Skocz do zawartości

renault laguna 2 auto za ktore przeprosil producent


misi3k

Rekomendowane odpowiedzi

Troche inaczej probowalem znalezc w internecie informacje na ten temat i nigdzie niczego takiego nie znalazlem... tylko na jakichs stronach motoryzacyjnych taka wzmianka, ale zadnego zrodla (szukalem w prasie francuskiej rowniez) na stronie renault tez... ktos moglby podrzucic wiarygodny link ze cos takiego rzeczywiscie mialo miejsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche inaczej probowalem znalezc w internecie informacje na ten temat i nigdzie niczego takiego

> nie znalazlem... tylko na jakichs stronach motoryzacyjnych taka wzmianka, ale zadnego zrodla

> (szukalem w prasie francuskiej rowniez) na stronie renault tez... ktos moglby podrzucic

> wiarygodny link ze cos takiego rzeczywiscie mialo miejsce?

wierzysz w bajki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze to bajka ale prawde powiedziawszy - powinien upaść na kolana, posypać głowę popiołem i błagać

> o wybaczenie.

fakty?

bo ja moja bez problemów, ale ja to Renófkowy "onanista"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fakty?

> bo ja moja bez problemów, ale ja to Renófkowy "onanista"

z powodu tego onanizmu widocznie jestes niewiarygodny

ja mialem lagunę II , ph1 i nigdy wiecej renówek. Nigdy

Auto bylo nowe, salonowe, nie po dziadziu z rajchu.

Tyle ile mnie ten złom kosztował nerwós, pieniedzy to tylko ja wiem

Pierrdzieliło sie wszystko - glownie elektronika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby te auta były takie dobre to nie kosztowały by 30% mniej niż konkurencyjne inne marki tej klasy. OCzywiście można mieć farta i pare lat przeździć i nic nie robić no ale trzeba być szcześciarzem...

No ale gdzie sie znajdzie fure np z 2003r za 10tyś zl z takim wyposażeniem i do tego w dieslu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z powodu tego onanizmu widocznie jestes niewiarygodny

> ja mialem lagunę II , ph1 i nigdy wiecej renówek. Nigdy

> Auto bylo nowe, salonowe, nie po dziadziu z rajchu.

> Tyle ile mnie ten złom kosztował nerwós, pieniedzy to tylko ja wiem

> Pierrdzieliło sie wszystko - glownie elektronika

znajomy ma lagune z 2004, auto jeździ i się chyba nie psuje, bo zadowoleni

z elektryki to miał problem z klaksonem, wystarczyło wpiąć kostkę

auto kupione z komisie, trzylatek z 120kkm na liczniku blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z powodu tego onanizmu widocznie jestes niewiarygodny

> ja mialem lagunę II , ph1 i nigdy wiecej renówek. Nigdy

> Auto bylo nowe, salonowe, nie po dziadziu z rajchu.

> Tyle ile mnie ten złom kosztował nerwós, pieniedzy to tylko ja wiem

> Pierrdzieliło sie wszystko - glownie elektronika

no i teraz słowo przeciw słowu

Ja miałem LIIphI z początku produkcji po dziadku z niemiec.

jak kupowałem to budzik pokazywał prawie 200000, jak niedobrowolnie zmieniła właściciela to dobijała do 300000 w nie całe 2 lata 100000 .

za te dwa lata naprawiałem (prócz serwisu co 12-15 kkm, i postoju z powodu kolizji z dziurą)

wymiana zaczepów na skrzyni biegów (w ASO 50 zł), naprawa zameczka szyby w tylnej klapie, i jeszcze jakieś inne małe duperele.

Aha faktycznie nie działało podświetlenie "klimatronika"

no ale cóż ja to ten wyjątek potwierdzający regułę.

