Skocz do zawartości

Nowy LOGAN !


Michal_O

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziś przeglądałem stronę Dacii...

Właśnie wypuścili nowego Logana (X52).

KLIK

Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

Cena porównywalna z Octavią.

No i bagażnik > 500L... Jak w Octavii... grinser006.gif

Oba te samochody, A więc Logan i Octavia, to tańsze wersje odpowiednio koncernów RSA i VAG.

Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

PS

Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Dziś przeglądałem stronę Dacii...

> Właśnie wypuścili nowego Logana (X52).

> KLIK

> Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

> Cena porównywalna z Octavią.

> No i bagażnik

> Oba te samochody, A więc Logan i Octavia, to tańsze wersje odpowiednio koncernów RSA i VAG.

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

> PS

> Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

skoda ma jednak o wiele lepszą pozycję na PL rynku, zobacz ile jeździ ich na ulicach

przy podobnej cenie dacia nie ma szans konkurować z octavią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to auto w zyciu nie zagrozi octavii bo sa skierowane do chyba innych odbiorcow. Wystarczy spojrzec na liste opcjonalnego wyposazenia w skodzie a dacii. Nie mowiac juz o silnikach... dostepnosci automatu czy klimy automatycznej.

no i cena octavii zaczyna sie tam gdzie logana konczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to auto w zyciu nie zagrozi octavii bo sa skierowane do chyba innych odbiorcow. Wystarczy spojrzec

> na liste opcjonalnego wyposazenia w skodzie a dacii. Nie mowiac juz o silnikach... dostepnosci

> automatu czy klimy automatycznej.

> no i cena octavii zaczyna sie tam gdzie logana konczy.

bo konkrecją logana jest chyba rapid ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Dziś przeglądałem stronę Dacii...

> Właśnie wypuścili nowego Logana (X52).

> KLIK

> Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

> Cena porównywalna z Octavią.

> No i bagażnik

> Oba te samochody, A więc Logan i Octavia, to tańsze wersje odpowiednio koncernów RSA i VAG.

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

> PS

> Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

Dacia jest droga w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

To 2 zupełnie różne pojazdy wbrew pozorom.

Dzieli je przepaść ale oba są dobre na swój sposób.

Logan na razie nie wyprze Octavii zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

> Cena porównywalna z Octavią.

octa to chyba golas przy tym? za 50 logan to wypas juz, cena startuje od 32 i chyba zaglowkow z tylu nawet nie ma zlosnik.gif

> No i bagażnik

> Oba te samochody, A więc Logan i Octavia, to tańsze wersje odpowiednio koncernów RSA i VAG.

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

> PS

> Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Dziś przeglądałem stronę Dacii...

> Właśnie wypuścili nowego Logana (X52).

> KLIK

> Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

> Cena porównywalna z Octavią.

> No i bagażnik

> Oba te samochody, A więc Logan i Octavia, to tańsze wersje odpowiednio koncernów RSA i VAG.

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

> PS

> Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

Wymyśliłeś sobie porównanie Logana z Octavią, nie ma co ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Rapida...

jesli nie bedzie rapida kombi to moze. Ale bedzie wiec szczerze watpie.

Logan skonczy jako auto robocze, szczegolnie mcv. I pewnie sprzedawac sie bedzie nie w najwyzszych wersjach wyposazenia. Czyli pewnie cena bedzie cos kolo 40 tys a nie 50 tys.

Co do rapida to dla mnie to auto jest dziwne. Nie wiem kto mialby to kupowac hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli nie bedzie rapida kombi to moze. Ale bedzie wiec szczerze watpie.

> Logan skonczy jako auto robocze, szczegolnie mcv. I pewnie sprzedawac sie bedzie nie w najwyzszych

> wersjach wyposazenia. Czyli pewnie cena bedzie cos kolo 40 tys a nie 50 tys.

A tu masz najtańszą

http://www.autocentrum.pl/nowe/dacia/logan/1.2-16v-75km-access-116440

zlosnik.gif

> Co do rapida to dla mnie to auto jest dziwne. Nie wiem kto mialby to kupowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do rapida to dla mnie to auto jest dziwne. Nie wiem kto mialby to kupowac

Ci wszyscy, którzy kupowali Sieny, Thalie i Lanosy sedany grinser006.gif. A trochę tego u nas zeszło swego czasu. Strzelę nawet, że były to jedyne nowe samochody sprzedawane w swoim czasie na naszym rynku grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

> Co do rapida to dla mnie to auto jest dziwne. Nie wiem kto mialby to kupowac

ja wiem zlosnik.gif

ludzie ktorzy nie chca fabii bo za mala i nie maja kasy na octawie,

kolega z pracy zanabyl i nie nazeka

siedzialem w rapidzie i pojemnosci to mu zarzucic nie mozna

jest znacznie lepiej niz w golfie czy a4 ok.gif

no i kosztowal ledwie 52kpln z tsi i prawie najwyzszej wersji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

ciekawe jest coś innego; jak to auto się bedzie zachowywać w trasie, z zapakowanym po brzegi bagaznikiem (bo przewaznie sie takie auto kupuje zeby duzo zaladowac) i z kompletem rodziny na pokładzie napędzanie silniczkami poniżej 100KM ?

