maro_t Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Ostatnio też robiłem taką trasę swoim Bravolotem i przebieg 1374km prędkość średnia z trasy 76km/h, > po autostradach 140km/h + i spalanie 5.9l/100km. Nie lubię diesla ale spalanie ma dobre. to jest dobre spalanie na diesla? Ja mam Bravo T-Jet i podobne spalanie w trasie. Tutaj przykład z lata: Żeby być dokładnym to komp trochę zaniża, o jakieś 0,2-0,3 litra, więc realne spalanie z tej trasy to max 6.3 l/100km. Co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że diesle są bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > to jest dobre spalanie na diesla? Ja mam Bravo T-Jet i podobne spalanie w trasie. Tutaj przykład z > lata: > Żeby być dokładnym to komp trochę zaniża, o jakieś 0,2-0,3 litra, więc realne spalanie z tej trasy > to max 6.3 l/100km. Co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że diesle są bez sensu cała autostrada 95km/h na tempomacie? Bravo 1.6 JTD 105 by zszedł pewnie ponizej 5 litrow na spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > cała autostrada 95km/h na tempomacie? > Bravo 1.6 JTD 105 by zszedł pewnie ponizej 5 litrow na spokojnie Nie nie zszedlby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Nie nie zszedlby. jak moje 1.9 jtd schodzi ponizej 5 przy 100km/h to czemu słabsze i nowoczesniejsze bravo z mniejszym motorem mialby nie zejsc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > jak moje 1.9 jtd schodzi ponizej 5 przy 100km/h to czemu słabsze i nowoczesniejsze bravo z > mniejszym motorem mialby nie zejsc ? masa robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Wyrośniętym, spasionym hatchbackiem Sprzedaj. Powinien przy 130 km/h palić nie więcej niż 4-5 litrów paliwa. To auto cię rujnuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Sprzedaj. Powinien przy 130 km/h palić nie więcej niż 4-5 litrów paliwa. To auto cię rujnuje. To auto pali tyle, ile wleję - aby jeździć, trzeba lać Kosztowało niewiele, a daje sporo komfortu, jest praktyczne i fajnie wygląda (jak dla mnie). Spala śr. tyle, ile poprzednie auto - 8,2 - więc jestem zadowolony. http://rwicik.republika.pl/GM_C.xls http://rwicik.republika.pl/GM_L.xls Szkoda, że Chevy wycofał się z Europy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > u mnie średnia z trasy wg kompa to 97kmh Ja robiłem śniadanie w pierwszą stronę w Wrocku a z powrotem obiad. W wakacje jechałem nad Polskie piękne morze i średnią prędkość miałem wg kompa 95km/h a spalanie 5,9l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > to jest dobre spalanie na diesla? Ja mam Bravo T-Jet i podobne spalanie w trasie. Tutaj przykład z > lata: > Żeby być dokładnym to komp trochę zaniża, o jakieś 0,2-0,3 litra, więc realne spalanie z tej trasy > to max 6.3 l/100km. Co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że diesle są bez sensu Wszystki zależy jaką drogą jedziesz. Średnia ta jest wzięta z trasy mieszanej i z przejazdów przez większe miasta. Przy przejeździe czysto autostradowym, Warszawa - Gdańsk i średniej 95km/h spalanie średnie wyniosło 5,9l/100km co nie jest złym wynikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Sprzedaj. Powinien przy 130 km/h palić nie więcej niż 4-5 litrów paliwa. Tak przy 90 km/h powinno palic zero a jadąc wolniej produkuje paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 Dlaczego nie widzę jeszcze spalania jakiegoś TSI ? Bo wszystkie w ASO na podnośniku pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KTB Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie podam obok Golf 1,6TDICR > 110km/h : 6-7 4-5 > 130km/h : 8-9 5.5-6.5 > 150km/h : 10-11 6.5-7.5 l/100km 150 licznikowe to 143/h , na autostradzie normalna rzecz - przepisowa jazda bez mandatu (to do tych, co w Polsce tych prędkości nie osiągają (widziałem taki post...