karax Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 z czym to się je wiem, że to Toyota, tylko trochę ładniejsza choć to akurat rzecz gustu powiedzmy taki GS z końca produkcji (2003 - 2005) benzyna, automat, może kiedyś gaz lepiej v6 czy v8? bardzo się psuje? ewentualnie czy się w ogóle psuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fender Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > z czym to się je > wiem, że to Toyota, tylko trochę ładniejsza > choć to akurat rzecz gustu > powiedzmy taki GS z końca produkcji (2003 - 2005) > benzyna, automat, może kiedyś gaz > lepiej v6 czy v8? > bardzo się psuje? ewentualnie czy się w ogóle psuje? V6 nie jedzie.. jak jeszcze zadusisz gazem to w ogóle porażka.. lepiej poloneza kup. Ja bym brał automat, choć ostatnio im się skiepścił.. to już nie ten leksus co kiedyś.. Psuje się rzadko.. części tanie. Komplet klocków to jakieś 10 tysi (więc cena mz znośna) ale spokojnie wymienisz je sam w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > V6 nie jedzie.. jak jeszcze zadusisz gazem to w ogóle porażka.. lepiej poloneza kup. Ja bym brał > automat, choć ostatnio im się skiepścił.. to już nie ten leksus co kiedyś.. nie mówimy o ostatnim lexusie tylko o takim z lat 2003-2008 > Psuje się rzadko.. części tanie. Komplet klocków to jakieś 10 tysi (więc cena mz znośna) ale > spokojnie wymienisz je sam w garażu. 10 tysięcy czego? bo chyba coś Ci się pomyliło ... komplet klocków na przód i tył - 4+4 sztuki to koszt około 150-200 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Miałem długo w rodzinie rx'a 400h z 2006 który został zmieniony na nówkę hyundaia ix35 - wszystko w hyundaiu (moze oprócz świeższego wyglądu zewnętrznego) jest niższej jakości, słabiej zrobione gorzej wygląda nowe niż w 6-letnim Lexie. Obydwa automaty ale hyundai to diesel. Lex palił mniej (głównie jazda po Wa-wie i trasy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Miałem długo w rodzinie rx'a 400h z 2006 który został zmieniony na nówkę hyundaia ix35 - wszystko w > hyundaiu (moze oprócz świeższego wyglądu zewnętrznego) jest niższej jakości, słabiej zrobione > gorzej wygląda nowe niż w 6-letnim Lexie. > Obydwa automaty ale hyundai to diesel. Lex palił mniej (głównie jazda po Wa-wie i trasy). Twoją wypowiedź chciałbym zadedykować wszystkim tym, który twierdzą że hybrydy wcale nie są oszczędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > nie mówimy o ostatnim lexusie tylko o takim z lat 2003-2008 Jak ten rocznik co podajesz to łapiesz się na dwa różne modele: GS II generacji (1997-2005) GS III generacji (2005-2012) Ja bym szukał III generacji i najlepiej odmianę 460 z 4,6 V8 347KM. Choć nie wiem czy ten silnik akurat nie był od 2009 roku. Są jeszcze 430 4.3 V8 283KM z wcześniejszych lat produkcji i występujący w II i III generacji GS'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Ja bym szukał III generacji i najlepiej odmianę 460 z 4,6 V8 347KM. Choć nie wiem czy ten silnik > akurat nie był od 2009 roku. GS460 byl od modelu 2008. Za niedługo będę sie takiego pozbywał - 4.6 V8, 8-biegowy automat, 65 tys. mil, nowe opony, navi, Levinson, aktywne zawieszenie i wszelkie inne możliwe opcje Pójdzie pewnie za cene nowej Fabii 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Jak ten rocznik co podajesz to łapiesz się na dwa różne modele: > GS II generacji (1997-2005) > GS III generacji (2005-2012) > Ja bym szukał III generacji i najlepiej odmianę 460 z 4,6 V8 347KM. Choć nie wiem czy ten silnik > akurat nie był od 2009 roku. Są jeszcze 430 4.3 V8 283KM z wcześniejszych lat produkcji i > występujący w II i III generacji GS'a. akurat wtedy pisałem ogólnie o wszystkich modelach z tych roczników choć raczej tylko IS, GS i może RX GS II generacji podoba mi się i dlaczego patrzyłem na niego jeśli chodzi o III generację to też ładna jest, ale zastanawiałem się czy takiego producenta jak Lexus trapią takie duperelki jak choroby wieku dziecięcego a