Skocz do zawartości

Bardzo oszczedne do 5000 pln


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na potęgę lub dało się ogarną na parkingu grinser006.gif

Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

lanos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

Panda ok.gif

Mam Van'a i powtarzalne 8,2l/100km (LPG)

Jak ekonomia jest najważniejsza to tylko LPG.

SC 0,9

Tico

Matiz

Ale ja bym wolał Pandę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daihatsu Sirion 1.0 model do 2004. Kupisz z klimą i pełną elektryką.

Na trasie przy spokojnej jeździe 4 - 4,5l.

W egzemplarzu, który użytkuje moja mulher.gif od 50kkm. bezobsługowo. Tylko wymiana oleju (2l.) co 12,5kkm.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

na taką trasę to ja bym szukał już coś większego niż wymienione - przynajmniej coś wielkści wspomnianego VW polo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

Alfa 146 1.9 jtd z klimą można do 5 tyś kupić ładną smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

Z całym szacunkiem, ale za taką kase i przy tych założeniach (najoszczędniejsze i się nie sypało) to nierealne wink.gif kupisz tanio to i tak na dzień dobry wsadzisz w to auto z polowe swojego pierwotnego budżetu jak nie wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup sobie cc 900 LPG za 2,5k a resztę bd miał na naprawy

Na naprawy będzie potrzebował dużo więcej! Co by nie kupił za 5 tys., jak zacznie eksploatować 100 i więcej km dziennie będzie skarbonką, będzie niepewne i niebezpieczne. Strzelam - nie da się kupić używanego samochodu do 10 tys. który będzie robił 150km dziennie, będzie oszczędny, bezawaryjny i bezpieczny! zlosnik.gif Raz w miesiącu wyskoczy jakiś tłumik, sprzęgło, amorek albo mocowanko grinser006.gif, wahacz, linka, tulejka itp. Czyli średnio +300 miesięcznie do eksploatacji grinser006.gif. Cudów nie ma hehe.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby Sc robili w wersji 5d to miałby wieksze szanse.

Matiz z sekwencyjną instalacją LPG przy dojazdach 2x60km z czego 20km eSką, 30km drogą zwykłą z dwoma terenami zabudowanymi i 10km miastem spalał 7l LPG/100km.

Prędkości w granicach 100-110kmph.

Awaryjność: przez 40 czy 50kkm w sumie nic wielkiego nie działo się, głównie typowo eksploatacyjne tematy jak drążki kierownicze czy hamulce. Pękł wąż wodny idący do nagrzewnicy i łożysko w przednim kole.

Do tej pory żałuję, że sprzedałem... ale utylizował się dość szybko mimo stosunkowo niedużego przebiegu i garażowania od nowości...

Teraz coraz częściej kusi mnie kupno takiego z 2003 roku w jak najlepszym stanie blacharskim, montaż LPG i byłoby fajne toczydło do pracy...

Szkoda, że fiat tego auta nie wypuścił na rynek, bo pasowałyby silniki z rodziny FIRE... a wtedy swap na 1.2 16V i fajna taczka do latania do pracy.

Z minusów to dość specyficzne prowadzenie, wąska i wysoka buda. Jednak można tym było naprawdę sprawnie pocinać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cudów nie ma .

zależy jak na to spojrzeć

2 miechy temu sprzedałem sienę za 2,5 totalnie doinwestowaną. wymienione było w niej prawie wszystko, ale sprzedałem, bo każdego miesiąca musiałem coś robić i to głównie pierdoły. pomimo gazu, nie była zbyt ekonomiczna, bo paliła ok 12 po miescie. na dodatek nie robiła duzych przebiegów- ok 25km dziennie

tesciowa rok temu nabyła cc900 za 2tys. przez cały rok nie dotknęła niczego. ani oleju, ani kompletnie nic, tylko jezdzi, aż wreszcie wczoraj nie zagadał i stoi hehe.gif

także nigdy nie wiadomo na co sie trafi, lecz na pewno auto w tych pieniądzach nie wróży nic dobrego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

Najlepiej coś z japońskim rodowodem i 3 cylindrami do 1000ccm. To są najoszczędniejsze auta. TICO, SWIFT 1.0, ALTO, CHARADAE 1.0 itp. Bardzo niezawodne, ale słaba blacha.

Następne są produkty PSA 1.4, 1.5D czyli AX/P106?SAXO, ale już tak niezawodne nie będą.

