Skocz do zawartości

Fiat znokautuje


mariox

Rekomendowane odpowiedzi

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

Onetowa wróżba to to samo co info z faktu czy innego SE zlosnik.gifno.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000 euro wink.gif Fiat już miał parę prób wejścia w ten segment i kończyło się porażką. Nie chodzi o to, że auta były złe, wręcz odwrotnie, były lepsze od konkurencji, ale ludzie nie chcieli dawać 80 kzł za Fiata. Magia marki robi swoje - Fiat się kojarzy z małymi, tanimi miejskimi samochodami i tam rządzi. Segment samochodów w cenie 60-100 kzł nie należy do Fiata. Podobne problemy miał VW z Phaetonem - znakomity samochód, ale nikt tego nie kupił, "bo to VW i nie dam 200 kzł za VW".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000

> euro

Dlatego moim zdaniem jak już mają go gdzieś upychać, to jako Lancię. I tak przyklejając jej etykietkę do 300C sprawią, że to już nie będzie ta Lancia, do jakiej przyzwyczaili ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000

> euro Fiat już miał parę prób wejścia w ten segment i kończyło się porażką. Nie chodzi o to,

> że auta były złe, wręcz odwrotnie, były lepsze od konkurencji, ale ludzie nie chcieli dawać 80

> kzł za Fiata. Magia marki robi swoje - Fiat się kojarzy z małymi, tanimi miejskimi samochodami

> i tam rządzi. Segment samochodów w cenie 60-100 kzł nie należy do Fiata. Podobne problemy miał

> VW z Phaetonem - znakomity samochód, ale nikt tego nie kupił, "bo to VW i nie dam 200 kzł za

> VW".

Po prostu Fiat nie miał w wyższych segmentach nigdy porządnej oferty, więc trudno się dziwić.

Bravo - tylko hatchback. Croma - tylko kombi.

A ten samochód to też będzie coś w rodzaju Bravo sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego moim zdaniem jak już mają go gdzieś upychać, to jako Lancię.

I to jest dobry pomysł marketingowy ok.gif Ale z drugiej strony, byłoby to mocne "obniżenie pułapu" dla Lancii i niebezpieczeństwo, że Lancia ostatecznie spadnie z segmentu premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

dokładnie tak samo znokautowali segment swoim antygolfem - tj. Stilo wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak poprzednicy - jestem pesymistą

Koncern weźmie potężny zamach i... może się potknąć i przewrócić...

O ile w hameryce pod znakiem dodga w odpowiedniej cenie (a o ile się orientuję, to dodge jest marką budżetową z tych budżetowych zlosnik.gif) to może mieć sens bo ludzie znają markę, o tyle w Europie segment C jest obsadzony bardzo ciasno.

Poza tym opinia o marce nie jest najlepsza - co gorsza, fiat jakoś szczególnie z tym nie walczy, wypuszczając gnioty pod względem jakości montażu i nie ucząc się na błędach poprzednich modeli jeżeli chodzi o jakość niektórych podzespołów...

Popatrzmy na bravo - ile tego miało się sprzedać podczas debiutu - 90 tyś ?

Sprzedano chyba około 30 tyś...

Lipa...

Niemniej dobrze, że coś kombinują, ale rewolucji z tego nie będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

Nie wiem czy to bardziej jest smieszne czy zenujace.

Naprawde musi sie bardzo zle juz we Fiacie dziac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to jest dobry pomysł marketingowy Ale z drugiej strony, byłoby to mocne "obniżenie pułapu" dla

> Lancii i niebezpieczeństwo, że Lancia ostatecznie spadnie z segmentu premium.

Jak ją napakują skórami, BOSE, drewnem, chromami i innymi gadżetami to może coś naciągną zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie tak samo znokautowali segment swoim antygolfem - tj. Stilo

Bo jak się szumnie zapowiada, że wypuszcza się auto, które ma konkurować z Golfem i daje się na nie cenę też jak na Golfa, to efekt był wiadomy z góry smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm.. czy mi się wydaje czy ten model jest przeznaczony wyłącznie na rynek chiński więc powyższe

> rozważania są "kulą w płot"?

Na początek ma być rynek chiński, Europa w dalszej perspektywie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam 270751858-jezyk.gif

Quote:

Na razie jest to wersja na rynek chiński, ale według niepotwierdzonych informacji Fiat planuje wprowadzenie tego modelu do Europy.

