zejk Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 20 minut temu, czachabrava napisał(a): Za 21tys to można było Tico kupić. Albo Seicento 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 2 minuty temu, zejk napisał(a): Albo Seicento 900 Chyba CC 700, CC 900 było droższe od Tico, nie mówiąc o Seicento. Kto kupiłby o zdrowych zmysłach Tico w cenie SC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 6 godzin temu, akisel napisał(a): Dokładnie w 2003 kupiony pierwszy nowy samochód Fabia combi 1,4 niebieski golas za 32 tys;) Teraz nowa Fabia zaczyna sie od 63kPLN, czyli po 20 latach kosztuje 2x tyle, ale jest duzo lepiej wyposazona. Srednia pensja od tego czasu wzrosla ok 3x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 (edytowane) 8 godzin temu, akisel napisał(a): Napewno goly, biały z czarnymi zderzakami 1,4 z gazem W salonie stal chyba cos 23-24 tys, zakupiony za 20 (po jakich 8-9 latach i 350kkm sprzedany za 9 Nawet netto wtedy tyle nie kosztował. Odbierałem z rodzicami w 2000 r Lanosa 1,4 S ciemnoplatynowego z instalacją gazową, dodatkowym radiem, dywanikami oraz alarmem w cenie ponad 33 000 PLN. Cennikowo bez dokładanych rzeczy kosztował 29 900 PLN. Edytowane 23 Listopada 2022 przez Citric Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 (edytowane) 3 godziny temu, wladmar napisał(a): Chyba CC 700, CC 900 było droższe od Tico, nie mówiąc o Seicento. Kto kupiłby o zdrowych zmysłach Tico w cenie SC? Wtedy był już Matiz który miał 5drzwi Mama w 99 odbierała wersję friend 23tys, najdroższy kosztował pod 30tys W podobnej cenie było Uno W tych latach była jeszcze astra f classic i za 35-39 można było taka kupić Tata odbierał w 99 kombi za 42tys Lanos był trochę tańszy, Nubira trochę droższa DU dawało coś czego nie oferował nikt i dziś też mało kto ma - serwis 3x3 3lata gwarancji i obsługi są free Do tego weszli w sieć polmozbyt'u i wszędzie ich było pełno Padli z różnych przyczyn, ale potem jeszcze był chevrolet i takie Aveo chyba nieźle się sprzedawało Edytowane 23 Listopada 2022 przez Koonrad 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 (edytowane) 9 godzin temu, wladmar napisał(a): Zresztą z tamtych lat nadal widać sporo Fabii, Lanosów zdecydowanie mniej. Fabię 1 tłukli do 2008, Lanosa niby też (nie licząc UA), ale sprzedaż Lanosa u nas siadła gdzieś po 2000-2001, nie mówiąc ile Fabii zostało importowanych po 2004. Edytowane 23 Listopada 2022 przez ZUBERTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 16 godzin temu, koNik napisał(a): Tragicznie się takim czymś jeździ, przynajmniej w wydaniu KIA EV6 czy jak jej tam. Dodajesz gazu, auto zaczyna mielić kołami jednocześnie czuć jak zawieszenie się buja i w tym momencie ubrana na biało nerwowo wjeżdża kontrola trakcji. Zawieszenie nie nadaza za masa i mocą auta. Nie wiem co za geniusz to wymyślił. Tam masz albo 170KM, albo 229KM z napędem na tył, albo 325KM i 4WD. Wtedy to jest całkiem inne auto pod względem jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 31 minut temu, K3 napisał(a): Tam masz albo 170KM, albo 229KM z napędem na tył, albo 325KM i 4WD. Wtedy to jest całkiem inne auto pod względem jazdy... Ta co jeździłem miała bodajże właśnie 229. Podejrzewam że 4WD jest lepsze aczkolwiek jestem ciekaw czy tez się tak giba. Porownalbym to do jazdy czymś w stylu Durango, czuć że auto jest zwaliste. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 10 godzin temu, Koonrad napisał(a): W tych latach była jeszcze astra f classic i za 35-39 można było taka kupić Tata odbierał w 99 kombi za 42tys Za 32 tys. zł kupiłem w 99 r. Astrę sedan golas 2 dziecko w drodze, wiec trzeba było szybko zmienić CC. A jeszcze rok wcześniej chciałem kupić Lanosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 15 godzin temu, wladmar napisał(a): Chyba CC 700, CC 900 było droższe od Tico, nie mówiąc o Seicento. Kto kupiłby o zdrowych zmysłach Tico w cenie SC? no nie wiem, Tico miało 4 drzwi i było bezawaryjne w porównaniu z Fiatem. Moja rodzina przerobiła w tamtych czasach większość aut marki Daewoo - tata miał Nexię, potem Lanosa, wujek miał Espero, ciocia Tico (co ciekawe to Tico dostała w spadku moja siostra i jeszcze kilka lat temu jeździło dzielnie - największy problem to że ciężko już było znaleźć kogoś kto umie w tym wyregulować gaźnik), ja miałem Lanosa i Matiza. Jedynym dosyć awaryjnym autem z tych wszystkich to był ten matiz. A taka Nexia czy Espero to były samochody całkowicie bezawaryjne (poza podatnością na rdzę i odpadającymi elementami wykończenia wnętrza). Wtedy to były idealne samochody. Może i trochę toporne, ale bezawaryjne, nawet nieźle wyglądające jak na tamte czasy, lepsze od awaryjnych Fiatów, tańsze od zawsze przereklamowanych VW i pochodnych. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 3 minuty temu, maro_t napisał(a): no nie wiem, Tico miało 4 drzwi i było bezawaryjne w porównaniu z Fiatem. Moja rodzina przerobiła w tamtych czasach większość aut marki Daewoo - tata miał Nexię, potem Lanosa, wujek miał Espero, ciocia Tico (co ciekawe to Tico dostała w spadku moja siostra i jeszcze kilka lat temu jeździło dzielnie - największy problem to że ciężko już było znaleźć kogoś kto umie w tym wyregulować gaźnik), ja miałem Lanosa i Matiza. Jedynym dosyć awaryjnym autem z tych wszystkich to był ten matiz. A taka Nexia czy Espero to były samochody całkowicie bezawaryjne (poza podatnością na rdzę i odpadającymi elementami wykończenia wnętrza). Wtedy to były idealne samochody. Może i trochę toporne, ale bezawaryjne, nawet nieźle wyglądające jak na tamte czasy, lepsze od awaryjnych Fiatów, tańsze od zawsze przereklamowanych VW i pochodnych. Też racja. No i Tico był pozycjonowany jak rodzinny samochód - "duże małe auto" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 Ciekawe czy to bedzie platforma czy będzie jak w wielu innych markach obecnie. Aż mi się żal robi ludzi, którzy muszą obsługiwać social media Mitsubishi i zachwalać nowe Mitsu ASX 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 (edytowane) 21 godzin temu, wladmar napisał(a): Chyba CC 700, CC 900 było droższe od Tico, nie mówiąc o Seicento. Kto kupiłby o zdrowych zmysłach Tico w cenie SC? Jak kupowałem seja w 2010, to dostałem z dokumentami też fakturę z salonu i tam stało coś około 20k za gołego golasa, chyba, że już mi pamięć szwankuje Auto wyprodukowane w 1999 - tego jestem pewien. Edytowane 24 Listopada 2022 przez zejk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 6 godzin temu, wladmar napisał(a): Też racja. No i Tico był pozycjonowany jak rodzinny samochód - "duże małe auto" Tak, pamiętam jak w którymś katalogu "SAMOCHODY ŚWIATA" rodzaj nadwozia był oznaczony jako kombilimuzyna 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 1 minutę temu, zejk napisał(a): Jak kupowałem seja w 2010, to dostałem z dokumentami też fakturę z salonu i tam stało coś około 20k za gołego golasa, chyba, że już mi pamięć szwankuje W 96 r. CC700 kosztowało poniżej 20, a Tico powyżej, jak mnie pamięć nie myli. Wtedy Tico pewnie było w cenie CC900. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 22 minuty temu, rwIcIk napisał(a): W 96 r. CC700 kosztowało poniżej 20, a Tico powyżej, jak mnie pamięć nie myli. Wtedy Tico pewnie było w cenie CC900. W sierpniu '96, rodzice kupili Cinquecento 700 Young (czyli totalny golas) za 16950 (albo jak kto woli 169 milionów ). Dziewięćsetka była bodaj za 18,5 albo 19, a Tico w podstawowej wersji też jakoś tak. Wujek za Uno 1.4 dał bodaj 26 czy 28, a Punto 1.1 z korbkami, czarnymi zderzakami i bez poduszki powietrznej było już w okolicy 30. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 4 godziny temu, Filipfm napisał(a): Ciekawe czy to bedzie platforma czy będzie jak w wielu innych markach obecnie. Aż mi się żal robi ludzi, którzy muszą obsługiwać social media Mitsubishi i zachwalać nowe Mitsu ASX Przynajmniej może z częściami nie będzie problemu Sąsiad miał (może nawet dalej ma) auto z przodem Citroena a tyłem Fiata (albo na odwrót) - Eurovan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miromat Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 Nie rozumiem całej tej dyskusji o POLSKIM samochodzie elektrycznym. Jaki on będzie polski, skoro wszystkie podzespoły będą obcą konstrukcją? A i większość podzespołów będzie importowana w całości. Polska to będzie tylko robocizna przy składaniu tego wszystkiego do kupy. Ostatnim naprawdę polskim samochodem był Polonez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 W dniu 23.11.2022 o 12:44, iwik napisał(a): To że to jest miś to wiadomo. Za 200k nie sprzeda się w PL. Tyle kosztuje kia niro ev i to jest oczywiście dla polskiej rodziny abstrakcja. Ale za 130k mogłaby. Cena to jedno, a jakieś zaufanie do marki drugie. Ssangyong jest dostępny od dawna, ceny ma przyzwoite, ale rynku nie zwojował. Z kolei Dacia sprzedaje się znakomicie. Na pewno cena musi być konkurencyjna, ale za 130 za auto wielkościowo i technicznie konkurencyjne z tymi za 200 to nie będzie. Jeśli już, to musieliby zrobić auto trochę mniejsze, wielkości Punto czy Corsy. Taka eCorsa czy elektryczne Niro zaczynają się od około 150, więc tej wielkości Izera ale w cenie mniejszego Fiata 500e może sprzedawałaby się. Ale też, cena jedno, a infrastruktura drugie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 1 minutę temu, Majkiel napisał(a): Cena to jedno, a jakieś zaufanie do marki drugie. Ssangyong jest dostępny od dawna, ceny ma przyzwoite, ale rynku nie zwojował. Z kolei Dacia sprzedaje się znakomicie. Na pewno cena musi być konkurencyjna, ale za 130 za auto wielkościowo i technicznie konkurencyjne z tymi za 200 to nie będzie. Jeśli już, to musieliby zrobić auto trochę mniejsze, wielkości Punto czy Corsy. Taka eCorsa czy elektryczne Niro zaczynają się od około 150, więc tej wielkości Izera ale w cenie mniejszego Fiata 500e może sprzedawałaby się. Ale też, cena jedno, a infrastruktura drugie. Wszystko fajnie tylko nikt jeszcze nie poruszył innego aspektu - żeby kupić auto (które tanie nie jest) muszę mieć odrobinę zaufania do producenta, że po pierwsze samochód jest poprawnie skonstruowany (a tutaj nie ma żadnych doświadczeń z poprzednich modeli), po drugie serwis i części będą dostępne przez te 10+ lat. Biorąc pod uwagę, że projekt jest mocno "upolityczniony" ilu z klientów uwierzy, że kolejny rząd nie postawi na Izerze lagi i zaryzykuje zakup? PS To i tak IMHO dyskusja akademicka bo fabryka nie powstanie (nie wspominając o Izerze) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 20 minut temu, Miromat napisał(a): Jaki on będzie polski, skoro wszystkie podzespoły będą obcą konstrukcją? Polski to on będzie głęboką wiarą tych, którzy chcą, żeby inni w to uwierzyli. Odtrąbi się sukces, a potem się zrobi protokół zniszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 (edytowane) 28 minut temu, Miromat napisał(a): Nie rozumiem całej tej dyskusji o POLSKIM samochodzie elektrycznym. Jaki on będzie polski, skoro wszystkie podzespoły będą obcą konstrukcją? A i większość podzespołów będzie importowana w całości. Polska to będzie tylko robocizna przy składaniu tego wszystkiego do kupy. Polski będzie zarząd firmy z nadania Nowogrodzkiej 28 minut temu, Miromat napisał(a): Ostatnim naprawdę polskim samochodem był Polonez. Biorąc pod uwagę, że zaprojektowali go Włosi, technologie też były pochodną włoszczyzny to chyba się musisz cofnąc do Syreny Edytowane 24 Listopada 2022 przez Filipfm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 Godzinę temu, zejk napisał(a): Tak, pamiętam jak w którymś katalogu "SAMOCHODY ŚWIATA" rodzaj nadwozia był oznaczony jako kombilimuzyna Dziś to się wydaje śmieszne, ale wtedy często te autka naprawdę służyły jako samochody rodzinne. Mając w tej cenie wybór między sprowadzonym z Niemiec szrotem, a nowym samochodem, może niezbyt prestiżowym, ale nowym, wiele osób decydowało się na to drugie wyjście. Nikt z Was nie widział tikaczów czy sejów zapakowanych ludźmi na full? . A wtedy przewaga czterech drzwi nad dwoma była nie do przecenienia. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 2 godziny temu, Miromat napisał(a): Nie rozumiem całej tej dyskusji o POLSKIM samochodzie elektrycznym. Jaki on będzie polski, skoro wszystkie podzespoły będą obcą konstrukcją? A i większość podzespołów będzie importowana w całości. Polska to będzie tylko robocizna przy składaniu tego wszystkiego do kupy. Ostatnim naprawdę polskim samochodem był Polonez. swoją drogą jeśli tak się stanie to będzie nowy porządek świata - staniemy się siłą roboczą dla Chińczyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 2 godziny temu, maro_t napisał(a): Nikt z Was nie widział tikaczów czy sejów zapakowanych ludźmi na full? . CC 700 Young w takim kolorze, pożyczanym przez kumpla od matki, jezdzilismy we 4 chłopa przez pól Polski na zawody. Z 4 rowerami na dachu. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 (edytowane) 2 godziny temu, maro_t napisał(a): Dziś to się wydaje śmieszne, ale wtedy często te autka naprawdę służyły jako samochody rodzinne. Mając w tej cenie wybór między sprowadzonym z Niemiec szrotem, a nowym samochodem, może niezbyt prestiżowym, ale nowym, wiele osób decydowało się na to drugie wyjście. Nikt z Was nie widział tikaczów czy sejów zapakowanych ludźmi na full? . A wtedy przewaga czterech drzwi nad dwoma była nie do przecenienia. matiz był dla mnie całkiem udanym autem, mama wybrała go właśnie ze względu na 4drzwi pamiętam że wtedy jeszcze była kia pride w podobnej cenie, ale auto to lata 80 - stara fiestiva a matziem mam trochę fajnych wspomnień, - wakacje z namiotem, rowery na dachu i nawet brak klimy nie przeszkadzał i skubaniec w takim układzie palił około 5L 10lat i nigdy nas nie zawiódł, w sumie wykończyła go korozja od progów, przez nadkola Edytowane 24 Listopada 2022 przez Koonrad 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 4 godziny temu, Majkiel napisał(a): W sierpniu '96, rodzice kupili Cinquecento 700 Young (czyli totalny golas) za 16950 (albo jak kto woli 169 milionów ). Dziewięćsetka była bodaj za 18,5 albo 19, a Tico w podstawowej wersji też jakoś tak. Wujek za Uno 1.4 dał bodaj 26 czy 28, a Punto 1.1 z korbkami, czarnymi zderzakami i bez poduszki powietrznej było już w okolicy 30. Całkiem możliwe. Dawno było. Oglądałem i CC i Tico. Wybrałem CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2022 15 godzin temu, rwIcIk napisał(a): Całkiem możliwe. Dawno było. Oglądałem i CC i Tico. Wybrałem CC A polonez nie był jeszcze tańszy? Z gazem eksploatacja wychodziła pewnie taniej a jednak komfort lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2022 10 minut temu, volf6 napisał(a): A polonez nie był jeszcze tańszy? Z gazem eksploatacja wychodziła pewnie taniej a jednak komfort lepszy Miałem poloneza - używanego. Chciałem kupić nowego, to pod koniec roku nie sprzedawali. Więc potem kupiłem coś z zachodniej motoryzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2022 Teraz, rwIcIk napisał(a): Miałem poloneza - używanego. Chciałem kupić nowego, to pod koniec roku nie sprzedawali. Więc potem kupiłem coś z zachodniej motoryzacji Znaczy CC i to w wersji 700? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2022 12 minut temu, volf6 napisał(a): Znaczy CC i to w wersji 700? Tak, na tyle było stać Potem była Astra z Gliwic. Dopiero kolejna Astra II była z zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 26 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2022 W dniu 25.11.2022 o 10:20, volf6 napisał(a): A polonez nie był jeszcze tańszy? Z gazem eksploatacja wychodziła pewnie taniej a jednak komfort lepszy Z tego co mi się przypomina Polonez był droższy od CC 900. Mój Ojciec żałował, że nie dołożył w 1997 r. do Poloneza zamiast CC 900. Dla 4 osobowej rodziny CC 900 był koszmarem i rodzice zmienili go w 2000 na Lanosa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2022 36 minut temu, Citric napisał(a): Z tego co mi się przypomina Polonez był droższy od CC 900. Mój Ojciec żałował, że nie dołożył w 1997 r. do Poloneza zamiast CC 900. Dla 4 osobowej rodziny CC 900 był koszmarem i rodzice zmienili go w 2000 na Lanosa. Ja na Astrę Gdy miała mi się powiększyć rodzina z 3 do 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 30 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2022 (edytowane) W dniu 24.11.2022 o 15:02, Majkiel napisał(a): W sierpniu '96, rodzice kupili Cinquecento 700 Young (czyli totalny golas) za 16950 (albo jak kto woli 169 milionów ). W 96r Ojciec kupował Poloneza 1.6 GLI (golas + lakier metalic), za coś ok. 19000zł - pamiętam dokładnie, bo dostał odszkodowanie z AC za Poloneza z 94r. (GLE) na full wypasie (o ile można tak mówić), którego nam zawinęli spod bloku. W 2000r. z kolei zanabył Lanosa 1.6SX (1 AirBag, szyby w prądzie, brak klimy) za ok. 36000zł. Astra F 82KM zaczynała się od 38000zł, a Brava 1.6SX coś koło 42000zł. Jakaż do była rakieta w porównaniu z Polonezem. Natomiast z Corollą 1,3 XLi już tak bardzo Lanos nie wygrywał. Edytowane 30 Listopada 2022 przez el_guapo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 5 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2022 Moim zdaniem źle podchodzą do tej Izery. Stawiają na SUVa, aby miec wysoką marżę. Ale do SUVa z wysoka marżą trzeba mieć duże zaufanie, ze nie będzie o kasa w błoto. IMO powinni pójść w samochód w miarę tani, robiony masowo , tak, jakim był lanos, nubira, albo jeszcze bardziej gówniane, ale tańsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 Panowie ostatni raz przypominam, że jest to kącik techniczny nie POLITYCZNY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 W dniu 6.12.2022 o 00:07, maras77 napisał(a): IMO powinni pójść w samochód w miarę tani, robiony masowo , tak, jakim był lanos, nubira, albo jeszcze bardziej gówniane, ale tańsze. Jak na razie idą w dokładnie przeciwnym kierunku. Najtańszych samochodów elektrycznych nie ma, bo skończyli produkować (skoda citigo-e, VW e-up!), a w to miejsce weszła za te same pieniądze dużo gorsza dacia spring, będąca przebrandowanym chińskim 'tanim' kei-carem (tzn tanim w Chinach, bo ze znaczkiem dacii sprzedają go w Europie 2x drożej niż tam). 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 11 minut temu, iwik napisał(a): Jak na razie idą w dokładnie przeciwnym kierunku. Najtańszych samochodów elektrycznych nie ma, bo skończyli produkować (skoda citigo-e, VW e-up!), a w to miejsce weszła za te same pieniądze dużo gorsza dacia spring, będąca przebrandowanym chińskim 'tanim' kei-carem (tzn tanim w Chinach, bo ze znaczkiem dacii sprzedają go w Europie 2x drożej niż tam). Wielka szkoda taka Skoda u mnie idealnie by sie sprawdzila. Zamiast tego na sile sprzedaja te ciezkie wielkie pokraki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2022 Godzinę temu, iwik napisał(a): Jak na razie idą w dokładnie przeciwnym kierunku. Najtańszych samochodów elektrycznych nie ma, bo skończyli produkować (skoda citigo-e, VW e-up!), a w to miejsce weszła za te same pieniądze dużo gorsza dacia spring, będąca przebrandowanym chińskim 'tanim' kei-carem (tzn tanim w Chinach, bo ze znaczkiem dacii sprzedają go w Europie 2x drożej niż tam). na wiekszym/droższym aucie łatwiej jest przytulic dobrą marżę 52 minuty temu, wujek napisał(a): Wielka szkoda taka Skoda u mnie idealnie by sie sprawdzila. Zamiast tego na sile sprzedaja te ciezkie wielkie pokraki. Bo to jest właśnie GreenWashing. Fury są coraz większe, cięższe i potem lament, że trzeba przechodzić na elektryki! Które też są wielkie i jeszcze cięższe. I potrzebują sporo energii (ze źródeł niekoniecznie odnawialnych) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.