Bo przecież serwisy Renault są pełne Lagun, inne marki siem nie psujom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle ile mnie ten złom kosztował nerwós, pieniedzy to tylko ja wiem

> Pierrdzieliło sie wszystko - glownie elektronika

Ja mam "pod domem" trzy takie laguny, benzynowe. Wszystkie kupione w Polsce, dwie mają drugiego właściciela, jedna jeszcze pierwszego. Auta już starszawe, ale wyglądają jak nówki, w miarę serwisowane, kompletnie się nie psują. Jeden młodzian w firmie kupił za 11 tysięcy diesla kombi z zachodu. Już na pierwszy rzut oka auto wymęczone, wiecznie u mechanika, wiecznie zepsute a nawet jak jeździ, to połowa rzeczy nie działa. Miał Mazdę 323, ale sprzedał bo trzeba było w nią włożyć 2 tysiące, żeby była jak nowa hehe.giffacepalm%5B1%5D.gif. A mówiłem... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i teraz słowo przeciw słowu

dokładnie ok.gif ja miałem styczność z paroma lagunami II(2 szt. 3.0v6, ze dwie dci 2.2, 1.8 i fl 1.9 dci 150KM) w rodzinie i też nikt nie narzekał, z kolei kumpel miał 2.0 IDE od nowości i psuło się to to ciągle od początku confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak sie możemy licytować do usranej śmierci.

> popatrz na ceny uzywanych lagun II .

napiszę tak- producent nie odrobił dobrze lekcji i ASO- wiele problemów albo nie potrafili usunąć albo usuwali na "krótko"- bybajmniej ja mam takie odczucie po wizycie z Clio.

Niezależne warsztaty specjalizujące się w marce jakieś inne podejście do problemu mają. Jechałem taksówką osławioną laguną II z osławionym dieslem 2.2 wink.gif Taksówkarz miłośnik francuskiej marki przyznał, że auto kupił z przebiegiem w okolicach 200 tyś km, a auto w jego rękach dobijało do 1/2 miliona. Sam przyznał, że autem rocznie w granicach 70 tyś. km rocznie robił ale sam przyznał, że o auto trzeba dbać,a to które musi zarabiać wybitnie- co u taksówkarzy jest rzadką postawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierrdzieliło sie wszystko - glownie elektronika

IMHO - najwiekszym problemem byl serwis, ktory sie na Tobie uczyl crazy.gif Teraz te auta juz sa wzglednie ogarniane przez warsztaty.

Ja mam LII ze śmietnika, przebieg nieznany zlosnik.gif Sam nakrecilem >>40kkm i smiem twierdzic, ze awaryjnosc jest przecietna. Do fiata czy lancii (zeby nie bylo - mialem sick.gif ) nie ma tego nawet co porownywac smirk.gif

M.

edit:

w mojej przy przebiegu licznikowym 200kkm (czyli +100 albo 200) bylo oryginalne fabryczne turbo, sprzeglo i dwumasa. Intercooler (fabrycznie wadliwy) polegl dopiero wczoraj. Z elektroniki standard - po zakupie porawilem czytnik i podsiwltenie panelu. Zapasowe ECU (klon) woże w szufladzie pod siedzeniem hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mialem lagunę II , ph1 i nigdy wiecej renówek. Nigdy

> Auto bylo nowe, salonowe, nie po dziadziu z rajchu.

> Tyle ile mnie ten złom kosztował nerwós, pieniedzy to tylko ja wiem

> Pierrdzieliło sie wszystko - glownie elektronika

kolega z pracy ma lagunę II 2.0pb z pełnym wyposażeniem , i zgadnij czym zazwyczaj jeździ ... pożyczonym od znajomego passatem b5 tdi ;

fajne auto z wyglądu , ale już się z niego wszyscy w robocie śmieją , to więcej stoi niż jeździ , co chwilę jakiś czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i teraz słowo przeciw słowu

> Ja miałem LIIphI z początku produkcji po dziadku z niemiec.

> jak kupowałem to budzik pokazywał prawie 200000, jak niedobrowolnie zmieniła właściciela to

> dobijała do 300000 w nie całe 2 lata 100000 .

