Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 To jest rolka napinajaca pasek rozrzadu, i powiedzieli dobrze ze to wyłapałem bo moglo by byc kuku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Koszty pracy w UE są tak olbrzymie, że dziwię się szczerze, że te samochody w ogóle się sprzedają. Jeśli chodzi o cenę: nadrabiają trochę spektakularnymi oszczędnościami, ale producenci elektroniki i wielu innych dóbr pokazali gdzie trzeba ludziom dawać pracę dopóki UE nie zmądrzeje. A zmądrzeć póki co nie ma zamiaru, raczej w drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 a ja kupilem druga insignie wlasnie za 30 dni okolo odbior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Ty masz juz po FL chyba?? tak. Zawsze kupuje auta już po FL i dobrze jak do tej pory na tym wychodzę W odsprzedaży lepiej, większość usterek wyeliminowana, a i rabaty za zakup zazwyczaj większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > z rozrzadem i przekladnia GM problemow nie robil, ale z turbina 1,5 miesiaca walczylem zeby nowa > dali. Odpowiednie pismo i upór i dali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Odpowiednie pismo i upór i dali Dokladnie, w czym masz swoj ogromny udzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 Fiat Panda też ma jeden tłumik z tyłu i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > Koszty pracy w UE są tak olbrzymie, że dziwię się szczerze, że te samochody w ogóle się sprzedają. > Jeśli chodzi o cenę: nadrabiają trochę spektakularnymi oszczędnościami, ale producenci > elektroniki i wielu innych dóbr pokazali gdzie trzeba ludziom dawać pracę dopóki UE nie > zmądrzeje. A zmądrzeć póki co nie ma zamiaru, raczej w drugą stronę. Dlatego bedzie fabryka w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 Jestem laikiem ale czy mi się wydaje, czy standardowe wersje Vectry C i Insigni mają podobne zawieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > a co do 4x4 dla haldexa - brzmi zbyt dumnie a spróbuj zbadać na hamowni moc przy tym napędzie 4x4 ale tak by zbadać te 4x4 w tym łoplu a nie tylko sam przód... niestety 4x4 tego bym nie nazywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > a spróbuj zbadać na hamowni moc przy tym napędzie 4x4 > ale tak by zbadać te 4x4 w tym łoplu a nie tylko sam przód... > niestety 4x4 tego bym nie nazywał A ja nie rozumiem poco w 160 KM aucie dali 4x4... toć to kilkaset kg więcej i w ogóle nie jedzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 31 Maja 2014 Udostępnij Napisano 31 Maja 2014 > A ja nie rozumiem poco w 160 KM aucie dali 4x4... toć to kilkaset kg więcej i w ogóle nie > jedzie.. z boxem zaczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pikas Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 160 KM. O! moje następne auto Jeżeli to tak jeździ jak VC to biorę w ciemno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > O! moje następne auto > Jeżeli to tak jeździ jak VC to biorę w ciemno Trochę inaczej. Ty masz GTS, ma inne zawieszenie. Natomiast wersja 4X4 z FlexRide zdecydowanie lepiej trzyma się drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Ale w dzisiejszych czasach "przemium" to nie jest technologia lecz dobry znaczek i dużo ładnych, > świecących guziczków w środku. > Skoro Volvo robi premium na podwoziu Focusa, Mercedes sprzedaje Kangoo/Dacię ze swoim znaczkiem to > naiwnością byłoby sądzić, że wyznacznikiem klasy premium są lepsze wahacze niż w tanich > markach. Myślę, że nie masz pojęcia o czym mówisz. A żebyś miał musiałbyś trochę poobcować z audi, BMW, meśkiem. Te auta są premium, a wyznacznikiem tego jest mnóstwo rzeczy - od konstrukcji, po działanie głupiego klimatronika - a uwierz mi klimatronik w Chevrolecie a BMW to dwie różne rzeczy Volvo to takie coś pomiędzy markami premium a taniochą. Czyli nie bardzo masz kasę na BMW, a nie masz ochoty żeby ci odłaziły sreberka w środku - to kupujesz takie volvo, gdzie