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 miasto 16 trasa 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xhejn Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > miasto 16 > trasa 16 Ja podobnie: miasto 9, trasa też 9. Chyba, że jedzie (zamula) żona, to litr mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie > 110km/h : 6-7 > 130km/h : 8-9 > 150km/h : 10-11 l/100km > Chwilę męczyłem jadąc 110km/h , ale odpuściłem, przełączyłem wyświetlacz na zasięg i pomknąłem > dalej 110 siakos ~8 130 ~9 150 ~10 więc jaki jest sens posiadania wolnossącej, słabej benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > więc jaki jest sens posiadania wolnossącej, słabej benzyny? Po pierwsze primo- w stosunku do czego? - nie podałeś punktu odniesienia, Po drugie primo- słabej czyli jakiej? Poza tym nie mam uwag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > 150 licznikowe to 143/h , Zdziwił byś się...... obecnie jeżdżę samochodem, w którym licznokowe 140km/h to 139km/h według GPSa. Można się zdziwić, zero "zapasu" na fotoradary. Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie > 110km/h : 6-7 > 130km/h : 8-9 > 150km/h : 10-11 l/100km > Chwilę męczyłem jadąc 110km/h , ale odpuściłem, przełączyłem wyświetlacz na zasięg i pomknąłem > dalej tak sobie oglądam google i czytam opinie i muszę stwierdzić że chyba bajerujesz z tym spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Po pierwsze primo- w stosunku do czego? - nie podałeś punktu odniesienia, > Po drugie primo- słabej czyli jakiej? > Poza tym nie mam uwag. no tak, trzeba by kliknąć w profil, sorry Mazda 3 MPS (2.3 turbo) podłubana z 260 na 360KM tyle paliła w podanych przez niego warunkach czyli jednostajna jazda z podanymi prędkościami. Jedyna różnica że 98mki. Oczywiście przy niedelikatnym obchodzeniu się z gazem wartości będą znacząco wyższe ale zgoła odmienne będą również wrażenia z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > 110 siakos ~8 > 130 ~9 > 150 ~10 > więc jaki jest sens posiadania wolnossącej, słabej benzyny? Wtedy nie miałem kasy na 1,4T a tym bardziej na 2,0D To auto kosztowało 52 tys. zł - silnik słaby (do tej budy), ale bluetooth na pokładzie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > tak sobie oglądam google i czytam opinie i muszę stwierdzić że chyba bajerujesz z tym spalaniem Tzn.? Zawyżam, zaniżam? Podaję to co odczytałem z wyświetlacza Więcej danych http://rwicik.republika.pl/GM_C.xls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Zdziwił byś się...... obecnie jeżdżę samochodem, w którym licznokowe 140km/h to 139km/h według > GPSa. Można się zdziwić, zero "zapasu" na fotoradary. > Bartek W Citroenie to chyba standard, bo u mnie tez roznica to max 2km/h wzgledem GPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > W Citroenie to chyba standard, bo u mnie tez roznica to max 2km/h wzgledem GPS U mnie GPS wskazuje 133km/h przy licznikowych 140km/h . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Wszystki zależy jaką drogą jedziesz. Średnia ta jest wzięta z trasy mieszanej i z przejazdów przez > większe miasta. Przy przejeździe czysto autostradowym, Warszawa - Gdańsk i średniej 95km/h > spalanie średnie wyniosło 5,9l/100km co nie jest złym wynikiem. No właśnie miałem zakładać żal-wątek dot. spalania. Na autostradzie WAW<-->GD miałem 8.2 w jedną i 8.9 w drugą stronę. Prędkość utrzymywana na poziomie 120km/h - średnia 107km/h. Tryb jazdy - "kapelusz". I to wszystko dla auta 1300kg z silnikiem 1.6 ~130KM - wtrysk bezpośredni, bez doładowania rzecz jasna. Obciążenie 2+1 i jeden podręczny bagaż. Jestem rozczarowany, ba nawet chyba załamany. Auto nie oferuje żadnej frajdy z jazdy - muł totalny w porównaniu do jego poprzednika o tej samej mocy napędzanego gnojówką. Poprzedni nie dość, że bardziej dynamiczny to jeszcze bardziej oszczędny. I jak tu jeździć autem w noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 To i ja dla kontrastu podam - żabojad 3.0 V6 wolnossąca benzyna > 110km/h : 6-7 ~8,2 > 130km/h : 8-9 ~9,0 > 150km/h : 10-11 l/100km ~9,5 A przy 90km/h: ~7,5l/100km Z kolei miasto to inna bajka - od 12l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > 110 siakos ~8 > 130 ~9 > 150 ~10 > więc jaki jest sens posiadania wolnossącej, słabej benzyny? Taki, ze jak ma sie T to w momencie