średnicówka, liniał krawędziowy, mikrometr... za to wzorowo znają młotek, przecinak i kawał brechy. ' Co do "Fanów..." - niekiedy odstawiają trochę lipy, niekiedy naprawdę autko porządnie wyremontują -ale to z założenia tak jest, oni nie są restauratorami aut tylko handlarzami i taka formuła programu. Chciałbym, żeby każdy mechanik w Polsce miał przynajmniej takie samo podejście do samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Chciałbym, żeby każdy mechanik w Polsce miał przynajmniej takie samo > podejście do > samochodu... A ja bym nie chciał Po tym jak zobaczyłem odcinek z Suzuki Samuraiem, którego przemalowali z białego na czarny tylko z zewnątrz, tak że po otwarciu drzwi/maski itp. było widać biały kolor. I również w tym samym pojeździe byli wielce zdziwieni że nie przeszedł przeglądu za to że ma dziury w podłodze a wiedzieli o tym wcześniej by było to w miejscach które malowali na czarno Drutem śmierdzi na kilometr ten program. P.S. Podobnych przypadków z fuszerkami można by wymieniać dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Jeśli nie była krzywa i była szczelna to nie trzeba. Chyba chodzi o to, że wcale nie sprawdzono czy nie była krzywa > W Polsce mało który mechanik wie, co to średnicówka, liniał krawędziowy, mikrometr... za to wzorowo > znają młotek, przecinak i kawał brechy. w Anglii za to rządzi taśma klejąca. A właśnie, ostatnio sąsiadowi przepaliła się żarówka, no to odkleił czerwoną taśmę z połamanego klosza, wymienił żarówkę, przykleił z powrotem i jeździ ulepem dalej. Tak samo szyba pasażera, od zawsze oklejona taśmą dookoła. Obok Land Rover, drugi miesiąc folia zamiast szyby ale przynajmniej nie jeździ > ' > Co do "Fanów..." - niekiedy odstawiają trochę lipy, niekiedy naprawdę autko porządnie wyremontują > -ale to z założenia tak jest, oni nie są restauratorami aut tylko handlarzami i taka formuła > programu. Chciałbym, żeby każdy mechanik w Polsce miał przynajmniej takie samo podejście do > samochodu... śmieszy mnie ta fachowość, China szpachluje, maluje sprejem a potem opowiada jak to wykonał profesjonalną naprawę na kupujący łyka kit przytakując głową. Ja wiem, że w Polsce latanie z miernikiem i szukanie nietypowej grubości lakieru w aucie kilkunastoletnim to odchył w drugą stronę ale jednak jest to większa świadomość co do jakości powłoki lakierowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 A szczerze to tego odcinka nie widziałem. Niemniej jednak ogólne wrażenie jest lepsze niż u naszych "fachmanów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Ale to jest zarobek. China przynajmniej zmatowi stary lakier, w PL nieraz i tego braknie No i program nieco bliższy Kowalskiemu - mniej "wkladamy silnik 5.0 700 koni z Ford Racing, będzie miało kopa!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Jeśli jest zdjęta ze sprawnego silnika to powinna być prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradwalczak Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > A dlaczego żeliwnych nie można szlifować? > W takim razie co zrobić przy lekkim zwichrowaniu > Pewnie wyrzucić i kupić nową zeliwna nie peka i nie wygina sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Ludzie, to jest program pokazujący jak w prosty sposób coś tam naprawić, jak się do tego zabrać mając podstawową wiedzę i kilka prostych narzędzi. Pokazana też jest przy okazji budowa samochodu. Czasami fajnie jakiś samochód zrobią, a czasami nie. To też jest dobre, bo pokazuje, żen ie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Poza tym w programie jest założony jakiś tam budżet na remont, którego starają się nie przekraczać. Poza tym to jest po prostu program telewizyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > zeliwna nie peka i nie wygina sie Ciekawe, u mnie nie była idealna, stąd konieczność szlifowania. Pewnie żeliwna jest mocniejsza od aluminiowej, ale zdarzają się nawet krzywe bloki (na styku z głowicą) żeliwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 mimo, że dowalają czasami niezłe farmazony lubię ten program Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaku_b Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > China szpachluje, maluje sprejem a potem opowiada jak to wykonał > profesjonalną naprawę na kupujący łyka kit przytakując głową. Przy tym zawsze ma czyściutkie ręce i ubranie. To też jest imponujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Przy tym zawsze ma czyściutkie ręce i ubranie. To też jest imponujące. Bo on jest tylko prezenterem, mechanikiem jest wspomniany w kilku odcinkach "Paul" który mu niby czasem pomaga Przejrzyj sobie napisy końcowe, masz napisane kto jest "host" a kto "mechanic" Żeby nie było, lubię ten program. Ale tylko po to go oglądam żeby się z niego pośmiać, bo na serio się brać niektórych rewelacji nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Bo on jest tylko prezenterem, mechanikiem jest wspomniany w kilku odcinkach "Paul" który mu niby > czasem pomaga > Przejrzyj sobie napisy końcowe, masz napisane kto jest "host" a kto "mechanic" > Żeby nie było, lubię ten program. Ale tylko po to go oglądam