Cinos Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 autokacik wita na swiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Przecież już zdjęcia były, a nie rendery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Insignia, nie Insygnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Ciekawe czy będzie miała ciągle jakieś problemy jak obecny model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Dziwnie podobna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 53 minuty temu, Kazu napisał: Ciekawe czy będzie miała ciągle jakieś problemy jak obecny model Co trapi Twoją Kazu? Ciągle narzekasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 3 godziny temu, Cinos napisał: autokacik wita na swiecie nijakość współczesnej motoryzacji... bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Wygląda jakby seks uprawiały Mazda i Volvo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 53 minuty temu, gorex napisał: Wygląda jakby seks uprawiały Mazda i Volvo . Ale to akurat by jej wyszło na zdrowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Godzinę temu, MarCo napisał: Ale to akurat by jej wyszło na zdrowie Poprzednia generacja Insigni dała początek "stylowi" wnętrza, który jest obecny w każdym oplu. I nie chodzi mi tylko i to samo kółko kierownicy w różnych modelach :D:D:D Jak inne modele opla będą miały środek w ten deseń, to chyba zostanę przy marce :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Najwazniejsze pytanie - czy będzie lżejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Godzinę temu, rwIcIk napisał: Najwazniejsze pytanie - czy będzie lżejsza? i czy kombi ma bagażnik większy od astry. i czy ma zawias którego nie trzeba ratować flexride Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Godzinę temu, rwIcIk napisał: Najwazniejsze pytanie - czy będzie lżejsza? The new Opel Insignia Sports Tourer is up to 200 kilograms lighter than the outgoing model - depending on powertrain and trim. This was mainly made possible by the use of lightweight materials and efficient packaging. Combined with the lower seating position of the driver it results in a noticeable increase in driving dynamics - never before has a large station wagon from Rüsselsheim been so agile. cały opis niżej https://www.netcarshow.com/opel/2018-insignia_sports_tourer/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Polskie insygnia konoracyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 -200kg i to może w końcu uczyni z tego auta wartościowy model Opla bo dotychczasowe mają sporą nadwagę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 3 godziny temu, rwIcIk napisał: Najwazniejsze pytanie - czy będzie lżejsza? Nie! Czy będzie dużo lżejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Wiem co to znaczy. Mam bliźniaka do starej Astry - Cruze waży 1,4 tony, gdy inne kompakty ważą niewiel ponad 1,2 tony, i to czuć. Gdyby masę Insigni obniżyli o 200 kg, to byłoby naprawdę sporo i zapewne odczuwalne w przyspieszaniu i spalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Teraz, rwIcIk napisał: Wiem co to znaczy. Mam bliźniaka do starej Astry - Cruze waży 1,4 tony, gdy inne kompakty ważą niewiel ponad 1,2 tony, i to czuć. Gdyby masę Insigni obniżyli o 200 kg, to byłoby naprawdę sporo i zapewne odczuwalne w przyspieszaniu i spalaniu Skoro im sie udalo skutecznie odchudzic Astre K to w Insigni bedzie pewnie podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 4 minuty temu, Maciej__ napisał: Skoro im sie udalo skutecznie odchudzic Astre K to w Insigni bedzie pewnie podobnie Zdjąć 200kg z nawet dużego samochodu to spore osiągniecie konstruktorów . Ciekawe jakim kosztem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kondi Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Wlasnie w raporcie tvn mowili o nowej insigni i podali dwie istotne wartosci: waga minus 200kg w stosunku do obecnej oraz bagaznik 513 litrow tj. o 100 wiecej niz obecna - mowa o kombi.Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 1 minutę temu, Kondi napisał: Wlasnie w raporcie tvn mowili o nowej insigni i podali dwie istotne wartosci: waga minus 200kg w stosunku do obecnej oraz bagaznik 513 litrow tj. o 100 wiecej niz obecna - mowa o kombi.Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje? Pokrywa bagażnika ma chyba grubość poł metra... Ale wg katalogu stara ma 540l... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 19 godzin temu, Kazu napisał: Ciekawe czy będzie miała ciągle jakieś problemy jak obecny model Nowe kupiles i narzekasz:) A czy czasem moznaby zastosowac powiedzenie...zamienil stryjek.....? Nowa INSIGNIA, optycznie lekka, ale maździszcze okrutne. Unifikacja nudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 9 godzin temu, Kondi napisał: oraz bagaznik 513 litrow tj. o 100 wiecej niz obecna - mowa o kombi.Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje? ma 100 l wiecej, ale chodzi o cała kubaturę, ze złożonymi siedzeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 14 godzin temu, grogi napisał: Pokrywa bagażnika ma chyba grubość poł metra... Ale wg katalogu stara ma 540l... Pomiar metodą bloczków 20x10x5 cm wykazał chyba 430l Trzeba pamiętać, że Niemcy w pojemności bagażnika lubią (celuje w tym VAG) podawać pojemność bocznych schowków (nawet tych "technicznych") oraz wnękę na koło zapasowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 19 godzin temu, RABIN napisał: -200kg i to może w końcu uczyni z tego auta wartościowy model Opla bo dotychczasowe mają sporą nadwagę! heheheh. Opel zawitowywuje właśnie w XXI wiek rychło w czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 21 godzin temu, Cinos napisał: The new Opel Insignia Sports Tourer is up to 200 kilograms lighter than the outgoing model - depending on powertrain and trim. This was mainly made possible by the use of lightweight materials and efficient packaging. Combined with the lower seating position of the driver it results in a noticeable increase in driving dynamics - never before has a large station wagon from Rüsselsheim been so agile. cały opis niżej https://www.netcarshow.com/opel/2018-insignia_sports_tourer/ to moze spalanie spadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 6.02.2017 o 13:41, gorex napisał: Wygląda jakby seks uprawiały Mazda i Volvo . Mi też przód w pierwszym momencie skojarzył się z volvo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Ciekawe czy jakość wnętrza będzie lepsza niż dotychczas (skrzypiące itp. ) ? No i bagażnik...w obecnej jest ... płytki i mało fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 6.02.2017 o 10:12, Cinos napisał: autokacik wita na swiecie pipp temat dla Ciebie! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 2 godziny temu, Chorzyn napisał: Ciekawe czy jakość wnętrza będzie lepsza niż dotychczas (skrzypiące itp. ) ? No i bagażnik...w obecnej jest ... płytki i mało fajny. Jakoś nie jest dramatyczna poza niektórymi elementami - patrz eko-skóra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 47 minut temu, el_guapo napisał: Jakoś nie jest dramatyczna poza niektórymi elementami - patrz eko-skóra Jeździłem 3 Insigniami (w sumie nie dłużej niż kilka dni) i wszystkie skrzypiały mniej lub bardziej (szczególnie wstawki na kierownicy i deska - zarówno przed jak i po FL - przebiegi między 30 a 110kkm), eko-skóra - akurat nie zauważyłem. Za to "ortopedyczne fotele" w jednej bardzo przypadły mi do gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Dnia 6.02.2017 o 20:14, rwIcIk napisał: Wiem co to znaczy. Mam bliźniaka do starej Astry - Cruze waży 1,4 tony, gdy inne kompakty ważą niewiel ponad 1,2 tony, i to czuć. Gdyby masę Insigni obniżyli o 200 kg, to byłoby naprawdę sporo i zapewne odczuwalne w przyspieszaniu i spalaniu Mój Outback 2.5i ważył coś koło 1430kg . 