Skocz do zawartości

Volvo EX30


komandos80

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ppmarian napisał(a):
1 godzinę temu, PawelWaw napisał(a):
 
Niezła masakra, mogli to zrobić 2 miejscowe. @Roman XXL co to za g wyprodukowało VOLVO ?

Mogli sobie darowac to drugie dno w bagazniku i tam dac baterie nie w nogi tylnego rzedu i psudo kanape

 

To nie takie proste, bo zmienia zawias i zachowanie auta.

Bateria która jest pomiędzy osiami to co innego, niz za tylną osią. A swoje waży i zajmuje miejsca.

 

Swoją drogą, przy 50kWh baterii, zasięg deklarowany 350km. No powodzenia. Na mieście na pewno realne, ale po trasie to ja bym nawet nie próbował zakładać takiego parametru. Nawet wiosną czy latem ;]

Chińskie podejście do prawdy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, kravitz napisał(a):

 

To nie takie proste, bo zmienia zawias i zachowanie auta.

Bateria która jest pomiędzy osiami to co innego, niz za tylną osią. A swoje waży i zajmuje miejsca.

 

Swoją drogą, przy 50kWh baterii, zasięg deklarowany 350km. No powodzenia. Na mieście na pewno realne, ale po trasie to ja bym nawet nie próbował zakładać takiego parametru. Nawet wiosną czy latem ;]

Chińskie podejście do prawdy.

 

Przecież to nie Chinczycy mierzą. 

 

To pewnie dość lekkie EV. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kravitz napisał(a):

Zobacz jak siedzi typ w tym Up, a jak w Volvo.

W Up uda leżą na siedzisku. I tak jest wygodnie.

Całe pośladki trzymają masę tułowia, a nogi masz w naturalnej pozycji

 

W Up/Citygo jest zadziwiająco dużo miejsca z tyłu jak na takie auto. Siedzi się dość wygodnie.

W tym Volvo może poprostu red.Bąk jest taki wysoki ;)

5 godzin temu, HelixSv napisał(a):

Grafika z baterią w vw e up / ecitygo. 

 

W Volvo pewnie jest zwykły prostopadłościan. 

 

Dziwne to, że adaptacja spalinowej wersji po Ev wyszłaby lepiej niż projektowane auto po EV.

Moze poprostu projektowali pod chińczyków :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, sherif napisał(a):

W Up/Citygo jest zadziwiająco dużo miejsca z tyłu jak na takie auto. Siedzi się dość wygodnie.

W tym Volvo może poprostu red.Bąk jest taki wysoki ;)

Dziwne to, że adaptacja spalinowej wersji po Ev wyszłaby lepiej niż projektowane auto po EV.

Moze poprostu projektowali pod chińczyków :).

 

Teraz tak robią te EV, zasięg i koszt produkcji baterii są najważniejsze. 

Komfortem ludzi z tyłu mało kto się przejmuje. 

A jak dochodzi do tego wygląd, do którego przyzwyczajeni są klienci, typu sedan, hatchback czy krótki microsuv, to mamy takie kwiatki. 

 

Kiedyś już o tym pisałem...

Testowałem onegdaj BMW i4 (cały weekend ze 450 km jazdy, do Göteborg i powrót). Podjarany zapakowałem rodzinę, a córka zaczyna mi narzekać, że dlaczego nie możemy jechać naszą eNiro, bo w tej beemce z tyłu jest zwyczajnie niewygodnie... a ona miała może wtedy ze 160 cm. 

 

No ale BMW i4 z zewnatrz jest bardzo ładne a i kierowca na swoim miejscu nie ma na co narzekać. 

 

 

Edytowane przez HelixSv
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, HelixSv napisał(a):

 

Teraz tak robią te EV, zasięg i koszt produkcji baterii są najważniejsze. 

 

Serio? A nie przyspieszenie 0-100?

;]

 

 

7 godzin temu, HelixSv napisał(a):

Kiedyś już o tym pisałem...

Testowałem onegdaj BMW i4 (cały weekend ze 450 km jazdy, do Göteborg i powrót). Podjarany zapakowałem rodzinę, a córka zaczyna mi narzekać, że dlaczego nie możemy jechać naszą eNiro, bo w tej beemce z tyłu jest zwyczajnie niewygodnie... a ona miała może wtedy ze 160 cm. 