> za te dwa lata naprawiałem (prócz serwisu co 12-15 kkm, i postoju z powodu kolizji z dziurą)

> wymiana zaczepów na skrzyni biegów (w ASO 50 zł), naprawa zameczka szyby w tylnej klapie, i jeszcze

> jakieś inne małe duperele.

> Aha faktycznie nie działało podświetlenie "klimatronika"

> no ale cóż ja to ten wyjątek potwierdzający regułę.

> Bo przecież serwisy Renault są pełne Lagun, inne marki siem nie psujom.

Nie chcę się czepiać, ale jesli jkimkolwiek samochodem dobiłeś bez napraw do 300 tys to dla mnie to legenda niż jakiekolwiek fakty.

Ale może jesteś w przysłowiowym czepku urodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do fiata czy lancii (zeby nie bylo - mialem ) nie ma tego nawet co porownywac

Tu się zgodze,.. gdzie tam Laguna pasuje do Fiata zlosnik.gif

Od 2003r. do dzisiaj dwa Stilo w użyciu. Oprócz paru pierdółek żadne nigdy mnie nie zawiodło. A tu dyskusje, że co druga Laguna to padaka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby te auta były takie dobre to nie kosztowały by 30% mniej niż konkurencyjne inne marki tej

> klasy. OCzywiście można mieć farta i pare lat przeździć i nic nie robić no ale trzeba być

> szcześciarzem...

> No ale gdzie sie znajdzie fure np z 2003r za 10tyś zl z takim wyposażeniem i do tego w dieslu

Dlatego też Laguna ph I z ostatnich roczników potrafi być droższa niż ph II z początków produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombonierką z czekoladkami od Renault dla klientów jest reinkarnacja marki Dacia. Myślę, że producent mówi przepraszam, proszę, a my dziękuję. zlosnik.gif

A co do Laguny to było mówione, że Laguna III będzie przede wszystkim bardziej niezawodna. Nikt nie skupiał się na bezpieczeństwie, osiągach czy wyglądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co do Laguny to było mówione, że Laguna III będzie przede wszystkim bardziej niezawodna. Nikt nie

> skupiał się na bezpieczeństwie, osiągach czy wyglądzie.

Ale przyznaj, że wyglad L III, szczególnie po liftingu (Phase 2) i wersji liftback jest wyjątkowo udany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale przyznaj, że wyglad L III, szczególnie po liftingu (Phase 2) i wersji liftback jest wyjątkowo

> udany.

spineyes.gif

Jak dla mnie to jedno z najbrzydszych aut na rynku 270751858-jezyk.gif.

I nie wiem, czy przez wyglad, czy przez swoja przeszlosc, ale od kilku lat w UK nie mozna kupic nowej Laguny icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak dla mnie to jedno z najbrzydszych aut na rynku .

> I nie wiem, czy przez wyglad, czy przez swoja przeszlosc, ale od kilku lat w UK nie mozna kupic

> nowej Laguny

W UK Clarkson powiedział, że każde auto ma jakieś plusy, które determinują jego zastosowanie zaś Laguna II służy do komfortowego rozbijania się z powodu 5 gwiazdek. Więcej plusów nie znaleziono smile.gif .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest to jedyna Laguna, ktora mi sie nie podoba

Coraz lepiej..... Zajrzałem do twojego profilu myśląc że pewnie jezdzisz Skodą Fabią (bo moim zdaniem tak brzydkie auta kupuje się mając odmienne gusta). Ale nie, masz co prawdę Superba, ale to inna liga. Chyba musiałeś się kiedyś bardzo mocno naciąć na Lagunę i ci uraz pozostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coraz lepiej..... Zajrzałem do twojego profilu myśląc że pewnie jezdzisz Skodą Fabią (bo moim

> zdaniem tak brzydkie auta kupuje się mając odmienne gusta). Ale nie, masz co prawdę Superba,

> ale to inna liga. Chyba musiałeś się kiedyś bardzo mocno naciąć na Lagunę i ci uraz pozostał.