Absolutnie niepobitym mistrzem był DAIHATSU CHARADE 1.0D jakiego miałem kiedyś. Na trasie 3.5-3,7 w mieście(Wrocław) do 4.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Absolutnie niepobitym mistrzem był DAIHATSU CHARADE 1.0D jakiego miałem kiedyś. Na trasie 3.5-3,7 w mieście(Wrocław) do 4.5.

kolega z pracy nadal takim sie buja. leje najtańszy olej roślinny z tesco, czy tam jakiegos innego sklepu hehe.gif

i nawet nie specjalnie mu to rdzewieje, ale znalezc takiego w stanie, zeby jeszcze posłużył graniczy z cudem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z całym szacunkiem, ale za taką kase i przy tych założeniach (najoszczędniejsze i się nie sypało)

> to nierealne kupisz tanio to i tak na dzień dobry wsadzisz w to auto z polowe swojego

> pierwotnego budżetu jak nie wiecej.

No nie wiem , kupiłem bez specjalnego oglądania, po ciemku tylko w świetle stacji benzynowej 16 letniego peugeota 106 i przez 4 lata nie włożyłem nic, dosłownie nic poza paliwem. Nawet oleju nie wymieniłem a jeździłem nim średnio 500km miesięcznie.Dałem za niego 3000,a sprzedałem za 1000 i z tego co czasem uda mi się zaobserwować to nadal jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem , kupiłem bez specjalnego oglądania, po ciemku tylko w świetle stacji benzynowej 16

> letniego peugeota 106 i przez 4 lata nie włożyłem nic, dosłownie nic poza paliwem. Nawet oleju

> nie wymieniłem a jeździłem nim średnio 500km miesięcznie.Dałem za niego 3000,a sprzedałem za

> 1000 i z tego co czasem uda mi się zaobserwować to nadal jeździ.

Zależy na co trafisz... Twój przypadek nie jest regułą, łatwiej trafić na skarbonkę bez dna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

ja za tę kasę i podobnymi wymaganiami kupiłem megane coupe 1.6 8v z LPG. bezpieczeństwo (2 poduchy, napinacze, 4gwiazdki NCAP), komfort, (klima) jest bez porównania do wymienionych wcześniej aut. Z usterek po prawie 10kkm i 8 miesiącach - cewka za 95pln smile.gif i uzupełnianie klimy

Spalanie w trasie lato 7,9/100km w zimie w mieście wyskoczyło mi 10

smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

imho jakaś starsza corolka albo civic z gazem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

Kolego powiem tak da się ok.gif sprzedałem swoją była Astrę 94r 1,4 60KM + LPG za 2800zł , auto paliło w trasie 7,2 LPG , auto było doinwestowane TZ , amortyzatory , spręrzyny,wydech, rozrząd,upg, na gwarancji pierwszy oglądający kupił yikes.gif a wszyscy mi mówili screwy.gif jak 2tyś dostaniesz to się będziesz cieszył , autem robiłem ok 2,5tyś km /m-c , ceny części do astry tyle co paczka fajek+ piwo.gif,a auto naprawdę odporne na głupotę drive.gif i nasze drogi

PS. - to wiadomo mulher.gif chodź na swojej miałem jak na lekarstwo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu mile widziana klima, no ale za ta kasę to raczej mało możliwe. A i zeby nie sypało sie na

> potęgę lub dało się ogarną na parkingu

> Moje pierwsze typy to TICO, SC, matiz WV POLO 1,0.

> Do kuncikowych prześmiewców - nie zamierzam sprzedawać aktualnego potworka.

Przy podobnych założeniach ( ok 80km codziennie na dojazdy do pracy 40/60 miasto/trasa) 2 lata temu kupiłem forda mondeo mk2 1,8 zetec `98 rok - spalanie przy każdym tankowaniu ok 7 litrów ( minimum 820 km do zaświecenia rezerwy) - zakładając nawet ,że wypalałem cały zbiornik benzyny (60litrów) wychodziło mi 7,2 l/100km.

Samochód na trasy wręcz idealny wg mnie - 115 KM sprawia ,że nie jesteś zawalidrogą (wręcz przeciwnie) , silnik pracuje cicho i nie męczy hałasem przy większej prędkości , dobrze świecące duże przednie lampy ,w środku dużo miejsca ,ogólnie wygodnie się jedzie i nie czujesz się jak w puszce typu sc.cc.tico czy inne takie małe (ja w małym aucie nie czuję się bezpiecznie) . Przez 2 lata i ok 65kkm wymieniłem w nim :

-rozrząd 600/700zł z wymianą

-rozdzielacz / cewka 150zł

-spreżyny przód 200zł

-łożysko koła przód 60zł

-świece , ceny nie pamiętam ale jakieś grosze za oryginały

-klocki hamulcowe + tarcze 180zł komplet

-Płynów i oleju nie liczę , ale co ok 12kkm zmieniałem (pełen syntetyk)

Za auto 2 lata temu dałem 3,5kzł , w wrześniu tego roku tego samego dnia po kupnie nowego starego auta przyszedł do mnie ktoś z rodziny i wziął odemnie za 2kzł fordzinę (miała zostać jako drugie auto ,ale wyszło inaczej)

