p i p p Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Tego nie mogłem przepuścić. Nowa Giulia na test drive. Nie ma ich jeszcze wiele, wyboru nie było. Biały diesel w manualu nie rozpala zmysłów, ale wierzyłem, że nawet najgorsza i najbrzydsza wersja fajnego auta jest warta wiele. Giulia Super 2.2 M/T podobno 180 KM...czyli mocniejszy klekot. Wsiadam za kółko. Wciskam sprzęgło "okute" sportowymi nakładkami jak i sąsiednie pedały. Klikam guzik "start/stop" na kierownicy i czekam. Po chwili diesel zaczyna pracować. Zaciągam ręczny - niestety elektryczny - kilka podstawowych ustawień fotela i lusterek i ruszam. Duża, solidna gałka dźwigni biegów przyjemnie leży w dłoni. Biegi wchodzą z lekkim oporem, ale drogi prowadzenia są za długie. Pierwsze wrażenie mam takie, że Julka mnie otula. Miejsca na stopy ile trzeba, nic ponadto. Miejsca na nogi też bez rozpusty. Oparcia foteli trzymają w porządku, ale siedziska absolutnie bez szału. Pośladki i uda dużo lepiej się czują...z tyłu. Deska rozdzielcza jest agresywnie wyrzeźbiona na kierowcę i pasażera. Jest minimalistyczna, oryginalna, ale czy ładna? Nie, ładna nie jest, a kolor podświetlenia - dominacja bieli - sprawia wrażenie, że projektowała ją księżniczka Elsa. Miedzy przednimi fotelami przebiega wysoki, szeroki tunel z podłokietnikiem dla kierowcy i pasażera. Genialna rzecz. Chyba najlepsze warunki dla prawego łokcia z jakimi się spotkałem. Pasażer też ma idealne podparcie i nie ma mowy o stykaniu się łokciami. Super wygodne, ale to uzupełnia wrażenie przebywania w ciasnym, sportowym, bardzo dopasowanym kokpicie. Diesel "łapsnął" już trochę temperatury więc czas poszukać prawym, stojącym pedałem dywanika. Tu mam poważne wątpliwości czy była to rzeczywiście 180-ka. W danych technicznych wersja 150 ma tak naprawdę...136 KM i tak...ten egzemplarz jechał jak 136-konny, 4-cylindrowy diesel 2.2. Trzeba jednak przyznać, że dźwięk jak na ropniaka jest...próbujący kamuflować dystrybutor, z którego tankujemy. Oczywiście można oszukać samego siebie i przełączyć się w tryb D, ale to tylko pozory dynamiki. Nie będzie mowy o pozorach jeśli skupimy się na układzie kierowniczym. Już w trybie N jest super precyzyjny. W trybie D jest ostry jak język posła Niesiołowskiego. Samochód urzeka lekkością, balansem, ale i kulturą. Przekleństwem w tej kulturze są 18-calowe felgi, które są w tak lekkim aucie po prostu głupie (Super ma w serii 17", baza 16"), ale czego się nie robi, żeby wyglądać...prawda? Dopełnieniem przyjemności z prowadzenia są fantastycznie dozowalne hamulce. Nawet przez chwilę nie mam pokusy, żeby bawić się menu komputera pokładowego czy słuchać radia. Chcę jechać. Nie podoba mi się ten silnik, jest za słaby, nie podoba mi się ta skrzynia, wolę 8-biegowego automata, ale chciałbym tym autem skręcać i skręcać i skręcać... Na koniec jeszcze kilka kilometrów, tym razem jako pasażer. Wow! To auto cieszy nawet jak się nie prowadzi! Tak to jeszcze nie miałem, nie cierpię być wożony. Tak wiele pozytywnego charakteru bije z tego auta, że jestem zaskoczony. Z bliska wcale nie wygląda cudownie. Jest zwyczajna, szczególnie z tyłu. Do tego mały bagażnik, brak dziury do wożenia nart...taki biały sedan w dieslu do floty...a uśmiech mega. Muszę jeszcze raz wspomnieć o tylnej kanapie. Jest tak mądrze zaprojektowana, że przypomniało mi się Punto "jedynka". Centymetrów mało, ale idealnie pod ciało. Jednak braku podłokietnika nie mogę pojąć. Myślę, że wersja 2.0 turbo benz. A/T byłaby doskonała, a 510-konna "kufałka" rozkocha w sobie nawet ortodoksyjnego fanatyka Passata TDI B5 FL. Tak, da się to auto zepsuć. Np. dieslem, np. zbyt dużymi kołami, ale nigdy całkowicie. Aluminium w zawieszeniu, włókno węglowe w wale