DamianB Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Po pierwsze: czy obecnie już kupować, bo ceny są w miarę przyzwoite i przed sezonem będzie już tylko drożej, czy jeszcze jest nadzieja, że będą tańsze do marca niż teraz? A teraz konkrety: szukam 4 letnich 17-tek, najlepiej nie więcej niż 1600zł za komplet. Najlepiej wspominam Uniroyale RainSport pierwszej generacji, które fenomenalne były na mokrym, a do tego miały rant ochronny. Obecne Uniroyale RainSport3 nie cieszą się niestety aż tak dobrymi ocenami (dużo userów mówi o pływaniu auta powyżej 140km/h, a że mój codzienny dojazd do pracy do to jakieś 2x20 km po autostradzie...), więc może jednak jakiś inny model/producent o równie dobrych albo troszkę gorszych właściwościach jezdnych na mokrej nawierzchni? Rozmiar fabrycznie powinien być 225/45R17, ale wolałbym 205/215/225 lecz z profilem 50 - każdy wariant już sprawdzałem doświadczalnie w Omedze i było bardziej komfortowo (mniej tłukło albo ze względu na wyższą oponę, albo ze względu na węższą oponę) niż na twardych 225/45. Niestety te z profilem 50 mają czasami 1.5-2x wyższą cenę od standardowego 225/45, więc w razie czego niechętnie jestem skłonny zostać przy 225/45R17 jeśli będą naprawdę bardzo dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Po pierwsze: czy obecnie już kupować, bo ceny są w miarę przyzwoite i przed sezonem będzie już > tylko drożej, czy jeszcze jest nadzieja, że będą tańsze do marca niż teraz? > A teraz konkrety: szukam 4 letnich 17-tek, najlepiej nie więcej niż 1600zł za komplet. Najlepiej > wspominam Uniroyale pierwszej generacji, które fenomenalne były na mokrym, a do tego miały > rant ochronny. Obecne Uniroyale3 nie cieszą się niestety aż tak dobrymi ocenami (dużo userów > mówi o pływaniu auta powyżej 140km/h, a że mój codzienny dojazd do pracy do to jakieś 2x20 km > po autostradzie...), więc może jednak jakiś inny model/producent o równie dobrych albo troszkę > gorszych właściwościach jezdnych na mokrej nawierzchni? > Rozmiar fabrycznie powinien być 225/45R17, ale wolałbym 205/215/225 lecz z profilem 50 - każdy > wariant już sprawdzałem doświadczalnie w Omedze i było bardziej komfortowo (mniej tłukło albo > ze względu na wyższą oponę, albo ze względu na węższą oponę) niż na twardych 225/45. Niestety > te z profilem 50 mają czasami 1.5-2x wyższą cenę od standardowego 225/45, więc w razie czego > niechętnie jestem skłonny zostać przy 225/45R17 jeśli będą naprawdę bardzo dobre. poprzeglądaj motointegrator, mają naprawdę dobre ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Ceny cenami, bardziej chodzi mi o dobrą alternatywę dla RainSportów3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Ceny cenami, bardziej chodzi mi o dobrą alternatywę dla RainSportów3 Panowie tutaj też mam podobny problem, opona 195/45/15 - z jednej strony zastanawiam się czy ufać marce i kupić Goodyear F1 (pewnie 2 używane, 2 nowe), Uniroyal Rainsport 3 czy Nankang NS-2 (tutaj mam opinie kolegów, że są bardzo ok). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 uniroyal bym brał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 Jak uniroyal nowe to bralbym x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Panowie tutaj też mam podobny problem, opona 195/45/15 - z jednej strony zastanawiam się czy ufać > marce i kupić Goodyear F1 (pewnie 2 używane, 2 nowe), Uniroyal Rainsport 3 czy Nankang NS-2 > (tutaj mam opinie kolegów, że są bardzo ok). Ja miałem parę lat temu w Omedze te Nankangi i nie byłem z nich zadowolony. Ścieralność i trakcja na mokrym zdecydowanie odbiegały od RainSportów1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Ja miałem parę