Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Jeździłem najslabszym silnikiem. Wrażenia zaskakująco pozytywne. Oczywiście dynamika jest wystarczająca tylko w mieście. Auto jest niesamowicie zwinne. Mnie trochę boli że takie wysokie. Jednak dzięki temu miejsca na nogi jest tyle co w serii 3 e90, a może nawet ciut więcej. Dla kierowcy na prawa nogę tez jest więcej miejsca, niestety na lewą nogę ciut miejsca brakuje. Ogólnie auto udane, szkoda, że nie ma wersji RS. Co ciekawe gwarancja na 5lat/100kkm kosztuje 1300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Jeździłem najslabszym silnikiem. > Wrażenia zaskakująco pozytywne. Oczywiście dynamika jest wystarczająca tylko w mieście. > Auto jest niesamowicie zwinne. Mnie trochę boli że takie wysokie. Jednak dzięki temu miejsca na > nogi jest tyle co w serii 3 e90, a może nawet ciut więcej. > Dla kierowcy na prawa nogę tez jest więcej miejsca, niestety na lewą nogę ciut miejsca brakuje. > Ogólnie auto udane, szkoda, że nie ma wersji RS. > Co ciekawe gwarancja na 5lat/100kkm kosztuje 1300 zł. Ma to faktycznie silnik z tyłu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Ma to faktycznie silnik z tyłu?? Tak. To imho najgorsza wada tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Ma to faktycznie silnik z tyłu?? Ma. Dzięki temu chyba tyle miejsca z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Tak. > To imho najgorsza wada tego auta. Największa zaleta chciałeś powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Tak. > To imho najgorsza wada tego auta. Firma Porsche ma inną opinię na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Firma Porsche ma inną opinię na ten temat Ferrari tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Firma Porsche ma inną opinię na ten temat Firm Porsche nie próbuje zmieścić bagażnika nad silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Firm Porsche nie próbuje zmieścić bagażnika nad silnikiem Ale firmie renault udało się zrobić bagażnik typowy dla aut tej klasy. Tak na oko większy od bagażnika w matizie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Ma to faktycznie silnik z tyłu?? i napęd na przód ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Ale firmie renault udało się zrobić bagażnik typowy dla aut tej klasy. Tak na oko większy od > bagażnika w matizie Powstaje pytanie po co? Możnaby np. zrobić drugi bagażnik z przodu. Ale w nowym Twingo tego nie ma. Ok, mniejszy promień skrętu. Przydaje się raz w miesiącu. Można zawrócić na raz na szerszej ulicy. Za to jeśli trzeba będzie coś zrobić przy silniku... Ale to Renault, więc na pewno ma system zmyślnych klapek serwisowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Również po to by zimą skutecznie posłować się i wybrudzić o pseudo maską przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy. Swoją drogą brzydszego samochodu to już dawno nie widziałem > Powstaje pytanie po co? > Możnaby np. zrobić drugi bagażnik z przodu. Ale w nowym Twingo tego nie ma. > Ok, mniejszy promień skrętu. Przydaje się raz w miesiącu. Można zawrócić na raz na szerszej ulicy. > Za to jeśli trzeba będzie coś zrobić przy silniku... > Ale to Renault, więc na pewno ma system zmyślnych klapek serwisowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Powstaje pytanie po co? > Możnaby np. zrobić drugi bagażnik z przodu. Ale w nowym Twingo tego nie ma. > Ok, mniejszy promień skrętu. Przydaje się raz w miesiącu. Można zawrócić na raz na szerszej ulicy. > Za to jeśli trzeba będzie coś zrobić przy silniku... > Ale to Renault, więc na pewno ma system zmyślnych klapek serwisowych Nigdy nic nie robiłem przy żadnym silniku. Co mnie to interesuje? Za to zawracanie, parkowanie robią co rusz. Nawet gdyby to było raz w miesiącu to warto. Bagażnik jest wystarczający. Po złożeniu siedzeń wręcz przepastny. W takim aucie i tak jeździe jedna Maks dwie osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Ferrari tez. Nawet Chevrolet w nowej Corvette planuje przeniesienie silnika za plecy kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Nawet Chevrolet w nowej Corvette planuje przeniesienie silnika za plecy kierowcy. Ale zapewne będzie dwumiejscowy i silnik przed tylną osią Prosiaki mają silniki za tylną osią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Firma Porsche ma inną opinię na ten temat ale ile aut miejskich robi ta firma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > ale ile aut miejskich robi ta firma ? Kiedyś dużo aut miejskich miało silnik z tylu. Choćby maluch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Kiedyś dużo aut miejskich miało silnik z tylu. Choćby maluch. ale na szczęście te czasy minęły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > ale na szczęście te czasy minęły ja uważam, że jest to miał odmiana do praktycznie jednakowych autek miejskich. W smarcie silnik był nad tylna osią i nikt nie narzekał. To twingo jest bliźniakiem nowego smarta i tam też pewnie nie będzie to raziło. Jeśli chodzi o klasę A to jest to dla mnie obecnie najfajniejsze auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Pierwszy Twingo był ciekawy, sympatyczny, ładny, proporcjonalny i wbrew powszechnej opinii dość trwały. Dla mnie zawsze kojarzył się z samochodem z kreskówki. Potem były różne mutacje, które za wszelką cenę starały się zlikwidować oryginalność tego samochodu. Ten nowy jest..............głupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nigdy nic nie robiłem przy żadnym silniku. Co mnie to interesuje? A ja nie widzę powodu żeby przy byle wizycie w ASO mechanik miał grzebać w moich rzeczach znajdujących się w bagażniku - a w tym Twingo wszystko z bagażnika trzeba wyjąć. Gdyby w pełni funkcjonalny bagażnik był z przodu to OK, ale tak jak jest teraz to raczej słabo przemyślane rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > A ja nie widzę powodu żeby przy byle wizycie w ASO mechanik miał grzebać w moich rzeczach > znajdujących się w bagażniku - a w tym Twingo wszystko z bagażnika trzeba wyjąć. Gdyby w pełni > funkcjonalny bagażnik był z przodu to OK, ale tak jak jest teraz to raczej słabo przemyślane > rozwiązanie. Eee, trochę to śmieszne co mówisz. I tak Grzebia w bagażniku żeby go posprzątać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Eee, trochę to śmieszne co mówisz. I tak Grzebia w bagażniku żeby go posprzątać. Zwykle wożę w bagażniku trochę gratów, szczególnie w tym aucie, którym zazwyczaj jeżdżę po mieście. Pomysł, że miałbym to wszystko wyciągać i gdzieś przekładać z okazji np. przeglądu wydaje mi się dosyć absurdalny - na tyle, że rozważając zakup takiego miejskiego wozidła Twingo skreśliłbym z miejsca właśnie z tego powodu. BTW. nie znam w mojej okolicy ASO Renault gdzie spontanicznie przy okazji przeglądu sprzątano by wnętrze auta, o bagażniku nie wspominając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Pewnie niektórzy z czasem będą chcieli go gazować. Gdzie toto ma koło zapasowe? Chyba, że nie ma, a w zamian jakieś coś, co pozwoli naprawić koło... bo na fotkach nie zauważyłem, żeby było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Ok, mniejszy promień skrętu. Przydaje się raz w miesiącu. przydaje się CODZIENNIE przy parkowaniu jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Pewnie niektórzy z czasem będą chcieli go gazować. Chyba nie ma takiej możliwości zgodnie z przepisami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > i napęd na przód ? Nie Jedyny słuszny napęd zagościł w tym wozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Tak. > To imho najgorsza wada tego auta. a jaka jest najlepsza wada tego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > A ja nie widzę powodu żeby przy byle wizycie w ASO mechanik miał grzebać w moich rzeczach > znajdujących się w