masz porządne materiały, jakąs ciekawszą elektronikę, ewentualnie pomalowali to lepszym lakierem, który nie rysuje się od patrzenia na niego. Jednak technologicznie siedzisz w zwykłym aucie. Co do meśków dostawczych, które są robione z renault, to nie ma nic wspólnego z meśkami osobowymi - więc nie pitol pod publiczkę bo zaczniesz być wiarygodny jak Kaczyński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 przegrzać :-))))) i miękkośc ciemnych > lakierów-ale to niestety bolączka wodorozcieńczalnych/ekologicznych teraz wszystkich :-) następny co audi nie macał - jakoś tam nie ma tego problemu Nie ma co usprawiedliwiać szajsowatości jakąś wodorozcieńczalnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Myślę, że nie masz pojęcia o czym mówisz. > A żebyś miał musiałbyś trochę poobcować z audi, BMW, meśkiem. Te auta są premium, a wyznacznikiem > tego jest mnóstwo rzeczy - od konstrukcji, po działanie głupiego klimatronika - a uwierz mi > klimatronik w Chevrolecie a BMW to dwie różne rzeczy > Volvo to takie coś pomiędzy markami premium a taniochą. Czyli nie bardzo masz kasę na BMW, a nie > masz ochoty żeby ci odłaziły sreberka w środku - to kupujesz takie volvo, gdzie masz porządne > materiały, jakąs ciekawszą elektronikę, ewentualnie pomalowali to lepszym lakierem, który nie > rysuje się od patrzenia na niego. Jednak technologicznie siedzisz w zwykłym aucie. > Co do meśków dostawczych, które są robione z renault, to nie ma nic wspólnego z meśkami osobowymi - > więc nie pitol pod publiczkę bo zaczniesz być wiarygodny jak Kaczyński To nie tak. Akurat z BMW trochę poobcowałem i wiem że się mocno różni in plus. Z Mercedesem nie miałem okazji. Ale swoim postem miałem na myśli to, że w dzisiejszych czasach coraz więcej rzeczy z tradycją rozmienia się na drobne. A jednocześnie coraz bardziej jakość jest tylko sprytnym marketingiem. Być może źle to napisałem. A Opel to żadne premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > To nie tak. Akurat z BMW trochę poobcowałem i wiem że się mocno różni in plus. Z Mercedesem nie > miałem okazji. > Ale swoim postem miałem na myśli to, że w dzisiejszych czasach coraz więcej rzeczy z tradycją > rozmienia się na drobne. A jednocześnie coraz bardziej jakość jest tylko sprytnym > marketingiem. Być może źle to napisałem. > A Opel to żadne premium. Trochę tak - jednak nadal jest przepaść między markami budżetowymi a premium. Inna sprawa, że marki budżetowe starają się wmawiać klientom, że teraz są premium, och i ach - wpiszą sobie słowo premium na ulotkach i już jest bosko - oczywiście w praniu okazuje się że to bujda, no i później właśnie wszyscy mówią jak ty - gdzie ta jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Trochę tak - jednak nadal jest przepaść między markami budżetowymi a premium. Inna sprawa, że > marki budżetowe starają się wmawiać klientom, że teraz są premium, och i ach - wpiszą sobie > słowo premium na ulotkach i już jest bosko - oczywiście w praniu okazuje się że to bujda, no i > później właśnie wszyscy mówią jak ty - gdzie ta jakość. Szczegolnie premium sa BMW w podstawowych wersjach, gdzie nawet nie ma skorzanej kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Szczegolnie premium sa BMW w podstawowych wersjach, gdzie nawet nie ma skorzanej kierownicy no i zenonów nie ma! dziadostwo a nie premium! Jeśli myślisz, że takie rzeczy są wyznacznikiem premium to powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > no i zenonów nie ma! dziadostwo a nie premium! > Jeśli myślisz, że takie rzeczy są wyznacznikiem premium to powodzenia Nie myslem ale wyglada to dosc karykaturalnie IMHO mogliby te pare EUR odzalowac i nie wypuszczac takiego dziadostwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Nie myslem ale wyglada to dosc karykaturalnie > IMHO mogliby te pare EUR odzalowac i nie wypuszczac takiego dziadostwa w markach premium moim zdaniem charakterystyczne jest też to, że możesz sobie dowolnie konfigurować samochód - zauważ że lexus przez wiele lat sprzedawał swój topowy model z radiem na kasety - bo klienci sobie tego życzyli. Czyli mogę być kimś kto sobie zażyczy BMW z laserowymi światłami, siedzeniami z masażem i... kierownicą z plastixu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > 1. Ile czasu wytrzymał już ten wahacz? 