mariox Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca dla Fiata i rozwalić segment C Onet napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Fiat ten segment C już nokautuje drugie dziesięciolecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał Onetowa wróżba to to samo co info z faktu czy innego SE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Przód super, w środku super, lampy tył niezłe, ale linia opadającego nadwozia z tyłu trochę mi się nie podoba. Ten tylny zderzak za masywny i jest złudzenie zbyt dużej ilości plastyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000 euro Fiat już miał parę prób wejścia w ten segment i kończyło się porażką. Nie chodzi o to, że auta były złe, wręcz odwrotnie, były lepsze od konkurencji, ale ludzie nie chcieli dawać 80 kzł za Fiata. Magia marki robi swoje - Fiat się kojarzy z małymi, tanimi miejskimi samochodami i tam rządzi. Segment samochodów w cenie 60-100 kzł nie należy do Fiata. Podobne problemy miał VW z Phaetonem - znakomity samochód, ale nikt tego nie kupił, "bo to VW i nie dam 200 kzł za VW". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Fiat ten segment C już nokautuje drugie dziesięciolecie Tylko jakoś segment tego nie zauważył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000 > euro Dlatego moim zdaniem jak już mają go gdzieś upychać, to jako Lancię. I tak przyklejając jej etykietkę do 300C sprawią, że to już nie będzie ta Lancia, do jakiej przyzwyczaili ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000 > euro Fiat już miał parę prób wejścia w ten segment i kończyło się porażką. Nie chodzi o to, > że auta były złe, wręcz odwrotnie, były lepsze od konkurencji, ale ludzie nie chcieli dawać 80 > kzł za Fiata. Magia marki robi swoje - Fiat się kojarzy z małymi, tanimi miejskimi samochodami > i tam rządzi. Segment samochodów w cenie 60-100 kzł nie należy do Fiata. Podobne problemy miał > VW z Phaetonem - znakomity samochód, ale nikt tego nie kupił, "bo to VW i nie dam 200 kzł za > VW". Po prostu Fiat nie miał w wyższych segmentach nigdy porządnej oferty, więc trudno się dziwić. Bravo - tylko hatchback. Croma - tylko kombi. A ten samochód to też będzie coś w rodzaju Bravo sedan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Dlatego moim zdaniem jak już mają go gdzieś upychać, to jako Lancię. I to jest dobry pomysł marketingowy Ale z drugiej strony, byłoby to mocne "obniżenie pułapu" dla Lancii i niebezpieczeństwo, że Lancia ostatecznie spadnie z segmentu premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 tak, znokautuje sie wlasnym serwisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał dokładnie tak samo znokautowali segment swoim antygolfem - tj. Stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Tak jak poprzednicy - jestem pesymistą Koncern weźmie potężny zamach i... może się potknąć i przewrócić... O ile w hameryce pod znakiem dodga w odpowiedniej cenie (a o ile się orientuję, to dodge jest marką budżetową z tych budżetowych ) to może mieć sens bo ludzie znają markę, o tyle w Europie segment C jest obsadzony bardzo ciasno. Poza tym opinia o marce nie jest najlepsza - co gorsza, fiat jakoś szczególnie z tym nie walczy, wypuszczając gnioty pod względem jakości montażu i nie ucząc się na błędach poprzednich modeli jeżeli chodzi o jakość niektórych podzespołów... Popatrzmy na bravo - ile tego miało się sprzedać podczas debiutu - 90 tyś ? Sprzedano chyba około 30 tyś... Lipa... Niemniej dobrze, że coś kombinują, ale rewolucji z tego nie będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwester Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Hmm.. czy mi się wydaje czy ten model jest przeznaczony wyłącznie na rynek chiński więc powyższe rozważania są "kulą w płot"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał Nie wiem czy to bardziej jest smieszne czy zenujace. Naprawde musi sie bardzo zle juz