sajmon Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 Co myślicie o tym modelu Renault?Podobno bardzo awaryjny "elektrycznie"-czy to prawda? Czy diesel jest godny uwagi? Tylko 1,9 czy 2,2? A może lepiej benzyne?. Jest też opcja oblania sie zimną wodą i dać sobie spokój z RL2 .Co myślicie na temat tego wozu? Bo zauważyłem ze jest naprawde w śmiesznych cenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > (...) Bo zauważyłem ze jest naprawde > w śmiesznych cenach. Zastanów się, dlaczego ludzie oddają praktycznie za bezcen niby dobre samochody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 no niestety... królowa lawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > no niestety... królowa lawet producent przeprasza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 no niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > Zastanów się, dlaczego ludzie oddają praktycznie za bezcen niby dobre samochody Dlatego wole sie zapytać fachowców AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > Dlatego wole sie zapytać fachowców AK DEKRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Jeżeli kupisz auto nie starsze, niż 2006 rok to awaryjność samochodu nie będzie większa niż u konkurencyjnych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Co myślicie o tym modelu Renault?Podobno bardzo awaryjny "elektrycznie"-czy to prawda? Czy diesel > jest godny uwagi? Tylko 1,9 czy 2,2? A może lepiej benzyne?. Jest też opcja oblania sie zimną > wodą i dać sobie spokój z RL2 .Co myślicie na temat tego wozu? Bo zauważyłem ze jest naprawde > w śmiesznych cenach. Wszystko tylko nie 2.2 DCi, to chyba najgorszy diesel w dziejach renault. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 jak kupowac to po lifcie czyli ph2 w 2007 juz wkladali do tego 2.0 dci. To mozna smialo kupowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Co myślicie o tym modelu Renault? miałem II ph1. Nową, nie "po dziadku" znienawidziłem Renault do końca zycia po tym aucie. I może wspołczesne renówki są super i bezawaryjne ale NEVER AGAIN. Zaletą jest fajna stylistyka i przewygodne wnętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xkowal Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Wszystko tylko nie 2.2 DCi, to chyba najgorszy diesel w dziejach renault. Mialeś? jezdziles? Czy znasz z opowiesci? Ja mialem taką Lagune 4 lata, zrobilem nią 130kkm i złego słowa o samochodzie nie powiem, mega wygodne, duże i świetnie wyposazone, a silnik 2.2 daje duuuużo frajdy z jazdy Sprzedałem w 3 dni po wystawieniu na allegro w normalnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Warto kupić, ale po lifcie w 2006 roku. Z młodszymi jest taki precedens, że laguna 1 z końca produkcji bywa droższa od II z początków produkcji z tego samego rocznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Przedliftowa moze byc problemem, zwlaszcza "okazyjnie" kupiona (te w smiesznej cenie), poliftowa raczej juz problemow nie sprawdza (chyba, ze kupisz po flejtuchu). 2.2 dCi ma raczej slabe opinie, ale znam goscia co kula juz taka od 6 lat (rocznik chyba 2004, jest drugim wlascicielem) i nie narzekal, z tego co wiem nic sie nie dzialo z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Wszystko tylko nie 2.2 DCi, to chyba najgorszy diesel w dziejach renault. glupota - przy normalnie uzytkowanym aucie czestotliwosc psucia sie jest na poziomie innego auta z tych lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Co myślicie o tym modelu Renault?Podobno bardzo awaryjny "elektrycznie"-czy to prawda? Czy diesel > jest godny uwagi? Tylko 1,9 czy 2,2? A może lepiej benzyne?. Jest też opcja oblania sie zimną > wodą i dać sobie spokój z RL2 .Co myślicie na temat tego wozu? Bo zauważyłem ze jest naprawde > w śmiesznych cenach. stoi mi taka na podwórku od tygodnia, ale nie wiem jaki rocznik i silnik. Ma napisane z boku na listwie 1.8 więc chyba benzyna. Wujek z ciotką przyjechali i polecieli gdzieś samolotem, a samochód zostawili. Na pewno wygląda ładnie Jak wrócą to podpytam jak się sprawuje, ale chyba nie narzekają, do nas przyjeżdżali już