poziomek Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 Jakbys mógł przy okazji sprawdzić maksymalną prędkość do której ACT jest w stanie się uaktywniać to będę wdzięczny. Wynik super ale kto 80km/h jeździ w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Jakbys mógł przy okazji sprawdzić maksymalną prędkość do której ACT jest w stanie się uaktywniać to > będę wdzięczny. Wynik super ale kto 80km/h jeździ w trasie Ja jak mi się nigdzie nie śpieszy Ale nawet mój staruszek przy takiej prędkości z 1 rowerem na dachu mieści się w średnim spalaniu poniżej 5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > kliknąłem aby Ci odpowiedzieć na to pytanie i siedzę 10 minut i się zastanawiam i nie wiem co > napisać. > Tak na prawdę ten samochód jest na tyle poprawny, wpasowany pode mnie, że nie mogę się do niczego > przyczepić. > I tak samo jest w drugą stronę, 7ka jest poprawna, nie wywołuje jakiś mega pozytywnych emocji, nie ...CIACH To jest właśnie Golf, średni w każdym calu > ps. zapomniałem o xenonach, pierwsza jazda w nocy, i wooow ale widno a juz po włączeniu "długich" > można liczyć kamyki na drodze Dobra informacja, bo do ksenonów podchodzę z nieufnością > ACT jest całkowicie niewidoczne dla uzytkownika, gdyby nie info na ekranie w włączeniu to nie > wiedziałbym o jego istnieniu, Czyli postarali się. > Poniżej mój filmik, prosta droga bez wzniesień, zero ruchu, osiągamy prędkość 80km/h i lecimy > Niestety nie robiłem jeszcze żadnej dłuższej trasy aby ocenić spalanie stricte autostradowe O, dokładnie o coś takiego mi chodziło. Podejrzewam, że przy spokojnej jeździe w trasie można mieć spokojnie "4" z przodu. Ciekawe jak na autostradzie z tempomatem na 130-140 km/h. No to śmigaj dalej i jak najdłużej bezawaryjnie To ACT teoretycznie powinno się aktywować do ok. 130 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Dobra informacja, bo do ksenonów podchodzę z nieufnością z ciekawosci czemu? Bo to dla mnie jedno z "musi byc" od dlugiego juz czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > z ciekawosci czemu? Bo to dla mnie jedno z "musi byc" od dlugiego juz czasu. Typowo Bo po prostu nie znam, nie miałem, a oczywiście wydaje mi się, że nie warto Ale już jest założenie, że w następnym aucie musi być, bo skoro mówią, że jest znacznie lepiej, to tak pewnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 czy to prawda że ten silnik ma kolektor wydechowy przymocowany na stałe do głowicy???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 Reflektory ksenonowe, najlepiej skrętne, powinny być montowane seryjnie w każdym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Typowo > Bo po prostu nie znam, nie miałem, a oczywiście wydaje mi się, że nie warto > Ale już jest założenie, że w następnym aucie musi być, bo skoro mówią, że jest znacznie lepiej, to > tak pewnie jest widac duzo i dobrze. Odciecie swiatla jest gwaltowne, nie ma takiego rozmycia swiatla na granicy zasiegu jak w przypadku zwyklych zarowek. A jeszcze jak to sa skretne ksenony (prawdziwie skretne a nie doswietlanie jakimis dodatkowo zapalanymi lampami) to juz jest super. Snop swiatla pilnuje zakretu. Sporo jezdze po zadupiach i na prawde duzo to daje. Poza tym spokoj z wymiana zarowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Reflektory ksenonowe, najlepiej skrętne, powinny być montowane seryjnie w każdym aucie. Skrętne mam i w mojej okolicy, gdzie więcej zakrętów niż prostych, to genialny wynalazek Na ksenony jeszcze nie zasłużyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Reflektory ksenonowe, najlepiej skrętne, powinny być montowane seryjnie w każdym aucie. i w związku z tym każde auto byłoby droższe o 4 - 6 tys PLN... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > i w związku z tym każde auto byłoby droższe o 4 - 6 tys PLN... w sumie to nie. Moze lekko na poczatku. Najpierw auta byly gole, potem wszedl abs, poduszki i inne bajery do podstawowych wersji a nadal kosztuja mniej wiecej tyle samo. Nowe graty kosztuja ale rownoczesnie z racji masowej produkcji tanieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > w sumie to nie. Moze lekko na poczatku. Najpierw auta byly gole, potem wszedl abs, poduszki i inne > bajery do podstawowych wersji a nadal kosztuja mniej wiecej tyle samo. Nowe graty kosztuja ale > rownoczesnie z racji masowej produkcji tanieja. tak, ale to co opisujesz to wyposażenie dodatkowe. a case ksenony - zwykłe żarówki, to koncepcja typu zwykłe tarcze a ceramiczne... ceramiczne lepsze, ale zwykłe też hamują i są tańsze i mniej skomplikowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > tak, ale to co opisujesz to wyposażenie dodatkowe. a case ksenony - zwykłe żarówki, to koncepcja > typu zwykłe tarcze a ceramiczne... ceramiczne lepsze, ale zwykłe też hamują i są tańsze i > mniej skomplikowane... jesli mowimy o zwyklym ksenonie to jest prawie w takiej samej cenie jak zwykle lampy. Roznica jest sporo nizsza niz to co placisz w cenniku. Lampa jest taka sama dochodzi przetwornica, pompka i spryskiwacz + czujnik na wahaczu. ile kosztuje przetwornica i zarniki to widac po zestawach HID - a chinczycy tez musza na tym zarobic i cale stado posrednikow po drodze. ksenony to jeden z fajniejszych dodatkow dla producentow. Koszt dolozenia jest niewielki a zysk spory. A co do reszty to auta sie zmieniaja i rynek sie zmienia. Wyposazenie z klas wyzszych schodzi do nizszych i nie ma to wplywu na ceny. Tarcze ceramiczne... no moze i masz racje ale jeszcze nie tak dawno temu tarcze wentylowane tez byly w lepszych autach. Tak samo jak wspomaganie kierownicy czy klimatyzacja. Bez tego wszystkiego da sie jezdzic. Tylko po co z tego rezygnowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > jesli mowimy o zwyklym ksenonie to jest prawie w takiej samej cenie jak zwykle lampy. Roznica jest > sporo nizsza niz to co placisz w cenniku. > Lampa jest taka sama > dochodzi przetwornica, pompka i spryskiwacz + czujnik na wahaczu. nadal drożej. > ile kosztuje przetwornica i zarniki to widac po zestawach HID - a chinczycy tez musza na tym > zarobic i cale stado posrednikow po drodze. ksenony to jeden z fajniejszych dodatkow dla > producentow. Koszt dolozenia jest niewielki a zysk spory. > A co do reszty to auta sie zmieniaja i rynek sie zmienia. Wyposazenie z klas wyzszych schodzi do > nizszych i nie ma to wplywu na ceny. Tarcze ceramiczne... no moze i masz racje ale jeszcze nie > tak dawno temu tarcze wentylowane tez byly w lepszych autach. Tak samo jak wspomaganie > kierownicy czy klimatyzacja. Bez tego wszystkiego da sie jezdzic. Tylko po co z tego > rezygnowac? nie no jasne. ale niech to pozostanie opcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Tak czy inaczej, wygląda na to, że ksenony zostaną wyparte przez LED'y. Dla przykładu, nowy Leon w wersji wyposażenia od Style, ma seryjnie montowane całe oświetlenie w technologi LED. Swoją drogą jestem ciekaw nowej polityki Seata. W ostatnim motorze było porównanie cen A3, Golfa, Octavii oraz Leona. Ostatni wychodził najkorzystniej cenowo. Ponadto wydaje mi się, że Seat będzie walczył o floty, co nawet można znaleźć w cenniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > Tak czy inaczej, wygląda na to, że ksenony zostaną wyparte przez LED'y. Dla przykładu, nowy Leon w > wersji wyposażenia od Style, ma seryjnie montowane całe oświetlenie w technologi LED. i bardzo dobrze. mniejszy pobór. > Swoją drogą jestem ciekaw nowej polityki Seata. W ostatnim motorze było porównanie cen A3, Golfa, > Octavii oraz Leona. Ostatni wychodził najkorzystniej cenowo. Ponadto wydaje mi się, że Seat > będzie walczył o floty, co nawet można znaleźć w cenniku. BMW już kombinuje z laserem zamiast led, ponoć połowe mniej prądu żre - a ledy raczej łakome nie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > BMW już kombinuje z laserem zamiast led, ponoć połowe mniej prądu żre - a ledy raczej łakome nie są To teraz czekać tylko aż na allegro pojawią się laserowe światła made in china Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolf_Lub Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Powiedz mi czy u ciebie też tapicerka w górnej części drzwi zaraz pod szybą różni się z przodu i z tyłu? U moich rodziców w G VII przednie drzwi mają takie same obicie jak deska rozdzielcza, a tylne zwykły plastik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Powiedz mi czy u ciebie też tapicerka w górnej części drzwi zaraz pod szybą różni się z przodu i z > tyłu? U moich rodziców w G VII przednie drzwi mają takie same obicie jak deska rozdzielcza, a > tylne zwykły plastik. mam tak samo, z wyglądu niczym się nie różnia ale w dotyku przód miekki, tył