te silniki to co możesz powiedzieć o ich konstrukcji? który lepszy i dlaczego? powiedzmy, że nie patrzymy na kwestie spalania i osiągów (bo te będę na pewno odpowiedni) tylko na kwestię trwałości konstrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > GS460 byl od modelu 2008. Za niedługo będę sie takiego pozbywał - 4.6 V8, 8-biegowy automat, 65 > tys. mil, nowe opony, navi, Levinson, aktywne zawieszenie i wszelkie inne możliwe opcje > Pójdzie pewnie za cene nowej Fabii 1.2 a z ciekawości podeślij jak ten Twój Lex wygląda maila masz w profilu przyznam Ci się, że trochę nie chcę auta z US ze względu na takie upierdliwe duperele jak światła, radio, itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 mogę tylko powiedzieć o gs kumpla 1 generacji, stare to, wygodne, i się nie psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > a z ciekawości podeślij jak ten Twój Lex wygląda > maila masz w profilu > przyznam Ci się, że trochę nie chcę auta z US ze względu na takie upierdliwe duperele jak światła, > radio, itp rx z mojej rodziny był z US i przez 4 lata przechodził przeglądy na różnych stacjach w PL a nic ze światłami przednimi nie było robione (a świeciły płasko), radio grało wszystkie stacje bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > rx z mojej rodziny był z US i przez 4 lata przechodził przeglądy na różnych stacjach w PL a nic ze > światłami przednimi nie było robione (a świeciły płasko), radio grało wszystkie stacje bez > problemu nie było problemu, że stroił tylko co 0,2 MHz po nieparzystych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > powiedzmy taki GS pierwsza seria jeszcze z japonii jako toyota aristo - ujeżdzana przez tatę kolegi, kilka razy sam się przejechałem - komfortowa kanapa z całkiem fajnym silnikiem (koło 3l z automatem) produkcja 1992 nawet nie widać żadnej korozji - nie bity, nie drapany , od nowości u nich nowe też chyba nie są najgorsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > nie było problemu, że stroił tylko co 0,2 MHz po nieparzystych? nie- warszawskie stacje i "krajowe" działały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > a z ciekawości podeślij jak ten Twój Lex wygląda Dokładnie tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > V6 nie jedzie.. jak jeszcze zadusisz gazem to w ogóle porażka.. lepiej poloneza kup. Ja bym brał > automat, choć ostatnio im się skiepścił.. to już nie ten leksus co kiedyś.. > Psuje się rzadko.. części tanie. Komplet klocków to jakieś 10 tysi (więc cena mz znośna) ale > spokojnie wymienisz je sam w garażu. A III gen. była oferowana bez automatu? O ile pamiętam to w Polsce nie. Po za tym V6 GS350 jakoś do zawalidróg nie należała. Sprzedaż V8 w Polsce była marginalna. GS450h - najmniej lubiłem to auto z racji skrzyni bestopniowej. Wrażenia słuchowe przypominały jazdę tramwajem Według moich obserwacji z czasów pracy w L, w GS-ach III gen był problem z tylnymi oponami typu RunFlat, jak ktoś od czasu do czasu lubił "poszaleć". Koszty utrzymania w przypadku marki "premium"raczej do niskich nie należą. Wspomniana cena 10 tys za klocki to z czapy wzięta albo się koledze 0 wcisnęło, jak chciał podać cenę usługi z częściami w serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Według moich obserwacji z czasów pracy w L, w GS-ach III gen był problem z tylnymi oponami typu > RunFlat, jak ktoś od czasu do czasu lubił "poszaleć". Koszty utrzymania w przypadku marki > "premium"raczej do niskich nie należą. Problem jak problem - po prostu 10 tys. km max na komplecie opon run-flat. Co biorąc pod uwagę to ze wymiana kompletu to $2000 powoduje ze eksploatacja jest raczej kosztowna. Na przyzwoitych nie run-flat mozna 20-25 tysięcy zrobić, bo tnie po brzegach. Dopiero na Michelinach Pilot Super Sport udało mi sie prawie 40 tys. zrobić i nie tnie po brzegach - zużywają sie równo. Podobno dzięki temu ze maja opaskę z kevlaru. Samochod jest bardzo czuły na jakość opon. Ten sam problem jest w