lat temu w Omedze te Nankangi i nie byłem z nich zadowolony. Ścieralność i trakcja > na mokrym zdecydowanie odbiegały od RainSportów1. Dzięki Panowie za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Panowie tutaj też mam podobny problem, opona 195/45/15 - z jednej strony zastanawiam się czy ufać > marce i kupić Goodyear F1 (pewnie 2 używane, 2 nowe), Uniroyal Rainsport 3 czy Nankang NS-2 Jeśli Nankang to NS-20, NS-2 są głośniejsze i subiektywnie gorszą trakcję ma auto na nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Panowie takie pytanie. Co bedzie lepsze do golfa z rozmiarem 195/65/15. Mam do wyboru dwie opony: Uniroyal Rain Expert o takie: Czy też Uniroyal Rain Expert 3: Ktora z tych dwóch opon będzie lepsza ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Panowie takie pytanie. Co bedzie lepsze do golfa z rozmiarem 195/65/15. Mam do wyboru dwie opony: > Uniroyal Rain Expert o takie: > Czy też > Uniroyal Rain Expert 3: > Ktora z tych dwóch opon będzie lepsza ?? > Pozdrawiam dziwne pytanie, rainsport 3 jest oponą o klasę wyżej niż rainexpert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > dziwne pytanie, rainsport 3 jest oponą o klasę wyżej niż rainexpert hmm teraz patrze na strone uniroyal i faktycznie to nie jest rain expert 3 tylko rain sport 3. RainExpert w cenie 188zl a RainSport 3 w cenie 186zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 rainexpert bo maja mniejsze zuzycie paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 rainsport 3 znika w oczach a pod koniec zycia slabo na wodzie zajechalem je w 8mcy osobiscie nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > hmm teraz patrze na strone uniroyal i faktycznie to nie jest rain expert 3 tylko rain sport 3. > RainExpert w cenie 188zl a RainSport 3 w cenie 186zł 195/65R15 nie występuje w bieżniku rainsport3. Opona ze zdjęcia to rainexpert3 i jest to inny bieżnik niż rainsport3. Pewnie rainexpert3 będzie miała lepsze parametry niż rainexpert, ale kosztem żywotności. (nawet według etykiet dla indeksu H dla re - EB71 i re3 - CA71) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > 195/65R15 nie występuje w bieżniku rainsport3. > Opona ze zdjęcia to rainexpert3 i jest to inny bieżnik niż rainsport3. > Pewnie rainexpert3 będzie miała lepsze parametry niż rainexpert, ale kosztem żywotności. (nawet > według etykiet dla indeksu H dla re - EB71 i re3 - CA71) no wlasnie wczoraj sprawdzalem w garazu i jest to faktycznie rainexpert3. Chyba wezme te rainexpert 3 bo sa mlodsze a moje przebiegi roczne nie sa zbyt duze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 Przygotowuję się na sezon wiosenny i zakupiłem nowe Vredestein Ultrac Sessanta 225/45R18, a nawet założyłem na felgi. Temperatury jeszcze za niskie żeby przełożyć koła, więc na razie czekają na wiosnę. Pytanie czy ktoś na takowych gumach jeździł, bo zastanawia mnie czy nie będą hałasować jak GoodYear F1 (jodełka) po częściowym zużyciu bieżnika. W sumie zadał mi takie pytanie znajomy, gdy zobaczył te Vredestein'y i zabił mi klina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > rainsport 3 znika w oczach a pod koniec zycia slabo na wodzie > zajechalem je w 8mcy Czyli ile kilometrów? Już byłem zdecydowany na nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 a czy to wazne? nie lepiej zeby sie dobrze trzymały ? usłyszysz róznice 2 dB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Czyli ile kilometrów? > Już byłem zdecydowany na nie 30-35kkm max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 Jeździłem na takich ale w rozmiarze 225/40/18 i nie było źle. Ale były głośniejsze od Conti Sport Contact 