Skocz do zawartości

Octavia RS


Markin

Rekomendowane odpowiedzi

> W wersji RS są inne fotele - bardzo wygodne, aluminiowe dodatki wewnątrz mi strasznie do gustu to

> auto przypadło

W poprzedniej Octavii za cenę niższą od takiego RSa można było mieć 1.8 w wersji L&K. Jeździła lepiej, wyposażona była lepiej, kosztowała mniej. Fotele też miała niczego sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W poprzedniej Octavii za cenę niższą od takiego RSa można było mieć 1.8 w wersji L&K. Jeździła

> lepiej, wyposażona była lepiej, kosztowała mniej. Fotele też miała niczego sobie.

Cena 2.0 TDI z DSG w Skodzie i VW jest absurdalna!

W 2011 miałem ofertę na Leona FR (właśnie 2.0 TDI 170 KM z DSG) poniżej 90 kzł. Za Octavię trzeba było dać lekko ponad 100k, a za Golfa sporo ponad 100 spineyes.gif

Marketing old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chociazby Peugeot 205 T16 z lat 80 tych, ktory w serii

> mial 200KM i cos ponad 250Nm momentu

> Inne auto to Calibra 2.0 Turbo 204KM.

tak taaaak, bo takie auta, wypuszczone pod B-grupę to na pęczki na ulicach jeżdżą facepalm%5B1%5D.gif

Zejdźmy na ziemię - pierwsze lepsze E36 328i specjalnie od takiego RSa nie dostanie, a to zwykły stary dreswagen za paczkę fajek zlosnik.gif - w dodatku ma RWD i można mu wrzucić szperę, a w dodatku pewnie się lepiej prowadzi i jest lepiej wykonane w środku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy do czego porównać ten samochód

do innych podobnych, pomijając juz benzyny (t i n/a), gdzie w wiekszosci nie ma tego efektu to IMO odczucia z jazdy taka Insignia cdti czy Toyota D4D pod względem są o niebo lepsze ok.gif

> Jeździłem Subaryną STI i Evo X 290KM więc do tych aut ta skoda się toczyła a nie jechała

> Ale do normalnej eksploatacji i wożenia rodziny mowa o kombi jest idealna, niby kombi ale z pazurem

> który ma umiarkowany popyt na ropę

Nie jezdzilem octavia akurat w wersji 170KM, ale w kwietniu podawalem na AK ile mi spalil ten silnik w A4, dla mnie oszczednosc zadna. Jutro popytam kolege co ma od 1,5 roku Passata z DSG i tdi 170KM, bo ostatnio cos mowi, ze on takze oszczednosci na paliwie nie widzi.

> Tylko oszczędność z paliwa za XXX km włoży się w turbo, 2-masę itd...

to juz inna inszosc wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TSI 2.0 220 KM skrzynia 6-biegowa ręczna lub DSG6, 0-100: 6,8 s; top: 248 km/h

> TDI 2.0 184 KM skrzynia 6-biegowa ręczna lub DSG6, 0-100: 8,1 s; top: 232 km/h

Bede na premierze 893goodvibes.gif893goodvibes.gif

> to jakis zart chyba - przyspieszenie to auto ma delikatnie mowiac - nienajlepsze - jak na auto ze

> znaczkiem rs na klapie...

> do nowej rski powinni wsadzic tsi 260 koni - wtedy byloby ok, obawiam sie ze te 220 bedzie takie

> sobie i 200 konna 15 letnia preluda taka rske objedzie - ze nie wspomne o type s na

> przyklad...

Ze 170 po remapie robie wiatrak zlosnik.gif:

Z pralki 2,2 z reszta tez oink.gif

> W wersji RS są inne fotele - bardzo wygodne, aluminiowe dodatki wewnątrz mi strasznie do gustu to

> auto przypadło

Imo materialy na desce i fotele daja rade ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> latałem, dziękuję wystarczy żeby zbudować Imprezę czy Evo o osiągach MPSa (na suchym) musiałbym

> mieć jakiś kosmiczny budżet Więc pozostanę przy swoim zdaniu

Nawiązując do tematu. Dużo większa frajdę z jazdy daje mi jazda 150KM 10 letnim bmw3 compact niż 2 letnia 200KM octavia rs dsg kombi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jakis zart chyba - przyspieszenie to auto ma delikatnie mowiac - nienajlepsze - jak na auto ze

> znaczkiem rs na klapie...