Nie, dlaczego. Jak 3 lata temu kupowalem zonie uzywana Meganke, rozwazalem Lale mk2 z 2006 roku. Po prostu mk3 mi nie podchodzi, jak dla mnie ma paskudny pysk. Coupe i kombi troche ratuja sytuacje caloksztaltem, ale dla mnie nadal nie do przelkniecia crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale przyznaj, że wyglad L III, szczególnie po liftingu (Phase 2) i wersji liftback jest wyjątkowo

> udany.

IMO z Lagunami pod wzgledem designu bylo coraz gorzej z generacji na generacje, oczywiscie w odniesieniu do odp lat. L2 byla nawet ladna i zgrabna, L3 jakos taka.. przekombinowana.

Jak to w koncu jest z ta awaryjnoscia L3 jest lepiej ? znajomy ma, to w sumie przez 2 lata tylko zarowki wymienial 526.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coraz lepiej..... Zajrzałem do twojego profilu myśląc że pewnie jezdzisz Skodą Fabią

A mi też się Laguna 3 bardzo nie podoba.

Laguna 1 była ok - poprawny wygląd bez emocji.

Laguna 2 podoba mi się całkiem (zwłaszcza ph 2 - super wygląd)

Ale 3 jakaś taka nie pod mój gust.

Jakaś taka "łysa" z przodu. Bleh.

I nie jestem uprzedzony do francuskich!

Chociaż gust mam, przyznaję, dziwny - dość powiedzieć że podobał mi się Citroen BX wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to w koncu jest z ta awaryjnoscia L3 jest lepiej ? znajomy ma, to w sumie przez 2 lata tylko

> zarowki wymienial

Trudno mi się wypowiadać bo auto ma dopiero 11 kkm. To że nic sie dzieje w nowym aucie to standart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi też się Laguna 3 bardzo nie podoba.

> Jakaś taka "łysa" z przodu. Bleh.

Łysa z przodu bya LIII ale przed liftem. Po lifcie jest OK. Ale ja jestem specyficzny bo mi sie......Multipla podabała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Łysa z przodu bya LIII ale przed liftem. Po lifcie jest OK. Ale ja jestem specyficzny bo mi

> sie......Multipla podabała

laguna15.jpg

No to miałem na myśli przedliftową, sorry nawet nie wiedziałm o lifcie L iii.

Jeżeli ta powyżej jest poliftowa (a nie jakaś custom/special version) to zmieniam zdanie, lift duuuuużo poprawił

Widzę nawet trochę nawiązanie grilla R25 albo R Safrane I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powożę Laguną II ph. I 1.6, czyli teoretycznie najgorszym autem jakie produkowano i jest jak na razie nieźle. Urwała się rączka od podnoszenia maski i nie działa podnoszenie szyby kierowcy (TTTM) i poza tym jak na razie leję paliwo i jeżdżę. Auto tanie, komfortowe i moim zdaniem całkiem ładne. Za te pieniądze, za które są oferowane na rynku to naprawdę warta rozważenia propozycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesteś chyba pierwszą mi znana osobą która tak o LIII Ph2 pisze.

zgłaszam sie jako drugi!

coś wstrętnego sick.gif zwłaszcza przed liftem, ale i po lifcie, a do tego wersja coupe- co to ma być? lagny zawsze kojarzyły mi sie z dużymi autami rodzinnymi, a tu jakieś nie wiadomo co? bez sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgłaszam sie jako drugi!

> coś wstrętnego zwłaszcza przed liftem, ale i po lifcie, a do tego wersja coupe- co to ma być?

> lagny zawsze kojarzyły mi sie z dużymi autami rodzinnymi, a tu jakieś nie wiadomo co? bez

> sensu

Laguna I i Laguna III to auta o zupełnie innym charakterze- jedynka była wielka i do bólu nudna, trójka natomiast ma zdecydowanie bardziej trafiać w gusta młodszej klienteli. Tak jak w przypadku jedynki wersja coupe byłaby nieporozumieniem, tak trójka coupe nie powinna nikogo dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedynka była wielka i do bólu nudna

Pisać że pierwsza Laguna była nudna może tylko ktoś wyjątkowo młody? Ile masz lat? icon_eek.gif

Ta Laguna wniosła na nasze ulice pierwsze powiewy świeżości! Drugim autem z tamtych czasów, które sobie przypominam jako tak świeże w wyglądzie była Mazda 626. Pamiętajmy, że rozmawiamy o połowie lat 90-tych ubiegłego wieku!