bagażniku - a w tym Twingo wszystko z bagażnika trzeba wyjąć. Gdyby w pełni > funkcjonalny bagażnik był z przodu to OK, ale tak jak jest teraz to raczej słabo przemyślane > rozwiązanie. o kurde, ale argument. raz w roku na przegląd trzeba będzie wyjąć płyn do spryskiwaczy i torbę sportową. dyskwalifikacja do zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Pewnie niektórzy z czasem będą chcieli go gazować. Gdzie toto ma koło zapasowe? Chyba, że nie ma, a > w zamian jakieś coś, co pozwoli naprawić koło... bo na fotkach nie zauważyłem, żeby było. a które współczesne auta tej klasy mają koła zapasowe? Chyba w większości obecnie wprowadzanych na rynek aut nie ma kół zapasowych. Może z wyjątkiem SUVów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > a które współczesne auta tej klasy mają koła zapasowe? Chyba w większości obecnie wprowadzanych na > rynek aut nie ma kół zapasowych. Może z wyjątkiem SUVów Najwyżej dojazdówka, a i to rzadko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Najwyżej dojazdówka, a i to rzadko. Problemem jest sam rozmiar koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > ale na szczęście te czasy minęły Maluch był spadobiercą bardzo, bardzo udanego Fiata 500. Na szczęście te czasy wracają - brawa za odwagę wyjścia poza nudny standard. Twingo paradoksalnie jest lepszym klonem oryginalnego Fiata 500 niż obecna fiatowska 500-tka. Z chęcią zakupię sobie kiedyś takie Twingo - z przekory, z zaciekawienia (hipsterka mnie bierze?). No i będę strasznie cierpiał że przy wizycie w serwisie będę musiał wyjąć butelkę z płynem z bagażnika. Za to banan na gębie codziennie w Warszawie przy manewrowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Pewnie niektórzy z czasem będą chcieli go gazować. Gdzie toto ma koło zapasowe? Obecnie produkowanych aut benzynowych się nie gazuje: TSI, TCe, ecoboost, puretech, etc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > W takim aucie i tak jeździe > jedna Maks dwie osoby. A jak to możliwe że w podobnym suzuki Alto widziałem już 2 razy całą rodzinę zwiedzającą zakamarki PL? Wg Ciebie jednak max dwie osoby, wg innych kilka osób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nie > Jedyny słuszny napęd zagościł w tym wozie to taki jakby nowy maluch Już mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > to taki jakby nowy maluch > Już mi się podoba Wielu się podoba. I ma szanse stać się autkiem kultowym, właśnie ze względu na tę, co tu dużo mówić, odmienność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > A jak to możliwe że w podobnym suzuki Alto widziałem już 2 razy całą rodzinę zwiedzającą zakamarki > PL? > Wg Ciebie jednak max dwie osoby, wg innych kilka osób Mój znajomy z trojka dzieci jeździ na codzień z żona i trojka dzieci matizem. Twierdzi ze to super rozwiazanie. Wcześniej miał multiple. Kiedyś samochodem rodzinnym był maluch. Jednak takie mamy obecnie czasy ze nawet w dużych autach zwykle jeździ jednak jedna mąkę dwie osoby. Dobrobyt to się nazywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Wielu się podoba. I ma szanse stać się autkiem kultowym, właśnie ze względu na tę, co tu dużo > mówić, odmienność. Pytanie kiedy wersja RS. I co więcej, ja tutaj czuję w kościach, wersję bardziej radykalną niż RS - jakąś limitowaną, bez bagażnika, bezkompromisową, godnego następcę R5 Turbo - odpowiednik Clio V6. Wiem, że renault jest zdolne do czegoś takiego wtedy dopiero będzie kult. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Pytanie kiedy wersja RS. > I co więcej, ja tutaj czuję w kościach, wersję bardziej radykalną niż RS - jakąś limitowaną, bez > bagażnika, bezkompromisową, godnego następcę R5 Turbo - odpowiednik Clio V6. > Wiem, że renault jest zdolne do czegoś takiego wtedy dopiero będzie kult. Ponoć nie jest przewidziana wersja RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Ponoć nie jest przewidziana wersja RS no to byłaby straszna szkoda. ale IMHO się droczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > o kurde, ale argument. raz w roku na przegląd trzeba będzie wyjąć płyn do spryskiwaczy i torbę > sportową. dyskwalifikacja do zakupu. Oczywiście. Auto miejskie to zadaszone samobieżne pudło, ma być funkcjonalne i tanie. Rozumiem tego typu rozwiązania w samochodzie, gdzie priorytetem są osiągi, czy nawet tylko spektakularny wygląd - ale w samochodzie miejskim te aspekty nie mają akurat żadnego znaczenia - natomiast to, że np. w razie przyjazdu assistance będę się musiał wypakować na chodnik, żeby był dostęp do silnika to poważny mankament funkcjonalny. Mając do wyboru to coś i np. Pandę nie widzę sensu brania Twingo pod uwagę - podobnie jak nie kupiłbym pralki, do której pranie wkłada się przez podłogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Maluch był spadobiercą bardzo, bardzo udanego Fiata 500. > Na szczęście te czasy wracają - brawa za odwagę wyjścia poza nudny standard. Twingo paradoksalnie > jest lepszym klonem oryginalnego Fiata 500 niż obecna fiatowska 500-tka. > Z chęcią zakupię sobie kiedyś takie Twingo - z przekory, z zaciekawienia (hipsterka mnie bierze?). > No i będę strasznie cierpiał że przy wizycie w serwisie będę musiał wyjąć butelkę z płynem z > bagażnika. > Za to banan na gębie codziennie w Warszawie przy manewrowaniu. Do zabawy tak, do kręcenia się po mieście jest to zbędne. Bardziej się tu sprawdza FWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Oczywiście. Auto miejskie to zadaszone samobieżne pudło, ma być funkcjonalne i tanie. Rozumiem tego > typu rozwiązania w samochodzie, gdzie priorytetem są osiągi, czy nawet tylko spektakularny > wygląd - ale w samochodzie miejskim te aspekty nie mają akurat żadnego znaczenia - natomiast > to, że np. w razie przyjazdu assistance będę się musiał wypakować na chodnik, żeby był dostęp > do silnika to poważny mankament funkcjonalny. to jest auto zadaszone, samobieżne i tanie. a wypakowanie 100l bagażnika na chodnik "ewentualnie" w razie czego. to strata 60 sekund życia. żaden koszt i dorabianie ideologii/szukanie problemu. tak samo musisz wypakować bagażnik, jak chcesz się dostać do zestawu naprawczego koła w klasycznym FWD. co się częściej zdarza? zaglądanie do silnika przez assistance w trasie? czy wymiana koła? co więcej: pokaż mi assistance które naprawia silnik na miejscu. to nie aston martin. tu przyjecie laweta i do zobaczenia w najbliższym aso. >Mając do wyboru to coś i np. Pandę nie widzę > sensu brania Twingo pod uwagę - podobnie jak nie kupiłbym pralki, do której pranie wkłada się > przez podłogę. tak tak... tyle ze twingo to pełnoprawne i praktyczne auto. gdzie należy rozważyć aspekty praktyczne, cenę i parametry jezdne vs Panda, a nie fakt umiejscowienia silnika, dla samej zasady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Do zabawy tak, do kręcenia się po mieście jest to zbędne. Bardziej się tu sprawdza FWD Parkowanie, zawracanie i inne ciasne manewry to twoim zdaniem zabawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Nigdy nic nie robiłem przy żadnym silniku. Co mnie to interesuje? Za to zawracanie, parkowanie > robią co rusz. Ja parkuję codziennie kombi. I naprawdę nie mam z tym problemu. Czasem problemem jest długość albo szerokość ale promień skrętu? Najwyżej trzeba zrobić coś na dwa. 99% przebiegu pokonuje się jednak jeżdżąc prosto do przodu A dopóki auto ma przezroczyste szyby, kierownicę ze wspomaganiem i bieg wsteczny to parkowanie odbywa się dokładnie tak samo Ale wracając do tematu - nowe Twingo może być śmiesznym autkiem, ale nadal twierdzę że "wartość dodana" dzięki umieszczeniu silnika z tyłu jest znikoma dla nabywcy. Spowoduje tylko wzrost kosztów serwisu po gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > to jest auto zadaszone, samobieżne i tanie. a wypakowanie 100l