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > 30-35kkm max Czyli dla mnie to ca. 4 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Czyli dla mnie to ca. 4 lata poprawili trochę sztywność boków w stosunku do rs2, także na zakrętach "nie pływają" jak rs2 a na mokrym bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Czyli ile kilometrów? > Już byłem zdecydowany na nie nawet nie 30 jak wyzej kolega wspomnial na przednich kolach, fwd, ok20 kkm teraz mam jakies - barum czy hankook - cos podobnego - (podobne osiagi i klasa) ten sam nalot a jeszcze polowa zostala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > nawet nie 30 jak wyzej kolega wspomnial > na przednich kolach, fwd, ok20 kkm No to Aktualnym faworytem jest Fulda SportControl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > rainsport 3 znika w oczach a pod koniec zycia slabo na wodzie > zajechalem je w 8mcy > osobiscie nie polecam Miałem RainExperty na samochodzie o masie 1.8t. Pod koniec drugiego sezonu letniego, czyli po ok. 50tys km, opony dobiegały końca. Jak dla mnie to sa mało wytrzymałe, choć na deszczu rzeczywiście sprawują się wyśmienicie. Polecam wyłącznie mało jeżdżącym bądź z lekkimi autami. Pozdro Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Panowie takie pytanie. Co bedzie lepsze do golfa z rozmiarem 195/65/15. Mam do wyboru dwie opony: > Uniroyal Rain Expert o takie: > Czy też > Uniroyal Rain Expert 3: > Ktora z tych dwóch opon będzie lepsza ?? > Pozdrawiam > Panowie takie pytanie. Co bedzie lepsze do golfa z rozmiarem 195/65/15. Mam do wyboru dwie opony: > Uniroyal Rain Expert o takie: > Czy też > Uniroyal Rain Expert 3: > Ktora z tych dwóch opon będzie lepsza ?? > Pozdrawiam Przeglądałem ostatnio 195/65R15 dokładniej, i według mnie nie opłaca się kupować uniroyala. Cena za rainexpert3 to około 185/szt. Dunlopa Sp sport Bluerespone kupi się za mniej wiecej 195/szt lub Goodyeara EfficientGrip Performance w okolicy 200/szt. IMO zbyt mała różnica cenowa żeby brać uniroyala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Przeglądałem ostatnio 195/65R15 dokładniej, i według mnie nie opłaca się kupować uniroyala. > Cena za rainexpert3 to około 185/szt. > Dunlopa Sp sport Bluerespone kupi się za mniej wiecej 195/szt lub Goodyeara EfficientGrip > Performance w okolicy 200/szt. > IMO zbyt mała różnica cenowa żeby brać uniroyala. A w czym ten Uniroyal gorszy? W nazwie producenta czy o coś innego chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > A w czym ten Uniroyal gorszy? W nazwie producenta czy o coś innego chodzi? w żywotności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Ja ze swojej strony po przejechanych 10 tysiącach kilometrów mogę polecić Viking Protech HP2. Naprawde dają radę a cena jakość rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kier6 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Przeglądałem ostatnio 195/65R15 dokładniej, i według mnie nie opłaca się kupować uniroyala. > Cena za rainexpert3 to około 185/szt. > Dunlopa Sp sport Bluerespone kupi się za mniej wiecej 195/szt lub Goodyeara EfficientGrip > Performance w okolicy 200/szt. > IMO zbyt mała różnica cenowa żeby brać uniroyala. Kolego a te dunlopy o których piszesz to takie jak tutaj? https://www.motointegrator.pl/produkty/1181798-dunlop-sp-sport-bluresponse-19565r15-91h Pytam, bo też czeka mnie wymian ogumienia w tym rozmiarze i szukam czegoś przyzwoitego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Pomimo chińskości tego wyrobu oponowego - dają radę nawet gdy próbowałem je przycisnąć na torze (na mokro i sucho). To nie ma być reklama, ale da się kupić PRZYZWOITE opony w dobrej cenie 225/40R18 200 