Skocz do zawartości

A gdyby tak......nowy "kompakt"??


gorex

Rekomendowane odpowiedzi

> Pewnie się da, ale chciałbyś odbierać nowy samochód z salonu i lecieć z miejsca na wymianę

> czynnika?:)

Bo ja wiem? Gdyby nie było wyboru a bardzo by mnie to bolało to czemu nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przesadzasz troche?

> noPB czy LPG tez sie raczej do gaszenia pozarow nie nadaje a mimo wszytsko nie slychac o masowych

> tragediach...

Przy zapaleniu się LPG możesz się spalić. Przy zapłonie 1234yf spalisz się w zasadzie na pewno, a poza tym ciężko udzielić pomocy kiedy zbliżenie się do auta wymaga kombinezonów przeciwchemicznych.

Nawet mała dawka fluorowodoru może powodować nieodwracalne zmiany w organiźmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest też (pomijając "dziwne" materiały we wnętrzu) najdroższy. Wersja "działkowiec premium max"

> kosztuje z silnikiem 1.6 85100zł.

> ....ale dealer proponuje zniżkę............1500zł.

Nie wiem jak tam teraz z cenami, ale weź też pod uwagę w tym przypadku najlepszą gwarancję, niskie koszty obsługi i najmniejszą utratę wartości.

W większości przypadków, całkowity koszt użytkowania auta wychodzi najlepiej w przypadku Toyki. Cena zakupu to nie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy zapaleniu się LPG możesz się spalić. Przy zapłonie 1234yf spalisz się w zasadzie na pewno, a

> poza tym ciężko udzielić pomocy kiedy zbliżenie się do auta wymaga kombinezonów

> przeciwchemicznych.

> Nawet mała dawka fluorowodoru może powodować nieodwracalne zmiany w organiźmie.

W takim razie ktos chyba niezle posmarowal, zeby to przeszlo icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak tam teraz z cenami, ale weź też pod uwagę w tym przypadku najlepszą gwarancję, niskie

> koszty obsługi i najmniejszą utratę wartości.

> W większości przypadków, całkowity koszt użytkowania auta wychodzi najlepiej w przypadku Toyki.

> Cena zakupu to nie wszystko.

Całkowicie się z tym zgadzam. Tyle tylko, że tu mamy lekkie przegięcie z ceną.

Dopłacamy do Toyoty mniej więcej 10tys. zł w stosunku do np. Octavii.

Uwzględniając wykupienie dodatkowej gwarancji na rok (niby jest na dwa lata ale tylko do przebiegu 60tys. więc wychodzę z założenia, że to mniej więcej rok) wychodzi 9tys. różnicy.

Toyka pali więcej i przeglądy są droższe.

Czy po czterech latach faktycznie odzyska się 9tys. zł przy odsprzedaży?? Mam wątpliwości.

Jakościowo Toyota też już specjalnego wrażenia nie robi.

....ale zastanawiam się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możesz napisać więcej ?

> Chodzi o Yeti w leasingu na DG. Kumpel się uparł

O3 1.4 140KM 2014 biała wersja active 61kpln (cennik 69.750).

O3 1.4 140KM 2014 biała wersja ambition plus pakiet amazing 68kpln (cennik 77.700).

To są ceny u brookera u którego wtedy musisz wziąć leasing na którym trochę 'przycina'. Leasing u niego wynosi (3 - 4 lata) od 111 do 114%. Na rynku można mieć ofertę 105-110% a nawet gdzieś widziałem 103%.

Ford natomiast na Mondeo sedan 1.6 160KM 2014 biały ambiente plus pakiet silver x plus 69.5kpln (cennik 91kpln).

Czyli w Fordzie wychodzi rocznik 2014 plus skromny pakiet w cenie gołego 2013.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tymi rabatami to trudna sprawa.

> Mając na względzie, że dealer Skody zarabia na aucie od 5 do 7% są wysokie. Jednak czytając fora

> gdzie codziennie znajduje się informację o tym, że ktoś dostał 12% zniżki człowiek traci

> rezon.