> do nowej rski powinni wsadzic tsi 260 koni - wtedy byloby ok, obawiam sie ze te 220 bedzie takie

> sobie i 200 konna 15 letnia preluda taka rske objedzie - ze nie wspomne o type s na

> przyklad...

ale RS to nie tylko silnik, poza tym jak chcesz szybkie kombi to się kupuje Audi 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawiązując do tematu. Dużo większa frajdę z jazdy daje mi jazda 150KM 10 letnim bmw3 compact niż 2

> letnia 200KM octavia rs dsg kombi...

Ale ta Octavia to jest dosc szybkie kombi, ktorym mozna z rodzina pojechac na wakacje...

Chyba nikt tego nie kupi do upalania i samej frajdy z jazdy?

Mnie sie podoba i pewnie czegos podobnego bede szukal po VTSie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zejdźmy na ziemię - pierwsze lepsze E36 328i specjalnie od takiego RSa nie dostanie, a to zwykły

> stary dreswagen za paczkę fajek - w dodatku ma RWD i można mu wrzucić szperę, a w dodatku

> pewnie się lepiej prowadzi i jest lepiej wykonane w środku

Musiałeś długo nie zaglądać do nowszych samochodów Skody, że piszesz o ,,wykonaniu'' w negatywach pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musiałeś długo nie zaglądać do nowszych samochodów Skody, że piszesz o ,,wykonaniu'' w negatywach

Skody w podstawowych wersjach maja jakosc i zapach chinskiego trampka...

Mialem okazje przejchac sie Superbem z plastikowa kierownica hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do innych podobnych, pomijając juz benzyny (t i n/a), gdzie w wiekszosci nie ma tego efektu to IMO

> odczucia z jazdy taka Insignia cdti czy Toyota D4D pod względem są o niebo lepsze

Mi jazda taką octą się podobała i z chęcią bym przygarnął, ale odstrasza mnie eksploatacja turbo, dwumasa itd... bo to jednak da po kieszeni jak się coś stanie zlosnik.gif

> Nie jezdzilem octavia akurat w wersji 170KM, ale w kwietniu podawalem na AK ile mi spalil ten

> silnik w A4, dla mnie oszczednosc zadna. Jutro popytam kolege co ma od 1,5 roku Passata z DSG

> i tdi 170KM, bo ostatnio cos mowi, ze on takze oszczednosci na paliwie nie widzi.

Kumplowi to pali w Jaworznie w granicach 6-7litrów przy rozsądnej jeździe ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak taaaak, bo takie auta, wypuszczone pod B-grupę to na pęczki na ulicach jeżdżą

> Zejdźmy na ziemię - pierwsze lepsze E36 328i specjalnie od takiego RSa nie dostanie, a to zwykły

> stary dreswagen za paczkę fajek - w dodatku ma RWD i można mu wrzucić szperę, a w dodatku

> pewnie się lepiej prowadzi i jest lepiej wykonane w środku

No to wez 1.9 GTI, tez sobie z jednym poradzi bez problemu, z drugim bedzie szedl leb w leb zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z każdym kolejnym modelem wnętrza Skody mają coraz gorsze i brzydsze.

> mar00ha

Za duża konkurencja dla VW. Klient kupujący AUDI powinien widzieć różnice pmiedzy VW, a klient kupujący VW pomiedzy Skoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ta Octavia to jest dosc szybkie kombi, ktorym mozna z rodzina pojechac na wakacje...

> Chyba nikt tego nie kupi do upalania i samej frajdy z jazdy?

czyli uniwersalne. jakby miala haldex IV (nie V bo to bubel) i wyzszy zawias od scouta

> Mnie sie podoba i pewnie czegos podobnego bede szukal po VTSie

dla mnie za twarde dla rodziny i za monce na FWD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za duża konkurencja dla VW. Klient kupujący AUDI powinien widzieć różnice pmiedzy VW, a klient

> kupujący VW pomiedzy Skoda.

Ale Skody stopniem uplastikowienia wnętrza już mogą śmiało konkurować z Mitsubishi*!

mar00ha

* - to najstraszniejsze wnętrza aut jakie znam (a szkoda, bo budy ładne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze była tańsza i to sporo.

ale wyposażenie w skodzie to smiech. a ceny za dodatki kosmiczne.

pomimo ze mialem 2 podejscia do octavii na codzien, zawsze przegrywali praktycznie ze wszystkimi.

> W cenniku była tylko trochę tańsza, ale na Golfa jak dostaniesz 5% rabatu to już można do

> Częstochowy iść, a na Octavię był realny rabat 15-18%.

na RS nie dostaniesz takiego rabatu raczej. poza tym patrz wyżej... cena bazowa nic nie mowi.

> I tu już się robi różnica...

