Krajowy Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km i przynajmniej ze 2 litry benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 > i przynajmniej ze 2 litry benzyny w sumie o tym nie pomyślałem. Może i ten wynik jest realny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km powiedz mu zeby se odłączył pompępaliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Zejście poniżej 4ltr noPb w trasie jest realne, więc może coś w tym jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km ekhm male lekkie po plaskim IMO jak najbardziej mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km Mnie w P2 1,2 16v w trasie spaliło 5,05l lpg, pomiar ze 150km, jazda 75-80km/h praktycznie stała. Oponki 185/60/14 wtedy były Co z tego, jak taka jazda usypia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km Ludzie często upierają się, że auto pali im X (wstaw dowolną niską liczbę) tylko dlatego, że RAZ czy dwa udało im się taki wynik osiągnąć. Zjawisko nader częste wśród właścicieli aut z grupy VAG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 cityGo to ta mala bzdzina ? W octavi fabryczna LPG dziala tylko do 70*kmh . Przy 70-110 masz dotrysk paliwa na poziomie 20%, powyzej 110km masz 100% paliwo. I nic z tym nie zrobisz. TTTM . *cyferki z czapy - chodzi o zasade dzialania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdude Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 >W octavi fabryczna LPG dziala tylko do 70*kmh . Przy 70-110 masz > dotrysk paliwa na poziomie 20%, powyzej 110km masz 100% paliwo. I nic z tym nie zrobisz. TTTM > . > *cyferki z czapy - chodzi o zasade dzialania Zrobisz, zrobisz. Do MPI pakują zwykłe Omegasy z zaznaczoną opcją dotrysków. Wg. zaleceń LR. Wypuścili partię trefnych MEDów które nie wytrzymywały do końca gwarancji, więc wydali Skodzie zalecenie żeby włączać dotryski gdzie się da. Po ich wyłączeniu normalnie jeździ na LPG. Chyba że miałeś na myśli rzeźbę Omegas Direct, którą kiedyś pakowali do TSI... Tam faktycznie z dotryskami nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Mnie w P2 1,2 16v w trasie spaliło 5,05l lpg, pomiar ze 150km, jazda 75-80km/h praktycznie stała. > Oponki 185/60/14 wtedy były > Co z tego, jak taka jazda usypia U mnie P2 1.2 8V bez gazu na benzynce rekord poniżej 4l/100km ale jazda mege mega usypiająca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Stare Tico potrafi spalić 5,5, więc jestem w stanie uwierzyć, że Citigo spali 4,5 w przyjaznych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > cityGo to ta mala bzdzina ? W octavi fabryczna LPG dziala tylko do 70*kmh . Przy 70-110 masz > dotrysk paliwa na poziomie 20%, powyzej 110km masz 100% paliwo. I nic z tym nie zrobisz. TTTM > . > *cyferki z czapy - chodzi o zasade dzialania Ale to chyba w tsi, co? W citigo siedzi "normalny" motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Ludzie często upierają się, że auto pali im X (wstaw dowolną niską liczbę) tylko dlatego, że RAZ > czy dwa udało im się taki wynik osiągnąć. Zasadnicze pytanie, w jaki sposób ktoś użytkuje auto. Jeżeli "jazda po mieście" polega na przelocie 15km pustą obwodnicą, to i wynik można ukręcić dobry. > Zjawisko nader częste wśród właścicieli aut z grupy VAG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > cityGo to ta mala bzdzina ? W octavi fabryczna LPG dziala tylko do 70*kmh . Przy 70-110 masz > dotrysk paliwa na poziomie 20%, powyzej 110km masz 100% paliwo. I nic z tym nie zrobisz. TTTM > . > *cyferki z czapy - chodzi o zasade dzialania cyferki rzeczywiście z czapy lub sufitu - szkoda że brak odniesienia do rzeczywistości ale wypowiedź w temacie jest... a nie "z czapy" to: do 3000 obr idzie tylko gaz od 3000 do 4000 jest 7% dotrysku po 4000 jest tylko benzyna w silniku 1,4 wygląda to mniej więcej tak: do 3000 jest prędkość do 110km/h od 3000 do 4000 110 - 130 km/h od 4000 130 + km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Ale to chyba w tsi, co? > W citigo siedzi "normalny" motor. Dopytaj w Skodzie, bo to