Naprawde żałuję ,że sprzedałem forda - w porównaniu z wcześniejszym fiatem bravą 1,4 lpg do którego nie czuję żadnego sentymentu (psuł się zbyt często i to poważne rzeczy),to ford którego miałem był dla mnie przykładem bezawaryjności - mam nadzieję ,że następca forda - na te same trasy dzień w dzień + inne dalsze) będzie tak samo się sprawował ( 3litrowy diesel - spalanie na razie wg komputera - na przejechane 4kkm 7,2 l/100km)

Rozpisałem się jak głupi i wiem ,że zaraz mnie zjedzą (tak jak forda zjada rdza (rdześć - powitanie fordowców AK) zlosnik.gif) ale będe bronił tego modelu jako udanego zlosnik.gif

z minusów (w końcu zawsze są jakieś) to rdza - u mnie tylko na progach - wujek który kupił ode mnie fordzinę już orientował się co i jak - progi wewnetrzne zdrowe i do wymiany tylko zewnętrzne (nakładki) koszt 100zł + malowanie i wymiana

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Citroen AX 1.0 NoPb

Citroen AX 1.4 czy tam 1.5 D (nigdy nie pamietam pojemnosci w tym modelu)

Citroen Saxo 1.1 benzyna albo 1.5 Diesel

Peugeot 206 1.1 benzyna

Renault Clio II 1.2 benzyna

Fiat Punto mk1 1.1/1.2 benzyna

Daewoo Lanos z LPG

...nic innego do głowy mi już chyb a nie przyjdzie w kategorii minimalizacji kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panda

....

> Ale ja bym wolał Pandę

Za 5 tysia? icon_eek.giffacepalm%5B1%5D.gif

Lubię takie dobre rady babci Stefy zlosnik2.gif

...chyba że mowa o pandzie 1 gen.

Matiz w wersji top z klimą,wspomaganiem, ABSem i gazem wyjdzie za tą kasę. Samochodzik śmiesznie tani w eksploatacji, a całkiem niezły jako wozidło na krótkie traski A-->B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z całym szacunkiem, ale za taką kase i przy tych założeniach (najoszczędniejsze i się nie sypało)

> to nierealne...

Mam dwa przypadki realne.

Daihatsu Cuore 1999 za 2,5kzł Codziennie od roku 60km bez żadnych inwestycji.

Daihatsu Sirion 2004 za 8kzł ale mulher.gif koniecznie chciała młodszy niż 8 lat. Codziennie od dwóch lat 80km. bez żadnych inwestycji.

Jedyne koszty to wymiany oleju i badania techniczne.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuje wozidła na dłuższe trasy (2x60/70 km dziennie) musi być jak najoszczędniejsze. Raczej w

> LPGu

W czym? icon_eek.gif

Samochodów z silnikami o tak małych pojemności nie ma sensu "gazować". Nie ma sensu też kupować starych samochodów tego typu z instalacją LPG.

Raz, że te samochody niewiele palą benzyny, a dwa, że z uwagi na swój wiek istnieje duże prawdopodobieństwo przeróżnych usterek instalacji gazowej. Potem jest tak, że niby zaoszczędzi się na gazie, a zaoszczędzone pieniądze wyda na regulacje, naprawy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochodów z silnikami o tak małych pojemności nie ma

> sensu "gazować". Nie ma sensu też kupować

> starych samochodów tego typu z instalacją LPG.

> Raz, że te samochody niewiele palą benzyny, a dwa, że z uwagi > na swój wiek istnieje duże

> prawdopodobieństwo przeróżnych usterek instalacji gazowej.

> Potem jest tak, że niby zaoszczędzi

> się na gazie, a zaoszczędzone pieniądze wyda na regulacje,

> naprawy itp.

miałeś auto z gazem i małym silnikiem? Matiz benzyny spalał 5,5, natomiast gazu 6 - 6,5, problemem była co roczna regulacja i wymiana filtrów jak wzrastało spalanie lub spadała kultura pracy

100 km za 12 - 15 zł jest całkiem przyjemnym wydatkiem i alternatywa dla ludzi którzy mają słaby zbirkom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W czym?

> Samochodów z silnikami o tak małych pojemności nie ma sensu "gazować". Nie ma sensu też kupować

> starych samochodów tego typu z instalacją LPG.

> Raz, że te samochody niewiele palą benzyny, a dwa, że z uwagi na swój wiek istnieje duże

> prawdopodobieństwo przeróżnych usterek instalacji gazowej. Potem jest tak, że niby zaoszczędzi

> się na gazie, a zaoszczędzone pieniądze wyda na regulacje, naprawy itp.

