Drabek Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Kto patrzy na obrotomierz podczas jazdy? Słychać i czuć kiedy trzeba zmienić bieg np. ja. Patrzę tylko na obrotomierz. Na prędkościomierz prawie wcale . Jak dla mnie mogłoby go nie być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > przesadzasz. > 1. dupohamownia też wie jak szybko ta wskazówka tam podąża to wszystko dzieje sie IMHO bez > zegarów... oczy widzą świat, uszy słyszą, błędnik czuje > 2. sytuacja hipotetyczna i mało potrzebna na codzień. To spróbuj zaprogramować klasyczny tempomat (bez wyświetlacza na którym ustawiasz prędkość) dokładnie na określoną prędkość (np. 100) w mocnym aucie. Musisz się do niej rozpędzić, chwilę ją utrzymywać, dokonać korekt (bo będzie Ci sie ciągle zmieniała o 1km/h) i wtedy wcisnąć guzik "set". Przy wskazówce wystarczy kontrolować gazem prędkość jej zbliżania się do pożądanego miejsca, a potem wcisnąć guzik gdy będzie je mijała. Analogowo jest to banalnie proste. > ale analogowy hud wymaga wiecej przestrzeni, bo zmiescic 3 cyfry predkosciomierza jest łatwiej niz > "tarczę elektroniczną". obok tych cyfr u mnie np wtykają dane z tempomatu i piktogramy > nawigacji To prawda. Można by jednak próbować kombinować tak jak jest w samolotach. Tu po lewej i prawej masz przesuwające się wartości co też daje lepszy obraz zmian dynamiki ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To jest wzór zegarów może dla Ciebie. Dla mnie - nie ma tu krzty elegancji, a dla mnie to bardzo ważne. Pamiętam, jak kupowałem Vectrę- wszystko mi pasowało w tym aucie, właśnie oprócz zegarów. Mało brakło, a bym zrezygnował z zakupu. W końcu jednak rozsądek i inne zalety auta mnie przekonały do zakupu. Ale na zegary do dziś patrzę ze wstrętem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To spróbuj zaprogramować klasyczny tempomat (bez wyświetlacza na którym ustawiasz prędkość) > dokładnie na określoną prędkość (np. 100) w mocnym aucie. Musisz się do niej rozpędzić, chwilę > ją utrzymywać, dokonać korekt (bo będzie Ci sie ciągle zmieniała o 1km/h) i wtedy wcisnąć > guzik "set". > Przy wskazówce wystarczy kontrolować gazem prędkość jej zbliżania się do pożądanego miejsca, a > potem wcisnąć guzik gdy będzie je mijała. > Analogowo jest to banalnie proste. ale prosota obsługi tempomatu nie zależy w żaden sposób od sposobu prezentacji prędkości. że w cyfrowym nie możesz się rozpędzić kontrolując gazem prędkość? i potem musisz coś utrzymywać? szukasz imho troche na siłę zalet/wad. mam w bmw klasyczny tempomat i cyfrowy w Pugu. oba są banalne do obsługi. > To prawda. Można by jednak próbować kombinować tak jak jest w samolotach. Tu po lewej i prawej masz > przesuwające się wartości co też daje lepszy obraz zmian dynamiki ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Dla mnie bez znaczenia w którą stronę kręci wskazówka obrotomierza. Przecież to służy do odczytania wartości - a na to wystarczy jeden rzut oka. Funkcja zachowana, pomysł ciekawy Założę się, że rozpleni się z czasem i wśród innych marek, jak np. stało się z klamką tylnych drzwi a'la Alfa 156, przestanie dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Dla mnie fajne zegary miał focus mk2.. proste i czytelne : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Dla mnie fajne zegary miał focus mk2.. proste i czytelne : Tuzinami aut jeździłem i w zasadzie żaden nie odrzucał zegarami, od czarnych kokpitów Opla po inne Alfy - dla mnie to jest sprawa czwartorzędna, byleby było czytelne- a zawsze było. Nie wiem jak czułbym się np. w Yarisie albo innym aucie z centralnym umieszczeniem zegarów. Podany przez Ciebie przykład Focusa - tak jak w 99% aut poprawne zegary ale... Dlaczego niektórzy producenci dają takie toporne fonty? Skoro nie trudno jest zrobić czytelne zegary to mogliby skupić się trochę na estetyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Tuzinami aut jeździłem i w zasadzie żaden nie odrzucał zegarami, od czarnych kokpitów Opla po inne > Alfy - dla mnie to jest sprawa czwartorzędna, byleby było czytelne- a zawsze było. > Nie wiem jak czułbym się np. w Yarisie albo innym aucie z centralnym umieszczeniem zegarów. > Podany przez Ciebie przykład Focusa - tak jak w 99% aut poprawne zegary ale... > Dlaczego niektórzy producenci dają takie toporne fonty? Skoro nie trudno jest zrobić czytelne > zegary to mogliby skupić się trochę na estetyce. najpiękniejszy font jest tutej: absolutna pierwsza 5tka, najbrzydszych zegarów świata. Celica ostatnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Stilo ma najpiękniejsze, najważniejsze jest to, że nie ma tub ukośnie ściętych, tylko wszystkie zegary pod jednym daszkiem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Dla mnie zegary mają być czytelne, nie przeszkadzające w jeździe.. Tata teraz kupił Octavię 3 i tam też są bardzo fajne , czytelne i proste zegary.