p i p p Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 160 KM. Jako miłośnik Opli i gorący fan samochodu roku...któregoś tam roku postanowiłem pooglądać ten cud techniki od spodu. Zawieszenie przednie: Patrzę, patrzę...z miną pewnie jakąś taką i jestem przekonany, że takie zawieszenie widziałem miesiąc temu jak zmieniałem klocki w Swifcie żony. Samochód klasy D, który ma 1,9 t masy własnej, napęd "quattro" i jeden trójkątny wahacz poprzeczny, kolumna, stabi poprzeczny na długim łączniku i tyle. Fajnie, tanio. Jest jedna ekstrawagancja. Amory na kablach. To FlexRide. Też jest bardzo fajny...tani, kable wiszą jak od lampki nocnej i już zdążył się przetrzeć, ale deska poinformowała uprzejmym komunikatem "SPRAWDŹ UKŁAD ZAWIESZENIA". Dlaczego nie wyświetla się "ooo, nie spodziewałam się...jak każdy kto nie zaglądał pod podwozie". Natomiast z tyłu to zaszaleli. Wpakowali bardzo ciekawy układ czterech wahaczy. Oraz fantastyczne kable od FlexRide'a. Główny wahacz poprzeczny ma 4 punkty mocowania. A w sumie silentbloków jest... zabrakło mi palców do liczenia... Kolejna rzecz, która zaciekawia to układ wydechowy. Nie zdejmując osłony silnika widzimy tylko rurę...dłuuugą rurę, a na końcu tłumik. Instytucja środkowego tłumika straciła sens? Komentarz kolegi: "W moim Scorpio V6 mam 6 tłumików". Insignia jest fajniejsza bo tania. Układ 4x4 jest autorstwa Haldexa, ale druga po FlexRidzie rzecz, która jest fajna, popsuła się - uszczelniacz. Także cóż. Opel jest tani i ma być tani i widać i czuć, że tani...w produkcji. Żeby nie czuć efektów taniości trzeba olać fajne rzeczy w stylu 4x4 czy Flex. Ale ogólnie ciekawe auto...na tyle ciekawe, że inspiruje post na AK. Pozdrawiam i przepraszam za telefonową jakość - brak oświetlenia. Ale widać to co istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 160 KM. > Jako miłośnik Opli i gorący fan samochodu roku...któregoś tam roku postanowiłem pooglądać ten cud > techniki od spodu. > Pozdrawiam i przepraszam za telefonową jakość - brak oświetlenia. Ale widać to co istotne. 1. Ile czasu wytrzymał już ten wahacz? 2. Po co Ci środkowy tłumik? Jeśli Opel wyliczył, że wystarczy końcowy, decybele są git, ekologia jest git, moc silnika git. To na grzyba mnożyć tłumików? Ale faktycznie zastanawiająca jest komplikacja zawieszenia z tyłu i cel tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Co tak mokro. To wycieki, czy ktoś specjalnie psikał jakimś szuwaksem, by zlikwidować piski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Co tak mokro. > To wycieki, czy ktoś specjalnie psikał jakimś szuwaksem, by zlikwidować piski? mi to wyglada na "mokro bo padalo" zobacz nadkole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 osłona przegubu z 1 zdj mokra czy pęknięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Galaxy 2.0TDCI ma jeszcze dłuższą rurę i też tylko tylny tłumik. Ale jak to Opel - musi mieć swoją bolączki. Tak było w VC, tak jest i w Insignii. Ale generalnie samochody przyzwoite tylko z 10% za drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > 1. Ile czasu wytrzymał już ten wahacz? > 2. Po co Ci środkowy tłumik? Jeśli Opel wyliczył, że wystarczy końcowy, decybele są git, ekologia > jest git, moc silnika git. To na grzyba mnożyć tłumików? > Ale faktycznie zastanawiająca jest komplikacja zawieszenia z tyłu i cel tego To nie oni pierwsi - popatrz na Mondeo czy innego Focusa, Vectry. To ma niby poprawiać charakterystykę prowadzenia koła po asfalcie względem belki skrętnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > To nie oni pierwsi - popatrz na Mondeo czy innego Focusa, Vectry. To ma niby poprawiać > charakterystykę prowadzenia koła po asfalcie względem belki skrętnej. na ja rozumiem. Ale brak belki skrętnej, nie implikuje od razu wrzucenia tam 4 wahaczy poza tym w przypadku Insigni belka by nie zaszkodziła, to i tak się koślawo prowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > na ja rozumiem. Ale brak belki skrętnej, nie implikuje od razu wrzucenia tam 4 wahaczy > poza tym w przypadku Insigni belka by nie zaszkodziła, to i tak się koślawo prowadzi. Mogli ja troche odchudzic zamiast dokladac kolejne wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Kolejna rzecz, która zaciekawia to układ wydechowy. Nie zdejmując osłony silnika widzimy tylko > rurę...dłuuugą rurę, a na końcu tłumik. w niektórych SCII dCi też jest jeden - dokładnie jak w Twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 kolega z pokoju ma 2.0t 4x4 i tez mu się ten kabel przetarł i dokładnie ten sam komunikat wywyaliło, a oprócz tego przeszedł mu w tryb sport. Wyminana w aso po znajomościach ponad 500 zł także nie wiem czy tak tanio . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Układ 4x4 jest autorstwa Haldexa, ale druga po FlexRidzie rzecz, która jest fajna, popsuła się - > uszczelniacz. Także cóż. Opel jest tani i ma być tani i widać i czuć, że tani...w produkcji. > Żeby nie czuć efektów taniości trzeba olać fajne rzeczy w stylu 4x4 czy Flex. Ale ogólnie > ciekawe auto...na tyle ciekawe, że inspiruje post na AK. > Pozdrawiam i przepraszam za telefonową jakość - brak oświetlenia. Ale widać to co istotne. Co jest fajnego w tym Flexie ? Ile razy zmieniałem tryb to jedyne odczucie to inny kolor podświetlania deski W robocie mamy jedną 2.0 cdti z Haldexem, 2 lata i jeszcze jeżdzi, z głównych rzeczy jeszcze nic się nie zepsuło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Zawieszenie przednie: > Patrzę, patrzę...z miną pewnie jakąś taką i jestem przekonany, że takie zawieszenie widziałem > miesiąc temu jak zmieniałem klocki w Swifcie żony. Samochód klasy D, który ma 1,9 t masy > własnej, napęd "quattro" i jeden trójkątny wahacz poprzeczny, kolumna, stabi poprzeczny na > długim łączniku i tyle. Fajnie, tanio. Wiesz co, oczywiscie mozna narzekac, ze nie ma podwojnego wahacza itp ale jakos w Lancerach Evo tez z przodu jest prosty McPherson i nikt nigdy nie narzekal Jak sie to dobrze rozplanuje (ze katy beda ok) i starannie wykona z niezlych materialow to wcale nie ma bolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Jest jeden wahacz - narzekają, że tylko jeden. Były by dwa - o matko, po co dwa, jak można jeden. Widzę, że ktoś chciał powytykać Oplowi wady, ale chyba nie za bardzo wyszło. Więc ja w najbliższym czasie postaram się zrobić zdjęcia zawieszenia przedniego w Audi A4 B5/Passat B5, Suberb I, pośmiejemy się z tego, co tam konstruktorzy wymyślili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > na ja rozumiem. Ale brak belki skrętnej, nie implikuje od razu wrzucenia tam 4 wahaczy > poza tym w przypadku Insigni belka by nie zaszkodziła, to i tak się koślawo prowadzi. Belka nie bardzo pasuje do sgmentu D, a przy napędzie 4x4 może sztywny most z tyłu, a co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Mogli ja troche odchudzic zamiast dokladac kolejne wahacze Z odchudzeniem się zgadzam, aczkolwiek może dzięki temu jest cicho w środku? Nie wiem, nie jeździłem po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Belka nie bardzo pasuje do sgmentu D, a przy napędzie 4x4 może sztywny most z tyłu, a co? ja mam w P508 belke:) skoro w segmencie C belka daje rade to do D tez pasi a co do 4x4 dla haldexa - brzmi zbyt dumnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > ja mam w P508 belke:) A gdybys mial najmocniejszego diesla to bylby wielowahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 U mnie wogole nie ma koncowego tlumika tylko jest jest jakos zespolony z srodkowym I jako uzytkownik, Insigni, drugi raz bym nie kupil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Z odchudzeniem się zgadzam, aczkolwiek może dzięki temu jest cicho w środku? Nie wiem, nie > jeździłem po mieście. Ja czasem jezdze 2.0cdti i klekot slychac jak w kazdym dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Ja czasem jezdze 2.0cdti i klekot slychac jak w kazdym dieslu Bo to Fiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo to Fiat. No i?