we Fiacie dziac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > I to jest dobry pomysł marketingowy Ale z drugiej strony, byłoby to mocne "obniżenie pułapu" dla > Lancii i niebezpieczeństwo, że Lancia ostatecznie spadnie z segmentu premium. Jak ją napakują skórami, BOSE, drewnem, chromami i innymi gadżetami to może coś naciągną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > dokładnie tak samo znokautowali segment swoim antygolfem - tj. Stilo Bo jak się szumnie zapowiada, że wypuszcza się auto, które ma konkurować z Golfem i daje się na nie cenę też jak na Golfa, to efekt był wiadomy z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Hmm.. czy mi się wydaje czy ten model jest przeznaczony wyłącznie na rynek chiński więc powyższe > rozważania są "kulą w płot"? Na początek ma być rynek chiński, Europa w dalszej perspektywie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Oj tam Quote: Na razie jest to wersja na rynek chiński, ale według niepotwierdzonych informacji Fiat planuje wprowadzenie tego modelu do Europy. Ceny będą zaczynały się od około 15 tys. euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 szczerze wątpie żeby znokautował, zobaczymy czy to lepiej się będzie sprzedawalo niz bravo obecne, bo z tego co pisza w necie maja to w chinach produkowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > szczerze wątpie żeby znokautował, zobaczymy czy to lepiej się będzie sprzedawalo niz bravo obecne, > bo z tego co pisza w necie maja to w chinach produkowac Chińska jakość i włoska myśl technologiczna - to będzie hit ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > tak, znokautuje sie wlasnym serwisem. Jak i jakością samych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Chińska jakość i włoska myśl technologiczna - to będzie hit ! a cena jak za "niemca" ... to musi być hit fiat sam sobie robi problemy wprowadzając tylko jedno nadwozie golf, astra czy focus mają wszystkie kombinacje ... od 3hb po napompowane "vany" vw poszedł jeszcze dalej, bo robi pod trzema markami - golf, leon, octavia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Jak i jakością samych aut jesli wyjdzie z fabryki dobrze zlozony to tylko ASO moze zepsuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał Jak bedę chciał sedana to kupie Thalię, przynajmniej jest tańsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > jesli wyjdzie z fabryki dobrze zlozony to tylko ASO moze zepsuc. Może się trafiają dobrze złożone, ale problemem jest złe zaprojektowanie auta i potem wychodzą same kwiatki ,a ASO mają co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał Boshe, co za chory pomysł. Jak Fiat dalej będzie nas karmił potworkami zza oceanu to niestety, ale będę zmuszony poszukać sobie innej marki. Fiata kupuje się bo jest ładny a te potworki np. Fiat Remont to... Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Może się trafiają dobrze złożone, ale problemem jest złe zaprojektowanie auta i potem wychodzą same > kwiatki ,a ASO mają co robić musisz zaczac im pomagac w projektowaniu aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Fiata kupuje się bo jest ładny a te potworki np. Fiat Remont to... > Pozdrawiam BAS Nie dotyczy Stilo , ale to można zrozumieć, bo projektowali je sami, a nie w jakiejś Pininfarinie, czy czymś tam... Ja myślę, że chcą zdobyć większy segment właśnie dzięki temu, że konstrukcja nie jest ich, tylko innej firmy. Fiatowskim dużym autom zbyt wiele osób nie zaufało, więc władze Fiata mogą mieć nadzieję, że zaufają właśnie dlatego, że Freemont czy nowa Lancia to nie Fiat. Tylko nie wiem, czy odpowiednią markę dawcy wybrali (wiem, że innej nie mogli, bo to w zasadzie już ich marka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VipeQ Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał Do 2014 nie ma co liczyć, że pojawi się cos nowego z tego segmentu w grupie Fiat. W tym roku jest akcja