Skocz do zawartości

elektryczny samochód spalinowy


maro_t

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Co do Mercedesa to nie wiem jak serwis, ale obsługa w salonie w Jankach była dla mnie sztos.

Tylko przypadkiem nie kupiłem A klasy.

Żona zmieniała pracę i akurat potrzebowaliśmy elektryka na dojazdy. Oczywiście okazało się że niepotrzebnie, bo żona do tej pory na home office ;]

 

Bardzo dbali o klienta, jak trzeba czekać, to proponowali kawkę. Za free pożyczyli wypasioną A klasę na weekend.

Można było męczyć bułę do bólu, a dalej chętnie odpowiadali na pytania.

Ja tam chętnie wrócę.

Potwierdzam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, delco napisał(a):

Tyle że wymaga to dopracowania wyglądu i przejrzystości stron internetowych. W mojej ocenie najbardziej przyjazne strony internetowe koncernów motoryzacyjnych /przedstawicieli polskich były gdzieś w okolicach roku 2010. Można było niemal jednym kliknięciem znaleźć każdą potrzebną informację. Nie mówiąc już o tym że cenniki dane techniczne nie były specjalnie poukrywane żeby nikt się nie połapał ile co kosztuje nie było durnych filmików marketingowych z oglądania których niewiele wynika (albo nic).

Jakiś miesiąc temu “walczyłem ze stroną Renaulta “usiłując znaleźć cennik i dane techniczne Espace. Po dłuższym czasie poddałem się i poprosiłem pomoc młodsze pokolenie. Po kilku minutach słyszałem “ojciec a nie możesz pojechać do salonu tam będzie szybciej “No więc mówię że nie mogę bo już wypiłem drinka — na to syn “to ja cię zawiozę będzie szybciej “w końcu okazało się że w obecnej chwili Renault nie produkuje Espace. Ale nawet już o tym wiedząc nie byłem w stanie znaleźć tego informacje na stronie internetowej.

 

Ja nie wiem czy bym się zdecydował na zakup przez Internet bo chcę najpierw się przejechać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ja nie wiem czy bym się zdecydował na zakup przez Internet bo chcę najpierw się przejechać.

 

Może powinieneś kupić sobie lepszego joysticka i lepszy ekran — wtedy było mi podobnie.

A tak na poważnie Dobrze "skrojona" strona internetowa w znacznym stopniu ułatwia podjęcie decyzji (oczywiście nie zastępuje oglądania jazdy próbnej). Z całą pewnością łatwiej dowiedzieć się wszystkiego Siedząc przed komputerem niż pytając często nie kuma tego sprzedawcy. Tylko jest jeden problem Od przynajmniej kilkunastu lat motoryzacyjne strony internetowe są coraz gorsze coraz bardziej skomplikowane i coraz mniej z nich wynika istotnych informacji — Tak wiem jestem jak Lucyfer który się nie przelogował.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, delco napisał(a):

Może powinieneś kupić sobie lepszego joysticka i lepszy ekran — wtedy było mi podobnie.

A tak na poważnie Dobrze "skrojona" strona internetowa w znacznym stopniu ułatwia podjęcie decyzji (oczywiście nie zastępuje oglądania jazdy próbnej). Z całą pewnością łatwiej dowiedzieć się wszystkiego Siedząc przed komputerem niż pytając często nie kuma tego sprzedawcy. Tylko jest jeden problem Od przynajmniej kilkunastu lat motoryzacyjne strony internetowe są coraz gorsze coraz bardziej skomplikowane i coraz mniej z nich wynika istotnych informacji — Tak wiem jestem jak Lucyfer który się nie przelogował.

 

Ja lubię bawić się kofiguratorem bo to w salonie jest zbyt trudne lub wręcz niemożliwe i na to IMO powinno się kłaść nacisk. Niestety większość znanych mi konfiguratorów jest beznadziejna, na palcach wręcz można policzyć takie, gdzie dodana opcja staje się widoczna na prezentowanym modelu 3d. Ja życzę sobie żeby mi na modelu 3d auta aktualizowały się wybrane inne kolory przeszyć foteli lub dodatkowy guzik na desce do dodanej właśnie funkcji.

