Skocz do zawartości

Teść zmienia auto, pomożmy mu:)


Mobil1

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Teść aktualnie posiada accorda z 2010 roku i powoli dobiega czas, kiedy chciałbym już go zmienić. Zawsze kupował nowe z salonu, ostatnio jednak doszedł do wniosku, że ma dosyć tracenia kilkudziesięciu tysięcy przez pierwsze 3 lata i chce kupić coś co będzie roczne, ostatecznie dwuletnie z gwarancja i jak najniższym przebiegiem.

Podstawowe warunki:

-diesel

-4/5drzwi

-cena ok 100-115tys zl

-bardzo bogate wyposażenie(ksenony, nawigacja, bluetooth, dobre audio itp)

-koszt auto będzie brany w leasing na firme, albo co najmniej jego większa część.

Passaty, Avensisy odpadają.

Ostatnio myślał o Lexusie IS220d, niestety z tego co słyszałem bestia jest awaryjna?

Jakie marki/modele można do tego dołożyć?

Auto będzie jeździć 90% w trasie.

Roczny przebieg ok 35 tyś kilometrów.

Pozdrawiam:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.2 icdti,

W tym modelu juz chyba iDTEC

A zadowolony z accorda?

Jesli tak, to kupilbym nowszy egzemplarz. Np typeS, ktory ma 180 KM wiec bedzie lepiej jezdzil niz dotychczasowy.

Wiem, nie ma efektu WOW, ze nowa fura, ale znam kilka przypadków chęci zmiany, bo auto się znudziło i potem się okazuje, że zamiast nudnej ale totalnie bezproblemowej Toyoty czy Hondy jest bajerancki Merc czy BMW ale z autem trzeba się bujać po serwisach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie wymaganie że ma być diesel to sugerowałbym GS'a (IS jest za mały, przesiadając się z Accorda będzie miał szok). Ale nie ma nowego GS diesel, jest tylko hybryda (GS 450h) która kosztuje jakieś abstrakcyjne pieniądze (ponad ćwierć miliona) i pali więcej niż GS 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tym modelu juz chyba iDTEC

> A zadowolony z accorda?

> Jesli tak, to kupilbym nowszy egzemplarz. Np typeS, ktory ma 180 KM wiec bedzie lepiej jezdzil niz

> dotychczasowy.

> Wiem, nie ma efektu WOW, ze nowa fura, ale znam kilka przypadków chęci zmiany, bo auto się znudziło

> i potem się okazuje, że zamiast nudnej ale totalnie bezproblemowej Toyoty czy Hondy jest

> bajerancki Merc czy BMW ale z autem trzeba się bujać po serwisach

sorry, rzeczywiście idtec. Bardzo zadowolony, ale 3 lata i jednak raczej ciągnie go do nowości, ale niekoniecznie chce zmieniać auto już, może być za pól roku, może być za rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby nie wymaganie że ma być diesel to sugerowałbym GS'a (IS jest za mały, przesiadając się z

> Accorda będzie miał szok). Ale nie ma nowego GS diesel, jest tylko hybryda (GS 450h) która

> kosztuje jakieś abstrakcyjne pieniądze (ponad ćwierć miliona) i pali więcej niż GS 250.

GS już za duży i byłby mega drogi przy zachowaniu wyżej wymienionych warunków.

Na gabaryty ISa nie narzeka, dzieciaki już mu porosły, więc nie potrzebuje już jakoś specjalnie wielkiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sorry, rzeczywiście idtec. Bardzo zadowolony, ale 3 lata i jednak raczej ciągnie go do nowości,

> ale niekoniecznie chce zmieniać auto już, może być za pól roku, może być za rok.

Znaczy napisałeś, żeby się pochwalić, jakiego masz dzianego teścia... screwy.gif

Ja pier... uwielbiam takie posty.

Może dobierzemy jeszcze furę Bono, albo Rydzykowi, bo się Maybach znudził??? hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> Teść aktualnie posiada accorda z 2010 roku i powoli dobiega czas, kiedy chciałbym już go zmienić.