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Żuk miał niezła deskę Zawsze podobały mi się zegary Porsche, z centralnie umieszczonym obrotomierzem. Podoba mi się także deska A4, A6 i Passata B6 po lifcie/B7 (z zegarami podświetlonymi na biało): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 ja mam teraz tak i bardzo fajnie sie z tym jezdzi. Oczywiscie wyswietlacz jest po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > zależy dla kogo , bo dla mnie dla mnie również te są najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Co to za auto ?? bardzo fajny przykład na to że zegary mogą być proste i ładne jednocześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Co to za auto ?? bardzo fajny przykład na to że zegary mogą być proste i ładne jednocześnie Laguna 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > ja mam teraz tak i bardzo fajnie sie z tym jezdzi. Oczywiscie wyswietlacz jest po polsku. Właściwie to chyba większość samochodów ma czytelne zegary. To u mnie, bardzo fajne i czytelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > ... To u mnie, bardzo fajne i czytelne. Jesteś we Francji wow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Właściwie to chyba większość samochodów ma czytelne zegary. To u mnie, bardzo fajne i czytelne. Jeździłem w takim wnętrzu w 5008. IMO jedne z lepszych pod względem estetyki. Ładne, czytelne i wszystko pod ręką. Jedyne co mi przeszkadzało to brak guzików na kierownicy. O ile obsługa radia tą manetką jeszcze jakoś ujdzie to tempomat mnie wkurzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Jesteś we Francji wow zdjęcie z netu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Jeździłem w takim wnętrzu w 5008. IMO jedne z lepszych pod względem estetyki. Ładne, czytelne i > wszystko pod ręką. Jedyne co mi przeszkadzało to brak guzików na kierownicy. O ile obsługa > radia tą manetką jeszcze jakoś ujdzie to tempomat mnie wkurzał. w Bravo miałem na kierownicy i w ogóle mi tego rozwiązania nie brakuje. Tempomat miałem tez w manetce i było to bardzo wygodne. w Pugu jest jeszcze bardziej wygodne, bo nie muszę odrywać rąk od kiery, choć np. radio wole obsługiwać z panela niż z manetki. W bravo musiałem szukać przycisków na kierze, tutaj tylko wysuwam palec i trafiam w przycisk na manetce. IMO to wygodniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czechu Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 od 6 lat mam xsare picasso która nie ma obrotomierza, jest on zupełnie niepotrzebny po przyzwyczajeniu się, wolałbym wiedzieć jaki jest stan akumulatora by nie padł ot tak jesienią czy zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > od 6 lat mam xsare picasso która nie ma obrotomierza, jest on zupełnie niepotrzebny po > przyzwyczajeniu się, wolałbym wiedzieć jaki jest stan akumulatora by nie padł ot tak jesienią > czy zimą Raczej nie patrze na obrotomierz, tylko na prędkościomierz i tak zmieniam biegi. W normalnej jeździe obrotomierz jest zbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Raczej nie patrze na obrotomierz, tylko na prędkościomierz i tak zmieniam biegi. W normalnej > jeździe obrotomierz jest zbędny. Dużo zależy od mocy auta. Jak masz mocne auto i chcesz gwałtowniej przyspieszyć to trzeba pilnować obrotomierza bo bardzo łatwo dojechać do odcinki i popsuć sobie zabawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Właściwie to chyba większość samochodów ma czytelne zegary. To u mnie, bardzo fajne i czytelne. wyglądają jak w Skodzie, nie wiem co to za pomysł by odwracać napisy czemu 150 nie moze być napisane normalnie w poziomie tylko prostopadle do wskazówki, dla mnie to wcale nie jest czytelne w moich zegarach mi tylko brakuje temperatury oleju i ze nie mozna wracać jak w VW przód tył tylko trzeba przeklikać całość (komputer pokładowy) jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Dużo zależy od mocy auta. Jak masz mocne auto i chcesz gwałtowniej przyspieszyć to trzeba pilnować > obrotomierza bo bardzo łatwo dojechać do odcinki i popsuć sobie zabawę. Pisałem - w normalnej jeździe, nie jeździsz do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > wyglądają jak w Skodzie, nie wiem co to za pomysł by odwracać