:ok:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, delco napisał(a):

...w końcu okazało się że w obecnej chwili Renault nie produkuje Espace. Ale nawet już o tym wiedząc nie byłem w stanie znaleźć tego informacje na stronie internetowej.

Tu akurat wydziwiasz trochę. ;]

Nie produkują, nie sprzedają, to nie ma fury na www i tyle.

Mają jeszcze wstawić listę czego już nie produkują?

Poza tym masz rację, coraz częściej wszystko jest tajne przez poufne.

Niedługo cenników nie będzie, ceny i innych rzeczy (pod warunkiem nie zbyt trudnych pytań) dowiesz się jedynie na priv po udostępnieniu swoich danych.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Tu akurat wydziwiasz trochę.

Absolutnie nie wydziwiam bo miesiąc temu na stronie internetowej Renaulta wśród listy samochodów było Espace. Poza tym Myśl zobaczenia co Renault pisze o e Space zrodziła się po obejrzeniu reklamy na lotnisku w Zurychu — Mam nadzieję że zgodzisz się że w takiej sytuacji nie było to specjalne wydziwianie

8 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Nie produkują, nie sprzedają, to nie ma fury na www i tyle.

Tyle że widząc reklamę na lotnisku nie wiesz czy produkują czy nie zaglądasz na stronę internetową a tam wśród dostępnych modeli jest Espace (okej było miesiąc temu)

8 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Mają jeszcze wstawić listę czego już nie produkują?

Nie wystarczy że będą na bieżącousuwali te modele które nie są już dostępne — No chyba że Espace można było kupić do 31 lipca i faktycznie 3 sierpnia Jeszcze nie zdążyli usunąć

 

8 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Niedługo cenników nie będzie, ceny dowiesz się jedynie na priv po udostępnieniu swoich danych.

Dodatkowo dzięki wysiłkom regulującym unii europejskiej coraz mniej wynika z testów zużycia paliwa.

Pamiętam jak 30 lat temu podawano zużycie miejskie — które wówczas było osiągalne przy spokojnej jeździe w mieście oraz średnie zużycie na trasie przy prędkości 90 km na godzinę oraz 120 km/h. I testy były tak przeprowadzane że dało się uzyskać zbliżone czy takie same rezultaty. Natomiast od wielu lat słyszę o urealnianiu warunków testu i jak dla mnie coraz mniej z tego wynika — Choć przyznaję nie jest to Uwaga do koncernów samochodowych tylko raczej do regulatora rynku

Edytowane przez delco
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ja lubię bawić się kofiguratorem bo to w salonie jest zbyt trudne lub wręcz niemożliwe i na to IMO powinno się kłaść nacisk. Niestety większość znanych mi konfiguratorów jest beznadziejna, na palcach wręcz można policzyć takie, gdzie dodana opcja staje się widoczna na prezentowanym modelu 3d. Ja życzę sobie żeby mi na modelu 3d auta aktualizowały się wybrane inne kolory przeszyć foteli lub dodatkowy guzik na desce do dodanej właśnie funkcji.

:ok:

 

 

 

 

Panie wiesz ile by to kosztowalo ? 😄

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, delco napisał(a):

Dodatkowo dzięki wysiłkom regulującym unii europejskiej coraz mniej wynika z testów zużycia paliwa.

Pamiętam jak 30 lat temu podawano zużycie miejskie — które wówczas było osiągalne przy spokojnej jeździe w mieście oraz średnie zużycie na trasie przy prędkości 90 km na godzinę oraz 120 km/h. I testy były tak przeprowadzane że dało się uzyskać zbliżone czy takie same rezultaty. Natomiast od wielu lat słyszę o urealnianiu warunków testu i jak dla mnie coraz mniej z tego wynika — Choć przyznaję nie jest to Uwaga do koncernów samochodowych tylko raczej do regulatora rynku

Ja do spalania podawanego przez producentów nie jestem w stanie się nawet zbliżyć, prędzej qwica mnie weźmie niż je osiągnę.