3 lata...w tym 2 lata stania w salonie. 47 kkm. > 2. Po co Ci środkowy tłumik? Przyzwyczaiłem się. > Jeśli Opel wyliczył, że wystarczy końcowy, decybele są git, ekologia > jest git, moc silnika git. To na grzyba mnożyć tłumików? Nie wiem czy będzie git z trwałością lub w sytuacji przedmuchu przy końcowym... > Ale faktycznie zastanawiająca jest komplikacja zawieszenia z tyłu i cel tego Cel ja rozumiem, ale dziwi mnie, że z przodu wóz drabiniasty, a z tyłu wypas. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Co tak mokro. Woda z ulicy. Chociaż wyciek z Haldexa był...nie widać na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > a oprócz tego przeszedł mu w tryb sport. To prawda, ale mnie się wydaje, że to był nawet tryb "race track". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Wiesz co, oczywiscie mozna narzekac, ze nie ma podwojnego wahacza itp ale jakos w Lancerach Evo tez > z przodu jest prosty McPherson i nikt nigdy nie narzekal Lancer nie ma tak gigantycznej masy własnej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > w markach premium moim zdaniem charakterystyczne jest też to, że możesz sobie dowolnie konfigurować > samochód - zauważ że lexus przez wiele lat sprzedawał swój topowy model z radiem na kasety - > bo klienci sobie tego życzyli. Lexus przez wiele lat oferował tylko 4-5 wersji wyposażenia z mizerną możliwością dodatkowego doposażenia auta lub jakichkolwiek zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > w markach premium moim zdaniem charakterystyczne jest też to, że możesz sobie dowolnie konfigurować > samochód Ta cecha bardziej IMO zależy od kraju pochodzenia - w przypadku marek europejskich nawet "nie premium" tradycją jest kilka wersji bazowych i lista opcji dodatkowych które można wybrać lub nie. Marki azjatyckie raczej nie oferują długiej listy opcji - zazwyczaj jest kilka poziomów wyposażenia, dość krótka lista opcji, z których część to elementy możliwe do dołożenia już u dealera. Różnica w tej kwestii polega IMO na tym, że w markach premium często dostępne są rozwiązania, których w bardziej plebejskich pojazdach po prostu w tym momencie jeszcze się nie oferuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Co jest fajnego w tym Flexie ? To lekarstwo na mega nudę tego auta. > Ile razy zmieniałem tryb to jedyne odczucie to inny kolor > podświetlania deski Nie wygłupiaj się. Zmieniają się nastawy amortyzatorów, rekacje gazu, kierownicy, a wszystko to jest jeszcze konfigurowalne w menu. Tryb "tour" fajnie poprawia komfort, jest leniwe, buja się i fajnie pasuje do charakteru auta i masy. "Sport" powinien nazywać się "active tour" , ale różnica jest wyraźna. "Default" to nie wiem co to ma być...tryb ten obnaża ułomność tego auta, a Flex maskuje. Jeśli nie odczuwałeś, być może w menu są wyłączone elementy, które mają się aktywować po wciśnięciu sporta. > W robocie mamy jedną 2.0 cdti z Haldexem, 2 lata i jeszcze jeżdzi, z głównych rzeczy jeszcze nic > się nie zepsuło. Wow! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Lancer nie ma tak gigantycznej masy własnej! Wazy ~1500kg wiec raczej waga piorkowa to tez nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Jest jeden wahacz - narzekają, że tylko jeden. > Były by dwa - o matko, po co dwa, jak można jeden. Auto proste, tanie, małe, lekkie - jeden OK. Auto wypasione, ciężkie, limuzynopodobne - powinien być ambitniejszy układ. > Widzę, że ktoś chciał powytykać Oplowi wady, ale chyba nie za bardzo wyszło. Nie chodzi o wytykanie wad. Chodzi o pewną filozofię techniczną... > Więc ja w najbliższym czasie postaram się zrobić zdjęcia zawieszenia przedniego w Audi A4 B5/Passat > B5, Suberb I, pośmiejemy się z tego, co tam konstruktorzy wymyślili. 