deszczowyRoman Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 coś polecicie z lat 90, 80? cos co nie rdzewieje, z dobrym dostepem do czesci zamiennych benzyna tolerujace LPG, ewentualnie moze być diesel. odpada: audi, bmw w123, w124 , e190 - w dobrym stanie trudno znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > coś polecicie z lat 90, 80? > cos co nie rdzewieje, z dobrym dostepem do czesci zamiennych > benzyna tolerujace LPG, ewentualnie moze być diesel. > odpada: > audi, bmw > w123, w124 , e190 - w dobrym stanie trudno znaleźć Audi 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Passat b3 z końca produkcji od '91 Passat b4 z początku produkcji '93/94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Audi 80 ma być jeszcze nietuzinkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > ma być jeszcze nietuzinkowe Delorean Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Volvo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > coś polecicie z lat 90, 80? Peugeot 605! Wypasionym 3.0 V6 w skórach możesz jeszcze spokojnie zajechać na przyjęcie pod pałac prezydencki . Kawał fajnej ponadczasowej i już mocno niszowej bryki . Dzisiaj tak produkuje samochody chyba już tylko Bentley . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Lexus gs, kumpel bedzie niedlugo sprzedawal ale bez gazu jest, chyba kolo 10 tys bedzie chcial, jak jestes zainteresowany to priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Lexus gs, kumpel bedzie niedlugo sprzedawal ale bez gazu jest, chyba kolo 10 tys bedzie chcial, jak > jestes zainteresowany to priv Z dobrym dostępem do części zamiennych ... fakt, że L sie mało psuje, ale zamienników brak i na szrotach tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > coś polecicie z lat 90, 80? Volvo 740 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > coś polecicie z lat 90, 80? > cos co nie rdzewieje, z dobrym dostepem do czesci zamiennych > benzyna tolerujace LPG, ewentualnie moze być diesel. > odpada: > audi, bmw > w123, w124 , e190 - w dobrym stanie trudno znaleźć trudno to znalesc tanie dobre sztuki w dobrym jak masz $$$ to znajdziesz moze pug 605? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Volvo 740 a volvo 440? dobre to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Passat b3 z końca produkcji od '91 > Passat b4 z początku produkcji '93/94 Bez rdzy? Dobre! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > a volvo 440? dobre to? 960 V6 bierz, istny czołg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > 960 V6 bierz, istny czołg. w 960 nie było V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Bez rdzy? Dobre! A co w tym dziwnego? Na pewno są mniej zeżarte niż merce, bmw, o oplach i reszcie na F nie wspominając. Masz jakiś lepszy typ, to się pochwal. Tylko nie audi 80, bo już było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > A co w tym dziwnego? > Na pewno są mniej zeżarte niż merce, bmw, o oplach i reszcie na F nie wspominając. Renault Safrane, Peugeot 306, 405 - jak dobrze poszukać to też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Renault Safrane, Peugeot 306, 405 - jak dobrze poszukać to też. Prędzej, to chyba dobrze poszukać i znaleźć B4 niż Safrane, a na pewno 405 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > reszcie na F nie wspominając. > Masz jakiś lepszy typ, to się pochwal. reno 19 nigdy nie bita , dwa purchle na tylnych nadkolach , cała reszta zdrowa bez śladów korozji , większość rzeczy w komorze silnika fabryczna , ostatnio wymieniane dwa węże gumowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > reno 19 Moje zjadła ruda. Raczej mało odporne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRodz Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Peugeot 605! Wypasionym 3.0 V6 w skórach możesz jeszcze spokojnie zajechać na przyjęcie pod pałac > prezydencki . Kawał fajnej ponadczasowej i już mocno niszowej bryki . Dzisiaj tak produkuje > samochody chyba już tylko Bentley . Kiedyś widziałem białą limuzynę 605 - do dziś uważam, że to było jedno z ładniejszych przedłużanych aut jakie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > w 960 nie było V6 co najwyżej R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Peugeot 605! Wypasionym 3.0 V6 w skórach O tak, tak Ewentualnie brzydszą Alfę 164 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > reno 19 > nigdy nie bita , dwa purchle na tylnych nadkolach , cała reszta zdrowa bez śladów korozji , Na zewnątrz 2 purchle, a od środka długopis wchodzi na wylot jak w srajtaśmę i to w każdym miejscu nakłucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > ma być jeszcze nietuzinkowe To poszukaj wersji Competition. B3/B4 to naprawdę kawał, trwałego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > w 960 nie było V6 A faktycznie, było R6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Może XM? http://allegro.pl/citroen-xm-3-0-v6-24v-200km-pallas-full-i4009056551.