> Zawsze kupował nowe z salonu, ostatnio jednak doszedł do wniosku, że ma dosyć tracenia

> kilkudziesięciu tysięcy przez pierwsze 3 lata i chce kupić coś co będzie roczne, ostatecznie

> dwuletnie z gwarancja i jak najniższym przebiegiem.

Niech sobie odkupi swojego 3-latka - wg zasady, że z używanych najlepszy jest mój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie marki/modele można do tego dołożyć?

Peugeot 508

Chevrolet Malibu - choć tutaj może zaważyć fakt, że to tylko Chevrolet

Citroen DS5

Ford Mondeo - założyłby z przodu extra halogen i nikt by mu w trasie nie podskoczył biglaugh.gif

Opel Insignia

no i oczywiście jakieś Audi, Bmw, Skody Superb, Octavie (RS), sporo podniesionych aut typu Quashqai, Mitsu ASX ...

PS: gdyby nie to, że chce 4/5d to bym mu zaproponował Lagunę GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znaczy napisałeś, żeby się pochwalić, jakiego masz dzianego teścia...

> Ja pier... uwielbiam takie posty.

> Może dobierzemy jeszcze furę Bono, albo Rydzykowi, bo się Maybach znudził???

Kolego czy Tobie padło na łeb? Wyjaśnilem sytuacje dlaczego nie chce takiego samego auta jak ma tylko, że nowszego.

Daruj sobie komentarze w tym wątku, bo ich poziom zdecydowanie tutaj nie pasuje, jest zdecydowanie za niski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto będzie jeździć 90% w trasie.

> Roczny przebieg ok 35 tyś kilometrów.

Moja propozycja to jakiś podemonstracyjny superb z pełną gwarancją. Coś w ten deseń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Peugeot 508

> Chevrolet Malibu - choć tutaj może zaważyć fakt, że to tylko Chevrolet

> Citroen DS5

> Ford Mondeo - założyłby z przodu extra halogen i nikt by mu w trasie nie podskoczył

> Opel Insignia

> no i oczywiście jakieś Audi, Bmw, Skody Superb, Octavie (RS), sporo podniesionych aut typu

> Quashqai, Mitsu ASX ...

> PS: gdyby nie to, że chce 4/5d to bym mu zaproponował Lagunę GT

Jeździł DS5, nawet był bardzo przyjemnie zaskoczony.

Ktoś z Was jeździł peugotem 508? warto nad tym się zastanowić? czy będzie to zdecydowanie klasa niżej niż accord

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździł DS5, nawet był bardzo przyjemnie zaskoczony.

> Ktoś z Was jeździł peugotem 508? warto nad tym się zastanowić? czy będzie to zdecydowanie klasa

> niżej niż accord

odczucia każdego mogą być zupełnie inne

niech teść uda się najlepiej do salonu i weźmie takie auto na jazdę

może jak się uda przekonać to i dostałby auto na weekend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś z Was jeździł peugotem 508? warto nad tym się zastanowić? czy będzie to zdecydowanie klasa

> niżej niż accord

Miałem go wynajęty w Niemczech prze tydzień. Zaryzykowałbym twierdzenie że rozmiarowo to chyba o klasę wyżej niż Accord - samochód był spory. Ale... Ale nawigacja była z 19 wieku - patrzyło się na jakiś mikro-ekranik jak w Nintendo DS, samochód miał zamontowanych kilka starych osłów zamiast silnika - odczuwalne przyspieszenie nie występowało. Jakość wnętrza była bardzo przyzwoita, zachowanie w zakrętach już mniej (konstruktorzy wyraźnie wzorowali się na Cadillac'u).

50801.jpg

50802.jpg

50806.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem go wynajęty w Niemczech prze tydzień. Zaryzykowałbym twierdzenie że rozmiarowo to chyba o

> klasę wyżej niż Accord - samochód był spory.