JUż widzę te "sprawne" wyprzedzanie na autostradzie facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ci wszyscy, którzy kupowali Sieny, Thalie i Lanosy sedany . A trochę tego u nas zeszło swego

> czasu. Strzelę nawet, że były to jedyne nowe samochody sprzedawane w swoim czasie na naszym

> rynku .

ani albea (następca sieny) ani thalia wielkego sukcesu nie odniosły hmm.gif

a logan czy rapid mają dzis spora konkurencję

logan "jakościową" - dacia pewnie długo będzie walczyc opinia rdzewiejącej

a rapid ma chyba lekko przesadzoną cenę hmm.gif osobiście wolał bym starszą octavię o ile będzie oferowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> JUż widzę te "sprawne" wyprzedzanie na autostradzie

na drogach 2 jezdniowych i wiecej niz jednym pasem nie ma problemu. Po prostu moze zajac to wiecej czasu. Natomiast wszedzie indziej to za kazdym razem misja zycia bedzie wink.gif

No ale nie oszukujmy sie. Tani dupowoz to tani dupowoz. Zapakujesz auto po dach i bedziesz sie powoli turlal na wakacje. Swiat sie nie zawali jak dojedziesz do celu godzine czy dwie pozniej ok.gif Za to masz nowe auto z gwarancja za bardzo mala kase.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na drogach 2 jezdniowych i wiecej niz jednym pasem nie ma problemu. Po prostu moze zajac to wiecej

> czasu. Natomiast wszedzie indziej to za kazdym razem misja zycia bedzie

> No ale nie oszukujmy sie. Tani dupowoz to tani dupowoz. Zapakujesz auto po dach i bedziesz sie

> powoli turlal na wakacje. Swiat sie nie zawali jak dojedziesz do celu godzine czy dwie pozniej

> Za to masz nowe auto z gwarancja za bardzo mala kase.

dokładnie, jeździłem 60KM astrą kombi i jakoś dało radę, nawet w Cro byłem, ba kilka razy trasa nad bałtyk z kempingiem grinser006.gif

teraz jeżdżę 90KM fiestą i też jakoś jedzie hmm.gif

po prostu trzeba czasem dłużej poczekać na więcej miejsca do wyprzedzania

a te 100-110km/h spokojnie w trasie można jechać

na autostradzie brakuje 6biegu, silnik przy 140km/h ma już wysokie obroty

jednak 6bieg w TSI się przydaje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam jednego. Jezdzi, pracuje, ma sie dobrze. W czym problem?

Do wożenia towarów typu: "Żaluzje, rolety, verticale, moskitiery, rzymskie, rolety zewnętrzne, cuda wianki" nada się jak najbardziej, jako auto rodzinne masakra - pozycja za kierownicą, ergonomia, jakośc wykonania to jakaś totalne porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedział wlasciciel dwóch fiatow

Sorry ale porównanie aktualnie produkowanego logana z aktualnie produkowanymi fiatami wypada raczej na niekorzyść logana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciekawe jest coś innego; jak to auto się bedzie zachowywać w trasie, z zapakowanym po brzegi

> bagaznikiem (bo przewaznie sie takie auto kupuje zeby duzo zaladowac) i z kompletem rodziny na

> pokładzie napędzanie silniczkami poniżej 100KM ?

> JUż widzę te "sprawne" wyprzedzanie na autostradzie

Nie gorzej niż załadowane seicento 1.1 i Astra G grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> JUż widzę te "sprawne" wyprzedzanie na autostradzie

Po 1 to nie sa to auta majace robiz za polykacze autostrad.

Po 2 latwiej wyprzedzac na autostradzie niz zwyklej powiatowce (wbrew opiniom AK predkosc autostradowa i 100KM osiaga).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

Logan nie osiągnie tego co Octavia. Dlaczego - bo w PL jest silny mit doskonałości Volkswagena i taki przeciętny potencjalny nabywca pomyśli stereotypowo "No tak - Skoda to technika solidnego Volkswagena, a Dacia to technika awaryjnego Renault".

> PS

> Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

Też nie jestem fanem żadnego z nich, ale Octavią (II) pojeździłem i to normalnie, bardzo przyzwoite, aczkolwiek koszmarnie nudne auto, a Dacię tylko oglądałem w salonie i on aż razi widocznymi oszczędnościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nowe Dacie są kilka tyś przewartościowane w stosunku to tego co oferują (jakość wykończenia, komfort). Kombi może była by opcją, ale NIE MA SILNIKA.