zł/szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Kolego a te dunlopy o których piszesz to takie jak tutaj? > https://www.motointegrator.pl/produkty/1181798-dunlop-sp-sport-bluresponse-19565r15-91h > Pytam, bo też czeka mnie wymian ogumienia w tym rozmiarze i szukam czegoś przyzwoitego... Dokładnie te opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > w żywotności. a na ile tę żywotność określasz, miałem 2 komplety uniroyali I-wszy stary rainsport, potem rainekspert i średnio powyżej 40 tyś km na każdym komplecie robiłem, jakoś drastycznie w porównaniu do innych opon się nie zużywały do samego końca dobrze na mokrym się spisywały przeżyły kilka ostrych hamowaniach do zablokowania kół w aucie bez ABS-u, nie biły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > a na ile tę żywotność określasz, miałem 2 komplety uniroyali I-wszy stary rainsport Średni przebieg dunlopa/goodyeara według producenta 68tyś. (źródło będzie mi ciężko odszukać) Oczywiście realny przebieg będzie niższy, ale mimo wszystko nie słyszałem negatywnych opinii co do zużycia dunlopa SpSportBlueresponse, czego nie mogę napisać o uniroyalu. > jakoś drastycznie w porównaniu do innych opon się nie zużywały Nie powinno być drastycznej różnicy, to chyba normalne. > przeżyły kilka ostrych hamowaniach do zablokowania kół w aucie bez ABS-u, nie biły. Nic to do tematu dunlop vs uniroyal nie wnosi. Przecież nie mówię że uniroyal to padaczka, a dunlop to królowa żywotności. uniroyal - dobra opona, za dobre pieniądze. dunlop - bardzo dobra opona, a cena coraz bliżej klasy średniej. Jak ktoś chce na siłę uświadamiać że uniroyal to lepszy zakup niż dunlop, lub odwrotnie to nie widzę sensu. Każdy i tak kupi co chce. Sygnalizuję tylko, że cena tego dunlopa jest w tej chwili naprawdę niska śledząc rynek od jakiegoś czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > Średni przebieg dunlopa/goodyeara według producenta 68tyś. (źródło będzie mi ciężko odszukać) Wg producenta to wiesz co > Oczywiście realny przebieg będzie niższy, ale mimo wszystko nie słyszałem negatywnych opinii co do > zużycia dunlopa SpSportBlueresponse, czego nie mogę napisać o uniroyalu. Z tego co napisałeś wynika, że tylko słyszałeś o negatywnych opiniach o Uniroyalu. Sądzę, że na tym można by zamknąć dywagacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 > a na ile tę żywotność określasz, miałem 2 komplety uniroyali I-wszy stary rainsport, potem > rainekspert i średnio powyżej 40 tyś km na każdym komplecie robiłem, jakoś drastycznie w > porównaniu do innych opon się nie zużywały do samego końca dobrze na mokrym się spisywały > przeżyły kilka ostrych hamowaniach do zablokowania kół w aucie bez ABS-u, nie biły. Czym się martwisz? Bajki o oponach to można wyczytać w ilościach hurtowych. Nie mam specjalnych uwag co rainsportów - może trochę głośniejsze od F1 (GY ) Tak naprawdę to mamy licytację cenową i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Wg producenta to wiesz co > Z tego co napisałeś wynika, że tylko słyszałeś o negatywnych opiniach o Uniroyalu. Nie mam możliwości sprawdzenia każdej opony, w każdym rozmiarze to chyba normalne Zużycie to tylko jeden z wielu parametrów opony. To że ktoś mówi że zużywa się szybciej, nie jest równe negatywnej opinii. > Sądzę, że na tym można by zamknąć dywagacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Nie mam możliwości sprawdzenia każdej opony, w każdym rozmiarze to chyba normalne Stąd powtarzanie zasłyszanych/wyczytanych opinii ze stwierdzeniem, że "są gorsze" chyba nie jest sensowne > Zużycie to tylko jeden z wielu parametrów opony. > To że ktoś mówi że zużywa się szybciej, nie jest