> Octavii RS widziałem kilka sztuk, Golfa GTI ciężko zobaczyć.

odwrotne wrażenia mam właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musiałeś długo nie zaglądać do nowszych samochodów Skody, że piszesz o ,,wykonaniu'' w negatywach

miałem 3 Octavie 2 i Golfa VI, chcesz o tym porozmawiać? smirk.gif

Dla mnie to jest ŚMIEĆ w środku smirk.gif, E36 jest zdecydowanie lepiej wykonane

tak tak, wiem - są wersje L&K - tylko trzeba być chyba chorym umysłowo żeby je zakupić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TSI 2.0 220 KM skrzynia 6-biegowa ręczna lub DSG6, 0-100: 6,8 s; top: 248 km/h

> TDI 2.0 184 KM skrzynia 6-biegowa ręczna lub DSG6, 0-100: 8,1 s; top: 232 km/h

wreszcie kolejne fajne i normalne auto, bez wodotrysków, plastikowych chromów, kupy spojlerów itd.

bardzo proporcjonalny i prawidłowy samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musiałeś długo nie zaglądać do nowszych samochodów Skody, że piszesz o ,,wykonaniu'' w negatywach

a cos sie zmienilo?

przeciez aktualnej generacji modele seat i skoda wygladaja jakby wnetrza byly z foremki do jajek pryśniętej na czarno.

no ale to ma być tani segment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wyposażenie w skodzie to smiech. a ceny za dodatki kosmiczne.

> pomimo ze mialem 2 podejscia do octavii na codzien, zawsze przegrywali praktycznie ze wszystkimi.

> na RS nie dostaniesz takiego rabatu raczej. poza tym patrz wyżej... cena bazowa nic nie mowi.

> (...)

Pobawiłem się konfiguratorem. Żeby jako-tako doposażyć Octavię elegance trzeba dodać do ceny co najmniej 20 tys. zł.

yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę, że w ośce nie trzeba więcej, a nawet nie jest wskazane,

> bo i tak nie można tego przenieść na asfalt.

nie kazdy startuje spod swiatel na dymiacych gumach.

wieksza moc zapewnia lepsze zachowanie w trasie - wtedy z trakcja nie ma wiekszych problemow.

gdyby do nowej rski wsadzili np. to co ma cupra r - rozwazylbym takie auto.

obecna konfiguracja wydaje sie nieco za slaba - choc faktycznie, nie jezdzilem i byc moze jestem w mylnym bledzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pobawiłem się konfiguratorem. Żeby jako-tako doposażyć Octavię elegance trzeba dodać do ceny co

> najmniej 20 tys. zł.

dokładnie.

oni biorą 2 tysie (brali jak ja konfigurowałem w salonie), za jakąś złączkę, pod gupie radio które ma Bluetooth - 2 tysie, do tego musisz dobrac radio!

kiedy u konkurencji dostajesz to w pakiecie z jacuzzi i radiem za mniej. szczerze próbowałem Octe kombi 1.8 TSi kupić (zeszły rok), ale jak mi wychodziło drożej niż Ford, Opel że o renault czy chevrolecie nie wspomne... to mi sie drobne nie zgadzają - auta dla działkowców... marka budzetowa w koncernie VAG... żart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za chwilę będzie mozna wydębić 15% rabatu i już nie będzie strachu

Dalej jest strach, bo mi taka 1.8TSi DSG wyszła za 120k. Za tyle to mogę szukać Insigni, na którą też wydębię 15% rabatu.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie kazdy startuje spod swiatel na dymiacych gumach.

> wieksza moc zapewnia lepsze zachowanie w trasie - wtedy z trakcja nie ma wiekszych problemow.

> gdyby do nowej rski wsadzili np. to co ma cupra r - rozwazylbym takie auto.

> obecna konfiguracja wydaje sie nieco za slaba - choc faktycznie, nie jezdzilem i byc moze jestem w

> mylnym bledzie.

nie wsadzą. bo:

1. Skoda ma być krok za VW GTI

2. VAG sztucznie rozbił Hhatche na 2 oziomy: GTI - czyli posmakuj empocji, zza szybki... i R - czyli masz to co konkurencja, dle nam dopłać 20 tysia do GTI:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dalej jest strach, bo mi taka 1.8TSi DSG wyszła za 120k. Za tyle to mogę szukać Insigni, na którą

> też wydębię 15% rabatu.

Mi wyszła 105 chyba, a sporo dodałem.

Oczywiście jak ktoś doda navi za 8000 zł to już inna bajka.

Konfigurator jest niekatualny.

Jak się ściągnie aktualny cennik to widać tam.

Są ksenony, poduszki dodatkowe i klika innych za 3900, więc rozsądnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie kazdy startuje spod swiatel na dymiacych gumach.