IS, BMW 3 i 5 , Nissanie 360/370 oraz w wielu innych samochodach z napędem na tył. Z innych drobiazgów ktore uprzykrzą życie w Polsce - V8 na wymianie potrzebuje 11 litrów oleju. Dobrego syntetyka. Znając ceny olejów w Polsce to właścicielom współczuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Dobrego syntetyka. Znając ceny olejów w Polsce to właścicielom współczuje. Bez przesady, 300PLN raz na rok, to chyba nie az tak duzy wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Bez przesady, 300PLN raz na rok, to chyba nie az tak duzy wydatek 11 litrów za 300zł? to chyba, jakis Lotos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > 11 litrów za 300zł? to chyba, jakis Lotos... a to Lotos zatrze silnik? aaa,zapomnialem ze ponizej 0W50 to nie ma co kupowac badziewia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > a to Lotos zatrze silnik? > aaa,zapomnialem ze ponizej 0W50 to nie ma co kupowac badziewia Zacznijmy od tego czy Marek piszac "dobrego syntetyka" uwzglednial oleje, ktore da sie w PL kupic 11L za 300zl. Dyskusja nie powinna isc ta droga (co jest dobrym syntetykiem), bo znow klotnia olejowa z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > a to Lotos zatrze silnik? > aaa,zapomnialem ze ponizej 0W50 to nie ma co kupowac badziewia Wolno tylko 5W20 albo 0W20. Poza tym Lexus wymaga zmian co 5000 mil = 8000 km. Więc raczej 3-4 zmiany rocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Problem jak problem - po prostu 10 tys. km max na komplecie opon run-flat. Co biorąc pod uwagę to > ze wymiana kompletu to $2000 powoduje ze eksploatacja jest raczej kosztowna. Na przyzwoitych > nie run-flat mozna 20-25 tysięcy zrobić, bo tnie po brzegach. Dopiero na Michelinach Pilot > Super Sport udało mi sie prawie 40 tys. zrobić i nie tnie po brzegach - zużywają sie równo. Znajomy mial problem z runflatami w mercedesie E przy przebiegu auta ok. 60kkm. " Rozwarstwily" sie dwie tylne sztuki, co wyszlo na przegladzie jak zglosil kilkukrotny fakt z problemem czujnikow cisnienia wywalajacym czesto blad. Komplet nowych opon 18" do felgi AMG - c.a. 7500 pln w serwisie mercedesa wraz z usluga serwisowa, sprawdzeniem czujnikow itd. Teraz ma problem z nierownym zuzyciem wlasnie na brzegach nowego kompletu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > a to Lotos zatrze silnik? Nie wiem i nie chce wiedzieć. > aaa,zapomnialem ze ponizej 0W50 to nie ma co kupowac badziewia 10W60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Znajomy mial problem z runflatami w mercedesie E przy przebiegu auta ok. 60kkm. Ale to chyba nie pierwszy komplet, bo nie słyszałem jeszcze o run-flatach ktore by tyle przejechały. Z tymi serwisami to norma - mi w serwisie powiedzieli $550 za sztukę Michelin Pilot Super Sport. Kupiłem na TireRack za $210 za sztukę. I tak zarobią, kasują $30 za montaż jednej opony. Do tego zbieżność następne $200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Zacznijmy od tego czy Marek piszac "dobrego syntetyka" uwzglednial oleje, ktore da sie w PL kupic > 11L za 300zl. > Dyskusja nie powinna isc ta droga (co jest dobrym syntetykiem), bo znow klotnia olejowa z tego > wyjdzie. Dawniej serwis lał Mobil 1, ostatnio przeszli na Castrola, ale nie wiem jaki. Leją 5W20 syntetyk. Edycja sprawdziłem - Edge w/Syntec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Ale to chyba nie pierwszy komplet, bo nie słyszałem jeszcze o run-flatach ktore by tyle > przejechały. > Z tymi serwisami to norma - mi w serwisie powiedzieli $550 za sztukę Michelin Pilot Super Sport. > Kupiłem na TireRack za $210 za sztukę. I tak zarobią, kasują $30 za montaż jednej opony. Do > tego zbieżność następne $200. pierwszy. Opony zmieniane na zimowe co sezon. Auto wiecej robilo km w zime bo w lato kabrio jezdzi. Obstawiam ze realnie zrobil 20-25kkm. Az zapytam .... Kolega jezdzi raczej sookojnie. Rzadko pocisnie na autostradzie A za czasow pracy w Lexie tak jak wspominalem tez byly z tym problemy