kilka razy (ponad 300km w jedną stronę) i zawsze dojechali A może bym się przejechał, co tak będzie stał. Tylko nie wiem co zrobić z tą kartą, żeby go uruchomić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 >Tylko nie wiem co zrobić z tą kartą, żeby go > uruchomić wlozyc do czytnika i start - przy wcisnietym sprzegle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > wlozyc do czytnika i start - przy wcisnietym sprzegle rozumiem, że czytnik jest gdzieś przy kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > A może bym się przejechał, co tak będzie stał. Tylko nie wiem co zrobić z tą kartą, żeby go > uruchomić Trzeba przeciągnąć przez slot i wpisać pin. Mam nadzieję że masz jakąś kasę na koncie, bo jada renówką tania nie jest A jeśli system nie jest hands-free to karta do slotu, sprzegło lub hamulec + start. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > rozumiem, że czytnik jest gdzieś przy kierownicy? Na wprost lewarka biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Mialeś? jezdziles? Czy znasz z opowiesci? Ja mialem taką Lagune 4 lata, zrobilem nią 130kkm i złego > słowa o samochodzie nie powiem, mega wygodne, duże i świetnie > wyposazone, a silnik 2.2 daje duuuużo frajdy z jazdy > Sprzedałem w 3 dni po wystawieniu na allegro w normalnej cenie ja jeździłem espacem z 2.2 dci, potwornie awaryjny silnik. Panewki przekręciły się na wale przy przebiegu ok 180 kkm. I nie gadać, że nie dbałem, olej wymieniany 2 razy częściej niż zalecał producent, praktycznie cały czas serwisowany w aso. Masakra nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > DEKRA zabawnie wyglądają statystyki bezawaryjności Laguny w kolejnych latach... od razu widać, gdzie szykowali Lagunę 3 a tak w temacie kilka 'przykazań' z benzynowych silników trzymać się z daleka od 2.0 IDE z dizli trzymać się z daleka od 2.2 dci jeśli kupować Lagunę II to najlepiej po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Mialem, jezdzilem, w 5 miesiecy zrobilem prawie 8 000km, zlego slowa powiedziec nie moge. Mialem z silnikiem 1.9dci 120KM, fajnie to jezdzilo, auto mega wygodne, duzo miejsca w srodku, ladne z zewnatrz. Wszystko z elektroniki dzialalo i popsuc sie niechcialo. Ale wroc, przeciez ja pisze o lagunie II, nie moge tak pisac , przeciez google i roznego rodzaju autocentra pisza ze to auto to zlom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Mój brat jeździ od nowości rocznikiem 2003, 2.2dCi aut., przebiegu ok. 140kkm. 2.2 Jest bardzo fajnym silnikiem z bardzo kiepskim osprzętem. W 2007 roku włożył w naprawę silnika ~6-7tyś, ale to trochę z własnej głupoty, bo zlekceważył objawy. Jeśli chodzi o resztę to padły: wycieraczki przód, podnośnik szyby, zamek w drzwiach, podświetlanie panelu klimy. W zawieszenie sporo wtopił, ale należy do osób, które nie mogą jeździć jak coś skrzypi/stuka. Efekt jest niesamowity, autem się płynie... Jeśli chcesz kupić lagunę, to tylko z pewnego źródła, która była doinwestowana, takie moje zdanie. Czy jest awaryjna? Tak, ale do pewnego momentu. Klasa premium też ma wpadki (2.0tdi, bmw 2.0d..). A jakbyś chciał kupić, to za 2-3 miesiące będzie zmieniał na nowsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > wlozyc do czytnika i start - przy wcisnietym sprzegle o ile czytnik i czujnik w skrzyni sa sprawne, to moze byc bez sprzegla ... M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > o ile czytnik i czujnik w skrzyni sa sprawne, to moze byc bez sprzegla niewiedzialem - ja nie mam pedalu sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > niewiedzialem - ja nie mam pedalu sprzegla pewnie się urwało PS. proszę o konserwowanie niepochlebnych opinii o L2 na wszelkich forach, chyba bede toto kupował, więc im gorzej dla l2 tym lepiej dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Siostra miała Nowa lagune II Ph1. Kupiona w 2001r w salonie. Benzyna 1.8 16V 125KM. Przez 5 lat użytkowania , raz padła karta, i raz wymieniali czujnik cisnienia w oponach, pod konież użytkowania coś w zawieszeniu zmieniali (ale jakieś pierdoły typu tuleje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Będziesz