Ceny będą zaczynały się od około 15 tys. euro.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze wątpie żeby znokautował, zobaczymy czy to lepiej się będzie sprzedawalo niz bravo obecne, bo z tego co pisza w necie maja to w chinach produkowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szczerze wątpie żeby znokautował, zobaczymy czy to lepiej się będzie sprzedawalo niz bravo obecne,

> bo z tego co pisza w necie maja to w chinach produkowac

Chińska jakość i włoska myśl technologiczna - to będzie hit ! grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chińska jakość i włoska myśl technologiczna - to będzie hit !

a cena jak za "niemca" ... to musi być hit grinser006.gif

fiat sam sobie robi problemy wprowadzając tylko jedno nadwozie hmm.gif

golf, astra czy focus mają wszystkie kombinacje ... od 3hb po napompowane "vany"

vw poszedł jeszcze dalej, bo robi pod trzema markami - golf, leon, octavia zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

Jak bedę chciał sedana to kupie Thalię, przynajmniej jest tańsza hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

Boshe, co za chory pomysł. Jak Fiat dalej będzie nas karmił potworkami zza oceanu to niestety, ale będę zmuszony poszukać sobie innej marki.

Fiata kupuje się bo jest ładny a te potworki np. Fiat Remont to...

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiata kupuje się bo jest ładny a te potworki np. Fiat Remont to...

> Pozdrawiam BAS

Nie dotyczy Stilo zlosnik.gif, ale to można zrozumieć, bo projektowali je sami, a nie w jakiejś Pininfarinie, czy czymś tam...

Ja myślę, że chcą zdobyć większy segment właśnie dzięki temu, że konstrukcja nie jest ich, tylko innej firmy. Fiatowskim dużym autom zbyt wiele osób nie zaufało, więc władze Fiata mogą mieć nadzieję, że zaufają właśnie dlatego, że Freemont czy nowa Lancia to nie Fiat. Tylko nie wiem, czy odpowiednią markę dawcy wybrali (wiem, że innej nie mogli, bo to w zasadzie już ich marka) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

Do 2014 nie ma co liczyć, że pojawi się cos nowego z tego segmentu w grupie Fiat.

W tym roku jest akcja na nową Pande, kolejny jest nowe Bravo orac Fiat 500L i to tyle z nowości samochodów osobowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

z taką ceną nie mają szans, rynek już jest znokautowany przez i30 i ceed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dotyczy Stilo , ale to można zrozumieć, bo projektowali je sami, a nie w jakiejś Pininfarinie,

> czy czymś tam...

> Ja myślę, że chcą zdobyć większy segment właśnie dzięki temu, że konstrukcja nie jest ich, tylko

> innej firmy. Fiatowskim dużym autom zbyt wiele osób nie zaufało, więc władze Fiata mogą mieć

> nadzieję, że zaufają właśnie dlatego, że Freemont czy nowa Lancia to nie Fiat. Tylko nie wiem,

> czy odpowiednią markę dawcy wybrali (wiem, że innej nie mogli, bo to w zasadzie już ich marka)

blush.gifRacja, Pininfarina to stylistyczne dno. Widać to po np FIAcie Coupe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było kiedyś o pierwowzorze (chyba MarekFloryda wrzucał), no to teraz ma posłużyć jako kolejny dawca

> dla Fiata i rozwalić segment C

> Onet napisał

Przod nie jest ani bardziej wloski, ani stylowy.

Tylny pas wyglada niezle ale gdyby Dodge nawiazal do tego Chargera..

0707_mopp_01_z+1970_dodge_charger+rear_view.jpg

a nie tego..

1969_dodge_charger_pro_touringre-1.jpg

to FIAT bylby bardziej soba. zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niezależnie od tego jaki będzie, najważniejsze pytanie brzmi czy ludzie kupią Fiata za ponad 15.000

> euro Fiat już miał parę prób wejścia w ten segment i kończyło się porażką. Nie chodzi o to,

> że auta były złe, wręcz odwrotnie, były lepsze od konkurencji, ale ludzie nie chcieli dawać 80

> kzł za Fiata. Magia marki robi swoje - Fiat się kojarzy z małymi, tanimi miejskimi samochodami

> i tam rządzi. Segment samochodów w cenie 60-100 kzł nie należy do Fiata. Podobne problemy miał

> VW z Phaetonem - znakomity samochód, ale nikt tego nie kupił, "bo to VW i nie dam 200 kzł za

> VW".

Dla mnie to raczej zaleta, mogę kupić fajne, dobrze wyposażone, kilku letnie auta za połowę ceny tych pseudo prestiżowych. Własnie dlatego kupiłem Cromę, auto bardzo wygodne, przestronne, dynamiczne, bardzo dobrze wyposażone za połowę ceny Passata. Poprzednio miałem Stilo i miała miejsce bardzo podobna sytuacja - dobre auto ze znaną historią, za połowę ceny Octavii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy to bardziej jest smieszne czy zenujace.

> Naprawde musi sie bardzo zle juz we Fiacie dziac...