A jak wygląda dynamiczna zmiana pasu z gazem w podłodze, jeśli chcesz szybko wyprzedzić.

na suchym bywają problemy, a mokrym nie wspomnę.

> wieksza moc zapewnia lepsze zachowanie w trasie - wtedy z trakcja nie ma wiekszych problemow.

Zgadza się i te osiągi już w zupełności to gwarantują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie.

> oni biorą 2 tysie (brali jak ja konfigurowałem w salonie), za jakąś złączkę, pod gupie radio które

> ma Bluetooth - 2 tysie, do tego musisz dobrac radio!

> kiedy u konkurencji dostajesz to w pakiecie z jacuzzi i radiem za mniej. szczerze próbowałem Octe

> kombi 1.8 TSi kupić (zeszły rok), ale jak mi wychodziło drożej niż Ford, Opel że o renault czy

> chevrolecie nie wspomne... to mi sie drobne nie zgadzają - auta dla działkowców... marka

> budzetowa w koncernie VAG... żart.

Jaki rabat wynegocjowałeś na Octavię ?

Bo jeśli opierałeś się na konfiguratorze to nie bardzo.

Z tą dopłatą za USB to były jaja, teraz już zmieniarkę nawet dają za free hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaki rabat wynegocjowałeś na Octavię ?

> Bo jeśli opierałeś się na konfiguratorze to nie bardzo.

w salonie byłem. nie robilem tego online. i rabat dawali bardzo słaby. byłem klientem gotowym do podpisania zamówienia, a 2 salony sprawdzałem - rabaty były smieszne.

> Z tą dopłatą za USB to były jaja, teraz już zmieniarkę nawet dają za free

to nawet nie było USB, ale jakis wtyk do podłączenia lepszego radia. co mnie jako kupującego obchodzą pozycje wtyk do alarmu, wtyk do radia. osmieszała się skoda tym.

nie wiem jak jest w tym roku - nie wnikam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak wygląda dynamiczna zmiana pasu z gazem w podłodze, jeśli chcesz szybko wyprzedzić.

> na suchym bywają problemy, a mokrym nie wspomnę.

nie mam dychawicznego auta i nie zauwazylem tego typu problemow. byc moze to kwestia odpowiedniego ogumienia ew niewystarczajaco mocno szaleje na drodze.

> Zgadza się i te osiągi już w zupełności to gwarantują.

jezdzilem troche cupra r i powiedzmy ze to auto ma osiagi satysfakcjonujace. mysle ze 40 koni mniej w rsce sprawi ze auto bedzie wyraznie slabiej jezdzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mam dychawicznego auta i nie zauwazylem tego typu problemow. byc moze to kwestia odpowiedniego

> ogumienia ew niewystarczajaco mocno szaleje na drodze.

Powiem tak.

Myślałem podobnie, dopóki nie wsiadłem do Imprezy.

Sam mam mocną ośkę na codzień i kolejna też będzie na 90% ośka,

ale pisanie, że nia ma problemu z trakcją w mocnej ośce to lekkie naginanie faktów grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w salonie byłem. nie robilem tego online. i rabat dawali bardzo słaby. byłem klientem gotowym do

> podpisania zamówienia, a 2 salony sprawdzałem - rabaty były smieszne.

Bo te salony w większości są właśnie śmieszne.

Ja poszedłem do rodzimego salonu z wydrukowaną ofertę (-10%), a chłop mi proponuje po konsultacji z "górą" - 5% hehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gifrotfl.gifzlosnik2.gifscrewy.gif

Mail do rekomendowanych "co to tanio dadzą auto" rozwiązał sprawę, potem szczegóły telefonicznie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skody w podstawowych wersjach maja jakosc i zapach chinskiego trampka...

> Mialem okazje przejchac sie Superbem z plastikowa kierownica

Po to są odmiany tańsze i droższe, żeby na te drugie stać było między innymi Polaka ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi jazda taką octą się podobała i z chęcią bym przygarnął, ale odstrasza mnie eksploatacja turbo,

> dwumasa itd... bo to jednak da po kieszeni jak się coś stanie

> Kumplowi to pali w Jaworznie w granicach 6-7litrów przy rozsądnej jeździe

Koledze ok 11l w miescie bierze, na trasie jak sie postara to mozna zejsc do 7l, srednia z dluzszego okresu znacznie przewyzsza 9l. Pisze tu o Pasku 170KM z DSG, jak jezdzilem Audi A4 z tym silnikiem to mialem bardzo podobne spalanie, miasto niecale 11l, trasa w jedna strone 9l, w druga 8l.

IMO silnik dla koneserow smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.