twardy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > czy to prawda że ten silnik ma kolektor wydechowy przymocowany na stałe do głowicy???? chyba tak jakiś tekst Quote: Nowe silniki benzynowe zostaną wyposażone między innymi w aluminiowy blok, odchudzone wały korbowe, lżejsze, aluminiowe tłoki, zintegrowany kolektor wydechowy z głowicą, wałki rozrządu będą napędzane nie łańcuchem, a paskiem zębatym, wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem (do 200 barów), wszystko to pozwoliło obniżyć wagę silników o około 20kg. Natomiast w silnikach wysokoprężnych zostanie podzielony układ chłodzenia na dwie części, pierwszy, odpowiadający na chłodzenie głowicy cylindrów, drugi za chłodzenie bloku. Ma to przyspieszyć czas nagrzania się silnika do temperatury roboczej, a także czas potrzebny na ogrzanie wnętrza pojazdu. odchodzone wałki korbowe i przeciążenia pracy na 2 cylindrach, seems legit... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > mam tak samo, z wyglądu niczym się nie różnia ale w dotyku przód miekki, tył twardy. Nie bez powodu. Może akurat będziesz chciał świniaka przewieźć, a potem umyć auto. O tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Ładna felga a tak z ciekawości z jakiego auta się przesiadłeś na Golfa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Ładna felga a tak z ciekawości z jakiego auta się przesiadłeś na Golfa? Bravo II 1.4 T-Jet 120KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Bravo II 1.4 T-Jet 120KM Może jakieś porównanie do fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Może jakieś porównanie do fiata W jakim bym aspekcie nie porównywał vw bije go na głowe, od silnika, zawieszenia po jakość materiałów w środku. Czego mi brakuje z Fiata w Golfie ? hmm niczego I nie żebym był z Fiata niezadowolony, bron boże, byłem szczęśliwym posiadaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > W jakim bym aspekcie nie porównywał vw bije go na głowe, od silnika, zawieszenia po jakość > materiałów w środku. Czego mi brakuje z Fiata w Golfie ? hmm niczego > I nie żebym był z Fiata niezadowolony, bron boże, byłem szczęśliwym posiadaczem Bravo to z v lub vi mozna porownac Ile za tego golfa wyszlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Bravo to z v lub vi mozna porownac Z VI porównanie wyglądało dokładnie tak samo, ale wiadomo że się nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Czyli docenia takie duperele jak wyścielane materiałem schowki, materiał po klamrami pasów dzięki którym o nic się nie obijają, prowadnice pasów na tylnej kanapie, regulowany na wysokość podłokietnik, oświetlenie przestrzenie wokół nóg w środku, itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Czyli docenia takie duperele jak wyścielane materiałem schowki, materiał po klamrami pasów dzięki > którym o nic się nie obijają, prowadnice pasów na tylnej kanapie, regulowany na wysokość > podłokietnik, oświetlenie przestrzenie wokół nóg w środku, itd? Jakbym czytal marketing crap VeeDud Ile ci placa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Jakbym czytal marketing crap VeeDud Ile ci placa? nie płacą, tata dał się karnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > chyba tak > jakiś tekst > Quote: > Nowe silniki benzynowe zostaną wyposażone między innymi w aluminiowy blok, odchudzone wały Ja tam nie rozumiem, jeżeli blok jest alu, głowicą alu a kolektor wydechowy ma być zintegrowany z głowicą to co, też jest alu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2013 > Jakbym czytal marketing crap VeeDud Ile ci placa? Tona ulotek na tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Panie! Pół roku minęło Napisz co się już zepsuło bo to VW z TSI w końcu A tak serio to jak ze spalaniem tego "ACT" czy wiesz już ile pali przy poszczególnych prędkościach na tempomacie, 80-100-120-140 ? Jakieś inne plusy/minusy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Jakbym czytal marketing crap VeeDud Co oznacza "VeeDud" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Co oznacza "VeeDud" ? VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Co oznacza "VeeDud" ? Virtual Dub - program do edycji wideo. Chyba że Oziemu chodzi o VW ale trudno powiedzieć po tak klarownym zapisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Po 3 latach alfa będzie warta 40% a golf nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > VW Dziękuję. Pierwszy raz widzę takie określenie na VW. Nie prościej użyć właśnie skrótu VW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Co oznacza "VeeDud" ? To taki dude, co ma VeeDub'a... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Dziękuję. > Pierwszy raz widzę takie określenie na VW. Nie prościej użyć właśnie skrótu VW? W języku angielskim V to wi ,a W to dablju HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Dziękuję. > Pierwszy raz widzę takie określenie na VW. Nie prościej użyć właśnie skrótu VW? u nas pewnie tak, u oziego się przyjęło inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > W języku angielskim V to wi ,a W to dablju > HanYs Dziękuję Wicherku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Dziękuję. > Pierwszy raz widzę takie określenie na VW. Nie prościej użyć właśnie skrótu VW? ale to chodzi a raczej wydzwiek tego "duda" to taki specyficzny "typ" czesto utozsamiany z vw u nas dla przykladu chyba jako wyposazenie obowiazkowe w vw jest czapka z daszkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Po 3 latach alfa będzie warta 40% a golf nie zależy za ile kupisz. Ja na Bravo po 5 latach straciłem równe 50 %, ale Alfa moze wiecej traci od Fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Panie! Pół roku minęło > Napisz co się już zepsuło bo to VW z TSI w końcu > A tak serio to jak ze spalaniem tego "ACT" czy wiesz już ile pali przy poszczególnych prędkościach > na tempomacie, 80-100-120-140 ? > Jakieś inne plusy/minusy ? Wywołałeś mnie do tablicy więc kilka słow z perspektywy tych 6 miesięcy. No niby sporo czasu mineło a tak na prawdę nie testowałem go pod kątem spalania "autostradowego". Przejechane mam 4600km, w 95% są to dojazdy ~17km w jedną strone do pracy codziennie. Żadnego większego wypadu nie było. Spalanie oscyluje w okolicach 6.5-7.5 Do 140KM przyzwyczaiłem się szybko i już mi mocy brakuje, apetyt rośnie w miare jedzenia. Niewątpliwie jako zalete musze wymienic DSG - ogólnie duza wygoda. Jak sie chce czasem poszaleć to można pobawić się łopatkami przy kierownicy. Wady ? żadnych [edit] brak możliwości wyłączenia systemu start&stop, nie jest to wada ale IMO taka opcja powinna być, a nie po każdym uruchomieniu silnika wyłaczamy. Poza tym nic nie puka, nic nie stuka, wszystko działa tak samo jak w pierwszym dniu po wyjeździe z salonu. Czego mi brakuje w tym samochodzie ? Chyba niczego oprócz wspomnianej mocy ale to raczej fanaberia. Poniżej fotki z dzisiaj przebieg i spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Przejechane mam 4600km Malutko To może inaczej, ile paliło Bravo, bo rozumiem, że dojazdy były te same ? Jest zauważalna różnica na plus ? Jak potestujesz kiedyś spalania w trasie to się pochwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Malutko > To może inaczej, ile paliło Bravo, bo rozumiem, że dojazdy były te same ? > Jest zauważalna różnica na plus ? w brawo udało mi się osiągnąć 7,7-8,3 w ciągu kilku dni jazdy do pracy, ale z gazem musiałem obchodzić się jak z jajkiem i to nie była jazda tylko eco driving do kwadratu Tak się jeździć nie dało. Golfem jeżdze normalnie. Przy tym samym stylu jazdy, bravo paliło mi 9-10. Golf około 7. Róźnica jest zauważalna. Warunki te same, droga ta sama nawet godziny się nie zmieniły > Jak potestujesz kiedyś spalania w trasie to się pochwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > w brawo udało mi się osiągnąć 7,7-8,3 w ciągu kilku dni jazdy do pracy, ale z gazem musiałem > obchodzić się jak z jajkiem i to nie była jazda tylko eco driving do kwadratu Tak się > jeździć nie dało. Golfem jeżdze normalnie. Przy tym samym stylu jazdy, bravo paliło mi 9-10. > Golf około 7. Róźnica jest zauważalna. > Warunki te same, droga ta sama nawet godziny się nie zmieniły Jakie Bravo miałeś wcześniej - pewnie T-Jeta? 120, 150 KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Jakie Bravo miałeś wcześniej - pewnie T-Jeta? 120, 150 KM? 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > 120 jaka jest odczuwalna dynamika tego golfa w porównaniu z bravo? Piszesz, że jest lepiej, ale o ile lepiej? Trochę lepiej? Dużo lepiej? Przepaść? Tak pytam, bo też kombinuję czy by niedługo nie zmienić T-Jeta na coś z TSI 140KM pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.