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo to Fiat. To diesle innych producentow nie klekocza?? Przejedz sie 1.4 TDI od VAGa to pokochasz dzwiek cdti/mj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > To diesle innych producentow nie klekocza?? Przejedz sie 1.4 TDI od VAGa to pokochasz dzwiek > cdti/mj 1,7cdti nie wiele cichszy jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > 1,7cdti nie wiele cichszy jest Bo to nie od Fiata tylko Isuzu, jesli mnie pamiec nie myli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buch Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > I jako uzytkownik, Insigni, drugi raz bym nie kupil. A co z tym samochodem jest nie tak bo zastanawiam się nad taką 2.0 cdti z automatyczną skrzynią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo to nie od Fiata tylko Isuzu, jesli mnie pamiec nie myli Dokladnie a klapy wirowe czyj to wymysł Fiata czy GM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Dokladnie > a klapy wirowe czyj to wymysł Fiata czy GM? A nie wiem kto pierwszy zastosowal klapy wirowe, ale nie zdziwie sie jesli to byl zupelnie inny koncern, np: BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > A co z tym samochodem jest nie tak bo zastanawiam się nad taką 2.0 cdti z automatyczną skrzynią? Moze trafilem na taki egzemplarz, ale u mnie juz wymieniono: -turbine(gwizdala, co doprowadzalo mnie do szewskiej pasji, wedlug serwisu byla sprawna, a ze gwizdala taki jej urok) -przekladnia kierownicza(wada od samego poczatku, jakas zlaczka byla uszkodzona, i potrafila sie przy 120km/h bardzo, ale to bardzo lekko blokowac -przedni reflektor xenonwy bo spalila sie dioda led -a teraz przy 36 tys km rozrzad kompletny, bo rolka napinajac pasek zaczela wydawac dziwne odglosy gdy silnik byl zimny. gwizdajace turbiny, i problem z rozrzadem, to na forum insigni jest dobrze znany temat. Temat z turbinami ja tam poruszylem, i okazalo sie ze co 2 uzytkownikowi gwizdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buch Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Moze trafilem na taki egzemplarz, ale u mnie juz wymieniono: > -turbine(gwizdala, co doprowadzalo mnie do szewskiej pasji, wedlug serwisu byla sprawna, a ze > gwizdala taki jej urok) > -przekladnia kierownicza(wada od samego poczatku, jakas zlaczka byla uszkodzona, i potrafila sie > przy 120km/h bardzo, ale to bardzo lekko blokowac > -przedni reflektor xenonwy bo spalila sie dioda led > -a teraz przy 36 tys km rozrzad kompletny, bo rolka napinajac pasek zaczela wydawac dziwne odglosy > gdy silnik byl zimny. > gwizdajace turbiny, i problem z rozrzadem, to na forum insigni jest dobrze znany temat. > Temat z turbinami ja tam poruszylem, i okazalo sie ze co 2 uzytkownikowi gwizdze. Jak na 36 tys to kolorowo nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Moze trafilem na taki egzemplarz, ale u mnie juz wymieniono: > -turbine(gwizdala, co doprowadzalo mnie do szewskiej pasji, wedlug serwisu byla sprawna, a ze > gwizdala taki jej urok) > -przekladnia kierownicza(wada od samego poczatku, jakas zlaczka byla uszkodzona, i potrafila sie > przy 120km/h bardzo, ale to bardzo lekko blokowac > -przedni reflektor xenonwy bo spalila sie dioda led > -a teraz przy 36 tys km rozrzad kompletny, bo rolka napinajac pasek zaczela wydawac dziwne odglosy > gdy silnik byl zimny. > gwizdajace turbiny, i problem z rozrzadem, to na forum insigni jest dobrze znany temat. > Temat z turbinami ja tam poruszylem, i okazalo sie ze co 2 uzytkownikowi gwizdze. Do tego jeszcze czeste problemy z DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Jak na 36 tys to kolorowo nie jest I lakier jest miekki, fakt ze u mnie po 1,5 roku wyglada tak auto a tutaj forum http://insignia-club.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Do tego jeszcze czeste problemy z DPF poki co zero problemow ale po GW idzie out Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > -a teraz przy 36 tys km rozrzad kompletny, bo rolka napinajac pasek zaczela wydawac dziwne odglosy > gdy silnik byl zimny. Znajomy a ASO właśnie mówił, że są częste problemy z rozrządem w 2.0 CDTI, mimo iż silnik jest bliźniaczo podobny do 1.9, w którym nie ma z tym problemu. Widocznie już jakiś księgowy swą łapę przyłożył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > No i?? I dzięki temu jest klekot. Posłuchaj jak pracują silniki HDI, Fiat powinien brać lekcje u żabojadów jak robić cichutkie silniki diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Znajomy a ASO właśnie mówił, że są częste problemy z rozrządem w 2.0 CDTI, mimo iż silnik jest > bliźniaczo podobny do 1.9, w którym nie ma z tym problemu. Widocznie już jakiś księgowy swą > łapę przyłożył. z rozrzadem i