chyba zależne od instalacji, a nie od silnika tam jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 TSI to bezpośredni wtrysk, a przy nim powinno włączać się dotrysk żeby nie wtryskiwacze się nie zapiekały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > cyferki rzeczywiście z czapy lub sufitu - szkoda że brak odniesienia do rzeczywistości ale > wypowiedź w temacie jest... > a nie "z czapy" to: > do 3000 obr idzie tylko gaz > od 3000 do 4000 jest 7% dotrysku > po 4000 jest tylko benzyna > w silniku 1,4 wygląda to mniej więcej tak: > do 3000 jest prędkość do 110km/h > od 3000 do 4000 110 - 130 km/h > od 4000 130 + km/h No to przeliczenie obrotów na prędkość to trochę oderwane od rzeczywistości Są ludzie, którzy jeżdżą tak, że silnik jest przez 80% czasu kręcony powyżej 4000 obrotów/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Są ludzie, którzy jeżdżą tak, że silnik jest przez 80% czasu kręcony powyżej 4000 obrotów/min I dlatego kupowanie przez takich ludzi takiego samochodu jest cokolwiek niepoważne. Ale są dziadki co nie przekraczają 3k bo się boją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > W octavi fabryczna LPG dziala tylko do 70*kmh doczytaj - dotrysk nie jest zalezny od predkosci tylko od obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 a mój wujek np nie, kręci zawsze pomiedzy 3 a odcinką - bo nie musi ciągle hamowac tylko jak twierdzi "ładnie zwalnia" 76 wiosen > I dlatego kupowanie przez takich ludzi takiego samochodu jest cokolwiek niepoważne. Ale są dziadki > co nie przekraczają 3k bo się boją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > doczytaj - dotrysk nie jest zalezny od predkosci tylko od obrotow nie chce.. to gas.. i w dodatku w skodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > a mój wujek np nie, kręci zawsze pomiedzy 3 a odcinką - bo nie musi ciągle hamowac tylko jak > twierdzi "ładnie zwalnia" 76 wiosen Wczoraj jechałem ze starszym taksówkarzem to też się zastanawiałem czy dojadę cało. Jednak to raczej wyjątki nie reguła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Dopytaj w Skodzie, bo to chyba zależne od instalacji, a nie od silnika tam jest? Od instalacje też, ale - z tego, co się orientuję - potrzebne to jest tylko w tsi. P.S. Mam UPa bez lpg - przy takim spalanie nie warto się bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pebe_s Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km Honda City mod. 2008 z silnikiem 1.3 98KM na trasie Gdynia -> Litwa -> Gdynia z tygodniowym pobytem na miejscu, jazdą po mieście czy okolicznych atrakcjach (w sumie ok. 1600-1700 km), spaliła 5,4 litra noPb. Na pokładzie 4 osoby + wypchany 500-litrowy bagażnik. Jazda z prędkością nie raz przekraczającą 120 km/h. Auto kolegi rzecz jasna, bo pod moją stopą byłoby ze 3 litry więcej Jako ciekawostkę dodam, że obecnie kolega ma Cruze 1.6 i codziennie dojeżdża z Gdyni do Gdańska obwodnicą i auto średnie spalanie ma na poziomie niespełna 6 litrów... Wjazd na obwodnicę, tempomat załączony na 105 km/h i da się... Sam nie wierzyłem póki nie zobaczyłem Można oczywiście dyskutować nt. takiej jazdy, tego czy usypia czy nie, czy jest dobre dla silnika czy też nie, ale jak widać da się uzyskać przy odpowiednio "lekkiej" stopie takie spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Wczoraj jechałem ze starszym taksówkarzem to też się zastanawiałem czy dojadę cało. Jednak to > raczej wyjątki nie reguła. Czy ja wiem - mój ojciec, jak skończył 60tke, to jakby w niego coś wstąpiło - wcześniej uosobienie spokoju na drodze, teraz - zawsze pierwszy (na ile kapeluszniczy samochód pozwala, ale nie wiedziałem nawet, że tyle można z niego wyciągnąć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Ludzie często upierają się, że auto pali im X (wstaw dowolną niską liczbę) tylko dlatego, że RAZ > czy dwa udało im się taki wynik osiągnąć. > Zjawisko nader częste wśród właścicieli aut z grupy VAG. To z jednej strony. Podobnie jak podawnie "średniej" prędkości z jakiejś trasy, czyli takiej, jak