wejscie na doladowanie spalanko idzie w gore nie o litr a o 4 Pytanie tylko jak mocna sie ma ta turbobenzyne i przy jakiej predkosci ten efekt wystapi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Nie cierpię klekotów > Czasem wezmę jakąś służbówkę na turbo-gnojówkę i przekonuję się na NIE Ja też nie lubie, chyba że korzystam z autostrady Wtedy Twoje 11 u mnie zmienia się w 6.5 - 7 A o hałasie nie wspomnę Trzeba było kupić diesla jak chcesz marudzić na spalanie albo założyć LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Ja też nie lubie, chyba że korzystam z autostrady > Wtedy Twoje 11 u mnie zmienia się w 6.5 - 7 > A o hałasie nie wspomnę > Trzeba było kupić diesla jak chcesz marudzić na spalanie albo założyć LPG Nie marudzę - podaję dane spisane z natury Co do diesla, to stare TDI w służbowym Toledo przy 150km/h pali 9, a przy 110 4,5 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > 110 siakos ~8 > 130 ~9 > 150 ~10 > więc jaki jest sens posiadania wolnossącej, słabej benzyny? podobnie żłopała moje Megane TCE180 (tak powiedzmy 0,5l mniej). Pug ma idiotycznie długie biegi, w takim wypadku pali ok 1l mniej (co uwazam za rewelacyjny wynik jak na gabaryt). za to 1.8TDCI w Focusie palił ok 6,5 przy 110, za to ok, 8,7 przy 150 (tak - ja wiem, że diesel przy 150 spali 4,5litra - każdemu AKowiczowi, ale to znaczy zez jest popsuty, mój palił tyle ile powinien)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > (tak - ja wiem, że diesel przy 150 spali 4,5litra - każdemu AKowiczowi, ale to znaczy zez jest popsuty, mój palił tyle ile powinien)... Heh, przypomniało mi się bajkopisarstwo jednego z moich byłych przełożonych, który regularnie podróżując między biurami w DE i PL z prędkościami oscylującymi wokół 200kmh (byłem świadkiem jego jazdy i od razu powiem, że 90% trasy było bez ograniczeń) zarzekał się, że E klasa 320CDI pali wówczas 6 litrów / 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Mazda 3 MPS (2.3 turbo) podłubana z 260 na 360KM tyle > paliła w podanych przez niego warunkach czyli jednostajna jazda z podanymi prędkościami. > Jedyna różnica że 98mki. > Oczywiście przy niedelikatnym obchodzeniu się z gazem wartości będą znacząco wyższe ale zgoła > odmienne będą również wrażenia z jazdy Zacnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > podobnie żłopała moje Megane TCE180 (tak powiedzmy 0,5l mniej). > Pug ma idiotycznie długie biegi, w takim wypadku pali ok 1l mniej (co uwazam za rewelacyjny wynik > jak na gabaryt). > za to 1.8TDCI w Focusie palił ok 6,5 przy 110, za to ok, 8,7 przy 150 (tak - ja wiem, że diesel > przy 150 spali 4,5litra - każdemu AKowiczowi, ale to znaczy zez jest popsuty, mój palił tyle > ile powinien)... Ciekawe ... mi tyle nie chce palić a średnie z wyjazdów do Chorwacji mam zawsze ok 6 W 4-5 osób, załadowany na maxa i jadąc stałe 130-145 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Ciekawe ... wcale nie. normalne. > mi tyle nie chce palić a średnie z wyjazdów do Chorwacji mam zawsze ok 6 > W 4-5 osób, załadowany na maxa i jadąc stałe 130-145 km/h tak tak. stałe 145 tzn masz taką średnią? i to 6,5 to chwilowe spalanie przy 150? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > wcale nie. normalne. > tak tak. stałe 145 tzn masz taką średnią? i to 6,5 to chwilowe spalanie przy 150? a napisałem coś o średniej ? Jadąc stale tzn. utrzymując prędkość na tym poziomie tam gdzie nie ma ograniczeń. Czasem zwalnia się na chwilę do 120 km/h, czasem trzeba się zatrzymać po winietę i siku, to chyba proste. Przy średniej 150 km/h to przecież spalanie było by ok. 8/100 km I przy średniej 150 km/h musiałbym jechać stale ok. 180 km/h BTW raz sprawdzałem ile pali po przejechaniu równych 100 km po autostradzie: 5 osób, box 430L na dachu i przez 70 km A4 utrzymywane ciągłe 155-160 km/h a reszta to już krajówka 110 km/h Wyszło równe 8,03, także chyba dalej nie muszę nic pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 u mnie z autostrad z jazdy do i z powrotem do CRO (czyli prędkości rzędu 140km/h licznikowe) wychodziło 