na nową Pande, kolejny jest nowe Bravo orac Fiat 500L i to tyle z nowości samochodów osobowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C z taką ceną nie mają szans, rynek już jest znokautowany przez i30 i ceed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Jak ją napakują skórami, BOSE, drewnem, chromami i innymi gadżetami to może coś naciągną Do tego mocny silnik. Znaczek HF na maskę. Recaro do środka i mamy nową Deltę HF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Nie dotyczy Stilo , ale to można zrozumieć, bo projektowali je sami, a nie w jakiejś Pininfarinie, > czy czymś tam... > Ja myślę, że chcą zdobyć większy segment właśnie dzięki temu, że konstrukcja nie jest ich, tylko > innej firmy. Fiatowskim dużym autom zbyt wiele osób nie zaufało, więc władze Fiata mogą mieć > nadzieję, że zaufają właśnie dlatego, że Freemont czy nowa Lancia to nie Fiat. Tylko nie wiem, > czy odpowiednią markę dawcy wybrali (wiem, że innej nie mogli, bo to w zasadzie już ich marka) Racja, Pininfarina to stylistyczne dno. Widać to po np FIAcie Coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Juz widze tłumy Niemców i Francuzów w tym Fiacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca > dla Fiata i rozwalić segment C > Onet napisał Przod nie jest ani bardziej wloski, ani stylowy. Tylny pas wyglada niezle ale gdyby Dodge nawiazal do tego Chargera.. a nie tego.. to FIAT bylby bardziej soba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000 > euro Fiat już miał parę prób wejścia w ten segment i kończyło się porażką. Nie chodzi o to, > że auta były złe, wręcz odwrotnie, były lepsze od konkurencji, ale ludzie nie chcieli dawać 80 > kzł za Fiata. Magia marki robi swoje - Fiat się kojarzy z małymi, tanimi miejskimi samochodami > i tam rządzi. Segment samochodów w cenie 60-100 kzł nie należy do Fiata. Podobne problemy miał > VW z Phaetonem - znakomity samochód, ale nikt tego nie kupił, "bo to VW i nie dam 200 kzł za > VW". Dla mnie to raczej zaleta, mogę kupić fajne, dobrze wyposażone, kilku letnie auta za połowę ceny tych pseudo prestiżowych. Własnie dlatego kupiłem Cromę, auto bardzo wygodne, przestronne, dynamiczne, bardzo dobrze wyposażone za połowę ceny Passata. Poprzednio miałem Stilo i miała miejsce bardzo podobna sytuacja - dobre auto ze znaną historią, za połowę ceny Octavii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 krzywo spasowana już na zdjęciu reklamowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > krzywo spasowana już na zdjęciu reklamowym a ze stilo jak bylo w folderze reklamowym - takze krzywo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Nie wiem czy to bardziej jest smieszne czy zenujace. > Naprawde musi sie bardzo zle juz we Fiacie dziac... Niestety ma 5 miliardów $ długu .... więc zaraz zacznie się wysprzedawać... szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > krzywo spasowana już na zdjęciu reklamowym Ale przypomina Astona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > Dla mnie to raczej zaleta, mogę kupić fajne, dobrze wyposażone, kilku letnie auta za połowę ceny > tych pseudo prestiżowych. Własnie dlatego kupiłem Cromę, auto bardzo wygodne, przestronne, > dynamiczne, bardzo dobrze wyposażone za połowę ceny Passata. Poprzednio miałem Stilo i miała > miejsce bardzo podobna sytuacja - dobre auto ze znaną historią, za połowę ceny Octavii. Ale mówimy o autach nowych, używki to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 > musisz zaczac im pomagac w projektowaniu aut Zdecydowanie. Gdyby jeszcze fiat poprawił w swoich autach układy kierownicze, pracę zawieszenia, precyzję prowadzenia, pracę skrzyni biegów, jakoś wykończenia i spasowania, to byłyby to całkiem fajne auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Zdecydowanie. Gdyby jeszcze fiat poprawił w swoich autach układy kierownicze, pracę zawieszenia, > precyzję prowadzenia, pracę skrzyni