czytał opinie w internecie, to tego auta nigdy nie kupisz. Ja nie czytałem i kupiłem. I to wcale nie bezwypadkowe, bo po przyjeździe z Francji wymieniono tylny błotnik (tak tak, tak zwaną ćwiartkę), do tego klapę i zderzak. Całość wyczyszczono i pomalowano (no bez dachu i maski co prawda), a ja kupiłem za kwotę wyższą od ceny giełdowej tego rocznika o 30%. Rzecz w tym, że kupiłem auto z prawdziwym przebiegiem wtedy 176 kkm, zrobiłem do tej pory 11 kkm a auto jak jeździło, tak jeździ. Obawiam się jednak, że jak kupisz wóz który przejechał już ponad 300 kkm Twoja opinia będzie nieco różna od mojej. I jeszcze jedna ważna rzecz: obsługa albo ASO, albo serwis specjalizujący się w renówkach. Innej możliwości dla tego auta ja nie widzę. 1.9 dCi 120KM wystarcza do normalnej jazdy, przy 120 kmh na VI biegu masz chyba coś koło 2000 rpm więc na autostrady też się nada. Spalanie na trasie 4.5-5,5, miasto 7,5-9 zależnie co rozumiemy przez miasto. Za oryginalny rozrząd z pompą wody zapłaciłem za części niecałe 400 zł. Warto zmieniać olej co 10 kkm, ale to już każdy sam musi na to się zdecydować. Problemy z turbo owszem zdarzają się, ale jest kilka sposobów by dość mocno odwlec je w czasie. IMO nie dostaniesz wygodniejszego i ładniejszego samochodu za te pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > I jeszcze jedna ważna rzecz: obsługa albo ASO, albo serwis specjalizujący się > w renówkach. Innej możliwości dla tego auta ja nie widzę. I porządne części - nie ze śmietnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 Wszystko da się naprawić lub wymienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > I porządne części - nie ze śmietnika. Podobnie jak cały samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 1. Najlepiej po FL 2. Wystrzegac sie 2,2 dCi 3. Szukac raczej w gornym przedziale cenowym dla rocznika (ale to chyba uniwersalna zasada) 3. Jeden z lepszych silnikow to benzyna 1,8 16V (ale byl tylko tak gdzies do 2004 r.) 4. 1,9dCi z poczatku produkcji byly awaryjne, ale jak dojezdzil do tej pory powynien byc OK 5. Najlepszym dieselem byl 2.0 dCi by Nissan 6. Sympatyczny motor 2.0T benzyna, ale turbo zyje turbo pije 7. Auto wygodne (nawet bardzo) ale prowadzenie pozostawia duzo do zyczenia (jak ktos mial do czynienia z innymi autami to szybko zauwazy). Ja kiedys pojechalem w Polske na dni otwarte Laguny 3 wlasnie Laguna 2. Nawet podczas jazd testowych dalo sie odczuc mega roznice miedzy tymi autami. A Laguna 3 mimo, ze calkiem niezla nie jest wzorcem prowadzenia. Niektore czesci drogie i tez wystepujacy w jakis wiekszych modulach. Dla niektorych rzeczy brak zamiennikow. Niestety na ceny wplywa tzw. wieść gminna (tak samo tylko w druga strone jak na kultowego paska w tedeiku) Co do elektroniki to faktycznie byla mocno awaryjna na poczatku produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 zalezy na jaki egzemplarz trafisz. ja od 3 lat jezdze podobno najgorszym ph1 z 2003r z 1,9dci 120km. auto ma teraz ok 230kkm a ile naprawdę nikt nie wie. i przez te 3 lata i ok 60kkm tylko raz popsuła i stanęła na drodze. padł wysprzeglik. dodatkowo naprawiany był podnośnik szyby. a tak to nic, tylko bieżąca eksploatacja. zawsze sprawnie i do celu w komfortowych warunkach. to naprawde wygodny samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 nadal nie widzę nigdzie, co ma złego ten 2,2 dCi. obracające się panewki są w 2,2 i w 1,9 i w 1,5 dCi. czym on się więc wyróżnia od innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groszek28 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > nadal nie widzę nigdzie, co ma złego ten 2,2 dCi. obracające się panewki są w 2,2 i w 1,9 i w > 1,5 dCi. czym on się więc wyróżnia od innych? Ja się nie znam, ale cos kiedys czytałem i pamiętam jak przez mgłę, że problemem są jakies opadające tuleje w silniku/cylindrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 no występował sporadycznie taki problem w velsatisach, ale o meganach nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Ja się nie znam, ale cos kiedys czytałem i pamiętam jak przez mgłę, że problemem są jakies > opadające tuleje w silniku/cylindrach? Ten problem występuje w silnikach 3.0DCi montowanych w Espace i Vel Satisie. To konstrukcja Isuzu bodajże. Straszny kibel ogólnie rzecz biorąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > nadal nie widzę nigdzie, co ma złego ten 2,2 dCi. obracające się panewki są w 2,2 i w 1,9 i w > 1,5 dCi. czym on się więc wyróżnia od innych? 