No proszę Cię... Przecież to różnica kilku mm między 508 i Accordem. Poza tym podstawowy silnik w Hondzie ma moc dokładnie taką, jak ten najmocniejszy w Peugeocie. Nie powiesz też chyba, że w segmencie E można jeździć z silnikiem 120 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No proszę Cię... Przecież to różnica kilku mm między 508 i Accordem. Poza tym podstawowy silnik w

> Hondzie ma moc dokładnie taką, jak ten najmocniejszy w Peugeocie. Nie powiesz też chyba, że w

> segmencie E można jeździć z silnikiem 120 KM.

Accord w podstawowej wersji ma 200 koni? icon_eek.gif

Poza tym to jest klasa D...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Accord w podstawowej wersji ma 200 koni?

Mówię o jedynych słusznych silnikach na benzynę. Accord 156-200 KM, 508 120-156 KM. Diesel to taki dodatek dla lubiących smród gnojówki.

> Poza tym to jest klasa D...

Wiem, dlatego śmieję się z Marka, że przyrównuje tu Peugeota z silnikiem 120 KM do segmentu E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (...)

> -cena ok 100-115tys zl

> -bardzo bogate wyposażenie(ksenony, nawigacja, bluetooth, dobre audio itp)

> (...)

> Passaty, Avensisy odpadają.

> (...)

Z takim budżetem i takimi wymaganiami to nic więcej niż Passaty i Avensisy nie wymyśli.

Tyle to kosztuje dobrze wyposażone auto klasy średniej. Może więc kupić Mondeo, Insignię, C5, 508 itp.

Jak chce być oryginalny to może szukać DS5 albo Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego czy Tobie padło na łeb? Wyjaśnilem sytuacje dlaczego nie chce takiego samego auta jak ma

> tylko, że nowszego.

> Daruj sobie komentarze w tym wątku, bo ich poziom zdecydowanie tutaj nie pasuje, jest zdecydowanie

> za niski.

Nie ogarniam sposobu myslenia.

Ma pewne auto z 2010 i szuka uzywanego 2-3 latka nowszego od tego co posiada?

Albo rybka, albo pipka.

Co do kupna teraz, za pol roku, albo za rok to dziwie sie, ze przedsiebiorca tak podchodzi do kupna auta (choc nie wykluczam stanu zwanego zachciewajka), albo ma zamortyzowane auto i szuka kolejnych kosztow teraz, albo za pol roku, albo za rok.

Chyba, ze ma to byc rozeznanie w rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ogarniam sposobu myslenia.

> Ma pewne auto z 2010 i szuka uzywanego 2-3 latka nowszego od tego co posiada?

> Albo rybka, albo pipka.

> Co do kupna teraz, za pol roku, albo za rok to dziwie sie, ze przedsiebiorca tak podchodzi do kupna

> auta (choc nie wykluczam stanu zwanego zachciewajka), albo ma zamortyzowane auto i szuka

> kolejnych kosztow teraz, albo za pol roku, albo za rok.

> Chyba, ze ma to byc rozeznanie w rynku.

Dlaczego? Ja też tak mam. Auta którymi jeżdżę nie sprawiają problemów, więc przy wyborze kolejnego mam nieograniczoną ilość czasu. Zwykle się więc nie spieszyłem, dopóki nie znalazłem oferty która by mi pasowała. I było mi wszystko jedno czy pojeżdżę dotychczasowym autem jeszcze miesiąc czy jeszcze rok.

smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ogarniam sposobu myslenia.

> Ma pewne auto z 2010 i szuka uzywanego 2-3 latka nowszego od tego co posiada?

> Albo rybka, albo pipka.

> Co do kupna teraz, za pol roku, albo za rok to dziwie sie, ze przedsiebiorca tak podchodzi do kupna

> auta (choc nie wykluczam stanu zwanego zachciewajka), albo ma zamortyzowane auto i szuka

> kolejnych kosztow teraz, albo za pol roku, albo za rok.

> Chyba, ze ma to byc rozeznanie w rynku.

Gdyby to była zachciewajka prawdopodobnie auto byłoby już wystawione na jakimś portalu...