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Może XM? > http://allegro.pl/citroen-xm-3-0-v6-24v-200km-pallas-full-i4009056551.html Sąsiad takie miał, jak się z nim spotykałem to tylko przy samochodzie bo zawsze coś było popsute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Może XM? > http://allegro.pl/citroen-xm-3-0-v6-24v-200km-pallas-full-i4009056551.html Lepiej BX po lifcie. Nierdzewny. I tańszy w utrzymaniu. Chociaż XM poliftowy też nie taka znowu skarbonka. I fajny. Z R19 to był dobry żarcik Safrane niestety też nie ideał jeśli idzie o rdzę. Z lat 90 (druga poówka 80 też) tylko PSA z francuzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Stare lancery z roczników ok. 1995. Auta tanie jak barszcz. Dostęp do części... chyba też całkiem dobry, bo zawsze się na nie natykam, kiedy na all-Jegro szukam jakichś gratów do swojego; i przy okazji się wkurzam, bo o połowę tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Bez rdzy a ty tu z Mitsu Ale jak już to dobrą opcją jest też Galant - oczywiście V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > a volvo 440? dobre to? Niedobre. Dobre to seria 700 i 900. Ewentualnie 850. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > To poszukaj wersji Competition. B3/B4 to naprawdę kawał, trwałego auta. Competition sie nie nadaje do LPG. V6 quattro jest idealny do zadania, ale jak sie nie podoba, to co poradzisz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Bardzo odporne są auta francuskie. Clio II w rodzinie ma juz 10 lat i nie ma śladów rdzy, co potwierdził blacharz jak mu dałem auto do przeglądu blacharskiego. Był tutaj niedawno temat o najmniej rdzewiejacych autach i odporność na rdze wykazało dużo aut francuskich ale nie starszych niż z połowy lat 90 -tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Bardzo odporne są auta francuskie. Z tym, że akurat niekoniecznie Renault jest tutaj mistrzem. > Clio II w rodzinie ma juz 10 lat i nie ma śladów rdzy Wierzę. Aczkolwiek 10 lat to jeszcze nie jest dużo. > najmniej rdzewiejacych autach i odporność na rdze wykazało dużo aut francuskich ale nie > starszych niż z połowy lat 90 -tych. Zatem jeśli idzie o koncern PSA (Citroen/Peżo) to przełomową datą nie jest połowa lat 90-tych, ale dokładnie rok 1986, kiedy to zaczęli oni dawać porządny ocynk i bez wielkich wpadek trzymają na tym polu dobry poziom do dzisiaj. A dobry egzemplarz czy partia potrafi się trafić w każdej marce. Mam kontakt z człowiekiem, któremu sprzedałem Fiata Bravę rocznik 1997, dlatego widziałem to auto w tym miesiącu (auto 17 letnie). Nigdy nie naprawiane blacharsko, zero rdzy. Nawet wgniotek po kolizji ze zdartym lakierem - zero rdzy. Nawet podłoga i progi - zero rdzy. Tymczasem progi w Brava/Marea bywają nie raz przeżarte na wylot. Zatem przypadku jednego egzemplarza nie można ekstrapolować na całość modelu a tym bardziej marki. Bo jeżeli ta Brava jest super odporna na rdzę - co jest faktem - to nie będę z tego powodu wygłaszał tezy "Fiaty nie rdzewieją", bo ktoś jeszcze posłucha, uwierzy, kupi Uno albo Sienę i mocno się rozczaruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pigmej Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Toyota Carina Jest ocynkowana a jeśli chodzi o bezawaryjność, to.... no moja ma 800'000 km Swego czasu chyba najbardziej bezawaryjny samochód. Pomimo upływu lat, wciąż BARDZO wygodna i dobrze wyposażona. ABS, klima i elektryka to standard. Bierz z silnikiem 2.0. Bezkolizyjny rozrząd, dobrze chodzi na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Coś z PSA, Toyota (Carina E, Corolla E10), Mazda 626 GE. Jedyny problem to znaleźć coś przyzwoitego po tylu latach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Bez rdzy a ty tu z Mitsu > Ale jak już to dobrą opcją jest też Galant - oczywiście V6 Czego chcesz od starych japońcy? Auta nie do zaje....nia. W takim wieku rdza jest na wyposażeniu obowiązkowym, jeśli auto jeździło również zimą. Kwestia tylko ilości. Jeżeli ilość jest odpowiednio mała, traktuję je jako bez rdzy. A zardzewieć to może nawet najnowsze auto, jeśli bite i źle naprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Nic nie chce sam mam Ale auto chce bez rdzy - a Mitsu zjada strasznie Jak ostatnio wujek dziewczyn blachacz oglądał Space Runnerka powiedział że nie ma sensu go robić - rok dwa i się sam ekologicznie rozpadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > coś polecicie z lat 90, 80? > cos co nie rdzewieje, z dobrym dostepem do czesci zamiennych > benzyna tolerujace LPG, ewentualnie moze być diesel. > odpada: > audi, bmw > w123, w124 , e190 - w dobrym stanie trudno znaleźć http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osobowe/swarzedz/volvo-940-2-4tdi-wagon-568505065 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Mojego lancera (2004) nie wpier-lala; może to po prostu kwestia czasu (sześciu lat). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Mojego lancera (2004) nie wpier-lala; może to po prostu kwestia czasu (sześciu lat). jeszcze go trzymasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goszki Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Delorean Znowu rozbudziłeś moje marzenia Może Renault? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > jeszcze go trzymasz? Nik niekse kupiś. ...więc nie mam wyjścia. A nawet cenę obniżyłem - i nawet oglądać nikt nie był. Jeden chwast wyłudził zdjęcia wnętrza i wsiąkł. Trudno - jak nie sprzedam, to będę jeździć aż się rozsypie. Nie chcę pozbywać się kolejnego auta za połowę jego wartości. Tym bardziej, że stylistycznie mi pasuje, a i w utrzymaniu jest niedrogi. W obliczu tych zalet jakoś zniosę marudzenie żony, która chce coś większego i nowocześniejszego. W ostateczności corollę verso od taty pożyczę. Aczkolwiek niechętnie, bo lancer oszczędniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.