Właśnie zajrzałem do mObywatela i widzę tam, że moja Insignia (stara benzyna, nie diesel) ma wpisane średnie zużycie paliwa 5,6l/100km. ;l

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ja nie wiem czy bym się zdecydował na zakup przez Internet bo chcę najpierw się przejechać.

 

Najlepiej tak, ale ostatni raz tak zrobiłem w 2008 r. Od tamtej pory zadnym kupowanym autem się nie przejechałem😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Filipfm napisał(a):

 

Czyli cos oczko wyzej niz Austral? 

W poprzednim, mimo, ze nie był juz Vanem, utrzymali troche stylistyke. A z tego juz wyszedł zwykły klocowaty suv

To jest ta sama zabawa jak z Pezo 3008 i 5008.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
W dniu 14.01.2023 o 17:06, maro_t napisał(a):

/czyli Nissan Qashqai e-power. Co myślicie? Pewnie jeszcze nikt takiego nie użytkuje ale co grono myśli o tej konstrukcji?

Koła (niestety tylko przednie) napędzane silnikiem elektrycznym. Albo prąd z baterii albo przy większym obciązeniu wkracza silnik spalinowy, którego obroty są jeszcze mniej związane z prędkością jazdy niż w skrzyni cvt ;]. Sam silnik spalinowy to 1.5 R3 z turbosprężarką i o zmiennym stopniu sprężania (regulowana objętość komory spalania). Brzmi drogo w ewentualnych naprawach ;]. Podobno silnik sprawdzony w Infiniti tylko obcięty o jeden cylinder. Gwarancja na 5 lat. Jest szansa że to pojeździ dłużej? ;]

to  dziś miałem okazję sprawdzić jak te 190km przyśpiesza 😀. Stał za mną dziś właśnie Qashqai e power ( jak się później okazało ) na lewym pasie , ja jako pierwszy obok mnie inne auto , jak tylko ruszyłem ( oczywiście pierwszy ) i wyprzedziłem auto obok Nissan QQ dał od razu na prawy pas by mnie cyknąć z prawej strony . Deko się zdziwił jak minimalnie zacząłem się od niego oddalać ( minimalnie zaznaczam ) i odpuścił przy 110km/h .Gość deko się zdziwił , ale na kolejnych światłach podjął  kolejną próbę z efektem jak za pierwszym razem . Na koniec zobaczyłem właśnie napis e-power jak klient skręcał w lewo a ja jechałem dalej prosto ale jego mina do mnie była bezcenna 😁 .Pytam się gdzie jest te 190km  , a  może ja mam jakiś bonus ( nic nie dłubane )  ? Vitara 1.4T MH 129/235

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

to  dziś miałem okazję sprawdzić jak te 190km przyśpiesza 😀. Stał za mną dziś właśnie Qashqai e power ( jak się później okazało ) na lewym pasie , ja jako pierwszy obok mnie inne auto , jak tylko ruszyłem ( oczywiście pierwszy ) i wyprzedziłem auto obok Nissan QQ dał od razu na prawy pas by mnie cyknąć z prawej strony . Deko się zdziwił jak minimalnie zacząłem się od niego oddalać ( minimalnie zaznaczam ) i odpuścił przy 110km/h .Gość deko się zdziwił , ale na kolejnych światłach podjął  kolejną próbę z efektem jak za pierwszym razem . Na koniec zobaczyłem właśnie napis e-power jak klient skręcał w lewo a ja jechałem dalej prosto ale jego mina do mnie była bezcenna 😁 .Pytam się gdzie jest te 190km  , a  może ja mam jakiś bonus ( nic nie dłubane )  ? Vitara 1.4T MH 129/235