glownie w gs-ach bo mialy R-F seryjnie przy 18-kach. Z pozostalych rzeczy, wracajac do tematu to glownie hamulce lecialy, ale to w ciezszych i mocnych autach norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Z pozostalych rzeczy, wracajac do tematu to glownie hamulce lecialy, ale to w ciezszych i mocnych > autach norma U mnie przód w GS460 trzeba było wymienić po 40 tysiącach mil, tył jest nadal dobry. Z kosztowniejszych czynności eksploatacyjnych to na 60 tys,. mil zmieniłem świece (na jakieś przeraźliwie drogie irydowe), płyn chłodzący, płyn hamulcowy i olej w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > 11 litrów za 300zł? to chyba, jakis Lotos... Total Quartz 5W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > akurat wtedy pisałem ogólnie o wszystkich modelach z tych roczników > choć raczej tylko IS, GS i może RX > GS II generacji podoba mi się i dlaczego patrzyłem na niego > jeśli chodzi o III generację to też ładna jest, ale zastanawiałem się czy takiego producenta jak > Lexus trapią takie duperelki jak choroby wieku dziecięcego > a te silniki to co możesz powiedzieć o ich konstrukcji? > który lepszy i dlaczego? powiedzmy, że nie patrzymy na kwestie spalania i osiągów (bo te będę na > pewno odpowiedni) tylko na kwestię trwałości konstrukcji Z IS'a to tylko IS-F A co mogę powiedzieć o konstrukcji. Prawdziwe V8 bez jakiś udziwnień typu bi-turbo itp. Silniki prawie nie do zniszczenia. A jakie brzmienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > Z IS'a to tylko IS-F Zgadzam sie z kolegą w 95%. GS 460 tez sie swietnie zbiera, a do tego robi to w niezwykle elegancki sposób, bez warczenia, szarpania itp. Idealny samochód dla kobiety. Moja żona wyskakuje na autostradę i w kilka sekund rozpędza sie do 140 km/h nie przestając jednocześnie rozmawiać z pielęgniarką przez telefon > A co mogę powiedzieć o konstrukcji. Prawdziwe V8 bez jakiś udziwnień typu bi-turbo itp. Silniki > prawie nie zniszczenia. A jakie brzmienie Niestety Lexus ma zamiar w przyszłym roku pokazać pierwszy model z turbo - NX 200t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Z IS'a to tylko IS-F akurat jeśliby mnie stać było na IS-F to kupiłbym ale C63 AMG > A co mogę powiedzieć o konstrukcji. Prawdziwe V8 bez jakiś udziwnień typu bi-turbo itp. Silniki > prawie nie do zniszczenia. A jakie brzmienie czyli w sumie to co chciałem usłyszeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Niestety Lexus ma zamiar w przyszłym roku pokazać pierwszy model z turbo - NX 200t. A nie lepszy w prowadzeniu jest 2.0 turbo 350hp, od 4.6 V8 350hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > A nie lepszy w prowadzeniu jest 2.0 turbo 350hp, od 4.6 V8 350hp Nie mam w planach jeździć w rajdach, a w przyjemności jazdy i kulturze pracy V8 jest milion razy lepsze od dowolnych czterocylindrowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 http://flota.com.pl/aktualnosci/714/branza_flotowa_w_polsce_wybrala_najlepszych_w_roku_2013.html Lexus GS 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 > http://flota.com.pl/aktualnosci/714/branza_flotowa_w_polsce_wybrala_najlepszych_w_roku_2013.html > Lexus GS 250 "Doradza, edukuje, pokazuje wiodące rozwiązania na rynku i jest medium opiniotwórczym, merytorycznym i obiektywnym." Need I say more ? Nowomowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 tak sobie ogladalem GSy i zastanawia mnie ten panel: po co jest to puste miejsce na przycisk po lewej stronie? zazwyczaj cos takiego wystepuje w samchodach w ktorych brak jakiegos wyposazenia, ale nie znalazlem zadnego modelu w ktorym to puste miejsce byloby zajęte przez cokolwiek... ...dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > tak sobie ogladalem GSy i zastanawia mnie ten panel: > po co jest to puste miejsce na przycisk po lewej stronie? > zazwyczaj cos takiego wystepuje w samchodach w ktorych brak jakiegos wyposazenia, ale nie znalazlem > zadnego modelu w ktorym to puste miejsce