AK

Co do Skody to kumpel w grudniu kupił Superb jakieś TDI, 4x4, DSG, w kombi fullwypas (cennikowe 170kpln) za 106kpln. icon_eek.gif

Usiadłem w tym aucie na kanapie za jego fotelem (a ma chyba 190cm wzrostu) i... mogłem założyć nogę na nogę zlosnik.gif

> Też się zastanawiałem nad Reno. Problem polega na tym, że..........miałem już dwie Meganki i mam

> jakieś pojęcie i awaryjności tego samochodu i serwisach (ASO i nie ASO).

Chyba M3 jest mniej awaryjna. Przynajmniej mam nadzieję bo mam Fluence zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tych co podałeś to Asta lub focus. Civic i Mazda są produktami ekologicznymi- tj. lubią szybko

> ulegać degradacji, tj. korozji.

> VAG super technologią TSI owszem jak lubisz służyć koncernom za "testera" nowych wynalazków.

> Toyota - za drogo i tandetnie - szczególnie w środku.

A Volvo V40 biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cruze kombi 1.4T LT przynajmniej 10k taniej. Ale koreańskie jest "be"

Nie wiesz, że Octavia to prawie-Passat? zlosnik.gif

Nic nie poradzę, brat się uparł bo w O3 'komfort' mu przypomina jego BMW serii 5 chyba z 99 roku (nie znam się na modelach BMW więc nie wiem które to 'e'). zlosnik.gifzlosnik.gif

No gust jest wiesz jak co...

Cruze był poważnym konkurentem dla mojego Fluence tylko wtedy nie było 1.4T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cruze kombi 1.4T LT przynajmniej 10k taniej. Ale koreańskie jest "be"

ale samochód nie składa się tylko z ceny! Octavia 1.4 TSI 140KM jest na papierze o sekundę szybsza do setki. Nie chce mi się szukać dokładnych innych danych, ale założę się, że elastyczność na wyższych biegach też jest dużo lepsza i skoda jest ze 100kg lżejsza, do tego mniej pali.

To wszystko znacząco wpływa na prowadzenie, odczucia z jazdy, przyjemność z jazdy. To ma ogromne znaczenie gla kogoś, kto lubi mieć trochę frajdy z jazdy. Ale faktycznie, dla kogoś, kto chce się tylko przemieścić, Chevrolet jest dobrą propozycją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sęk w tym, że każdy gówno wort. Przynajmniej z tych które oglądałem.

> Największe wrażenie zrobiła Toyota....znaczy Dacia......znaczy Toyota.

> Jak to możliwe, żeby taka firma była technologicznie i materiałowo w poprzednim stuleciu.

Jesteś kolejną osobą która pisze o słabych materiałach i kiepskiej jakości współczesnych aut. Może ja się nie znam, ale czym się to wg Ciebie objawia?

Piję do Ciebie bo potrafisz wyłuszczyć całą sprawę w kilku zdaniach.

Kurde chyba aż przejadę się po salonach. Ludzie oraz OZI (zlosnik.gif) piszą że jakość spadła - mam B6 i nie zauważyłem by z tą jakością wnętrza było coś nie tak. [niewiem]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale samochód nie składa się tylko z ceny! Octavia 1.4 TSI 140KM jest na papierze o sekundę szybsza

> do setki. Nie chce mi się szukać dokładnych innych danych, ale założę się, że elastyczność na

> wyższych biegach też jest dużo lepsza i skoda jest ze 100kg lżejsza, do tego mniej pali.

> To wszystko znacząco wpływa na prowadzenie, odczucia z jazdy, przyjemność z jazdy. To ma ogromne

> znaczenie gla kogoś, kto lubi mieć trochę frajdy z jazdy. Ale faktycznie, dla kogoś, kto chce

> się tylko przemieścić, Chevrolet jest dobrą propozycją

Jak chcesz mieć szybko i oszczędnie to kupujesz Cruze'a z dieslem 163KM. palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj spokój, ktoś kto chce mieć trochę frajdy z jazdy nie kupuje octavii...

> ...chyba że RS

jeśli potrzebuję kompakta i takiego chcę kupić, to wolę takiego, który da trochę więcej frajdy, niż takiego, który da trochę mniej, proste.