1.4 na kompakt to dużo. Odnośnie Insigni to akurat w dieslach (głównie na naszym rynku) problem nie był w dużym spalaniu ani nawet nie w przyspieszeniu. Problem był za to w prowadzeniu i trzymaniu się drogi. Niestety masa i jej rozłożenie robiło swoje. Ciekawe czy tym razem Opel nie będzie się wstydził podawać w danych technicznych wagi auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 25 minut temu, sherif napisał: Mój Outback 2.5i ważył coś koło 1430kg . 1.4 na kompakt to dużo. Odnośnie Insigni to akurat w dieslach (głównie na naszym rynku) problem nie był w dużym spalaniu ani nawet nie w przyspieszeniu. Problem był za to w prowadzeniu i trzymaniu się drogi. Niestety masa i jej rozłożenie robiło swoje. Ciekawe czy tym razem Opel nie będzie się wstydził podawać w danych technicznych wagi auta. Producent podaje zawsze wagę dla wersji homologacyjnej (zazwyczaj w podstawowej) - najczęściej bez masy dodatkowego (ważącego) wyposażenia jak elektryczne fotele, szklany dach, koło zapasowe itd., itd. Często waga podsawowa od wersji wyposażeniowej zamówionej przez klienta może się znacznie różnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 4 minuty temu, Chorzyn napisał: Producent podaje zawsze wagę dla wersji homologacyjnej (zazwyczaj w podstawowej) - najczęściej bez masy dodatkowego (ważącego) wyposażenia jak elektryczne fotele, szklany dach, koło zapasowe itd., itd. Często waga podsawowa od wersji wyposażeniowej zamówionej przez klienta może się znacznie różnić W dowodzie Cruze ma wpisane 1370 kg, więc w rzeczywistości pewnie 1,4 t albo więcej Ludzie ważyli Ople i wychodziło im więcej, niż wpisane w dowodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 5 minut temu, Chorzyn napisał: Producent podaje zawsze wagę dla wersji homologacyjnej (zazwyczaj w podstawowej) - najczęściej bez masy dodatkowego (ważącego) wyposażenia jak elektryczne fotele, szklany dach, koło zapasowe itd., itd. Często waga podsawowa od wersji wyposażeniowej zamówionej przez klienta może się znacznie różnić Być może, ale jak patrzę w dane techniczne to często jest tabelka z różnymi wersjami auta typu kombi, sedan i silnikami. W jednym wierszu jest podana waga i ta waga powinna być różna dla różnych nadwozi czy silników, pomijając już wersje wyposażenia. U Opla nie było takiej pozycji. Co więcej we wszystkich testach redaktorzy zmyślnie podawali wagę, która była podana w jednym miejscy z dopiskiem od X kg . Szkoda tylko, że jak już skopiowali wagę z wersji "od" to pominęli to, że jest parametr innej wersji. Kiedyś poruszałem temat na AK, ktoś rzucił linkiem do strony D gdzie rzeczywiście pojawiły się zgrubne info o wadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 6 minut temu, rwIcIk napisał: W dowodzie Cruze ma wpisane 1370 kg, więc w rzeczywistości pewnie 1,4 t albo więcej Ludzie ważyli Ople i wychodziło im więcej, niż wpisane w dowodach. Z powodu tej kwestii która podałem. Ja doposazylem auto i wazy ok 100kg więcej. A są tacy co maja wyniki 150+ (czyli jakbyś woził non stop dwie osoby więcej na pokładzie. Ponadto nie wiem czy nie wazy się aut bez płynów eksploatacyjnych ale pewności nie mam o nigdy nie zgłębiałem tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 .Mozliwe to zeby tak duzy samochod mial kufer ca 400 litrow. Czy jakies dzienikarskie manipulacje?Tak, kufer w insigni kombi z trudem mmieści 2 koła tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Dnia 6.02.2017 o 22:53, grogi napisał: Pokrywa bagażnika ma chyba grubość poł metra... Ale wg katalogu stara ma 540l... łoszzzzzz kurde co to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 