5,8-5,9l/100km... jak leciałem w maju do Torunia s8/a2/a1 na tempomacie mając 150km/h licznikowe i przed Toruniem kawałek starą 1ką to wyszło 7,2l/100km...fakt spory ruch był i trzeba było co jakiś czas zwolnić i później rozpędzać się do tych 150 czego nie miałem przez większość trasy do CRO... avensis 2.0 d4d 126KM spalanie nie licznikowe tylko z tankowania... nie ma siły...spalić musi...im szybciej tym więcej i powyżej realnych 120-130km/h będą to już spore różnice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > avensis 2.0 d4d 126KM > spalanie nie licznikowe tylko z tankowania... Pewnie , że musi ale akurat avensisem z tym silnikiem osiągam najniższe spalania życia Hitem było dla mnie trasa Opole - Żuromin - Opole + kręcenie się po budowie przez 3 dni i dowożenie sprzętu. na S8 na tempomacie nieskromne 150 km/h i na innych drogach też nie oszczędzałem paliwa a wyszło <6.1 Spalić musi, ale ten silnik jest oszczędny ponad miarę. Moim 1.8 TDCi pewnie miałbym tu co najmniej 6.5 mimo mniejszej masy auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > a napisałem coś o średniej ? > Jadąc stale tzn. utrzymując prędkość na tym poziomie tam gdzie nie ma ograniczeń. Czasem zwalnia > się na chwilę do 120 km/h, czasem trzeba się zatrzymać po winietę i siku, to chyba proste. no proste. a ja piszę o konsumpcji przy danej prędkości, a Ty piszesz, że "Tobie tyle nie chce palić" i podajesz dane z innej bajki do porównania? to o czym piszemy w końcu? o spalaniu zgodnie z tematem wątku - przy danej prędkości? czy o jakiś usrednieniach z przerwami na siku? > Przy średniej 150 km/h to przecież spalanie było by ok. 8/100 km no a co ja napisałem? > I przy średniej 150 km/h musiałbym jechać stale ok. 180 km/h a guzik. wystarczy dobra autostrada, w nocy i przerwa na siku jak się bak kończy, a nie co 2h mi się udało zrobić srednią 153km/h lecąc na tempomacie 160 między Berlinem a Monachium. > BTW raz sprawdzałem ile pali po przejechaniu równych 100 km po autostradzie: > 5 osób, box 430L na dachu i przez 70 km A4 utrzymywane ciągłe 155-160 km/h a reszta to już krajówka > 110 km/h > Wyszło równe 8,03, także chyba dalej nie muszę nic pisać czyli jednak moje dane nie są "ciekawe" a realne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Do 1,4T była 6 Wtedy auto z 11s schodzi do 9 s do 100km/h To raczej zasługa optymalniejszego przebiegu momentu w 1.4 i mniejszej masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > u mnie z autostrad z jazdy do i z powrotem do CRO (czyli prędkości rzędu 140km/h licznikowe) > wychodziło 5,8-5,9l/100km... 7.0 w benzyniaku - łącznie z jadą po mieście, parkowaniem itp. Wyjazd do Włoch i z powrotem, średnia z całego przejazdu 89 km/h. Jakoś ten litr oszczędności mnie nie przekonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > To raczej zasługa optymalniejszego przebiegu momentu w 1.4 i mniejszej masy. Masa całego auta pewnie podobna. Ale moment dużo wyższy i niższym zakresie obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 niestety nie sprawdzałem średniej v bo nie miałem takiej potrzeby...i ciekawe ile ten twój przy takiej samej średniej jak przy moim przejeździe by wypił poza tym nikt cie do niczego nie przekonuje... mnie z kolei nie przekonasz, że diesel jest be... jest to mój pierwszy diesel niejako z przypadku...jest oszczędniejszy niż benzyna...mnie nie boli bo jeżdżę głównie trasy...generalnie też wole silniki zasilane noPB ale diesel w trasie jak widać ma swoje zalety...poza tym przyjemniej się jedzie niż słabym wolnossącym noPB w trasie...po mieście mnie męczy... ten sam samochód z 1.8 147KM pali na autostradzie w polsce ok. 9 litrów więc różnica jest ok 2l z mojego punktu widzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > i ciekawe ile ten twój przy takiej samej średniej jak przy moim przejeździe by wypił Niecałe 8. Miałem średnią 7, bo wiadomo że cały czas 140 nie jechałem. Za mała różnica dla mnie, żeby się opłacało diesla kupować. > poza tym przyjemniej się jedzie niż słabym wolnossącym noPB w trasie...po mieście mnie męczy... A