4 alu-wahacze. Bardzo ambitnie. Nikt nie powie złego słowa na to zawieszenie jeśli jechał B4 i potem B5. Ale jest drogie - fakt. Jednak porównując Audi z połowy lat 90-tych i Opla z końca dekady XXI w. to przepraszam... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Cel ja rozumiem, ale dziwi mnie, że z przodu wóz drabiniasty, a z tyłu wypas. W Passacie 3C jest podobnie. Więc chyba to "nowa moda" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Niestety, nic nie jest nie tak, ale kolega pipp znany > jest ze swojej frustracji spowodowanej Insignią To Insignia jest znana z frustrowania mnie, a wiadomo, że Kolega Bergerac nosi żółto czarny szalik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > W Passacie 3C jest podobnie. Więc chyba to "nowa moda" nie nowa moda, tylko - ma być tanio chcesz wielowahacz z przodu - kup se audi Passek B5 był o wiele zbyt premium na VW. Silnik wzdłuż, wspomniane zawieszenie z przodu, materiały we wnętrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > co chcesz- tanie auto. Nakładli bajerów i próbują gawiedź do "premiumowości" przekonać Moja ulubiona "premiumowość" to akcesoryjna kierownica OPC. Ładna, gruba, spłaszczona od dołu, a jak złapiesz niżej za "aluminium" i ściskasz wolant to słychać trrr...krrryyy...ccccc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > a ja kupilem druga insignie wlasnie > za 30 dni okolo odbior Nie dziwi mnie to. Wybór tak samo logicznie i ekonomicznie uzasadniony jak wybór Dacii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Jestem laikiem ale czy mi się wydaje, czy standardowe wersje Vectry C i Insigni mają podobne > zawieszenie? Vectra C prostszego mieć nie może. Chociaż przykład P508 i P407 dowodzi, że tendencja jest właśnie taka. Wracamy bo prostoty bo przekombinowaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Wazy ~1500kg wiec raczej waga piorkowa to tez nie jest. No to wsadź do Lancera czterech, ponad 100-kilowych brysiów i będziesz miał masę Insigni. Co jeszcze. Np. ten egz., który waży z kierowcą równe 2 tony ma tarcze przednie o średnicy 321 mm. Występują w Insigni jeszcze tarcze 337 mm, ale Opel stwierdził, że 2-tonowe 2.0 4x4 to głównie na taryfie będzie się toczyć więc nie ma co montować większych. A potem, że tarcze się grzeją, krzywią, hamulce buczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > przegrzać :-))))) i miękkośc ciemnych > następny co audi nie macał - jakoś tam nie ma tego problemu > Nie ma co usprawiedliwiać szajsowatości jakąś wodorozcieńczalnością "przegrzać"-się nie czepiaj słów - wszyscy wiedza o co chodzi i jaki jest efekt Q7 (od nowości szwagra) ujeżdżane już 6 rok się liczy? porównuję insignię do tego do czego powinno sie insignię porównywac Mondeo/Superb/Passaat/Avensis/i40 i lakierów tam... oraz po rozmowach z lakiernikami... a ty z audi wyjeżdżasz...i kto tu ma fisia na punkcie "premium"? ja zawsze mówię "to tylko i aż... opel" a koledze który rozpoczął wątek się dziwię w sumie-kupował i nie widział co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Dlatego bedzie fabryka w PL ...to nie będą musieli półosi od nas do niemcowni wozić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > w markach premium moim zdaniem charakterystyczne jest też to, że możesz sobie dowolnie konfigurować > samochód - zauważ że lexus przez wiele lat sprzedawał swój topowy model z radiem na kasety - > bo klienci sobie tego życzyli. > Czyli mogę być kimś kto sobie zażyczy BMW z laserowymi światłami, siedzeniami z masażem i... > kierownicą z plastixu znalazłem kiedyś bardzo ładne E32 735i Long z szarą skórą, EDC i generalnie pełnym wypasem bez klimy ktoś chciał tak i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > a koledze który rozpoczął wątek się