21 godzin temu, Chorzyn napisał: eko-skóra - akurat nie zauważyłem. Za to "ortopedyczne fotele" w jednej bardzo przypadły mi do gustu Eko-skóra -> pęka Fotele ortopedycznie -> miód na moje plecy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Dnia 2/6/2017 o 22:46, Kondi napisał: Wlasnie w raporcie tvn mowili o nowej insigni i podali dwie istotne wartosci: waga minus 200kg Ale dlaczego wszyscy tak podniecają się wagą aktualnej Insignii? W teście 10kombi klasy D, bynajmniej nie była najcięższa: C5 1595kg Mondeo (poprzednie) 1575kg i40 1495kg Mazda 6 1575kg Insignia 1535kg 508 1500kg Laguna 1427kg Exeo 1530kg Superb 1577kg Avensis 1545kg Passat 1594kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 1 godzinę temu, el_guapo napisał: Ale dlaczego wszyscy tak podniecają się wagą aktualnej Insignii? W teście 10kombi klasy D, bynajmniej nie była najcięższa: C5 1595kg Mondeo (poprzednie) 1575kg i40 1495kg Mazda 6 1575kg Insignia 1535kg 508 1500kg Laguna 1427kg Exeo 1530kg Superb 1577kg Avensis 1545kg Passat 1594kg bo jak sam widzisz, -200kg to dużo. To nową Insignię testowali czy starą? Te 1,5t to chyba 1.4i ważyła , z 2.0 dieslem to już ok 1.7t było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Starą. Wszystkie ważone to 2.0 diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Godzinę temu, el_guapo napisał: Starą. Wszystkie ważone to 2.0 diesle Ważone (napisali że ważyli), czy przepisane z "danych tech" o czym pisałem powyżej ? inne źródła podają znacznie wyższe wagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
optiview Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Dnia 8.02.2017 o 09:16, mokrii napisał: Tak, kufer w insigni kombi z trudem mmieści 2 koła tego auta ale samsung 65 cali po złożeniu foteli mieści się tak, jakby był stworzony do przewożenia tym autem :-) co do wagi, moja waży powyżej 1800kg(nie pamiętam dokładnie ile) i to czuć. jakby zrzucić z niej te 200 kg to byłoby idealnie. acha, i u mnie jakoś nic nie chce skrzypić ani na desce, ani na kierownicy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Tragicznie wyglada ta nowa Insignia, poszli w jakims dziwnym kierunku stylistycznym .. przod jak Mazda ktora obtarla sie o Volvo .. i o ile i Mazda i Volvo wygladaja super, tak tu wyszla jedna wielka kupa Widocznie chca zabic sprzedaz tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 1 godzinę temu, czacha napisał: Tragicznie wyglada ta nowa Insignia Zgadzam się, poprzednia była dużo ładniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 mi się bardzo podoba. Miałem przy zmianie pójść w kierunku innej marki, ale muszę rozważyć nową Insignie. i dodatkowo ma bardzo ładne wnętrze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Dnia 6.02.2017 o 12:51, marekpol1 napisał: Dziwnie podobna Po pierwszym zerknięciu na tą nową Insignię od razu przed oczami miałem tę Mazdę Nie zmienia to jednak faktu, że teraz Insignia dzięki podobieństwo do "6" będzie teraz w miarę ładna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 5 godzin temu, czacha napisał: Tragicznie wyglada ta nowa Insignia, poszli w jakims dziwnym kierunku stylistycznym .. przod jak Mazda ktora obtarla sie o Volvo .. i o ile i Mazda i Volvo wygladaja super, tak tu wyszla jedna wielka kupa Widocznie chca zabic sprzedaz tego auta Wiesz jak to z gustem jest. Mi sie podoba, aby potwierdzic musialbym jeszcze na zywo zobaczyc, bo jednak zdjecia to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 2 godziny temu, Seqs napisał: Po pierwszym zerknięciu na tą nową Insignię od razu przed oczami miałem tę Mazdę Nie zmienia to jednak faktu, że teraz Insignia dzięki podobieństwo do "6" będzie teraz w miarę ładna. Obie czerwone, to podświadomie szukasz podobieństw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.