czy ja kogoś namawiam do wolnossaków? Po ostatnim obiecałem sobie uroczyście, że szlifierki, która raczy jechać tylko przy piłowaniu, nigdy więcej nie kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 a widzisz a dla mnie na miasto wolnossąca benzyna jest bardzo dobrym rozwiązaniem...na trase już słabiej... a i doładowaną benzyną nie potrafię spokojnie na trasie jeździć... moje t4 nie schodziło w trasie pon. 10l...przelotową utrzymywałem w normie - ok. 100km/h licznikowych...ale kilka innych elementów wpływało na to spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Dzisiaj z ciekawości włączyłem wyświetlacz na chwilowe spalanie A ja akurat dzisiaj po trasie, to podam obok 1.4 TSI 140 KM w Octavii. > 110km/h : 6-7 ok. 5,5-5,8 l > 130km/h : 8-9 6,5-6,7 l > 150km/h : 10-11 l/100km 7,5-8,0 l Ogólnie jest bardzo przyzwoicie. Jazda typu tempomat i 140 km/h to ok. 7l/100km. Po wjeździe na autostradę udało się jechać bez zwalniania przez 27 km, średnia 140 km/h, spalanie 6,9 l. Potem 2 zjazdy na parkingi i jakieś roboty 3x i po 189 km, średnia 125 km/h, spalanie 6,8 l. Ogólnie przez 98% czasu tempomat 140 km/h. Ogólnie po całym dniu; 742 km, 85 km/h średnia, 6,6 l. W tym 70% autostrady, 20% poza zabudowanym, 10% zabudowany i łącznie 30 minut korków. Komputer zaniża o ok. 0,2l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > A ja akurat dzisiaj po trasie, to podam obok 1.4 TSI 140 KM w Octavii. > Ogólnie jest bardzo przyzwoicie. > Jazda typu tempomat i 140 km/h to ok. 7l/100km. > Po wjeździe na autostradę udało się jechać bez zwalniania przez 27 km, średnia 140 km/h, spalanie > 6,9 l. > Potem 2 zjazdy na parkingi i jakieś roboty 3x i po 189 km, średnia 125 km/h, spalanie 6,8 l. > Ogólnie przez 98% czasu tempomat 140 km/h. > Ogólnie po całym dniu; 742 km, 85 km/h średnia, 6,6 l. > W tym 70% autostrady, 20% poza zabudowanym, 10% zabudowany i łącznie 30 minut korków. > Komputer zaniża o ok. 0,2l Spalanie naprawde bardzo dobre Przy takich wynikach, nawet nie ma sensu rozwazac diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Dla auta z podpisu, ćwierć miliona na blacie, 195/50/15: > 110km/h : 5,5-6 > 130km/h : 7 > 150km/h : 8,5-9 W ostatnim miesiącu zrobiłem ponad 3kkm autostradami + kilkaset kilometrów bocznymi, starając się utrzymywać 140-150km/h na autostradzie, średnie spalanie wyszło 8l/100km ( bez klimy). Każde spowolnienie na autostradzie poniżej 140km/h skutkowało redukcją do 4 i butem w podłogę, więc raczej kwalifikuje się na "dynamicznego" kierowcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Komputer zaniża o ok. 0,2l a ile licznik klamie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > a ile licznik klamie? Niedużo w sumie, ok. 5-6 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > no proste. a ja piszę o konsumpcji przy danej prędkości, a Ty piszesz, że "Tobie tyle nie chce > palić" i podajesz dane z innej bajki do porównania? to o czym piszemy w końcu? > o spalaniu zgodnie z tematem wątku - przy danej prędkości? czy o jakiś usrednieniach z przerwami na > siku? > no a co ja napisałem? > a guzik. wystarczy dobra autostrada, w nocy i przerwa na siku jak się bak kończy, a nie co 2h mi > się udało zrobić srednią 153km/h lecąc na tempomacie 160 między Berlinem a Monachium. > czyli jednak moje dane nie są "ciekawe" a realne:) Chwile przy 150 km/h licznikowych mam 6.5-7.5 w zależności od ukształtowania itp. Przy takich przelotach to srednia wychodzi mi jakoś ze 120 km/h W każdy razie ... po co się kłócić ile komu pali, spali tyle i spali Zawsze można PKP wybrać, wtedy tylko węgiel spali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > Tzn.? Zawyżam, zaniżam? > Podaję to co odczytałem z wyświetlacza > Więcej danych http://rwicik.republika.pl/GM_C.xls Podstawowe pytanie - na ile wskazania miernika chwilowego spalania są miarodajne? Spróbuj porównać te wyniki z obliczeniami wg przejechanych kilometrów i cyferek na dystrybutorze. Z obserwacji wskazań miernika mojego samochodu wynika, że jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.