napisy czemu 150 nie moze być > napisane normalnie w poziomie tylko prostopadle do wskazówki, dla mnie to wcale nie jest > czytelne Nie wiem, mi to nie robi różnicy, umiem również szybko czytać tekst odwrócony do góry nogami, wiec nie wiem w czym rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Nie wiem, mi to nie robi różnicy, umiem również szybko czytać tekst odwrócony do góry nogami, wiec > nie wiem w czym rzecz. no OK, masz unikalne zdolności, ale czy to jest czytelne dla każdego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > no OK, masz unikalne zdolności, ale czy to jest czytelne dla każdego? Serio nie ma pojęcia, nawet nie zauważyłbym gdybyś nie wspomniał. Przez chwile zastanawiałem sie o co Ci chodzi ale jeżeli to faktycznie mniej czytelne, to byłem w błędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Zapatrzyli się na Astona kwestia przyzwyczajenia. ja obecnie mam prędkość na wyświetlaczu pod samą szybą i jak wsiadam do auta z tradycyjnym predkosciomierzem to potrzebuje chwili skupienia, zeby okreslic precyzyjnie predkosc z jaka jade. Ale fakt faktem, swiat jest zbudowany tak, ze wskazniki rosona zgodnie z ruchem wskazkowek zegrara a tu jest na odwrot i bedzie na poczatku dziwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Stilo ma najpiękniejsze, najważniejsze jest to, że nie ma tub ukośnie > ściętych, tylko wszystkie zegary pod jednym daszkiem: Tak, super, ten układ powoduje, że wszystkie fajlury znakomicie się na tej desce wyświetlają Taki ,,żarcik'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > ja obecnie mam prędkość na wyświetlaczu pod samą szybą i jak wsiadam do auta z tradycyjnym > predkosciomierzem to potrzebuje chwili skupienia, zeby okreslic precyzyjnie predkosc z jaka > jade. To jest kwestia różnicy pomiędzy wyświetlaczem cyfrowym prędkości a analogowym wskaźnikiem. Ja długo nie mogłem się przyzwyczaić do migających cyferek co 1km. Jednak analogowa wskazówka mniej absorbuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Tak, super, ten układ powoduje, że wszystkie fajlury znakomicie się na tej desce wyświetlają > Taki ,,żarcik'' Prawdę mówiąc, odkąd kupiłem to moje Stilo, choinki nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Prawdę mówiąc, odkąd kupiłem to moje Stilo, choinki nie miałem PEPCIO wie lepiej, pracował w ASO taki żarcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > PEPCIO wie lepiej, pracował w ASO > taki żarcik Wyjątki potwierdzeniem reguły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To jest kwestia różnicy pomiędzy wyświetlaczem cyfrowym prędkości a analogowym wskaźnikiem. > Ja długo nie mogłem się przyzwyczaić do migających cyferek co 1km. > Jednak analogowa wskazówka mniej absorbuje Ten predkosciomierz nie miga co 1km, odczyt nie jest ciagly tylko z jakimis interwałami (na oko coś 2/sek). Nie drażni i jest mega czytelne oczywiscie przy normalnym liczniku też po kilku chwilach jazdy wiadomo, w którym miejscu jest wskazówka dla określonych prędkości, a jak się jeździ tylko takim samochodem to nie trzeba sie przyzwyczajać. Jednak człowiek się szybko przyzwyczaja do pewnych rzeczy i po przesiadce z Civica do innych aut szukam lewą ręką guzika start i chwilę się przyzwyczajam do zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Ten predkosciomierz nie miga co 1km, odczyt nie jest ciagly tylko z jakimis interwałami (na oko coś > 2/sek). Nie drażni i jest mega czytelne oczywiscie przy normalnym liczniku też po kilku > chwilach jazdy wiadomo, w którym miejscu jest wskazówka dla określonych prędkości, a jak się > jeździ tylko takim samochodem to nie trzeba sie przyzwyczajać. Jednak człowiek się szybko > przyzwyczaja do pewnych rzeczy i po przesiadce z Civica do innych aut szukam lewą ręką guzika > start i chwilę się przyzwyczajam do zegarów. W Yarisie na początku cyfrowy prędkościomierz drażnił - potem przestałem zwracać na to uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > ja mam teraz tak i bardzo fajnie sie z tym jezdzi. Oczywiscie wyswietlacz jest po polsku. naprawdę fajne i czytelne ja mam takie , i wszystko byłoby OK , bo są ładne i cieszą oko , ale głupio rozwiązano cyferki w prędkościomierzu ( te małe ) i jest gorzej czytelny , zwłaszcza jak jadę na dziennych i nie jest podświetlony licznik w tej tubie , włosi przekombinowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Generalnie ten wyświetlacz to ewolucja z 208 + ta symetria zegarów. Cyfrowy prędkościomierz jest wyłączalny więc kto chce może sobie patrzeć na analogowy, a na środku wyświetlić