1,9 i 1,5 są pancerne w porównaniu z 2,2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Ten problem występuje w silnikach 3.0DCi montowanych w Espace i Vel Satisie. To konstrukcja Isuzu > bodajże. Straszny kibel ogólnie rzecz biorąc. Sam silnik nie jest zły. Tylko oryginalna konstrukcja Isuzu nie zmieściła się do auta więc inżynierowie Renault "poprawili" go zmniejszając miskę olejową. Efekty znamy. Najgorsze jest to że nie da się problemu obejść (jak np. w przypadku 1.9 dCi lejąc dobry olej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > miałem II ph1. Nową, nie "po dziadku" > znienawidziłem Renault do końca zycia po tym aucie. I może wspołczesne renówki są super i > bezawaryjne ale NEVER AGAIN. > Zaletą jest fajna stylistyka i przewygodne wnętrze. Miałem po "dziadku z Niemiec" daleko do kościoła miał bo 200.000 nakulał ja jeszcze 100.000 dołożyłem i tak się komuś nie podobała że mi ją zabrał bez mojej zgody 1,9 dCi Initiale Paris (wszystko mająca) naprawy wyłącznie bieżące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > (jak np. w przypadku 1.9 dCi lejąc dobry olej). tzn. jaki? bo ZTCW wystarczy częściej zmieniać niż resurs podpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rszpak1 Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 > no niestety... królowa lawet Zgodzę się z tobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 > Zgodzę się z tobą miałeś? czy tylko słyszałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 > tzn. jaki? bo ZTCW wystarczy częściej zmieniać niż resurs podpowiada Częściej i tylko porządny syntetyk. To praktycznie rozwiązywało problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 teraz teść kupił 2003 lagunę 1.8 16V z przebiegiem 114000 potwierdzonym w ASO zgodnym z książką serwisową - wersja initiale auto zadbane i serwisowane do końca w aso, na jazdę teścia (poprzednia vectra w 6 lat 40kkm) to auto spokojnie da radę, jedyny mankament, który wyszedł po zakupie to usterka czujnika abs w lewym tylnym kole (będzie kombinacja z używkami zapewne) a tak - auto nie wymaga wkładu finansowego i sądzę, że za te 6 lat sprzeda je podobnie jak vectrę z oryginalnym przebiegiem 160kkm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLOCEKVAN Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 > auto spokojnie da radę, jedyny mankament, który wyszedł po zakupie to usterka czujnika abs w > lewym tylnym kole (będzie kombinacja z używkami zapewne) nie ma sensu szukać używek jak nowy kosztuje 250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 > nie ma sensu szukać używek jak nowy kosztuje 250zł używki od 40pln - sprawne, na które na lokalnym angloszrocie dają 12mc gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 Niech sprawdzi sobie kostki instalacji elektr. w podwoziu od abs i złączki często błąd czujnik to te kostki, ktoś mógł podwoziem zahaczyć o gałąź czy krawężnik i poruszyć te złączki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 > Co myślicie o tym modelu Renault?Podobno bardzo awaryjny "elektrycznie"-czy to prawda? Czy diesel > jest godny uwagi? Tylko 1,9 czy 2,2? A może lepiej benzyne?. Jest też opcja oblania sie zimną > wodą i dać sobie spokój z RL2 .Co myślicie na temat tego wozu? Bo zauważyłem ze jest naprawde > w śmiesznych cenach. W UK auto praktycznie niesprzedawalne. Bardzo negatywna opini odnoscie awaryjnosci a ceny najprostrzych napraw przewyzszaja koszt samochodu. Jezeli ktos chce kupic auto do wozenia cegiel, zeby po budowie po prostu zostawic w rowie to jest to wlasciwy model, bo duze, pojemne i bez wartosci Kto nie wierzy nich sprawdzi AUTOTRADER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.