EDIT: Idąc Twoim tokiem rozumowania, to kompakty powinny być w dwóch wersjach silnikowych: 1.4 80KM dla 98% odbiorców i RSy czy inne GTI dla pozostałych dwóch procent zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie poruszałem takiego tematu,ale ostatnio wyjątkowo "wpadłem do kilku salonów i oglądałem

> auta typu "działkowiec premium".

> Interesuje mnie jakie auta mają dobrą prasę.

> Sam uważam, że to nie ma znaczenia bo teraz wszystko jest na poziomie ścieku, ale może jest gdzieś

> jakiś ściek mniej śmierdzący.

> 1. Ford Focus 1.6 turbo 4D

> 2. Opel Astra 1.4 turbo 4D

> 3. Toyota Auris kombi 1.6 5D

> 4. Skoda Octavia 1.4TSI liftback 5D

> 5. inne barachło

> Który zasługuje na tytuł "Jeździdło 2014"??

Znając Twoje szczęście, to polecam Aurisa albo Cee'da.

Czas na coś azjatyckiego. ok.gif

Nie wiem, jak tam Mazda 3... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cruze kombi 1.4T LT przynajmniej 10k taniej. Ale koreańskie jest "be"

TSI będzie oszczędniejsze - nie wiem, ile Gorex chce zrobić autem, ale różnica w spalaniu przykładowo 1ltr/100km (a pewnie będzie większa), daje po przebiegu 100tkm 5tysi z hakiem PLN. Do tego chevi zmywa się z rynku, więc przy sprzedaży na pewno będzie ciężej (czyt. taniej).

No i kwestia nadwozia - przy kombi jest porównywalnie, ale przy htb/lfbk skoda ma zdecydowanie większy bagaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TSI będzie oszczędniejsze - nie wiem, ile Gorex chce zrobić autem, ale różnica w spalaniu

> przykładowo 1ltr/100km (a pewnie będzie większa)

Z czego ma ta różnica niby wynikać? Z magicznego symbolu TSI?

Octavia

Cruze

max pół litra różnicy widzę po statystykach wynikające pewnie z różnicy masy.

> Do tego chevi zmywa się z rynku, więc przy sprzedaży na pewno będzie ciężej (czyt. taniej).

Taniej w zakupie, taniej przy sprzedaży, ale chyba np. 6-letnia skoda nie będzie droższa od 6 letniego cruza o 10k PLN.

Nie zamierzam nikogo na siłę przekonywać, ale moim zdaniem nie ma między tymi autami różnicy w "przyjemności", technice, komorcie, etc. wartej 10 tyś zł. Pozostaje więc kwestia tzw. "prestiżu" - dla wielu bezcenna oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z czego ma ta różnica niby wynikać? Z magicznego symbolu TSI?

> Octavia

> Cruze

> max pół litra różnicy widzę po statystykach wynikające pewnie z różnicy masy.

Jak trochę przeedytujesz zapytanie, to się inne wyniki robią

https://www.spritmonitor.de/en/overview/...amp;powerunit=2

https://www.spritmonitor.de/en/overview/...amp;powerunit=2

Code:


 

Octavia

Count Fuel type min avg max

100 Gasoline 4,97 7,10 9,00

Cruze

Count Fuel type min avg max

53 Gasoline 6,74 8,41 11,35


Średnie ponad 1,3L więcej w Cruze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z czego ma ta różnica niby wynikać? Z magicznego symbolu TSI?

Nie z magicznego symbolu, tylko z tego, co ten symbol oznacza. ok.gif

> Octavia

> Cruze

> max pół litra różnicy widzę po statystykach wynikające pewnie z różnicy masy.

Zobacz, od ilu ltr zaczynają się statystyki i ile aut jest uwzględnionych. ok.gif

> Taniej w zakupie, taniej przy sprzedaży, ale chyba np. 6-letnia skoda nie będzie droższa od 6

> letniego cruza o 10k PLN.

Jak pisałem - spalanie zniweluje sporo różnicy. Po wtóre - skąd założenie, że Adaś będzie jeździł 6 lat? Obecnym kula się niecałe 4 lata i - jak widać - chce zmienić. cfaniaczek.gif

A chevi już teraz jest nisko ceniony w używkach - po zejściu z rynku nowych będzie tylko gorzej.