byloby zajęte przez cokolwiek... > ...dziwne może wolne miejsce jakbyś sobie chciał dołożyc jakieś np halogeny - i odpowiedni przycisk występuje do tego w ASO. Inna sprawa że takie coś IMO delikatnie mówiąc "nie przystoi" w aucie tej klasy - takie "puste guziki" to sie widywało w Fiacie UNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > tak sobie ogladalem GSy i zastanawia mnie ten panel: > po co jest to puste miejsce na przycisk po lewej stronie? > zazwyczaj cos takiego wystepuje w samchodach w ktorych brak jakiegos wyposazenia, ale nie znalazlem > zadnego modelu w ktorym to puste miejsce byloby zajęte przez cokolwiek... > ...dziwne A to nie jest miejsce na drobniaki do parkomatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > może wolne miejsce jakbyś sobie chciał dołożyc jakieś np halogeny - i odpowiedni przycisk występuje > do tego w ASO. Inna sprawa że takie coś IMO delikatnie mówiąc "nie przystoi" w aucie tej klasy > - takie "puste guziki" to sie widywało w Fiacie UNO eeee tam, mercedes tez stosował puste miejsca... no ok - moze nie bylo dziur, ale zdarzalo sie miec nierownomiernie rozlozone przyciski (w zaleznosci od zamowionego wyposazenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > A to nie jest miejsce na drobniaki do parkomatu no właśnie nie mam pojęcia - jesli to faktycznie miejscowka na drobne to wyglada niefortunnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > no właśnie nie mam pojęcia - jesli to faktycznie miejscowka na drobne to wyglada niefortunnie to jest miejsce na drobne, 25'cio centówki idealnie w nie pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 ze względu że GS, szczególnie V8 jest w PL prawie na wymarciu jeśli chodzi o podaż patrzę jeszcze na IS do 2004 r jak na razie dla IS jedynym konkurentem jest e46 na coś konkretnego zwracać uwagę podczas oględzin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Druga wymiana hamulców z przodu po 70 tys. mil, tym razem także tył był wymagany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > ze względu że GS, szczególnie V8 jest w PL prawie na wymarciu jeśli chodzi o podaż patrzę jeszcze > na IS do 2004 r > jak na razie dla IS jedynym konkurentem jest e46 > na coś konkretnego zwracać uwagę podczas oględzin? Pierwsza generacja IS jest nic nie warta. Jedyne co jest warte wzmianki to silnik - R6 mający wiele wspólnego z silnikiem z Supry. Ale pomimo trzech litrów, ma tylko marne 220 KM. Do tego pięciobiegowy automat jest dość przeciętny. Za to była wersja z szesciobiegowym manualem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Pierwsza generacja IS jest nic nie warta. Jedyne co jest warte wzmianki to silnik - R6 mający wiele > wspólnego z silnikiem z Supry. Ale pomimo trzech litrów, ma tylko marne 220 KM. Do tego > pięciobiegowy automat jest dość przeciętny. Za to była wersja z szesciobiegowym manualem. Nie jestem pewny, ale stary IS w Polsce występował chyba tylko jako IS 200, a więc 2 lytry 3.0 o którym piszesz był tylko w kombi i z importu. No, ale pewności 100% nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > ze względu że GS, szczególnie V8 jest w PL prawie na wymarciu jeśli chodzi o podaż patrzę jeszcze > na IS do 2004 r > jak na razie dla IS jedynym konkurentem jest e46 > na coś konkretnego zwracać uwagę podczas oględzin? Dwa msc temu kupiłem GS tyle, że 300. Osiągi jak dla mnie wystarczające. Bardzo przyzwoite spalanie. Podaż GS z 2005-2011 jest całkiem spora. Do tego bardzo wiele egzemplarzy pochodzi z 1szej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 is300 występował w PL, ale tylko z automatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 [...] > na coś konkretnego zwracać uwagę podczas oględzin? A miejsce z tylu? Nie wiele go bylo... Btw hatch byl w EU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > [...] > A miejsce z tylu? Nie wiele go bylo... > Btw hatch byl w EU? Tył jest piękny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.