równe negatywnej opinii. Otóż to, szczególnie zużycie, które nie jest empirycznie potwierdzone Nie żebym bronił Uniroyal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 trzeba kupic - co szanowne grono poleca Uniroyal RainSport 3 czy DUNLOP spSPORT BLURESPONSE czy moze cos innego w granicach 1000 PLN ? Przebiegi roczne ok 12 tys km a wiec w lato mysle ok 8 tys km, glownie miasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > trzeba kupic - co szanowne grono poleca Uniroyal RainSport 3 czy DUNLOP spSPORT BLURESPONSE czy > moze cos innego w granicach 1000 PLN ? > Przebiegi roczne ok 12 tys km a wiec w lato mysle ok 8 tys km, glownie miasto. wez jeszcze pod uwage hankook ventus prime 2, mam takie w rozmiarze 195/45/16, zachowanie podobne do rs3, moze tylko ciut kiepskie w czasie duzego aquaplaningu, ale ogolnie po jednym sezonie moge polecic jako zamiennik rs3 aha, zrobilem na nich 40kkm gdzies miedzy kwietniem a listopadem i zeszly do ~6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 > trzeba kupic - co szanowne grono poleca Uniroyal RainSport 3 czy DUNLOP spSPORT BLURESPONSE czy > moze cos innego w granicach 1000 PLN ? > Przebiegi roczne ok 12 tys km a wiec w lato mysle ok 8 tys km, glownie miasto. co tańsze, szukaj w promocji, jak roznica nie duza to dopłacic do dunlopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 > trzeba kupic - co szanowne grono poleca Uniroyal RainSport 3 czy DUNLOP spSPORT BLURESPONSE czy > moze cos innego w granicach 1000 PLN ? > Przebiegi roczne ok 12 tys km a wiec w lato mysle ok 8 tys km, glownie miasto. To ja się podłączę do tych typów przy rozmiarze 195/60/15. Przebiegi podobne. Civic 2002. Różnice w cenie to 120zł za komplet na niekorzyść Dunlopa. Czy pójść w innym kierunku i kupić Daytony D320 (B, G, 73dB)), tańsze od Uniroyali (B, E, 71dB) o 240zł, a od Dunlopów (A, B, 68dB) o 360zł? Teoretycznie, podwyższone opory spowodują, że Dunlop zwróci się w moim przypadku, w półtora roku, góra 2 lata... tylko czy teoria = praktyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Tak się zastanawiam czy latać jeszcze sezon na tych co mam czy kupić nowe... Oryginalnie wg homologacji powinny iść 235/45R17, ale jestem skłonny przejść na coś węższego, a przy tym bardziej atrakcyjnego cenowo... Co poleca brać AK'owa z opon budżetowych, ale nie czajników? Auto koło 200KM, stosunkowo ciężkie, napęd 4x4 więc muszę kupić 4 sztuki nowych opon... Może coś w stylu Sava INTENSA UHP 225/45R17, ewentualnie co innego w podobnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Co wybrać, Pirelli P Zero Nero GT czy Dunlop SportMaxx RT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Skusił sie już może ktoś na Daytona D320 EVO??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 Z gamy Riken/Kormoran/Taurus chodzi o ten model: z gamy Starmaxx'a chodzi o ten model: Ceny b.atrakcyjne, natomiast nie mogę znaleźć żadnych obiektywnych opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 Tytułem wstępu: łatwiej się odnieść, jeśli wiadomo co to za model 1. Riken Maystorm 2 B 2 w 2014 r. i w 2012 r. Im mniej punktów tym lepiej. Punkty oznaczają łączną długość hamowania ze 100 km/h na suchej i mokrej nawierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > Tytułem wstępu: łatwiej się odnieść, jeśli wiadomo co to za model Masz rację, ale ten wzór różnie się nazywa w zależności od producenta. > 1. Riken Maystorm 2 B 2 w 2014 r. i w 2012 r. > Im mniej punktów tym lepiej. Punkty oznaczają łączną długość hamowania ze 100 km/h na suchej i > mokrej nawierzchni. D..py nie urywa. , a Chińczyki trzymają się mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.