> Nie zamierzam nikogo na siłę przekonywać,

Ale przekonujesz. hehe.gif

> ale moim zdaniem nie ma między tymi autami różnicy w

> "przyjemności", technice, komorcie, etc. wartej 10 tyś zł.

Przy zakupie - i owszem. ok.gif

Ale biorąc pod uwagę to co napisałem wyżej - w perspektywie całej eksploatacji zakup skody jest bardziej opłacalny.

> Pozostaje więc kwestia tzw.

> "prestiżu" - dla wielu bezcenna

To pozostawię bez komentarza. facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie poruszałem takiego tematu,ale ostatnio wyjątkowo "wpadłem do kilku salonów i oglądałem

> auta typu "działkowiec premium".

> Interesuje mnie jakie auta mają dobrą prasę.

> Sam uważam, że to nie ma znaczenia bo teraz wszystko jest na poziomie ścieku, ale może jest gdzieś

> jakiś ściek mniej śmierdzący.

> 1. Ford Focus 1.6 turbo 4D

> 2. Opel Astra 1.4 turbo 4D

> 3. Toyota Auris kombi 1.6 5D

> 4. Skoda Octavia 1.4TSI liftback 5D

> 5. inne barachło

> Który zasługuje na tytuł "Jeździdło 2014"??

dobrą prase ? to zależy od prasy zlosnik.gif

nic nie piszesz o całej reszcie czyli o Twoich wymaganiach, ten wątek nie ma sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie poruszałem takiego tematu,ale ostatnio wyjątkowo "wpadłem do kilku salonów i oglądałem

> auta typu "działkowiec premium".

> Interesuje mnie jakie auta mają dobrą prasę.

> Sam uważam, że to nie ma znaczenia bo teraz wszystko jest na poziomie ścieku, ale może jest gdzieś

> jakiś ściek mniej śmierdzący.

> 1. Ford Focus 1.6 turbo 4D

usypiający silnik. ale jak na segment C, bardzo komfortowy.

> 2. Opel Astra 1.4 turbo 4D

wydaje sie żwawsza od nr 1. wnętrze podobnie tandetne. zaleta to tani Flex Ride.

> 3. Toyota Auris kombi 1.6 5D

masakra silnikowo, estetyczno zawieszeniowa smile.gif

> 4. Skoda Octavia 1.4TSI liftback 5D

zieeeeew

> 5. inne barachło

A francja? Nowy C4, ew DS4? P308? Megane?

Megane pewnie wyrwiesz 1.4 TCE sporo taniej niż powyższe.

Leon nowy?

> Który zasługuje na tytuł "Jeździdło 2014"??

żaden smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak pisałem - spalanie zniweluje sporo różnicy.

Jeśli już nawet uznamy, że ta różnica w spralaniu wykracza poza błąd statystyczny, to zależy od ilości przejechanym km (nie wiemy ile przejedzie)

Po wtóre - skąd założenie, że Adaś będzie jeździł 6

> lat? Obecnym kula się niecałe 4 lata i - jak widać - chce zmienić.

Ja nie wiem ile jeździ obecnym autem, masz jakieś dane zakulisowe hehe.gif

> A chevi już teraz jest nisko ceniony w używkach - po zejściu z rynku nowych będzie tylko gorzej.

Spekulacje, ale jeśli się sprawdzą to za parę lat chętnie kupię używanego cruza wink.gif

> Przy zakupie - i owszem.

> Ale biorąc pod uwagę to co napisałem wyżej - w perspektywie całej eksploatacji zakup skody jest

> bardziej opłacalny.

Szanuję Twoje zdanie, ale nie zgadzam się z nim. Nie widzę szans na zniwelowanie 10tyś. zł różnicy w cenie zakupu.

Kolega już powiedział, że nie kupi koreańskiego auta, więc wątek o cruzie nie jest dedykowany jemu. Ja tylko przedstawiam alternatywę.

Ja jeśli już miałbym wydać prawie 70k PLN na Skodę to byłby to Superb - auto na pewno warte tej kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoda jest z innej epoki w porownaniu do Cruza - wystarczy spojrzec na wyposazenie dodatkowe jakie

> mozna do niej wsadzis e.g. asystent pasa ruchu, aktywny tempomat itd.