napędowym...to jest właśnie to. Wielkie brawa dla Alfy Romeo. Znów ma charakter, znów ma swoje, wyjątkowe cechy i ma tylko jedną wadę. Jeśli z niej przesiadasz się do Octavii TDI...to myśli samobójczych nie wypleni nawet kozetka u specjalisty. Podsumowanie: + ukł. kier. + kokpit + niska masa i jej rozkład + konsekwentny styl (nieosiągalna cecha u japończyków) + można kupić skromną wersję - diesel - możliwości transportowo - rodzinne - Elsa projektowała deskę - seryjne fotele - 18-calowe koła z oponami 255 mm Liftingiem za kilka lat...mądrym liftingiem można z Julki zrobić auto prawie idealne na styku emocji z codzienną praktycznością. Pozdrawiam. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 opona 255 jest z tyłu - przód 225/40 R18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 Jakies pics? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2016 505 koni i napęd na tył? …z silnika 2.9 l. Jak będzie spadać z ceny w typowym dla AR tempie to będzie mocny zawodnik w wyścigu do szybkiego sedana "na co dzień". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Jakies pics? Co jeszcze charakterystycznego? Np. kierunkowskazy inspirowane Vectrą C. Nie wiem po co. Wycieraczki natomiast inspirowane Daewoo Tico. Nie pomyli się tego auta z innym. A wygląda tak: Białe Alfy są jak różowe Bentleye, ale naprawdę...w fajnym sprzęcie głupi kolor nie boli. Giulia nawet skorodowana będzie fajna. A teraz strona tylna...no nie wygląda jak flotowóz? Dowiedziałem się też, że ta skromna paleta to na początek. Będzie w przyszłości kombi, będzie 4x4, będą wersje 240 i 280 KM. Oczywiście BMW 3-er będzie zawsze z przodu bo ma silnik 3-cylindrowy, ale Giulia będzie dla ludzi chcących zatrzymać młodość. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 505 koni i napęd na tył? …z silnika 2.9 l. Jak będzie spadać z ceny w typowym dla AR tempie to będzie mocny zawodnik w wyścigu do szybkiego sedana "na co dzień". Jeszcze może być z napędem na 4 łapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Podsumowanie:+ ukł. kier.+ kokpit+ niska masa i jej rozkład+ konsekwentny styl (nieosiągalna cecha u japończyków)+ można kupić skromną wersję- diesel- możliwości transportowo - rodzinne- Elsa projektowała deskę- seryjne fotele- 18-calowe koła z oponami 255 mm Ciekawe jest to co piszesz. W każdym teście jaki do tej pory przeczytałem to rozpływają się z zachwytu nad tym dieslem 180KM: jaki ma zapas mocy, niutonów itd. Trzeba będzie samemu spróbować i się przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Nie pomyli się tego auta z innym. Jak się nie pomyli jak w pierwszym odruchu wygląda jak BMW 3er po wieśtuningu z przodu. Koszmar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Ciekawe jest to co piszesz. W każdym teście jaki do tej pory przeczytałem to rozpływają się z zachwytu nad tym dieslem 180KM: jaki ma zapas mocy, niutonów itd. Trzeba będzie samemu spróbować i się przejechać No właśnie...dlatego bym stawiał, że prezenter salonowy się lekko pomylił i jest to słabsza wersja. I patrzę na dane techniczne i już nie wiem czy słabsza ma 150 KM czy 136 KM. Nie chce mi się wierzyć, że ten egz. miał 180 koni bo próbowałem trzeci bieg i gaz w podłogę. W każdym razie nawet jeśli tak słabą wersję weźmiesz na serpentyny to będzie banan na twarzy. Jak się nie pomyli jak w pierwszym odruchu wygląda jak BMW 3er po wieśtuningu z przodu. Koszmar Nie mówię o wyglądzie bo wyglądem trzeba ratować kiepskie i nudne auta. To jest świetne i nawet w budzie Ssangyonga byłoby super. Nie do pomylenia jest za kierownicą. Oryginalne, ciasne, wymagające przyzwyczajenia. I co najważniejsze: Brak nawiązań do 159. Alfa chce się odciąć od tej historii. Będzie mnóstwo głosów, że deskę rozdzielczą 159-ka miała fajniejszą, ale jak porządny Niemiec wstydzi się za Hitlera, Alfa wstydzi się za włoskie Passaty. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 No właśnie...dlatego bym stawiał, że prezenter salonowy się lekko pomylił i jest to słabsza wersja. Wg mnie szerokie opony robią swoje. Przerabiałem ten temat w starym bmw - na letnich oponach odejmowało mu jakby z 1/4 mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Piękna jest ta alfa. Oglądałem w salonie, a teraz czekam na udostępnienie auta na jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 No właśnie...dlatego bym stawiał, że prezenter salonowy się lekko pomylił i jest to słabsza wersja wniosek jest taki, że przed jazdą próbną dowolnym autem należy prosić o wgląd do DR tego auta i tam sprawdzić moc silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Widze Ze to jak Mazda 6 wyglada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Fajniutka moooże kiedyś jak będą tanieć jak zawsze A co do kół mam u siebie identyczny zestaw i muli auto trochę ale nie aż tak bez przesady. Ile ona waży ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Jak będzie spadać z ceny w typowym dla AR tempie to będzie mocny zawodnik w wyścigu do szybkiego sedana "na co dzień". Tylko że drastyczne spadki cen skończyły się wraz z modelami 147/156/159/166. Zobacz na ceny Mito czy Giulietta na mobile.de. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Alfa Romeo (a właściwie Fiat) ma problem. Bardzo poważny problem. Jeżeli chcą być "starą, dobrą" Alfą, to lądują w segmencie aut pedalskich. Jeżeli chcą być VW - powstaje 159 Teraz chcą być BMW i znowu jest . Problemy z jakością pewnie będą takie jak zawsze (taka włoska tradycja). Nie wróżę sukcesu. Co obecnie oferuje Alfa? Nic! Giulia niewiele zmienia, konkurencja jest po prostu ciekawsza. Idą ścieżką Lancii, czyli do niebytu. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez wladmar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Alfa Romeo (a właściwie Fiat) ma problem. Bardzo poważny problem. Jeżeli chcą być "starą, dobrą" Alfą, to lądują w segmencie aut pedalskich. Jeżeli chcą być VW - powstaje 159 Teraz chcą być BMW i znowu jest . Problemy z jakością pewnie będą takie jak zawsze (taka włoska tradycja). Nie wróżę sukcesu. Co obecnie oferuje Alfa? Nic! Giulia niewiele zmienia, konkurencja jest po prostu ciekawsza. Idą ścieżką Lancii, czyli do niebytu. Powoli, za 2 lata będzie alfetta czyli segment E, nowa julietta ma być rwd, mają być dwa suvy... Jeśli to wszystko wypali to AR się utrzyma imo. To nie lancia która miała 3 modele z czego dwa to były chryslery z inną twarzą a jeden był modelem stworzonym na płycie 500 a oferowany w segmencie B. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Powoli, za 2 lata będzie alfetta czyli segment E, nowa julietta ma być rwd, mają być dwa suvy... Jeśli to wszystko wypali to AR się utrzyma imo. To nie lancia która miała 3 modele z czego dwa to były chryslery z inną twarzą a jeden był modelem stworzonym na płycie 500 a oferowany w segmencie B. Zobaczymy. Od paru lat Alfa nie ma NIC. Chcesz kupić kompakt, idziesz do Alfy... Nie ma. Jest jakies nie wiadomo co, Julietta, klasa B, brzydka jak noc w Kielcach. Mito - nie wiadomo co. Kompaktu brak. Klasa D - brak. E - brak. Po cholerę w ogóle ta marka istnieje - nie wiadomo. Może coś zmienią, zobaczymy. Ale przez lata nieistnienia będzie bardzo ciężko przekonać do siebie, zwłaszcza że to tylko Fiat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Zobaczymy. Od paru lat Alfa nie ma NIC. Chcesz kupić kompakt, idziesz do Alfy... Nie ma. Jest jakies nie wiadomo co, Julietta, klasa B, brzydka jak noc w Kielcach. Mito - nie wiadomo