Niestety ma 5 miliardów $ długu .... więc zaraz zacznie się wysprzedawać... sick.gif szkoda buu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie to raczej zaleta, mogę kupić fajne, dobrze wyposażone, kilku letnie auta za połowę ceny

> tych pseudo prestiżowych. Własnie dlatego kupiłem Cromę, auto bardzo wygodne, przestronne,

> dynamiczne, bardzo dobrze wyposażone za połowę ceny Passata. Poprzednio miałem Stilo i miała

> miejsce bardzo podobna sytuacja - dobre auto ze znaną historią, za połowę ceny Octavii.

Ale mówimy o autach nowych, używki to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musisz zaczac im pomagac w projektowaniu aut

Zdecydowanie. Gdyby jeszcze fiat poprawił w swoich autach układy kierownicze, pracę zawieszenia, precyzję prowadzenia, pracę skrzyni biegów, jakoś wykończenia i spasowania, to byłyby to całkiem fajne auta zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie. Gdyby jeszcze fiat poprawił w swoich autach układy kierownicze, pracę zawieszenia,

> precyzję prowadzenia, pracę skrzyni biegów, jakoś wykończenia i spasowania, to byłyby to

> całkiem fajne auta

bez Ciebie sobie nie poradza.. musisz czesciej odwiedzac salony i zglaszac chec jazd testowych, pozniej swoje nowe techniczne projekty klepac do fap i moze Ci sie uda ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety ma 5 miliardów $ długu .... więc zaraz zacznie się wysprzedawać... szkoda

A czemu? Jeśli jest w stanie go obsługiwać, to nie ma takiej potrzeby ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie. Gdyby jeszcze fiat poprawił w swoich autach układy kierownicze, pracę zawieszenia,

> precyzję prowadzenia, pracę skrzyni biegów, jakoś wykończenia i spasowania, to byłyby to

> całkiem fajne auta

I pewnie całkiem nietanie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety ma 5 miliardów $ długu .... więc zaraz zacznie się wysprzedawać... szkoda

Dług nie jest w przypadku przedsiębiorstw czymś złym. Jest on właściwie nieodłącznym elementem funkcjonowania na rynku. Takich pieniędzy nie dostają na dowód osobisty. Dostali $$$- znaczy, że kogoś przekonali i ktoś im zaufał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I pewnie całkiem nietanie

Może i tak. Jeżdżę obecnie polo z 2005 roku. I w polo i w punto są elektryczne szyby, ale dlaczego w punto nie ma automatyczne obniżania/podnoszenia, tylko trzeba trzymać przycisk. Dlaczego w polo można domykać szyby podczas zamykania auta przez przekręcenie kluczyka. I w punto i w polo jest komp pokładowy, ale dlaczego w fiacie nie ma temp. zewnętrznej oraz średniego spalania podawanego w normalny sposób, czyli l/100km? W polo są komfortowe kierunkowskazy ,a w punto oczywiście nie ma. W polo jest asferyczne lusterko, a fiat nie ma. W polo można regulować częstotliwość pracy wycieraczki tylnej, a fiat oczywiście nie ma takiej opcji. W polo spryski ładnie rozprowadzają płyn, a wycieraczki po spryskaniu po chwili zbierają resztę płynu, a w fiacie wiadomo, brak. Dlaczego polo się komfortowo prowadzi i ładnie wybiera nierówności, a przy tym nie wyjeżdża przodem w zakręcie, ani nie rzuca tyłem po odjęciu gazu w zakręcie? Dlaczego polo może być dobrze wyciszone? W polo skrzynia działa super,a w fiacie trzeba mieszać drążkiem o długości kija. Ceny aut porównywalne, a różnica w jakości produktu znaczna. Mimo tego, że polo ma deskę rozdzielczą o finezji godnej czołgu, to i tak auto jest zdecydowanie na plus w porównaniu do fiata. O takich duperelach jak chromowane klamki już nawet nie wspominam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może i tak. Jeżdżę obecnie polo z 2005 roku. I w polo i w punto są elektryczne szyby, ale dlaczego

> w punto nie ma automatyczne obniżania/podnoszenia, tylko trzeba trzymać przycisk.

Jest i w Fiacie, ale nie w każdym zlosnik.gif

> W polo można regulować częstotliwość pracy wycieraczki tylnej, a fiat oczywiście nie ma takiej opcji.

W Fiacie (przynajmniej w Bravie) tez można, trzeba mocno przekręcić pokrętło tylnych wycieraczek, łamiąc plastikową blokadę, wtedy uruchamia się drugi bieg tylnej wycieraczki hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh, domykanie szyb jest w PII w innej wersji niz golas, regulacja biegu tylnej wycieraczki takze jest w wersji innej niz golas, nawet tylne boczki sa z kawalkiem szmaty w inne wersji niz golas, ba fotele sa inne niz w wersji innej niz golas.

kto kupi fiata nowego innego niz wersja golas hmm.gif.

wyciszenie jest inne w fiacie z poczatku produkcji niz w wersjach pozniejszych gdzie wrecz jest gola blacha. nie wspominajac o innych rzeczach i funkacjach np bodykompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.