Pitolicie hipolicie. Wszystko zależy od punktu widzenia.

W dużym uproszczeniu:

1. noPb: 5.5* 5.5 = 30.25

1. LPG: 6.5* 2.5 = 16.25

Po 32kkm masz:

1. 9700PLN

2. 5200PLN

Z czego dodajesz 800PLN na: noPb, droższy przegląd i przeglądy LPG i z samego paliwa masz rocznie 3700PLN w kieszeni.

Jeśli ktoś kupuje tanie auto na dalekie dojazdy to taka różnica w kosztach paliwa jest bardziej niż istotna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem. I nigdy więcej samochodu z gazem nie chcę mieć.

swoje złe doświadczenia nie przenoś na ogół zlosnik.gif Ostatnie 3 auta miałem z LPG i nie było problemów, a instalacje średnio po 200 tyś. km robiły. Kluczem do sukcesu jest jej poprawny montaż i dbanie -w moim przypadku wystarczały regulacje i przeglądy. A były to instalacje I i II generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swoje złe doświadczenia nie przenoś na ogół Ostatnie 3 auta miałem z LPG i nie było problemów, a

> instalacje średnio po 200 tyś. km robiły. Kluczem do sukcesu jest jej poprawny montaż i dbanie

> -w moim przypadku wystarczały regulacje i przeglądy. A były to instalacje I i II generacji.

Obecnie ciuram autko z II generacją i wstyd się przyznać, ale od 25kkm nie dotykałem się do niej - nawet filtra gazu przy parowniku nie wymienieniałem (a obiecuję sobie od 10kkm że to zrobię)... no.gif

Sekwencja jest bardziej wymagająca i tam oba filtry trzeba wymieniać co maksymalnie 10-15kkm, no ale to nie jest jakiś wielki koszt (30-40PLN)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tikulca z gazem nic nie przebije jeśli chodzi o ekonomię i to w każdym możliwym aspekcie (spalanie, składka OC, cena zakupu, cena części, prostota budowy praktycznie wykluczająca konieczność korzystania z mechaników).

Ja swoim Tico objechałem 32 kraje (z PL 33) i też się wszyscy pukali w główkę, że nie da rady, a jednak dało, a i ponad 30 noclegów się w nim odbyło i na komfort nie narzekałem (a mam 188cm).

Ani przed wyjazdem, ani w trakcie, ani po Tico za mojej kadencji nie widziało mechanika - wszystko do ogarnięcia samemu.

Przykładowe ceny części:

- rozrząd kompletny z pompą wody 83zł

- komplet łożysk na tylną oś 16zł (były jeszcze tańsze za 12)

- pasek alternatora 9zł

Problemem jest korozja, ale da się znaleźć coś sensownego jeszcze.

Innym problemem jest strach przed jakąkolwiek stłuczką - i to jest jeden z głównych powodów dla których chyba już się nie przekonam do tego toczydełka, chociaż ekonomicznie kusi i wygrywa ze wszystkim co jeździ.

Moje spalało minimalnie 4,78 LPG, średnio koło 6,2, a maksymalnie przy zapierniczaniu skrajnym autosradami we 2 osoby + kupa bagażu nie przekraczało 8 praktycznie nigdy. Przy jeździe solo bez bagażu dawało radę bez wielkiej spiny zmieścić się poniżej 6LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alfa 146 1.9 jtd z klimą można do 5 tyś kupić ładną

Nie wiedziałem, że ceny już tak spadły, nie śledzę ich już pewien czas. Ale nawet jeśli to poza silnikiem istnieją jeszcze inne rzeczy, które decydują o wysokości kosztów eksploatacji. I z tego powodu podawanie 145/146 jako oszczędnych jest niedopuszczalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Corollę E10 z silnikiem 4E-FE (1.3 80KM). Samochód daje radę, zarówno po mieście, jak i w trasie. Troszkę tylko za głośny powyżej 100km/h, ale może by dało się nad tym popracowac od strony wygłuszeń jakiś.

Silniczek bardzo dzielny, reszta niezawodna, w środku zadowalająca ilośc miejsca.

Ponoć można ten silnik gazować, ale mnie sie nie opłacało tego robić.

Spalanie: 7.5l/100km w Warszawie (trasy po 5-7km) oraz 6.5-7.0l/100km w trasie (prędkość licznikowa 100-110 km/h, głównie ze względu na hałas).

Bardzo lubię ten samochodzik. Dałem za niego 3.000zł.

Niestety rdzewieje, ale tylko blacha. Reszta zdrowa.

Ogólnie to polecam Ci Toyotki. Jak wyrwiesz wersję 1.6, to i klimę masz możliwość znaleźć, i osiągi będą zadowalające.

A nadwozie 5d jest dośc pojemne, liftback też.

Pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.