Skocz do zawartości

Golf 7 VS Giulietta


StreetRacer

Rekomendowane odpowiedzi

> Jakbys mógł przy okazji sprawdzić maksymalną prędkość do której ACT jest w stanie się uaktywniać to

> będę wdzięczny. Wynik super ale kto 80km/h jeździ w trasie

Ja jak mi się nigdzie nie śpieszy grinser006.gif

Ale nawet mój staruszek przy takiej prędkości z 1 rowerem na dachu mieści się w średnim spalaniu poniżej 5l zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kliknąłem aby Ci odpowiedzieć na to pytanie i siedzę 10 minut i się zastanawiam i nie wiem co

> napisać.

> Tak na prawdę ten samochód jest na tyle poprawny, wpasowany pode mnie, że nie mogę się do niczego

> przyczepić.

> I tak samo jest w drugą stronę, 7ka jest poprawna, nie wywołuje jakiś mega pozytywnych emocji, nie ...CIACH

To jest właśnie Golf, średni w każdym calu ok.gif

> ps. zapomniałem o xenonach, pierwsza jazda w nocy, i wooow ale widno a juz po włączeniu "długich"

> można liczyć kamyki na drodze

Dobra informacja, bo do ksenonów podchodzę z nieufnością zlosnik.gifok.gif

> ACT jest całkowicie niewidoczne dla uzytkownika, gdyby nie info na ekranie w włączeniu to nie

> wiedziałbym o jego istnieniu,

Czyli postarali się.

> Poniżej mój filmik, prosta droga bez wzniesień, zero ruchu, osiągamy prędkość 80km/h i lecimy

> Niestety nie robiłem jeszcze żadnej dłuższej trasy aby ocenić spalanie stricte autostradowe

O, dokładnie o coś takiego mi chodziło.

Podejrzewam, że przy spokojnej jeździe w trasie można mieć spokojnie "4" z przodu.

Ciekawe jak na autostradzie z tempomatem na 130-140 km/h.

No to śmigaj dalej i jak najdłużej bezawaryjnie ok.gif

To ACT teoretycznie powinno się aktywować do ok. 130 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z ciekawosci czemu? Bo to dla mnie jedno z "musi byc" od dlugiego juz czasu.

Typowo biglaugh.gif

Bo po prostu nie znam, nie miałem, a oczywiście wydaje mi się, że nie warto hehe.gifgrinser006.gif

Ale już jest założenie, że w następnym aucie musi być, bo skoro mówią, że jest znacznie lepiej, to tak pewnie jest zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Typowo

> Bo po prostu nie znam, nie miałem, a oczywiście wydaje mi się, że nie warto

> Ale już jest założenie, że w następnym aucie musi być, bo skoro mówią, że jest znacznie lepiej, to

> tak pewnie jest

widac duzo i dobrze. Odciecie swiatla jest gwaltowne, nie ma takiego rozmycia swiatla na granicy zasiegu jak w przypadku zwyklych zarowek.

A jeszcze jak to sa skretne ksenony (prawdziwie skretne a nie doswietlanie jakimis dodatkowo zapalanymi lampami) to juz jest super. Snop swiatla pilnuje zakretu. Sporo jezdze po zadupiach i na prawde duzo to daje.

Poza tym spokoj z wymiana zarowek ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Reflektory ksenonowe, najlepiej skrętne, powinny być montowane seryjnie w każdym aucie.

ok.gif

Skrętne mam i w mojej okolicy, gdzie więcej zakrętów niż prostych, to genialny wynalazek ok.gif

Na ksenony jeszcze nie zasłużyłem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i w związku z tym każde auto byłoby droższe o 4 - 6 tys PLN...

w sumie to nie. Moze lekko na poczatku. Najpierw auta byly gole, potem wszedl abs, poduszki i inne bajery do podstawowych wersji a nadal kosztuja mniej wiecej tyle samo. Nowe graty kosztuja ale rownoczesnie z racji masowej produkcji tanieja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w sumie to nie. Moze lekko na poczatku. Najpierw auta byly gole, potem wszedl abs, poduszki i inne

> bajery do podstawowych wersji a nadal kosztuja mniej wiecej tyle samo. Nowe graty kosztuja ale

> rownoczesnie z racji masowej produkcji tanieja.

tak, ale to co opisujesz to wyposażenie dodatkowe. a case ksenony - zwykłe żarówki, to koncepcja typu zwykłe tarcze a ceramiczne... ceramiczne lepsze, ale zwykłe też hamują i są tańsze i mniej skomplikowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, ale to co opisujesz to wyposażenie dodatkowe. a case ksenony - zwykłe żarówki, to koncepcja

> typu zwykłe tarcze a ceramiczne... ceramiczne lepsze, ale zwykłe też hamują i są tańsze i

> mniej skomplikowane...

jesli mowimy o zwyklym ksenonie to jest prawie w takiej samej cenie jak zwykle lampy. Roznica jest sporo nizsza niz to co placisz w cenniku.