przekladnia GM problemow nie robil, ale z turbina 1,5 miesiaca walczylem zeby nowa dali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > A gdybys mial najmocniejszego diesla to bylby wielowahacz tylko GT ma wielowahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > No i?? Bo Opel jest najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo Opel jest najlepszy Znowu se zapomniałem Dzięki za przypomnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Bo Opel jest najlepszy Nie jest, Fiat robi najlepsze diesle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > tylko GT ma wielowahacz No a GT to nie jest ten diesel biturbo wlasnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > A co z tym samochodem jest nie tak bo zastanawiam się nad taką 2.0 cdti z automatyczną skrzynią? ja mam taką, ale nie z automatyczną skrzynią. Niestety, nic nie jest nie tak, ale kolega pipp znany jest ze swojej frustracji spowodowanej Insignią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > ja mam taką, ale nie z automatyczną skrzynią. Niestety, nic nie jest nie tak, ale kolega pipp znany > jest ze swojej frustracji spowodowanej Insignią Ty masz juz po FL chyba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Wiesz co, oczywiscie mozna narzekac, ze nie ma podwojnego wahacza itp ale jakos w Lancerach Evo tez > z przodu jest prosty McPherson i nikt nigdy nie narzekal Jak sie to dobrze rozplanuje (ze > katy beda ok) i starannie wykona z niezlych materialow to wcale nie ma bolu. Prosty przykład dobrego McPhersona jest w e36 i e46. Niby nic wielkiego, a odpowiednie kąty zrobiły swoje (szczególnie wyprzedzenia sworznia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > I dzięki temu jest klekot. Posłuchaj jak pracują silniki HDI, Fiat powinien brać lekcje u żabojadów > jak robić cichutkie silniki diesla. myslę że nie. Obecnie najładniej IMO pracują nowe TDI - 1.6TDI brzmi super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 co chcesz- tanie auto. Nakładli bajerów i próbują gawiedź do "premiumowości" przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Prosty przykład dobrego McPhersona jest w e36 i e46. Niby nic wielkiego, a odpowiednie kąty zrobiły > swoje (szczególnie wyprzedzenia sworznia). To akurat sredni przyklad, bo to RWD z bardzo krotkim przednim nawisem. Takze os daleko to mozna ladne KWSZ robic. W FWD to sporo trudniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > co chcesz- tanie auto. Nakładli bajerów i próbują gawiedź do "premiumowości" przekonać Ale w dzisiejszych czasach "przemium" to nie jest technologia lecz dobry znaczek i dużo ładnych, świecących guziczków w środku. Skoro Volvo robi premium na podwoziu Focusa, Mercedes sprzedaje Kangoo/Dacię ze swoim znaczkiem to naiwnością byłoby sądzić, że wyznacznikiem klasy premium są lepsze wahacze niż w tanich markach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Kolejna rzecz, która zaciekawia to układ wydechowy. Nie zdejmując osłony silnika widzimy tylko > rurę...dłuuugą rurę, a na końcu tłumik. Jest też na odwrót - tłumik środkowy i brak tylnego tłumika. W 4x4 z tego co wiem są tylne tłumiki, choć mogę się mylić bo Insignia mnie jakoś specjalnie nie interesowała nigdy. Ta ograniczona ilość tłumików w sumie do mnie przemawia tylko póki co to właściciele Insigni chyba mają problem żeby kupić części układu wydechowego (tłumik środkowy, końcowy) w zamienniku, a auto już jest parę lat na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Maja 2014 Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 > Jak na 36 tys to kolorowo nie jest Zaprzeczam tez dieselek 160konny 3 lata 60kkm tryb mieszany ale bez felxow/kleksów i automatów z tego wszystkiego o czym kolega pisze to tylko wczesną wiosną zaczynałem słyszeć którąś rolkę któregoś napinacza, ewentualnie sam pasek któryś po nocy po odpaleniu-ale zrobiło sie ciepło i sie uspokoił-pewnie wróci na zimę :-) potwierdzam natomiast kiepska jakość tarcz z przodu -łatwo przegrzać :-))))) i miękkośc ciemnych lakierów-ale to niestety bolączka wodorozcieńczalnych/ekologicznych teraz wszystkich :-) a przepraszam padł pstryczek od otwierania tylnej klapy w kombi-zrobili na gwarancji jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.