Mam takie szybkie pytanie. Czy chłop wiedział że się ścigasz? Mnie wyprzedzają różne auta, zakładam że później w domu się masturbują że wyprzedzili elektryka. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wujek napisał(a):

Mam takie szybkie pytanie. Czy chłop wiedział że się ścigasz? Mnie wyprzedzają różne auta, zakładam że później w domu się masturbują że wyprzedzili elektryka. 

zakładam , że wiedział , bo jak pisałem ewidentnie chciał mnie wyprzedzić z prawej strony ale mu się nie udało , co udowodnił też na kolejnych światłach ze skutkiem miernym . To nie jest elektryk ( jak i mój ) tylko hybryda w wersji QQ . Próbował z prawej strony by na koniec na światłach skręcić w lewo ( ewidentnie chciał być przede mną 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mmaciejosss napisał(a):

Próbował z prawej strony by na koniec na światłach skręcić w lewo ( ewidentnie chciał być przede mną 😁

Skoro widziałeś napis na klapie to jednak wyprzedził.

Opcji jest kupa, może chłop myślał, że Cię wyprzedzi na luzaku i nie depnął do końca, a może macie taką roóżnicę wagi, że osiągi podobne?

Zakochałeś się w tej swojej Vitarze i tyle.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Skoro widziałeś napis na klapie to jednak wyprzedził.

Opcji jest kupa, może chłop myślał, że Cię wyprzedzi na luzaku i nie depnął do końca, a może macie taką roóżnicę wagi, że osiągi podobne?

Zakochałeś się w tej swojej Vitarze i tyle.

napis widziałem z boku jak skręcał w lewo na światłach . Zakochany niekoniecznie w aucie ale w silniku tak 🙂. Raczej deptał do maxa bo jak już pisałem ewidentnie chciał być przede mną by zajechać mi drogę skręcając w lewo .Waga pewnie tak , zgodzę się , Vitara lekka jest ale wg danych producenta też trochę wolniejsza 0-100 od QQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, mmaciejosss napisał(a):

napis widziałem z boku jak skręcał w lewo na światłach .

Gdyby był z tyłu to :poo: byś widział z boku.

Dobra, nie denerwuj się na powyższe.

To że dane katalogowe i życie się rozjeżdżają też pewnie wiesz?

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

napis widziałem z boku jak skręcał w lewo na światłach . Zakochany niekoniecznie w aucie ale w silniku tak 🙂. Raczej deptał do maxa bo jak już pisałem ewidentnie chciał być przede mną by zajechać mi drogę skręcając w lewo .Waga pewnie tak , zgodzę się , Vitara lekka jest ale wg danych producenta też trochę wolniejsza 0-100 od QQ

Ty masz vitarę 4x4? Bo to może robić różnicę na Twoją korzyść przy tych prędkościach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, janusz napisał(a):

Ty masz vitarę 4x4? Bo to może robić różnicę na Twoją korzyść przy tych prędkościach. 

nie , 2WD , 4WD jest cięższa i choć lepiej 3-ma się drogi na starcie to 0-100 wypada gorzej . U mnie na suchym jest ok , ale jak lekko mokro to auto nawet na 2-gim biegu traci trakcję przy pełnej mocy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

U mnie na suchym jest ok , ale jak lekko mokro to auto nawet na 2-gim biegu traci trakcję przy pełnej mocy 

Traci na 2-gim, a napisałeś tak jakby traciło na 8-mym albo i 12-tym, którego nie ma. ;l