żeby się z niego pośmiać, bo na serio > się brać niektórych rewelacji nie da Czepiacie się .... fajny program rozrywkowy w którym oczywiście koloryzuje się to i tamto a użyte sposoby naprawy odpowiadają wartości/wieku aut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Przy tym zawsze ma czyściutkie ręce i ubranie. Też tak mam, odkąd używam rękawiczek nitrylowych. Jako że nie znalazłem w PL pomarańczowych zadowalam się fioletowymi Oprócz czystych rąk znacząca spadło mi zużycie środków czystości typu pasta BHP itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. W instrukcji mojej renówki jest wręcz zakazane planować. Zczyścić delikatnie szpachelką i zmyć chemicznie resztki uszczelki. A jak jest gładka i prosta to po grzyba ją planować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > W instrukcji mojej renówki jest wręcz zakazane planować. Zczyścić delikatnie szpachelką i zmyć > chemicznie resztki głowicy. Z czego ta głowica jest jak da się ją zmyć chemicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Z czego ta głowica jest jak da się ją zmyć chemicznie Zaraz Ci odpisze tonem nieznoszącym sprzeciwu: Quote: Wygooglaj sobie i nie czepiaj się pierdół. A jak dale nie wiesz, to przeczytaj sobie po pięć razy... jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Z czego ta głowica jest jak da się ją zmyć chemicznie Zaleciałem się, chodziło o resztki uszczelki oczywiście. A głowica jest ameliniowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Zaraz Ci odpisze tonem nieznoszącym sprzeciwu: Quote: > Wygooglaj sobie i nie czepiaj się pierdół. > A jak dale nie wiesz, to przeczytaj sobie po pięć razy... > jakiś tekst Tak tylko lamerom odpisuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Witam serdecznie. > Widzieliście to? "Fani czterech kółek" i remont TR6. Zdjęli głowicę, zrobili gniazda zaworowe i bez > planowania założyli z powrotem. Facet tylko położył ją na pokauczukowany stół i sprawdził > szczelność... > To normalna praktyka? Zewsząd słyszę, że remont głowicy zawsze = planowanie... > Pozdrawiam. nic dziwnego.... jezeli głowica prosta to w czym problem?? w 2 autach dwóch róznych mechaników wymieniało mi uszczelki bez planowania, oczywiscie po sprawdzeniu na płycie czy jest prosta... ubytków płynu brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Tak tylko lamerom odpisuję Nie mierz wszystkich swoją miarą. No ale czego się można spodziewać po mieszkańcu największej wioski w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Nie mierz wszystkich swoją miarą. No ale czego się można spodziewać po mieszkańcu największej > wioski w PL Strasznie Cie widzę ta moja wcześniejsza odpowiedź ubodła. Nie możesz sobie z tym poradzić. Może powinieneś zasięgnąć porady u specjalisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > zeliwna nie peka i nie wygina sie Chyba się mylisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Ludzie, to jest program pokazujący jak w prosty sposób coś tam naprawić, jak się do tego zabrać > mając podstawową wiedzę i kilka prostych narzędzi. Pokazana też jest przy okazji budowa > samochodu. > Czasami fajnie jakiś samochód zrobią, a czasami nie. To też jest dobre, bo pokazuje, żen ie zawsze > wszystko idzie zgodnie z planem. > Poza tym w programie jest założony jakiś tam budżet na remont, którego starają się nie przekraczać. > Poza tym to jest po prostu program telewizyjny. W to, że cały ten zarobek na samochodach jest głównie fikcją już dawno uwierzyłem. Że jest to program, który służy poruszeniu jakiegoś tematu ale bez wgłębiania się w szczegóły to wiem. Jak by się zatytułowali "handlarze" byłoby to bardziej naturalne no ale jest to w końcu show. Ale co mnie najbardziej rozwala- wiele razy podkreślają jak to profesjonalnie zrobią to, dokładnie naprawią co innego i dzięki nim samochód odzyskuje świetność. A najczęściej pudrują syfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Po angielsku program nazywa się "wheeler dealers", co właśnie znaczy... handlarze Tylko w Polsce musieli jak zwykle odbiec od oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElBombino Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Ludzie, to jest program pokazujący jak w prosty sposób coś tam naprawić, jak się do tego zabrać > mając podstawową wiedzę i kilka prostych narzędzi. Pokazana też jest przy okazji budowa > samochodu. > Czasami fajnie jakiś samochód zrobią, a czasami nie. To też jest dobre, bo pokazuje, żen ie zawsze > wszystko idzie zgodnie z planem. > Poza tym w programie jest założony jakiś tam budżet na remont, którego starają się nie przekraczać. > Poza tym to jest po prostu program telewizyjny. To, że nie wszystko idzie zgodnie z planem to nie dlatego że tak wyszło tylko dlatego, że tak było w scenariuszu. Na TVN TUrbo jest Samochód marzeń, niby też program telewizyjny tak jak i Fani ale o ile bardziej profesjonalny, gość zna się na tym co robi i nie odwalają takiej maniany jak tamci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 przykład z ze 123 kombi, które było tak zgnite, że babce volvo oddali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.