Ma pewne auto, ale skoro przyzwyczaił sie do zmiany co 3 lata to już teraz sonduje rynek, a że apetyt rośnie w miarę jedzenia to zamiast po 3 latach pozbyć się 50% wartości auta, to woli kupić auto od kogoś kto miał jeszcze większą zachciewajke i po roku albo dwóch zmienia auto bo poprzedniego miał dosyć i stracić przez kolejne 3 lata tylko 30 procent i jeździć czymś klasę wyżej. Tak trudno to zrozumieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak trudno to zrozumieć?

Nie trudno, tylko zeby nie zamienil jak stryjek.

Zeby to powyzsze nie mialo miejsca pozostaje cos w stylu demo z salonu.

Nie znam cen, wiec nie wiem czy da rade dorwac jakies doposazone BMW czy Merca, ale jezeli tesc kury sie nie boi to na Superba pewnie starczy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie trudno, tylko zeby nie zamienil jak stryjek.

> Zeby to powyzsze nie mialo miejsca pozostaje cos w stylu demo z salonu.

> Nie znam cen, wiec nie wiem czy da rade dorwac jakies doposazone BMW czy Merca, ale jezeli tesc

> kury sie nie boi to na Superba pewnie starczy

Tyle że zamiana Accorda na Superba to tak naprawdę zamiana siekierki na kijek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No proszę Cię... Przecież to różnica kilku mm między 508 i Accordem. Poza tym podstawowy silnik w

> Hondzie ma moc dokładnie taką, jak ten najmocniejszy w Peugeocie. Nie powiesz też chyba, że w

> segmencie E można jeździć z silnikiem 120 KM.

Ten wynajęty miał jakiegoś ropojada. Palił niewiele, ale mocy nie miał wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> Teść aktualnie posiada accorda z 2010 roku i powoli dobiega czas, kiedy chciałbym już go zmienić.

> Zawsze kupował nowe z salonu, ostatnio jednak doszedł do wniosku, że ma dosyć tracenia

> kilkudziesięciu tysięcy przez pierwsze 3 lata i chce kupić coś co będzie roczne, ostatecznie

> dwuletnie z gwarancja i jak najniższym przebiegiem.

> Podstawowe warunki:

> -diesel

> -4/5drzwi

> -cena ok 100-115tys zl

> -bardzo bogate wyposażenie(ksenony, nawigacja, bluetooth, dobre audio itp)

> -koszt auto będzie brany w leasing na firme, albo co najmniej jego większa część.

> Passaty, Avensisy odpadają.

> Ostatnio myślał o Lexusie IS220d, niestety z tego co słyszałem bestia jest awaryjna?

> Jakie marki/modele można do tego dołożyć?

> Auto będzie jeździć 90% w trasie.

> Roczny przebieg ok 35 tyś kilometrów.

> Pozdrawiam:-)

W zasadzie ciekawy pomysł, jak na teścia przystało grinser006.gif zamieniać Accorda którego ma od nowości z 3 lata, na używkę z niepewnym pochodzeniem.

Pozdrowienia dla niego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> Teść aktualnie posiada accorda z 2010 roku i powoli dobiega czas, kiedy chciałbym już go zmienić.

jak chce kupić 2latka to mozę niech zostawi sobie tego accorda, To w gruncie rzeczy samochod godndy polecenia jezeli serwisował go i jest salonowy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zasadzie ciekawy pomysł, jak na teścia przystało zamieniać Accorda którego ma od nowości z 3

> lata, na używkę z niepewnym pochodzeniem.

> Pozdrowienia dla niego

Dlaczego niepewnego pochodzenia?

Czy ktoś mówi o kupowaniu auta z jakiegoś komisu czy od handlarza? chodzi o samochody z salonu, które są na gwarancji oraz w niektórych przypadkach istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o np następne 2 lata. Tak było w przypadku lexusa, który miał 40tys przebiegu, byl na gwarancji i można było przedłużyć ja o 2 lata lub do 500tys kilometrów.

Dokładnie o coś takiego chodzi, a nie jakieś niepewne ulepy. stwierdziłem również, że parcia na auto nie ma i jednocześnie może jeszcze nawet rok się nim bujać, do czasu, aż nie trafi się podobna oferta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mówię o jedynych słusznych silnikach na benzynę. Accord 156-200 KM, 508 120-156 KM.