dziwię w sumie-kupował i nie widział co? To w ogóle nie tak. Insignia we flocie to zakup równie rozsądny co popularny. Cena zakupu, dostęp do części, mnogość ASO...po prostu Opel - przyjaciel firmy. Łatwość sprzedaży, dostęp do know how, łatwość upolowania okazji - wszystko cacy. Ja chcę tylko pokazać, żeby nie nabrać się na wygląd, wypas, solidność, prestiż, samochód roku, trenera BVB bo nie jest to auto dla prywatnego użytkownika, który jeszcze np. lubi samochody. Elementy, które rzeczywiście mogą ucieszyć (Flex, 4x4) są źródłem problemów w nowych(!!!) egzemplarzach. Ja bardzo lubię auta tanie, proste, zwykłe, które same "mówią", że takie są. Mam natomiast uczulenie na pozory, z których Insignia się składa. Między dobrym, fajnym autem, a "flotówką" jest ogromna, fundamentalna różnica. Insignia kryzys 1.8 na gazie będzie OK. Ale wersja, która ma być będzie kłopotliwa, mało imponująca technicznie i w niektórych elementach komiczna, ALE wciąż będzie cenowo nie do pobicia. Wystarczy, żeby przy tworzeniu Insigni 2, Opel zmienił filozofię. Auto powinno być lekkie, przestronne, proste również z wierzchu, mieć małe koła, a wtedy nawet Fornalik zrobi sprzedaż. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > znalazłem kiedyś bardzo ładne E32 735i Long z szarą skórą, EDC i generalnie pełnym wypasem bez > klimy ktoś chciał tak i tyle Rewelacja, to mój alter ego. Ale serio to była "bima" dla v-ce premier Bieńkowskiej. "Panie Bartku, trochę ciepło". "Sorry, taki mamy...". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Wystarczy, żeby przy tworzeniu Insigni 2, > Opel zmienił filozofię. Auto powinno być lekkie, przestronne, proste również z wierzchu, mieć > małe koła, a wtedy nawet Fornalik zrobi sprzedaż. czyli filozofia dokladnie odwrotna niż Insignia 1 powaga auto masakra... po Vectrze, która miała bezkonkurencyjny gabaryt, robią kombi w segmencie D, które ma mniejszy bagażnik niż ich własny segment C ale nadwaga pozostała... no ale rynek nie widzi tego... widzi ładniusi dizajn, ledy i wielki felunek... i poszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > porównuję insignię do tego do czego powinno sie insignię porównywac > Mondeo/Superb/Passaat/Avensis/i40 i lakierów tam... no to prosze bardzo - porównaj do passata - akurat VW ma fajne, twarde lakiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Zmieniając temat (nie do końca) w ostatnim motorze pokusili sie o porówanie Insigni i Superba dieselków w wersjach kombi... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 > Zmieniając temat (nie do końca) w ostatnim motorze pokusili sie o porówanie Insigni i Superba > dieselków w wersjach kombi... :-) i co moze Insignia jeszcze wygrala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 > i co moze Insignia jeszcze wygrala ? niom. . . . . . . . . . . . ale scfaniakowali coby sie gawiedzi nie narazić i superb TEŻ wygrał :-)))))))))))))))))))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 > Zmieniając temat (nie do końca) w ostatnim motorze pokusili sie o porówanie Insigni i Superba > dieselków w wersjach kombi... :-) superb z insignia? bez jaj. przeciez Superb to segment Panamery i Quattroporte wg VAG. Conajmniej A6 powinnio obok postawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 > Zmieniając temat (nie do końca) w ostatnim motorze pokusili sie o porówanie Insigni i Superba > dieselków w wersjach kombi... :-) Przeczytałem te bzdury na szybko Dużo mydlenia oczu i końcowy remis Ale odchodząc od artykułu i samej gazety, w której koncern WV chyba ma swój dział "bezstronnych" dziennikarzy oraz sama w sobie jest folderem reklamowym Największą bzdurą w Insigni Tourer jest opisywanie pojemności jej bagażnika...540 l Z ODCHYLONĄ ROLETĄ! Ten bagażnik jest płytki, niewielki (mniejszy niż w HB Insigni - 530l jak dobrze pamiętam). No ale bagażnik kosztem wyglądu to jest jakiś wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.