Ale co z tego że można, skoro w tej cenie go nie będzie?

rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo….???

Bo jak zamówisz te dodatki do Octavii to się okaże że wyjdzie drożej od podobnie wyposażonego Passata.

hehe.gif

Poza tym autorowi wątku chyba na nich nie zależy skoro rozważa np. Toyotę.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie poruszałem takiego tematu,ale ostatnio wyjątkowo "wpadłem do kilku salonów i oglądałem

> auta typu "działkowiec premium".

> Interesuje mnie jakie auta mają dobrą prasę.

> Sam uważam, że to nie ma znaczenia bo teraz wszystko jest na poziomie ścieku, ale może jest gdzieś

> jakiś ściek mniej śmierdzący.

> 1. Ford Focus 1.6 turbo 4D

> 2. Opel Astra 1.4 turbo 4D

> 3. Toyota Auris kombi 1.6 5D

> 4. Skoda Octavia 1.4TSI liftback 5D

> 5. inne barachło

> Który zasługuje na tytuł "Jeździdło 2014"??

Jak lubię Astrę, uważam że jest bardzo ciekawa to jak Cie nie kłuje Chevrolet to Cruze. ok.gif Za cenę średniej Astry pewnie będzie LTZ. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kompletnie bez sensu. Za 10K mniej masz Cruze'a, który jest identyczny a do tego wygląda lepiej.

Wygląd to sprawa dyskusyjna, Astra wygląda lepiej, szczególnie 4d. zlosnik.gif Jakieś tam drobne różnice techniczne są między Cruzem a Astrą, ale generalnie się zgadzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakoś nie mam przekonania do samochodów koreańskich.

> Nie dlatego, żeby były gorsze od innych, ale przejścia z serwisem i problemy przy odsprzedaży

> spowodowały, że podchodzę do nich z rezerwą.

Ale co w nim koreańskiego jak to Astra jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale co w nim koreańskiego jak to Astra jest?

Dzisiaj obejrzałem (Toma) Cruise'a zwanego Chevroletem.

Zwracam honor. To faktycznie nieco inne auto niż Aveo, które oglądałem jakiś czas temu.

Ładne w środku, bardzo ładna tapicerka z dodatkiem skóry (i to fajnej jakości). Niezłe materiały. Nie wiem czy nie wolałbym go bardziej niż Astrę.

Była to wersja LTZ czy coś w tym guście.

I cena bardzo atrakcyjna. Po zniżce kosztowałby 64 tysiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj obejrzałem (Toma) Cruise'a zwanego Chevroletem.

> Zwracam honor. To faktycznie nieco inne auto niż Aveo, które oglądałem jakiś czas temu.

> Ładne w środku, bardzo ładna tapicerka z dodatkiem skóry (i to fajnej jakości). Niezłe materiały.

> Nie wiem czy nie wolałbym go bardziej niż Astrę.

> Była to wersja LTZ czy coś w tym guście.

> I cena bardzo atrakcyjna. Po zniżce kosztowałby 64 tysiące.

I tutaj konkurencja wymięka. ok.gif Technicznie Astra, więc zawsze będzie jak serwisować. ok.gif Tylko Astra trochę ładniejsza, ale nie warta tej kasy... Bierz i się ciesz... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździłem trochę po saloonach i wnioski są następujące.

1. Focusa jeszcze nie obejrzałemzlosnik.gif.

2. Astra jest droga i nudna a poza tym małazlosnik.gif.

3. Gdybym był fanem GM to wolałbym Toma Cruisezlosnik.gif.

4. .....ale nie jestem fanem GMzlosnik.gif.

5. Toyota jest bardzo drogim złudzeniem.....złudzeniem że ma się auto wysokiej jakościzlosnik.gif.

6. Renault Megane.......tu trzeba trochę szerzej (i głębiej)zlosnik.gif.

Samochód z silnikiem w wersji 1.2TCE (130KM) ze starym przodem (przed liftem) oferują mi za zaskakujące 61.140zł. Jako, że wyposażenie jest bardzo bogate (włącznie z systemem key-free czy jak to się tam nazywa, lakierem metalic, alufelgami, autoklimą itp.) to cena jest tym bardziej interesująca.