np. komputer, radio czy nawigację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > W Yarisie na początku cyfrowy prędkościomierz drażnił - potem przestałem zwracać na to uwagę Ja mam jeszcze gorzej - ostatnie 3 auta mialy wyswietlacze i teraz dziwnie mi sie patrzy na analogowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > naprawdę fajne i czytelne > ja mam takie , i wszystko byłoby OK , bo są ładne i cieszą oko , ale głupio rozwiązano cyferki w > prędkościomierzu ( te małe ) i jest gorzej czytelny , zwłaszcza jak jadę na dziennych i nie > jest podświetlony licznik w tej tubie , włosi przekombinowali faktycznie jakies male. Ostatnio ktos mnie tu zjechal, ze sie doczepilem, ze niczego nie widac na predkosciomierzu w orlando. Przy moich to jak choinka na swieta jesli chodzi o podswietlenie to zalacza sie w zaleznosci od danych z czujnika swiatla. To samo z ekranem nawigacji. Wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 dla mnie tylko coś w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Dla mnie fajne zegary miał focus mk2.. proste i czytelne : hej, hej, ło, ło, łoł, stop...chwila. Na litość boską! Pokazujecie zegary, które pokazują mniej informacji niż Polonez w latach 80-tych! Nie może tak być, że wystarcza temp. wody i paliwo! Zegary mają informować o wszystkim! A nie, że mam 220 km/h na liczniku czyli jestem supercar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > hej, hej, ło, ło, łoł, stop...chwila. Na litość boską! Pokazujecie zegary, które pokazują mniej > informacji niż Polonez w latach 80-tych! Nie może tak być, że wystarcza temp. wody i paliwo! ale po co więcej informacji... > Zegary mają informować o wszystkim! A nie, że mam 220 km/h na liczniku czyli jestem supercar. ale po co... Ja rozumiem w sporcie, ale w codziennej jeździe? Po co mi milion wskaźników? Temperatura płynu chłodniczego jest potrzebna żeby wiedzieć, kiedy silnik się rozgrzeje, poziom paliwa - żeby wiedzieć, kiedy zjechać na stację benzynową, prędkościomierz - żeby wiedzieć jak szybko się jedzie i obrotomierz - żeby wiedzieć kiedy zmienić bieg Po co mi na co dzień więcej informacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > hej, hej, ło, ło, łoł, stop...chwila. Na litość boską! Pokazujecie zegary, które pokazują mniej > informacji niż Polonez w latach 80-tych! Nie może tak być, że wystarcza temp. wody i paliwo! > Zegary mają informować o wszystkim! A nie, że mam 220 km/h na liczniku czyli jestem supercar. Po co zegar, który przez cały swój żywot wskazuje jedną, bezużyteczną wartość (np. ładowanie, temperatura płynu chlodzacego). Zapominasz o wyswietlaczach samochodowych komputerów. Jeśli jakiś parametr będzie nie taki jak trzeba to komputer Ci o tym napisze. Po cCi wskaźnik, ktory zawsze stoi w jednym miejscu na środku skali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Po co zegar, który przez cały swój żywot wskazuje jedną, bezużyteczną wartość (np. ładowanie, > temperatura płynu chlodzacego). nie zgadzam się - temperatura płynu chłodniczego jest potrzebna - żeby nie piłować silnika na zimno. > Zapominasz o wyswietlaczach samochodowych komputerów. Jeśli > jakiś parametr będzie nie taki jak trzeba to komputer Ci o tym napisze. tutaj zgoda > Po cCi wskaźnik, ktory > zawsze stoi w jednym miejscu na środku skali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > hej, hej, ło, ło, łoł, stop...chwila. Na litość boską! Pokazujecie zegary, które pokazują mniej > informacji niż Polonez w latach 80-tych! Nie może tak być, że wystarcza temp. wody i paliwo! Ostatnio jest raczej moda, że ubywa informacji, np. w Clio IV nie ma dokładnej informacji o temperaturze wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Czy taki obrotomierz będzie wygodny ? Moim zdaniem wspaniały przykład ustępstwa funkcjonalności na rzecz designu. Z drugiej strony sam mam samochód z też mocno dyskusyjnymi zegarami pośrodku i zupełnie mi to nie przeszkadza, a nawet uważam, że jest lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Ostatnio jest raczej moda, że ubywa informacji, np. w Clio IV nie ma dokładnej informacji o > temperaturze wody E tam ostatnio. Dziesięcioletnia Micra K12 ma tylko niebieską (nie żyłować) i czerwoną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > dla mnie tylko coś w tym stylu Ta jasne, te krzywo ścięte rury powodują, że część skali jest zasłaniana dla kierowcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > To jest wzór zegarów W 2007r moim wzorem był ten: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.