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mmaciejosss napisał(a):

to  dziś miałem okazję sprawdzić jak te 190km przyśpiesza 😀. Stał za mną dziś właśnie Qashqai e power ( jak się później okazało ) na lewym pasie , ja jako pierwszy obok mnie inne auto , jak tylko ruszyłem ( oczywiście pierwszy ) i wyprzedziłem auto obok Nissan QQ dał od razu na prawy pas by mnie cyknąć z prawej strony . Deko się zdziwił jak minimalnie zacząłem się od niego oddalać ( minimalnie zaznaczam ) i odpuścił przy 110km/h .Gość deko się zdziwił , ale na kolejnych światłach podjął  kolejną próbę z efektem jak za pierwszym razem . Na koniec zobaczyłem właśnie napis e-power jak klient skręcał w lewo a ja jechałem dalej prosto ale jego mina do mnie była bezcenna 😁 .Pytam się gdzie jest te 190km  , a  może ja mam jakiś bonus ( nic nie dłubane )  ? Vitara 1.4T MH 129/235

Vitara to świetne auto , pokusiłbym się nawet, że lepsze od Mazdy 😂

 

Konie mechaniczne + konie elektryczne nigdy nie będą jechać tak samo jak tylko mechaniczne. Popatrz na Puga PSE 360 KM a osiągi ma jak 280 benzynowe.

 

QQ 190 pewnie jedzie jak 140-150 w masie pewnie z 300kg na +. Do setki znacznie ma też skrzynia. Różnica na plus pewnie będzie powyżej 100 czyli 100-200.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sdss napisał(a):

Vitara to świetne auto , pokusiłbym się nawet, że lepsze od Mazdy 😂

 

Konie mechaniczne + konie elektryczne nigdy nie będą jechać tak samo jak tylko mechaniczne. Popatrz na Puga PSE 360 KM a osiągi ma jak 280 benzynowe.

 

QQ 190 pewnie jedzie jak 140-150 w masie pewnie z 300kg na +. Do setki znacznie ma też skrzynia. Różnica na plus pewnie będzie powyżej 100 czyli 100-200.

Jeździłem tym QQ na jeździe próbnej i on się bardzo przeciętnie zbierał, imo odczuwalnie gorzej niż moja Ateca 1.4 150KM.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zinger napisał(a):

Jeździłem tym QQ na jeździe próbnej i on się bardzo przeciętnie zbierał, imo odczuwalnie gorzej niż moja Ateca 1.4 150KM.

 

Te 190 KM są dostępne jak są w pełni naładowane akumulatory i inne warunki, a i to tylko przez chwilę. W praktyce tych 190 KM nie czuć. To jak z miękkimi hybrydami - owszem, elektryczny silniczek coś tam daje, ale akurat nie wtedy kiedy potrzebujesz. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sdss napisał(a):

Vitara to świetne auto , pokusiłbym się nawet, że lepsze od Mazdy 😂

 

Konie mechaniczne + konie elektryczne nigdy nie będą jechać tak samo jak tylko mechaniczne. Popatrz na Puga PSE 360 KM a osiągi ma jak 280 benzynowe.

 

QQ 190 pewnie jedzie jak 140-150 w masie pewnie z 300kg na +. Do setki znacznie ma też skrzynia. Różnica na plus pewnie będzie powyżej 100 czyli 100-200.

wg autocentrum QQ cięży o 210kg , czyli nie aż tak dużo jak na większe auto z akumulatorami. W QQ e-power jedzie tylko silnik elektryczny , w Vitarze się dodają ( znikomie bo tylko +14km i 50Nm chwilowo, co też do końca się nie sumuje i pewnie tylko na niskich obrotach  )

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zinger napisał(a):

Jeździłem tym QQ na jeździe próbnej i on się bardzo przeciętnie zbierał, imo odczuwalnie gorzej niż moja Ateca 1.4 150KM.