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisać że pierwsza Laguna była nudna może tylko ktoś wyjątkowo młody? Ile masz lat?

> Ta Laguna wniosła na nasze ulice pierwsze powiewy świeżości! Drugim autem z tamtych czasów, które

> sobie przypominam jako tak świeże w wyglądzie była Mazda 626. Pamiętajmy, że rozmawiamy o

> połowie lat 90-tych ubiegłego wieku!

> mar00ha

Była nowoczesna, owszem, ale była to taka typowa francuska kanapa. Była nudna w sensie totalnego braku charakteru, który Laguna III wydaje się mieć (nisko prowadzony dach, lepiej dopasowane do ciała fotele itd.).

Taki młody już nie jestem i czasy premiery Laguny I dobrze pamiętam smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Była nowoczesna, owszem, ale była to taka typowa francuska kanapa. Była nudna w sensie totalnego

> braku charakteru, który Laguna III wydaje się mieć (nisko prowadzony dach, lepiej dopasowane

> do ciała fotele itd.).

> Taki młody już nie jestem i czasy premiery Laguny I dobrze pamiętam .

ale podaj przyklad auta tej klasy z tamtych lat ktore byloby tak lekkie stylistycznie,stonowane i po prostu eleganckie.mi przychodzi na mysl tylko P 406 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale podaj przyklad auta tej klasy z tamtych lat ktore byloby tak lekkie stylistycznie,stonowane i

> po prostu eleganckie.mi przychodzi na mysl tylko P 406

xantia i 850 też miały swoją urodę... choć innego typu.

ps. jeżdżę laguną I Ph II. I uważam, że w chwili premiery L1Ph1 była najładniejszym autem tej klasy ale są gusty i guściki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale podaj przyklad auta tej klasy z tamtych lat ktore byloby tak lekkie stylistycznie,stonowane i

> po prostu eleganckie.mi przychodzi na mysl tylko P 406

Mi w owych czasach się bardzo Vectra podobała - szczególnie te lusterka dużo uroku dawały wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisać że pierwsza Laguna była nudna może tylko ktoś wyjątkowo młody? Ile masz lat?

> Ta Laguna wniosła na nasze ulice pierwsze powiewy świeżości! Drugim autem z tamtych czasów, które

> sobie przypominam jako tak świeże w wyglądzie była Mazda 626. Pamiętajmy, że rozmawiamy o

> połowie lat 90-tych ubiegłego wieku!

> mar00ha

Opel Vectra B. Dłuuugo zbierałem szczęke... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi w owych czasach się bardzo Vectra podobała - szczególnie te lusterka dużo uroku dawały

Tylko, że Vectra moim zdaniem ma tragiczny środek w porównaniu z Laguną I. Jak kupowałem moją Lalkę myślałem o Vectrze. Ale środek mnie odrzucał. Miałem wtedy Nexię i Vectra od środka to dla mnie była taka większa nexia sick.gif Po prawie 5 latach środek laguny nadal mi się podobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laguna II byla co by nie mowic super komfortowym autem. III-ka juz taka nie jest.

A co do awaryjnosci - przewaznie sypala sie elektronika, bo byla zbyt rewolucyjna jak na rok 2003...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co do awaryjnosci - przewaznie sypala sie elektronika, bo byla zbyt rewolucyjna jak na rok

> 2003...

A nawet 2001. Za dużo tego było. czujniki ciśnienia itp. No i nieszczęsne diesle. Pracowały pięknie w porównaniu np. do ówczesnych nieśmiertelnych TDI, ale się sypały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.