była na prędkościomierzu gdy kierowca ze 3 razy na niego spojrzał. Czyli np. 150km/h bo jechał autostradą, gdy w rzeczywistości starając się trzymać na atostradzie 150km/h średnia wyjdzie realnie ze 110km/h A jeszcze inną sprawą jest, że dyskusje o spalaniu są bez sensu. Założę się, że da się taką Skodą jeździć tak, żeby spaliła te 4,5 litra, jak również tak, żeby paliła średnio 8l/100km. Ja swoim samochodem mogę przejechać tę samą trasę ze średnim spalaniem 5,5l/100km albo 12l/100km. Spalanie zależy głównie od kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > No to przeliczenie obrotów na prędkość to trochę oderwane od rzeczywistości może jestem oderwany od rzeczywistości, ale takie wartości widzę przez ostatnie 3 lata na liczniku no chyba że uwzględniasz wartości aerodynamiki i tego że skoda brzydsza od seata... wtedy wartości mogą się drastycznie różnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > może jestem oderwany od rzeczywistości, ale takie wartości widzę przez ostatnie 3 lata na liczniku Nie zrozumiałeś... co ma prędkość obrotowa do liniowej? 3000 obr/min może być zarówno przy 5, 25, 50, 70 jak i 100 km/h, zależnie od biegu... A ty rzuciłes po jednej liczbie.... Inna sprawa, że skrzynie możesz mieć inną u siebie niż w Skodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Pewnie sie da w baaaardzo sprzyjających warunkach na fabrycznych oponach na wyższym ciśnieniu. jadąc normalne w trasie pali 4,5-5L benzyny, więc jestem w stanie w to uwierzyć. Tak na marginesie, to te auta naprawde niewiarygodnie mało palą. Mi w tych samych warunkach i tej samej trasie up! pali mniej, niż GOLF IV TDI 110KM(wiem, bluźnię.Nie ma oszczędniejszego auta od dowolnego TDI ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg. Nie uwierzyłem mu, bo to nierealne. Upierał się, że 12,5 zł kosztuje go 100 km Taaa, ja też w odpowiednich warunkach, mając sporo wolnego czasu jechałem Ibizą tak, że spaliła jak najmniej. Wynik to 3,7/100km na odcinku ok. 300km. Oczywiście nigdy później nie powtórzyłem i nie będę powtarzał. Czas jest cenny Wracając do CityGo to jak najbardziej możliwe jest osiągnięcie 4,5l, ale nie wierzę, że cały czas mu tyle pali. Raz czy dwa tyle mu pokazało albo tyle policzył i teraz chodzi i się chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Pewnie sie da w baaaardzo sprzyjających warunkach na fabrycznych oponach na wyższym ciśnieniu. > jadąc normalne w trasie pali 4,5-5L benzyny, więc jestem w stanie w to uwierzyć. > Tak na marginesie, to te auta naprawde niewiarygodnie mało palą. > Mi w tych samych warunkach i tej samej trasie up! pali mniej, niż GOLF IV TDI 110KM(wiem, > bluźnię.Nie ma oszczędniejszego auta od dowolnego TDI ). Nie bluźnisz - u mnie to samo. W identycznych warunkach miejskich gofer 1.9 tdi brał 9ltr, a UP nigdy nie przekroczył 7ltr noPb. Ba, jak jeździ, to bliżej mu do 6 niż do 7 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Takie dane spalania powinny być ustalane wg mnie troche inaczej. Zakładamy, że trasa to jazda bez zatrzymywania powiedzmy 100km. Wtedy mamy realnie najmniejsze spalanie jadąc z optymalną predkością. Drugi test powinien polegać na jeździe po np 500m i zatrzymaniu. Przybliżając warunki jazdy w mieście. Auto jadąc nie potrzebuje aż tak dużo paliwa jak przy ruszaniu. Zawsze jak ktoś mnie pyta ile pali auto to mówie ile w trasie i ile po mieście lanos w trasie około 8 łykał, a po łodzi 10-12. Fiestowate w trasie 6 po mieście 7-9. Z tym spalanie skody to możliwe do uzyskania ale nie przy codziennej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Zejście poniżej 4ltr noPb w trasie jest realne, więc może coś w tym jest? rraz mi się udało motocyklem 1000 v2 zejsc do 3,72l na 100km solo, jadac 90 km/h za naczepą tira Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 4,5l to raczej nie realne, ale 5,5-6 jak najbardziej. Ja mam więcej, moje statystyki: Citigo LPG statystyki z 15500 km Z tego co wiem, w Citigo dotrysku nie stosują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > 4,5l to raczej nie realne, ale 5,5-6 jak najbardziej. Tylko z jakiego powodu nierealne ? Jeśli ktoś ma przykładowo dojazd do/z pracy ok. 25 km w jedną stronę. Bez korków, świateł i innych utrudnień. Do tego jest to przelot przez wiochy lub teren niezabudowany z prędkościami 60-90 km/h to w czym problem ? Inna sprawa, że do tych 4,5l LPG jest pewnie z 0,5 litra noPb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Chwilówka przy stabilnej jeździe, bez kombinacji typu puszczenie gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Ja wczoraj jadąc ok. 130km/h miałem raz 5,1, a raz 6,9 (wskazania kompa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Kłamstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > Ja wczoraj jadąc ok. 130km/h miałem raz 5,1, a raz 6,9 (wskazania kompa). No i prawidłowo A ja dzisiaj we śnie raz byłem policjantem służby drogowej, a raz strażnikiem teksasu Dobra nie udzielam się juz dzisiaj, bo zaraz bana dostanę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 testowałem mocniejszą wersje w automacie i miała średnie 5.6 a nie żałowałem mu deptania. Prawie kupilismy to gówienko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
betaaga Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > ekhm > male lekkie po plaskim IMO jak najbardziej mozliwe Ten film to chyba był nagrywany na zjeździe z góry i tylnym wietrze. Katalog producenta podaje Vmax 160 a to na filmie bez problemu przekracza 180. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > Dzisiaj klient upierał się, że ma Skode CityGo i pali mu 4,5l gazu. Silnik litrowy, z fabryczną > instalacją lpg... Na trasie, jadąc 70-80 jak najbardziej możliwe. Cuore 1.0 mojej pali 4l noPb. Autko podobnej wielkości. Ja jestem w stanie wykręcić 3,5l. na trasie w trybie: "kapelusz mode on". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 ... > Katalog producenta podaje Vmax 160 a to na filmie bez problemu przekracza 180. Czyli w rzeczywistości pewnie jest 160? Miałem podobnie w CR-V II gen. Katalogowo 177 a jechałem 205 licznikowe. Włączyłem GPS i w tym samym momencie jak byk stało 177. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Akurat trafiłem przypadkowo: "Jak na typowo miejskie auto z 1-litrowym silnikiem Skoda Citigo w trasie jeździ naprawdę dzielnie. Na odcinkach, gdzie podróż odbywała się ze średnią prędkością 70 km/h, spokojne operowanie pedału gazu zaowocowało zużyciem zaledwie 3,3 l/100 km. Muszę jednak przyznać, że średnio w trasie udało mi się uzyskać nie mniej imponujący wynik około 4,5 l/100 km. Na drodze ekspresowej czy autostradzie utrzymywanie maksymalnej dozwolonej prędkości okupione będzie średnim spalaniem na poziomie ok. 6 l/100 km." onetowy test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Ja ostatnio przejechałem 800km Alfą Romeo 1,6 z prędkością 90km/h z włączonym tempomatem na niemieckich autostradach (jechałem za lawetą) i spalanie wyszło równiutkie 5l/100. Co z tego jak TIRy mnie wyprzedzały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > Ja ostatnio przejechałem 800km Alfą Romeo 1,6 z prędkością 90km/h z włączonym tempomatem na > niemieckich autostradach (jechałem za lawetą) i spalanie wyszło równiutkie 5l/100. Co z tego > jak TIRy mnie wyprzedzały Ale imponujący w sumie jest zasięg na jednym baniaku przy takiej jeździe. Szczególnie, jeśli jest oszczędny mały diesel, a zbiornik duży. Przykładowo jakieś Octavie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > Ale imponujący w sumie jest zasięg na jednym baniaku przy takiej jeździe. > Szczególnie, jeśli jest oszczędny mały diesel, a zbiornik duży. > Przykładowo jakieś Octavie itp. jadac audi b6 zatankowalem jeszcze w PL a pozniej dopiero w UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Duze by to przeklamanie bylo. W moim GP jechalem licznikowe 195-200km/h, a GPS na to 183, Fiat za to daje 177km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 skad vw ten silnik wzial? To jakas nowa konstrukcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.