Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Maluch ?

Featured Replies

Napisano

klik

Czy ktoś jeszcze oprócz mnie uważa, że ten maluch nie ma autentycznego przebiegu ?

Napisano

> klik

> Czy ktoś jeszcze oprócz mnie uważa, że ten maluch nie ma autentycznego przebiegu ?

Nie znam się za bardzo ale czy tak powinien wyglądać układ wydechowy po 300km przebiegu? hmm.gif

Napisano

> Wiek zrobił swoje.

Wiek wiekiem.. ale czy on nie jest zwyczajnie wypalony?

Napisano

> Wiek wiekiem.. ale czy on nie jest zwyczajnie wypalony?

może go przepalali co jakiś czas, wystarczy że się kilka razy zagrzał i resztę czas zrobił hmm.gif

Napisano

Auto było jezdzone napewno wiecej niz 327 km ,pedał przyspieszenia wytarty.Konserwacja podwozia zrobiona niedawno wyglada jakby do zdjęcia była robiona,poprzyklejały sie jakies kawałki słomy itd...

Napisano

> Auto było jezdzone napewno wiecej niz 327 km ,pedał przyspieszenia wytarty

pewnys, ze wytarty? a nie byl czasami po prostu od nowosci pozbawiony gumy?

Napisano

> pewnys, ze wytarty? a nie byl czasami po prostu od nowosci pozbawiony gumy?

oczywiście że był

pomalowany tylko na czarno ... grinser006.gif

co nie zmienia faktu że guma na sprzęgle i hamulcu jakaś wygryziona ...

że też tego nie zmienił nawet .... hehe.gif

ale ... trzeba by podłaczyć kompa serwisowego i odczytać dane ze sterownika i z licznika wink.gif

Napisano

> oczywiście że był

> pomalowany tylko na czarno ...

mam slabe doswiadczenie z maluchami, ale wydaje mi sie, ze byly rowniez 'srebrne'

Napisano