biegów, jakoś wykończenia i spasowania, to byłyby to > całkiem fajne auta bez Ciebie sobie nie poradza.. musisz czesciej odwiedzac salony i zglaszac chec jazd testowych, pozniej swoje nowe techniczne projekty klepac do fap i moze Ci sie uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Niestety ma 5 miliardów $ długu .... więc zaraz zacznie się wysprzedawać... szkoda A czemu? Jeśli jest w stanie go obsługiwać, to nie ma takiej potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Zdecydowanie. Gdyby jeszcze fiat poprawił w swoich autach układy kierownicze, pracę zawieszenia, > precyzję prowadzenia, pracę skrzyni biegów, jakoś wykończenia i spasowania, to byłyby to > całkiem fajne auta I pewnie całkiem nietanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Niestety ma 5 miliardów $ długu .... więc zaraz zacznie się wysprzedawać... szkoda Dług nie jest w przypadku przedsiębiorstw czymś złym. Jest on właściwie nieodłącznym elementem funkcjonowania na rynku. Takich pieniędzy nie dostają na dowód osobisty. Dostali $$$- znaczy, że kogoś przekonali i ktoś im zaufał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > I pewnie całkiem nietanie Może i tak. Jeżdżę obecnie polo z 2005 roku. I w polo i w punto są elektryczne szyby, ale dlaczego w punto nie ma automatyczne obniżania/podnoszenia, tylko trzeba trzymać przycisk. Dlaczego w polo można domykać szyby podczas zamykania auta przez przekręcenie kluczyka. I w punto i w polo jest komp pokładowy, ale dlaczego w fiacie nie ma temp. zewnętrznej oraz średniego spalania podawanego w normalny sposób, czyli l/100km? W polo są komfortowe kierunkowskazy ,a w punto oczywiście nie ma. W polo jest asferyczne lusterko, a fiat nie ma. W polo można regulować częstotliwość pracy wycieraczki tylnej, a fiat oczywiście nie ma takiej opcji. W polo spryski ładnie rozprowadzają płyn, a wycieraczki po spryskaniu po chwili zbierają resztę płynu, a w fiacie wiadomo, brak. Dlaczego polo się komfortowo prowadzi i ładnie wybiera nierówności, a przy tym nie wyjeżdża przodem w zakręcie, ani nie rzuca tyłem po odjęciu gazu w zakręcie? Dlaczego polo może być dobrze wyciszone? W polo skrzynia działa super,a w fiacie trzeba mieszać drążkiem o długości kija. Ceny aut porównywalne, a różnica w jakości produktu znaczna. Mimo tego, że polo ma deskę rozdzielczą o finezji godnej czołgu, to i tak auto jest zdecydowanie na plus w porównaniu do fiata. O takich duperelach jak chromowane klamki już nawet nie wspominam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariox Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Może i tak. Jeżdżę obecnie polo z 2005 roku. I w polo i w punto są elektryczne szyby, ale dlaczego > w punto nie ma automatyczne obniżania/podnoszenia, tylko trzeba trzymać przycisk. Jest i w Fiacie, ale nie w każdym > W polo można regulować częstotliwość pracy wycieraczki tylnej, a fiat oczywiście nie ma takiej opcji. W Fiacie (przynajmniej w Bravie) tez można, trzeba mocno przekręcić pokrętło tylnych wycieraczek, łamiąc plastikową blokadę, wtedy uruchamia się drugi bieg tylnej wycieraczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 eh, domykanie szyb jest w PII w innej wersji niz golas, regulacja biegu tylnej wycieraczki takze jest w wersji innej niz golas, nawet tylne boczki sa z kawalkiem szmaty w inne wersji niz golas, ba fotele sa inne niz w wersji innej niz golas. kto kupi fiata nowego innego niz wersja golas . wyciszenie jest inne w fiacie z poczatku produkcji niz w wersjach pozniejszych gdzie wrecz jest gola blacha. nie wspominajac o innych rzeczach i funkacjach np bodykompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Ale ja mówię o wersji DYNAMIC, a więc wtedy chyba najwyżej w 5d. Punto przed FL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 A co powiesz na korbki do szyb w golasach VW? to juz pewnie nie razi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.