156KM w wypasionej wersji 508 z automatem, ma lepsze osiągi niż 201KM w 2.4 Accorda z automatem, po za tym mniej pali....

porównaj sobie 200konnego diesel Peugeota i 180 konnego i-DTEC w Accordzie - osiągi i moc z 2.2l

poza tym najmocniejszy diesel w Accordzie nie występuje z automatem, tylko manual - peugeot 508 natomiast w każdej wersji ma wersję automat lub zautomatyzowana

Diesel to taki

> dodatek dla lubiących smród gnojówki.

kolega szuka dla teścia diesla przecież hmm.gificon_rolleyes.gif W tej klasie bez diesla nie ma sensu wchodzić na rynek

> Wiem, dlatego śmieję się z Marka, że przyrównuje tu Peugeota z silnikiem 120 KM do segmentu E.

Accord i 508 to ten sam segment

p.s nie kupiłbym 508 bo mi się jego sylwetka nie podoba, ale o gustach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ma wymagania Twój teść, ale coż jego prawo. Dla większości ludzi zamiana sprawdzonego 3-latka z przebiegiem (jęsli faktycznie jeździ 35kkm/rok) 105kkm na używanego 2-latka, którego ktoś już chce się pozbyć jest absurdem... hmm.gif

Ja w tej cenie i wymaganiach szukłabym subaru legacy, fajne autko z fajnym napędem. Jak mu się podobał accord to Sub też pewnie przypadnie mu do gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o 508 powiem tyle że wóz jest bardzo fajny. Duzy , komfortowy. Kolega z pracy kupił takiego w zeszłym roku. 1.6 HDi pali mu w mieście 8l/100km ropy w zimę. Ale za to problem z nawigacją może doprowadzić do frustracji. Ogólnie sama nie wie gdzie jest, a serwis sobie z tym nie radzi. Wgrywają soft i na tym kończy się to co potrafią zrobić. Ale samo auto jest na prawdę fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego niepewnego pochodzenia?

wspomniane 40tys wcale nie musi być bezwypadkowe grinser006.gif salony też potrafią oszukiwać twierdząc "nie bity, nie ruszany, kobieta nim jeździła do kościoła" a koniec końców okazuje się, że każda blacha ma inną grubość lakieru smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego niepewnego pochodzenia?

> Czy ktoś mówi o kupowaniu auta z jakiegoś komisu czy od handlarza? chodzi o samochody z salonu,

> które są na gwarancji oraz w niektórych przypadkach istnieje możliwość przedłużenia gwarancji

> o np następne 2 lata. Tak było w przypadku lexusa, który miał 40tys przebiegu, byl na

> gwarancji i można było przedłużyć ja o 2 lata lub do 500tys kilometrów.

> Dokładnie o coś takiego chodzi, a nie jakieś niepewne ulepy. stwierdziłem również, że parcia na

> auto nie ma i jednocześnie może jeszcze nawet rok się nim bujać, do czasu, aż nie trafi się

> podobna oferta

Dokładnie coś takiego da się zrobić.

Mam znajomego w Citroenie - kadra kierownicza jeździ

służbiakami/demówkami przez rok, a potem sprzedają przez

swój komis salonowy. Ostatnio jeździł jakimś SUVowatym

XC5 czy jakoś tak. I wkrótce potem widziałem go w komisie

z przebiegiem 15tyś km w cenie ca 100 tyś PLN (nówka

kosztowała coś ok 140 tpln). Czasem są to wersje specjalnie sprowadzane dla dyrektora regionu itp ...

AL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem lepiej zainteresować się nieco starszym autem typu: a6, bmw 5, e-klasa, zamiana Accorda na Lexusa, którego wymieniłeś to jak dla mnie bezsens. Niech teść kupi auto o klasę wyższe choćby trochę starsze i na pewno nie będzie chciał już zmieniać zlosnik.gif Poza tym napisałeś o trasach więc auto segmentu E jak najbardziej wskazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.