bagażnika na chodnik "ewentualnie" w > razie czego. to strata 60 sekund życia. Fajnie, że lepiej ode mnie wiesz, co ja wożę w bagażniku i ile czasu zajmuje wyciągnięcie tego a potem odtworzenie stanu sprzed tego zamieszania. Ja to oceniam na trochę więcej czasu. > tak samo musisz wypakować bagażnik, jak chcesz się dostać do zestawu naprawczego koła w > klasycznym FWD Do koła zapasowego - tak. Do zestawu naprawczego - nie. > co się częściej zdarza? Na pewno częściej zdarza się wywalanie wszystkiego z bagażnika w celu uzyskania dostępu do silnika w aucie które ma silnik pod bagażnikiem niż w aucie, które ma silnik po przeciwnej stronie nadwozia. > co więcej: pokaż mi assistance które naprawia silnik na miejscu. to nie aston martin. tu przyjecie > laweta i do zobaczenia w najbliższym aso. Ale przed transportem do ASO być może pan laweciarz zawinszuje sobie oględziny komory silnikowej (pan z assistance Hondy po zgłoszeniu niemożności uruchomienia auta sprawdzał poziom naładowania akumulatora, poziom oleju, do tego zrobił zdjęcie (!) komory silnika - sam przyznał, że nie ma to żadnego sensu, ale musi tak robić) - a wtedy na dzień dobry masz wywalanie wszystkiego na zewnątrz po to, żeby zaraz upychać to spowrotem. > tak tak... tyle ze twingo to pełnoprawne i praktyczne auto. gdzie należy rozważyć aspekty > praktyczne, cenę i parametry jezdne vs Panda, a nie fakt umiejscowienia silnika, dla samej > zasady. Fakt takiego a nie innego umiejscowienia silnika świadczy o tym, że postawiono na oryginalność kosztem praktyczności - i to właściwie wyczerpuje temat, bo na dowodzenie że czarne jest białe szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Parkowanie, zawracanie i inne ciasne manewry to twoim zdaniem zabawa? NIe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Fajnie, że lepiej ode mnie wiesz, co ja wożę w bagażniku i ile czasu zajmuje wyciągnięcie tego a > potem odtworzenie stanu sprzed tego zamieszania. Ja to oceniam na trochę więcej czasu. ile 120 sekund? 180? ile życia zabierze Ci to raz na rok? > Na pewno częściej zdarza się wywalanie wszystkiego z bagażnika w celu uzyskania dostępu do silnika > w aucie które ma silnik pod bagażnikiem niż w aucie, które ma silnik po przeciwnej stronie > nadwozia. bo ja wiem... nie pamiętam kiedy zaglądałem pod maskę w 508. nie widzę zatem powodu aby uznać Twingo za niepkratyczne. > Ale przed transportem do ASO być może pan laweciarz zawinszuje sobie oględziny komory silnikowej > (pan z assistance Hondy po zgłoszeniu niemożności uruchomienia auta sprawdzał poziom > naładowania akumulatora, poziom oleju, do tego zrobił zdjęcie (!) komory silnika - sam > przyznał, że nie ma to żadnego sensu, ale musi tak robić) - a wtedy na dzień dobry masz > wywalanie wszystkiego na zewnątrz po to, żeby zaraz upychać to spowrotem. no. w porywach 3 minuty życia. niewiele, biorąc pod uwagę czekanie na lawetę do 2h. IMHO absurdalny argument. ale każdy ma swoje kryteria wyboru auta. mam znajomego który odrzucił na starcie Peugeota 307, bo ten ma lusterka w dziwnym miejscu. > Fakt takiego a nie innego umiejscowienia silnika świadczy o tym, że postawiono na oryginalność > kosztem praktyczności - i to właściwie wyczerpuje temat, bo na dowodzenie że czarne jest białe > szkoda czasu. no wlasnie postawiono na oryginalność, zachowując praktycnzość. tak - to wyczerpuje temat. w tym segmencie Twingo nie odstaje od konkurencji. a za to np. skręca dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > to jest auto zadaszone, samobieżne i tanie. a wypakowanie 100l bagażnika na chodnik "ewentualnie" w > razie czego. to strata 60 sekund życia. żaden koszt i dorabianie ideologii/szukanie problemu. Tym bardziej, że w tym Twingo pewnie wystarczy położyć tylne oparcie i podnieść podłogę - graty same się przestawią tak, że nie będą blokować dojścia do silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.