Lampa jest taka sama

dochodzi przetwornica, pompka i spryskiwacz + czujnik na wahaczu.

ile kosztuje przetwornica i zarniki to widac po zestawach HID - a chinczycy tez musza na tym zarobic i cale stado posrednikow po drodze. ksenony to jeden z fajniejszych dodatkow dla producentow. Koszt dolozenia jest niewielki a zysk spory.

A co do reszty to auta sie zmieniaja i rynek sie zmienia. Wyposazenie z klas wyzszych schodzi do nizszych i nie ma to wplywu na ceny. Tarcze ceramiczne... no moze i masz racje ale jeszcze nie tak dawno temu tarcze wentylowane tez byly w lepszych autach. Tak samo jak wspomaganie kierownicy czy klimatyzacja. Bez tego wszystkiego da sie jezdzic. Tylko po co z tego rezygnowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli mowimy o zwyklym ksenonie to jest prawie w takiej samej cenie jak zwykle lampy. Roznica jest

> sporo nizsza niz to co placisz w cenniku.

> Lampa jest taka sama

> dochodzi przetwornica, pompka i spryskiwacz + czujnik na wahaczu.

nadal drożej.

> ile kosztuje przetwornica i zarniki to widac po zestawach HID - a chinczycy tez musza na tym

> zarobic i cale stado posrednikow po drodze. ksenony to jeden z fajniejszych dodatkow dla

> producentow. Koszt dolozenia jest niewielki a zysk spory.

> A co do reszty to auta sie zmieniaja i rynek sie zmienia. Wyposazenie z klas wyzszych schodzi do

> nizszych i nie ma to wplywu na ceny. Tarcze ceramiczne... no moze i masz racje ale jeszcze nie

> tak dawno temu tarcze wentylowane tez byly w lepszych autach. Tak samo jak wspomaganie

> kierownicy czy klimatyzacja. Bez tego wszystkiego da sie jezdzic. Tylko po co z tego

> rezygnowac?

nie no jasne. ale niech to pozostanie opcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej, wygląda na to, że ksenony zostaną wyparte przez LED'y. Dla przykładu, nowy Leon w wersji wyposażenia od Style, ma seryjnie montowane całe oświetlenie w technologi LED.

Swoją drogą jestem ciekaw nowej polityki Seata. W ostatnim motorze było porównanie cen A3, Golfa, Octavii oraz Leona. Ostatni wychodził najkorzystniej cenowo. Ponadto wydaje mi się, że Seat będzie walczył o floty, co nawet można znaleźć w cenniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy inaczej, wygląda na to, że ksenony zostaną wyparte przez LED'y. Dla przykładu, nowy Leon w

> wersji wyposażenia od Style, ma seryjnie montowane całe oświetlenie w technologi LED.

i bardzo dobrze. mniejszy pobór.

> Swoją drogą jestem ciekaw nowej polityki Seata. W ostatnim motorze było porównanie cen A3, Golfa,

> Octavii oraz Leona. Ostatni wychodził najkorzystniej cenowo. Ponadto wydaje mi się, że Seat

> będzie walczył o floty, co nawet można znaleźć w cenniku.

BMW już kombinuje z laserem zamiast led, ponoć połowe mniej prądu żre - a ledy raczej łakome nie są wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedz mi czy u ciebie też tapicerka w górnej części drzwi zaraz pod szybą różni się z przodu i z

> tyłu? U moich rodziców w G VII przednie drzwi mają takie same obicie jak deska rozdzielcza, a

> tylne zwykły plastik.

mam tak samo, z wyglądu niczym się nie różnia ale w dotyku przód miekki, tył twardy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy to prawda że ten silnik ma kolektor wydechowy przymocowany na stałe do głowicy????

chyba tak

jakiś tekst

Quote:

Nowe silniki benzynowe zostaną wyposażone między innymi w aluminiowy blok, odchudzone wały korbowe, lżejsze, aluminiowe tłoki, zintegrowany kolektor wydechowy z głowicą, wałki rozrządu będą napędzane nie łańcuchem, a paskiem zębatym, wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem (do 200 barów), wszystko to pozwoliło obniżyć wagę silników o około 20kg.

Natomiast w silnikach wysokoprężnych zostanie podzielony układ chłodzenia na dwie części, pierwszy, odpowiadający na chłodzenie głowicy cylindrów, drugi za chłodzenie bloku. Ma to przyspieszyć czas nagrzania się silnika do temperatury roboczej, a także czas potrzebny na ogrzanie wnętrza pojazdu.


odchodzone wałki korbowe i przeciążenia pracy na 2 cylindrach, seems legit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jakim bym aspekcie nie porównywał vw bije go na głowe, od silnika, zawieszenia po jakość

> materiałów w środku. Czego mi brakuje z Fiata w Golfie ? hmm niczego

> I nie żebym był z Fiata niezadowolony, bron boże, byłem szczęśliwym posiadaczem

Bravo to z v lub vi mozna porownac

Ile za tego golfa wyszlo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli docenia takie duperele jak wyścielane materiałem schowki, materiał po klamrami pasów dzięki

> którym o nic się nie obijają, prowadnice pasów na tylnej kanapie, regulowany na wysokość

> podłokietnik, oświetlenie przestrzenie wokół nóg w środku, itd?