 

No ale BMW i4 z zewnatrz jest bardzo ładne a i kierowca na swoim miejscu nie ma na co narzekać. 

 

Ej, ale i4 nie jest projektowane jako elektryk bo to seria 4 przerobiona na prąd. Jest tam tak samo wygodnie/niewygodnie jak w zwykłej 4. To po prostu takie auto jest, nastawione na sport a nie komfort pasażerów z tyłu.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Furvus_Eques napisał(a):

Serio? A nie przyspieszenie 0-100?

 

To efekt uboczny. Trudno zrobić elektryka o słabym przyspieszeniu. 

 

4 godziny temu, Furvus_Eques napisał(a):

nie jest projektowane jako elektryk bo to seria 4 przerobiona na prąd.

 

O właśnie tak jej powiedziałem!

Pamiętam powiedziała, że dziękuję za informację tato i momentalnie zrobiło się jej bardzo wygodnie. ;l

 

Przepraszam, ale powinniśmy mieć w pisie, dlaczego im nie wyszło wygodne miejsce dla wszystkich pasażerów. Chyba za coś im płacimy. :old:

 

Taka eNiro, niby też dzieli platformę z Niro spalinową, a jest lepiej, czyli jednak dasię. 

 

 

Edytowane przez HelixSv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HelixSv napisał(a):

To efekt uboczny. Trudno zrobić elektryka o słabym przyspieszeniu. 

 

Nie gadaj, Skodzie się udało i dla niepoznaki nazwała ten model RS!

:hehe:

 

 

4 godziny temu, HelixSv napisał(a):

O właśnie tak jej powiedziałem!

Pamiętam powiedziała, że dziękuję za informację tato i momentalnie zrobiło się jej bardzo wygodnie. ;l

 

Tak to właśnie powinno działać! Kupujesz BMW i ono natychmiast staje się najlepsze. Zresztą chyba podobnie jest z Teslą?

;]

 

 

4 godziny temu, HelixSv napisał(a):

Przepraszam, ale powinniśmy mieć w pisie, dlaczego im nie wyszło wygodne miejsce dla wszystkich pasażerów. Chyba za coś im płacimy. :old:

Taka eNiro, niby też dzieli platformę z Niro spalinową, a jest lepiej, czyli jednak dasię. 

 

Założę się, że córka nie była w dresie. BMW są skrojone dla pasażerów w dresach, wtedy jest wygodnie.

:hehe:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, HelixSv napisał(a):

 

No przecież wiem. Trudno, nie znaczy niemożliwe. To zupełnie inne słowa. :ok:

A ja sądzę, że przycięli ile się dało żeby to miało jakikolwiek zasięg, bo zabrakło wiedzy jak to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2023 o 09:58, Furvus_Eques napisał(a):

To po prostu takie auto jest, nastawione na sport a nie komfort pasażerów z tyłu.

 

 

 

I4 ze słabszym silnikiem, to nastawione bardziej wlasnie na wygląd,  a nie na sport ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.08.2023 o 14:07, PawelWaw napisał(a):

Widziałem dzisiaj to VOLVO na żywo. Ładne autko, tylko kierowca jakiś smutny z powodu pewnie tego braku miejsc z tyłu :jem: @Roman XXL co sądzisz? 

W sensie juz na drogach jest?

musze jakis testowy weekend zorganizować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.08.2023 o 11:07, PawelWaw napisał(a):

Widziałem dzisiaj to VOLVO na żywo. Ładne autko, tylko kierowca jakiś smutny z powodu pewnie tego braku miejsc z tyłu :jem: @Roman XXL co sądzisz? 

Nie oglądałem jeszcze na żywo. 

Generalnie mnie miejsce z tyłu nie interesuje już. Żyję tylko z dziewczyną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2023 o 09:40, akisel napisał(a):

I4 ze słabszym silnikiem, to nastawione bardziej wlasnie na wygląd,  a nie na sport ;)

 

 

Nawet gdyby nie miało silnika wcale to i tak prowadziłoby się bardziej sportowo niż większość samochodów na rynku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.