1.2 to chyba żart w tym aucie

0.9 to opcja ale do twingo a nie do samochodu tej wielkości

1.5 dci - cena powala

Brak "normalnego" 1.6 benzynowego lub 1.2 turbo no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tyle że seicento nie jest przewidziane do turystyki

> a astrą się nie przejmuj - ponad 100konna astra daje sobie świetnie radę - można tym normalnie

> jezdzić. NAwet po twoich górach

Ale ja się absolutnie nie przejmuję ok.gif

Raczej sugeruję, żebyś Ty się ne przejmował osiagami Rapida zlosnik.gif

Miałem ponad 100 konną Astrę co prawda F i wiem jak sobie radzi ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Dziś przeglądałem stronę Dacii...

> Właśnie wypuścili nowego Logana (X52).

nie właśnie, u mnie na parkingu taki już z pół roku stoi. Co ciekawe poprzednio właściciel miał poprzednią wersję, więc przywiązany i przekonany do marki jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak dla mnie nowe Dacie są kilka tyś przewartościowane w stosunku to tego co oferują (jakość

> wykończenia, komfort). Kombi może była by opcją, ale NIE MA SILNIKA.

> 1.2 to chyba żart w tym aucie

> 0.9 to opcja ale do twingo a nie do samochodu tej wielkości

> 1.5 dci - cena powala

> Brak "normalnego" 1.6 benzynowego lub 1.2 turbo

to samo co w duster, auto może i fajne ale silniki porażka

1.6 nie jedzie, a przy 100km/h brakuje już obrotomierza nawet na 6biegu wink.gif

ale widać reno nie chce zrobić błedu vw i dacia nie może konkurować z renówkami grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam jeździłeś zdaje się 700setką czy 900setką po całej Polsce i jakoś to było.

oczywiscie! Ale po pierwsze - to było z musu, po drugie - rewelacji nie było , po trzecie - było nas dwoje a po czwarte - to nei kombi i nie pretendowało do auta rodzinnego , turystycznego. A tu, do auta które z założenia ma takim być - pchają silniczki jak do seicento

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ci wszyscy, którzy kupowali Sieny, Thalie i Lanosy sedany . A trochę tego u nas zeszło swego

> czasu. Strzelę nawet, że były to jedyne nowe samochody sprzedawane w swoim czasie na naszym

> rynku .

i Astry F Classic;)

a to dlatego, że taka Astra F Classic sedan w 2000 roku kosztowała z 2xpp 30 kzł

wiem bo mam jeszcze taką w garażu i popsuć się nie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G.. ne silniki. 1.2 75KM z LPG 15,5s do 100 km/h sick.gif + słynne francuskie awaryjne diesle. TCE ma zdaje się bezpośredni wtrysk? czyli do LPG się nie nada... Regulacja wysokości pasów tylko w najdroższej wersji - porażka jakaś no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Dziś przeglądałem stronę Dacii...

> Właśnie wypuścili nowego Logana (X52).

> KLIK

> Ciekawy samochód, za niezłe pieniądze, za przyzwoitą wersję ok 50 kPLN...

Za niecałe 50 wyrwiesz wersję bez płatnych dodatków z jedynym sensownym silnikiem 1.5dCi 90KM. Bo tych 75-konnych silniczków w sporym bądź co bądź aucie, które z założenia ma jeździć załadowane nawet nie komentuję.

Dobra widzę, jest jeszcze TCe 90KM, benzynowy, i faktycznie cena od 41900. IMO to jedyna wersja, którą można nazwać sensowną, bo do 50 da się bardzo ładnie doposażyć ok.gif Albo za 42 wziąć to auto z seryjnym acz w miarę sensownym wyposażeniem i pogodzić się z jego wadami.

> Cena porównywalna z Octavią.

z czym? Chyba inny cennik widzieliśmy... Jedyne zbliżone cenowo i wielkościowo auto to Fiat Linea. 1.3MJet 95KM w sensownej wersji da się znaleźć w okolicach 50tys.

> No i bagażnik

> Oba te samochody, A więc Logan i Octavia, to tańsze wersje odpowiednio koncernów RSA i VAG.

> Ciekawe, czy ten nowy model powtórzy w PL sukces Octavii, i czy dziś wyprze ją z rynku ?

Cena Octavii zaczyna się od 59500zł, Rapida (którego można przyrównać do Logana) - od 47950 za totalnego golasa bez silnika.

> PS

> Nie jestem fanem ani kury ani otwieracza do butelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i Astry F Classic;)

> a to dlatego, że taka Astra F Classic sedan w 2000 roku kosztowała z 2xpp 30 kzł

Chyba na wyprzedaży rocznika. Za tyle to można było słabo wyposażonego Lanosa kupić, a nie Astrę z 2xpp (mowa o zwykłym konsumencie bez układów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.