co. Kompaktu brak. Klasa D - brak. E - brak. Po cholerę w ogóle ta marka istnieje - nie wiadomo. Może coś zmienią, zobaczymy. Ale przez lata nieistnienia będzie bardzo ciężko przekonać do siebie, zwłaszcza że to tylko Fiat... Alfa nie ma kompaktu? Przecież nawet wymieniłeś Spuszczone z krzyża 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Powoli, za 2 lata będzie alfetta czyli segment E, nowa julietta ma być rwd, mają być dwa suvy... Jeśli to wszystko wypali to AR się utrzyma imo. To nie lancia która miała 3 modele z czego dwa to były chryslery z inną twarzą a jeden był modelem stworzonym na płycie 500 a oferowany w segmencie B. Nie jestem w temacie alfy, ale mówisz, ze ma więcej niż 3 auta w ofercie? PS. Widze, ze jednak ma. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez ZUBERTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Zobaczymy. Od paru lat Alfa nie ma NIC. Chcesz kupić kompakt, idziesz do Alfy... Nie ma. Jest jakies nie wiadomo co, Julietta, klasa B, brzydka jak noc w Kielcach. Mito - nie wiadomo co. Kompaktu brak. Klasa D - brak. E - brak. Po cholerę w ogóle ta marka istnieje - nie wiadomo. Może coś zmienią, zobaczymy. Ale przez lata nieistnienia będzie bardzo ciężko przekonać do siebie, zwłaszcza że to tylko Fiat... Giullietta to przeciez kompakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Giullietta to przeciez kompakt Jaki tam z niej kompakt... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Nie jestem w temacie alfy, ale mówisz, ze ma więcej niż 3 auta w ofercie? PS. Widze, ze jednak ma. Pisałem o lancii i o przyszłej gamie AR. A to że teraz jest lipa w ich ofercie to fakt. A co mają na ten moment poza mito,guliettą i gullią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Jaki tam z niej kompakt... Taki sam jak Golf czy Astra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Taki sam jak Golf czy Astra. Właściciel bajerisze 5er wie przecież lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Co jeszcze charakterystycznego? Np. kierunkowskazy inspirowane Vectrą C. Nie wiem po co. Wycieraczki natomiast inspirowane Daewoo Tico. Nie pomyli się tego auta z innym. A wygląda tak: Białe Alfy są jak różowe Bentleye, ale naprawdę...w fajnym sprzęcie głupi kolor nie boli. Giulia nawet skorodowana będzie fajna. A teraz strona tylna...no nie wygląda jak flotowóz? Dowiedziałem się też, że ta skromna paleta to na początek. Będzie w przyszłości kombi, będzie 4x4, będą wersje 240 i 280 KM. Oczywiście BMW 3-er będzie zawsze z przodu bo ma silnik 3-cylindrowy, ale Giulia będzie dla ludzi chcących zatrzymać młodość. Pozdrawiam. Wygląda jak chińska podróba BMW .. przynajmniej na zdjęciach. 255 - jak w Insignii, czyżby problemy z trakcją 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Taki sam jak Golf czy Astra. Jakoś tak nie bardzo. Nie przekonuje mnie i chyba nie tylko mnie, nie widać tego na ulicach. Dla mnie to takie napakowane Mito. Jak myślę o kompakcie, to przychodzi do głowy Golf, Astra, Octavia, Lancer, Mazda3, Focus i wiele innych. Giulletta jakoś nie. Marketingowo to im nie wyszło. Jeżeli chcę kupić klasę C, to nie pójdę do Alfy, bo jakoś w ogóle nie mam w głowie, że mają klasę C... Dziwne to. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez wladmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Alfa Romeo (a właściwie Fiat) ma problem. Bardzo poważny problem. Jeżeli chcą być "starą, dobrą" Alfą, to lądują w segmencie aut pedalskich. Jeżeli chcą być VW - powstaje 159 Teraz chcą być BMW i znowu jest . Problemy z jakością pewnie będą takie jak zawsze (taka włoska tradycja). Nie wróżę sukcesu. Co obecnie oferuje Alfa? Nic! Giulia niewiele zmienia, konkurencja jest po prostu ciekawsza. Idą ścieżką Lancii, czyli do niebytu. Akurat dzisiaj przyjechałem sobie do domu Mito 2014 rok, 135 MultiAir, ksenon, otwierany dach, skóra, felgi 18 cali, nagłośnienie Bose - jak to jest pedalstwo to ja jestem 100% gejem. Świetnie jedzie, wygląda tak że się ludzie oglądają, już nie wspomnę o tym że płeć piękna się ogląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Właściciel bajerisze 5er wie przecież lepiej Nie, teraz sprawdziłem i faktycznie Giuletta to kompakt Zawsze byłem przekonany, że to B. Mito to A, Giuletta to B. Okazało się, że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Jakoś tak nie bardzo. Nie przekonuje mnie i chyba nie tylko mnie, nie widać tego na ulicach. Dla mnie to takie napakowane Mito. Jak myślę o kompakcie, to przychodzi do głowy Golf, Astra, Octavia, Lancer, Mazda3, Focus i wiele innych. Giulletta jakoś nie. Marketingowo to im nie wyszło. Jeżeli chcę kupić klasę C, to nie pójdę do Alfy, bo jakoś w ogóle nie mam w głowie, że mają klasę C... Dziwne to. Niezła logika - nie znam za bardzo auta i nie kojarzy mi się z kompaktem, więc to pewnie nie kompakt. Długość 4350 mm Szerokość 1800 mm Wysokość 1460 mm Rozstaw osi 2630 mm Masa własna od 1355 kg Poj. zbiornika paliwa 60 l W którym miejscu to auto klasy B ? Bravo to w takim razie też nie kompakt, a od Giulietty różni się tylko pojemnością bagażnika Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez madek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Akurat dzisiaj przyjechałem sobie do domu Mito 2014 rok, 135 MultiAir, ksenon, otwierany dach, skóra, felgi 18 cali, nagłośnienie Bose - jak to jest pedalstwo to ja jestem 100% gejem. Świetnie jedzie, wygląda tak że się ludzie oglądają, już nie wspomnę o tym że płeć piękna się ogląda Ale to nie jest "stara dobra" Alfa. To bardzo fiatowskie auto po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Niezła logika - nie znam za bardzo auta i nie kojarzy mi się z kompaktem, więc to pewnie nie kompakt. Długość 4350 mm Szerokość 1800 mm Wysokość 1460 mm Rozstaw osi 2630 mm Masa własna od 1355 kg Poj. zbiornika paliwa 60 l W którym miejscu to auto klasy B ? Bravo to w takim razie też nie kompakt, a od Giulietty różni się tylko pojemnością bagażnika Marketingowo totalnie zawalili sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Marketingowo totalnie zawalili sprawę. Temu akurat nie zaprzeczę, AR a właściwie Fiat systematycznie zawala sprawę od wielu lat jeśli chodzi o ich ofertę, marketing to już inna bajka (marketing nie pomoże jak przez 5 lat w salonie stały 2 modele Alfy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Temu akurat nie zaprzeczę, AR a właściwie Fiat systematycznie zawala sprawę od wielu lat jeśli chodzi o ich ofertę, marketing to już inna bajka (marketing nie pomoże jak przez 5 lat w salonie stały 2 modele Alfy). No własnie o to mi chodzi. Byłem przekonany, że Alfa nie ma nic w segmencie C, a trochę się interesuję motoryzacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Ale to nie jest "stara dobra" Alfa. To bardzo fiatowskie auto po prostu. Ma to też swoje dobre strony, jakość i bezawaryjność na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Ma to też swoje dobre strony, jakość i bezawaryjność na plus To znaczy, że dąży do jakości Fiata? Nie wiem jak to skomentować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Ma to też swoje dobre strony, jakość i bezawaryjność na plus Tak, w szczególności widać to na forum alfaholicy, gdzie jest test usterki giukietty po 10 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) No własnie o to mi chodzi. Byłem przekonany, że Alfa nie ma nic w segmencie C, a trochę się interesuję motoryzacją. To się wyedukuj i nie pisz głupot bo aż oczy bolą jak się to czyta! Giulietta nie jest kompaktem bo mało tego na rynku? od kiedy ilość sprzedanych sztuk jest wyznacznikiem przynależności do danej klasy? No tak to jest jak powiela sie stereotypy- mówisz do bani bo technika fiata - a co złej w niego? jakie znasz wady siników, zawieszeń, przeniesienia napędu a może gniją? bo jak na razie to co wymieniłem można kilku markom uważanym za czołowe zarzucić a nie FCA - szach i mat! Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Dareek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Tak, w szczególności widać to na forum alfaholicy, gdzie jest test usterki giukietty po 10 tys km w mojej po 45 tkm i poluzowana gałka zmiany biegów - tyle. to co tam piszą to pierdoły w porównaniu z usterkami konkurencji. a tak poważnie każde forum danej marki ma podobny dział- czytając można dojść do wniosku że złom. . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 w mojej po 45 tkm i poluzowana gałka zmiany biegów - tyle. to co tam piszą to pierdoły w porównaniu z usterkami konkurencji. a tak poważnie każde forum danej marki ma podobny dział- czytając można dojść do wniosku że złom. . Oj nie, nie. To co Ty wymieniłeś to pierdoly i tak tam było na początku tematu, a później są juz konkrety. Giulia jest piękny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Myślę że jest to krok jak najbardziej w dobrą stronę dla alfy, a przynajmniej wersja quadrifoglio Ale niestety dla mnie pozostanie tylko marzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Myślę że jest to krok jak najbardziej w dobrą stronę dla alfy, a przynajmniej wersja quadrifoglio Ale niestety dla mnie pozostanie tylko marzeniem Za kilka lat będzie świetnym autem używanym! Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Lexsensei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Nowa na full wypasie kosztuje ponad 400tys .. nawet jesli w 3 lata straci 60% ceny to wciaz bedzie to gruuuuba kasa .. chyba ze czekasz na 10-latki .. no to sobie poczekasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) No własnie o to mi chodzi. Byłem przekonany, że Alfa nie ma nic w segmencie C, a trochę się interesuję motoryzacją. Z naciskiem na trochę.. Uwazac jakies auto za samochod X klasy bo sie malo ich sprzedaje ... mistrzostwo .. "nie znam sie, ale sie wypowiem" Giulia wyglada super i oby wziela na siebie wiecej cech z samochodow Fiata, to bedzie dobrze Szkoda tylko ze takie to drogie .... Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez czacha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Za kilka lat będzie świetnym autem używanym! Tak samo jak obecnie M3-ka, na kazdym rogu mozna spotkac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) No tak to jest jak powiela sie stereotypy- mówisz do bani bo technika fiata - a co złej w niego? jakie znasz wady siników, zawieszeń, przeniesienia napędu a może gniją? bo jak na razie to co wymieniłem mo żna kilku markom uważanym za czołowe zarzucić a nie FCA - szach i mat! fiaty som do dupy i już , psujom się im alternatory , łańcuchy rozrządu , i skrzynie dsg Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez sediciv 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 255 - jak w Insignii, czyżby problemy z trakcją to ma naped na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 to ma naped na tył no i ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Jakoś tak nie bardzo. Nie przekonuje mnie i chyba nie tylko mnie, nie widać tego na ulicach w wawie widać, nie dużo, bo alfa jest drogawa, możesz sobie golfa kupić co też większość czyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 no i ? no i . . . co z tego że szerokie kapcie ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.