Jakbym czytal marketing crap VeeDudzlosnik.gif Ile ci placacfaniaczek.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba tak

> jakiś tekst

> Quote:

> Nowe silniki benzynowe zostaną wyposażone między innymi w aluminiowy blok, odchudzone wały

Ja tam nie rozumiem, jeżeli blok jest alu, głowicą alu a kolektor wydechowy ma być zintegrowany z głowicą to co, też jest alu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Panie! Pół roku minęło cool.gif

Napisz co się już zepsuło bo to VW z TSI w końcu grinser006.gif

A tak serio to jak ze spalaniem tego "ACT" czy wiesz już ile pali przy poszczególnych prędkościach na tempomacie, 80-100-120-140 ?

Jakieś inne plusy/minusy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję.

> Pierwszy raz widzę takie określenie na VW. Nie prościej użyć właśnie skrótu VW?

ale to chodzi a raczej wydzwiek tego "duda" to taki specyficzny "typ" czesto utozsamiany z vw

u nas dla przykladu chyba jako wyposazenie obowiazkowe w vw jest czapka z daszkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie! Pół roku minęło

> Napisz co się już zepsuło bo to VW z TSI w końcu

> A tak serio to jak ze spalaniem tego "ACT" czy wiesz już ile pali przy poszczególnych prędkościach

> na tempomacie, 80-100-120-140 ?

> Jakieś inne plusy/minusy ?

Wywołałeś mnie do tablicy więc kilka słow z perspektywy tych 6 miesięcy.

No niby sporo czasu mineło a tak na prawdę nie testowałem go pod kątem spalania "autostradowego".

Przejechane mam 4600km, w 95% są to dojazdy ~17km w jedną strone do pracy codziennie. Żadnego większego wypadu nie było. Spalanie oscyluje w okolicach 6.5-7.5

Do 140KM przyzwyczaiłem się szybko i już mi mocy brakuje, apetyt rośnie w miare jedzenia.

Niewątpliwie jako zalete musze wymienic DSG - ogólnie duza wygoda.

Jak sie chce czasem poszaleć to można pobawić się łopatkami przy kierownicy.

Wady ? żadnych zlosnik.gif [edit] brak możliwości wyłączenia systemu start&stop, nie jest to wada ale IMO taka opcja powinna być, a nie po każdym uruchomieniu silnika wyłaczamy.

Poza tym nic nie puka, nic nie stuka, wszystko działa tak samo jak w pierwszym dniu po wyjeździe z salonu.

Czego mi brakuje w tym samochodzie ? Chyba niczego oprócz wspomnianej mocy ale to raczej fanaberia.

Poniżej fotki z dzisiaj przebieg i spalanie.

suqu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Malutko

> To może inaczej, ile paliło Bravo, bo rozumiem, że dojazdy były te same ?

> Jest zauważalna różnica na plus ?

w brawo udało mi się osiągnąć 7,7-8,3 w ciągu kilku dni jazdy do pracy, ale z gazem musiałem obchodzić się jak z jajkiem i to nie była jazda tylko eco driving do kwadratu zlosnik.gif Tak się jeździć nie dało. Golfem jeżdze normalnie. Przy tym samym stylu jazdy, bravo paliło mi 9-10. Golf około 7. Róźnica jest zauważalna.

Warunki te same, droga ta sama nawet godziny się nie zmieniły smile.gif

> Jak potestujesz kiedyś spalania w trasie to się pochwal

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w brawo udało mi się osiągnąć 7,7-8,3 w ciągu kilku dni jazdy do pracy, ale z gazem musiałem

> obchodzić się jak z jajkiem i to nie była jazda tylko eco driving do kwadratu Tak się

> jeździć nie dało. Golfem jeżdze normalnie. Przy tym samym stylu jazdy, bravo paliło mi 9-10.

> Golf około 7. Róźnica jest zauważalna.

> Warunki te same, droga ta sama nawet godziny się nie zmieniły

Jakie Bravo miałeś wcześniej - pewnie T-Jeta? 120, 150 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 120

jaka jest odczuwalna dynamika tego golfa w porównaniu z bravo? Piszesz, że jest lepiej, ale o ile lepiej? Trochę lepiej? Dużo lepiej? Przepaść? Tak pytam, bo też kombinuję czy by niedługo nie zmienić T-Jeta na coś z TSI 140KM pod maską wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.