 

dobra, to może się wypowiem. Nawiązywać do historii kolegi rajdowca nie będę, bo chyba nie ma sensu ;]. Ale o samym samochodzie. Też mam cały czas oprócz e-powera Astrę, która ma 200KM i manualną skrzynię. Osiągi w danych obu tych aut są bardzo podobne, ale odczuwalne różnice w jeździe tymi autami są ogromne. Jakbym miał oceniać na wyczucie to Astra wydaje się dużo szybsza. Ale założę się że jakby zmierzyć osiągi to Nissan będzie lepszy. Bo Astra ma klasyczny silnik, głośniejszy wydech, bo jak szybko zmieniam bieg to trochę szarpnie, czuć że jedzie, obroty rosną "normalnie", można dokręcić do czerwonego, albo nawet do odcinki, coś się dzieje. Nissan przyspiesza liniowo, jak elektryk. Przy niższych prędkościach silnik spalinowy nie wchodzi na wysokie obroty, dopiero przy wyższych, nie czuć tego mechanicznego przełożenia pedał-bieg-obroty-koła. Jest nieźle wyciszony, nie traci czasu na żadne zmiany biegów i zwyczajnie wydaje się że nic się nie dzieje, a to że jednak się dzieje widać tylko po prędkościomierzu.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maro_t napisał(a):

nie czuć tego mechanicznego przełożenia pedał-bieg-obroty-koła. Jest nieźle wyciszony, nie traci czasu na żadne zmiany biegów i zwyczajnie wydaje się że nic się nie dzieje, a to że jednak się dzieje widać tylko po prędkościomierzu

Zupełnie jak w przypadku CVT. :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ghost2255 napisał(a):

Zupełnie jak w przypadku CVT. :oki:

 

też takie miałem wrażenie podczas jazdy Toyotą. Osiągi widać głównie na prędkościomierzu. Jak nie ma zmian biegów, nic nie szarpie, nie walnie w plecy, to ludzie myślą że nie jedzie. A bywa dokładnie odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wladmar napisał(a):

 

Te 190 KM są dostępne jak są w pełni naładowane akumulatory i inne warunki, a i to tylko przez chwilę. W praktyce tych 190 KM nie czuć. To jak z miękkimi hybrydami - owszem, elektryczny silniczek coś tam daje, ale akurat nie wtedy kiedy potrzebujesz. 

 

tak jak piszesz to jest w pluginach. I to i tak nie wszytkich bo już to jakoś ogarnęli i mają zbliżone osiągi z pełną baterią i rozładowaną. HEVy raczej mają powtarzalne osiągi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, maro_t napisał(a):

 

dobra, to może się wypowiem. Nawiązywać do historii kolegi rajdowca nie będę, bo chyba nie ma sensu ;]. Ale o samym samochodzie. Też mam cały czas oprócz e-powera Astrę, która ma 200KM i manualną skrzynię. Osiągi w danych obu tych aut są bardzo podobne, ale odczuwalne różnice w jeździe tymi autami są ogromne. Jakbym miał oceniać na wyczucie to Astra wydaje się dużo szybsza. Ale założę się że jakby zmierzyć osiągi to Nissan będzie lepszy. Bo Astra ma klasyczny silnik, głośniejszy wydech, bo jak szybko zmieniam bieg to trochę szarpnie, czuć że jedzie, obroty rosną "normalnie", można dokręcić do czerwonego, albo nawet do odcinki, coś się dzieje. Nissan przyspiesza liniowo, jak elektryk. Przy niższych prędkościach silnik spalinowy nie wchodzi na wysokie obroty, dopiero przy wyższych, nie czuć tego mechanicznego przełożenia pedał-bieg-obroty-koła. Jest nieźle wyciszony, nie traci czasu na żadne zmiany biegów i zwyczajnie wydaje się że nic się nie dzieje, a to że jednak się dzieje widać tylko po prędkościomierzu.

Może być jak piszesz, bo sprawdziłem teraz i na papierze qq wygrywa, ale jak wysiadałem z auta to byłem mocno rozczarowany sama jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maro_t napisał(a):

 

też takie miałem wrażenie podczas jazdy Toyotą. Osiągi widać głównie na prędkościomierzu. Jak nie ma zmian biegów, nic nie szarpie, nie walnie w plecy, to ludzie myślą że nie jedzie. A bywa dokładnie odwrotnie.

 

Dlatego tak sie wszyscy zachwycali kopem w plecy, w turbo klekotach ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.