Co takiego złego jest w Renault Megane, że sprzedają je o 10tys. taniej niż np. Octavia po upustach??

Dodatkowo to wersja kombi.

Zaiste zaskakujące. Może ktoś ma doświadczenia z tym autem i powie co z nim czy jego silnikiem jest nie tak (bo przy tej cenie musi być).

7. Skoda Octavia 1.4TSI - genialne auto za bardzo wysoką cenę. Gdyby nie to, że Skoda przestała być tania ten model nie miałby konkurencji.

Jeździłem samochodem demo nie 15 czy 20 minut tylko ponad dwie godziny i to bez obstawy. Wnioski - po prostu rewelacja. Spalanie tak niskie, że aż niewiarygodne ( po mieście wyszło średnio 7.5l przy jeździe typu "fun"). Przyspieszenie wbija w fotel. Myślałem, że mam pod maską 1.8TSI. Gdyby nie całkowity brak polotu przy projektowaniu wnętrza to biłby na głowę resztę świata w tej klasie.

.......ale tak naprawdę interesuje mnie co z tą Meganką??zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pojeździłem trochę po saloonach i wnioski są następujące.

> 1. Focusa jeszcze nie obejrzałem.

Jak wsiądziesz, to jeszcze szybciej wysiądziesz. zlosnik.gif

> 2. Astra jest droga i nudna a poza tym mała.

Droga może, ale na pewno nie nudna, szczególnie GTC. zlosnik.gif

> 3. Gdybym był fanem GM to wolałbym Toma Cruise.

Cenowo tak, serce jednak za Oplem - patrz podpis. zlosnik.gif

> 4. .....ale nie jestem fanem GM.

> 5. Toyota jest bardzo drogim złudzeniem.....złudzeniem że ma się auto wysokiej jakości.

Nie mam zdania.

> 6. Renault Megane.......tu trzeba trochę szerzej (i głębiej).

> Samochód z silnikiem w wersji 1.2TCE (130KM) ze starym przodem (przed liftem) oferują mi za

> zaskakujące 61.140zł. Jako, że wyposażenie jest bardzo bogate (włącznie z systemem key-free

> czy jak to się tam nazywa, lakierem metalic, alufelgami, autoklimą itp.) to cena jest tym

> bardziej interesująca.

> Co takiego złego jest w Renault Megane, że sprzedają je o 10tys. taniej niż np. Octavia po

> upustach??

> Dodatkowo to wersja kombi.

> Zaiste zaskakujące. Może ktoś ma doświadczenia z tym autem i powie co z nim czy jego silnikiem jest

> nie tak (bo przy tej cenie musi być).

> 7. Skoda Octavia 1.4TSI - genialne auto za bardzo wysoką cenę. Gdyby nie to, że Skoda przestała być

> tania ten model nie miałby konkurencji.

> Jeździłem samochodem demo nie 15 czy 20 minut tylko ponad dwie godziny i to bez obstawy. Wnioski -

> po prostu rewelacja. Spalanie tak niskie, że aż niewiarygodne ( po mieście wyszło średnio 7.5l

> przy jeździe typu "fun"). Przyspieszenie wbija w fotel. Myślałem, że mam pod maską 1.8TSI.

> Gdyby nie całkowity brak polotu przy projektowaniu wnętrza to biłby na głowę resztę świata w

> tej klasie.

> .......ale tak naprawdę interesuje mnie co z tą Meganką??

Co takiego fajnego w tej Octavii jest? Ty mówisz, że Astra jest nudna? zlosnik.gif Octavia mi trochę tak przypomina:

lode-cegla-klinkierowa-pelna-czerwona-kl350-50085.jpg

Od lat tak samo nudno. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Renuary zawsze były tanie, a finalnie mogą by zaskakująco tańsze niż w cenniku.

> Na rynku wtórnym później też są tanie

> Poprawne auta za poprawne pieniądze

Ja wspominam jeszcze Renault przez pryzmat drogiego serwisu, ale moze to byla specyfika mojego auta Laguna II 2.0T….wszystko kosztowalo tysiace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.